Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
dwie cewki na jeden magnes w "amerykanie" = stator-rotor-stator jakiś czas temu w tym wątku ktoś pisał, że zrobił pomiary nietypowego rozwiązania - mianowicie po obu stronach magnesu dał cewki wyglądałoby to tak, że zamiast popularnego rozwiązania dwa rotory z magnesami a wewnątrz stator z cewkami byłoby na odwrót czyli: w środku rotor z magnesami...
Może niesprawna cewka zabiła moduł? Cewka powinna mieć rezystancję rzędu 5Ω na uzwojeniu pierwotnym, Jeśli pomiary zrobiłeś prawidłowo to cewka definitywnie jest do podmiany na sprawną. Los modułu się wyjaśni po wymianie cewki...
Według tego co jest dostępne w internecie, instalacja zapłonu oraz stator wyglądają następująco: http://www.kitfox.eu/technical/ignition/ http://obrazki.elektroda.pl/7531622400_1... http://obrazki.elektroda.pl/1980270900_1... Widoczne są cewki zasilające CDI, które raczej powinny mieć nieco więcej niż tylko 4.5Ω....
kabel czerwono-czarny z zielonym (lub masą silnika) nie ma przejścia, rezystencja nieskończoność!! To jak masz jakąkolwiek iskrę??? Przecież to zasilanie cewki CDI. Skąd zapłon ma brać energię? COś źle mierzysz lub schemat nieadekwatny. mierząc napięcie idące na cewkę jak próbuję uruchomić skuter skacząć na kopce na kablu czerwono-czarnym i masie waha...
Kolego nie jestem lewy w tym i znam się trochę na mechanice ale bez konkretnych wartości pomiarowych jakie są w instrukcji skutera przeważnie,której nie mam ,w sieci też nie ma, nie jestem w stanie określić czy są prawidłowe, nie jestem wróżką a w sieci różnie piszą. Jeśli jesteś taki dobry i znasz wartości to powiedz czy są prawidłowe bo może modul...
Jeśli chodzi o schemat to załączam pod spodem, zrobiony na szybko, proszę się nie śmiać Śmiać się nie ma z czego. Prędzej płakać. Nie sprawdziłeś rezystancji złączek kabli statora do masy i między sobą. Tym sposobem nie wiadomo jaki jest układ elektryczny statora. Szczególnie chodzi o masę, bez której iskry nie będzie. Napięcie mierzyłem na tych trzech...
Problem w skrócie był następujący: brak iskry po zgaszeniu silnika. Odpala zimny rano i może pracować do wypalenia całego paliwa. Jak wyłączy się silnik (czy to po 10 sekundach czy po wypaleniu baku) nie odpali przez najbliższą godzinę. Pomiary wykazały brak napięcia zasilającego moduł CDI. Po rozbebeszeniu magneto i dokładnym przemierzeniu okazało...
Na wstępie wszystkich witam. Mam problem z motocyklem Kawasaki er6, otóż pod koniec sezonu straciłem ładowanie, okazało się, iż spaliło 3 cewki uzwojenia. Oddałem stator do regeneracji po czym złożyłem wszystko i zacząłem szukać przyczyny. Bardzo dziwne wydaje mi się ładowanie, które na wolnych obrotach wynosi około 14,2-14,5V czyli tak jak deklaruje...
Pomiary prawdę ci powiedzą. Sprawdź, czy cewki posiadają właściwą oporność, czy podczas pracy silnika z odpiętym regulatorem pojawia się tam napięcie przemienne o amplitudzie nawet kilkudziesięciu V. Jeśli tak, to regulator. Jeśli nie, to stator. Schemat masz? To popularny skuter i nie powinno być problemów.
Witam pacjent jak w tytule, iskra pojawia się sporadycznie np. kopne dwa razy i jest potem znika na 50 kopnięć i pojawi się lub nie potem jej niema, gdy moto troszkę postoi to znów może raz się pojawi ale nie koniecznie. Takie 'masło maślane'. Parę rzeczy pomierzyłem, postaram się to niżej przedstawić i mam nadzieję, że ktoś dotrwa do końca moich wypocin....
Opis sytuacji jest kompletnie chaotyczny - czy możesz określić jaki jest stan obecny? Z jednej strony: postawiłem na kołku motorek i odkręciłem silnik a elektrykę razem z kierownicą dałem na bok i zaraz wsadziłem drugą ramę i przykręciłem silnik więc nawet żadnej kostki nie wypinałem ani nic tylko kable od masy ale piszesz także: wszystko mam podłączone...
Dziękuje za odpowiedzi.Zrobię cewkę testową, jak pomiary będą zadawalające to będę musiał pewnie zrobić nowy stator. Będę próbował nawinąć cieńszym drutem np.06mm, żeby stator wyszedł cieńszy.
Witam Sprawa rozwiązana a mianowicie tak jak kolega wcześniej zasugerował że niektóre moduły mogą nie pracować przy niższych napięciach. Stator okazał się wadliwy a mianowicie cewka zasilająca moduł, pow dłuższej przerwie 2-3 dni i wykręceniu jej ze skutera (stator) i dokonaniu pomiarów opór cewki zasilającej to bagatela 1 kΩ z kawałkiem. Po włożeniu...
Dobra. Przerobiłem stator na cewkę bezmasową. Właściwie mam 3 konfiguracje, bo przewód odczepu pozostawiłem dzięki czemu mogę użyć układu złożonego z 5, 7 lub wszystkich 12. Po włączeniu wszystkich odbiorników zrobię pomiary i wtedy wybiorę która opcja będzie ok (żeby niepotrzebnie nie obciążać regulatora). Ostatnią rzeczą jaką potrzebuję jest konkretny...
Zrób printscreena ze schematem twojego sprzęta a nie każ jeszcze ludziom tracić czas na szukanie. W pdf jest wszystko ładnie opisane, są schematy i metody diagnostyki. Ja napisałem, że jeżeli coś potrzeba to jest cała serwisówka i podałem mój model bo czasem jedna jest od jednego moto, a czasem w jednej jest kilka modeli... Wchodzisz w link jedziesz...
Witam! Jest to skuter z prostym chińskim silnikiem dwusuwowym bez wariatora tylko napędzany łańcuszkiem. Pod kołem magnetycznym jest stojan z dwoma cewkami - jedna do świateł i ładowania a druga podająca napięcie na cewkomoduł. Podejrzewałem, że uszkodzony był cewkomoduł. Kupiłem nowy identycznego typu niestety nie pomogło. poniżej zdjęcie cewkomodułu...
.Powtarzam,ta znajdująca się na statorze pod kołem magnesowym cewka zasilająca która następnie zasila cewkę WN nie wytwarza napięcia 200v!!! To sobie zrób próbę o której pisałem i trzymaj palcami konektor. Nie rozumiesz działania układu zapłonowego w Simsonie. Jest to zapłon iskrownikowy z rozdzielonymi cewkami. A pomiary napięć woltomierzem przy układach...
Oto moje pomiary - oraz instrukcja jak to sprawdzić, proszę zobaczyć czy zrobiłem wszystko ok Do ustalenia przyczyny braku iskry potrzebny jest miernik uniwersalny: Jeżeli przyjmiemy że świeca zapłonowa została sprawdzona przez wymianę na inną i w dalszym ciągu nie ma iskry to przechodzimy do: * Moduł zapłonowy – miernik ustawiamy na ACV20. Odłączyć...
Witam! odnawiam temat i mam taki pomysł. Naszkicowałem już wstępny projekt wirnika(statora) no i znalazłem magnesy neoydmowe, 15x10. http://www.allegro.pl/item138681218_magn... No i pomyslałem sobie zeby na wirniku dań np. 16 magnesów poziomo. i żeby cewki były na górze i na dole, to będzie tak jak by były 2...
Witam, Jestem posiadaczem motoru Mińsk 125. W motorze nie ma iskry, co wynika moim zdaniem z niesprawnego modułu lub prądnicy. Schemat instalacji bez akumulatora (są też z akumulatorem, mnie interesuje ta) : 817303 Schemat elektryki do motocykla Mińsk 125 (bez akumulatora): 1-Kierunkowskaz przedni. 2-Lampa podświetlająca prędkościomierz . 3-Lampka kontrolna...
Motorower wyposażony jest w stator z sześcioma cewkami, są to cewki niezmasowane. Magneto ma sześć magnesów, co widać na zdjęciach. Światła są zasilane z akumulatora(zgaszony silnik, można je włączyć). http://obrazki.elektroda.pl/5944067400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3037170700_1... Ze statora idą przewody: żółty,...
Witam. Moje Suzuki nie wkręca się na obroty powyżej 5000, zimna przez minute owszem ale po minucie przestaje i strzela ogniem z tłumika. Moto ma zrobione 300 kilometrów od remontu góry silnika. Moze mi ktoś powie jakie parametry ma mieć cewka ładująca cdi? Opory, napięcia? Cala reszta działa poprawnie, pali od razu, no chyba ze nie kopie jej ze dwa...
Pomiary wykonywałem przy odłączonych wszystkich przewodach statora
kiedyś się bawiłem w takie pomiary statora i wirnika mam zapisane że wiertarka polska typ prob 131 stator jedna cewka miała 4,2ohma a wirnik 30,1 ohma ale przy rozpiętym obwodzie bo po podłączeniu mierzone po przeciwnych stronach wirnik ma 7,5ohma A np; ruska wiertarka cała razem wirnik i stojan ma 28 ohm jak ci to cos pomoże to się ciesze .
To, że kostka pasuje, jeszcze o niczym nie świadczy, szczególnie w chińskich pojazdach. Jeśli uzwojenie jest jednofazowe z odczepem, to próbowałbym z innym. Ale na początek oczywiście pomiary statora.
Jak sprawdzisz i wyczyścisz silnik i nadal będą kłopoty sprawdź, czy nie ma gdzieś (np. jakiś przełącznik, potencjometr) niekontaktu. Styki czyścisz IPA, potencjometr KONTAKT'em PR. Dopieszczałem mierzyłem silnik przez 2 h. Wyciągałem szczoteczki, prostowałem, czyściłem. Komutator też wyczyściłem alkoholem , nasmarowałem tuleje i pomierzyłem stator....
Jednak zamawiam cały nowy stator z cewkami i impulsatorem, cewke WN i moduł. Ponieważ moje wszystkie pomiary mają za niskie wyniki. Napisze o zmianach jak już przyjdzie mi przesyłka :)
Siema. Na wstępie to mój pierwszy post, gdyż wcześniej wszystko co szukałem mi wystarczało. Sprzęt jak w tytule, jak wiadomo, oryginalne moduły są drogie więc na wstępie odpuściłem sobie jego kupno i zabrałem się za przerobienie instalacji. A więc tak: Nowy iskrownik - stator od 2T - chińczyk Nowy moduł zapł - chińczyk 2t Nowa cewka zapł - chińczyk...
No to bylem przy maszynie, a do tego udało mi się dopaść akcesoryjną prądnice. Oto co mamy u pacjenta: http://obrazki.elektroda.pl/4337822000_1... http://obrazki.elektroda.pl/6421730500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8147453200_1... http://obrazki.elektroda.pl/6461377300_1... http://obrazki.elektroda.pl/5967641400_1...
Witam Zrób zdjęcia statora z cewkami. Najlepiej z obu stron po wyjęciu z motocykla. Nie zapomnij o pomiarach. Jeżeli zapłon był dobrze ustawiony, to zaznacz położenie. Gdy nie da się przestawić zapłonu - jedno położenie , tym lepiej. Pozdrawiam
Nie pasuje mi jedna rzecz. Powinna tam być cewka bezmasowa i z pomiarów nie powinno wynikać że jest wyprowadzony środek uzwojenia. Czarny przewód to tylko połączenie masy statora (dla zapłonu CDI). Przemierz regulator napięcia miernikiem na teście diod.
Sprostowanie drodzy Państwo. E52 No signal from tachymetric generator on motor (no signal after maximum time) Elektronika nie dostaje info od tacho. Brak szczotek to inny bład. Trzeba w pierwszej kolejności posprawdzać styki, blaszki stykowe (po stronie modułu i przy silniku), profilaktycznie przeczyścić i podoginać. Potem sprawdźmy silnik. Skoro szczotki...
Wyjście W jest podpięte do jednej cewki, przy pomiarze mam próg napięciowy dzięki czemu mierzę tylko jedno maksimum. A mam 6 maksimów na obrót. To po co jest tyle sekcji wirnika i statora? Przypadkiem nie po to aby zwiększyć częstotliwość a przez to zmniejszyć pulsacje na wyjściu?
Witam, problemem jest brak ładowania w Yamaha WR125X, zostały sprawdzone wszystkie elementy , które za to odpowiadają : - akumulator - wymieniony na nowy - bezpiecznik - sprawny - regulator napięcia - sprawdzony, jest sprawny ; podmieniony na zamiennik, ten sam efekt - stator - brak przebicia, odpowiednia impedancja na cewkach, lecz: dziwnym zjawiskiem...
Jak chcesz jeździć już, to kup nowy stator, moduł cewkę zapłonową i impulsator. Nie zapomnij o kole magnesowym. A może to ono wybiera nam pisanki? Wszystko o czym pisałem prowadzi do celu! Problem polega na tym, że nie jesteśmy wróżkami i mając wiele dróg nie wiemy którą wybrać. Po prostu trzeba sprawdzać po kolei! Dobrze by było mieć możliwość podmianki...
Nie kręci rozrusznika na przycisk ponieważ elektromagnes jest zepsuty lub przycisk. Najpierw musiałbyś sprawdzić takie rzeczy : 1.Iskrownik. 2.Cewka zapłonowa. 3.Kable i kostki. 4.Masa. 5.Świeca. 6.Moduł zapłonowy. Sprawdź bo jak dalej nie będzie iskry to nie wiem. Jak to sprawdzić : - Moduł zapłonowy -miernik ustawiamy na ACV20.Odłączyć przewód żółto-czarny...
Witam mam problem z odpaleniem motocykla XR400 96r. Jest to singiel 4T dwa układy zasilania AC i DC osobno. W motocyklu nie ma rozrusznika i akumulatora jedynie kopniak. Udało mi sie zrobić pomiary i nieco odbiegają od wartości z serwisówki. Wszystko wskazuje ze uszkodzony stator ale nie mam doświadczenia i prosiłbym o interpretację moich pomiarów....
Masa jest ok. Podczas prób dodawałem nawet osobny kabel. Dzisiaj troszke sprawdzałem niestety pogoda nie pozwoliła mi sciągnąć owiewki aby dostać się do stacyjki. Postanowiłem posprawdzać napięcia na instalacji. Do modułu idą 4 kable: -masa (zielony) - zółto- niebieski (ze statora) - zółto czarny (do cewki) - biały gdzieś dalej w instalację Na żadnym...
A jak zmierzyć napięcie w kostce ktora wychodzi od statora lucky star 250 (3 żółte przewody)? Wstępna ocena dostępnych informacji - Analiza podanych przez użytkownika danych : Użytkownik pyta, jak zmierzyć napięcie w kostce wychodzącej od statora motocykla Lucky Star 250, która posiada trzy żółte przewody. - Identyfikacja brakujących informacji : Brakuje...
cewki statora cewki statora suzuki cewki statora piaggio
objaw przepustnica tranzystor a1266 uszkodzony ekran telewizorze
klimatyzator galanz głowica netatmo
Parametry anteny satelitarnej Polsat w Niemczech: Hot Bird 13°E Odpowietrzanie pompy w Beretta Mynute Green E 20 R.S.I