Ciśnienie na cylindrach jakie?
Ja bym powiedział że pod kolektorem ssącym. Przy skrzyni biegów.
Sprawdź czy gdzieś w okolicy 3 cylindra nie masz nieszczelności w dolocie.
Witam. Sprawdź kompresję. Sterownik dla ochrony katalizatora odcina wtrysk gdy wykryje brak zapłonu w cylindrze.
Liczysz od rozrządu, czyli stojąc przed samochodem od lewej strony pierwszy. W 99 % to cewka (to moje obstawienie).
Witam zmierz kompresję na cylindrach.
Powodów może być kilka. Zamień ze sobą świece tak jak napisałem wyżej, jak błędy nie przeją na pozostałe cylindry to podmień cewkę.
Kleją się wtryskiwacze.
Wymień jeden komplet i zobacz czy na tym cylindrze nie będzie wypadania.
Ja zamienilem miejscami świece a dalej nie palił ten sam cylinder.
Bardziej podejrzewam brak iskry. Ty masz to sprawdzić, a nie podejrzewać. A jak - to zostało już napisane. A to, że pompa pracuje, to nie oznacza, że paliwo trafia do cylindrów.
Ten błąd oznacza wypadanie zapłonów na 2 cylindrze. Nic tam nie ma mowy o cewce w opisie a dużo osób uznaje że o nią tutaj chodzi. Wypadanie zapłonów może być spowodowane przez brak zapalenia mieszanki w cylindrze a to powodować może: - brak iskry - zła mieszanka lub jej brak - brak sprężania na cylindrze Zmierz ciśnienie sprężania na cylindrach. Może...
Wyjąć listwę wtryskową na zewnątrz i pokręcić rozrusznikiem. Zobacz czy wszystkie 3 równo rozpylają. To najprostsza metoda wstępnej weryfikacji wtrysków benzynowych ;)
Nie chodziło mi o błędy ,tylko czy jak wykryje wypadanie to potem odłączy cylinder (wtrysk) ?
rok 2003 silnika kodu nie mam ale 1.2 htp 64 konie 3 cylindry
Ale brak jest iskry czy paliwa na tym cylindrze?
Sprawdzałem ciśnienie. Każdy cylinder 10.
Znajomy miał podobny przypadek i okazało się, że brak było sprężania na jednym z cylindrów.
Byłem dzisiaj jeszcze raz u niego żle napisałem wczoraj żle go zrozumiałem .Dzisiaj stwierdził że chwycona była z brudu przepustnica .Co do ciśnienia to tak jak wczoraj jeden cylinder ponad 5 atm .We wtorek jadę zmierzyć cisnienie sprężania u innego mechanika .
Po pierwsze, to zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania zarówno na zimnym jak i ciepłym silniku. Po drugie, w tym modelu sterownik rejestruje wypadanie zapłonu na określonym cylindrze, nie tylko błąd zbyt bogatej mieszanki
Sprawdź w jakim stanie są świece. I krokowiec. Kolego, przy zdupconej świecy od razu pali się check i jest błąd P030X, gdzie w x jest numer cylindra w którym są przerwy w zapłonie.
Wiesz co to powodzenia że w 1.2 masz świece żarowe i sprawdzałeś je jeszcze jak na tym filmie. Skoro podmieniłeś cewki to błąd wyskoczył ponownie na 2 cylindrze?
witam pacjent to skoda fabia silnik 3 cylindry oznaczenie silnika BME zle pracuje na pierwszy cylinder, swieca i wtryskiwacz ok VAG "wypluł" bład 16685, P0301 " Cylinder 1 stwierdzona przerwa w zapłonie" czyżby cewka ??????? czekam na info w temacie pozdrawiam T
Wszystko wskazuje na rozrząd. Skoro pas cały i nie przestawiony to szukany dalej. No chyba, że przegrzany i to tak solidnie i uszczelka poszła na wszystkich cylindrach.
Na pustych, zapowietrzonych popychaczach nie zrobisz wstępnej regulacji. Będzie Ci ciężko znależć ten moment braku luzu przed dokręceniem o te dwa obroty. Będą miękkie , podatne. To olej w nich stawia wyczuwalny opór. Złóż to do kupy , wycofaj każdą śrubę regulacyjną na dżwigienkach o więcej niż dwa obroty (dlaczego będzie póżniej ) Odpal motor , niech...
To sprawdź. W tych silnikach od tego zaczynam. Zapłon potrafi wypadac gdy jest już w okolicach 10 bar. Jeżeli jest masz cały czas ubogo to sprawdź jeszcze szczelność kolektora ssącego, w szczególności na tym cylindrze.
Kompresje na 1 cylindrze.
Gaz jest w aucie? Szczelność dolotu sprawdzona? Jak wygląda kompresja na cylindrach?
Witam posiadam skode fabie 1 1.2 40kw nie pracuje cylinder 2. Nowe cewki,świece , przewody sprawdzone od napiecia (12.30).Jest Iskra.
Ale rury wydechowej mogą lecieć jak najbardziej "prawidłowe" spaliny.U Ciebie problem tkwi,ogólnie,w paliwie dostarczanym do cylindrów
Witam. Na początek sprawdził bym ciśnienie na cylindrach.
Wypalone zawory, głowica do roboty. Ot taki standard.
Zaczął brać stopniowo, jutro zmierzę kompresję. A jak w ogóle sprawdzić odmę ? Może pierścienie się zapiekły w niektórych autach ponoć pomagało zalanie cylindrów naftą.
To mogłeś chociaż pokrywę zaworów zdjąć tak? Sprawdzić luzy ,sprawdzić czy popychacze chodzą?
A tak na marginesie co w fabii I czyta na I cylindrze skład mieszanki? Aż mnie to zastanawia?
Jeśli głowica sprawdzona to mogą być uszczelki (podkładki) pod tulejami cylindrów.
te silniki sa czułe i czesto padały cewki,ale warto podłaczyc sie gdzies pod komputer i sprawdzi błedy wada ich tez było przestawianie sie rozrzadu,ale przy takich objawach co napisałes stawiam na swiece lub własnie cwka.
Dziękuję za odpowiedz. Mam pytanie, czy problemy z prowadnicami zaworowymi nie powinny się odbijać na kompresji? Przy niedomykających się lub nieszczelnych zaworach pomiar ciśnienia na cylindrze nie powinien być prawidłowy.
Raczej nie. Paliwo spływa po demontażu pompki.
Wypadly zaplon cylinder drugi . Wtryskiwacz czwarty Blad 18020 P1612
Więc szukaj problemu inaczej zamień wtryskiwacze miejscami i zobacz czy będzie dalej problem tego samego cylindra.
A tak poza tematem, aczkolwiek nie do końca, czym spowodowane jest zjawisko że w 99% przypadków zawsze wysiada drugi cylinder, miałem kilka fabii i vw polo, nawet ze dwa foxy się trafiły, bez znaczenia czy z gazem czy bez, zawsze niska kompresja na drugim cylindrze, wtrysk wyłączony nawet przy różnicy 1,5 bara od pozostałych?. Pozdrawiam
Dodam że ten silnik ma 3 cylindry Skoda Fabia 1.2 12v 2004r. Mam Nowe DYSZE KALIBRACYJNA VALTEK RAIL MATRIX XJ i gdzieś w garażu jeszcze mam inne też nowe to mogę rozwiercić do 2,0 mm. Według Tabelki Stag na cylinder 21 km to 2,1-2,3 mm. Jak myślisz w Instrukcji stag jest ok? https://obrazki.elektroda.pl/5245241900_...
Na zimnym silniku : 1. poluzowac nakretki kontrujace srub regulacyjnych 2. wykrecic sruby na tyle, zeby dzwigienki przestaly dotykac do zaworow 3. dokrecic lekko sruby az do momentu, gdy dzwigienki dotkna do zaworow 4. dokrecic sruby o 2 obroty i zakontrowac nakretkami Oczywiscie powyzsze robimy dla: - 1. cylindra gdy mijanka w 4. - 3. cylindra gdy...
Bank 1, nie oznacza pierwszego cylindra, tylko pierwszą sondę lambda
Pytałem "po co" dlatego , że jeśli by się grzały od poprzedniego zapłonu to zasilanie prądem świec było by już zbędne. Wniosek: Świece nie rozgrzewają się do czerwoności od zapłonu paliwa w cylindrze.
Ale błędu sądy lambdy niema tylko wypada zapłon na 3 cylindrze na benzynie na lpg wszystko oki
Problem jest już znany. Zamykam
A ile cylindrów ma ta skoda 4 czy 3?
A ciśnienie na cylindrach? Z tego co pamiętam to w 1.2 wypalały się zawory wydechowe.
Jeśli to to samo co w Fabii (AZQ), to zamień cewki miejscami, zobaczysz czy missfire przejdzie na inny cylinder. Wszelkie pomiary omomierzem na nic tu się nie zdają.
jak odkręciłem zaworek na kolektorze zasilającym tryska paliwo Dodano po 2 Wiązkę może uda się rozróżnić po liczbie pinów we wtyczce ECU.Nie mam schematu jaki pin do czego.różnica w liczbie cylindrów powinna odpowiadać różnicy w złączce
drga silnik jakby nie palił na jeden cylinder na wolnych obrotach. C Tu masz odpowiedź.
3 cylindry, silnik 1.2 HTP
Czy może mi ktoś powiedzieć do jakiego silnika jest komputer o numerach 036906034BK. Jest on do fabi 1.4 16V benzyna ale czy do silnika z jedną cewką na wszystkie cylindry, czy do silnika co ma na każdy cylinder osobną cewkę?.
A jak pracuje na 3 to dymi czy nie dymi ??
To na razie zrób pomiar kompresji na cylindrach.
Zrób autoadaptacje przepustnicy jeśli faluje na bęzynie przepustnica jest elektroniczna jak sądze! Tylko najpierw czeba ją wyczyścić!!!! I po problemie z falowaniem. Co do wystrzałów to może być wiele przyczyn 1. zła regulacja gazu za ubogo.2. świece ew. kable zapłonowe (ale tam masz chyba cewki na każdy cylinder).
Trzeba rozbierać cały, ale... problemem jest raczej powłoką, a dokładnie jej zniszczenie na gładziach cylindrów. Dokładnie nie wiem, ale chyba jest to nikasil.
Po wymianie czujnika komputer już nie pokazuje błędów a silnik dalej nie pali na jeden cylinder. Przekładal przy mnie cewki i to samo..
Więc masz wypalone zawory, ewentualnie brak wysterowania cewki.
2008 rocznik i na pewno sporo przejechane, wszystko okaże się po gruntownej inspekcji w jakim stanie są cylindry .
Witam ! Mam problem ,auto po wypadku Skoda Fabia 1.2 ,3 cylindry 2007rok,uszkodzeniu uległo elektryczne wspomaganie kierownicy . Na starej pompie vag pokazywał brak komunikacji i w sumie pompy wspomagania nie widział. Kupiłem nową pompę i jest tak jak było ,pompy vag nie widzi ,brak komunikacji . Co może być przyczyną i jak to sprawdzić ,Pompa TRW ,nowa...
Jeżeli miga to stwierdza wypadanie zapłonu i bez problemu poda który to cylinder, ale jak diagnozowanie jest fejsikiem za 5 zł i nie wiadomo jakim programem to może nie pokazać. Trzeba się wziąć po prostu za diagnozę i zobaczyć czy to jeden cylinder wypada czy wszystkie i na tej podstawie działać dalej, albo na pałę wymieniać wszystko łącznie z autem.
No dzięki pod koniec tygodnia to sprawdze , na razie do pracy więc nie ma czasu grzebać a tak jak wspomniałem , odpala fajnie a na gazie jedzie bez problemu . Dużo to roboty z wymianą takiego wtrysku ?
Kolego masz wyraźnie napisane że cylinder 3 . Zacząłbym od niego a następnie sonda .
Wypada 3 cylinder Powiedzcie czy warto się bawić w naprawy czy raczej starać się o zwrot pieniędzy za samochód
łańcuch odpada . Sprawdziłem nie ma iskry na 1 i 4 cylindrze nawet na nowej cewce .
o1 silnik 10 adaptacja kanał 071 -1cylinder/072-2cylinder/073-3cylinder/0... -4 cylinder . W vcds po otwarciu okna adaptacji pokaże sie lista dostępnych możliwości.
więc jakim programem mozna to zrobic ???
witam,szukam kontaktu z kubek37 mam ten sam problem . Instalacja omvl xxi n moja fabia nie chodzi na jednym cylindrze ani na paliwie ani na gazie pomimo że jest albo nie przełączony przełącznik paliwowo gazowy. Po zrobieniu obejścia komp. gazowego chodzi na paliwie ok Paweł 790822312
Po wymianie poziom był prawidłowy, ale teraz po obejrzeniu dokładnie silnika tylko w tym miejscu widać największe zabrudzenie świeżym olejem i ewentualnie na elementach poniżej pod tym, gdzie po prostu spłynął. Na postoju plam na chodniku nie widać, więc zakładam, że ubywa tylko w czasie jazdy, dlatego tym bardziej mnie zastanawia czy zeżarło by prawie...
Sprawdź ciśnienie w cylindra, gaz eksploatację mocniej pierścienie, może się kończą.
A jaki jest problem ? Faluje ? Nie trzyma wolnych ? Brak mocy ?
chodzi mi głównie o łapy silnika bo 1.2 to 3 cylindry a ja 1.8t ma 4 to wielkościowo też jest inaczej
Przebieg 340 000. Praca na zimnym silniku na trzech cylindrach, a po rozgrzaniu praca również na trzech cylindrach (na małych obrotach) a na czterech cylindrach na dużych obrotach. Jaka może być przyczyna?
Moje głupie pytanie-tam są elektyczne zawory?
Witam. Mam podobny problem. Miałem uszkodzony wtryskiwacz na cylindrze 3. Kupiłem drugi po regeneracji. Po zamontowaniu samochód odżył i pracuje normalnie. Ale po wciśnięciu gazu spada wężyk powrotu paliwa właśnie na cyl. 3. Zamieniłem wtryski kolejnością i dalej wysadza powrót na 3. cyl. Kupiłem w Intercars nowy zestaw wężyków powrotu i nowe spinki...
Pamiętaj o planowaniu głowicy. Zdjętą głowicę należy splanować. A właśnie że nie. Proponuje pozostać przy swojej profesji, a samochody zostawić innym. Dla ucięcia ewentualnych dyskusji z cyklu "co to nie ja..." - głowice sprawdza się, przy pomocy płyty traserskiej/liniału krawędziowego - dopiero przy stwierdzeniu niepłaskości powierzchni, powyżej wartości...
Podłączenie pod sterownik gazu ustawienie obrotów minimalnych na gazie 500 plus zmniejszenie przełączania cylindrów na 0.1 i powinno pomóc.
Próba olejowa dużo pokaże. https://mojafirma.infor.pl/moto/eksploat... o to chodzi?
A chodzi na wszystkie cylindry? Iskra jest wszędzie? Wg mnie pomiar kompresji by się przydał.
Witam, po uruchomieniu silnika sypie dwoma błędami: 17749- wyjście zapłonu 1 zwarcie do masy; 17751- wyjście zapłonu 2 zwarcie do masy; Samochód pracuje nierówno i gaśnie, cewka wymieniona na nową ale niestety problem pozostał. Na starej cewce nie palił 1 cylinder a na tej problemy j.w.
Zawory ustawione przez specjalnego fachowca Cylindry były sprawdzane przez fachowca przed tzw owalem !
Sprawdź może vagiem wypadanie zapłonów. Czy występuje,jak tak to na którym cylindrze. Zamień świece i ponownie test, potem zamień cewki i ponownie test. Możesz sprawdzić ciśnienie na cylindrach. Ustawienie rozrządu jak ci cały czas szarpie i mocy niema.
Ostatni błąd - brak zapłonu na 1-szym cylindrze. Sprawdź świece, cewkę ( zamień z innym cylindrem i sprawdź czy błąd "pójdzie" za cewką) i ewentualnie kompresję.
Pomimo, że na rysunku jest ewidentnie 12 ogniw(oczek) to ustawiłem na 12 sworzni i wygląda , że ma tak być bo w okolicy GMP 1/4tłoka jest kołyska na 4 cylindrze. Teraz zostaje poskładać i próba.
Siemka, mam pytanie. Mam problem z Skodą Fabią 2 1.2 benzyna 2008 r. Jeżeli jest zimno itd. pada deszcz, pali na dotyk. A jeżeli stoi na słońcu 30 stopni itd., odpala za 9 razem. Odpali i chodzi jakby na 2 cylindry i gaśnie. Dodam, pod kompem nic nie pokazuje. Bardzo proszę o pomoc.
Temperatura przełączenia 15 stopni zdecydowanie zbyt mało, 30 stopni jest optymalne. Ustaw ciśnienie na 1,05 bara i przeprowadź kalibracje jeszcze raz. Dodano po 4 i jeszcze przełączenie cylindra zrób na 200 ms.
W tym samochodzie jest Gaz? sprawdź połączenia do sterownika. jakieś okoliczności? wpływ pogody i wilgotności jest? Interesuje mnie ten przypadek bo raz miałem podobny w fabii.
Szczerze mówiąc zapomniałem o tym temacie na forum. Po wielu godzinach niewdzięcznej walki obstawiłem usterkę mechaniczną w głowicy. Auto pojechało do mechanika, mechanik wyjął wałek i wszystkie popychacze hydrauliczne, jeden na pierwszym cylindrze blokował się. Niestety nie pamiętam czy dolotowy czy wydechowy...
Troszeczkę zeszło od ostatniego postu.. Podmieniłem przepustnice, cały układ wtrysków gazu, świece, cewki, poszczególne czujnik jakie dało się wypiąć z drugiej Fabii i nadal silnik nie chodzi tak jak powinien i po 2 dniach pojawia się błąd 16556 czyli niby coś z 1 cylindrem. Obawiam się, że mogę mieć uszkodzony komputer pokładowy, który generuje jakieś...
Fabia kojarzy mi się z dziadkiem w kapeluszu jadącym w niedziele na działkę. Silniki benzynowe do kitu. 1,2 3 cylindry masakra, skodoski 1,4 bez szału, 1,4 16V drogi w naprawach (wymiana rozrządu na kolana powala) Nie moge pojąć co nasi rodacy widzą w grupie VW.
na jednym jest 9.5 na dwóch 7,5 oraz 7,5. Czym mierzyli i jak mierzyli?. Jeśli pomiary pobrane na podstawie poboru prądu, to mogą odbiegać od rzeczywistość , co najlepszym rozwiązanie sprawdzenie poprzez wykręcenie świecy i za pomocą ciśnieniomierza sprawdzić na cylindrach ciśnienie, bo tylko tak najdokładniej można sprawdzić.
Sprawdziłeś coś choćby świece żarowe , wtryski , z filmu widać że nie dopala na cylinder i słychać że stuka , korekcje wtrysków ? rób coś z tym bo długo tak nie pociągnie
Skoda fabia 2004 1.4 75KM silnik BBY bez gazu wypadanie zapłonów na wszystkich cylindrach. Świece wymienione, wtryskiwacze wyciągnięte, sprawdzone ok. Ciśnienie paliwa 3 bary stałe. Kompresja 14-15 na każdym cylindrze. Podciśnienie 430 milibar. Serwo, odma zaślepione bez zmian. Egr sprawny, wyciągnięty testowany na stole, zawór par paliwa zaślepiony...
Jeździłem nówką fabią 1,2 niby trzy cylindry a silnika w ogóle nie było słychać i drgań także podczas normalnej jazdy, przyspieszenie no cóż można by powiedzieć że w normie :D . Jeździłem potem takim autem jak miało 70tyś no i tu była totalna rozpacz, jeśli chodzi o silnik, chodził jak traktor a serwis mówił mu że to normalne.
bardzo duże ciśnienie w układzie chłodzenia nie musi być spowodowane uszkodzoną uszczelką... czy objawy są takie same na benzynie i gazie? ps. a co do uszczelkimoze na kilka sposobów się wydmuchać w niej są kanały w którycch jest: olej -ciecz chłodząca - ciśnienie z cylindrów. kwestia tylko które kanały sie połączą
witam powiem ci co masz zrobić i napewno poskutkuje , rozgrzany silnik przełącz na benzyne i zdejmnij wtyczkie z jednego wtryskiwacza obojętnie który na okolo 20 sekund silnikbędzie pracował na 3 cylindry, założ wtyczkie i będzie ok. pozdrawiam.
Cześć, potrzebuje Waszej porady. Mam Skode Fabię 1 z 2002r. Silnik 1.4 MPI. Od pewnego czasu mam problem ze stukaniem silnika ( dźwięk będzie w nagraniach). Momentami to stukanie jest zanikające. A momentami jest ciągle. Powiedzcie co to może być? Rozrząd wymieniony rok temu. Czy to cylindry czy tuleje ? A może to jakaś błahostka? Miał ktoś tak? Ps....
cylinder fabia skoda fabia cylinder ciśnienie cylinder fabia
wózek inwalidzkiego meyra hyosung moduł wyciągnąć radio philips
gwiazda podwójna gwiazda dodge journey
Deskorolka elektryczna SYL-08 - brak hamulców podczas jazdy Wymiana turbiny w Volvo XC90 - krok po kroku