Wartość rezystancji stosu poniżej 170 a powyżej 220 kohm dyskwalifikuje stos, jaka jest pojemność stosu?
Te powolne kręcenie a potem normalne wskazuje na problemy z rozrusznikiem. Ten powoduje przy takim rozruchu wyczerpanie nadmierne akumulatora, a w rezulatacie reset zegarów.
a czy na zimnym i goracym tak samo adpala ? co do obrotó to moze byc ze tylko czujnik temperatury wariuje
Na ciepłym silniku odłącz czujnik temperatury silnika i sprawdź jak pali .
Tak się zastanawiam A jaki według ciebie byłby błąd na ciężkie palenie z rana.? To teraz sprawdź podstawowe rzeczy, korekty jakie masz krótko i długoterminowe czy ci się przypadkiem gaz nie rozjechał. Podaj też obroty rozrusznika podczas kręcenia tylko nie mów że dobre bo ładnie kręci i na ile spada ci napięcie na akumulatorze podczas kręcenia rozrusznikiem....
Witaj "kubus19744" Też teraz się z tym borykam, jak został rozwiązany problem.
[url=http://sprawdz.auto.pl/diagnostyka-... masz link do sprawdzenia pompowtrysków. Warto zobaczyć co komputer pokazuje.
Tylko że falowanie pojawiło się po regeneracji wtrysków I to ciężkie palenie na zimnym. Biorę pod uwagę też nastawnik ale czy nastawnik będzie miał wpływ na zapalanie
Ciężkie palenie na rozgrzanym sprzęcie może być objawem kończącego się rozrusznika. Przerabiałem temat niedawno w aucie. Zimny palił w miarę normalnie ale po rozgrzaniu prawie wcale nie chciał kręcić.
Przyczyn może byś kilka. Jest to znany wszystkim diesel więc powinno pomóc zwiększenie dawki rozruchowej. Pomoże ale... Przyczyn takiego stanu może być kilka a zwiększeniem dawki nie naprawisz problemu tylko go "przypudrujesz" Ciężkie palenie na ciepłym silniku może oznaczać że kończy się pompa paliwa. Zwiększając dawkę rozruchową przedłużysz jej śmierć...
filtr paliwa nowy, od paru dni zaczęło się takie ciężkie palenie po nocy wcześniej było ok. Jakiej marki masz filtr?
Witam. Pozwolę sobie odświeżyć temat. Mam taki silnik na warsztacie. Objaw to: - ciężkie palenie - trzeba długo kręcić, czasami ma ochotę załapać Jak zapali to pracuje normalnie. Ciśnienie na listwie 400bar w momencie kręcenia, rozrusznik rozebrany i sprawdzony - ok akumulator ok nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny Ciekawostka: po odpięciu czujnika...
Odświeżam A więc mam podobny problem jak opisany wyżej, czyli ciężkie palenie rano, lecz Ja posiadam Clio z 2001 r F9Q 780. co do zaworku o którym piszecie mam pytanie. Otóż: Jeśli gruszką pod pompuję paliwo aż stwardnieje to chyba mogę wykluczyć wyżej wymieniony zaworek, bo przecież teoretycznie paliwo jest w pompie wtryskowej? Pozdrawiam
Wizyta u drugiego gaziarza rozwiązała problem. Podpiął pod komputer (poprzedni chyba tego nie zrobił bo wtyczka zaklejona była starą taśmą). Podregulował kilka parametrów i zniknęła całkowicie dziura przy dodawaniu gazu. Także polecam bardzo Auto Gaz Marcin Nowak Makuszyńskiego 15/p.4c w Krakowie. Ciężkie palenie rano to przez uszkodzony reduktor bo...
Szukam dalej. Możecie powiedzieć mi czy uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania może powodować takie anomalia jak u mnie mają miejsce ? W sensie brak mocy to wiadomo ale czy kopcenie na zimnym i ciężkie palenie też ?
Ogónie z naprawami tego typu jest prosta zasada. Zaczynasz od rzeczy najprostszych. Zmień świecę. Ciężkie palenie na zimnym silniku to zazwyczaj objaw zbyt ubogiej mieszanki. Sprawdziłeś elektrozawór ssania a czyściłeś gażnik? Może mieć także nieszczelności które zubożają mieszankę. Sprawdź poziom paliwa w komorze. Zbyt niski da te same objawy.
Ten logi można sobie darować, nic w nich nie widać. Masz dwie usterki ciężkie palenie i tryb awaryjnych - przeładowuje turbo. Ciężkie palenie na zimnym trzeba szukać ręcznie - świece, paliwo, prąd oraz kondycja silnika.
Witam. Ze smołowaniem pieca i dużą ilością włókien nie dopalonych mam problem w rodzinnym domu. Nie mogę ojcu wytłumaczyć, że temperatura na piecu 40° C to jest śmierć dla pieca, zwłaszcza, że palimy w tym sezonie wysezonowanym, ale jednak modrzewiem. Efekt, a raczej defekt to gruba warstwa włóknistej smoły na piecu, drzwiczkach i smolno - wodne wycieki...
kolego jeżeli potrafisz to zrób próbę przelewową wtryskiwaczy prawdopodobnie masz jeden nieszczelny , stąd ciężkie palenie po nocy
Byłem z podobnym problemem w serwisie Stihla ze swoim Stihlem i załatwiono naprawę w 20 sekund za 0 złotych. Naprawa polegała na włożeniu wkrętaka do tłumika i "pogmeraniu" nim. Problem był podobny ciężkie palenie jeszcze cięższe lub niemożliwe na ciepłym, brak siły i wysokich obrotów.
Witam najprawdopodobniej to korek od wlewu paliwa. Brak w zbiorniku podciśnienia i takie moga być tego efekty. Sprawdź czy wkorku wszystko jest jak nalerz i czy odtwór odpowietrzajacy jest drozny. Ciężkie palenie przy gorącym silniku to jest tylko jedna rada sprawdź luz zaworowy. Bo to może być cała przyczyna. pozdr.
Ściągnę koło i zmniejszę póki co przerwę. Kurde tylko to ciężkie palenie echh. Tak czy inaczej, dzięki za cenne rady. Sprężynka z podkładką mała gruba powinna być na gaźniku czy zbiorniku? OK poustawiałem wszystko według wskazówek i nadal lipa. Ciężko pali, ale lepiej niż na początku. Jeśli zapali to wchodzi na obroty do pół gazu, później kicha prycha...
Temat chyba odszedł za bardzo od głównego wątku. Tak jestem nie na czasie, jeśli chodzi o to co tam w nowoczesnym przemysłowym niemalże rolnictwie się robi. Niemniej jakoś nie widzę tego, żeby ktoś chciał aby mu ktoś na pole liście wyrzucał jako sposób na pozbycie się odpadów zielonych na wsi. Wszystko zależy od tego gdzie i jak wyrzuca. W ub. roku...
Kurcze dziadek miał podobny piec tyle że żeliwny 17kW Być może to słynne Camino z Dozametu.... palił węglem i koksem (zima stulecia bodajże '79) i piec do nie dawna działał (przejście na gaz), znaczy jest w obiegu z gazowym ale odłączony od komina. Palił tak że kaloryfery parzyły, kiedyś to robili sprzęt i wszystko grawitacyjnie- każda rurka pod kątem....
Z autem nadal mam problemy. Wymieniłem obudowę filtra paliwa, świece żarowe i niestety to nic nie pomogło. Wychodzi na to, że nieszczelność jest po stronie pompy, a dokładniej dźwigni dodawania gazu. Ma luzy i widać tam delikatne wycieki ropy. Dodano po 5 A czy nieszczelna pompa wtryskowa może dawać takie objawy jak nieregularna praca silnika na jałowym,...
Lukas jeżeli pojawia się powietrze to muszą być gdzieś poluzowane obejmki na przewodach i tam może zasysac powietrze do filtra. To odpalanie na ciepło to jak długo kręcisz rozrusznikiem? Umnie nie ma tego na ciepło nawet szybciej zapali chociaż czasami ze 4-5 razy obróci wałem zanim załapie. Może to ciężkie palenie jest spowodowane tym zapowietrzaniem...
Dzięki zainteresowanym za odp. Pytanie do Elektronik2 - Skąd takie podejrzenia że Pompa może mieć wytarte elementy?Miałeś może taki przypadek? Dodam że Pompa po regeneracji Mechanicznie+Nastawnik- Firma Konkretna(chociaż każdy może popełnić błąd) przed regeneracją problemu nie było - powodem regeneracji było ciężkie palenie + błąd "Zatarty przestawiacz...
Witam, w tym systemie wtryskowym należy dokładnie sprawdzić przewody przelewowe wtryskiwaczy gdyż powrót wraca bezpośrednio na zasilanie pompy. Ciężkie palenie z rana lub po dłuższym postoju jest zazwyczaj przyczyną takiej sytuacji czyli nieszczelnych przewodów. Ps. do wymiany przewodów nie trzeba zdejmować pokrywy zaworów a przewody są bardzo głęboko...
Jaki wplyw na prace silnika ma zakodowany wlasciwie wtryskiwacz? Właściwie zakodowany wtryskiwacz a może nie właściwie ?? To drugie sprawia ze samochód przechodzi w tryb serwisowy (max 3tys obr/min) i nierówna praca na biegu jałowym, ciężkie palenie gdy silnik jest zimny (mocno kopci białym dymem). Gdy sie trochę rozgrzeje palenie sie poprawia . Takie...
Te 2 aku to przesada. Prawdopodobnie masz albo wersję skandynawską (wymagane do ogrzewania postojowego) albo chłodnia/izoterma bo te miały zakładane 2 aku fabrycznie. U nas to rozwiązanie nie zdaje egzaminu bo po takim rozruchu trzeba sporo km przejechać nim zgasisz silnik aby alternator zdążył przywrócić max poziom naładowania w akumulatorach. Często...
Witaj dzięki za zainteresowanie. EVAP też sprawdzony serwo również. Cały dolot sprawdzony rzetelnie pod ciśnieniem, wszystkie węże idące do kolektora z osobna były zaślepiane także to jest wykluczone w 100%. Wymienione uszczelki układu wydechowego także jest szczelny, elastycznych siatek nie ma więc odpada. Korekta sprawdzona również przy przegazówce...
Też mam omege 2,5 tds 96' i była ostatnio w ASO (nikt inny nie potrafił się zabrać za nią) i tak podpytałem o to ciężkie palenie na ciepłym silniku. Odpowiedź gości z ASO że może to być głowiczka w pompie ale często jest to wina łańcucha rozrządu który to wyciąga się pod wpływem pracy i zmieniają się kąty wtrysku i otwarcia zaworów,są to minimalne zmiany...
tak mapa to wiem że powinna pomóc tylko pytanie moje jest takie co to robi dlaczego teraz jest a wczesniej nie było Co jest zepsute czy jest ktos w stanie powiedziec POMPA albo WTRYSKI czego mam szukac jakis może log?? bo zmiana map to jest szczepionka na uszkodzenie a nie uleczenie Jaką mi da gwarancje ktos po zmianach map ile to pochodzi ???? bo może...
Witam. Objaw to: - ciężkie palenie - trzeba długo kręcić, czasami ma ochotę załapać Jak zapali to pracuje normalnie. Ciśnienie na listwie 400bar w momencie kręcenia, rozrusznik rozebrany i sprawdzony - ok akumulator ok nie ma znaczenia czy ciepły czy zimny Ciekawostka: po odpięciu czujnika wałka odpala na dotyk. Czujniki wału i wałka mierzone pod oscyloskopem...
Witajcie. Problemem mojego Focusa jest ciężkie palenie na zimnym silniku. Diagnostyka wykazała błąd niskiego ciśnienia na listwie wtryskowej podczas rozruchu. Jest 100-140 Bar. Ma być w okolicach 300 Bar. Jak odpali to mam przez moment szarego kopcia z wydechu. Po odpaleni śmiga nawet ok. Nie dymi. Tylko przy schodzeniu z obrotów szarpie 3-4 razu w...
Gdy mój CC 700 ciężko palił to niestety ale winna była uszczelka pod głowicą. Nie ubywa Ci płynu chłodzącego? Podobno CC 700 na to cierpiały, bo to płyn zalewał jeden cylinder. Ciężko palił, jak załapał to na jednym cylindrze i dopiero za chwilę dołączał się drugi. Po wymianie jak ręką odjął. Nie gwarantuję, że Twój samochód na to cierpi..
Albo zapchany gaźnik tak jak to mieliśmy w Fiacie Cinquecento. Co świece mają do falujących obrotów? Ciężkie palenie owszem, ale z obrotami to nie ma nic a nic wspólnego. Chyba, że się mylę, wtedy mnie poprawcie, ja się z tym przynajmniej nie spotkałem. Można wiedzieć jaki kolega ma gaźnik? Jak Aisan to on to ma w sobie, że z czasem obroty zaczynają...
Z tego co wiem te badziewne zestawy z Lukasem były też montowane w Polówkach i skodach Fabiach. Miałem kiedyś takie Polo z tą pompą i wyglądało to jak prymitywny SDI. Na ciężkie palenie na zimny lub ciepłym w tych silnikach pomagało odpięcie kostki od czujnika temperatury , który w polo był umieszczony na króćcu na głowicy ( na 4 piny) lub wlutowanie...
Złożyłem wszystko do "kupy" i dalej to samo, czasami w ogóle nie chce odpalić, ale gdy dostanie plakiem w rurę od razu pali. Jaki powinien być ustawiony kąt wtrysku?
Coś kiepsko ten remont wyszedł. Co do paliwa w oleju to przepuszczają sekcje w pompie wtryskowej albo pompka paliwa na popychaczu ta na 3 śrubkach przy pompie wtryskowej. Ciężkie palenie to może być źle ustawiony zapłon-wyprzedzenie wtrysku, lub nie trafione pompą wtryskową w łącznik do rozrządu. Pasuje tylko w jednej pozycji ale mnie z bratem też się...
jezeli rozrzad zostal przestawiony to beda problemy.1 tlok od rozrzadu powinien byc ustawiony w gornej pozycji zgodnie ze znakiem na kole zamachowym i obudowie silnika zawory na glowicy na 1 w pozycji zamkniete wtedy mozesz zalozyc pasek rozrzadu ,pompe najlepiej ustawiac na przyrzadzie..
witam witam. Szukałem takiego tematu od dawna.... Mam identycznie. // Witam. Mam identyczny problem (nawet miejsce początku problemów identyczne//orka) Gorąca prośba-co dokładnie odkręciłeś tomaszu (które śruby), że puźniej już wszystko grało?? Moja historia wygląda tak: 1Orka/po około 2 ha zaczął mi się delikatnie dławić.. im więcej gazu tym bardziej...
No właśnie nie to jest jedyna moja renówka nie mam oscyloskopu bo bym sprawdził sygnał i tu lipa chyba czeka tylko serwis bo już na tysiąc sposobów próbowałem jaltest daje bardzo mało możliwości jeśli chodzi o podgląd parametrów a palenie tego samochodu jest ciężkie jeśli chodzi o ciśnienia na szynie to powiedzmy po pełnym obrocie jest 600 barów a samochód...
Witam. Tak też myślałem że w tej kasie nic z tego nie będzie :( a za 2000 zł same elementy skompletuje ?? Hmm pierwsze słyszę aby ke-jetronic był jednym z najlepszych układów. Każdy mechanik na widok tego wtrysku blednie a gazownicy to szkoda gadać, wiem wiem gazowanie tego to mała pomyłka :) Ja mam problem taki ze zaczyna mi cieknąć benzyna z rozdzielacza...
Możliwe jest uszkodzenie tranzystora ciężkie do wykrycia prostymi metodami, choć mało prawdopodobne. Skoro wzmacniacz działa, to tranzystory na pewno są sprawne. Palenie bezpiecznika mogło wynikać z zimnego lutu. Pomiar bety na pewno mówi więcej o tranzystorze, niż pomiar omomierzem, ale najlepiej wykonać obydwa pomiary. Zazwyczaj pomiar bety w ogóle...
Witam. Ciekawostka-sam byłem zdziwiony świece dobre i reszta ok a silnik ciężko palił. Kupiłem identyczne (firma,nr) i żarnik był jakieś 3~4mm dłuższy. Po wymianie motor palił idealnie. Ot taka drobna ciekawostka Kolego trans-serwis. Pozdro.
Dziś pojechałem do serwisu to Pan serwisant nie był zadowolony jak powiedziałem z jakim samochodem, silnikiem i problemem przyjechałem... podobno ciężkie są to tematy... Samochód został wstępnie podłączony pod interfejs. Generalnie podobno nie było żadnych błędów, poza nie grzaniem świecy żarowej, ale podobno nie ma to wpływu na palenie na ciepłym silniku....
Witam serdecznie. Napełniaczom kartuszy polecę redukcję-obudowę do przekształcania tanich przebijanych kartuszy w kartusz z gwintem. Zamieszczę linka do strony pod warunkiem(poszukać muszę od nowa w sieci, bo kumpel rzucił mi takie zagadnienie jakie pół roku temu, czy nie robi ktoś czegoś takiego), że ktoś mi objaśni jakie gwinty są na: - butlach/palnikach...
Pewnie czujnik temperatury do wymiany i druga sprawa to paliwo się cofa z pompy a tu jakiś zaworek na przewód przed pompa paliwa by pomógł. Oczywiście jeszcze sprawa kompresji silnika, jeżeli będzie niska to też będzie ciężko palił ale obstawiam cowke paliwa i zapowietrzanie się pompy.
Witam. 1. Czemu zakładasz, że tylko Ty będziesz to obsługiwał, tak jak napisałeś? Rzeczywistość często jest całkiem inna. Może się wydarzyć coś, co spowoduje że ktoś inny będzie musiał to przez jakiś czas obsługiwać, i nie będzie znał tych zasad, za mocno napali, przyjdzie jeszcze w między czasie ze dwa razy i doładuje do kotła, i co wtedy? 2. Żeby...
maszyny ciężkie ciężkie drzwi palenie koksem
lampy operacyjne zmiana cyfra peugeot nierówno
obliczanie wyciagarki sterowania nawiewem
Citroën DS3 – wymiana zamka drzwi, demontaż tapicerki, centralny zamek, Valeo LA22 Kod błędu F w kotłach Saunier Duval ThemaClassic - diagnostyka i rozwiązania