Wartość rezystancji stosu poniżej 170 a powyżej 220 kohm dyskwalifikuje stos, jaka jest pojemność stosu?
[url=http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-... masz link do sprawdzenia pompowtrysków. Warto zobaczyć co komputer pokazuje.
Te powolne kręcenie a potem normalne wskazuje na problemy z rozrusznikiem. Ten powoduje przy takim rozruchu wyczerpanie nadmierne akumulatora, a w rezulatacie reset zegarów.
a czy na zimnym i goracym tak samo adpala ? co do obrotó to moze byc ze tylko czujnik temperatury wariuje
Na ciepłym silniku odłącz czujnik temperatury silnika i sprawdź jak pali .
Witaj "kubus19744" Też teraz się z tym borykam, jak został rozwiązany problem.
jezeli rozrzad zostal przestawiony to beda problemy.1 tlok od rozrzadu powinien byc ustawiony w gornej pozycji zgodnie ze znakiem na kole zamachowym i obudowie silnika zawory na glowicy na 1 w pozycji zamkniete wtedy mozesz zalozyc pasek rozrzadu ,pompe najlepiej ustawiac na przyrzadzie..
Złożyłem wszystko do "kupy" i dalej to samo, czasami w ogóle nie chce odpalić, ale gdy dostanie plakiem w rurę od razu pali. Jaki powinien być ustawiony kąt wtrysku?
Ciężkie palenie na rozgrzanym sprzęcie może być objawem kończącego się rozrusznika. Przerabiałem temat niedawno w aucie. Zimny palił w miarę normalnie ale po rozgrzaniu prawie wcale nie chciał kręcić.
Tylko że falowanie pojawiło się po regeneracji wtrysków I to ciężkie palenie na zimnym. Biorę pod uwagę też nastawnik ale czy nastawnik będzie miał wpływ na zapalanie
Ten logi można sobie darować, nic w nich nie widać. Masz dwie usterki ciężkie palenie i tryb awaryjnych - przeładowuje turbo. Ciężkie palenie na zimnym trzeba szukać ręcznie - świece, paliwo, prąd oraz kondycja silnika.
filtr paliwa nowy, od paru dni zaczęło się takie ciężkie palenie po nocy wcześniej było ok. Jakiej marki masz filtr?
Szukam dalej. Możecie powiedzieć mi czy uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania może powodować takie anomalia jak u mnie mają miejsce ? W sensie brak mocy to wiadomo ale czy kopcenie na zimnym i ciężkie palenie też ?
kolego jeżeli potrafisz to zrób próbę przelewową wtryskiwaczy prawdopodobnie masz jeden nieszczelny , stąd ciężkie palenie po nocy
Odświeżam A więc mam podobny problem jak opisany wyżej, czyli ciężkie palenie rano, lecz Ja posiadam Clio z 2001 r F9Q 780. co do zaworku o którym piszecie mam pytanie. Otóż: Jeśli gruszką pod pompuję paliwo aż stwardnieje to chyba mogę wykluczyć wyżej wymieniony zaworek, bo przecież teoretycznie paliwo jest w pompie wtryskowej? Pozdrawiam
Co to znaczy "rozszczelnienie" pompy?? i jak to naprawić?? Wymienić. To jest nienaprawialne ;) A nie zapowietrza się czasami? Napewno to "ciężkie" palenie jest spowodowane poziomem paliwa w zbiorniku?
Witam najprawdopodobniej to korek od wlewu paliwa. Brak w zbiorniku podciśnienia i takie moga być tego efekty. Sprawdź czy wkorku wszystko jest jak nalerz i czy odtwór odpowietrzajacy jest drozny. Ciężkie palenie przy gorącym silniku to jest tylko jedna rada sprawdź luz zaworowy. Bo to może być cała przyczyna. pozdr.
Wizyta u drugiego gaziarza rozwiązała problem. Podpiął pod komputer (poprzedni chyba tego nie zrobił bo wtyczka zaklejona była starą taśmą). Podregulował kilka parametrów i zniknęła całkowicie dziura przy dodawaniu gazu. Także polecam bardzo Auto Gaz Marcin Nowak Makuszyńskiego 15/p.4c w Krakowie. Ciężkie palenie rano to przez uszkodzony reduktor bo...
Ogónie z naprawami tego typu jest prosta zasada. Zaczynasz od rzeczy najprostszych. Zmień świecę. Ciężkie palenie na zimnym silniku to zazwyczaj objaw zbyt ubogiej mieszanki. Sprawdziłeś elektrozawór ssania a czyściłeś gażnik? Może mieć także nieszczelności które zubożają mieszankę. Sprawdź poziom paliwa w komorze. Zbyt niski da te same objawy.
Byłem z podobnym problemem w serwisie Stihla ze swoim Stihlem i załatwiono naprawę w 20 sekund za 0 złotych. Naprawa polegała na włożeniu wkrętaka do tłumika i "pogmeraniu" nim. Problem był podobny ciężkie palenie jeszcze cięższe lub niemożliwe na ciepłym, brak siły i wysokich obrotów.
Gdy mój CC 700 ciężko palił to niestety ale winna była uszczelka pod głowicą. Nie ubywa Ci płynu chłodzącego? Podobno CC 700 na to cierpiały, bo to płyn zalewał jeden cylinder. Ciężko palił, jak załapał to na jednym cylindrze i dopiero za chwilę dołączał się drugi. Po wymianie jak ręką odjął. Nie gwarantuję, że Twój samochód na to cierpi..
Witam. Pozwolę sobie odświeżyć temat. Mam taki silnik na warsztacie. Objaw to: - ciężkie palenie - trzeba długo kręcić, czasami ma ochotę załapać Jak zapali to pracuje normalnie. Ciśnienie na listwie 400bar w momencie kręcenia, rozrusznik rozebrany i sprawdzony - ok akumulator ok nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny Ciekawostka: po odpięciu czujnika...
Lukas jeżeli pojawia się powietrze to muszą być gdzieś poluzowane obejmki na przewodach i tam może zasysac powietrze do filtra. To odpalanie na ciepło to jak długo kręcisz rozrusznikiem? Umnie nie ma tego na ciepło nawet szybciej zapali chociaż czasami ze 4-5 razy obróci wałem zanim załapie. Może to ciężkie palenie jest spowodowane tym zapowietrzaniem...
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
Witam, w tym systemie wtryskowym należy dokładnie sprawdzić przewody przelewowe wtryskiwaczy gdyż powrót wraca bezpośrednio na zasilanie pompy. Ciężkie palenie z rana lub po dłuższym postoju jest zazwyczaj przyczyną takiej sytuacji czyli nieszczelnych przewodów. Ps. do wymiany przewodów nie trzeba zdejmować pokrywy zaworów a przewody są bardzo głęboko...
Witam.Panowie,ja stawiam na pompę. Czyszczenie sitka w niczym nie przeszkodziło i nie mogło pomóc. W3P oryginalnie stosowane były pompy rotacyjne i wystarczyło trochę syfu lub wody w paliwie i po pompie. Ten sam przypadek miałem,tzn. ciężkie palenie,nierówna praca silnika,brak mocy i pełnych obrotów. Zamiast tej pompy są pompy z tym samym mocowaniem...
Z autem nadal mam problemy. Wymieniłem obudowę filtra paliwa, świece żarowe i niestety to nic nie pomogło. Wychodzi na to, że nieszczelność jest po stronie pompy, a dokładniej dźwigni dodawania gazu. Ma luzy i widać tam delikatne wycieki ropy. Dodano po 5 A czy nieszczelna pompa wtryskowa może dawać takie objawy jak nieregularna praca silnika na jałowym,...
Dzięki zainteresowanym za odp. Pytanie do Elektronik2 - Skąd takie podejrzenia że Pompa może mieć wytarte elementy?Miałeś może taki przypadek? Dodam że Pompa po regeneracji Mechanicznie+Nastawnik- Firma Konkretna(chociaż każdy może popełnić błąd) przed regeneracją problemu nie było - powodem regeneracji było ciężkie palenie + błąd "Zatarty przestawiacz...
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Zobacz w jakim stanie są membrany w gaźniku, głównie ta pompująca. Miałem przypadek w kosie stihl fs, że na zimno ciężko paliła, na ciepło trochę lepiej. Gdy już odpaliła to już pracowała bardzo dobrze. Po rozebraniu gaźnika okazało się, że membrana pompująca była już mocno wypracowana i po wymianie jak ręką odjął.
Witam. Ciekawostka-sam byłem zdziwiony świece dobre i reszta ok a silnik ciężko palił. Kupiłem identyczne (firma,nr) i żarnik był jakieś 3~4mm dłuższy. Po wymianie motor palił idealnie. Ot taka drobna ciekawostka Kolego trans-serwis. Pozdro.
Też mam omege 2,5 tds 96' i była ostatnio w ASO (nikt inny nie potrafił się zabrać za nią) i tak podpytałem o to ciężkie palenie na ciepłym silniku. Odpowiedź gości z ASO że może to być głowiczka w pompie ale często jest to wina łańcucha rozrządu który to wyciąga się pod wpływem pracy i zmieniają się kąty wtrysku i otwarcia zaworów,są to minimalne zmiany...
http://www.datasheetcatalog.org/datashee... http://www.datasheetcatalog.org/datashee... Pierwsze hasła po wpisaniu typów do google. Ciężko samemu?
Jaki wplyw na prace silnika ma zakodowany wlasciwie wtryskiwacz? Właściwie zakodowany wtryskiwacz a może nie właściwie ?? To drugie sprawia ze samochód przechodzi w tryb serwisowy (max 3tys obr/min) i nierówna praca na biegu jałowym, ciężkie palenie gdy silnik jest zimny (mocno kopci białym dymem). Gdy sie trochę rozgrzeje palenie sie poprawia . Takie...
Bo dostaje obciążenia. Ewidentnie nie ma mocy. Najczęściej są to problemy z paliwem. Albo filterek w baku brudny, albo gaźnik. Ewentualnie świeca ale to ciężko by paliła.
Witam. Objaw to: - ciężkie palenie - trzeba długo kręcić, czasami ma ochotę załapać Jak zapali to pracuje normalnie. Ciśnienie na listwie 400bar w momencie kręcenia, rozrusznik rozebrany i sprawdzony - ok akumulator ok nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny Ciekawostka: po odpięciu czujnika wałka odpala na dotyk. Czujniki wału i wałka mierzone pod oscyloskopem...
Wymieniałem kiedyś podkładki pod pompkami bo ciężko odpalał . Pomogło
tak mapa to wiem że powinna pomóc tylko pytanie moje jest takie co to robi dlaczego teraz jest a wczesniej nie było Co jest zepsute czy jest ktos w stanie powiedziec POMPA albo WTRYSKI czego mam szukac jakis może log?? bo zmiana map to jest szczepionka na uszkodzenie a nie uleczenie Jaką mi da gwarancje ktos po zmianach map ile to pochodzi ???? bo może...
Ściągnę koło i zmniejszę póki co przerwę. Kurde tylko to ciężkie palenie echh. Tak czy inaczej, dzięki za cenne rady. Sprężynka z podkładką mała gruba powinna być na gaźniku czy zbiorniku? OK poustawiałem wszystko według wskazówek i nadal lipa. Ciężko pali, ale lepiej niż na początku. Jeśli zapali to wchodzi na obroty do pół gazu, później kicha prycha...
Witam kolegów. Znajomy ma taki problem. Otóż auto zaczęło mu bardzo ciężko palić. Udał się więc do mechanika który zdiagnozował usterkę jako "spalił się sterownik świec żarowych". Sterownik został wymieniony na nowy i podziałał ... 3 dni. Po kolejnej wizycie u mechanika znów diagnoza "spalony sterownik". Może ktoś z Was miał takie problemy? Co może...
Oto schemat: http://obrazki.elektroda.pl/4375264300_1... A rozrusznik był kiedyś czyszczony?? Dla mnie zeszłej zimy ciężko palił, rozkręciłem rozrusznik, umyłem wszystko w rozpuszczalniku, nowe tulejki i dodatkowy kabel(-) masy na blok, kabel z aku na rozrusznik od spawarki o średnicy prawie 2cm i kłopoty się skończyły.
Witaj dzięki za zainteresowanie. EVAP też sprawdzony serwo również. Cały dolot sprawdzony rzetelnie pod ciśnieniem, wszystkie węże idące do kolektora z osobna były zaślepiane także to jest wykluczone w 100%. Wymienione uszczelki układu wydechowego także jest szczelny, elastycznych siatek nie ma więc odpada. Korekta sprawdzona również przy przegazówce...
Może nie działać urządzenie wzbogacające dawkę paliwa w momencie zimnego rozruchu. Nie wiem jak w eskorcie, ale w mondeo z tym silnikiem był specjalny termostat woskowy który poprzez linkę zaciągał "ssanie". Proponuję wykonać także pomiar ciśnień sprężania - te silniki mają opinię ciężko palących i naprawdę wszystko musi być sprawne żeby zapalał. A...
Albo zapchany gaźnik tak jak to mieliśmy w Fiacie Cinquecento. Co świece mają do falujących obrotów? Ciężkie palenie owszem, ale z obrotami to nie ma nic a nic wspólnego. Chyba, że się mylę, wtedy mnie poprawcie, ja się z tym przynajmniej nie spotkałem. Można wiedzieć jaki kolega ma gaźnik? Jak Aisan to on to ma w sobie, że z czasem obroty zaczynają...
rozrząd. . . No nie zaglądałem jeszcze, ale czy to prawdopodobne że przez rozrząd po dłuższym postoju będzie tak ciężko palił? Jak to wytłumaczyć skoro jak ciepły to pali od strzała a błąd pojawia się sporadycznie może cały dzień jezdzić i się nie pojawi....
Witajcie. Problemem mojego Focusa jest ciężkie palenie na zimnym silniku. Diagnostyka wykazała błąd niskiego ciśnienia na listwie wtryskowej podczas rozruchu. Jest 100-140 Bar. Ma być w okolicach 300 Bar. Jak odpali to mam przez moment szarego kopcia z wydechu. Po odpaleni śmiga nawet ok. Nie dymi. Tylko przy schodzeniu z obrotów szarpie 3-4 razu w...
Paliwo dymi na biało. Zrób ze 100 mtg a nie dwie i szukaj ubytku oleju. Prócz tego silnik dymi na szaro gdy jest zły kąt wtrysku paliwa ustawiony. Paliwo na biało? żeby się dostawała woda ok rozumiem że na biało, ale same paliwo? hmm, po 100 mtg wcale bym się nie zdziwił jak by oleju ubyło, kąt wtrysku nie wiem, ale chyba jest dobry, bo na szaro nie...
Witam. Jest po wymaianie filtrów paliwa i regulatora ciśnienia zawsze z filtrem się wymienia regulator? Czy może wcześniej ciężko palił i wymiana dalej nie przyniosła efektów? O czymś takim jak świece..... itd...
Z tego co wiem te badziewne zestawy z Lukasem były też montowane w Polówkach i skodach Fabiach. Miałem kiedyś takie Polo z tą pompą i wyglądało to jak prymitywny SDI. Na ciężkie palenie na zimny lub ciepłym w tych silnikach pomagało odpięcie kostki od czujnika temperatury , który w polo był umieszczony na króćcu na głowicy ( na 4 piny) lub wlutowanie...
Samochód jest krajowy, nie jest z Niemiec. Cały czas w tych samych rękach. Tylko właśnie do tych 3000 obrotów normalnie silnik pracuje i samochód też normalnie jedzie, tyle że ma tryb awaryjny. W takim przypadku też rozrząd byłby przeskoczony? Nie chodziłby silnik źle lub ciężko palił?
Te 2 aku to przesada. Prawdopodobnie masz albo wersję skandynawską (wymagane do ogrzewania postojowego) albo chłodnia/izoterma bo te miały zakładane 2 aku fabrycznie. U nas to rozwiązanie nie zdaje egzaminu bo po takim rozruchu trzeba sporo km przejechać nim zgasisz silnik aby alternator zdążył przywrócić max poziom naładowania w akumulatorach. Często...
Tak jak na pierwszym obrazku. Ok, wydłubie ten uszczelniacz (denerwował mnie ten wlot przy rozpalaniu bo dymiło z niego) i zobaczymy tej zimy jak zarzucę pelet/węgla i od góry rozpalę. PS. Jak już się nie odezwę to znaczy że wybuchło i ....... PS2. Kurcze dziadek miał podobny piec tyle że żeliwny 17kW w domu obok (trochę większa kubatura), palił węglem...
Przed wymianą wtrysków ciężko paliła. Po odpaleniu samochodu spadały obroty i kołysało silnikiem. Po wymianie wtrysków jest tak samo, aż do momentu rozgrzania silnika. Wtedy uspokaja się. Jaki może być problem?
Witam, mam kosiarkę Tecumseh (nie znam modelu) która rzuciła palenie najpierw ciężko paliła a teraz nie pali w ogóle, nie ma cold starta tzn. jeśli pompuje pompką nic sie nie dzieje paliwo w gaźniku jest zawór otwiera zamyka lecz nie ma możliwości rozruchu. Iskra też jest a świeca po wykręceniu sucha zawory się poruszają, co może być nie halo? dodam...
Tematów wiele odnośnie tego problemu. Ja się nigdy w nich z takim nie spotkałem, a ciężko palące to w 99% przypadków wtryski puszczające ciśnienie w powroty. Zaworki zwrotne to masz tam 2 fabrycznie, przy pompce, a dokładanie jakich chińskich bubli zawsze tylko wszystko pogarsza. Sprawne palą od strzała nawet po wymianie filtra jak się ręcznie podpompuje.
miałem przypadek gdy przy pompie Vacum były zamienione rurki, powrót z zasilaniem, to akurat był galaxy 1.9 ale objaw identyczny. jak mniej jak połowa paliwa się zapowietrzał gasł ciężko palił.
Witam. Mój zaczął ciężko palić, nie ważne czy ciepły czy zimny. Wymieniona pompka przy filtrze i dalej brak poprawy. Akumulatory ok, rozrusznik też. Ma ktoś może info jakie ciśnienie powinna podawać pompka wstępna? Po odpaleniu chodzi normalnie, nie muli go ani nic, problem tylko i wyłącznie z odpalaniem. Podczas kręcenia pojawia się dymek z tłumika,...
Kontrolka się nie paliła bo jakiś pajac zakleił kontrolkę w liczniku auto ciężko paliło problem lejące wtryski
Myśl co chcesz ale działa mi wszystko tak jak chcę i jestem zadowolony ty nie musisz elektryku haha. To że ciężko palił to nie znaczyło ze to musi być rozrusznik więc przestań ciagle o nim pisac i gfadać że to jego wina bo nie musiało to byc przez niego. Zamykam temat.
Kilkanaście lat temu były sprzedawane zestawy produkcji rzemieslniczej zawierające redukcje do wkrecania świec, gdyż świec o tak dużym gwincie nie kupisz. Ale na okoliczność tego zapytania mam przypowieść :D Taki sam silnik - trochę wiekowy i "ciężko palący" Właściciel nie chce za dużo inwestować, i wpada na pomysł, że zamiana świec na "paluszkowe"...
Miałem podobny problem, po dwóch dniach ciężko palił, problemem były oringi pompowtrysków.
wał był po 1 szlifie chodził 20 latek bez szwanku a co do pęknięcia pęk bo zaczął nie równo chodzić ciężko palić i wydaje mi się ze od pumy ciężko palił
Coś kiepsko ten remont wyszedł. Co do paliwa w oleju to przepuszczają sekcje w pompie wtryskowej albo pompka paliwa na popychaczu ta na 3 śrubkach przy pompie wtryskowej. Ciężkie palenie to może być źle ustawiony zapłon-wyprzedzenie wtrysku, lub nie trafione pompą wtryskową w łącznik do rozrządu. Pasuje tylko w jednej pozycji ale mnie z bratem też się...
Wymieniłem kondensatory, a wzmacniacz pali bezpiecznik 4A przy samym wejściu. Wiem, ze bez schematu ciężko wywnioskować co może powodować palenie bezpiecznika, ale może ktoś mial podobny przypadek ?
Drut Φ 1,2 w podwójnej izolacji 461 zwojów na cewkę Podaj jeszcze o ile to nie tajemnica wymiary pakietu blach na których nawinąłeś te zwoje i wielkość tarczy z magnesami? Osiągi wydają się być sensowne, uzwajanie cewek też łatwiejsze od uzwajania silnika i odpada wykonanie(toczenie ) wirnika do prądnicy z silnika. Jeszcze, czy to wszystko zalałeś...
Witem mam problem z moim samochodem audi a4 b5 1.6 benzyna po wymianie pompki paliwa zacza ciężko palić na zimnym
A ja wam powiem że to wina paliwa bo przerabiałem to w tym roku! Nie wiem co oni tak leją ale zostało mi tego jeszcze 150 litrów i do ciągnika boję się to zalać. Ciężko palił, jak zapalił to obroty na maxa potem po zwolnieniu gazu powoli ostro w dół i tak w koło aż za chwilę prawie ok. Po kilku wizytach z pompą z zakładzie naprawczym przestałem zalewać...
Witam Posiadam silnik hatz w zagęszczarce z której słychać dziwne odgłosy i ciężko palić ciężko paliła już po wymianie pierścieni. Piszczenie słychać na filmie dźwięki na pewno nie pochodzą z koła od paska ponieważ było ściągane i dalej to samo.Czy przyczyną mogą być pęknięte pierścienie?
Ściągnij kostkę od czujnika temperatury tego 4-pinowego, (komputer nie będzie miał informacji o temperaturze i wtedy przyjmuje temp na minusie )wtedy sprawdzisz czy grzeją świecę, powinna się zapalić lampka grzania świec a także załączyć przekaźnik od świec, w taki sposób sprawdzisz czy przekaźnik nie jest uszkodzony :) A także sprawdzisz jak zapali...
Miałem je w cienkim 900 i wiesz pomogły .Analize spaliny na gażnikowcu miałem lepsze niż nowe seicento. A z paliwkiem ciężko wyczuć ...mało palił
-Elektrozawór. -Ciśnienie sprężania w cylindrach, na zimnym odstanym silniku i na ciepłym. Miałem przypadek ze się zapowietrzał chwilę przed końcem pompy wtryskowej, później z uszczelniacza od strony koła rozrządu lało się paliwo - wtedy odstany ciężko palił, a ciepły ok.
Witam posiadam Iveco Daily 35c11 silnik 2.8 diesel na commonrail, po wymianie sprzęgła auta bardzo ciężko pali niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły, dodatkowo przestał działać obrotomierz po tym zabiegu. Przed wymianą sprzęgła ciężko palił tylko rano na ciepłym silniku nie miał problemów z odpalaniem. Pytanie czy czujnik obrotów wału może mieć...
Podkładki powinny być. Do Td228 ciężko o serwisowke na polskich stronach. Kąt wtrysku możesz regulować jak chcesz, ale czuję że i tak będzie ciężko palił jak temperatura spadnie poniżej 10 stopni. Mi wychodzi, że to wina pompy wtryskowej. Powiedz czy ten problem narastał, czy stało się to od razu?
Czy są serwisy naprawiające przepływomierze
Wtryski nie leją.Wymieniłem uszczelniacze na regulatorze małe oringi i potym zapala od strzała,ale brak mocy działa jak bez turba , dodam że przed wymianą oringów tylko ciężko palił ale miał moc jak należy ,dziwne zjawisko nie sądzicie?
Proponuje sprawdzić moduł zapłonowy , ustawienie rozrządu i luz na zawrach jeśli będą za ciasno ustawione zawory to będzie ciężko palił na zimnym a po nagrzaniu będzie słaby.
Biję się w pierś. Moja głupota. Po sprawdzeniu świec w samochodzie stwierdzam, że słabą, ale jakąś tam iskrę mają. W motocyklu wcale. Polegałem na słowach właściciela, który stale świece wymieniał. To nie moje moto, więc za wiele o jego historii nie wiem, poza tym, że przed wywrotką jeździł. Zapłon elektroniczny, więc z ustawieniem nie poszaleję. Pozostaje...
Witam mam problem z steyr 9145 po zrobieniu pompy paliwowej dymi bardzo przed nie było takiego czegoś tylko na zimnym ciężko palił teraz pali od strzała co może być zepsute w tej pompie albo co źle ustawione pompa Bosch rzędowa 6sekcji
A140 Walczyłem z objawami takimi jak opisujecie 1,5 roku auto ciężko paliło czym zimniej tym gorzej odpalało się go na kilka razy w lecie problem nie występował winą była zaślepka na czujniku wału rozrządu, pewna jej część odpadła i w czujce była dziura na zapałkę po wymianie facet hula 2 rok bez problemu
witam witam. Szukałem takiego tematu od dawna.... Mam identycznie. // Witam. Mam identyczny problem (nawet miejsce początku problemów identyczne//orka) Gorąca prośba-co dokładnie odkręciłeś tomaszu (które śruby), że puźniej już wszystko grało?? Moja historia wygląda tak: 1Orka/po około 2 ha zaczął mi się delikatnie dławić.. im więcej gazu tym bardziej...
To dlaczego by tak ciężko palił?
To aż niemożliwe, przy takim poborze benzyny musiał by bardzo ciężko palić.
dziś był ogromny problem z odpaleniem jak paliwo mi sie prawie skończyło podczas cięcia i później też własnie zaczęła ciężko palić;/
to jest pasat z 97roku 110km 1.9 tdi. jak zdejme kostke z czujnika temp... to podgrzewa swiece i pali praktycznie na dotyk wiec wina leży po stronie elektronicznej mi sie wydaje no może sie myle bo mechanikiem nie jestem jak by silnik był zużyty to na ciepłym też by cięzko palił i nawet z rana na zimnym po podgrzaniu też by ciężko palił
Ale on kopa ma dobrego i bardzo dobrze się zbiera tylko czasami traci moc i teraz zaczął ciężko palić na ciepłym ale to podobno może być wina czujnika temperatury.
witam miałem podobny problem sprawdz/ wymień przewody wysokiego napięcia dla testu zabierz je do domu i wygrzej zobacz też do aparatu zapłonowego (sprawdz palec i kopułke ) mój też ciężko palił a jak zapalił to miał tendencje do strzelania i przerywania Dodano po 1 witam miałem podobny problem sprawdz/ wymień przewody wysokiego napięcia dla testu zabierz...
Kiedyś ojcu w zime w vectrze B ciężko paliła odzywała sie ale nie mogła załapać .Kupił świece żarowe nie pamiętam jakiej firmy ale nie pomogły .Zaryzykował kupił oryginalne świece żarowe i problem został rozwiązany .
Ja miałem ten sam problem i okazało się, że uszczelka pod głowicą. Po dłuższym staniu też ciężko palił ale jak już był ciepły to ok.
Sprawdź ciśnienie na cylindrach to jest turbo minimalne ciśnienie to 24 atm Robiliśmy taki silnik popękana głowica, pierścienie. Przy lekkim mrozie ciężko palił a jak zapalił nie można było dodać gazu.
Gdyby się paliwo cofało to by ciężko palił, ja stawiam na nie domknięty zawór egr to że odpinasz wtyczkę to nie znaczy że jest szczelny.
Witam Panowie, mam problem . Moja Toyota jakiś czas temu zaczęła ciężko odpalać na zimnym silniku, wymieniłem filter paliwa, problem ustał, lecz po 2 tyg samochód zaczął bardzo ciężko palić na zimnym silniku. Wkońcu nie odpalił wogóle. Co to może być? Proszę o pomoc i szybką odpowiedź. Pozdrawiam
No może być jeszcze taki banał jak świece żarowe! Jak jedna czy dwie będzie uszkodzona to może ciężko palić. Pozdrawiam! Dodano po 23 No może być jeszcze taki banał jak świece żarowe! Jak jedna czy dwie będzie uszkodzona to może ciężko palić. Pozdrawiam!
Jak dasz grubszą. Będzie ci ciężko palił.
Witam.Mam to samo auto 2.0 dtl ,po około dwóch dniach postoju latem zapowietrzał się silnik i bardzo ciężko palił .Pojechałem do Diesel Service i tam mi powiedziano że może to być:pompa,podstawa filtra paliwa,nieszczelność wewnątrz silnika.Wybrałem to ostatnie zrobili minęło 3 lata i dalej działa ,koszt 350zł.Jakość usługi oceniam na dobrą.Życzę powodzenia.
Witam, mam problem z autem. Ostatnio zaczęło mu się ciężko palić na zimnym. Sprawdziłem AKUMULATOR, który akurat był do wymiany. Problem nadal występował, więc wymieniłem FILTR PALIWA oraz wstawiłem ZAWÓR ZWROTNY. Problem nadal istnieje. Wymieniłem KOSTKĘ STACYJKI, ale dalej to samo. Zauważyłem również, że nie ma kontrolki grzania ŚWIEC, ale gdy odłączę...
Już mam dość tego samochodu. Dzisiaj zaczął ciężko palić nie zależnie od tego czy silnik jest zimny czy ciepły. Po około 5-7 sekundach kręcenia dopiero odpala
Witam. Podepne się pod temat. Mam mana tg180 ,rok 2005 silnik 4cylindry , pojemnosc 4,6l moc 180 koników. Potrzebne mi sa wartosci luzów zaworowych jakie SA stosowane przy regulacji zaworów. Auto ma przejechanie 408tys i nigdy nie miało regulacji zaworów a ostatnio zaczęło ciężko palić i zrobiło się slabsze objaw typowy jak przy zacisnietych zaworach....
Na zimnym silniku samochód odpala się bardzo dobrze, natomiast gdy silnik się nagrzewa wtedy zaczyna ciężko palić PRZYCZYNY
Na ucho będzie kręcił ok, ale kopa nie będzie miał. Większość kręci dawkę, a ja naprawiam rozrusznik efekt praktycznie ten sam. Czyli dobre palenie na ciepłym.
Witam! Kiedyś miałem simsona i podobny problem i usterka była bardzo prosta otóż była za mała przerwa na przerywaczu . Ciężko palił , a jak po odpaleniu włączyło się światła to spadały obroty i gas.
maszyny ciężkie ciężkie odpalanie ciężkie drzwi
oscyloskop podłączyć komputer schemat rozruchu odkurzacz gwint wirnik
kettler sterownik mikrokomputer cobra1
Nissan Micra K13 - lokalizacja bezpiecznika spryskiwaczy Czy kable mogą przebiegać natynkowo po klatce schodowej?