Ciśnienie na cylindrach jakie?
Ciśnienie sprężania w tym aucie jaki podają to 11-15bar. Ja "odciąłbym" paliwo i ponowił test... Ciekawe jest to, że przy próbie olejowej 1 i 2 cylinder nie zmienia wartości w pomiarach - dziwne - za to 3 ma za wysokie... Sprawdziłbym również wtryski.
Z czasem mogą padać pozostałe cewki, ale to nie problem. Gorzej z tym ciśnieniem. Być może wymiana pierścieni jest trochę na wyrost, ale bez remontu/wymiany głowicy raczej się nie obejdzie.
To mogłeś chociaż pokrywę zaworów zdjąć tak? Sprawdzić luzy ,sprawdzić czy popychacze chodzą?
Byłem dzisiaj jeszcze raz u niego żle napisałem wczoraj żle go zrozumiałem .Dzisiaj stwierdził że chwycona była z brudu przepustnica .Co do ciśnienia to tak jak wczoraj jeden cylinder ponad 5 atm .We wtorek jadę zmierzyć cisnienie sprężania u innego mechanika .
Jak mają pracować skoro nie ma ciśnienia oleju. Piszesz że zapaliła się kontrolka od ciśnienia więc trzeba było od tego zacząć a nie od rozebrania wszystkiego.
Sonda 5 przewodowa. Według Autodaty na biegu jałowym na na pinie 51 sterownika silnika napięcie 3.8V a na pinie 70 4.3V jak dobrze pamiętam. Czas wtrysku 4 ms. Korekty jeszcze podam ale wydaje mi się że są bliskie 0. Wypadanie jest już na biegu jałowym. Chwilę po odpaleniu ciepłego silnika ok 60 stopni jest dobrze ale po tej chwili dosłownie minucie...
Dziś mierzylem ciśnienie na zimnym silniku. Na cylindrze który nie działa pokazał 3 bary, pozostałe w okolicach 14 barów. Nie sprawdzałem ciśnienia na ciepłym silniku i nie robiłem próby olejowej.
A nie przyszło ci do głowy sprawdzić ciśnienie sprężania?
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 04C-906-020-CHY.clb Oznaczenie elementu: 04C 906 057 AB HW: 04E 907 309 CB Komponent i/lub wersja: R3 1.0l MPI H20 2707 Kodowanie: 01110012020405080000 Kod serwisu: WSC 73430 031 00000 Zbiór danych ASAM: EV_ECM10MPI01104C906057AB 001003 (SK26) ROD: EV_ECM10MPI01104C906057AB.rod VCID: 65C14058649D9B624E-8030 4 - ilość znalezionych...
Witam . Mam pytanie jakie ciśnienie powinna dawac pompa paliwa w skodzie Fabii 1,4 MPI
Witam Czy ktoś z forumowiczów mógłby mi podać ile wynosi prawidłowe ciśnienie paliwa w silniku Skody Fabii 1 .2 TSI 110km 2016. Ostatnio pękł mi przewód chcę sprawdzić czy ciśnienie jest prawidłowe.
Witam. Pokazał mi się dzisiaj w samochodzie komunikat o spadku ciśnienia w prawej przedniej oponie. Wizualnie opona wyglądała dobrze więc zresetowałem czujniki i dojechałem do domu. Po sprawdzeniu manometrem ciśnienia okazało się że rzeczywiście z oponą jest wszystko w porządku, ponieważ w lewej było identyczne ciśnienie. Niepokoi mnie tylko jedna sprawa....
Witam, ktoś się orientuje jakie są prawidłowe momenty dokręcenia przedniej i tylnej piasty. Pozdrawiam
Mam pytanko. Fabia 1,4 16v uboga mieszanka,falują obroty błąd 16555. cisnienie sprawdziłem na listwie 3bar. Jaka może być przyczyna?
Witam Jakie powinno byc prawidlowe cisnienienie w cylindrach dla tego silnika? Stopien sprezania wedlug instrukcji to 9,2, po sprawdzeniu kompresja na wszystkich cylindrach po 11 czy to dobrze?
Taka podpowiedź - bank 1, to nie cylinder 1 Oprócz komputera, trzeba podłączyć analizator spalin i zobaczyć co się dzieje Troszkę spóźniłem
Witam, Mam problem z fabia 2001 1.4 16v MPI 70tys przebieg, bez gazu. Wiec na biegu jałowym falują obroty, bardzo rzadko ale zdarza sie ze dluzej trzeba krecic zeby zapalił. Rozrząd wymieniony, nowa uszczelka pod głowicą. Nowa cewka zapłonowa, swiece, olej, przewody zapłonowe, Zaślepiony Egr bo wyskakiwał co jakiś czas "check engine", wyczyszczona przepustnica....
Nie tworze nowych teorii - przedstawiam swój tok myślenia a jeśli się mylę to dobrze, że ma mnie ktoś poprawić ;) Nie czytasz ze zrozumieniem : mam na myśli, że do spełnienia normy emisji spalin jak i dymienia w silniku wolnossącym diesla optymalnym stosunkiem nadmiaru tlenu do paliwa jest 150 % stosunku stechiometrycznego. Poniżej tej wartości paliwo...
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Sprawdzałem ciśnienie. Każdy cylinder 10.
Witam. Na początek sprawdził bym ciśnienie na cylindrach.
Po pierwsze, to zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Po drugie, w tym modelu sterownik rejestruje wypadanie zapłonu na określonym cylindrze, nie tylko błąd zbyt bogatej mieszanki
A ciśnienie na cylindrach? Z tego co pamiętam to w 1.2 wypalały się zawory wydechowe.
Dziękuję za odpowiedz. Mam pytanie, czy problemy z prowadnicami zaworowymi nie powinny się odbijać na kompresji? Przy niedomykających się lub nieszczelnych zaworach pomiar ciśnienia na cylindrze nie powinien być prawidłowy.
Sprawdź ciśnienie w cylindra, gaz eksploatację mocniej pierścienie, może się kończą.
Sprawdź może vagiem wypadanie zapłonów. Czy występuje,jak tak to na którym cylindrze. Zamień świece i ponownie test, potem zamień cewki i ponownie test. Możesz sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Ustawienie rozrządu jak ci cały czas szarpie i mocy niema.
Tak o cisnienie sprezania. Zmierz je na kazdym cylindrze zanotuj , ponow pomiar i zanotuj. Nastepnie 2cm oleju wstrzknij do cylindra i zmierz cisnienie. Zrob tak na wszystkich cylindrach. Czyszczenie iadaptacja ma sens tylko nie jest zwiazane z twoja usterka
Witam, Mam podobny problem Skoda Fabia 1.2 htp 6v, 2003r, 134000 km, bez instalacji LPG. Wypada zapłon na 3 cylindrze błąd P0303: - Nowa cewka na 3 cylinder, próbowałem też podmiany z innych - Zmienione wszystkie świece (kolor starych jasno szary na każdym cylindrze) - Ciśnienie na 3 cylindrach takie same - Wyczyszczona przepustnica - Wymieniony filtr...
na jednym jest 9.5 na dwóch 7,5 oraz 7,5. Czym mierzyli i jak mierzyli?. Jeśli pomiary pobrane na podstawie poboru prądu, to mogą odbiegać od rzeczywistość , co najlepszym rozwiązanie sprawdzenie poprzez wykręcenie świecy i za pomocą ciśnieniomierza sprawdzić na cylindrach ciśnienie, bo tylko tak najdokładniej można sprawdzić.
a jeszcze jedno pytanie, tą pompe paliwa ktora jest przy silniku to ktorym wylotem paliwa mierzyc cisnienie i ile musi miec zeby silnik mogl odpalac.
A chodzi na wszystkie cylindry? Iskra jest wszędzie? Wg mnie pomiar kompresji by się przydał.
bardzo duże ciśnienie w układzie chłodzenia nie musi być spowodowane uszkodzoną uszczelką... czy objawy są takie same na benzynie i gazie? ps. a co do uszczelkimoze na kilka sposobów się wydmuchać w niej są kanały w którycch jest: olej -ciecz chłodząca - ciśnienie z cylindrów. kwestia tylko które kanały sie połączą
Możesz, i wtedy jedź na gazie aż nie przełączy się na benzynę, wtedy będziesz miał pewność że w układzie nie ma ciśnienia gazu.
przy odczycie bledów brak błedow a przy diagnostyce jek to wyglada? ciśnienie paliwa jakie? czasy wtrysków jakie? korekcja długoterminowa jaka? korekcja krotkotweminowa jaka? lambda ile? obroty silnika jakie? cisnienie na cylindrach jakie? jak bardzo samooadptacja odsunieta? odczyt błedów to nie diagnostyka,
Po wymianie poziom był prawidłowy, ale teraz po obejrzeniu dokładnie silnika tylko w tym miejscu widać największe zabrudzenie świeżym olejem i ewentualnie na elementach poniżej pod tym, gdzie po prostu spłynął. Na postoju plam na chodniku nie widać, więc zakładam, że ubywa tylko w czasie jazdy, dlatego tym bardziej mnie zastanawia czy zeżarło by prawie...
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia na tłokach, wtedy będzie można określić czy to wina mechaniki czy elektroniki. Czy problem jest na obu paliwach?
Jak tak kopci to jedną z przyczyn mogą być lejące wtryskiwacze, trzeba je sprawdzić , wyregulować lub wymienić, a przy okazji ich odkręcenia sprawdzić ciśnienie sprężania w cylindrach oraz wydajność i ciśnienie pompy wtryskowej. Aby sprawdzić czy wszystko dobrze podpięte można porównac z innym autem i korzystając z komputera sprawdzić prawidłowość działania...
Remont robiony, bo nie było ciśnienia na 3 cylindrze (przepalony zawór). Teraz żaden błąd nie wyskakuje, a problem został, tak jak pisałem powyżej. Mam też sporą górę i na 2 biegu mając powyżej 3 tys. obrotów (jadąc tak około 4 min) nie pojawia się problem i reakcja na gaz cały czas jest.
na wszystkicvh jest jednakowe Dodano po 32 tzn mechanik powiedział że ciśnienie jest ok a elektryk sprawdzał połączenie i podczas odpalania i tużpo uruchomieniu silnika i na 3 cylindrze brak sygnału do wtryskiwacza powiedział. Nie wiem czy to prawda tylko z ta wiazka lub komputerem walnietym
Wypaliło zawór na drugim cylindrze i chodziła dłuższy czas na dwóch . Aż w końcu nie było ciśnienia na żadnym . Po rozebraniu u mechanika samochodowego okazało się że głowica jest tak wyrobiona że się nie nadaje nawet do zregenerowania to raz a dwa powiedział że silnik został przytarty chociaż nie wiem jakim sposobem żadna kontrolka od oleju ani nic...
ciśnienie na cylindrach: 12.5, 14, 14, 15. - na zimnym i na ciepłym pali na strzała ale na zimnym chodzi strasznie przestrasznie jakby na 1 gar nie palił ale przyspiesza dobrze tylko na luzie sie trzepie cała buda.... - sonda sprawdzana Ciśnienie na 1 cylindrze i: MAP wskazuje na biegu jałowym 420 mBar, a powinien w okolicach 350mBar. ew. zabity kat
Temperatura przełączenia 15 stopni zdecydowanie zbyt mało, 30 stopni jest optymalne. Ustaw ciśnienie na 1,05 bara i przeprowadź kalibracje jeszcze raz. Dodano po 4 i jeszcze przełączenie cylindra zrób na 200 ms.
Witam . Problem z Fabią 2000r 1,4 benzyna. Nie pali na 1 i 4 cylinder. Cisnienie sprężania zmierzone ok, wymieniona cewka , bez zmian, zamienione miejscami wtryskiwacze , bez zmian. Sygnał na wtryskiwacze jest (sprawdzony diodą) w pamięci brak błedów świece wyglądają ok. Zastanawiam się nad wyciągniętym łańcuchem rozrządu i brakiem synchronizacji. Na...
Witajcie posiadam Fabie 1.212v problem polega na tym jak wyżej czyli po podłączeniu pod kompa mam błąd {WYPADNIĘCIE ZAPŁONU 2} Za czołem od prostych rzeczy przełożyłem wtrysk,świecę i cewkę zapłonową na 3 cylinder i po zresetowaniu mam nadal ten sam błąd {WYPADNIĘCIE ZAPŁONU 2}. Parametry bloków 1 i 3 cylinder stoi na 00 2 cylinder szybko rośnie 250...
Przy aucie do 5 lat można się bardziej przejmować przebiegiem. Później już nie ile km jest na zegarach, tylko stanem auta i pracą silnika. Niestety w Polsce w dalszym ciągu patrzymy przede wszystkim na to ile km jest na liczniku. Znajomy ostatnio zmienił Fabie I z 2004r. silnik 1.4 Pb ( bez gazu ) na Fabie II z 2008 z silnikiem 1.4 diesel. Auto kupił...
-wczoraj odkręciłem wszystkie i jedna świeca była bardziej okopcona od drugich) Zmierz ciśnienie sprężania na zimno , zacznij pomiar od tego cylindra. Zamień miejscami wtryskiwacze oznaczając gdzie trafi wtryskiwacz pracujący z okopconą świecą. Po 100-200 kilometrach sprawdź osady na świecach.
Samochód przyjechał do garażu na własnych kołach wieczorem następnego dnia już nie palił. Czemu nie musi być prawidłowa wewnątrz cylindra? Możliwy jest rozregulowany rozrząd ? A może ma za duże ciśnienie paliwa i go dławi bo ma taki objaw (świece są mokre no i go dławi)
Tak, ciśnienie na wszystkich trzech cylindrach sprawdzane i w normie (13Bar)... Dziś po ciężkim rozruchu zapaliła się kontrolka silnika, podczas diagnostyki popołudniowej wyskoczył błąd, że na cylindrze nr 1 nie ma zapłonu - czyli podczas porannego uruchomienia silnika. Czy to może być uszkodzony WTRYSKIWACZ paliwa? kto pomoże...rodacy:)
Korek ma utrzymywać ciśnienie żeby woda się nie gotowała.Nie patrz na to ze na wskaźniku nie ma sto stopni,bo to wielki błąd.Stań kiedyś nad garnkiem z wodą jak ma zacząć się gotować,to zobaczysz że bąble lecą od dna ,a woda całą objetością nie wrze. Moąesz mioeć na wskaźniku 80st, a przy tulei albo w kanałach głowicy nawet 120. To już są odpowiednie...
ciśnienie na każdym cylindrze 11 bar https://obrazki.elektroda.pl/4693160800_... porobilem 3 zdjęcia ale każde takie same to wstawiam 1 zaznaczam że mam zestaw do mierzenia kompresji za 50zł z allegro który ma zawór shredera jedynie przy manometrze na wężu i na końcówkach nie ma więc pomiar może być zaniżony o te 1-2-3 bary i ciśnienie...
2-3 tysiące to przedział w którym silnik zaczyna być dość dobrze obciążony przy przyśpieszaniu... O ile ciśnienie paliwa może wystarczać do jazdy w pętli zamkniętej i wprowadzaniu poprawnie korekt ,to jak dociśniesz to może już nie wystarczyć wydajności. Potencjalnie może to być też wada instalacji zapłonowej.Przy takich obrotach podczas deptania ten...
Masz tabelkę z sugerowanymi rozmiarami. Moc silnika / ilość cylindrów. Warto najpierw sprawdzić jaki masz aktualnie rozmiar dysz, czyli udać się do kogoś kto dysponuje wiertłami w rozmiarach co 0,1 mm i sprawdzić jakie największe przechodzi przez dyszę (jak dobrze zagadasz to w sklepie nawet pozwolą ci zmierzyć). Ogólnie zamiast kombinować ze zmianą...
Pacjent to Skoda Fabia 1.2 TDI CFWA manual z 2011r. Kwestia jest następująca - mam auto od kilku dni ale zakupiłem je z defektem (nieznanym dla sprzedającego). Samochód po odpaleniu, co też trochę trwa (dwie, trzy sekundy) odpala, po czym samoczynnie gaśnie. Jest to dla mnie dzwne. Sprawdziłem błędy i miał coś z pompą a raczej bezpiecznikiem, control...
Witam, borykam sie z samochodem marki Skoda Fabia 1, silnik 1.2 BMD Wypadanie zapłonu na zimnym silniku (jakies pierwsze 10min pracy silnika po odpaleniu), za kazdym razem 1 cylinder. Cewki zamieniane Wtryski zamieniane Świece zamieniane Kompresja po 10.5 bar Rozrzad na blokadach Ciśnienie paliwa 3.5 bar Czyszczenie i adaptacja przepustnicy Wykręciłem...
Witam Użytkowników! Jest to mój pierwszy post na tym forum i pierwsze autko w życiu więc i człowiek obeznany nie jest z jego budową. Mam problem i to dosyć poważny... Jadąc na majówkę moja skoda fabia 1.2 htp 2003 nagle straciła moc. Podejrzewałem uszczelkę pod głowicą ale po wizycie u mechanika okazało się, że problem jest znacznie gorszy : wypadanie...
fabia cylinder cylinder fabia skoda fabia cylinder
uszkodzenie alternator pasek alternator xsara pomiar wydajności
QuestaSim SystemVerilog DPI-C: How to Call and Run C Functions in Testbenches Zwarcie na kablu wentylatora Indesit – dwa plusy na przewodach, przyczyny i diagnostyka