A w czym jest problem? 2bary doładowania, ~1600bar paliwa - powinno być ok. Brak mocy czy check?
Wymień olej i filtr oleju na początek, potem będzie mozna zacząć zastanawiać się, co dalej.
Katalogi podają 1,5/1000 i 3,5/3000 (bar/obr)
Czujnik ciśnienia oleju ma próg zadziałania poniżej 0,4 bara, więc na pewno kontrolka przy 1 bara nie będzie świecić. http://obrazki.elektroda.pl/4588441100_1...
wtyczka na zdjeciu jest to wtyczka do pompki paliwa dogrzewacza kolory kabli przy ulozeniu wtyczki jak na zdjeciu: gorny bialy, dolny czarny. przewod to prawdopodobnie przewod prowadzcy z pompki do baku, albo dogrzewacza (umieszczony na grodzi przy prawym kielichu amortyzatora pod filtrem paliwa). Dla ulatwienia dodam, ze oryginalne przewody paliwowe...
Może masz uszkodzoną kostkę stacyjki i poprostu nie łączy. Co do drugiej przypadłości trzeba by sprawdzić czego brakuje, czy jest ciśnienie na listwie, poprostu diagnostyka.
Cześć. Rozwiązałeś problem?
Witam, Jestem posiadaczem Volvo V40 D2 1.6 Diesel z problemem ciśnienia w układzie chłodzenia. Auto było naprawiane na zaprzyjaźnionym warsztacie wymieniona została uszczelka pod głowica sprawdzona była chłodnica spalin lecz problem nadal występuje. Czy problem może być pęknięcie tuleji cylindra? Pozdrawiam serdecznie
A sprawdziłeś jakie ciśnienie jest wstanie zmierzyć czujnik ciśnienia doładowania. Bo typowo to właśnie 2600 mbar i więcej nie pokaże. Dwa czy turbo zrobi bez rozsypania się te 2 bary?
Masz silnik który raczej trzeba rozebrać zweryfikować.
Poprawiłem ci interpunkcję (moderator musi zatwierdzić), zerknij sobie jak powinno to wyglądać. Na przyszłe posty masz kilka kropek i przecinków, bo może ci się skończyły, więc użyj tych. ........ ,,,,,,,,, Komp łączy się ze sterownikiem? Jakie ciśnienie paliwa podaje?
Na początek sprawdź ciśnienie oleju.
Stosowałem taki trick w Volvo S40 diesel bez problemu wytrzymał. Generalnie na takie przypadki trzeba wymienić chłodnice wody - to w niej jest najwięcej syfu
Witam, mam taką kwestię: nie umiemy odpalić maszyny na silniku Perkins, wyświetla się błąd zbyt wysokie ciśnienie silnik diesla. https://obrazki.elektroda.pl/4868248600_... https://obrazki.elektroda.pl/9427457400_... https://obrazki.elektroda.pl/3930745900_...
Jedynie ktoś z kompem na miejscu przy aucie, sprawdzić trzeba parametry na żywo, ciśnienie paliwa, ciśnienie w układzie dolotowym itp.
Nie powinno być żadnych problemów, ale najlepiej sprawdzić samemu, silnik może mieć ''ciut'' mniej mocy, ale polecam ustawić ciśnienie takie samo, jakie zalecił producent.
Skoro był wymieniony a teraz zgłasza taki błąd, to sprawdzić ciśnienia. Jak jest dostęp do komputera to można sprawdzić ciśnienie na listwie. Bosch czy Siemens?
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
Jakie ciśnienie na rampie widzi sterownik?
Przy częstych i długich postojach w korku wskazania mogą być mocno zaniżone. Nie chciałbym wzbudzać niepotrzebnej podejrzliwości ale druga możliwość to niezgodność dawki oczekiwanej i rzeczywistej, czyli nieprawidłowe ciśnienie paliwa lub rozkalibrowane wtryskiwacze.
Witam, udało się coś ustalić? Ten sam problem mam w Premacy. Wiele osób go ma, nigdzie nie widzę odpowiedzi. :/
Czekaj świeci Ci się brak oleju czy ciśnienie oleju ? Patrzyłeś pod spód może Ci ucieka gdzieś ale to plamę konkretną byś miał
Zmierzyłeś ciśnienie na cylindrach :?: :idea: :idea: ,wtryski sprawdzone :idea: :?:
Sprawdź jakie ciśnienie masz w cylindrach i czy wtryski nie leją.
Z reguły to ciśnienie powinno być dokladnie takie samo jak na czujniku.
Pomoże dobry mechanik od diesla.
Kalkulator ESP BOSCH 8.1 Kod usterki C1301 Sformułowanie posprzedażne kodu usterki Niespójność między stycznikiem świateł stop i czujnikiem ciśnienia Opis diagnostyki Informacja pochodząca z zestyku światła Stop jest niespójna w stosunku do wartości zmierzonej przez wewnętrzny czujnik ciśnienia kalkulatora ESP Czujnik ciśnienia mierzy ciśnienie szczątkowe...
Trochę to trwało ale zapaliła. W międzyczasie dostała nową pompę i zawór ciśnieniowy (nic nie pomogło). Przyczyną jej szaleństwa była zaśniedziała instalacja. Nie wiem gdzie i co dokładnie ale mechanik jej nie odpuścił i krok po kroku wszystko sprawdzał.
Panewki
Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Następnie wtryski do sprawdzenia do diesel serwisu lub podmiana na drugie.
Witam ostatnie pytanko takie troche na wyrost bo moge sam sprawdzic w jaka strone zmiejsza się dawke paliwa zgodnie z ruchem wskazówek zegara ??? U mnie w posiadanej myjce wkręcając śrubę zwiększało się ciśnienie paliwa. Jeśli się zmniejszyło zbytnio ciśnienie to ... płomień gasł lub był "rwany". Poza tym masz zapewne "przepustnicę" powietrza w celu...
Moze to głupie co ci napiszę ale może odepnij od zbiornika powrót i zasilanie. I spróbuj zapodać ciśnienie z jeden bar. I woda z mydłem i lecisz po całości. Zawór na filtrze przy temp poniżej 25st nie powinien puszczac powrotu
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Witam Mazda 6 2.0 diesel 2009r za duże ciśnienie na listwie przełożyłem zawór scv odpaliła jeździła 2 dni zgasiłem i znowu to samo za duże ciśnienie na listwie błędów brak zawory scv podłożyłem 2 i to samo co może być jeszcze i jakie musi być napięcie na wtryskach
Jak się zakończył ten temat? Co było przyczyną awarii?
Różni ludzie, różnie oceniają ten test. Wiesz co? Załóż balonik zamiast korka chłodnicy, ciekawe czy go napompuje na wolnych... Przy malutkiej przygazówce, odkręcam korek a tu takie ciśnienie że korek odleciał do góry na gorącym silniku zrozumiem takie rzeczy ale auto całą noc stało i silnik był zimny Że gorące może być niebezpieczne, to wiesz... Gdy...
Witam. W tym modelu transita, nie ma ręcznej pompki paliwa, a to powietrze musi się Ci jakoś tam dostawać i to jak myślę po lini niskiego ciśnienia. No bo skąd jest za pompą wtryskową ? Musi być też chyba przed pompą, a ona go 'przemieli' i poda dalej. I aby to zlokalizować, nalezy założyć kawałek przeźroczystego wężyka na powrocie do zbiornika i tam...
Może nie benzynowy tylko diesel. Widziałem auto 2.0 tdi 140 km z obniżoną mocą z nastawieniem na jak najmniejsze spalanie itd. Silnik po 30 tys km - szrot. Z własnego doświadczenia silnik benzynowy czy diesel który nie czuje obrotów itp szybciej kończy swój żywot. Moim zdaniem może i osiągniesz zamierzony efekt, ale więcej na tym stracisz niż zyskasz....
Nic w Oplu nie jest. Po prostu rozrusznik musi zakręcić silnikiem a silniki w dieslach są z reguły większej pojemności niż benzyniakach a także ich sprężanie musi być większe. Dla porównania, nowy benzyniak ma ciśnienie w cylindrach podczas sprężania rzędu 11-12 Atm a diesel poniżej 20 Atm nie zapali nawet, nowy ma ponad 25Atm. To plus masa większego...
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Witam zastanawiam się jakie ciśnienie powinien mieć ford fiesta 1.8 diesel 98 rok. Bo wtryski są w normie,świece żarowe grzeją a jest po nocy problem z opalaniem.
Witam chcialbym wiedziec jakie jest cisnienie w cylindrach w toyocie corolli 1.8 diesel.poniewaz ciezko pali na cieplym Z gory dziekuje
Serdeczne dzięki za zainteresowanie problemem. Powiem szczerze, że po wymianie turbiny i teraz po ostatniej wymianie wlałem syntetyk. Serdeczne życzenia świąteczne. Dodano po 1 Serdeczne dzięki za zainteresowanie problemem. Powiem szczerze, że po wymianie turbiny i teraz po ostatniej wymianie wlałem syntetyk co było wcześniej nie wiem . . Serdeczne...
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Ciśnienie w cylindrach 18 bar. Ciśnienie na wtryskach 130-135 pompa Bosch. Ciśnienie na wtryskach 115-120 pompa Roto Diesel.
Pompa paliwa w zbiorniku niskociśnieniowa, a pod maska na grodzi wysokociśnieniowa. Koniecznie sprawdź obie.
Witam chciałbmym sie dowiedziec jakie jest cisnienie w cylindrach w toyocie corolli 1.8 diesel.poniewaz ciezko pali na cieplym. Z gory dziekuje
Ma ciśnienie ma szynie
Pozwolę sobie wyjaśnić pewne kwestie, gdyż zaczęły się tu wkradać herezje. Co do tlenków azotu: reakcja utleniania azotu jest silnie endotermiczna i posiada wysoką energię aktywacji. Znaczy to, że do jej zainicjowania wymagana jest znaczne ciśnienie i temperatura. Problem emisji tlenków azotu tyczy się wszystkich silników spalinowych spalających, szczególnie...
Zadane ciśnienie faluje. Czyli jakiś czujnik daje sygnał że dawka faluje.
Witam mam problem z volvo s60 ,auto trzeba krecic okolo 4 sekund poczym dopiero zapala niemrawie ,to samo na zimnym jak i na cieplym silniku,jak zapali to chodzi normalnie i bezproblemu,po podlaczeniu pod skaner pokazalo blad 0087 fuel rail/system presure-too low,No i moje pytanko to jesli to zamale cisnienie na szynie wtryskowej ,to czy to bardziej...
Dwa błędy mamy od reflektorów i jeszcze jakiś od komunikacji. Zasadniczo nic, co by miało wpływ na rozruch silnika. Podaj co tam w ECU silnika, jak błędów nie będzie, to parametry, obroty, temperatury, ciśnienie raila.
Witam. Jak sprawdzić, czy mam wyprogramowany DPF ze sterownika? Mazda 5 2.0 diesel 110 KM. W FORScan parametry na 0. Błędów brak. AI: Masz może dostęp do pliku wsadu sterownika lub logów z FORScan, które mógłbyś wrzucić? Niestety nie. Tylko to zdjęcie, które wstawiłem. AI: Które dokładnie parametry DPF w FORScan pokazują 0? Chodzi o ciśnienie różnicowe,...
Diagnostyka jest? Ciśnienie oleju sprawdzane choćby podczas kręcenia rozrusznikiem?
to jest commonrail, a nie diesel wolnossący. Na szynie masz ciśnienie 135 bar
To jest auto ciężarowe volvo fh 4 euro 6 500km , diesel
Znalazłem nieszczelność w zaworach sterujących EGR. Oprócz tego ustawiłem wolne obroty i linkę do skrzyni ustawiłem z lekkim luzem. Ustawiłem też jakieś ciśnienie oleju w skrzyni biegów na 2,9 bara, zgodnie z manualem. Pominąłem też uszkodzony zawór, przez który ciśnienie z kolektora dolotowego idzie na ALDA. Ciśnienie doładowania wynosiło 10 psi. Efekt...
Byłem pewny że to świece żarowe. Na to nie licz. To nie jest stary diesel tylko CDI. Jak jest w dobrym stanie, to żadne świece żarowe przy obecnych temperaturach potrzebne mu nie są. Przy takich objawach najczęstszą przyczyną są nieszczelności układu paliwowego: powietrze w rurkach, cofające się paliwo. Nie pamietam jak jest w W164, ale często niektóre...
Pierwszy silnik golfa MK I z '74 roku 1500 benzyna i diesel były konstrukcyjnie identyczne, blok, wał, korby, różne miały tylko tłoki i glowice Niemniej jednak zapomnij o przeróbce jakiegokolwiek silnika benzynowego na diesla
GOLECKI teorii znasz widzę dużo jednak nie praktyki. Weź do ręki dokumentację, zagłęb się w nią i znajdziesz miejsce gdzie wkręcić manometr. Widzę że znasz teorii dużo na temat elektroniki ( twoje posty dotyczą właśnie jej ). Zapraszam na warsztat a pokażę Ci zaworów z różnymi wtyczkami ( patrz wcześniejszy post ) właśnie w skrzyniach DP0/AL4. Skoro...
Od próby przelewowej na wtryskach. Albo od podłączenia testera i sprawdzenia,jak narasta ciśnienie na szynie jak nie pali.
Witam grupowiczòw mam problem z odpaleniem silnika andoria SW266kreci i nie moze zlapać na zaciąg załapie ale zaraz gasnie o co w tym moze chodzić (at)ElektrodaBot AI: Robiles cos ostatnio przy silniku ... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najczęściej winny jest układ paliwowy: po 4 latach postoju w zbiorniku i przewodach znajduje się zdegradowany...
Kris ty to masz oko racja 11 bar w diesel coś nie halo , ale tak nagle na wszystkich garnkach , albo właściciel niewie co ma za silnik . :P
Witam serdecznie wszystkich, mam Peugeota 3008 rocznik 2018 - 2 l diesel - jak większość użytkowników mam problem ze zbiornikiem od AdBlue. Zdemontowałem zbiornik, rozkręciłem całą elektronikę i pomierzyłem parametry. W części nie rozbieralnej, wstawiłem rezystor 10kohm na przewodach żółtych od płytki podgrzewania. Reszta po zmierzeniu parametrów wydaje...
Każdy diesel z DPF w BMW ma Szerokopasmową sondę lambda przed katalizatorem. Odczyt ciśnienia różnicowego to nie jedyne miejsce gdzie można sprawdzić parametry czujnika z dpf. Sprawdź na zgaszonym(najlepiej na zimno i na rozgrzanym wydechu) jakie ciśnienie atmosferyczne odczytuje czujnik ciśnienia z dpf i porównaj z atmosferycznym widzianym przez sterownik...
Jakie ciśnienie na listwie podczas awarii.
Wyciąg i na stole pompa powinna chodzić po podaniu 12V. Jak pompa jest uszkodzona, to jak ma podawać paliwo ? Ford w 1.6 nie stosuje pompy wstępnej paliwa bo wszystko robi pompa CR tu jest i pewnie robi z 5 atmosfer wstępnego. A może być i tak, że po przekręceniu klucza w stacyjce pompa ma nabić ciśnienie później sie wyłączyć i po uruchomieniu/albo...
Witam. Kolego jestem w posiadaniu takiego agregatu (ZE 400/24), od listopada 2013. Jak na razie działa bez problemów. Kompresor elektryczny, (śrubowy) o mocy 30kW mam podpięty pod niego i daje sobie radę. Agregat spala 10L ON/ h przy ciągłej pracy i obciążeniu 30kW. A o to opis jaki znalazłem w sieci do tego agregatu, który posiadam. -Agregat z prądnicą...
To jest DIESEL Akumulator jest nowy , świece żarowe są nowe , ciśnienie na pompie i wtryskach jest przy dłuższym kręceniu czasem odpali albo i nie
Jeśli silnik ma sprawność poniżej 50% to jak cała siłownia może mieć 98%?... To dość proste. Wyobraź sobie silnik jadącego auta. Około 30-34% energii ze spalenia paliwa "przerabia" na pokonanie oporów jazdy i rozpędzanie, czyli jazdę. Niestety spora część pozostałego ciepła ze spalania uchodzi do otoczenia w procesie chłodzenia samego silnika (to niezbędna...
Sprawdziłem, że dpf jest zapchany w 58 % i różnica ciśnień skacze 5, 6, 7 mBar. Wypalać DPF programowo czy lepiej go demontować? Błędów odnośnie DPF nie ma żadnych. Sprawdzałem uszczelkę pod głowicą za pomocą płynu i płyn nie zmienił koloru. Korekta paliwa cylinder: 1 -0,48 2 -0,45 3 1,39 4 -0,53 zmierzona masa powietrza: 258 oczekiwana masa: 149 ciśnienie...
proszę przetłumaczyć na polski Dzięki Wstępna ocena dostępnych informacji Masz Forda Fiestę z 2015 roku z silnikiem Diesla 1.6, w którym pojawiają się dwa specyficzne kody błędów: P2562 (błąd w obwodzie czujnika położenia turbosprężarki) i P132B (niewłaściwe działanie sterowania doładowaniem turbosprężarki). Z opisu wynika, że czujnik położenia turbosprężarki...
Zawsze schodzi ciśnienie czy to benzyna czy diesel układy nie utrzymują cały czas na zgaszonym ciśnienia w benzynie np. 50bar w wtrysku bezpośrednim czy dieslu 250b
Zresztą ile musi być na minusie aby parafina się wytrąca? Przez kilka dni -15? No .... dużo zależy od jakości paliwa, ale w zwykłym ON już przy -7 zaczyna wytracać się parafina, a bodajże przy -20 to już masło w układzie paliwowym :) Problem z parafiną jest taki że wytrąca się od niskiej temperatury i niskiego przepływu paliwa. Współczesne systemy...
Pytanie o ciśnienie jest jak najbardziej wymagające odpowiedzi bo to klucz. Nie ma ciśnienia to nie ma odpalania. Tutaj można pokierować naprawą nawet laika,który może często usunąć usterkę sam. Współczesny diesel musi mieć ciśnienie (przeważnie 110-120bar) bo inaczej komputer nie otwiera wtryskiwaczy. Jeśli nie ma ciśnienia odpowiedniego do prawidłowego...
Podłącz urządzenie diagnostyczne I w sterowniku silnika sprawdź jakie ciśnienie czynnika widzi sterownik.
P0235 to: Awaria obwodu czujnika „A” doładowania turbosprężarki. Jak masz OP-COMa to wejdź sobie w bloki pomiarowe i sprawdź jakie ciśnienie doładowania pokazuje. Jeżeli czujnik doładowania jest uszkodzony, to ECU przyjmuje wartość zastępczą 0.9 bara. Możliwe także, że walnięty jest przepływomierz i komputerowi nie pasują wartości przepływu powietrza...
U mnie jest dokładnie to samo, silnik Z16XE 16V rozebrany, popychacze nowe, pomierzone wszystko, pierścienie nowe. Rozrząd nowy. Ciśnienie fest trzyma, olej od nowości 5W30, zawory ok, krzywki ok, wałki w normie, nie pogięte. Wtryski podmieniane, nie pomogło. Na 1. garze pokazało spalanie detonacyjne, silnik najpierw stukał na luzie, po remoncie, po...
Minimum to dekielki zaworów zdjąć jak wyżej kolega zasugerował. Ale zapytaj, może się zgodzi. Uszkodzenie zaworu polega z reguły na zmęczeniu materiału, rozlatują się przekładki sprężynujące zazwyczaj w zaworach ssących. Pikuś jak wyleci, gorzej jak tłucze się w cylindrze. Potem masz efekty w postaci rys, skrajnie nawet widziałem przypadki zatarć tłoka....
Kod blendu P14A3 Dodano po 3 Kod P14A3 BMW – ciśnienie filtra cząstek stałych silnika wysokoprężnego nieodporne na ciśnienie atmosferyczne lub ciśnienie doładowania
Podejrzyj jak zachowuje się ciśnienie paliwa, bo tu prawdopodobnie jest przyczyna gaśnięcia.Sprawdz tez drozność przewodów i smok w zbiorniku paliwa.
Honda CR V 2.2 diesel 2007 140 km Problem z DPF był zatkany DPF dałem do prania nic to nie pomogło wypaliłem pomogło po tygodniu załączyła się wiatraki i szła procedura wypalania ( obroty normalne) pojeździłem i się załączyła co 3 dni nieważne czy ciepły czy zimny. Przejechałem 1000 km na autostradzie po tygodniu załączyły się wiatraki i po w tyg znowu...
Da pod warunkiem, że będzie wiadomo co się dzieje. Musisz miedzieć czy ciśnienie spada czy rośnie ponad normę.
Tu są popychacze hydrauliczne. Sterownik podmieniony nic nie wniosło to w sprawie usterki. Cały czas wypada zapłon na 4 cyl a czasami na 1 cyl. Ciśnienie oleju na ciepłym silniku na wolnych obrotach 2 bary, ciśnienie sprężania na ciepłym silniku 16,5 wszędzie, Wykręcenie sondy nie zmniejsza ciśnienia sprężania. Ale jak dla mnie to za duże ciśnienie...
Mechanicy bezradni Chyba czas zmienić mechaników , jaki problem sprawdzić zasilanie pompy CR w paliwo ( ciśnienie podawczej ) i potem ciśnienie z jej wylotu . Każdy ogarnięty elektromechanik to sprawdzi . Potem działanie czujnika na listwie i ew wtrysków na przelewy ..
1. Ciśnienie w katalizatorze (DPF) Ciśnienie 3-4 mbar na wolnych obrotach jest w normie, ale wzrost do 10-20 mbar podczas przyspieszania może być nieco zbyt wysoki. Może to sugerować, że przepływ spalin jest częściowo zablokowany. Wypalenie filtra DPF może nie usunąć twardszych osadów, które mogłyby blokować przepływ spalin w katalizatorze. Rozwiązanie:...
Zobacz w parametrach jakie osiąga ciśnienie na szynie w trakcie kręcenia rozrusznikiem
Aż nie możliwe. Demontaż baku lub zmień kosz pompy na używany. 12 bar nie zrobi pompa elektryczna... Jesteś pewien że to 100% diesel jest?
Akurat w PSA wentylator pracuje tak jak mu ECU każe na podstawie czujnika ciśnienia klimatyzacji. Jeśli uruchamia się pierwsza prędkość to na ogół jest ok. Jeśli natomiast klimatyzacja nie pracuje poprawnie trzeba to sprawdzić, ciśnienie czynnika(klimatyzacji), poprawność pracy sprężarki klimatyzacji czy nawet filtr kabinowy.
Wygląda na wypalanie ale...Skoro nie ma żadnych błędów diagnostycznych, ale obroty silnika wrosną z 900 na 920 rpm i towarzyszy temu wzrost spalania, warto zwrócić uwagę na inne potencjalne przyczyny. 1. Sterowanie obrotami jałowymi. System ten zarządza obrotami silnika na biegu jałowym. Może być konieczne sprawdzenie, czy mechanizm sterujący obrotami...
Ciśnienie podczas kręcenia rozrusznikiem waha się ok 340bar. Po kręceniu powoli spada w okolice 8bar To już widać że albo Twój interfejs jest do bani albo faktycznie coś jest nie tak. Żeby diesel pracował na jałowym musi być ok 300 bar i napewno nie spada do 8. Zostaw korekty w spokoju. Odpal go i zobacz wtedy ciśnienie na listwie.
Mniejsza awaryjność? Przeleć po tym silniku myjką, zostaw pod chmurką i po nim. Druga sprawa to moc. W takiej maszynie ważny jest moment obrotowy. Diesel jest bezawaryjny, ma duży moment co jest najważniejsze, duża masa wirujących elementów jak wał, koło zamachowe pomaga w ruszaniu, wolniej spadnie z obrotów obciążając silnik coraz mocniej. Nie wspominając...
No no gratuluję zasobności portfela żeby turbinę bez potrzeby wymieniać. W dieslach nie ma przepustnicy a klapa gasząca. Są klapki zawirowywacza. Proponuję najpierw obserwować i diagnozować skoro jest komputer a wymieniać rozważnie. Na tym boschu możesz sobie obserwować zadane i rzeczywiste ciśnienie paliwa co da ci pojęcie czy problem po tej stronie....
Nikt Tobie nie powie co się zepsuło jeśli nie podasz więcej danych. Czy na listwie CR jest wymagane ciśnienie paliwa podczas rozruchu i czy widać obroty silnika przy rozruchu. Może przy -19 zmętniało Ci paliwo w filtrze i się przypchał. Sprawdzałeś cokolwiek
Witam. Zacznij od wymiany filtra paliwa, później trzeba sprawdzić na komputerze jak wskazania ma czujnik temperatury silnika i jakie jest ciśnienie paliwa podczas startowanie jak nie odpala. Są jakieś błędy ? Pozdrawiam.
Witam mam problem mazdą cx-5 2,2 diesel 129kW 2014 auto użytkowane w trasie a mimo to dpf daje o sobie znać, auto weszło w tryb awaryjny, pojawił się błąd : P0472 czujnik ciśnienia spalin -zwarcie do masy P0471 czujnik ciśnienia spalin- dysfunkcja P2227 ciśnienie barometryczne Wymieniłem czujnik różnicy ciśnień ale błąd P0472 dalej pozostaje, ktos sie...
Volvo 2.4 diesel - twarda praca silnika Tester Delphi pokazuje za duże ciśnienie na szynie CR. W tych pompach otwarty zawor SCV daje pełne wysterowanie szyny CR. Zawór SCV podłączony na krótko(+) bezpośrednio z Alternatora (uprzedzę pytania - aku jest w bagażniku) Przewód sterujący (-) ze sterownika sprawdzona na zwarcie i przejście - wszystko w porządku....
To nie jest żadna usterka.Tak jest w każdym silniku,dźwięk jest jedynie inny z uwagi na konstrukcję pokrywy klawiatury ,tego co ma pod spodem i umiejscowienia samego wlewu. To że spaliny się wydobywają to też jest normalne,bo niby którędy miały by się wydobywać. Diesel doładowany jest silnikiem w którym ciśnienie w kolektorze ssącym zawsze jest wyższe...
Przecież to zwykły Diesel , posprawdzaj kabelki,złącza koło pompy ,czy paliwo dochodzi do pompy ,czy pompa daje ciśnienie na wtryski.
Lampka ciśnienia oleju gaśnie dopiero po odpaleniu silnika jak pompa olejowa wytworzy odpowiednie ciśnienie smarowania.
ciśnienie oleju diesel ciśnienie sprężania diesel pompa diesel ciśnienie
przekaźnik hamulec megane poduszka powietrzna mrugać windows
eem48320l electrolux eem48320l electrolux
Raniero – kody błędów, diagnostyka Curtis, ZAPI, typowe usterki enkoder, hamulec, kontaktor Kompatybilność głowicy F9Q K7 z Oplem Vivaro 1.9 DCI