Wymiana statora i cewki zapłonowej rozwiązała problem.
Skuter Qingqi Kasea, silnik z napędem na łańcuchu. Zapłon nie ma impulsatora, tylko cewkę zasilającą, dwie iskry na obrót wału. Po pierwsze, upewnij się czy to nie wina stacyjki (zwarcie do masy). Po drugie, czy stator nie jest uszkodzony, czy cewka zasilająca CDI wykazuje pewną rezystancję. Takiego modułu zapłonowego nie dostaniesz, chyba że na ebayu...
Patrząc na schemat który od Ciebie otrzymałem, wydaję mi się że podłączenie prawidłowe cewko modułu ma jednak znaczenie i wychodzi na to że mam go podłączonego odwrotnie. Tylko dlaczego te piny nie są oznaczane? Zamówię lampę stroboskopową (bo obecna po podłączeniu do owego układu przestała mrugać tylko stale świeci po podłączenie do zasilania) odwrócę...
Masz tam przerywacz zapłonu popularnie zwany "platynkami"? Zdjęcie statora i cewki zapłonowej (oryginalnej), ew. motoroweru powinno wszystko wyjaśnić.
Podobny problem występuje w Yamahach Raptor. Także występuje dodatkowa cewka na statorze, albo sygnał z uzwojenia ładowania. Nie doszedłem do informacji, do czego służy to dodatkowe uzwojenie. Moje przypuszczenia, to dodatkowa kontrola kierunku obrotów silnika, aby nie chodziło do wyzwolenia iskry w miejscu mogącemu doprowadzić do tzw. „odbicia” przy...
Stator mam 3 cewkami i nic tam więcej nie ma tylko cewki , jeszcze jutro popatrzę...
Witajcie! Bez owijania, kupiłem motor (Suzuki GN 250 z 1992r) w którym jest uszkodzony stator. Nie było przebicia do masy wiec sprawdzałem oporności - dwie cewki są fizycznie przerwane. Po rozebraniu całości okazało się ze wcześniej już ktoś ten stator przezwajał i niestety nie nadaje się do regeneracji. Obecnie są dostępne chińczyki lub używki, jednak...
Do końca nie rozumiem z kąt ma się wziąć impuls dla cewki, ze statora wychodzą 3 kable jeden do zasilania modułu 1 do ładowania i jeden do świateł
Wątpliwe aby ktoś takie parametry znał, na motelek.net chyba też nie ma. Nie prościej kupić nowy stator? Nie jest jakoś szczególnie drogi. Na hurtowni widzę taki za 40 zł.
Witam. Zapytanie moje dotyczy statora w Suzuki dr125 z 1983 roku. Chce się dowiedzieć czy możliwe jest odcięcie cewki ładującej cdi od reszty obudowy i włożenie w to miejsce cewki cdi z innego moto? Chodzi mi o stronę magnetyczną gdyż w oryginale rdzeń, na którym nawinięta jest cewka cdi stanowi jedna całość z rdzeniami cewek prądowych... czy to będzie...
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
Raczej masz problem z układem zapłonowym (kichanie w wydech). Obstawiam przebicie przebicie przewodu od zapłonu (jeden przewód który łączy cewkomoduł, stator i stacyjkę). Jeśli masz cewkomoduł montowany na silniku to do możliwych przyczyn można doliczyć przełamanie przewodów od cewkomodułu. Sprawdź także połączenia masowe między silnikiem, cewkomodułem...
Witam. Ostatnio kupiłem nowy moduł i nie wiem jak go podłączyć. Moduł ma 8 pinów. Ja w Suzuki DR mam 5 przewodów do podłączenia: 2 przewody od statora 2 przewody od cewki WN 1 przewód od stacyjki I nie wiem do którego pinu podłączyć poszczególne przewody https://obrazki.elektroda.pl/6583728500_... https://obrazki.elektroda.pl/7524749400_...
środek gwiazdy jest pod izolacją, żeby to rozłączyć musiałbym zdjąć izolacje, oraz (prawdpodobnie) odwinąć 2 cewki. Nie chcę się w to bawić, bo być może stator zwrócę, chciałbym się upewnić że robię pomiar prawidłowo i że jest niesprawny. Dzięki za odpowiedź.
Czy ktoś ma może manualna do tego motocykla? Ewentualnie może mi podąć opory cewek statora oraz czujników.
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
Cewka od 125 do 650? jakoś to wszystko zbyt piękne żeby było prawdziwe :) wymieniłem ten tranzystor na ten co kolega wyżej pisał, cewka nowa JMP ale iskry brak.. Możliwe że iskrownik przy statorze padł? Kręci jak szalony, do cewki dochodzi prąd, ale nawet z samego kabla jak fajkę zdjąłem to iskry nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/5861335900_...
Kolego nie jestem lewy w tym i znam się trochę na mechanice ale bez konkretnych wartości pomiarowych jakie są w instrukcji skutera przeważnie,której nie mam ,w sieci też nie ma, nie jestem w stanie określić czy są prawidłowe, nie jestem wróżką a w sieci różnie piszą. Jeśli jesteś taki dobry i znasz wartości to powiedz czy są prawidłowe bo może modul...
Tym modułem nie uzyskasz charakterystyki takiej jaką przedstawiłeś w poprzednim poście. Dokładając kondensatorów równolegle do sygnału z impulsatora możesz jedynie opóźniać punkt zapłonu. Charakterystyka ta jest liniowa wraz ze wzrostem obrotów silnika. Przedstawiona charakterystyka dotyczy zapłonu ze sterowaniem mikroprocesorowym (tzw. digital) z bardzo...
Witam. Całkiem niedawno odkryłem istnienie modułu progcdi, postanowiłem użyć tej zabaweczki, problem polega na tym, że schemat urządzenia przedstawia że czujnik położenia wału i cewka ładująca cdi podłączone są jednym końcem uzwojenia do masy, natomiast u mnie w moto oba końce cewki cdi i czujnika wału są wyprowadzone do kostki (bez połączenia z masą...
Witam w pierwszym poście. Jestem właścicielem motoru suzuki DR 125 S (SF43b). W motorze padło ładowanie, zamiast 14 voltów na akumulatorze jest mniej, a podczas jazdy z rozładowaniem akumulatora gasną światła. Zapłon dokonywany jest odrębnym układem, toteż motor normalnie jeździ. Układ składa się z modułu CDI, cewki zapłonowej, regulatora napięcia,...
Wytłumacz mi jakim cudem zdjęcia które tutaj dodałem są od układów cdi dc skoro magneto bez regulatora i prostownika tworzy prąd AC. Podłączając moduł do chińskiego skutera na tzw pająka podłączam go tylko do statora, masy oraz cewki wysokiego napięcia (przewód do gaszenia pomijam) motocykl ma iskrę i odpala bez najmniejszego problemu, powiedz mi skąd...
Dziękuje kolego za zainteresowanie ,powiem szczerze że poszedłem na łatwizne myśląc że magnet to taki cudowny ,prosty wynalazek i do tego stożek wału pasuje do magneta .Najpierw kupiłem potem zaczołem czytać,jestem już po testach tego modułu od suzuki morini,niestety chodzi jeszcze gorzej niż na tym husqvarny.W tej chwili huśka chodzi najlepiej na dość...
Moduł jest zasilany z cewki, tak było wcześniej i tak jest teraz. Jeszcze jedno pytanie przy wicagnietym statorze na cewce prądowej czyli czarny przewód z czerwonym paskiem do masy ma 340 Om ale jak już założę stator i skręcę do magneta to nie pokazuje kilka tylko Om, może tutaj jest przyczyna? Dodano po 7 https://obrazki.elektroda.pl/7098081700_...
Witam, mam problem z moim skuterkiem Suzuki katana 50. Katana posiada cewko-moduł 4 pinowy. Wszystko sprawdzone i pomierzone i wychodzi na to że CM jest do wymiany tylko nie jetem pewien 1 rzeczy i dlatego proszę was o pomoc. 1 pin masa - OK 2 pin masa podawana ze stacyjki (gaszenie) - OK 3 pin impulsator (sprawdzony, oporność ok, dioda miga) - OK 4...
Witam. Moje Suzuki nie wkręca się na obroty powyżej 5000, zimna przez minute owszem ale po minucie przestaje i strzela ogniem z tłumika. Moto ma zrobione 300 kilometrów od remontu góry silnika. Moze mi ktoś powie jakie parametry ma mieć cewka ładująca cdi? Opory, napięcia? Cala reszta działa poprawnie, pali od razu, no chyba ze nie kopie jej ze dwa...
Witam, Kupiłem nową pradnice i zapobiegawczo regulator napięcia. Zamontowalem prądnice i po odpaleniu na jej wyjściu jest pomiędzy fazami max 10volt . Na wyjściu z regulatora nic bo nie przekracza tych 10 v. Gdzie jeszcze szukać przyczyny bo mi się już pomysły skończyły? Czy może być jakoś spaprane Magento? Pozdrawiam... Dodano po 6 Jeszcze taka wtyczkę...
Uszanowanko. Może od początku, żeby wszystko było jasne i klarowne. Zakupiłem Quada SMC Titan 300 z silnikiem 2 cylindry 4T 270ccm. Wadą był niby uszkodzony akumulator, jak się finalnie okazało, wina leży gdzieś indziej. Zdemontowany stator, 11 cewek 3 Fazy, w tym zasilanie do CDI AC. Między fazami było po 7V, regulator wyrzucał 14V, ale jak dostawał...
Proszę o pomoc bo już mi ręce opadają... Suzuki DR600 z 1987r. nie ma iskry, a zaczęło się tak... Motocykl jak miał dobry humor to zapalił, a potem gasł w niespodziewanym momencie. Okazało się, że miał pęknięty przewód zasilający moduł zapłonowy bezpośrednio na statorze, pęknięcie było widoczne gołym okiem. "Fachowcy" przezwoili całość, ale zrobili...
http://obrazki.elektroda.pl/7964944400_1... Witam, Was moi mili forumowicze. Dziś mam zamiar zacząć tworzyć instalacje elektryczną do swojego full crusta ( już go mam, więc hard enduro nie kupie). Zaczynam od projektu jak zawsze. Obliczanie długości potrzebnego materiału, ilość złączy, wymagane zdolności i informacje na ten temat i...
Podaj więcej informacji o statorze i cewko-module. Lub dokładne zdjęcia.
Kurde na zamienniku mam iskrę cały czas ale strasznie słabą a na oryginalnym tak na 10 prób kręcąc rozrusznikiem jest 2 razy ale jak jest to jest cały czas (puki kręcę rozrusznikiem) duża ładna iskra. Może to coś z statorem? można to jakoś sprawdzić?
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Witam, mam taki problem. Mianowicie posiadam skuter Suzuki Katana 50 2T, w którym jest nietypowe rozwiązanie zapłonu, mianowicie posiada stator 12 cewek jednofazowe i nietypowy regulator Ducati energia (który jest spalony). Czy ktoś może mi pomóc, jak i jaki inny regulator mogę wstawić na miejsce tego spalonego? Ponieważ wymiana na ten sam regulator...
Witam Mam Suzuki dr 125 i mam problem z ladowaniem i iskrą. Stator mi sie przepalil, kupilem nowy, zamontowalem i nie działa, wszystko dobrze podpiołem, swieca cewka i midul sa dobre. Jakie moga byc przyczyny tego ze nie ma ladowania i iskry.
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
cewki statora pomiary cewki statora cewki statora piaggio
scroll touchpad skrzynia garbusa bester regulacja prądu
elektrolux ew8h258sp philips senseo
Jak włączyć HDMI na pilocie Vectra? Eberspächer kod błędu 27 - czujnik przegrzania