http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Wystarczy poszukać. Do tego bledu musisz mieć jeszcze parametry aby znac realne ciśnienie paliwa.
Świece i przewody kiedy były wymieniane? Sprawdź ciśnienie paliwa.
To znaczy że jest niskie ciśnienie paliwa.
Jakie ciśnienie paliwa?
Wiew że ta ze zbiornika podaje w granicach 150-200 barów. Nie pamiętam ile daje wtryskowa . Co to za bzdury! Od 3 bar do 6 bar jest dobrze ze zbiornika. Pompa wysokiego ciśnienia 1600bar max.
Jakie ciśnienie paliwa podczas kręcenia na ciepłym?
Jakie ciśnienie paliwa na starcie?
Tak, pompa w zbiorniku , filtr - separator - i podgrzewacz na zewnątrz okolice zbiornika paliwa
Stara metoda ale działa. Wykręć świece i wygrzej solidnie na zwykłej, domowej gazowej kuchence. Wkręć jeszcze ciepłe i próbuj rozruchu. Jak nie ruszy to podaj plaka. Jak nadal nie ruszy to sprawdzasz punkt zapłonu ( stroboskop) ciśnienie paliwa.
napięcie sprawdzone i jest ok.pojawił się błąd P1130 odnośnie nie odpowiedniego ciśnienia paliwa.
Z diagnostyki to tylko kluczykowanie, jest błąd P1130 czyli ciśnienie paliwa oraz P0500 czyli właśnie z czujnika prędkości.
Jeszcze raz zmierz ciśnienie paliwa. Upewnij się na sto procent co do ciśnienia paliwa. Pozdrawiam.
Dzięki, można to jakoś sprawdzić czy trzeba wymieniać. A może tak być, że skoro regulator nie trzyma to to nie powstaje odpowiedie ciśnienie i przez to zapala się kontrolka check??
Jakie ciśnienie paliwa było przy próbie rozruchu? Jakie obroty wału, wałka?
nie chce dalej palić a na kompie wszystko ok To napisz jakie to ciśnienie paliwa jest ok, albo czas wtrysku, obroty?
Na samym początku test przelewowy wtryskiwaczy paliwa. Możliwe ze na zimnym któryś jest nie szczelny i nie osiąga odpowiedniego ciśnienia paliwa, jak podasz mu plak'a to wzrasta ciśnienie i odpala.
Sprawdź czujnik temperatury dla świec żarowych,może nie uruchamiać świec,możesz też sprawdzić czujnik regulacji ciśnienia paliwa.
pompę paliwa również sprawdziłem podłonczyłem na krótko ciśnienie w listwie wtryskowej było, odcina mi same wtryski, a wiązka biegnąca od wtrysków do komputera nie była grzebana
Psikając taką ilością samostartu na pewno mu pomożesz... A co do problemu to podstawa to właśnie ciśnienie paliwa a poza tym diagnostyka komputerowa!
Sterownik silnika na lewym nadkolu, sterownik skrzyni na ścianie grodziowej. Do sprawdzenia ciśnienie paliwa na listwie i wtryski, oczywiście iskry sprawdzone na każdej świecy?
Coś niejasny ten opis - w jednym miejscu piszesz, że paliwo słabo dochodzi, w drugim, że jedzie i wkręca się na obroty. Jak coś chcesz konkretnego na listwie sprawdzać to jedynie ciśnienie paliwa na listwie - masz tam czujnik Boscha trójpinowy. Napięcie pomiędzy pin1 a pin2 powinny być (nie falujące): ok. 0,6-0,7 V przy rozruchu ok. 1,2 V na wolnych...
Ciśnienie paliwa na listwie mam dobre dziś właśnie mierzyłem a problem dalej jest ten sam
Mam nadzieje że sprawdziłeś ciśnienie w układzie i nie tankowałeś paliwa rok temu ostatni raz(miałem ostatnio takiego fiata pande).
Właśnie przeczytałem o tym błędzie i objawach podobnych do moich - gaśnie przy przyspieszaniu dynamicznym i zastanawiam się, jak to dalej diagnozować, żeby znaleźć winowajcę. 1130 to teoretycznie wtryskiwacz w 3 cylindrze, ale czy jeden cylinder szwankujący może dawać takie objawy? Podejrzani to jeszcze pompa wysokiego ciśnienia, czujnik ciśnienia...
Duszenie na ciepłym: MAP, przepływomierz lub czujnik temp. silnika. Od tego bym zaczął. A przede wszystkim poszukał dobrego mechanika samochodowego ,który pomierzy kompresję, zmierzy podciśnienie w kolektorze, zmierzy ciśnienie paliwa, sprawdzi cewki i zabierze się za elektronikę w tym samochodzie :)
Witam! Mam problem z autem taki ze, rano nie chce odpalić. Wymieniłem pompę przy zbiorniku, potem wysokiego ciśnienia , i dalej to samo , sprawdziłem zawór na listwie jest ok nie leci , ale zauważyłem ze po dłuższym postoju nie ma paliwa w listwie. Jak wtedy chcę odpalić to jak nie ma paliwa w listwie to główna pompa zanim nabije ciśnienie to trzeba...
po pierwsze trzeba sprawdzić cisnienie paliwa , bo wygląda na pompę wysokiego ciśnienia
Witam, ciśnienie w cylindrach w tym silniku powinno wynosić 7.0bar, sprawdzałem w Autodata. Po odłączeniu pompy paliwa samochód nie odpala na plaku. Iskra na zdjętej świecy jest "mocno" niebieska.
Od końca, :) radiatory-żeberka chłodnicy i intercoolera, czy nie są pozatykane brudem. Przedmuchaj sprężonym powietrzem, tak by tych blaszek między kanałami nie rozwalić. Sprawdziłbym termostat czy się nie zablokował, czy pompa wodna jest sprawna. Po uruchomieniu silnika powinien być widoczny wyraźny przepływ płynu w zbiorniczku przy sprawnej pompie....
Trzeba by zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa, być może pompa już niedomaga
Jak już pisałem ciśnienie paliwa i kompresja sprawdzona. Ustawienie rozrządu również. Pali na wszystkich cylindrach. Nie chodzi o tyle o ubytek oleju co o luz na zaworach wylotowych. Dziwne że na wszystkich 8-śmiu naraz.
Witam Szukałem i szukałem i w autku i w necie. Podejrzewam że źle zdefiniowałem problem. Dla mnie na słuch samochód odpalił natomiast dla ECM nie ma jeszcze minimalnych wymaganych wolnych obrotów dlatego dalej zasila rozrusznik i pomaga w uruchomieniu silnika. Ja panikuje puszczam kluczyk i przekręcam w pozycje OFF. Autko ma LPG i być może, szczególnie...
Na rozgrzanym silniku nie chce odpalić. Po godzinie, jak ostygnie, pali od strzała. Na zimnym pali od strzała. Zmieniłem rozrusznik, nowy akumulator, świece. Zastanawiałem się nad czujnikiem położenia wału??? Czujnik temperatury płynu ok, wentylatory odpalają i wyłączają się, jak postoi rozgrzany. Jest instalacja gazowa. Na gazie jeździ ok, ale jak...
https://allegro.pl/oferta/silnik-krokowy... Plakiem nie pryskałem. Spróbuje. Przepustnice są dwie. Sprawdzę dokładnie lusterkiem. Jest tam kiepski dostęp. Przed wymianą pompy i filtra paliwa wszystko było ok. Zastanawiam się nad płynem chłodniczym. Cały czas dolewam i odpowoetrzam. Sporo litrów weszło. Tak jakby układ był pusty....
Czujnik temp. aku jest na spodzie podstawki pod aku. Jak wyciągniesz go to widać w podstawce jakby ruchomą zaślepkę. Swobodny dostęp do czujnika będzie dopiero po odkręceniu podstawki. Jeszcze nie słyszałem, żeby z takiego powodu nie dało się uruchomić silnika. A dlaczego tytuł tematu to czujnik ciśnienia paliwa ?
Witam zawór ciśnienia listwy CR przepuszcza, czy mogę po prostu wykręcić stary i wkręcić kupiony nowy? Czy nie spowoduje to jakiś problemów z wtryskami lub czymś innym? I czy wymiana polega tylko na zamianie tych zaworów oczywiście? I czy na wyłączonym silniku jest tam jakieś ciśnienie paliwa(czy duże?) http://obrazki.elektroda.pl/2381384600_1...
Jedni piszą za niskie ciśnienie na listwie inni że za wysokie. Ja już wymieniłem zawór na pompie paliwowej, czujnik na listwie, filter paliwa, i wtryski. A problem pozostał. Jak jest nie dogrzany można mu butować, nie zgaśnie jak się rozgrzeje to przy gwałtownym przyśpieszaniu go odcina.
Czy problem odpalenia nie występuje przeważnie jak auto dłużej postoi np.po nocy ? Przyczyn może być masę poprzez przepuszczający wtrysk gazu , auto jest dławione przez LPG który się zgromadził w kolektorze aż po problem z cofaniem się paliwa do baku gdzie spada ciśnienie i trzeba dłużej kręcić by je pompka dobiła . Możesz sprawdzić jeszcze jak samochód...
Ok. Jutro wszystko będę wiedział bo będę miał wtryski. Zmierzę również ciśnienie paliwa i jak koledzy kazaliście z tą sondą zlukam. Jest jeszcze jeden objaw. Jak jadę spokojnie to pali w normie, może ciut więcej. Natomiast jak go przeciągam to normalnie wskazówka w oczach opada w dół, a wcześniej tego nie było.
Witam, jednak to nie będzie powietrze w szynie. Po wymianie wentyla wszystko jest już ok objawy dalej te same. Zmierzyłem wszystkie czujniki w aucie, dwa czujniki odpowiedzialne za zapłon- wałek i wał.sprawne. temperatura, sprawne. Ciśnienie pompy paliwa w normie. błędów pod kompem nie ma żadnych. Te które były tyczyły się skrzyni i zostały skasowane....
Nie dałem mu rady ani "scantolem" na ELM ani OBDTool na MAX!!!!!!!!!! Objaw jest taki, że po gwałtownym dodaniu gazu zadławi się i zgaśnie "bucząc" jakby brak paliwa ale ciśnienie jest i iskra jest, jak powoli to wejdzie czasami?! na obroty Tu jest ta cholerna listwa z wtryskami bez powrotu, regulator ciśnienia jest w baku! Brak mi schematu sterownika...
Dobre świece przy inst. gazowej to podstawa,a ludzie jeżdziliby na świecach do zdychu ,a je czy na gazie czy na benzynie to trzeba wymieniać co 15-20 tyś. km no chyba że są platynowe .Jeżeli na kilka zapłonów raz mieszanka nie spali się to za ponownym zapłon spala się podwójna ilość ,a takie ciśnienie gdzieś musi ujść! Dodano po 3 są emulatory do resetowania...
Witam wszystkich! Posiadam Chrysler Voyager 2,5CRD z 2002 roku. Od początku auto dymi na siwo przy odpalaniu. Przy następnych odpalaniach kiedy silnik jest ciepły nigdy to nie występuje. W trakcie jazdy silnik nie dymi. Wymieniłem świece żarowe, czujnik położenia wału i wałka rozrządu, przekaźnik świec żarowych, sprawdzałem ciśnienie na cylindrach -...
Witam! Auto nie chce odpalać z rana gdy jest zimne. Kręci oczywiście rozrusznik, ale nie chce załapać. Dziś rano nawet z dopalaczem-k2 było trudno. Nadmieniam, że świece wymienione oraz laski i koniki popychacza. Uszkodzony był kabel łączący świece żarowe z przekaźnikiem i też już naprawiony. Sprawdzane było ciśnienie na cylindrach i jest dobre pomimo,...
W przypadku Chryslera z wtryskiem paliwa ciśnienie tłoczenia pompki paliwa powinno wynosić 3,5 - 4,0 atm . Niskie ciśnienie może być spowodowane najszybciej zatkaniem filtra na ssaniu (w zbiorniku paliwa) . Mniej prawdopodobne jest zatkanie filtra na przewodzie tłoczenia. Może być też zużyta pompka paliwa , jest to jednak mało prawdopodobne, gdyż pompki...
Witam. Zrobiłem od nowa autokalibrację, program kazał ustawić mapkę na trasie. NIe maiłem więcej czasu ustawić ale pojeżdzę trochę i doreguluje jak trzeba. Plików oscyloskopu nie mam niestety bo program po odłączeniu od interfejsu kasuje wykresy... Mam tylko zrzuty ekranu: Mapka po autokalibracji i zebraniu czasów PB: https://obrazki.elektroda.pl/9615118900_...
Witam znów wszystkie tęgie głowy. Mam od niedawna Chryslera Voyagera 96r. 2.4i. na pełnym wtrysku bez gazu,skrzynia manual, nie pytał bym was ale wyczerpały mi się już pomysły. Mam mianowicie taki problem: Niezależnie od tego czy auto jest zimne czy ciepłe przyśpieszając nagle to znaczy wciskając pedał gazu dość energicznie auto szarpie i nawet kicha...
Witam. 2,5L. W 2001 roku zmodyfikowano silnik VM poprzez przeprojektowanie głowic i wprowadzenie nowoczesnych technologii dystrybucji paliwa. Oznaczenie kodowe R 425 DOHC oraz zmieniana nazwy na CRD. Zastosowano zamiast czterech osobnych jedną wspólną głowicę z dwoma wałkiem rozrządu i o 4 zaworach na cylinder. Do napędu wałków zastosowano pasek zębaty...
Witam serdecznie wszystkich. Posiadam problem z wymienionym w temacie Voyagerem. Kiedyś już zniknęła iskra na świecach, jednak szybko uporałem się z problemem. Wtedy okazało się, że do wymiany jest przekaźnik ASD (załącza napięcie na cewkę zapłonową i pompę paliwa, gdy wykryje sygnał z czujnika położenia wału korbowego i jak się później okazało i wałka...
Witam chrysler 300C crd 2008 po postoju przez noc ma trudności w odpalaniu tzn muszę go przepompować dłużej paliwem ,gdy przekrece kluczyk zaraz po zgaśnięciu kontrolki świec żarowych długo kręci ,tak jakby uciekali paliwo pompę wymieniłem 2 x ,zaworek zwrotny też był i nie pomogło, czy może to być jeden z czujników ciśnienia paliwa na listwie ? Zaznaczę...
W tym aucie akurat twierdzenie że kable są ok może być mylne.W tym modelu akurat częste jest że nieuszkodzony kabel nagle traci przewodność.Jeżeli pompka na krótko działa ,mam na myśli odcinek od komputera centralnego(skrzynka bezpieczników pod maską)do baku to mamy mniej szukania.Pompka w aucie przecież nie chodzi na stałe ma za zadanie dobić pewne...
A po co ma zakładać nowy system grzewczy jak fabrycznie ma webasto ??? Niewielkim nakładem pracy pracuje jako postojowe. Ale tam chyba wcale nie działa skoro "nie było ciepła". Pytanie jakie jeszcze są objawy ? bo pomału nakłaniałbym do kompletnego. sprawdzenia po kolei: przelewy wtrysków, stan zaworu nadmiarowego na listwie wys. ciśnienia , szczelność...
nie piszesz czy jest iskra , zakładam że rozrząd nie przeskoczył jest wiele mozliwości .musiszmiecspełnione 4 warunki tj ciśnienie spręzania , ustawienie rozrządu , dobra iskra i paliwo ,sprawdz czego ci brakuje
Witam Nie wiem czy masz jeszcze ten problem , ale odpowiadam na wszelki wypadek. Mialem ten sam problem , samochód najpierw zgasl przy predkości pow. 120 km/h. a potem zaczął gasnąć przy dodawaniu gazu-zapalal bez problemu po odczekaniu parunastu sekund - komp. wyświetlal błąd P1130 !! - czyli wg instrukcji serwisowej 1-zbyt niskie ciśnienie na listwie....
Sprawdz Cisnienie w cylindrach, moze jak cieply to traci kompresje. Sprawdz Przeplywomierz powietrza. Sprawdz Filrt Paliwa. Pozdrawiam Amicar
Cześć. Są specjalne płyny do czyszczenia wtryskiwaczy samochodowych, ale ja ich jeszcze nie używałem i nie wiem jak działają. Natomiast też miałem problem zapchanych wtryskiwaczy w RENAULT 21, też z powodu jazdy na gazie. Objawiało się że miał kłopoty z paleniem, był słaby na benzynie, i nie palił na wszystkie cylindry. Wtryskiwacze wymontowałem, nałożyłem...
Ja jestem zwolennikiem diesla, ale starego. Nie interesują mnie osiągi, czy przyspieszenie. Mam teraz Primerę kombi z dwulitrowym dieslem i jestem z niego zadowolony. Silnik nie ma turbo, ani intercoolera, Klasyczny stary diesel z komorami wirowymi i rotacyjną pompą wtryskową. Porównywałem koszty części z podobnym silnikiem, ale turbo. No i do mojego...
Voyager V od 2008? Ta nowsza buda silnik 2.8crd Losowo brak odczytu temperatury płynu chłodzącego przez sterownik silnika oraz falujące obroty w związku ze zwiększonym ciśnieniem paliwa. Przyczyną to uszkodzenie wiązki, konkretnie kabla brązowy-bialy. Wspólna masa na czujnik temperatury płynu oraz regulator ciśnienia paliwa. Kabel u mnie uszkodzony...
Niestety to częsty problem w Chryslerach. Jednakże powinien komp. zasygnalizować jakiś błąd - zaświecić się kontrolka engine !! Jeżeli tak to należy sprawdzić jego kod przez trzykrotne włączenie i wyłączenie stacyjki ( bez odpalania dość szybkie w ciągu 5-10 sek. ) błąd wyświetli się na wyświetlaczu kilometrów tak że nie trzeba podłączać kompa i płacić-mogę...
Wróżę z błędów ale to tylko wróżenie. Podstawową usterką jest przeładowujące turbo, to powoduje przejście silnika w tryb awaryjny i szarpnięcie. Tylko żeby to stwierdzić trzeba przejechać się z testerem na kolanach i zobaczyć czego wymaga sterownik silnika i jak to się ma do rzeczywistego ciśnienia doładowania. Tylko że tu trzeba umieć troszkę więcej...
wymienalem pompkę paliwa i nic tam nie ma takiego Dodano po 9 Mam w nim tez instalacje LPG stag4 . i na gazie tez nie chodzi bo wymieniałem linkę sprzęgła . i bylem zmuszony odpiąć komputer od LPG i po założeniu dioda od wskaźnika nie świeci . i auto uziemione :( Dodano po 1 A co do tego regulatora to jeszcze sprawdzę dokładnie Dodano po 18 Regulator...
Witam U mnie pojawił się ten sam problem , ale to bardzo niedawno , do tego komputer wykazuje błąd P1130 - czyli ciśnienia paliwa . Mam bardzo dobrego mechanika , ze względu na zimę nie biorę się za to sam . Prawdopodobnie jest to winą regulatora ciśnienia i zbyt dużego ciśnienia na listwie CR - Jadę to usunąć - dam znać jak tylko doijdziemy co to takiego...
Spróbuj poluzować przewód paliwowy przy silniku lub króciec do kontroli ciśnienia i "odpowietrzyć " układ. Tam jest raczej system 1-przewodowy tzn. regulator zintegrowany z pompą i nie ma "przelewu". Chyba, że masz LPG, jeździłeś i było sucho w baku, to pompa paliwa mogła się przytrzeć.
Witam. Od pewnego czasu znowu mam problem z odpaleniem samochodu. Przy minusowych temperaturach jak samochód stoi przed domem to nie chce zapalić, ale jak postoi w garażu na następny dzień pali bez problemu. Została w nim wymieniona pompka paliwa bo wcześniejsza się zatarła. Wtryskiwacze i pompa CR (wysokiego ciśnienia) prawdopodobnie są w porządku,...
Witam i proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Na początku wyskoczył mi kod błędu P1130 i auto weszło w tryb awaryjny. Okazało się po sprawdzeniu przez mechanika że nieszczelna jest listwa (szyna) CR oraz wcześniej odkręcił filtr paliwa żeby sprawdzić czy wszystko z nim w porządku. W czasie kiedy zamówiłem listwę jeździłem kilka dni po 5 km dziennie...
dzieki za informację postaram sie sprawdzić ten czujnik co podałeś bo juz chyba mi to tylko pozostało . dzisiaj przećwiczyliśmy wszysko z mechaniki sprawdzony rozrząd jest ok! wymieniono fiftr paliwa na nowy . i dalej nic. KTS to hofman czy jakoś tak pokazuje ciśnienia paliwa ok!od40-80kpa . brakuje juz nam pomysłów. pedał wciskam gazu do podłogi na...
Witam. Miałem podobny problem mój chysler 2,5 crd 2003r odpalał tylko na "samostart". Przy wyprzedzaniu potrafił zgasnąć. Problem okazał się dość błachy. Diagnoza komputerowa nic nie wykazała !!! Mechanik podłaczył dość prosty w swej konstrukcji przyrząd do wtrysków paliwa i się okazało że 1 z wtrysków nie trzyma ciśnienia. Wtrysk został wymieniony...
Ja mam ten sam problem, dymi na biegu jałowym i w czasie jazdy - kupa dymu i sadzy. W serwisie Chryslera powiedzieli mi, że 2 wtryski do wymiany, niestety po wymianie bez zmian - więcej nie pojadę do partaczy dobrze, że tylko za diagnozę zapłaciłem bo cenę wtrysków to podali w okolicy 2500PLN ja kupiłem za 1290/szt nówki w hurtownii. Sprawdziłem wszystkie...
A ktory to jest i jak go sprawdzic To patrząc pod maskę pierwszy z lewej wtrysk, sprawdzamy omomierzem. Inne możliwe usterki to: -błędy w komputerze do wykasowania tylko w ASO, -uszkodzony lub przerwa wtrysku sterującego, -uszkodzony lub przerwa elektrozaworu otwierającego dodatkową dawkę paliwa w pompie wtryskowej, znajduje się od spodu pompy i złącze...
:cry: Witam serdecznie wszystkich jestem tu nowym użytkownikiem serdecznie pozdraiam i szukam pomocy mam chryslera grand voyagera 1996 2,5 TD 190 000 w kołach akurat pech że jestem w szwecji. Mam kilka pytań dotyczących mojego auta a mianowicie od początku odpaliłem auto no i naciskając gaz nie reagował do 1000 obr/min kiedy chciałem odjchać gasł jak...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
ciśnienie paliwo chrysler chrysler ciśnienie oleju chrysler pompa paliwa
makro przenoszenie komórek zafira czujnik rozrząd zmywarka candy zatrzymuje
renault master philips 50pus6554
Czujnik temperatury zewnętrznej - błędne wskazania i diagnostyka Resetting Energy Counter in OpenBeken Firmware