Szczelność rury przepływomierza sprawdzona?
Ten zawór ma membranę która musi być szczelna w innym wypadku tylko wymiana. Ale sprawdź dokładnie szczelność na podciśnieniach.
Czy ktoś wie jak sprawdzić szczelność serwa?
Sprawdź szczelność dolotu membrany wężyki itp. Czujnik ciśnienia bezwzględnego do sprawdzenia.
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Skoro jest check to musi być zapisany błąd w ECU... Sprawdziliście szczelność dolotu?Ten silnik jest czuły na „lewe”powietrze.
Sprawdź szczelność kolektora ssącego oraz połączenia przepływomierza z przepustnicą. To że check się nie świeci wcale nie oznacza że czujniki są w porządku zalecałbym porządną diagnostykę komputerową.
W jaki sposób sprawdziłeś świece żarowe?? Mam nadzieje że nie kabelkiem pod napięciem który iskrzył jak dotykałeś świecy. Świece należy wyjąć i sprawdzić czy grzeją. Mają się rozgrzewac tylko ich końcówki. Druga sprawa. szczelność układu zasilania paliwem. Jeśli do układu będzie dostawało się powietrze takie będą efekty. Czy problemy są tylko na mrozie...
Sprawdź wezyki przy monowtrysku. Czy którymś nie zaciąga lewego powietrza. Sprawdź ogólnie szczelność dolotu.
Jeżeli świeci się kontrolka to musi się wtedy pojawić jakiś błąd, opel nie informuje o błędach zapisanych w pamięci, nawet gdy takowe są. EGR i jego sterowanie to dużo bolączka w oplu, podobnie mam w zafirze 2.0, ja z tym poradziłem sobie kupując vakuometr i wpinając w układ sprawdziłem działanie każdego zaworu i szczelność całości. Uszkodzona była...
Gaz jest w aucie? Szczelność dolotu sprawdzona? Jak wygląda kompresja na cylindrach?
Sprawdziłem szczelność. nadal jest tak samo
Głowica na szczelność była sprawdzona? Jak nie to robota od nowa.
Polecam sprawdzić szczelność układu dolotowego na początek, zapłon czyli przewody, kopułka świece, wyczyścić przepustnicę a i czy check engine się zapala?
Sprawdź ciśnienie paliwa to ważne przy odpalaniu na benzynie, następnie szczelność dolotu i umyj i zaadaptuj przepustnicę. To tak na początek.
Pierwsze świece i układ zapłonowy. Dwa check się świeci przed odpaleniem ,a nawet jak nie to tester i odczyt błędów. Trzy pomiar kompresji i sprawdzenie szczelności dolotu (czy przepustnica nie jest zasiniona) oraz wydechu przed sondami.
Wygląda więc na to, że silnik pluje sadzą i zapycha DPF. Do sprawdzenia standardowy zestaw dieselowych zagadnień: szczelność dolotu, ciśnienie doładowania, przepływomierz, map sensor, działanie EGR. Nie stracił na mocy w ostatnim czasie? Pali się check engine bądź są jakieś błędy w sterowniku?
P1046 to błąd sygnału tylnej sondy, P105A błąd mieszanki albo uszkodzona sonda, P0170 błąd mieszanki. Do sprawdzenia obie sondy, sygnały, grzałki, korekty długo i krótkoterminowe. Jak ok, to patrzymy na komponenty związane ze składem mieszanki, mapsensor czy przepływka, tam raczej mapsensor, szczelność dolotu itp
Co do sprawdzenia katalizatora to odkręcam rure wydechową za turbiną tak aby sie trzymała ale jest duża nie szczelność i w droge.
....Nie chce mieć podane od A do Z - przecież nie proszę Was o diagnostykę i naprawę przez internet - robię to sam - potrzebowałem tylko wiedzieć gdzie jest EGR. Paluszki sobie ubrudzę - nie martw się Foxtrott :) Pozdrawiam Tutaj bardziej mi zależało nad pomyśleniem czy czegoś przypadkiem nie uszkodzisz nawet jak będziesz się mocno starał , wybacz...
Wstawiłem nowy regulator ciśnienia. Przez chwilę było dobrze, jednak po paru km check znowu dał znać o sobie. Przy okazji wymiany sprawdziłem jeszcze raz szczelność dolotu, podciśnienia itp.. Wszystko wygląda OK. Została mi jeszcze do podmiany pompa (nie mam w tej chwili możliwości sprawdzenia jej wydajności). Edycja: Problem rozwiązany; przyczyna banalna...
Witam Vel Satis to kawał wstrętnego gada i oprócz standardowego zestawu diagnoskopów trzeba się jeszcze na nim znać-także doskonale rozumiem ,że problem jak pisałeś jest dość skomplikowany. Trudno bez sprawdzenie jakichkolwiek parametrów i odczytania ewentualnych kodów usterek cos zawyrokować. Mam natomiast niejasne przeczucie ,że możesz mieć problem...
Jak się dławi to wyczyść przepustnicę porządnie i jedz do aso, jest uaktualnienie softu dla centrali tego silnika, a po drodze sprawdź szczelność dolotu, jak pracuje sonda, zobacz czy prawidłowo map czyta.
Mi zwierał moduł GSM, ale może każdy. Trzeba by po kolei odłączać. Na początek podłączył bym się pod kompa i sprawdzał odczyty z czujników... Sprawdził dobrze szczelność dolotu i zrobił adaptacje. Skoro zapala się check to masz zły skład mieszanki. Jak silnik nie chodzi to komunikuje się z ASC/DSC i Wywala kontrolkę EML przynajmniej tak jest w m54 gdzie...
Polikwiduj lewe powerze odłącz akumulator na całą noc, sprawdź szczelność między kolektorem a filtrem powietrza. To że wywala sondę lambda może być wina np nieszczelnego wydechu.
Po pierwsze co się dziwisz, przecież to Vag, usterki tu to norma. Masz (tzn serwis) podane na tacy co jest nie tak. Trzy - skoro serwis nie wie jak sprawdzić szczelność dolotu to...... albo zmień serwis albo samochód. Może być też tak że ta kamerka sieje po instalacji i zakłóca pracę sterowników (ledy W5W potrafią odciąć połowę mocy). Na początek odłącz...
Co mogę jeszcze sprawdzić zanim mechanik zedrze ze mnie całe oszczędności Osoby z kontaktów, w Twoim telefonie, kto może kredyt podżyrować. :) Po tej operacji, prosto do mechanika. Jeśli masz błędy sygnalizowane kontrolką, najtańsze rozwiązanie to diagnostyka. Nie wymieniaj niczego na chybił-trafił. Zobacz dolot, szczelność przewodów.
Za dużo myślisz za mało robisz. Wszystko masz już opisane. -szczelność aktuatorów -wymiana węży -zasilanie w podciśnienie -sprawdzenie zaworków (można je po kolei odpinać od vac zaślepiając wąż) celem testu.
Znaleźć mechanika który sprawdzi szczelność zaworów poprzez podanie sprężonego powietrza przez otwór świecy. Będziesz wiedziała czy to zawory i jeżeli tak to czy ssące czy wydechowe.
Mi np. padły ok pol roku temu obie sondy lambda. Objawiało się to check enginem i błędami P030 i P0139. W tej pod maską przed katalizatorem błąd grzałki, zamiennik nie współpracował za dobrze Magnetti Merelli. Mam teraz oryginał NTK japoński i jest ok. Objawy to falujące obroty, zwłaszcza chwilowe podskoki na jałowym,nierówna praca silnika. Oryginalny...
Masz dziurę gdzieś, PORZĄDNE SPRAWDZENIE UKŁADU POD KĄTEM SZCZELNOŚCI - to jest to co musisz zrobić. Wszystkie wężę gumowe, obejmy, połączenia, intercooler, wszystko wokół turbo, kolektor dolotowy itp. Możesz na początek wykasować błąd i zobacz reakcje, ale jak od razu powróci, no to nie ma co się zabawiać tylko szukać dziury.
W samochodzie nie mam instalacji gazowej.W takim układzie jeszcze raz sprawdzę szczelność układu dolotowego, oraz sondę lambda. Co do paliwa to jak dokładnie można sprawdzić ciśnienie, bo jak odłączyłem przewód paliwowy to ciśnienie było spore. Pozostaje jeszcze problem z obrotomierzem.
Nie łatwo będzie znaleźć ten obrotomierz bo występuje to bardzo rzadko a zanim przejdę do komputera sprawdze szczelność dolotu testerem gazu lub innym płynem niepalnym. Za małe podcisnienienie powoduje oszukanie sterownika ktory wzbogaca mieszankę powodując wzrost obrotów na biegu jałowym powodując falowanie tych obrotów i zalewanie silnika ewidentnie...
Witam wszystkich! Postanowiłem poradzić się was, bo już brakuje mi cierpliwości do nowo zakupionego Toledo 3 1.6 MPI LPG. Po zakupie cały czas świeci check (zbyt uboga mieszanka). Pojechałem do mechanika. Zrobił test szczelności generatorem dymu i wyszło naprawdę niewielkie pęknięcie kolektora. Kolektor wymieniłem, tzn. mechanik wymienił. Podczas naprawy...
Woda to normalna reakcja spalania gazu, że leci to dlatego że pali jak mówisz 20l. Sprawdź szczelność przewodu powietrza pomiędzy filtrem, a kolektorem wlotowym silnika. Trzeba sprawdzić w wszystkie przewody gazowe, bo może on tyle nie pali tylko gdzieś gaz wieje, no i mieszalnik, często leci membrana, ale wtedy ciężko by palił. Niestety trzeba szukać...
Jedt jakis otwor w rurze od dolu ale nic z niego nie wychodzi do rury tylko jakis kabelek od dolu Nie ma jakichś pustych dziur w dolocie, wszystko winno być szczelne, zaślepione, zatkane innym przewodem, lub czujnikiem. Nie ma tam nic co pasuje do tej dziury ? http://dochevroleta.pl/pl/p/czujnik-temp...
Wyczyściłem EGR, przepustnice, dołożyłem masę do przepływomierza bo wywalało check engine. Sprawdź masowania karoserii oraz silnika zamiast dokładać masowanie. Jedno powinno być od karoserii do silnika, drugie od karoserii do akumulatora i trzecie prawdopodobnie gdzieś pod kokpitem. Napisałem wszystko co zaobserwowałem może coś Wam to pomoże w diagnostyce...
W 2.0 dieslu opla zaczyna się naprawę od sprawdzenia podciśnienia. Później wężyki na szczelność, sprawność zaworów sterujących, czujnik ciśnienia doładowania na zabrudzenia- od razu sprawdza się czystość kolektora ssącego itd. Co zostało zrobione?
Witam Posiadam samochód Fiat Albea silnik 1.2 16V 2003r. Benzyna i LPG Stella Nord wtryskiwacze Verde. Zapaliła mi się kontrolka check silnik pracował na LPG, po podłączeniu pod MES pojawiły się następujące błędy: P1135-rezystancja grzałki 1 przed kat. P1172-Korekta mieszanki(multipikatywna) P1171-Skład mieszanki 1 (addytywny) Domniemam że chodzi o...
Sprawdź szczelność dolotu, uszczelkę na kolektorze dolotowym przy głowicy i uszczelkę przy monowtrysku poniżej przepustnicy. Najlepszy sposób to moczenie pędzelka w Pb i smarowanie miejsc połączeń elementów. Jeśli zmienią się obroty to masz nieszczelność. Pozdrawiam Marek
Raz, to sprawdzenie kompresji a bardziej szczelności silnika. Dwa to szukaj śladów wycieku. Jeśli nie znajdziesz, test na co2 w układzie chłodzenia i wszystko stanie się jasne. Temperaturę pewnie pokazuje dobrze, możesz zobaczyć jeszcze co widzi ECU. Tak tylko dla 100% pewności.
W aucie praktycznie do sprawdzenia jest wszystko. Sonda lambda, szczelność układu dolotowego, czujnik temp. silnika, przepływomierz etc. Podpiąć pod diagnostykę i popatrzeć co się dzieje w silniku to najskuteczniejsze wyjście.
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Sprawdziłeś szczelność wszystkich elementów/miejsc gdzie występuje podciśnienie ? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20...
Sprawdź dokładnie szczelność wszystkich wężyków podciśnienia, jeśli ok to pewnie przepływka oszukuje i trzeba ją wymienić. Tylko Bosch. Dodano po 1 A i jeszcze obowiązkowo czyszczenie kolektora dolotowego.
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Zostaw ten silnik krokowy, zostaw elektrykę, sprawdź szczelność układu ssącego od przepustnicy w dół! Ja bym zaczął od tego, i pewnie na tym by się zakończyło. Na mojego nosa masz przerwaną uszczelke pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem dolotowym, to częsta usterka w X16SZR Zrozum, z samego paliwa silnik obrotów miał nie będzie, musi dostać tez...
DTC P0236 Działanie czujnika wspomagania turbosprężarki Warunki ustawień DTC •Moduł ECM wykrywa że sygnał czujnika ciśnienia doładowania nie mieści się w przedziale modelu uzyskanego prędkości obrotowej czujnika, czujnika BARO, czujnika ciśnienia bezwzględnego w kolektorze dolotowym (MAP), czujnika pozycji przepustnicy oraz czujnika ciśnienia...
Witam wszystkich. Auto od jakiegoś czasu wolno przyspiesza jakby nie czuć turbiny, nie czuć jakby włączała się turbina. Po sprawdzeniu błędów wyświetla następujące: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 012 CL Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0110SG 3316 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 21084 Additional...
Witam Posiadam VW New Beetle 1.8t 180km, 2001r. Auto kupiłem kulawe, wyświetlało check engine, nie wkręcało się jak należy, brakowało mocy. Nie mam informacji, czy było coś grzebane w sofcie. Z rzeczy, które były naprawiane, to: regeneracja turbo, rozrząd z napinaczem (łańcuch), cewki, odma, intercooler, sprawdzenie szczelności, filtr paliwa i powietrza....
Przy tych objawach jak piszesz ważniejsze niż czyszczenie jest sprawdzenie szczelności przepustnica-kolektor oraz czujnik położenia przepustnicy, oczywiście jak ją wyjmiesz to ją wyczyść, w tym czasie zdejmij klemę aku, a następnie po naprawie zrób 40-50 km na samej benzynie, oczywiście jak wszystko będzie ok po odpaleniu auta po czyszczeni przepustnicy,...
Witam jak w tytule nie moge odpalić mojego Pedzia. Zacznę od początku. Jeżdżę nim ponad pół roku i odkąd go kupiłem co jakiś czas głównie przy odpalaniu zapalał mi się CHECK ENGINE w końcu zapalił mi się w czasie jazdy na dobre auto straciło mega na mocy, bo max mogłem jechać 80 km/h. Dojechałem do domu i jak go zgasiłem tak już nie odpalił. Myślałem,...
Najpierw trzeba sprawdzić szczelność wężyka wychodzącego z przyłącza P2 zintegrowanego zaworu magnetycznego. Jeśli wężyk będzie cały a na jego końcu będzie wyczuwalne podciśnienie (po przytknięciu doń palca) to trzeba wymontować i sprawdzić zawór EGR czy się uchyla np. po podpięciu do króćca jego siłownika wężyka z przyłącza P6 zdjętego wcześniej z...
Witam Czy ktoś z forumowiczów rozwiązał problem: wydatek powietrza większy od zadanego w 1.6 HDI / PSA? Od kilku miesięcy borykam się z błędami EGR: https://obrazki.elektroda.pl/9440366100_... https://obrazki.elektroda.pl/3089730300_... Problem objawia się dławieniem/szarpnięciem auta podczas przyspieszania (dynamicznego)....
Ciśnienie sprężania powinno wynosić 14-16 barów, więc 9,5 furory nie robi, ale przynajmniej jest równo. Zanim zdejmiesz głowicę, zrób test szczelności cylindrów, żeby nie narobić się bez efektów. Nie zaszkodzi sprawdzić, wtryskiwacz na 2 cyl. ew. zamienić miejscami z innym. I obejrzyj cewkę i fajkę, która łączy ją ze świecą, czy iskra nie ucieka bokami....
Co do opinii o Polonezie całkowicie popieram Emeryta. Poldkiem 1994 byłem w 1998 r. w Hiszpanii - problemas nulos. 8) Napisz w końcu, czy sprawdziłeś szczelność połączeń podciśnieniowych serva, bo raz miałem podobnie. Skoro zajmujesz się komputerami - na pewo widziałeś kiedyś komunikat: błąd odczytu z dyskietki albo brak dyskietki albo nie masz stacji...
Witam, Od jakiegoś czasu mam problemy z autkiem w postaci błędu P2279-11 (nieszczelność w układzie dolotowym). Check pojawia się po kilku sekundach od puszczenia gazu przy prędkościach >=100 km/h (hamowanie silnikiem). To jedyna sytuacja, w której występuje. Zdecydowałem się napisać ponieważ okoliczni mechanicy już zrezygnowali. Czynności wykonane do...
Jak w tytule, jak wykonać reset\nastawy początkowe mapy benzynowej? Mam rozjechaną mapę przez lpg, przypadkiem ostatnio gdy skończył mi się gaz i dojechałem na benzynie do świateł, obroty na jałowym zaczęły pływać 700-500-700 i gasł. PP2000 nie wykazał żadnych błędów. Problem (chyba) rozwiązałem przez uśpienie BSI, odłączenie aku na kilka minut i później...
Witam. Dane samochodu: Mercedes C180 Kompressor Rok produkcji: 2005 Pojemność: 1.8l Moc: 105kW Konie: 143kM Oznaczenie silnika KE18ML, M271.946 Problem: Auto trafiło do mnie ze względu na spadek mocy i wyświetlający się check. Były następujące błędy: 84 - przestawienie wałka rozrządu, rozpoznane błędne położenie wałka rozrządu dół 27- rozpoznanie braku...
Jak bieżąca korekta zależy od obciążenia silnika? Jeśli rośnie wraz z obciązeniem, to może problemem jest wydajność pompy paliwa. Jeśli maleje, sprawdź szczelność dolotu. Z tego co zaobserwowałem to lekko się zwiększa ale bez tragedii. Przy stabilnej prędkości utrzymuje się od -4% do około 6%. Podczas płynnego przyspieszania z 2 tyś obr/min do 5 tyś...
Oddam auto do pompiarza,niech posprawdza co poprzedni mechanik mógł zrobić źle.Jak się dowiem w czym był problem to napiszę,może się komuś przyda. Co do podciśnień,jak poprawnie sprawdzić podciśnienie na serwie?. Ja początkowo sprawdzałem "szczelność" serwa pompując hamulec i przy wciśniętym hamulcu odpaliłem silnik-pedał poszedł w dół.Jak po między...
Dokładnie, instalacja kme. Dodano po 7 Ps. Co znaczy "skierowany w dół" ? Pozycja jak na zdjęciu jest dla tego czujnika pozycja naturalna. Coś jakby leży na boku. Tzn tak było to założone. Dodano po 2 Dobra, stan na teraz.... 3h temu wyjąłem wtryskiwacze by się przekonać, że gucio zrobię, gdyż bez napięcia zwyczajnie nic się nie przepchnie przez wtryskiwacz....
Witam. Posiadam Golfa 4 1.6 16V z 2001r silnik o kodzie AZD. Od początku gdy go kupiłem borykamy się z problemem swiecagego EPC i CHECK. Błąd dotyczy czujnika MAP (G71) ciśnienie w kolektorze ssacym niewiarygodny sygnał. Zmieniłem czujnik nic to nie dało, zmieniłem kostkę miała pęknięty zatrzask też nic. Prześwietliłem kable multimetrem na przejście...
Witam. Auto to Volkswagen Polo 9N3 2006 pojemność 1.2 Co około 100 kilometrów zapala się lampka CHECK ENGINE. Po przeskanowaniu VAG: 18528 Post Catalyst Oxygen (Lambda) Sensor Correction: Bank 1 Too Lean P2096 - 007 - Short to Ground - Intermittent 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 006 - Short to Plus - Intermittent...
raczej co widzi MAP, jak reaguja sondy, szczelnosc kolektora i analiza spalin
Problem falujących obrotów w vag 1.6 to niekończąca się opowieść. Chyba nie udało się nikomu rozwiązać tego problemu. ja mam seata 1,6 16v bcb falowały mi obroty i udało się to naprawić więc mit obalony. ...i co było przyczyną jeśli można wiedzieć? Poprzedni właściciel zaślepił egr. "Odślepiłem" go, wyczyściłem, zrobiłem adaptacje EGRu. (blok bodajże...
Chodzi o to że spostrzegłem że ciśnienie ładowania na postoju to 0.98bar(850obr.min) natomiast przy 1500obr.min. ciśnienie ładowania spada do 0.94bar. Przy 2500obr/min jest 1.1bar. .Sprawdziłem szczelność IC oraz węży jest ok. . Ten chwilowy spadek ciśnienia doładowania jest spowodowany tym że turbo za późno wstaje?. Przecież Ty w ogóle nie masz doładowania...
Sprawdź dokładnie szczelność dolotu tu właśnie kolega ma rację( częsty proble w tych autach) .Na wolnych obrotach chodzi nierównomiernie,po wciśnięciu pedału gazu ma problem wejść na wyższe obroty.Pracuje dużo lepiej na gazie lecz nie ma równej pracy i brakuje mocy. i tu pojawia się błąd MAF sensor (G70) out of tolerance. Leak in intake system. Throttle...
Sygnał TPS też mi się nie podoba i sygnał temp dolotowej. Okej czyli MAP sensor jak to sprawdzić? Sprawdzić rezystancję ? szczelność rurek? Napięcie dochodzące? Może kogoś nakręcę i skołuję pomiar kompresji. Stało się to tak nagle że stawiam na elektronikę. Zawsze silniczek jest trzymany na wysokich obrotach więc jakoś nie stawiam na nagar. Dodano po...
W moim GP 1.3 JTD 90km 2006 pojawił się problem. Podczas przyspieszania, zazwyczaj na 4/5 biegu przy 3000 obrotach wyskakuje check engine i błąd "P0237 - obwód czujnika doładowania turbosprężarki A jest niski". Jak jest trochę bardziej rozgrzany kontrolka wyskakuje przy jakichś 3500 obrotów. Jeśli chodzi o czujnik w kolektorze to wymieniłem na nowy...
Kolega przyjechał Oplem Astrą F 1996r. Silnik 1.4 8V. Problem jest w obrotach na biegu jałowym sięgają one 2600 obr./min. Po kilku sekundach od odpalenia wyrzuca Check z błędem 00035. (Brak sterownia biegiem jałowym). Interpretacja mówi, że to tylko różnica w obrotach zadanych i rzeczywistych > 170 obr./min. Podmieniliśmy krokowca ale jest bez zmian....
Witam wszystkich! Problem polega na tym że na wolnych obrotach oświeca się kontrolka silnika(check engine)Po dodaniu gazu przy 2tys.obrotów kontrolka gaśnie.Jest generowany błąd 0400 tj.nieprawidłowy sygnał zaworu egr.Błąd można skasować(posiadam interface OpelTech2)Pomaga tylko na chwilę.Sprawdziłem zawór egr(był mocno zabrudzony w rejonie otworu nad...
Sprawdzaliśmy szczelność układu przez nabicie w nim ciśnienia kompresorem i nigdzie się nie sączyło nie mówić o wycieku. Dzisiaj także sprawdziliśmy przelewy wtrysków wszystkie cztery 13-17ml /min wyszły w kolejności od pierwszego więc raczej jeszcze źle z nimi nie jest, taką mam nadzieje przynajmniej. Poza tym chyba jakby układ miał nieszczelność to...
1. Spadek mocy, check engine i po paru przejechanych km całkowity spadek mocy - mechanik zdiagnozował, uszkodzoną turbina. Zregenerowali i moc wróciła na miesiąc. 2. Po miesiącu znowu check engine i spadek mocy, wróciłem do mechaników od turbiny, trzymali auto tydzień, sprawdzili turbo, wyeliminowali zawór N75, przeczyszczyli EGR - nic to nie dało,...
Witam serdecznie. Jest to mój pierwszy post na forum więc witam tym bardziej :) Ale do rzeczy. Mój ŚP.teściu miał Opla 2.0 DTi po chipie a auto było na tyle żwawe, że przy starcie ze świateł nie umiałem go dogonić swoją Vectrą b 1.8 LPG. Sam nieraz dostawałem szału, że jego 122kuce są takie żwawe a moje zdechłe. Potem to wiadomo jedno dziecko drugie...
nie nie to nie siłownik traci szczelność tylko w momencie zapalenia się check engine jest tak jakby podciśnienie było upuszczane gdzieś bokiem. Do momentu aż nie zapali się check "ssie jak odkurzacz" a w momencie zapalenia lampi jakby pompa przestawała pracować(sprawdzałem trzymając odpięty wężyk od egr)
Odgrzewam temat. Okazało się że są założone złe świece( z krótkim gwintem, poprzednik musiał takie założyć). Założyłem poprawne świece (oryginalne) Szczelność cylindrów sprawdzona - są szczelne. Ciśnienie sprężania ok 18Bar więc też ok. Samochód po odpaleniu się trzęsie i nierówno pracuje. Dopiero jak się rozgrzeje do ok 30stopni to nieco się stabilizuję,...
Wróciłem własnie od gazownika, posprawdzał mi wszystko włacznie ze szczelnościa gazu i nic za bardzo nie wydedukował. Podłaczył do komputera posprawdzał poklikał i cos widocznie porobił bo auto jak by troszke ciszej chodzi i silnik nawet tak za bardzo nie podskakuje jak wczesniej. Ale powiedział ze na tej listwie co mam 80 tys to i tak duzo przejechane...
Witam wszystkich. Po raz kolejny piszę post w tej samej sprawie i mam nadzieję że nie zostanie usunięty do kosza ! Problem z autem to szarpanie na biegu jałowym i falowanie obrotów. Wymienione: - przepustnica - listwa zapłonowa + świece(dwie świece od lewej były całe zakopcone) - sonda lambda - w przepustnicy i na kolektorze sprawdzone wężyki podciśnienia...
Laguna II, 2003, 1.8 B+G, silnik F4P. W moim posiadaniu od kilku lat. Nieprawidłowa praca zaczęła się od tego, że w czasie jazdy na gazie zaczynał dusić się, tracić moc, po chwili wracało wszystko do normy. Przełączałem na chwile na benzynę później znów na gaz i było ok. Po kilku dniach takiej jazdy na gazie juz praktycznie w ogóle nie chce jechać,...
Witam, Od miesiąca walczę z wypadaniem zapłonów w moim pasku, silnik jak w tytule. Wypadanie zaczyna się zaraz po odpaleniu, w zasadzie tylko na jałowym biegu. W trakcie jazdy wypadanie praktycznie nie występuje. Nie wydaje się, żeby silnik stracił moc. Da się nim jeździć, ale na postoju wypadanie jest szczególnie mocne, czasem wyskoczy check engine....
Witam serdecznie. Sprawa dotyczy opla 2.0 DTH z wyłączonym EGR i klapkami zawirowań. W czasie jazdy auto nagle zamuliło tak jak by ubyło ok.30km. Przed podpięciem compa sprawdziłem dźwignię przy turbo-po odpaleniu wciąga dźwignię na max. więc ok. . Wymieniłem filtr paliwa i powietrza-bez efektu. Wpiąłem się trójnikiem po między EZ od turbo a dźwignię...
Bardzo ładnie schodzi palcami,drewnianą szpatułką.Od dołu też,ale potem spomiędzy końcówek elementów (z drugiej strony) żeby nie poranić palców, można te resztki szczotką usunąć, oczywiście nie metalową.Trochę z tym pracy, poświęciłem na to ładnych kilka godzin, bo możliwość uszkodzenia jest duża, ale w perspektywie zakupu innego za kilkaset złotych...
Odma w tych silnikach jest zapięta pod przepustnice wiec kluczowa jest tu szczelność. Czyli korek wlewu, zaworek zwrotny pod nim no i z tylu puszka odmy i przewód do kolektora pod przepustnica. Jak odkręcisz korek na pracującym silniku to obroty będą wariować+ może wywalić Check'a. No i wartaloby sprawdzić czy polaczenie z serwem i samo serwo, czy nie...
Witam. Kompresor nie zatrzymuje pompowania dobija do 8bar, spuszcza 2 bary do 6 i tak na okrągło, a wcześniej wyłączył na 8 barach. Test szczelności zrobiony. Test szczelności może był "robiony" ale nie zrobiony!!! Zawór zwrotny (Check Valve #9) nie trzyma ci powietrza w zbiorniku i ucieka ci ono przez 'unload' po zatrzymaniu sprężarki! https://obrazki.elektroda.pl/5278331700_...
- Zimny silnik odpala z pierwszego, chodzi w miarę ok przez 2-3min i zaczyna szarpać,przerywać jakby losowo nie palił na 1 cylinder ale nie gaśnie obr. od 400-700 obr. - Mruga check - Podłączenie Vaga Wypadanie zapłonów na cyl 1-4 + mieszanka raz uboga raz bogata - rozszczelnienie dolotu przed przepustnicą np. ryra gumowa na przepustnicy delikatnie...
obejrzałem poldka, jak mniemam, czujnik temperatury dla kompa to ten z tyłu kolektora dolotowego (a ten z przodu silnika to do wskaźnika temperatury). Czy można się wpiąć w jakąś kostkę, aby go pomierzyć, czy też trzeba demontować obudowę filtra, aby się do niego dostać. Ponadto, i tak przy mojej ograniczonej sprawności nie wyobrażam sobie pomiarów...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
witam wszystkich i proszę o pomoc posiadam audi a6c5 2.4b v6 1999r 165km ÷gaz i mianowicie chodzi mi o to że czasami gasnie na wolnych obrotach i później ciężko odpalić czy ktoś może mi pomóc jaka jest przyczyną tego Wstępna ocena dostępnych informacji Witaj, Rozumiem, że posiadasz Audi A6 C5 z 1999 roku, wyposażone w silnik 2.4 V6 benzynowy o mocy...
Podłaczę się do tego tematu, bo mam trochę inny, ale podobny problem. Nie. Odpalam zawsze na benzynie, nie pisałem o tym bo myślałem że to oczywiste. Przełącza się na gaz przy 30 stopniach. Problem występuje tylko przez kilkadziesiąt sekund po odpaleniu zimnego silnika potem wszystko wraca do normy. Nie sądzę aby na to miała wpływ ustawiona temperatura...
Witam wszystkich zainteresowanych, posiadam Vectre B w dizelku 2.0 82KM z roku '97. Oczywiście z przybyciem mrozów zaczęły się problemy z odpalaniem, auto z rana odpalam na plaka później przez cały dzień pali bez zarzutu co sugeruje zapewne nieszczelność w układzie paliwowym. Około 1,5 roku temu miałem podobny problem i po sprawdzeniu całego układu...
(at)złowrogi_boncur auto nie gaśnie jak już zapali, obroty trzyma książkowo ~750. Tak auto ma LPG na mieszalniku, o czym też wspomniałem w pierwszym poście. Co do wtrysków, ta koncepcja wydaje mi się nietrafiona, ponieważ gdy tylko auto uda się odpalić, jest dynamiczne, ciche, na benzynie oraz lpg chodzi bardzo ładnie. Przeczyściłem wtyczki od ECU,...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
NAPRAWA NR 2 - WYMIANA WENTYLATORA http://obrazki.elektroda.pl/1159352000_1... http://obrazki.elektroda.pl/4607214700_1... 4. PACZKA http://obrazki.elektroda.pl/1042148100_1... 5. TEST KUPIONEGO WENTYLATORA http://obrazki.elektroda.pl/6003186600_1... http://obrazki.elektroda.pl/2036758900_1...
witam, jestem tu nowy, więc proszę o jakąś poradę, może ktoś to miał już. Mam Passata B5.5 1.9 TDI AVB KOMBI 101 KM (i jakiś stage 1 z Allegro, ale wcześniej też miałem problem) i mam problem chyba z turbo. Turbo dobrze ciągnie od 1600 obr./min i jak dojdzie do 2500 obr./min, to tak jakby przestało ciągnąć i jedzie bez turbo? Takie uczucie, a chyba...
Witam forumowiczów. Temat szeroko opisywany na forach, przyjrzałem już chyba wszystko i sugerowałem się wskazówkami lecz problem nadal nie rozwiązany. Otóż moja Astra (98r kombi 1.6 16v 74kW silnik X16XEL) w lipcu 2017 dostała lekki strzał w lewy przedni błotnik. Auto zaprowadzone do blacharza i lakiernika. Po odbiorze gdy wracałem od lakiernika do...
Piszę z telefonu i nie mam jak obejrzeć filmu więc zapytam-jeśli odpalisz, ma już swoją temperaturę to trzyma żądane obroty na postoju bez zmian obciążenia? Pokręć kierownicą, włącz wszystkie światła naraza (mijania, drogowe, przeciwgilne), obroty powinny opaść i się podnieść w ciągu ok sekundy, dokładna stabilizacja do żądanych, takich jak mają być...
Witajcie, Mam problem z moim e46 320Ci. Od jakiegoś czasu jest problem z odpaleniem. Nieraz musze po 3-4 razy próbować, a zanim odpali to się choćby dławi? Na zimnym silniku jak już uda się odpalić to muszę przytrzymać pedał gazu przez 2-3 minuty aż nabierze temperatury. Potem pracuje normalnie, zarówno na benzynie, jak i LPG. Natomiast nawet jak jest...
Kod usterki P2074 znaczy który podałeś wskazuje na Manifold absolutny czujnik ciśnienia (MAP) / przełącznik pozycji dławiącej (TPS) - wysoki przepływ powietrza / szczelność próżni czyli może coś przy instalacji gościu pokopał
Sugerujesz że coś nie tak z mapami paliwa? Tak, tylko to jest efekt końcowy jakiejś usterki, może nieszczelności (błędy, które wskazałeś na początku, jeśli nie są wynikiem zajechanych sond to właśnie rozjechanych map). Tu naprawdę trzeba dobrze przejrzeć Live Data i najlepiej porównać z innymi. Spróbuję podsumować jak to wygląda, może ktoś z mechaników...
sprawdzić szczelność lodówka sprawdzić szczelność klimatyzacja mazda sprawdzić szczelność
dioda ograniczenie prądowy konta email outlook regulacja hormann
awaria pompy wtryskowej lublin pompa wtryskowa
Jak naprawić głowicę w magnetowidzie - poradnik Opóźnienie przy starcie laptopa - komunikat "czekaj"