Problem dotyczy bardziej katalizatora niż sondy. Oczywiście zasilania grzałki i sygnały z sondy do kontroli jak i to co pokazuje w parametrach. Mało tego,jeszcze szczelność wydechu.
Ja bym w ciemno wymienił przepływomierz na początek. Do sprawdzenia sporo - punkty masy i czy wtyczki są ok - szczególnie na przepływce i przepustnicy. Do tego szczelność dolotu i stan filtra powietrza. Jeżeli jeszcze do tego mamy szarpanie to cewka i jej wtyczka do sprawdzenia. Nie kojarzę z pamięci tych silników (tzn są bardzo zbliżone do FYDA/FYDB,...
Po pierwsze sprawdzić szczelność dolotu tak jak wyżej ,a po drugie pomiar cisnienia na garach i koniecznie sprawdzenie luzu zaworowego
Mi np. padły ok pol roku temu obie sondy lambda. Objawiało się to check enginem i błędami P030 i P0139. W tej pod maską przed katalizatorem błąd grzałki, zamiennik nie współpracował za dobrze Magnetti Merelli. Mam teraz oryginał NTK japoński i jest ok. Objawy to falujące obroty, zwłaszcza chwilowe podskoki na jałowym,nierówna praca silnika. Oryginalny...
Witam Vel Satis to kawał wstrętnego gada i oprócz standardowego zestawu diagnoskopów trzeba się jeszcze na nim znać-także doskonale rozumiem ,że problem jak pisałeś jest dość skomplikowany. Trudno bez sprawdzenie jakichkolwiek parametrów i odczytania ewentualnych kodów usterek cos zawyrokować. Mam natomiast niejasne przeczucie ,że możesz mieć problem...
Witam, opiszę moje doświadczenia z lpg. Może się przyda. Początek - w 2001 roku założyłem instalacje sekwencyjną BIGAS w renault Scenic 1,6 i przejeździłem na niej ok. 120tys km. Żadnych negatywnych zmian spowodowanych zasilaniem lpg nie stwierdziłem. Te wszystkie opowiesci o zaworach i głowicach można wlożyć między bajki. Fakt, że wymienilem kolektor...
Najpierw trzeba sprawdzić szczelność wężyka wychodzącego z przyłącza P2 zintegrowanego zaworu magnetycznego. Jeśli wężyk będzie cały a na jego końcu będzie wyczuwalne podciśnienie (po przytknięciu doń palca) to trzeba wymontować i sprawdzić zawór EGR czy się uchyla np. po podpięciu do króćca jego siłownika wężyka z przyłącza P6 zdjętego wcześniej z...
Po pierwsze co się dziwisz, przecież to Vag, usterki tu to norma. Masz (tzn serwis) podane na tacy co jest nie tak. Trzy - skoro serwis nie wie jak sprawdzić szczelność dolotu to...... albo zmień serwis albo samochód. Może być też tak że ta kamerka sieje po instalacji i zakłóca pracę sterowników (ledy W5W potrafią odciąć połowę mocy). Na początek odłącz...
NAPRAWA NR 2 - WYMIANA WENTYLATORA http://obrazki.elektroda.pl/1159352000_1... http://obrazki.elektroda.pl/4607214700_1... 4. PACZKA http://obrazki.elektroda.pl/1042148100_1... 5. TEST KUPIONEGO WENTYLATORA http://obrazki.elektroda.pl/6003186600_1... http://obrazki.elektroda.pl/2036758900_1...
Czy ktoś wie jak sprawdzić szczelność serwa?
Jak bieżąca korekta zależy od obciążenia silnika? Jeśli rośnie wraz z obciązeniem, to może problemem jest wydajność pompy paliwa. Jeśli maleje, sprawdź szczelność dolotu. Z tego co zaobserwowałem to lekko się zwiększa ale bez tragedii. Przy stabilnej prędkości utrzymuje się od -4% do około 6%. Podczas płynnego przyspieszania z 2 tyś obr/min do 5 tyś...
Witam wszystkich. Auto od jakiegoś czasu wolno przyspiesza jakby nie czuć turbiny, nie czuć jakby włączała się turbina. Po sprawdzeniu błędów wyświetla następujące: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 012 CL Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0110SG 3316 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 21084 Additional...
Polecam sprawdzić szczelność układu dolotowego na początek, zapłon czyli przewody, kopułka świece, wyczyścić przepustnicę a i czy check engine się zapala?
Co mogę jeszcze sprawdzić zanim mechanik zedrze ze mnie całe oszczędności Osoby z kontaktów, w Twoim telefonie, kto może kredyt podżyrować. :) Po tej operacji, prosto do mechanika. Jeśli masz błędy sygnalizowane kontrolką, najtańsze rozwiązanie to diagnostyka. Nie wymieniaj niczego na chybił-trafił. Zobacz dolot, szczelność przewodów.
Sygnał TPS też mi się nie podoba i sygnał temp dolotowej. Okej czyli MAP sensor jak to sprawdzić? Sprawdzić rezystancję ? szczelność rurek? Napięcie dochodzące? Może kogoś nakręcę i skołuję pomiar kompresji. Stało się to tak nagle że stawiam na elektronikę. Zawsze silniczek jest trzymany na wysokich obrotach więc jakoś nie stawiam na nagar. Dodano po...
W samochodzie nie mam instalacji gazowej.W takim układzie jeszcze raz sprawdzę szczelność układu dolotowego, oraz sondę lambda. Co do paliwa to jak dokładnie można sprawdzić ciśnienie, bo jak odłączyłem przewód paliwowy to ciśnienie było spore. Pozostaje jeszcze problem z obrotomierzem.
Woda to normalna reakcja spalania gazu, że leci to dlatego że pali jak mówisz 20l. Sprawdź szczelność przewodu powietrza pomiędzy filtrem, a kolektorem wlotowym silnika. Trzeba sprawdzić w wszystkie przewody gazowe, bo może on tyle nie pali tylko gdzieś gaz wieje, no i mieszalnik, często leci membrana, ale wtedy ciężko by palił. Niestety trzeba szukać...
Problem falujących obrotów w vag 1.6 to niekończąca się opowieść. Chyba nie udało się nikomu rozwiązać tego problemu. ja mam seata 1,6 16v bcb falowały mi obroty i udało się to naprawić więc mit obalony. ...i co było przyczyną jeśli można wiedzieć? Poprzedni właściciel zaślepił egr. "Odślepiłem" go, wyczyściłem, zrobiłem adaptacje EGRu. (blok bodajże...
obejrzałem poldka, jak mniemam, czujnik temperatury dla kompa to ten z tyłu kolektora dolotowego (a ten z przodu silnika to do wskaźnika temperatury). Czy można się wpiąć w jakąś kostkę, aby go pomierzyć, czy też trzeba demontować obudowę filtra, aby się do niego dostać. Ponadto, i tak przy mojej ograniczonej sprawności nie wyobrażam sobie pomiarów...
Kolega przyjechał Oplem Astrą F 1996r. Silnik 1.4 8V. Problem jest w obrotach na biegu jałowym sięgają one 2600 obr./min. Po kilku sekundach od odpalenia wyrzuca Check z błędem 00035. (Brak sterownia biegiem jałowym). Interpretacja mówi, że to tylko różnica w obrotach zadanych i rzeczywistych > 170 obr./min. Podmieniliśmy krokowca ale jest bez zmian....
dzięki za informację podejrzewam że nie ma pinu(widocznie ktoś wykręcił) bo tam jest tylko dziura. co do gazu jestam laikiem jeżdziłem do gazownika i go mordowałem wiem że sterownik jest w tej chwili na autokalibracji założył dodatkowy wężyk na podciśnieniu i rozkalibrował wtryskiwacze (ciśnienie turbosprężarki rozregulowało wtryski) wstawiam artykł...
Szczelność rury przepływomierza sprawdzona?
Ten zawór ma membranę która musi być szczelna w innym wypadku tylko wymiana. Ale sprawdź dokładnie szczelność na podciśnieniach.
Witam. Kompresor nie zatrzymuje pompowania dobija do 8bar, spuszcza 2 bary do 6 i tak na okrągło, a wcześniej wyłączył na 8 barach. Test szczelności zrobiony. Test szczelności może był "robiony" ale nie zrobiony!!! Zawór zwrotny (Check Valve #9) nie trzyma ci powietrza w zbiorniku i ucieka ci ono przez 'unload' po zatrzymaniu sprężarki! https://obrazki.elektroda.pl/5278331700_...
raczej co widzi MAP, jak reaguja sondy, szczelnosc kolektora i analiza spalin
W jaki sposób sprawdziłeś świece żarowe?? Mam nadzieje że nie kabelkiem pod napięciem który iskrzył jak dotykałeś świecy. Świece należy wyjąć i sprawdzić czy grzeją. Mają się rozgrzewac tylko ich końcówki. Druga sprawa. szczelność układu zasilania paliwem. Jeśli do układu będzie dostawało się powietrze takie będą efekty. Czy problemy są tylko na mrozie...
Jeżeli świeci się kontrolka to musi się wtedy pojawić jakiś błąd, opel nie informuje o błędach zapisanych w pamięci, nawet gdy takowe są. EGR i jego sterowanie to dużo bolączka w oplu, podobnie mam w zafirze 2.0, ja z tym poradziłem sobie kupując vakuometr i wpinając w układ sprawdziłem działanie każdego zaworu i szczelność całości. Uszkodzona była...
Sprawdź szczelność dolotu membrany wężyki itp. Czujnik ciśnienia bezwzględnego do sprawdzenia.
Sprawdź szczelność kolektora ssącego oraz połączenia przepływomierza z przepustnicą. To że check się nie świeci wcale nie oznacza że czujniki są w porządku zalecałbym porządną diagnostykę komputerową.
Skoro jest check to musi być zapisany błąd w ECU... Sprawdziliście szczelność dolotu?Ten silnik jest czuły na „lewe”powietrze.
P1046 to błąd sygnału tylnej sondy, P105A błąd mieszanki albo uszkodzona sonda, P0170 błąd mieszanki. Do sprawdzenia obie sondy, sygnały, grzałki, korekty długo i krótkoterminowe. Jak ok, to patrzymy na komponenty związane ze składem mieszanki, mapsensor czy przepływka, tam raczej mapsensor, szczelność dolotu itp
Sprawdź wezyki przy monowtrysku. Czy którymś nie zaciąga lewego powietrza. Sprawdź ogólnie szczelność dolotu.
nie nie to nie siłownik traci szczelność tylko w momencie zapalenia się check engine jest tak jakby podciśnienie było upuszczane gdzieś bokiem. Do momentu aż nie zapali się check "ssie jak odkurzacz" a w momencie zapalenia lampi jakby pompa przestawała pracować(sprawdzałem trzymając odpięty wężyk od egr)
Sprawdziłem szczelność. nadal jest tak samo
Sprawdź ciśnienie paliwa to ważne przy odpalaniu na benzynie, następnie szczelność dolotu i umyj i zaadaptuj przepustnicę. To tak na początek.
Gaz jest w aucie? Szczelność dolotu sprawdzona? Jak wygląda kompresja na cylindrach?
Wygląda więc na to, że silnik pluje sadzą i zapycha DPF. Do sprawdzenia standardowy zestaw dieselowych zagadnień: szczelność dolotu, ciśnienie doładowania, przepływomierz, map sensor, działanie EGR. Nie stracił na mocy w ostatnim czasie? Pali się check engine bądź są jakieś błędy w sterowniku?
Głowica na szczelność była sprawdzona? Jak nie to robota od nowa.
Pierwsze świece i układ zapłonowy. Dwa check się świeci przed odpaleniem ,a nawet jak nie to tester i odczyt błędów. Trzy pomiar kompresji i sprawdzenie szczelności dolotu (czy przepustnica nie jest zasiniona) oraz wydechu przed sondami.
Kod usterki P2074 znaczy który podałeś wskazuje na Manifold absolutny czujnik ciśnienia (MAP) / przełącznik pozycji dławiącej (TPS) - wysoki przepływ powietrza / szczelność próżni czyli może coś przy instalacji gościu pokopał
Co do sprawdzenia katalizatora to odkręcam rure wydechową za turbiną tak aby sie trzymała ale jest duża nie szczelność i w droge.
witam, jestem tu nowy, więc proszę o jakąś poradę, może ktoś to miał już. Mam Passata B5.5 1.9 TDI AVB KOMBI 101 KM (i jakiś stage 1 z Allegro, ale wcześniej też miałem problem) i mam problem chyba z turbo. Turbo dobrze ciągnie od 1600 obr./min i jak dojdzie do 2500 obr./min, to tak jakby przestało ciągnąć i jedzie bez turbo? Takie uczucie, a chyba...
Odma w tych silnikach jest zapięta pod przepustnice wiec kluczowa jest tu szczelność. Czyli korek wlewu, zaworek zwrotny pod nim no i z tylu puszka odmy i przewód do kolektora pod przepustnica. Jak odkręcisz korek na pracującym silniku to obroty będą wariować+ może wywalić Check'a. No i wartaloby sprawdzić czy polaczenie z serwem i samo serwo, czy nie...
Masz dziurę gdzieś, PORZĄDNE SPRAWDZENIE UKŁADU POD KĄTEM SZCZELNOŚCI - to jest to co musisz zrobić. Wszystkie wężę gumowe, obejmy, połączenia, intercooler, wszystko wokół turbo, kolektor dolotowy itp. Możesz na początek wykasować błąd i zobacz reakcje, ale jak od razu powróci, no to nie ma co się zabawiać tylko szukać dziury.
Jak się dławi to wyczyść przepustnicę porządnie i jedz do aso, jest uaktualnienie softu dla centrali tego silnika, a po drodze sprawdź szczelność dolotu, jak pracuje sonda, zobacz czy prawidłowo map czyta.
Polikwiduj lewe powerze odłącz akumulator na całą noc, sprawdź szczelność między kolektorem a filtrem powietrza. To że wywala sondę lambda może być wina np nieszczelnego wydechu.
Wstawiłem nowy regulator ciśnienia. Przez chwilę było dobrze, jednak po paru km check znowu dał znać o sobie. Przy okazji wymiany sprawdziłem jeszcze raz szczelność dolotu, podciśnienia itp.. Wszystko wygląda OK. Została mi jeszcze do podmiany pompa (nie mam w tej chwili możliwości sprawdzenia jej wydajności). Edycja: Problem rozwiązany; przyczyna banalna...
od turbo do kolektora ssącego to też , ale pewnie by było słychać i błąd regulacji ciśnienia doładowania. Właśnie silnik jak by tak głośniej chodził myslałem ze tak ma chodzić. Jak bede w domu to zrobie te pomiary i sprawdze szczelnośc w tym miejscu.
Witam, posiadam problem związany z kodem błędu P2002. DPF został wypalony komputerowo, jest w nim 0 sadzy, a ciągle świeci, do tego mrugające świece żarowe i check engine. Samochód wpadł w tryb awaryjny. Czujnik ciśnienia spalania wymieniony, ponieważ najprawdopodobniej ten czujnik był uszkodzony. Jeżdżono również bez podłączonych przewodów przed DPF...
....Nie chce mieć podane od A do Z - przecież nie proszę Was o diagnostykę i naprawę przez internet - robię to sam - potrzebowałem tylko wiedzieć gdzie jest EGR. Paluszki sobie ubrudzę - nie martw się Foxtrott :) Pozdrawiam Tutaj bardziej mi zależało nad pomyśleniem czy czegoś przypadkiem nie uszkodzisz nawet jak będziesz się mocno starał , wybacz...
szczelność przepustnica sprawdzić sprawdzić szczelność dolot sprawdzić szczelność układu
podłączenie samochodowej kamery dzwieki laptopa antywirus netii
pompa ciepła midea zmywarka whirpool adg6240
Wyświetlacz nie działa w orbitreku Kettler Satura - przyczyny i rozwiązania Whirlpool AWD/D 41105 – czerwony klucz po włączeniu, blokada drzwi, elektrozamek