Katalogi podają 1,5/1000 i 3,5/3000 (bar/obr)
Swiece, ciśnienie paliwa.
Jak ciśnienie oleju?
-przekaźnik WOT -sprzęgło klimatyzacji na ciągłośc obwodu -ciśnienie czynnika ronoczego
Jak już bierze olej to nic dobrego Sprawdź mu ciśnienie na cylindrach
Poprawiłem ci interpunkcję (moderator musi zatwierdzić), zerknij sobie jak powinno to wyglądać. Na przyszłe posty masz kilka kropek i przecinków, bo może ci się skończyły, więc użyj tych. ........ ,,,,,,,,, Komp łączy się ze sterownikiem? Jakie ciśnienie paliwa podaje?
A jak wyglądają świece? Chociaż i tak- niebieski dym to olej w cylindrach, trzeba sprawdzić którędy tam wchodzi. Czy uszczelniacze zaworów, czy pierścienie na tłokach puszczają. Mierzył ktoś ciśnienie na cylindrach?
takie objawy dają najczęściej w silnikach DV4 uszkodzone terminale we wtyku czujnika ciśnienia rail. SICMA F150 sztuk 3.
To zmierz jeszcze ciśnienie i podaj wyniki na jałowym i przy 3tyś obrotów.
Ciśnienie paliwa na railu do sprawdzenia.
Komputer widzi obroty? Po to jest czujnik aby "regulował" to ciśnienie.
Sprawdź ciśnienie paliwa.
no właśnie "jak masz słaby dół"- byłem przekonany, że wyznacznikiem sprawności tego dołu jest ciśnienie
texa, znajomy jeszcze podłączał mi cos od mazdy... ale jemu to samo co mi nic, tylko zbyt niskie ciśnienie
Podłącz wtyczkę do przepływomierza.Sprawdź ciśnienie sprężania.
Czujnik ciśnienia oleju ma próg zadziałania poniżej 0,4 bara, więc na pewno kontrolka przy 1 bara nie będzie świecić. http://obrazki.elektroda.pl/4588441100_1...
Pompa ma rzeczywiście niskie ciśnienie a to cudo to czujnik od kontrolki rezerwy paliwa
Coś Pan sprawdził ? jakieś błędy jednostki sterującej?, ciśnienie paliwa?
Sprawdź testerem najlepiej pod obciążeniem tylko niech druga osoba jedzie a ty obserwuj to ciśnienie doładowania.
Ten twój forscan to jakiś dziwny. Podłącz to do czegoś normalnego. Nie interesują cie błędy, a parametry rzeczywiste tj. Temp spalin, ciśnienie różnicowe, stopień zapełnienia filtra. W dalszej kolejności egr, ciśnienie doładowania.
sprawdź najpierw ciśnienie czynnika
Za wysokie i za niskie ciśnienie paliwa.
Czyli olej poszedł na serwo hamulca - nie może być tam oleju -> wysokie ciśnienie oleju.
paliwo w baku czyste,bez zamarzniętej wody?sprawdz wszystkie przewody!jak wygląda ciśnienie wstępne?
Witam. Jeśli rozrząd nie przestawiony to sprawdź mu ciśnienie w cylindrach.
witam mam problem , w chłodnicy wytwarza się wysokie ciśnienie i przelewem idzie płyn , zapala się kontrolka od chłodnicy.
Nie napisałeś że masz gaz a że masz objaw na benzynie co można było odebrać że nie jest to diesel :-) Jaki gaz w takim razie?Czy próbowałeś odłączyć aku?Czy zapala kontrolkę?Ciśnienie paliwa sprawdzone?
na bank to termostat, woda w silniku się gotuje a termostat nie wypuszcza jej na chłodnice i robi sie ciśnienie w zbiorniczku a chłodnica zimna. Wymieniaj termostat.
A ciśnienie paliwa??
Sprawdż przewody podciśnień, sondę lambda i ewentualnie ciśnienie paliwa.
Może trochę źle to ująłem z tym zacieraniem, ale czasami jak jest uszkodzony to ma fioletowy kolor. Pompę CR to na razie zostawił bym w spokoju ponieważ jest błąd ciśnienia paliwa(ciśnienie za wysokie), tak wiec ciśnienie daje.
Taka trochę naciągana ta teoria i nie trzymająca się trochę kupy a to dlatego że masz w układzie czujnik ciśnienia klimatyzacji i gdy ciśnienie wzrośnie lekko ponad normę czyli powyżej 12 barów sprężarka się wyłączy oczywiście przy sprawnym układzie, wystarczy że wentylator nie zdąży schłodzić skraplacza i czujnik wyłącza kompresor więc jakie te niebotyczne...
No to jeśli komputer nie pokazuje żadnych błędów to bierz miernik w rękę i mierz kompresję oraz ciśnienie oleju.
Witam Mam podobny problem Mazda 6 2.0 po liftingu turbo dmucha max 1.4 bara i ciągnie dopiero powyżej 2000obr. Błędów brak. Podciśnienie -0.7 do -1 bara. Przepływka podmieniana.
Ciśnienia oleju nie sprawdzałem ale samochód odpala za każdym razem ale go trzęsie. Dodano po 52 Skoro zawory są manualne nie hydro wiec co ma wspólnego ciśnienie oleju?
Miał nie jeden, ale żeby coś stwierdzić to może by tak coś sprawdzić co?Na początek może ciśnienie sprężania. Potem diagnoza kompem .Podgląd parametrów sond korekt itd.
Elektrozawór SCV na pompie do wymiany ,za wysokie ciśnienie na szynie.
Sprawdz ciśnienie na cylindrach!!!
jeśli to wina uszczelki pod głowicą to szybciej rozwaliłoby chłodnice tak sobie myślę. Prędzej jednak wybiłoby korkiem.Chłodnica musi większe ciśnienie wytrzymać.
Na początek sprawdź czy pracuje pompa paliwowa, czy ma odpowiednie ciśnienie i wydatek
A ja myślałem że ciśnienie wysokie jest.
Czekaj świeci Ci się brak oleju czy ciśnienie oleju ? Patrzyłeś pod spód może Ci ucieka gdzieś ale to plamę konkretną byś miał
Witam posiadam wózek widłowy Hyster silnik gaz marki Mazda va 2.0 cztery tłoki. Chciałbym się dowiedzieć jakie ciśnienie powinien mieć ten silnik. Mam problemy z rozruchem raz odpala od lekkiego powachania autostartu i już wózek chodzi. Jak odpali mogę już normalnie odpalać bez wspomagania autostartu. A to jest ciekawe że silnik jest ciepły i zdaza...
na smogu było coś tam ale nie wiele. czujnik był podłączany i ciśnienie było 1,8
Zobacz czy ciśnienie nie spada.
Zadane ciśnienie faluje. Czyli jakiś czujnik daje sygnał że dawka faluje.
Spróbuj założyć wężyk i umocować go na króciec dokładając obejmę. Potem zalej płynem, odpowietrz układ i zrób jazdę testową. W układzie chłodzenia jest ciśnienie, a stary wężyk może się już po prostu nie trzymać na końcówce.
Ciśnienie paliwa na listwie jakie ?
Koledzy a jakie ciśnienie sprężania w silniku 2.0 16 V DOHC, nigdzie nie mogę znaleźć?
Chodzi mi o te cisnienie jakie powinno byc bo nie wiem czy szukac cisnienia czy moze wtryskow
Silnik nie jest przecież nowy, z takim ciśnieniem oleju nie ma tragedii...
Jak zaświeciło ciśnienie to podejrzewamy zatarcie.
Nie ma drobnych problemów związanych z niskim ciśnieniem.. Do silnika należy zajrzeć i zdecydować co dalej, może robić lub szukać silnika czy może auto na szrot..
Witam!Przede wszystkim proponuję zmierzyć ciśnienie sprężania,to wiele wyjaśni.
Nie oto chodzi że pompa nie daje ciśnienia ale możesz miec zawór uszkodzony na listwie i dlatego będzie zd niskie ciśnienie. Sprawdź ciśnienie na listwie.
Sprawdziłbym bym ciśnienie jakie daje sama pompa. 2- pompa + listwa wtryskowa z wtryskami, czy nie puszczają, po 8-10 minutach. 3- pompa + listwa i regulator ciśnienia.
Witam Mazda 6 2.0 diesel 2009r za duże ciśnienie na listwie przełożyłem zawór scv odpaliła jeździła 2 dni zgasiłem i znowu to samo za duże ciśnienie na listwie błędów brak zawory scv podłożyłem 2 i to samo co może być jeszcze i jakie musi być napięcie na wtryskach
Witam, problem udało się rozwiązać?
Po zalaniu tłoków olejem ciśnienie zawsze wzrośnie - czasem mniej, czasem więcej, to normalne zjawisko.
Więc wypadało by sprawdzić iskrę, ciśnienie paliwa, kluczowanie wtrysków.
Zmierz jeszcze raz ciśnienie tym razem z próbą olejową .
Trzeba by podłączyć pod diagnoskop i sprawdzić ciśnienie paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem. Sam nie kombinuj w CR, bo jeszcze co uszkodzisz i dopiero będziesz płakał...
2 wszystkie odczyty w programie masz? ciśnienie gazu obroty silnika?
Czy było mierzone ciśnienie fizycznie manometrem przez mechanika?
może masz za dużo płynu? a robi Ci duże ciśnienie w układzie chłodzącym?
Witam, Od jakiegoś czasu mam problem z instalacją stargas polaris i notorycznym przełączaniu na benzynę co jakiś czas (a także w granicach 100 km/h lekko przy szarpie na 5 biegu). Zacząłem tanim kosztem, czyli filtry. Kupiłem interfejs do tego ustroństwa podpiąłem toto pod komputer i zobaczyłem 2 błędy 1. Temp too high oraz presure too high. Wymieniłem...
Tylko cewki. Tłumacze że jeżeli masz pęknięcia w uszczelki pod głowicą to ciśnienie się w obu wyrównuje nie prawda?
Dla Valteków im niższe ciśnienie tym lepiej, podnoszenie ciśnienia zwiększa ich wydajność tylko do pewnego stopnia, potem jest odwrotnie, wydajność spada, no i szybciej się zużywają przy wysokim ciśnieniu.
Czy przyczyną tej usterki może być zabrudzony parownik lub zużyta membrana? tak. jeszcze jedno kiedy niechce zapalić w czasie kręcenia przełącz na benzynę nie przerywając uruchamiania.Jeśli wtedy odpali to twarda membrana 1-go stopnia w wyniku czego za duże ciśnienie :arrow: za bogata mieszanka . No i zobacz przepływomierz jak kolega wyżej radzi.
Właśnie o to chodzi że wszystko jest ok nawet uszczelka nie ucierpiała silnik pali jak przedtem bez problemu tylko że strasznie kopci i wogole nie ma mocy Skąd takie założenie? Sprawdzane było ciśnienie sprężania czy oleju? Po zassaniu oleju rzadko jest ok. Cały dolot był wyciagany i czyszczony?
nie wiem jak się za to zabrać i od czego zaczać ? Zacznij od sprawdzenia wizualnego - wszelkie gumowe rurki podciśnienia posprawdzać, czy nie popękane, czy nie spadły itd. Sprawdź też luzy na zaworach i/lub ciśnienie w cylindrach.
Witam. Jak sprawdzić, czy mam wyprogramowany DPF ze sterownika? Mazda 5 2.0 diesel 110 KM. W FORScan parametry na 0. Błędów brak. AI: Masz może dostęp do pliku wsadu sterownika lub logów z FORScan, które mógłbyś wrzucić? Niestety nie. Tylko to zdjęcie, które wstawiłem. AI: Które dokładnie parametry DPF w FORScan pokazują 0? Chodzi o ciśnienie różnicowe,...
6,5 bara to ma K-Jetronic , ważne jest ciśnienie robocze nie maksymalne pompy.
Pompa paliwa może pdać, zmierz ciśnienie paliwa na listwie, ewentualnie zawór regulacji ciśnienia paliwa.
Jak tak to prędzej czujnik wałka czy nie miesza co nie..
Winny był brudny zawór w parowniku
Przepływka jak pamiętam jeszcze klapowa - sprawdzić. Czujnik podciśnienia w dolocie - sprawdzić. Mikrostyk na przepustnicy - to akurat było u mnie. Zakładam oczywiście że pompa daje ciśnienie i wtryski czyste.
Nie ma interfejsu do tej mazdy. Ciśnienie paliwa sprawdzone? Stwierdzenie że "ciśnienie jest ok." mnie nie interesuje - proszę podać wartość w jednostkach.
Wystarczy na początek sprawdzić dwie rzeczy ale niestety najszybciej przy pomocy komputera tj. czy ECU "widzi" obroty wału i jakie jest ciśnienie paliwa na listwie podczas rozruchu.
Witam pacjent to Mazda 6 2004 2.0 d nie odpala brak bledow w sterowniku silnika paliwo na przelewach jest ciśnienie na szynie dobija do 400bar. Rozrząd sprawdzony nie widzę tylko obrotów wału .
Witam, udało się coś ustalić? Ten sam problem mam w Premacy. Wiele osób go ma, nigdzie nie widzę odpowiedzi. :/
Nie wiem dokladnie jak jest w mazdach ale sprawdź czy nie spadł wężyk z czujnika MAP(ciśnienia w kolektorze dolotowym)
Na początek to trzeba sprawdzić cisnienie w kołach,skorygować do właściwych wartości i przejażdżka kilka metrów i gaśnie.Te czujniki tam po to są aby zasygnalizować ubytek ciśnienia .
Zatankuj auto bo wskazuje mimumum w zbiorniku i pracę na pb co w sumie jest ok bo przełączy gdy czujnik ciśnienia zmierzy niższe niż ustawione ciśnienie gazu.
Sprawdz ciśnienie manometrami w serwisie klimatyzacji.
dziękuję panowie wszystkim , temat rozwiązany , czyszczenie smoka , płukanie silnika świeży olej , filtr i silniczek chodzi ciśnienie oleju w normie . Poduszka tez ogarnięta , pod siedzeniem kabelki :-) Temat zamykam
Co to znaczy że pompa działa ? Czy tylko bzyknie na parę sekund a podczas rozruchu pracuje ? Próbowałeś odpalić z samostartu w spray-u ? Czy podaje ciśnienie paliwa na wtryski (zdjąć przewód paliwowy zasilający wtryskiwacze, podpiąć pod zbiornik przelewowy ) sprawdziłeś jakie daje ciśnienie podczas "kręcenia rozrusznikiem" ?
witam mam problem z mazdą 323 wogóle nie wkreca się na gazie i straszne strzela co moze byc przyczyna ciśnienie na cilindrach po 12
Czy w tym modelu załączenie rozrusznika jest zależne np. od pompy paliwa i ciśnienia paliwa?Pozdrawiam Marek. Jest zależne od stanu instalacji auta i samego rozrusznika, ciśnienie paliwa i stan pompy ma głęboko w ..........
Spada ciśnienie na reduktorze. Wizyta u gazownika się szykuje.
Przedni wlot powietrza musisz mieć zatkany gdyż inaczej między innymi przy dojazdach do skrzyżowania samochód będzie ci gasł na gazie. Sprawdź ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy.
Udało się, zrobiłem ciśnienie strzykawką tam, gdzie idzie płyn od zbiorniczka, i cały czas pompowałem przy odkręcanym odpowietrzniku.
A np korek w zbiorniczku nie odpuszcza ciśnienia. Głowica ma przedmuchy i robi ciśnienie w układzie. Pierwsze bym sprawdził czy czasem nie obi dużego ciśnienia w układzie.
Sprawdź ciśnienie oleju, na rozgrzanym silniku.
Witam. Zacznij od wymiany filtra paliwa, później trzeba sprawdzić na komputerze jak wskazania ma czujnik temperatury silnika i jakie jest ciśnienie paliwa podczas startowanie jak nie odpala. Są jakieś błędy ? Pozdrawiam.
A czy była sprawdzana iskra w momencie jak nie odpalał?? Proszę napisać czego brakuje w momencie gdy nie odpala.....(paliwo, iskra, ciśnienie sprężania, synchronizacja wałka rozrządu i wału).
Dziekuje Olej jest 100% nowy wymieniany 10w40 texaco. Zastanawia mnie fakt, bo z tego co czytałem są tam szklanki , rozmiarami ktorych reguluje się zawory. Pomierzyłem ciśnienie sprężania i jest chyba ok bo na zagrzanym silniku po paru zakręceniach pokazuje od 10.5 do 11,9 Więc chyba tragedi nie ma Czy jeśli wypalone byłyby zawory to ciśnienie sprężania...
Zmierz sondę miernikiem. To co daje na wyjściu i określ w jakim stopniu jest sprawna. Skład mieszanki stechiometrycznej czyli paliwowo powietrznej zależy od ilości tlenu w spalinach. To przekłada się zarówno na kąt otwarcia przepustnicy jak i przesłony w układzie dolotowym. Komputer potrzebuje danych do określenia ilości podawanej mieszanki jak i kąta...
Dymi bardzo? A może to benzyna z regulatora ciśnienia...
Dla mnie czeski film, nierozumiem jak mam zmierzyć i o co chodzi z tą regulacja, rozmumiem że ciśnienie w przewodzie którym pompa podaje paliwo
mazda ciśnienie mazda ciśnienie paliwo ciśnienie cylindrach mazda
silnik pompy hydroforowej ominąć drzwi router talktalk
lenovo password pompa ciepła daikin
Komunikat "Safari" w Volkswagen Passat B7 - przyczyny i rozwiązania Wybrzuszona bateria litowo-jonowa w wyłączonym telefonie – ryzyko eksplozji Samsung, Apple