Akumulator-napięcie dobre Czyli jakie? dobre i trzyma Co trzyma i ile? spadek w normie Czyli ile? ładowanie też Czyli ile? Wszystkie masy posprawdzałem Ja wiem gdzie są wszystkie, teraz Ty mi powiedz gdzie one są. ciśnienie oleju w normie Auto nie odpala, więc jak stwierdzasz że ciśnienie oleju "w normie"? Wiesz jaka jest norma? Wiesz jak się sprawdza...
Hej. Rozwiązałeś może swój problem?
Czujnik ciśnienia oleju do wymiany 450zł netto na serwisie:).
Jesli przewód do czujnika podłączysz do masy przez jakiś oprnik ok 10ohm i wskaźnik pokarze maksymalne ciśnienie to znaczy że czujnik w silniku padł.
Zalożyłeś nowy temat nie zamykając starego. Gdzie nawet nie podziękowałeś za udzielone rady. A teraz powiedz czy kalibrowałeś skrzynie po wymianie. Ślizga się na plusie i minusie czy tylko na jednym? Jakie masz ciśnienie oleju?
Wiem na pewno, że II ph2 w benzynie odpali z niskim ciśnieniem oleju. Miałem taką z zatartą pompą oleju i paliła normalnie.
Pisze pan że zmienił czujnik ciśnienia ale który bo są dwa jeden to ciśnienie oleju silnika a drugi to ciśnienie magistrali chłodzenia tłoka. Mozę się zacinać zawór który reguluje ciśnieniem chłodzenia tłoka ten który jest pod turbiną, może padać czujnik ciśnienia magistrali chłodzenia tłoka. W aktualnej chwili będzie ciężko wyłapać moment usterki no...
Nowe sprężarki są już zalane olejem.
Skontroluj czujnik ciśnienia oleju.
Raczej ciśnienie oleju się kończy na wolnych obrotach.
Witam. Pytanie dotycz ciągnika renault 145.14 Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić jak dokonywany jest pomiar ciśnienia oleju silnika. Są dwie kontrolki. jedna tradycyjną od ciśnienia oleju dróga od niedrożności filtra oleju. Do tej drógiej jest czujnik ciśnienia przy filtrze a na jakiej zasadzie działa ta pierwsza? więcej czujników ciśnienia w silniku już nie...
To zanim polecisz z turbiną sprawdź jeszcze ciśnienie oleju.
Czujnik poziomu i temperatury oleju w misce olejewej. Po wymianie cisnienie wróciło do normy
Jesteś mechanikiem i nie wpadłeś na to żeby zmierzyć jakie to ciśnienie faktycznie jest?
tylko czasami przy niskich obrotach ciśnienie oleju zmierz
Żle zregenerowana turbina lub za niskie ciśnienie oleju,
Lub pompa oleju daje maksymalne ciśnienie.
błąd 9G - wyregulować prawidłowo pozycjoner. błąd 8D - to samo dalsze problemy szukać w sterownik ( umyć, wyczyścić, wypolerować ) i/lub konwerterze. Tak dla pewności jeszcze sprawdzić czjnik STOPU. Aha jakie jest ciśnienie oleju w/g clipa?
Ciśnienie paliwa przerwa w przewodzie podmień czujnik od ciśnienia oleju i sprawdź to nic nie kosztuje.
Ciśnienie oleju jeszcze zmierz. Przewody powietrza i chłodnicę wyjmij i wyczyść.
Witam. Mam pytanie czy czujnik działa liniowo i można nim mierzyc ciśnienie, czy tylko działa jak przełącznik - jest ciśnie / brak ciśnienia ?
Jaka pompa? Zwykła zebata, czy ls-owa.
Czy ciśnienie oleju może być sterowane przez prąd elektromagnetyczny?
A jak była pompa oleju sprawdzana?
Taka tragedia ze zmierzeniem ciśnienia oleju?
Może zamień na wejściach do sterownika sygnały czujnika cisnienia oleju i paliwa. Są takie same. Odczytasz wtedy w ciśnienie paliwa w pozycji ciśnienia oleju.
Jaka może być przyczyną niedziałania wskażnika ciśnienia i poziomu oleju? sprawdziłem czujnik ciśnienia i kontrolka działa prawidłowo, natomiast wskażnik cały czas wskazuje zerowe ciśnienie
Wymieniłem pompę oleju i ciśnienie wróciło do normy.
Przykręcone jak przykręcone, a jak odkręcane? I co z tym ciśnieniem oleju? Jakkolwiek ustawiony rozrząd to ciśnienie powinno być.
Jeszcze nie spotkałem się z poprawą ciśnienia po wymianie panewek/ nigdy i nigdzie. Wszyscy zapominają o wałku rozrządu. Czasem trzeba przyjrzeć się zaworowi przelewowemu.
Czujniki o które pytałeś to: Lewy to czujnik służący do "wbicia" polowe/szosowe, prawy to czujnik temperatury oleju w przekładni. Dwa elektrozawory widoczne na zdjęciu odpowiadają za zamianę połówek. Jeżeli chodzi o złącze pomiarowe to zależne jest to od konstrukcji sprzęgła jaka masz tj zaciskane olejem lub zaciskane sprężyną. Dla zaciskanego sprężyna-...
Proszę o pomoc. Jakiej pomocy oczekujesz? Przecież to oczywiste że trzeba znaleźć źródło brania oleju. Sprawdzałeś turbo, odme, ciśnienie sprężania, czy jest nadciśnienie po otwarciu korka oleju?
jeżeli byłaby to pompa to ciśnienie oleju nie spadło by drastycznie ?
Witam, Czy ta Midlumka ma taką przypadłość z tymi zaworkami w podtawie filtra oleju? Podobny problem niskiego ciśnienia. Na wolnych obrotach ok 1atm. Pozdrawiam
To wina uszczelki jak gazujesz to wzrasta ciśnienie oleju i dla tego cieknie na razie to nie grozne tylko w przyszłości może ci ja wydmuchać unikaj szarży i przy sposobności wymień .
Daj zdjęcia, te renault nie miały czujnika spalania stukowego, wydaje mi się że mówisz o czujniku ciśnienia lub temperatury oleju.
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Witam! Mam pytanie i może jest ktoś w stanie mi pomóc, a mianowicie: jakie powinno być (ile powinno wynosić) ciśnienie oleju w silniku 2.9 DTI w Renault Master z 1998 roku? Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ??
Doczytałem czujnik 1- 5v 2-sygnał ciśnienie oleju 4-masa więc 3 będzie temperatura oleju
Najlepiej zwykły przyrząd do sprawdzania wtryskiwaczy( taki każdy warsztat posiadał , na przykład do ciągników rolniczych), tak żeby zobaczyć czy trzyma ciśnienie.
W pompie jest zaworek(jakby przelew) który decyduje o ciśnieniu.Być może on jest uszkodzony.U mnie było tak że zaworek się zaciął i podał max ciśnienia i muszę przyznać nie było dobrze(opadły zawory).Poz artur
ale po kilkudziesięciu minutach z miernikiem i kawałkiem przewodu doszedłem do wniosku że wszystkie cztery są sterowane masą (po zapłonie powinny mieć stały plus) Dokładnie tak jest. Brakuje ci zasilania 12V na te żarówki. Nie wiem jak sprawdzić kontrolkę temperatury. Działa na tej samej zasadzie, co kontrolka ciśnienia oleju. Tam ciśnienie rozłącza...
W fergusonie na D zostaje gdy jest za niskie ciśnienie lub temperatura oleju w skrzyni poniżej 0.
Sprawdź ciśnienie zasilania paliwem
Trzeba ciśnienie sprawdzić fizycznie czyli manometr zamiast czujnika i testować.
Zmierz ciśnienie oleju manometrem na jałowych po silnym zagrzaniu silnika.
Wiec być może tylko pozornie zrobiłeś dobry zakup, bo często awaria turbiny to silnik do remontu. Turbine wymieniales sam? Sprawdzałeś ciśnienie oleju po naprawie? Mierzyles ciśnienie sprężania?
Uszczelka to ostateczność . Proponuję dokładnie obejrzeć przewody gumowe. Ja miałem problem z uciekającym płynem już się pogodziłem z myślą o uszczelce a płyn uciekał przy mieszalniku. Odnośnie uszczelki to sprawdź czy po ostygnieciu silnika w układzie płynu chłodzącego jest podwyższone ciśnienie. Jeśli nie to powinieneś szukać nieszczelności zewnętrznych.
Do sprawdzenia ciśnienie oleju oraz sam czujnik na gorącym silniku.
Tutaj jest bardzo rozległy wątek w twoim temacie http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Witam Renault Megane 1,4EKO 1998r. Po nagrzaniu, na wolnych obrotach zaczynają mrugać kontrolki ciśnienia oleju i płynu chłodniczego. Objawy się pogłebiają po włączeniu świateł, odczuwalne jest też spadanie obrotów silnika. Usterka wystąpiła po naprawie ( wymiana pompy wodnej, uszczelki pod głowicą, wymiana świec, wymiana płynu chłodniczego, oleju,...
Po uruchomieniu i przekroczeniu 2000 obrotów zapala się kontrolka cisnienia oleju,czujnik wymieniony na nowy bez zmian. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu jest OK przekraczam 2000 obrotów zapala się lampka cisnienia oleju.Pomiar manometrem cisnienia jest Ok.
Radze jak poprzednicy zmierzyć ciśnienie oleju .Główną przyczyną spadku ciśnienia w układzie smarowania jest zużycie czopów głównych na wale silnika,spory wydatek lepiej kupić cały silnik raczej jest to nie do naprawienia w tym modelu brak zestawów naprawczych. Proszę jeszcze zastosować inny filtr oleju. Dodano po 11 Jeszcze miałem podobny przypadek...
Jak ściągniesz miskę to dostęp do panewek będziesz miał. Jaki przebieg ma ten silnik. Nie stuka przypadkiem luźny sworzeń na główce korbowodu. Jakie masz ciśnienie oleju, zmierz manometrem.
Też. Ale w swojej praktyce jeszcze mi się nie zdarzył taki przypadek, nawet po przegrzaniu silnika. Hm, nawet pęknięta tuleja jest możliwa. Ja rozumuję tak, ze obsady się kurczą i na zimnym normalnie woda "szrajbuje" na tłok i dalej do misy (płyn jest penetrujący, więc pierścienie nie stanowią wielkiej przeszkody) ?? Kompresor jednak bym wykluczył i...
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PPID8 Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków FMI-2 Dane nieprawidłowe lub niestałe Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika C023 Czujnik ciśnienia oleju silnikowego V126 Elektrozawór układu chłodzenia tłoków W drugim kodzie musi być jakiś błąd bo nie mogę odczytać.
No tak czyli powinienem zacząć od pompy ?? Od czegoś trzeba zacząć, skoro czujniki (i Twój manometr) pokazują zbyt niskie ciśnienie... zacząć trzeba od urządzenia, które to ciśnienie (o właściwej wartości) powinno wytworzyć, czyli pompy.
Bardzo niskie ciśnienie. Po lifcie pompa jest rotacyjna, już nie zębata jak na początku. Jest o wiele lepsza.
Sprawdz cisnienie oleju
A spora ilość oleju w zęzie za przepustnicą ?
(at)milejow myślisz o kole zmiennych faz rozrządu?. Niezablokowane koło masz na myśli że jest coś źle poskładane czy uszkodzone?. Tylko dlaczego owy stuk / klekot występuje raz po odpaleniu po nocy?. Bo wariator sterowany jest ciśnieniem oleju jak nie ma ciśnienia to klekocze.
Lewa strona silnika, dwa koło siebie wkręcone w blok jeden ciś. oleju a drugi ciś. w skrzyni korbowej.
Stan może być a może nie być ciśnienia. Ja by, nie ryzykował choć to na wolnych obrotach powinien gubić ciśnienie o ile gubi, ale...
Hej, Czujnik może mieć... sporo tu elektroniki. Olej sie nie wylał. Wygląda jak by został po prostu zużyty. Nie było dymienia, dziwnych dźwięków etc. Niestety nie można się było połączyć z komputerem, nie ma prądu (stało 2 dni) Dzisiaj laweta niestety, zobaczymy. Dzięki Pozdrawiam
Sprawdź ciśnienie na cylindrach i czy poziom oleju w silniku się nie podniósł.
Dziękuję pp_pablo!!! Miałeś rację,zatkane było to sitko smoka pompy oleju.Wyczyszczone i pięknie!Nie będę się niepokoić!A ciśnienie oleju jest ok.Dzięki serdeczne za pomoc.Pozdrawiam
Sporo jeszcze pracy przed Tobą jak widać. Oznaczenie silnika jest obok czujnika ciśnienia oleju. Zawory do regulacji.
Co się dzieje z pompą, że koniecznie musisz ją wymienić? Bardzo niskie ciśnienie oleju? Panewki też już zużyte? Ile tys. km przebiegu masz?
Witam mam problem z renault ares 630 rz. Po rozgrzaniu ciągnika traci ciśnienie oleju zapala się kontrolka ciśnienia. Gdy kontrolka świeci zmierzylem ciśnienie przy wyjściu pompy na dwóch złączach i na jednym jest 180 a na drugim 18 atmosfer. Ciśnienie ginie przy bloku w którym są elektrozawory polbiegow i rewersu. Po zgaszeniu i ponownym odpaleniu...
Jest to czujnik z stykiem rozwiernym, ciśnienie: 0,20 Bar. Tzn. że jeśli nie jest osiągnięte zadane ciśnienie to czujnik jest zwarty do masy, a po jego osiągnięciu następuje rozwarcie styku. Nr renault to 7700417970.
klej BOOL w zielonej tubce Ciekawe, znaczy chodzi o klej BOLL? Skoro przedmuchy z cylindra go nie wydmuchały to tym bardziej słabe ciśnienie oleju go nie powinno ruszyć.
Jutro zrobię pomiary kompresji i ciśnienia oleju.
Dokładnie jest tak jak piszesz. Jak zejdzie ciśnienie oleju poniżej minimalnego podczas pracy silnika to lampka się zaświeci. Standard w autach.
Tam masz ten taki metalowy, co wygląda jak taki po zbóju czujnik ciśnienia oleju?
Zły montaż rozrządu czy uszkodzone wtryskiwacze nie mają nic do wytartych wałków. Możesz zrobić zdjęcia wałka i je pokazać? Najlepiej wraz z popychaczami. Czy podczas jazdy miałeś komunikat o zbyt niskim poziomie oleju lub był problem z ciśnieniem oleju?
Nie wiem dokładnie jak ma ten silnik ale w magnum 13 litrowe mają 2 czujniki ciśnienia oleju ,jeden przy filtrach oleju ,natomiast drugi jest po lewej stronie silnika. Mimo że pokazuje prawidłowe ciśnienie na desce ,to gdy drugi czujnik jest uszkodzony potrafi wywalić na czerwono błąd o niskim ciśnieniu.Kulką w manetce wycieraczek wyświetlisz ciśnienie...
Mi cały czas siedzi w głowie czemu przez kilka sekund chodzi dobrze i nagle zaczyna pyrkać... To akurat może być proste. Minie kilka sekund, zanim ciśnienie oleju dotrze do koła zmiennych faz.
0,9 bar na wolnych obrotach po rozgrzaniu, takie jest minimalne ciśnienie oleju dla tego silnika, i od sprawdzenia tego zacznij.
Wiem że nie bedzie to rada zbyt wyskokich lotów. Napoczątek do sprawdzenia poziom oleju w silniku. Czy na biegu jałowym zapala się ta kontrolka ciśnienia i gaśnie po dodaniu gazu??
Tam od zerwanego paska akcesoriów który wkręca się pod koło pasowe rozrząd się nie przestawia, jedynie uszczelniacz się wciska do środka, ale nie powinno to mieć wpływu na brak ciśnienia oleju.
Możesz spokojnie zastosować kazdy z nich. Ciśnienie oleju na wolnych obrotach i tak jest dużo wyższe.
mam ten samochód raptem 4 dni A przy zakupie cię to nie intrygowało że nie świeci może ktoś specjalnie coś uszkodził bo brak ciśnienia oleju .
Brak ciśnienia oleju i stuki sugerują że mogło dojść do zatarcia panewek. Ściągaj miskę olejową oraz panewki .
Plaka nie zaliczaj do odpalania. To jest spalanie niekontrolowane, jak stukowe i o paleniu na Plaku nie gadamy. Można to zaliczyć do wspomagania odpalania. Jeśli po aplikacji plaka (autostartu) silnik nie wchodzi w normalną pracę to nie mówimy że odpalił. W sterowniku silnika są usterki? Dziś bez diagnozy nie podchodź. Możesz rozebrać silnik i poskładać...
Nie ubywa płynu chłodzącego. Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Jak wygląda odczyt ciśnienia paliwa ? Jakie ciśnienie sprężania ? Do tego olej i filtr oleju i paliwa świeże ?
Czy odpowiedzialny jest za to glowny sterownik?
Objaw gaśnięcia na rozgrzanym w tym modelu dawał uszkodzony czujnik na wale, oczywiście twój przypadek nie musi być analogicznym. A ta lampka oleju oznacza, wiadomo niskie ciśnienie - zużycie motoru..
Może sprawdź ciśnienie doładowania, a ta rura to wygląda na odprowadzenie oleju od turbo.
Odpalasz ten silnik czy tylko mierzysz kompresje. Jeśli po wpuszczeniu sprężonego powietrza nie ma spadku ciśnienia w kompresorze to prawdopodobnie wszystko jest dobrze, tylko ciśnienie zawsze będzie słabe na zimnym i pamiętać trzeba ze popychacze i koło zmiennej fazy sterowane są przez olej pod ciśnieniem. Zawsze po zmianie koła jest taka chwila ze...
Prali na wszystkie gary, jednak w jednym coś puka, albo zawór albo panewka. Muszę jeszcze sprawdzić ciśnienie na cylindrach.
Ta czerwona lampka nie ma prawa się zaświecić ani na moment. Jesli tak się stanie,to każdy taki incydent świadczy o tym ze właśnie skrocilismy jego zycie o dobrych kilka tysi km,albo ze mordujemy go od dawna. Miałem tak w Nexii - padł czujnik, w ASO wykręcili czujnik, sprawdzili poziom oleju i ciśnienie. Olej był i to było wszystko. Po wymianie czujnik...
Przy 550, o ile silnik nie jest dostosowany (większość silników ma 700 - 900, w niektórych Toyotach Pb na jałowym było 600 obr/m), będą drgania, światła przygasną (słabe ładowanie), może się zaświecić kontrolka od ciśnienia oleju.
Witam, piszesz jedynie,że silnik klekocze jak jest zimny, sprawdż może ciśnienie w cylindrach i ciśnienie oleju, bo może wystarczy wyregulować zawory i wlać świeży olej 15W40
Ciśnienie oleju chłodzenia tłoków. Było szukajkę polecam:[url=https://www.elektroda.pl/rt...
Po włączeniu wycieraczek na byle jakiej pozycji zaczynają pracować na 2 biegu i nie można ich wyłączyć. Usmx pod maską podmieniony na inny, masy posprawdzane, uch widzi każdą pozycje wycieraczek na manetce. Sygnał położenia wycieraczek do usmx-a dociera. Co ciekawe jak padało, to wycieraczki pracowały prawidłowa przez jeden dzień. Dodatkowo na desce...
Ciśnienie sprężania sprawdż i jak jest ok,pewnie uszczelniacze zaworów do wymiany.
Czy wiesz jaki może być max poziom oleju w robocie? W zbiorniczku mam tylko zaznaczony poziom min, a max niestety nie ma. Przy załadowanym zasobniku ciśnienia ( a uzupełnia ciśnienie po każdym otwarciu drzwi kierowcy - słychać specyficzne brzęczenie pompy przy lewym przednim kole ) poziom oleju w " robocie" oscyluje około MIN. Przy wykonaniu polecenie...
Tak że nie wiem jak kolega Carrot to naprawia Ja nie naprawiam. Przy każdym remoncie silnika rozbieram pompę w drobny mak i ją weryfikuję, jak uznam, że nadaje się do wymiany, to wymieniam. Przypadki zablokowania zaworu przelewowego, z którymi się spotkałem wynikały z dostania się ciała obcego pomiędzy tłoczek zaworu, a otwór w korpusie pompy, w którym...
renault ciśnienie oleju renault ciśnienie oleju silniku renault renault ciśnienie oleju silnik renault
czujka zalania konfiguracja diody wnioski pralka wymiana spalić silnik
naprawa baterii dewalt miganie matryca
Jak sprawdzić stan techniczny kolumn głośnikowych? Napięcie sygnału wejściowego TPA3118D2: zakres i ustawienia