Żółty przewód jest sterujący i masz tam ciśnienie w momencie hamowania. Naciśnij hamulec i wtedy powinieneś mieć tam ciśnienie
Słychać syknięcie, ale jakby słabsze niż wcześniej. No i tam jest ręczny na 2 i 3 osi, i żaden z tych czterech siłowników nie chce się cofnąć... tak jakby było zbyt niskie ciśnienie.
Volvo FM360 duży spadek ciśnienie na zegarach po wcisnięciu pedału hamulca. Nie ma wycieku powietrza. Po drugim, trzecim naciśnięciu hamulca pedał wpada do końca. Wywrotka 3 ośka, zawieszenie na resorach. Trzymam pedały hamulca wciśnięty, ciśnienie wraca do normy. https://filmy.elektroda.pl/57_1685334163...
Zawór EUROPA jest to zawór EBS który służy do sterowania naczepą. Właśnie w tym zaworze masz czujnik ciśnienia który odczytuje wartość ciśnienia zasilania naczepy. Sprawdź jakie masz ciśnienie na układzie hamulca ręcznego lub czerwonej słuchawce. Jeśli przekracza normę czujnik wywala błąd.
A zmierz ciśnienie powietrza w siłowniku na wciśniętym hamulcu po prawej i po lewej stronie osi.Klocki wymieniałeś?
Wyświetla mi się bląd MID 136 PSID 30 FM1. Co on oznacza? Po zaciągnięciu hamulca recznego spada ciśnienie.
witam dziwne zachowanie ,dwa zegary to dwa niezależne obwody może to być zawór czteroobwodowy ,ale po spadku ciśnienie powoli wraca na zielone pole ?
https://obrazki.elektroda.pl/5518698300_... Pokazuje mi ciśnienie w tych przednich modulatorach Dodano po 1 To znaczy jak nie jest wcisnięty hamulec to on pokazuje cały czas ciśnienie w tych modulatorach
Dziękuję za podpowiedź. Nie ma wycieku. Po naciśnięciu hamulca ciśnie spada i jak trzymam hamulec to wzrasta do momentu naciśnięcia ponownie. Ktoś mi podpowiedział, że to zawór ograniczający, regulujący ciśnienie.
Witam Mam problem w volvie fh 12 2004r. Pedał hamulca zrobił się twardy. Co możę być przyczyną? Podaj odczyt błędów z ECU hamulców.Sprawdź ciśnienie na zbiornikach powietrza.Bez tego ani rusz...
Funkcja rezerwowa to klasyczny hamulec pneumatyczny będący częścią EBS. EBS to hamulec pneumatyczny sterowany elektroniką gdzie elementemi wykonawczymi są elektrozawory a czujniki ciśnienia pełnią funkcję kontrolną. Sprawny EBS albo przy pomocy elektrozaworu odcina sterowanie pneumatyczne albo wysterowuje wartości wyprzedzone w stosunku do zykłej pneumatyki....
Hamulec jest sterowany przez ciśnienie powietrza. Musisz iśc po rurce, chociaż w starszych modelach mogłbyć też wężyk.Idąc po rurce z drugiej strony bloku,znajdziesz zawór elektropneumatyczny.
Zbyt niskie ciśnienie oleju które uruchamia tłoczki do otwarcia zaworów wydechowych . Nasuwa się pytanie . Czy ruszałeś elektrozawór VCB pod pokrywa zaworów ? Jeśli go wymontowałeś to istnieje prawdopodobieństwo że jest źle osadzona rurka która idzie do wałka dźwigienek zaworowych lub jest uszkodzona bo ona jest z tworzywa sztucznego i często pęka co...
Wskaźnik na samochodzie pokazuje tak jak i pogazywal ale słyszałem że on nie odzwierciedla rzeczywistej wartości tak gdybym że osuszacz nie rozlacza sprężarki a to bije za duże ciśnienie
Hej sory że tak późno pisze.Zmontowałem to z powrotem i teraz w trakcie jazdy czasem działa a casem nie.A to dogrzewanie o którym mówiliście nie działa wcale.Błąd jeden jest w hamulcach tylko że nie spisałem i teraz nie wiem jaki kod ale podam ho później.Napewno chodziło o modulator naczepy i chyba za małe ciśnienie lub sygnał?Teraz chyba będe próbował...
Dokładnie, dzieje się to po ostrej i długiej jeździe. Sprawdzę czy robi się ciśnienie.
Witam. MID 136 PSID 30 FMI 1 activ Niskie ciśnienie zasilania hamulców. Spadek ciśnienia w zbiorniku obwodu hamulca postojowego poniżej 5,4 bar sygnalizowany jest kodem usterki. Spadek ciśnienia w zbiorniku przedniego lub tylnego obwodu poniżej 5,4 bar sygnalizowany jest kodem usterki. MID 146 SID 5 FMI 4 Silnik krokowy, świeże powietrze i recyrkulacja....
Witam, mam problem z blokującymi się hamulcami w naczepie kempf po ściągnięci hamulca ręcznego. Volvo fh 460 + naczepa kempf od pewnego czasu gdy zaciągam hamulec ręczny w koniu zablokowują się hamulce w naczepie ( bardzo ciężko jest ją później rozblokować bo nie ma reguły czy jest duże ciśnienie w czy mniejsze czasami odpuści po kilku próbach naduszenia...
Panowie proszę o pomoc w sprawie miękkiego pedału hamulca i sprzęgła. Ciśnienie nabija prawidłowo to weź mi 8 barów mam na obydwóch licznikach. Był problem z wypoziomowaniem. Wieczorem wszystko było ok. Mógł zamarznąć zawór czterodrożny?
Duży spadek ciśnienia w odwodzie 1 -po naciśnięciu hamulca-pomóżcie, dzięki!
Witam też miałem problem z czujnikiem ciśnienia w volvo fh 13 480 słabe hamulce naczepy brak ciśnienia na żółtej słuchawce. Okazał się zawór 4o drorzny . Pozdrawiam
1. Czujnik zuż okładzin lewy 1a oś tylna Usterka mech lub el Nieaktywna Ilość wystąpień 4 2. Hamulec koła oś 2 lewy Usterka mechaniczna Nieaktywna Ilość wystąpień 1 3. Niskie ciśnienie zasilania Wartość zbyt niska Nieaktywna Ilość wystąpień 1
Albo masz tak duże ubytki w instalacji pneumatycznej że sprężarka nie nadąży uzupełnić albo sama sprężarka ma już dość.A czy tempomat ma coś z tym wspólnego, hmmm jeśli nie ma błędów ze strony ABS/EBS to teoretycznie nic ale przy tak drastycznym spadku ciśnienia mogą blokować Ci hamulce.
Spróbuj wykonać aktywację pedału hamulca. W moim Volvo FH12 jak akumulatory padną to też się zdarzały takie błędy i po wykonaniu aktywacji pedału hamulca znikało wszystko.
Może przyczyną jest włączanie się hamulca górskiego (ostatni stopień retardera) wzrasta ciśnienie pod tłokami i z tąd to zjawisko. Zużyty silnik. Można odłączyć tego górala na próbę, lub go nie używać.
Odkopię temat, ostatnio nabyłem drogą kupna :) i trochę potestowałem póki co na Volvo FL i kilku osobówkach. W Volvo FL (EURO5) dało się dostać do sterownika hamulców (sprawdzenie ciśnienia podawanego na każde koło, poziom zużycia klocków), sterowanie zawieszeniem pneumatycznym (odczyt ciśnień, kalibracja wysokości po wymianie czujnika, testowanie)....
silnik jak najbardziej jest z tego auta nie był wymieniany próba pod ociążenie i bez była robiona parę razy stwierdzono ze pompowtryski chodzą równo ciśnienie paliwa o.k doładowanie też o.k turbinka tez działa bez zarzutu po wgraniu tego programu brak hamulca silnikowego VEB
MID 136 SID 67 Sygnał czujnika ciśnienia, modulator przyczepy. FMI 14: Warunki wygenerowania kodu usterki: Za wysokie ciśnienie w modulatorze przyczepy. Możliwa przyczyna: Usterka modulatora przyczepy (czujnik ciśnienia). Zbyt wysokie ciśnienie zasilania. Reakcja jednostki sterującej: Adaptacja hamulców między ciągnikiem i przyczepą zostanie wyłączona,...
Na początku chciałbym wiedzieć jakie jest ciśnienie, a potem myślę zagonić te czujniki do pracy nad nastawami tegoż ciśnienia w zależności od np. jakości oleju. Ostatnio "dostałem" olej taki ciężki, że ledwo mogłem podnieść 30l bańkę, a mam tego 600 litrów. Może taki już słaby jestem ... Tak czy siak w nocy palnik zastopował ;-( I znowu regulacja ilości...
Dobra, nie będę taki. Ogólnie sprawdzaliśmy wszystkie przewody podciśnienia, rury doładowania, chłodnice i nic. Za którymś razem na jeździe próbnej było dobrze do momentu wciśnięcia hamulca, i tu lampka się zapaliła w głowie. Jeszcze raz ale dokładniej zaczęliśmy przyglądać się podciśnieniom i okazało się, że przewody podciśnienia były lekko przetarte...
Jak wiadomo tarcie powoduje wzrost temperatury. Wydaje mi się że nie ma innej możliwości jak "trzymanie" hamulców. Ja bym sprawdzał zaciski czy nie są zapieczone. FH ma ręczny chyba na wszystkie koła, może tu trzeba szukać przyczyny. A jeśli grzeją Ci się koła (rozumiem że opony) to może masz zbyt niskie ciśnienie, ale nie możliwe jest nagrzanie żeby...
Wymiony drugi reduktor. Ciśnienie wróciło do normy. Swoją drogą fajnie go umiejscowili - dojście jest tragiczne. Ja postanowiłem dać krótsze węże i umieściłem go w innym miejscu tak aby na przyszłość nie było problemu z wyminą. Podsumowując problemem był u mnie reduktor ciśnienia znajdujący się między akumulatorami a butlami powietrza - z lewej strony...
Właśnie mnie to zastanawia jak to zrobić VCADS przechodzi małe modernizacje by zwiększyć jego możliwości, ale nadal nie wiem czy to się to zrobić bo nikt jednoznacznie nie odpowiedział. Odnośnie tego ciśnienia zgadza się że 8,5 to max ale po pierwszym dotknięciu hamulca już jest 7 a po kolejnym 6,5 nie ma zapasu powietrza ponieważ we jest równe 8,5...
Witam a ja mam scanię R480 i wyświetliło mi usterke silnika nie bardzo mialem jak zdiagnozować więc poprosiłem znajomego który zdiagnozował autko przez OBD i pokazało mi takie błędy P1406 P0562 system napięcia zasilania za mały Poo87 ciśnienie rail p0402 recyrkulacja spalin za duża ilość U1104 usterka nieznana U1103 usterka nieznana po skasowaniu błedów...
Hej koledzy nie hamuje z opóźnieniem tylko PO NACISNIECIU HAMULCA ZESTAW HAMUJE DOBRZE ALE GDY PUSCISZ NOGE Z HAMULCA CIAGNIK ELEGANCKO ZWOLNI A NACZEPA ZWOLNI HAMULCE PO UPŁYWIE 3-8 SEKUND czyli odbija hamulec z opóźnieniem. - Naczepa jest stara ma tylko system ABS - Usterki na wyświetlaczu ECU hamulca zużyte klocki hamulcowe na 2 osi prawa strona...
Witam. Zaglada tu jeszcze ktoś? potrzebuję konkretnej drogi okablowania do górala FH12 1997r,najlepiej opisu ,czyli /;bezpiecznik ,przekażnik,przełącznik wep. Coś uszkodziłem podczas podłączenia cewki na bloku zaworowym,uparłem sie na cewkę od scani-a ta ma rezystancję 10 razy mniejszą. W ,efekcie hamulec przestał żyć ,mimo iz zamontowałem oryginalna...
Ja mam takie pytanie jak działa hamulec silnikowy (retarder chyba się to nazywa) tzn wiem jak działa, ale chodzi mi czy on blokuje prędkość czy obroty, i jak biegnie jego instalacja elektryczna? Teraz właśnie przejeżdżałem nim i ten odgłos i to co się dzieje z autem jest dosyć podobne do objawów jak mam załączony ten hamulec
Błędy aktywne są następujące MID 136 SID 10 FMI 14 i MID 136 SID 10 FMI 14. Napisałeś takie same.... MID 136 SID 10 FMI 14 Modulator Ciśnienie w modulatorze nie spada do 0 bar po zakończeniu hamowania. Nie uzyskuje się wystarczającego ciśnienia w modulatorze przy pełnym hamowaniu. Ciśnienie w modulatorze leży zbyt długo powyżej lub poniżej ciśnienia...
Witam. Ten efekt to działanie hill holder lub Hill Hold Control (HHC) to nic innego, jak "podtrzymanie" przez centralkę ABS ciśnienia w układzie hamowania jeszcze przez kilka sekund po puszczeniu pedału hamulca ale niezwłocznie po naciśnięciu pedału gazu. Pozdrawiam.
Cześć tuningowcy co do sterowania to podglądnijcie samochody ciężarowe np. DAF, VOLVO, SCANIA tam systemy wykonawcze sterowaniem są pneumatyczne i świetnie się spisują wiem coś o tym bo przy tym pracuję na co dzień ,sprzęgło jest sterowane podobnie jak w osobówce hydraulicznie steruje się małym zaworkiem pneumatycznym a ten z kolei siłownikiem (podobnym...
Dla EBS wtyczka 1 zasilająca: pin 7 i 8 to +24V względem masy pin 10 i 12 (masa -). Jedno zasilanie jest po kluczyku. Dla hamulca górskiego to: są trzy elektrozawory sterowane przez ECU silnika - dwa na powietrze w takim bloku z boku silnika bliżej miski olejowej - steruje klapą wydechu i trzeci to pod pokrywą zaworów steruje ciśnieniem oleju na dźwignie...
Volvo Intercooler FL6 18 230 km Silnik D6A230 Rok 1999 Samochód nie przeszedł przeglądu, a powodem jest zbyt długi okres ładowania zbiorników z powietrzem i co za tym idzie brak hamulców oraz z powodu zanieczyszczenia spalin. En la web Przy pracującym silniku po 3-krotnym wciśnięciu pedału hamulca, ciśnienie spada do 4 Bar i pedał zaczyna wpadać do...
A powietrze masz ok? Stoi z uruchomionym silnikiem to nawet ze słabą sprężarką napompuje ile trzeba, jak ruszysz to sprzęgło czy hamulce powodują spadek ciśnienia i to może być przyczyną.
Witam. Mam dość poważny problem z moim volvem FH 440 z 2008 r.,mianowicie przy jeździe z naczepą(różne naczepy), co jakiś czas ,przy nawet lekkim naciśnięciu hamulca ,od razu blokuje koła w naczepie. Czasami zaświeci kontrolka ABS1 ,ale też nie zawsze.Już rozkładam ręce,serwis nie może tego zdiagnozować, bo nie dzieje się to ciągle. Nie ma żadnego kodu...
Mam problem a mianowicie błąd MID128 PPID124 FMI 4 i FMI5 Czytałem trochę w internecie że jest to błąd od regulatora ciśnienia spalin czy jakoś tak i ma to coś wspólnego z hamulcem górskim który u mnie działa a przeważnie nie działa i jest ten błąd u innych jakiś pomysł na to ?
Witam Was koledzy,nie miałem czasu w ciagu dnia tu zajzec,bede pisał troche nie składnie,W OGÓLE TO DZIEKI ZA ZAINTERESOWANIE,jak zmieniałem cewke przy osuszaczu to miałem wyłaczony hebel ale nie zdjołem klemy,kilka razy odpinałem wtyczke od cewki,odpalałem auto po zrobieniu sprezarki bez podłaczonego osuszacza,dla sprawdzenia jak pompuje,mogły te czynnosci...
Problem dotyczy ciągnika siodłowego Volvo FM z 2011 roku. Polega na bardzo słabym hamowaniu całego zestawu, wygląda zupełnie jakby hamowała jedynie przednia oś ciągnika. Problem występuje w dwóch naczepach. Po podpięciu komputera dostałem 3 błędy: Czujnik koła ABS, oś 1, prawa stronaMID(136) SID:2 FMI (10) Czujnik lewego klocka hamulcowego drugiej osiMID(136)...
Ciśnienie zasilania paliwem jest chyba dobre, komputer pokazuje około 4 bar przy 1400 obrotów, 2,5 bar na biegu jałowym. Zresztą jakieś 300k km temu założona była nowa pompka zasilająca. Pompowtryski robiłem w tym serwisie juz nie pierwszy raz, zawsze było dobrze. Regeneracja kosztował 6,5 tys brutto, nie chciałbym juz w ten samochód ładować 15 tyś...
MID 128 PPID 124 Regulator ciśnienia spalin .... nie podałeś pełnego kodu (brak FMI) oraz jaki tam jest silnik.
Witam, Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu kodu MID 136 SID 67 FMI 7. Auto: Volvo FH13 - '07. Pierwszy raz naczepa podpięta pod tego "konia". Na początku nie było błędu. Wydaje mi się, że pojawił się po wymianie dwóch siłowników na środkowej osi. Przewody pneumatyczne prowadzące do siłowników wydają się ok. Pozdrawiam Dodano po 1 Zrobiłem reset pedału hamulca...
Problem w tym że jak kierowca naciska hamulec to na wysyietlaczu jest duży spadek ciśnienia. Od tygodnia czasami spada do zera czasami pokazuje 1/3. Kół nie blokuję, hamulce są. Wiązkę rozszarpalem do czujników do wejścia w kabinę. Przewody nie połamane nie przetarte brak zieleniny. Jutro będę miał czujniki to je zmienię.
Witam. Mam problem ze swoją Renatką - mianowicie od jakichś 2 miesięcy nastąpił stopniowy spadek mocy. W ramach naprawy było już zrobione : regulacja zaworów, dekrystalizacja katalizatora, programowanie kasety, wymienione zaworki zwrotne niskiego ciśnienia (2szt), intelcooler sprawdzono i cały układ doładowania, turbo tez... Niestety nic nie pomaga...
mam problem z volvo fh 2007 rok występują dwa błędy MID 130 PSID0204 FMI 8(zakłócenia w komunikacji łącze danych jednostka sterująca hamulców-nienormalna częstotliwość) i drugi błąd MID 136 SID 10 FMI 14 (zawór modulatora ciśnienia ABS oś 2 prawy -usterka nieznana) proszę o jakieś podpowiedzi
Witam. MID136 SID67 Sygnał czujnika ciśnienia modulatora układu hamulców przyczepy FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Tutaj proponuję diagnostykę EBS w ciągniku, a komunikat ABS1 to problem z ABS/EBS naczepy. Tu trzeba zrobić także osobną diagnostykę naczepy.
Witam. MID 128 PPID 109 Regulator ciśnienia spalin (tylko D16B) Informacje ogólne: Funkcja ta włącza hamulec silnikowy na 50%. Tekst na wyświetlaczu: EPG #1. Podzespół: 600 Elektrozawór, hamulec silnikowy. FMl 5 Przerwa. Warunki wygenerowania kodu usterki: Wyjście aktywne. Przerwa w obwodzie EPG 3. Możliwa przyczyna: Przerwa między elektrozaworem i...
Witam! Odpowiedź może trochę za późno ale temat jeszcze nie zamknięty a tutaj taka pora jesienna że taka usterka może się częściej zdarzać. Prawdopodobnie jest to wina stałego ubytku powietrza i osuszacz za często się uruchamia. Wystarczy podpiąć pustą naczepę w momencie jak pojazd tylko co się napełni do pełnego ciśnienia i usterka gotowa. Zdarza się...
Silowniki hamulca wszystkie dobre? Nie ma przedmuchów? Poduszki dobre? Ewentualnie do sprawdzenia osuszacz ( zbijanie ciśnienia) do ilu bije barów? Dodano po 2 Kompresor słychać że chodzi? Załącza go? Nie wiem jak jest w Volvo ale w manie euro 6 padają czujniki ciśnienia załączające kompresor? Czujnik na osuszaczu. Volva nie znam . Mam kontakt tylko...
luz zaworow, ZIMNY SILNIK, parametry ustawienia ssacy..... 0.2 mm wydech..... 0.5 mm wydech z VEB..... 1.6 mm luz zaworow, ZIMNY SILNIK, parametry kontrolne (tolerancja zuzycia ) ssacy..... 0.15 – 0.25 mm wydech..... 0.45 – 0.55 mm wydech z VEB..... 1.55 – 1.65 mm Dodano po 22 VEB Volvo Engine Brake ( hamulec silnikowy - wykorzystuje...
Witam, chciałbym się was poradzić czy dobrze rozumiem problem Volvo FH 2006 MID 136 SID 9 FMI 2 MID 136 SID 10 FMI 2 Presure modulation valve ABS axle 2 Left\Right Data erratic Active(od razu po zapaleniu) Objaw- praktycznie brak hamulców Czy chodzi o problem w przewodach łączących modulator ciśnienia z modułem EBS tylnej osi po obu stronach?
Kod błędu: MID 128 - PPID 124, FMI 5 Czy wymienić zawór regulacji ciśnienia gazów? Wydaje mi się, że jest to zawór znajdujący sie poniżej rozrusznika. Czy można go sprawdzić w jakis sposób przed wymianą? Posze o pomoc. Zamieszczam zdjęcie zaworu http://obrazki.elektroda.pl/3022268800_1...
Może zawór ręcznego hamulca nie spuścił ciśnienia z układu, albo pękła sprężyna w siłowniku hamulca. Sprawdź na rolkach hamulce Dodano po 9 Jeżeli chodzi o układy pneumatyczne, to we wszystkich samochodach są podobne, znajdź schematy, przestudiuj trochę i jak na początek to wystarczy. Jeżeli chodzi o hamulec ręczny to sprawa jest prosta - zawór ręcznego...
A więc przyczyną tych zjawisk było zużycie a raczej brak hamulca na wałku , dosłownie aż przetarło obudowę tego hamulca (dekiel przykręcany od zewnątrz).Do tego doszło obracające się łożysko w obudowie na wałku górnym.Cała skrzynia poszła do wymiany . Wybierak i elektronika została moja. Na tą chwilę raz na jakiś czas pokazuje mi komunikat o za niskim...
Jednak coś jest, ponieważ elektryk samochodowy stwierdził na niej brak zasilania. Twardy hamulec po rozruchu silnika samochodu spowodował, że elektryk to sprawdził i przyłączył ją na krótko. Cały czas słyszę ją po przekręceniu stacyjki ( gdy nie zagłusza jej pracujący silnik samochodu). Hamulec działa ze wspomaganiem, nawet jak nie pracuje silnik samochodu....
Witam kolegów. Mam problem z zegarami w tym aucie, nie wyświetla nic na komputerze na zegarach, wskaznik paliwa nie działa, ciśnienia oleju, ciśnienia turbiny, wyświetla jedynie przebieg. Wszystko działało usterka wystąpiła nagle i odrazu te wskazania znikneły. Czy któryś z kolegów ma może schemat lub podpowie co to może byc czy gdzieś układ ten ma...
Witam! Trochę długo to wszystko trwało ale prowadziłem testy, ciśnienia nie mierzyłem bo nie miałem czym i kiedy. Wpadł mi do głowy pomysł aby przez króciec pompy kapnąć oleju zwykłego jaki jest w silniku. Wstrzyknąłem około 10ml, efekt natychmiastowy. Od dwóch, kiedy pompa dostała porcje oleju problem nie powtórzył się ani razu. Co to może oznaczać,...
Witam po mojemu na 90% jest walnięty zawór główny hamulca ten pod pedałem hamulca dlaczego tak stwierdzam w firmie w której pracuje jest około 30 sztuk reno premium DXI i w każdej z nich przyczyną był ten zawór pamiętam poraz pierwszy kierowca wrócił z trasy i mówił zę podczas hamowania hamulce zniknęły pedał sie zrobił twardy i siła hamowania mocno...
MID 128 PPID 122 FMI5 Hamulec kompresyjny FMI 5 Przerwa w obwodzie. Wyjście nie jest włączone. Przerwa w obwodzie hamulca kompresyjnego. Napięcie w przedziale od 30% do 60% napięcia akumulatorów (0,3 — 0,6* Uak). Możliwa przyczyna: Przerwa między elektrozaworem VCB i jednostką sterującą silnika. Przerwa w przewodzie zasilającym elektrozawór VCB....
Witam, Mam dość ciekawy problem z modulatorem 3-ciej osi pędnej w Volvie Fh13. Sterownik EBS generuje takie błędy: MID136-SID12 FMI7 - zawór regulacji ciśnienia oś 3 ABS prawa, błąd mechaniczny MID136-SID4 FMI10 - czujnik prędkości koła, oś 2 ABS prawa, nadmiernie wysoka wartość zmiany MID136-SID12 FMI14 - zawór regulacji ciśnienia oś 3 ABS prawa, Instrukcje...
Montowałem już 3 takie urządzenia EXUS-a. Montaż jest bardzo prosty i intuicyjny i w dodatku nie trzeba być geniuszem żeby sobie z tym poradzić. Do podłączenia są następujące przewody: Czerwony: +12V - zasilanie modułu Czarny: masa - masa modułu Żółty: Wyjście +12V - moduł podaje +12 volt na ON w stacyjce I to koniec montażu. Pozostałe przewody to wejście...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Witam Mam problem z silnikiem 2.5TDI AEL (ten sam co w audi A6 C4, VW T4) tzn. objawia się tym że turbosprężarka nie pompuje równo tzn. przy wciśnięciu do dechy na wyższym biegu gdzie obroty narastają stosunkowo wolno słychać jak turbo pompuje i za chwile przestaje, wydaje mi się że powinno być słychać ciągły świst turbosprężarki. Drugą sprawą są silne...
Po przejechaniu sie samochodem z ładunkiem 24 t przy ruszaniu skrzynia wybiera 4 bieg ciągnie do 1800 obr i ładuje odrazu 7 ... Domyślnie skrzynia winna wybierać biegi: z pełnym obciążeniem "winna wybrać bieg 2", na pusto 4, a sam ciągnik 6 - problem z czujnikiem obciążenia - prawdopodobnie do wymiany (wkręcony w tylną prawą pod. pow.) Dodano po 7...
Najpierw oblała mnie fala gorąca i znieruchomiałem, jednak natychmiast w mojej głowie zadźwięczały dzwonki alarmowe, które zagłuszyły dudniącą, dyskotekową muzykę i adrenalina szerokim strumieniem wlała mi się do krwi. Rzuciłem szklankę na bar, po czym zdecydowanym krokiem przedarłem się do stolika w rogu. - Idziemy do auta! – wrzasnąłem, widząc...
Witam:) mam problem z Disem jest to wyświetlacz na środku przyrządów tablicy, problem polega na tym że temperatury cieczyy nie wyświetla ( nie wyświetla jej wartości) tylko "SE" kontoteka od ciśnienia oleju żarzy się i też wyświetla SE, kontrolka od Amperomierza żarzy się i wyświetla SE temperature otoczenia wyświetla -39 a poziom paliwa w zbiorniku...
volvo hamulec ciśnienie hamulec volvo ciśnienie
nieprzyjemny zapach kontrolka ładowania renault scenic bezpiecznik awaryjnych
50w755c czarny ekran 50w755c matryca
Błąd 055 w Renault i urządzeniach przemysłowych: diagnoza i rozwiązania Drgania w Audi Q5 2005 po wymianie dwumasy