Problem dotyczy bardziej katalizatora niż sondy. Oczywiście zasilania grzałki i sygnały z sondy do kontroli jak i to co pokazuje w parametrach. Mało tego,jeszcze szczelność wydechu.
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Po pierwsze sprawdzić szczelność dolotu tak jak wyżej ,a po drugie pomiar cisnienia na garach i koniecznie sprawdzenie luzu zaworowego
Mi np. padły ok pol roku temu obie sondy lambda. Objawiało się to check enginem i błędami P030 i P0139. W tej pod maską przed katalizatorem błąd grzałki, zamiennik nie współpracował za dobrze Magnetti Merelli. Mam teraz oryginał NTK japoński i jest ok. Objawy to falujące obroty, zwłaszcza chwilowe podskoki na jałowym,nierówna praca silnika. Oryginalny...
Witam Vel Satis to kawał wstrętnego gada i oprócz standardowego zestawu diagnoskopów trzeba się jeszcze na nim znać-także doskonale rozumiem ,że problem jak pisałeś jest dość skomplikowany. Trudno bez sprawdzenie jakichkolwiek parametrów i odczytania ewentualnych kodów usterek cos zawyrokować. Mam natomiast niejasne przeczucie ,że możesz mieć problem...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Najpierw trzeba sprawdzić szczelność wężyka wychodzącego z przyłącza P2 zintegrowanego zaworu magnetycznego. Jeśli wężyk będzie cały a na jego końcu będzie wyczuwalne podciśnienie (po przytknięciu doń palca) to trzeba wymontować i sprawdzić zawór EGR czy się uchyla np. po podpięciu do króćca jego siłownika wężyka z przyłącza P6 zdjętego wcześniej z...
Po pierwsze co się dziwisz, przecież to Vag, usterki tu to norma. Masz (tzn serwis) podane na tacy co jest nie tak. Trzy - skoro serwis nie wie jak sprawdzić szczelność dolotu to...... albo zmień serwis albo samochód. Może być też tak że ta kamerka sieje po instalacji i zakłóca pracę sterowników (ledy W5W potrafią odciąć połowę mocy). Na początek odłącz...
NAPRAWA NR 2 - WYMIANA WENTYLATORA http://obrazki.elektroda.pl/1159352000_1... http://obrazki.elektroda.pl/4607214700_1... 4. PACZKA http://obrazki.elektroda.pl/1042148100_1... 5. TEST KUPIONEGO WENTYLATORA http://obrazki.elektroda.pl/6003186600_1... http://obrazki.elektroda.pl/2036758900_1...
Czy ktoś wie jak sprawdzić szczelność serwa?
Jak bieżąca korekta zależy od obciążenia silnika? Jeśli rośnie wraz z obciązeniem, to może problemem jest wydajność pompy paliwa. Jeśli maleje, sprawdź szczelność dolotu. Z tego co zaobserwowałem to lekko się zwiększa ale bez tragedii. Przy stabilnej prędkości utrzymuje się od -4% do około 6%. Podczas płynnego przyspieszania z 2 tyś obr/min do 5 tyś...
Witam wszystkich. Auto od jakiegoś czasu wolno przyspiesza jakby nie czuć turbiny, nie czuć jakby włączała się turbina. Po sprawdzeniu błędów wyświetla następujące: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 012 CL Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0110SG 3316 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 21084 Additional...
Polecam sprawdzić szczelność układu dolotowego na początek, zapłon czyli przewody, kopułka świece, wyczyścić przepustnicę a i czy check engine się zapala?
Co mogę jeszcze sprawdzić zanim mechanik zedrze ze mnie całe oszczędności Osoby z kontaktów, w Twoim telefonie, kto może kredyt podżyrować. :) Po tej operacji, prosto do mechanika. Jeśli masz błędy sygnalizowane kontrolką, najtańsze rozwiązanie to diagnostyka. Nie wymieniaj niczego na chybił-trafił. Zobacz dolot, szczelność przewodów.
Sygnał TPS też mi się nie podoba i sygnał temp dolotowej. Okej czyli MAP sensor jak to sprawdzić? Sprawdzić rezystancję ? szczelność rurek? Napięcie dochodzące? Może kogoś nakręcę i skołuję pomiar kompresji. Stało się to tak nagle że stawiam na elektronikę. Zawsze silniczek jest trzymany na wysokich obrotach więc jakoś nie stawiam na nagar. Dodano po...
W samochodzie nie mam instalacji gazowej.W takim układzie jeszcze raz sprawdzę szczelność układu dolotowego, oraz sondę lambda. Co do paliwa to jak dokładnie można sprawdzić ciśnienie, bo jak odłączyłem przewód paliwowy to ciśnienie było spore. Pozostaje jeszcze problem z obrotomierzem.
Woda to normalna reakcja spalania gazu, że leci to dlatego że pali jak mówisz 20l. Sprawdź szczelność przewodu powietrza pomiędzy filtrem, a kolektorem wlotowym silnika. Trzeba sprawdzić w wszystkie przewody gazowe, bo może on tyle nie pali tylko gdzieś gaz wieje, no i mieszalnik, często leci membrana, ale wtedy ciężko by palił. Niestety trzeba szukać...
Problem falujących obrotów w vag 1.6 to niekończąca się opowieść. Chyba nie udało się nikomu rozwiązać tego problemu. ja mam seata 1,6 16v bcb falowały mi obroty i udało się to naprawić więc mit obalony. ...i co było przyczyną jeśli można wiedzieć? Poprzedni właściciel zaślepił egr. "Odślepiłem" go, wyczyściłem, zrobiłem adaptacje EGRu. (blok bodajże...
obejrzałem poldka, jak mniemam, czujnik temperatury dla kompa to ten z tyłu kolektora dolotowego (a ten z przodu silnika to do wskaźnika temperatury). Czy można się wpiąć w jakąś kostkę, aby go pomierzyć, czy też trzeba demontować obudowę filtra, aby się do niego dostać. Ponadto, i tak przy mojej ograniczonej sprawności nie wyobrażam sobie pomiarów...
Kolega przyjechał Oplem Astrą F 1996r. Silnik 1.4 8V. Problem jest w obrotach na biegu jałowym sięgają one 2600 obr./min. Po kilku sekundach od odpalenia wyrzuca Check z błędem 00035. (Brak sterownia biegiem jałowym). Interpretacja mówi, że to tylko różnica w obrotach zadanych i rzeczywistych > 170 obr./min. Podmieniliśmy krokowca ale jest bez zmian....
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
Szczelność rury przepływomierza sprawdzona?
Ten zawór ma membranę która musi być szczelna w innym wypadku tylko wymiana. Ale sprawdź dokładnie szczelność na podciśnieniach.
Witam. Kompresor nie zatrzymuje pompowania dobija do 8bar, spuszcza 2 bary do 6 i tak na okrągło, a wcześniej wyłączył na 8 barach. Test szczelności zrobiony. Test szczelności może był "robiony" ale nie zrobiony!!! Zawór zwrotny (Check Valve #9) nie trzyma ci powietrza w zbiorniku i ucieka ci ono przez 'unload' po zatrzymaniu sprężarki! https://obrazki.elektroda.pl/5278331700_...
raczej co widzi MAP, jak reaguja sondy, szczelnosc kolektora i analiza spalin
W jaki sposób sprawdziłeś świece żarowe?? Mam nadzieje że nie kabelkiem pod napięciem który iskrzył jak dotykałeś świecy. Świece należy wyjąć i sprawdzić czy grzeją. Mają się rozgrzewac tylko ich końcówki. Druga sprawa. szczelność układu zasilania paliwem. Jeśli do układu będzie dostawało się powietrze takie będą efekty. Czy problemy są tylko na mrozie...
Jeżeli świeci się kontrolka to musi się wtedy pojawić jakiś błąd, opel nie informuje o błędach zapisanych w pamięci, nawet gdy takowe są. EGR i jego sterowanie to dużo bolączka w oplu, podobnie mam w zafirze 2.0, ja z tym poradziłem sobie kupując vakuometr i wpinając w układ sprawdziłem działanie każdego zaworu i szczelność całości. Uszkodzona była...
Sprawdź szczelność dolotu membrany wężyki itp. Czujnik ciśnienia bezwzględnego do sprawdzenia.
Sprawdź szczelność kolektora ssącego oraz połączenia przepływomierza z przepustnicą. To że check się nie świeci wcale nie oznacza że czujniki są w porządku zalecałbym porządną diagnostykę komputerową.
Skoro jest check to musi być zapisany błąd w ECU... Sprawdziliście szczelność dolotu?Ten silnik jest czuły na „lewe”powietrze.
P1046 to błąd sygnału tylnej sondy, P105A błąd mieszanki albo uszkodzona sonda, P0170 błąd mieszanki. Do sprawdzenia obie sondy, sygnały, grzałki, korekty długo i krótkoterminowe. Jak ok, to patrzymy na komponenty związane ze składem mieszanki, mapsensor czy przepływka, tam raczej mapsensor, szczelność dolotu itp
Sprawdź wezyki przy monowtrysku. Czy którymś nie zaciąga lewego powietrza. Sprawdź ogólnie szczelność dolotu.
nie nie to nie siłownik traci szczelność tylko w momencie zapalenia się check engine jest tak jakby podciśnienie było upuszczane gdzieś bokiem. Do momentu aż nie zapali się check "ssie jak odkurzacz" a w momencie zapalenia lampi jakby pompa przestawała pracować(sprawdzałem trzymając odpięty wężyk od egr)
Sprawdziłem szczelność. nadal jest tak samo
Sprawdź ciśnienie paliwa to ważne przy odpalaniu na benzynie, następnie szczelność dolotu i umyj i zaadaptuj przepustnicę. To tak na początek.
Wygląda więc na to, że silnik pluje sadzą i zapycha DPF. Do sprawdzenia standardowy zestaw dieselowych zagadnień: szczelność dolotu, ciśnienie doładowania, przepływomierz, map sensor, działanie EGR. Nie stracił na mocy w ostatnim czasie? Pali się check engine bądź są jakieś błędy w sterowniku?
Gaz jest w aucie? Szczelność dolotu sprawdzona? Jak wygląda kompresja na cylindrach?
Głowica na szczelność była sprawdzona? Jak nie to robota od nowa.
Pierwsze świece i układ zapłonowy. Dwa check się świeci przed odpaleniem ,a nawet jak nie to tester i odczyt błędów. Trzy pomiar kompresji i sprawdzenie szczelności dolotu (czy przepustnica nie jest zasiniona) oraz wydechu przed sondami.
Kod usterki P2074 znaczy który podałeś wskazuje na Manifold absolutny czujnik ciśnienia (MAP) / przełącznik pozycji dławiącej (TPS) - wysoki przepływ powietrza / szczelność próżni czyli może coś przy instalacji gościu pokopał
witam, jestem tu nowy, więc proszę o jakąś poradę, może ktoś to miał już. Mam Passata B5.5 1.9 TDI AVB KOMBI 101 KM (i jakiś stage 1 z Allegro, ale wcześniej też miałem problem) i mam problem chyba z turbo. Turbo dobrze ciągnie od 1600 obr./min i jak dojdzie do 2500 obr./min, to tak jakby przestało ciągnąć i jedzie bez turbo? Takie uczucie, a chyba...
Co do sprawdzenia katalizatora to odkręcam rure wydechową za turbiną tak aby sie trzymała ale jest duża nie szczelność i w droge.
Odma w tych silnikach jest zapięta pod przepustnice wiec kluczowa jest tu szczelność. Czyli korek wlewu, zaworek zwrotny pod nim no i z tylu puszka odmy i przewód do kolektora pod przepustnica. Jak odkręcisz korek na pracującym silniku to obroty będą wariować+ może wywalić Check'a. No i wartaloby sprawdzić czy polaczenie z serwem i samo serwo, czy nie...
Masz dziurę gdzieś, PORZĄDNE SPRAWDZENIE UKŁADU POD KĄTEM SZCZELNOŚCI - to jest to co musisz zrobić. Wszystkie wężę gumowe, obejmy, połączenia, intercooler, wszystko wokół turbo, kolektor dolotowy itp. Możesz na początek wykasować błąd i zobacz reakcje, ale jak od razu powróci, no to nie ma co się zabawiać tylko szukać dziury.
Jak się dławi to wyczyść przepustnicę porządnie i jedz do aso, jest uaktualnienie softu dla centrali tego silnika, a po drodze sprawdź szczelność dolotu, jak pracuje sonda, zobacz czy prawidłowo map czyta.
Polikwiduj lewe powerze odłącz akumulator na całą noc, sprawdź szczelność między kolektorem a filtrem powietrza. To że wywala sondę lambda może być wina np nieszczelnego wydechu.
Wstawiłem nowy regulator ciśnienia. Przez chwilę było dobrze, jednak po paru km check znowu dał znać o sobie. Przy okazji wymiany sprawdziłem jeszcze raz szczelność dolotu, podciśnienia itp.. Wszystko wygląda OK. Została mi jeszcze do podmiany pompa (nie mam w tej chwili możliwości sprawdzenia jej wydajności). Edycja: Problem rozwiązany; przyczyna banalna...
Witam, posiadam problem związany z kodem błędu P2002. DPF został wypalony komputerowo, jest w nim 0 sadzy, a ciągle świeci, do tego mrugające świece żarowe i check engine. Samochód wpadł w tryb awaryjny. Czujnik ciśnienia spalania wymieniony, ponieważ najprawdopodobniej ten czujnik był uszkodzony. Jeżdżono również bez podłączonych przewodów przed DPF...
od turbo do kolektora ssącego to też , ale pewnie by było słychać i błąd regulacji ciśnienia doładowania. Właśnie silnik jak by tak głośniej chodził myslałem ze tak ma chodzić. Jak bede w domu to zrobie te pomiary i sprawdze szczelnośc w tym miejscu.
Nie łatwo będzie znaleźć ten obrotomierz bo występuje to bardzo rzadko a zanim przejdę do komputera sprawdze szczelność dolotu testerem gazu lub innym płynem niepalnym. Za małe podcisnienienie powoduje oszukanie sterownika ktory wzbogaca mieszankę powodując wzrost obrotów na biegu jałowym powodując falowanie tych obrotów i zalewanie silnika ewidentnie...
....Nie chce mieć podane od A do Z - przecież nie proszę Was o diagnostykę i naprawę przez internet - robię to sam - potrzebowałem tylko wiedzieć gdzie jest EGR. Paluszki sobie ubrudzę - nie martw się Foxtrott :) Pozdrawiam Tutaj bardziej mi zależało nad pomyśleniem czy czegoś przypadkiem nie uszkodzisz nawet jak będziesz się mocno starał , wybacz...
Mam clio 1.4 16v silnik właśnie k4j 2001r, ddt2000 podłączył mi się ze sterownikiem dopiero po przestawieniu prędkości portu na bodaj 10400. Trzeba zwrócić uwagę, że po przekręceniu kluczyka immobilaiser wyłącza wtryski i nie da się podłączyć. Może też pomóc ustawienie w ddt light "Real Time mode" (piszę z pamięci). Mi udało się skasować błąd katalizatora...
Za dużo myślisz za mało robisz. Wszystko masz już opisane. -szczelność aktuatorów -wymiana węży -zasilanie w podciśnienie -sprawdzenie zaworków (można je po kolei odpinać od vac zaślepiając wąż) celem testu.
Witam wszystkich! Postanowiłem poradzić się was, bo już brakuje mi cierpliwości do nowo zakupionego Toledo 3 1.6 MPI LPG. Po zakupie cały czas świeci check (zbyt uboga mieszanka). Pojechałem do mechanika. Zrobił test szczelności generatorem dymu i wyszło naprawdę niewielkie pęknięcie kolektora. Kolektor wymieniłem, tzn. mechanik wymienił. Podczas naprawy...
Mi zwierał moduł GSM, ale może każdy. Trzeba by po kolei odłączać. Na początek podłączył bym się pod kompa i sprawdzał odczyty z czujników... Sprawdził dobrze szczelność dolotu i zrobił adaptacje. Skoro zapala się check to masz zły skład mieszanki. Jak silnik nie chodzi to komunikuje się z ASC/DSC i Wywala kontrolkę EML przynajmniej tak jest w m54 gdzie...
Może być nie czuć, bo po pierwsze skład mieszanki jest w pewnym zakresie korygowany. Od tego są adaptacja krótko i długoterminowa. Po drugie zawór Evap nie jest cały czas otwarty, jego praca podlega algorytmom. Poza tym nawet jak pracuje to często jest to praca impulsowa. Po trzecie, jak ecu widzi nieprawidłową pracę systemu oparów, może zmieniać strategię...
Znaleźć mechanika który sprawdzi szczelność zaworów poprzez podanie sprężonego powietrza przez otwór świecy. Będziesz wiedziała czy to zawory i jeżeli tak to czy ssące czy wydechowe.
1.6 benzyna 55kW, 75KM pierwsze słyszę, ale spoko... chyba ze K7M 720 ale to rzadko Rzut oka na małą kostkę po prawej stronie jak otworzysz klapę, bliżej podszybia http://imageshack.us/photo/my-images/84/... w niej siedzi zielona kostka. Sprzwdz szczelność przewodu który idzie od niej do kolektora ssącego. Check się zapala?
Sprawdź szczelność dolotu, uszczelkę na kolektorze dolotowym przy głowicy i uszczelkę przy monowtrysku poniżej przepustnicy. Najlepszy sposób to moczenie pędzelka w Pb i smarowanie miejsc połączeń elementów. Jeśli zmienią się obroty to masz nieszczelność. Pozdrawiam Marek
Witam Posiadam samochód Fiat Albea silnik 1.2 16V 2003r. Benzyna i LPG Stella Nord wtryskiwacze Verde. Zapaliła mi się kontrolka check silnik pracował na LPG, po podłączeniu pod MES pojawiły się następujące błędy: P1135-rezystancja grzałki 1 przed kat. P1172-Korekta mieszanki(multipikatywna) P1171-Skład mieszanki 1 (addytywny) Domniemam że chodzi o...
Raz, to sprawdzenie kompresji a bardziej szczelności silnika. Dwa to szukaj śladów wycieku. Jeśli nie znajdziesz, test na co2 w układzie chłodzenia i wszystko stanie się jasne. Temperaturę pewnie pokazuje dobrze, możesz zobaczyć jeszcze co widzi ECU. Tak tylko dla 100% pewności.
W 2.0 dieslu opla zaczyna się naprawę od sprawdzenia podciśnienia. Później wężyki na szczelność, sprawność zaworów sterujących, czujnik ciśnienia doładowania na zabrudzenia- od razu sprawdza się czystość kolektora ssącego itd. Co zostało zrobione?
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Wyczyściłem EGR, przepustnice, dołożyłem masę do przepływomierza bo wywalało check engine. Sprawdź masowania karoserii oraz silnika zamiast dokładać masowanie. Jedno powinno być od karoserii do silnika, drugie od karoserii do akumulatora i trzecie prawdopodobnie gdzieś pod kokpitem. Napisałem wszystko co zaobserwowałem może coś Wam to pomoże w diagnostyce...
Jedt jakis otwor w rurze od dolu ale nic z niego nie wychodzi do rury tylko jakis kabelek od dolu Nie ma jakichś pustych dziur w dolocie, wszystko winno być szczelne, zaślepione, zatkane innym przewodem, lub czujnikiem. Nie ma tam nic co pasuje do tej dziury ? http://dochevroleta.pl/pl/p/czujnik-temp...
Sprawdź dokładnie szczelność wszystkich wężyków podciśnienia, jeśli ok to pewnie przepływka oszukuje i trzeba ją wymienić. Tylko Bosch. Dodano po 1 A i jeszcze obowiązkowo czyszczenie kolektora dolotowego.
W aucie praktycznie do sprawdzenia jest wszystko. Sonda lambda, szczelność układu dolotowego, czujnik temp. silnika, przepływomierz etc. Podpiąć pod diagnostykę i popatrzeć co się dzieje w silniku to najskuteczniejsze wyjście.
DTC P0236 Działanie czujnika wspomagania turbosprężarki Warunki ustawień DTC •Moduł ECM wykrywa że sygnał czujnika ciśnienia doładowania nie mieści się w przedziale modelu uzyskanego prędkości obrotowej czujnika, czujnika BARO, czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (MAP), czujnika pozycji przepustnicy oraz czujnika ciśnienia...
Zostaw ten silnik krokowy, zostaw elektrykę, sprawdź szczelność układu ssącego od przepustnicy w dół! Ja bym zaczął od tego, i pewnie na tym by się zakończyło. Na mojego nosa masz przerwaną uszczelke pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem dolotowym, to częsta usterka w X16SZR Zrozum, z samego paliwa silnik obrotów miał nie będzie, musi dostać tez...
Wtej chwili czekam na nowy czujnik doładowania gdyz nic dzisiaj nie znalazłem,o postępach napiszę za kilka dni na obecna chwile muszę cierpliwie czekać:)Jezeli podmiana czujnika nic nie da wtedy wyciągne turbinkę,egr był czysciutki takze złożyłem do kupy wszystko cały układ Ic sprawdzony na szczelność.Pozostaje czujnik i turbo> Dodano po 1 Chyba że...
sprawdż szczelność połączeń pomiędzy przepustnicą a kolektorem ssącym może uszkodzona jest uszczelka kolektor_głowica i zasysa lewe powietrze mógł ktoś wczesniej to naprawiać i pokręcil wkrętem ustalającym polożenie spoczynkowe przepustnicy i teraz jest za bardzo uchylona na wolnych obr sprawdż tez ustawienie linki gazu.
Sprawdziłeś szczelność wszystkich elementów/miejsc gdzie występuje podciśnienie ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Przy tych objawach jak piszesz ważniejsze niż czyszczenie jest sprawdzenie szczelności przepustnica-kolektor oraz czujnik położenia przepustnicy, oczywiście jak ją wyjmiesz to ją wyczyść, w tym czasie zdejmij klemę aku, a następnie po naprawie zrób 40-50 km na samej benzynie, oczywiście jak wszystko będzie ok po odpaleniu auta po czyszczeni przepustnicy,...
Witam Posiadam VW New Beetle 1.8t 180km, 2001r. Auto kupiłem kulawe, wyświetlało check engine, nie wkręcało się jak należy, brakowało mocy. Nie mam informacji, czy było coś grzebane w sofcie. Z rzeczy, które były naprawiane, to: regeneracja turbo, rozrząd z napinaczem (łańcuch), cewki, odma, intercooler, sprawdzenie szczelności, filtr paliwa i powietrza....
Akurat z LPG wszystko w porządku, tak samo jak sondą, którą zalecano mi wymienić. Dolot był dziurawy. A co do zaworów, na usterce jeździł jeszcze u poprzedniego właściciela pewnie conajmniej rok, u mnie niemal półtora (a co miałem zrobić jak nikt nie potrafił naprawić?) i z czasem uczę się tego auta. Szczelność dolotu diagnozuję u siebie bez komputera...
Ciśnienie sprężania powinno wynosić 14-16 barów, więc 9,5 furory nie robi, ale przynajmniej jest równo. Zanim zdejmiesz głowicę, zrób test szczelności cylindrów, żeby nie narobić się bez efektów. Nie zaszkodzi sprawdzić, wtryskiwacz na 2 cyl. ew. zamienić miejscami z innym. I obejrzyj cewkę i fajkę, która łączy ją ze świecą, czy iskra nie ucieka bokami....
Witam jak w tytule nie moge odpalić mojego Pedzia. Zacznę od początku. Jeżdżę nim ponad pół roku i odkąd go kupiłem co jakiś czas głównie przy odpalaniu zapalał mi się CHECK ENGINE w końcu zapalił mi się w czasie jazdy na dobre auto straciło mega na mocy, bo max mogłem jechać 80 km/h. Dojechałem do domu i jak go zgasiłem tak już nie odpalił. Myślałem,...
Szanowni koledzy, druga sonda lambda - ta za katalizatorem służy tylko i wyłącznie do oceny sprawności katalizatora. Nie wiem co i po co miałaby dokonywać jakichkolwiek pomiarów w połowie układu wydechowego. Nic nie reguluje, na nic nie wpływa, a jedynie ostrzega kierowcę o uszkodzonym katalizatorze. Jej sygnał nie służy w żaden sposóbb ECU, a jjedyny...
Witam. Mam problem z nierówną pracą silnika i "pierdzeniem" z wydechu (była wymieniana złączka elastyczna wydechu, przy czym ściągali kolektor górny i dolny, wymieniając przy tym uszczelki), ale przed wymianą dużo bardziej hałasował i szarpał silnik. Dodatkowo auto traci połowę mocy przy włączonej klimatyzacji, ledwo się zbiera (przy nabijaniu czynnika...
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Sprawdź dokładnie szczelność dolotu tu właśnie kolega ma rację( częsty proble w tych autach) .Na wolnych obrotach chodzi nierównomiernie,po wciśnięciu pedału gazu ma problem wejść na wyższe obroty.Pracuje dużo lepiej na gazie lecz nie ma równej pracy i brakuje mocy. i tu pojawia się błąd MAF sensor (G70) out of tolerance. Leak in intake system. Throttle...
Panowie wiec tak;szczelnosc podcisnien itd sprawdzona,tam jest wszystko ok.Wpadlem na pomysl,zeby wyczyscic przeplywke.Wykrecilem,spryskalem ta cala spiralke WD-40 skrecilem wszystko,odpalilem i o dziwo auto na benzynie szlo super,na biegu jalowym obroty nieco falowaly ale bez tragedii.Caly czas palil sie check.Zgasilem auto na pare min,odpalilem i...
Witam. Auto to Volkswagen Polo 9N3 2006 pojemność 1.2 Co około 100 kilometrów zapala się lampka CHECK ENGINE. Po przeskanowaniu VAG: 18528 Post Catalyst Oxygen (Lambda) Sensor Correction: Bank 1 Too Lean P2096 - 007 - Short to Ground - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 006 - Short to Plus - Intermittent...
Witam. Dane samochodu: Mercedes C180 Kompressor Rok produkcji: 2005 Pojemność: 1.8l Moc: 105kW Konie: 143kM Oznaczenie silnika KE18ML, M271.946 Problem: Auto trafiło do mnie ze względu na spadek mocy i wyświetlający się check. Były następujące błędy: 84 - przestawienie wałka rozrządu, rozpoznane błędne położenie wałka rozrządu dół 27- rozpoznanie braku...
Witam, Od jakiegoś czasu mam problemy z autkiem w postaci błędu P2279-11 (nieszczelność w układzie dolotowym). Check pojawia się po kilku sekundach od puszczenia gazu przy prędkościach >=100 km/h (hamowanie silnikiem). To jedyna sytuacja, w której występuje. Zdecydowałem się napisać ponieważ okoliczni mechanicy już zrezygnowali. Czynności wykonane do...
Oddam auto do pompiarza,niech posprawdza co poprzedni mechanik mógł zrobić źle.Jak się dowiem w czym był problem to napiszę,może się komuś przyda. Co do podciśnień,jak poprawnie sprawdzić podciśnienie na serwie?. Ja początkowo sprawdzałem "szczelność" serwa pompując hamulec i przy wciśniętym hamulcu odpaliłem silnik-pedał poszedł w dół.Jak po między...
Dokładnie, instalacja kme. Dodano po 7 Ps. Co znaczy "skierowany w dół" ? Pozycja jak na zdjęciu jest dla tego czujnika pozycja naturalna. Coś jakby leży na boku. Tzn tak było to założone. Dodano po 2 Dobra, stan na teraz.... 3h temu wyjąłem wtryskiwacze by się przekonać, że gucio zrobię, gdyż bez napięcia zwyczajnie nic się nie przepchnie przez wtryskiwacz....
Witam Czy ktoś z forumowiczów rozwiązał problem: wydatek powietrza większy od zadanego w 1.6 HDI / PSA? Od kilku miesięcy borykam się z błędami EGR: https://obrazki.elektroda.pl/9440366100_... https://obrazki.elektroda.pl/3089730300_... Problem objawia się dławieniem/szarpnięciem auta podczas przyspieszania (dynamicznego)....
witam, poszukuje wciaz rozwiazania ponizszego problemu: problem wyglada nastepujaco: zapala sie check, bład to zbyt bogata mieszanka, nie wiadomo czy jest ona ciagle zbyt bogata czy momentami ale blad pokazuje. sprawdzono sprawnosc wszystkich elementow mogacych teoretycznie miec na to wpływ - sonda, przepłymowierz, szczelnosc układu dolotowego bodajze,...
Peugeot 307SW 1,6 16V NFU 2005r + LPG, przebieg 320kkm. W skrócie: -trudności z odpalaniem na zimnym silniku -szarpanie silnikiem, nierówna praca, falowanie obrotów na zimnym silniku -w ciągu 2-3 tygodni dwukrotnie check i praca na 3 cylindry, szarpanie i brak mocy. po zgaszeniu i ponownym odpaleniu ustało. Od kilku miesięcy problemy z odpalaniem, trzeba...
Chodzi o to że spostrzegłem że ciśnienie ładowania na postoju to 0.98bar(850obr.min) natomiast przy 1500obr.min. ciśnienie ładowania spada do 0.94bar. Przy 2500obr/min jest 1.1bar. .Sprawdziłem szczelność IC oraz węży jest ok. . Ten chwilowy spadek ciśnienia doładowania jest spowodowany tym że turbo za późno wstaje?. Przecież Ty w ogóle nie masz doładowania...
Cześć! Mam do naprawy Actrosa MP4 z 2014 r. Objawy są takie, że ścieci się check, nie ma ograniczenia mocy i samochód zuzywał nadzwyczaj mało AdBlue. Usterki w ACM 0B1107 i 63F0E0. Przy czym kasowanie błędów, powoduje usunięcie błędu 0B1107 związanego z czujnikiem temperatury spalin za SCR, natomiast zaraz po odpaleniu wskakuje. Błąd 63F0E0 nie daje...
Witam wszystkich! Problem polega na tym że na wolnych obrotach oświeca się kontrolka silnika(check engine)Po dodaniu gazu przy 2tys.obrotów kontrolka gaśnie.Jest generowany błąd 0400 tj.nieprawidłowy sygnał zaworu egr.Błąd można skasować(posiadam interface OpelTech2)Pomaga tylko na chwilę.Sprawdziłem zawór egr(był mocno zabrudzony w rejonie otworu nad...
Jak w tytule, jak wykonać reset\nastawy początkowe mapy benzynowej? Mam rozjechaną mapę przez lpg, przypadkiem ostatnio gdy skończył mi się gaz i dojechałem na benzynie do świateł, obroty na jałowym zaczęły pływać 700-500-700 i gasł. PP2000 nie wykazał żadnych błędów. Problem (chyba) rozwiązałem przez uśpienie BSI, odłączenie aku na kilka minut i później...
Cześć, jestem użytkownikiem samochodu Peugeot 207 vti 1.6 z instalacją gazowa AG SGI 3 i reduktorem AC STAG R02 EL (oryginalnie był reduktor GFI/ Teleflex). Podzielę się informacjami, jak tanio naprawić tą instalację, może komuś się przyda. 1. Regeneracja starego reduktora GFI/Teleflex. Od razu lepiej o tym zapomnieć. Oryginalny zestaw naprawczy kosztuje...
Ten artykuł brzmi :-) bez obrazy..... Odbił mu dystrybutor ? Lampy wyrwało a szyb nie ? Nie no przecież to jakiś FAKE. I nie poczuli w aucie jak śmierdziało ? Sorki ale skasuj to bo napisał ten artykuł jakiś przeciwnik LPG bo pewnie w jego BUNI ciągle świeci CHECK lub woli tankować gnojówkę albo co bardziej prawdopodobne nie byłby w stanie tak oszpecić...
Witam. Posiadam Golfa 4 1.6 16V z 2001r silnik o kodzie AZD. Od początku gdy go kupiłem borykamy się z problemem swiecagego EPC i CHECK. Błąd dotyczy czujnika MAP (G71) ciśnienie w kolektorze ssacym niewiarygodny sygnał. Zmieniłem czujnik nic to nie dało, zmieniłem kostkę miała pęknięty zatrzask też nic. Prześwietliłem kable multimetrem na przejście...
Odgrzewam temat. Okazało się że są założone złe świece( z krótkim gwintem, poprzednik musiał takie założyć). Założyłem poprawne świece (oryginalne) Szczelność cylindrów sprawdzona - są szczelne. Ciśnienie sprężania ok 18Bar więc też ok. Samochód po odpaleniu się trzęsie i nierówno pracuje. Dopiero jak się rozgrzeje do ok 30stopni to nieco się stabilizuję,...
Sprawdzaliśmy szczelność układu przez nabicie w nim ciśnienia kompresorem i nigdzie się nie sączyło nie mówić o wycieku. Dzisiaj także sprawdziliśmy przelewy wtrysków wszystkie cztery 13-17ml /min wyszły w kolejności od pierwszego więc raczej jeszcze źle z nimi nie jest, taką mam nadzieje przynajmniej. Poza tym chyba jakby układ miał nieszczelność to...
Witam serdecznie sznowne grono uzytkownikow... Szukam juz wszedzie gdzie tylko moge. Pierwszym problem jest miejsce zamieszkania. Anglia kraj w ktorym specjalisci bazuja tylko na klodzie bledu a pozniej juz tylko rozkladanie rak... Zaczne od poczatku... Mercedes sprinter 313 cdi 2007r. Jakis czas temu pojawily sie pierwsze problemy. Auto gubilo moc...
sprawdzić szczelność lodówka sprawdzić szczelność klimatyzacja mazda sprawdzić szczelność
zamykanie skrzyde bramy oporność czujnika ciśnienia telefon alcatel połączenie
lenovo restartuje zamiast wyłączać lenovo restartuje zamiast wyłączać
Pojemność baterii do podtrzymania zasilania domu 2000W przez 8 godzin Kompatybilność karty Gigabyte HD 7770 1GB z płytą główną