Znajdziesz tu: http://oto.to/schematy/automat/statidyn.... . Przy pańskiej skrzynce będzie problem, konieczne specjalne "oprzyrządowanie", ponieważ chłodnica oleju umiejscowiona jest na skrzyni biegów a nie w chłodnicy cieczy chłodzącej silnika.
Może miałeś szczęście i jeszcze co z tego będzie. W trybie natychmiastowym do sprawdzenia dolot ,chłodnica powietrza i turbo. Po prostu zaczął chodzić na oleju który pojawił się w dolocie.
W większości samochodów z automatyczną skrzynią biegów chłodnica oleju umiejscowiona jest w chłodnicy cieczy chłodzącej silnik, i wykonanie dynamicznej wymiany oleju jest w miarę proste. W JF506E (Jatco) chłodnica oleju jest przykręcona do skrzyni biegów (podobnie jak w Vw AG4), i tu jest problem. Jedynym rozwiązaniem (tylko w Vw) to odkręcenie od dołu...
wygląda jak mały filtr olejowy,a ma połączenie wężami z płynem chłodzącym chłodnica oleju. ja z tego wyssałem olej silnikowy i nie wiem co dalej? a nic, włóż wkład zakręcęć obudowe filtra 25Nm Zalej olej i w droge.
Za dużo oleju w układzie albo brudny skraplacz. Wyjedź zderzakiem i dokładnie umyj chłodnice tylko takim wyrozumiałym ciśnieniem :)
Rzekomo ASO BMW i samo BMW zabrania używania koncentratów UV do nieszczelności. VW nie ma ograniczeń. Osobiście wbijam do 12 bar, bo mam takie możliwości, w 99% wystarcza bo klima pracuje z ciśnieniem ok hp 8-12 a lp 1-3. Małe dziury wychodzą już ok 5 barów, duże słychać odrazu. Wymiana osuszacza to kwestia tylko roboczogodzin po których ustalasz koszty,...
https://obrazki.elektroda.pl/9252038500_... (at)migmig85 Olej wymieniany jakieś, 2 lata temu, w trakcie wymiany jednego elektrozaworu. Ilość oleju odpowiednia. (at)romuald-f Gdzie znajduję się czujnik temperatury oleju ? Na wiązce do elektrozaworów ? Przepraszam wyraziłem się nieprecyzyjnie, chodziło mi o cięgna wychodzące z wybieraka,...
Witam Panowie, mój problem polega na tym iż mam wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyczytałem że może być problem z uszczelką pod głowicą, jak to można sprawdzić czy uszczelka jest padnięta, wody w oleju nie ma, ze zbiorniczka też nie czuć spalinami, pompa wody nowa, termostat wymieniony, chłodnica sprawdzona, nowy zbiorniczek i sprawdzonych...
mam takiego samego sharana, twój przebieg jest nierealny, auto ma na pewno dużo więcej, zwróć uwagę na wytarcie kierownicy, siedzenie kierowcy, gumy na pedałach te elementy jeśli są zużyte mogą świadczyć o większym przebiegu. zaletą jest silnik, mój ma już ponad 520 000 i nadal chodzi choć mechanik powiedział że za dwie setki mu obcięli,ja osobiście...
Ok. Parownik zamontowany. Tak, jak napisał Piasek, poniżej poziomu w butli. Ale miałem nadal problem ze zlokalizowaniem drugiego węża nagrzewnicy, więc jak poradził kolega z forum Sharan wpiąłem parownik szeregowo w obwód chłodnicy oleju. Na razie bez gazu ale nagrzewa się bardzo szybko.
Ani jedno, ani drugie. Jeśli nie ma emulsji, to masz lejące wtryski, a płyn wydostaje się na zew. Możliwe że przez nagrzewnicę wew. lub chłodnicę, sprawdź w okolicach lewego reflektora. Wtryski do sprawdzenia a wycieku trzeba poszukać. Faktycznie racja - autor pisał, że olej bez zarzutu. Tak to jest jak się pisze zaraz po obudzeniu. :D A T4 nie ma...
były Sharany wyposażone w fabryczny silnik o mocy 150 KM. Jest to silnik na pompowtryskach o oznaczeniu BTB - 110kW, 150 KM przy 4000 RPM i 310 Nm przy 1900 RPM i do Sharanów był on montowany w latach właśnie 2005-2006 a dodatkowo wkładany do Seata Alhambry w latach 2006 - 2008. Drugi silnik o tej samej mocy 150 KM o oznaczeniu ARL nigdy nie był wkładany...
Witam wszystkich serdecznie. Jestem tu po raz pierwszy. Skłonił mnie do tego mój problem z samochodem. VW Sharan. Rok-1997 1.9 TDI 110 Samochód został przywieziony z berlina rok temu. Stan licznika 167 w 2007 roku miał.( sprawdzone w serwise) Robie ponad 100 tys.km w roku. Auto już w berlinie miało włączoną w obwód przed pompą wtryskową "tunning chip"...
witam wszystkich mam podobny problem i nie mogę go zdiagnozować :cry: myk się zaczął od tego sharan 2003 tdi model silnika ASZ klima tronik dwu strefowy po kupnie nie dział klima rok przejeżdżony na nie nabitej klimie i nadeszła chwila ciepła i trzeba zrobić bo czarny lakier i czarne szyby taka afrykańska mućka pierwsze nabicie klimy sukces 3 dni z...
Jeśli biały dym to radzę sprawdź uszczelkę pod głowicą. Prawdopodobne uszkodzenie, to nieszczelność do komory chłodzącej. Możesz tez sprawdzić czy w chłodnicy pod korkiem nie widac bąbelków powietrza w czasie dodawania gazu. Obejrzyj też bagnet pomiaru poziomu oleju czy nie ma na nim śladów wody.
Witam. VW Sharan 1.8 t święci mi się kontrolka ESP po każdym wyłączeniu silnika resetuje się na tablicy czas i kilometry jazdy dziennej wskaźniki temperatury płynu chłodniczego, oleju, i paliwa działają ok ale wskaźnik ładowania nie działa po wyłączeniu silnika wskaźniki temperatury płynu chłodzącego i temperatury oleju zostają w poziomie przed wyłączeniem...
Ten w lewym dolnym rogu jest do temperatury oleju silnikowego, ten pośrodku (obok wskaźnika poziomu paliwa) jest do temperatury płynu chłodniczego.
1.nie ma mozliwosci przedostania sie oleju ze skrzyni biegow do silnika, 2.osad na korku oleju (flegma) nie jest oznaka uszkodzenia uszcz. pod głowica!, RITO001 -ubywa ci płyn chłodniczy, olej smierdzi paliwem, jaki ma kolor, kiedy sprawdzasz stan oleju ??
Pewnie było to już na forum ale pytam na szybko, czy jak w czujnik na podszybiu pod mech. wycieraczek wepnę "hebel" (wył/wł) co bym mógł to sobie wyłączyć (o ile piec będzie działał) bo nie zawsze na krótkich trasach zdążę dogrzać, a już trzeba gasić silnik, to zakłóci pracę całego zestawu? I jeszcze pytanie, jak się fachowo nazywa ten czujnik, bo ni...
chłodnica sharan sharan chłodnica chłodnica oleju
zmywarka hotpoint 8m121 przyczyny usterki sondy lambda straty przekładnika prądowego
resetowanie baterii kettler sterownik
Jak zrestartować radio w Mercedes CLK W208? Drukowanie dokumentów z komentarzami w OpenOffice