Witam. Mam podobny problem. Mój ducato 2,8 JTD 2003r. odpala normalnie, moc ma, 2t targa bez problemu, nie kopci, nie bierze oleju, pali normalnie. Użytkuje go codziennie przeważnie w mieście i raz na jakiś czas zapali się czerwona kontrolka silnika, raz na długo raz na krótko. I od pewnego czasu z dwa razy w tygodniu auto przy normalnej jeździe czy...
Komp co mówi? Sprawdzałeś temperatury, ciśnienie paliwa na listwie?
Wadliwy okazał się regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, samochód wcześniej miał też za wysokie ciśnienie paliwa. Po wymianie wszystko ok.
Napisałem z rekomendacją dla diessla. Są takie plastykowe i przezroczyste i wytrzymują zawrotne ciśnienie pompy paliwa w zbiorniku.
Witam. Sprawdź, jakie masz ciśnienie paliwa na mrozie i jak jest nagrzany, ciśnienie paliwa i obroty silnika. Zrób zdjęcie i pokaż.
Pokaż ciśnienie jakie turbo podaje podczas jazdy od "dołu", bo to co zamieściłeś to chyba jakaś przygazówka na postoju.
Jakie ciśnienie paliwa podczas rozruchu? Shift i spacja nie działają na Twojej klawiaturze?
P0190 Obwód czujnika ciśnienia paliwa 1/otwarty Sprawdzić następujące podzespoły: 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 3 Pompa paliwa
Regeneracja wtryskiwaczy
Problem dotyczy braku możliwości rozruchu silnika , po sprawdzeniu ciśnienia odczytałem wartość tylko 80 bar , a powinno być ok 350 bar. Na kopie wyskoczył błąd dezaktywacja trzeciego tłoka, czyli tłoka w pompie wysokiego ciśnienia. Czy może być to wina regulatora ciśnienia na pompie ??
Sprawdź ciśnienie na cylindrach i ciśnienie paliwa na szynie paliwowej. Jak sprawdzić cisnienie na szynie paliwowej?
solenoid regulujący ciśnienie paliwa do kontroli ;
Wyczyszczenie układu paliwowego PO wymianie regulatora ciśnienia...
Wygląda że pompa Cr nie ogarnia. Jak sie zagrzeje to schłódź pompę i sprawdź czy utrzyma ciśnienie.
Filtr paliwa drożny ? Masz możliwość sprawdzić jak zachowuje się ciśnienie w listwie paliwowej ?
Przecież na screenach MESa widać jak na dłoni, że nie działa pompa CR. Oczekiwane ciśnienie 457 bar a zmierzon 67 bar, to nie ma prawa odpalić. JTD odpali w okolicy 180 bar dopiero, więc te 67 daje tylko pompa paliwa w baku, a pompa CR nie działa. Zobacz zasilanie pompy CR i zajmij się lepiej regulatorem na listwie CR zanim wywalisz ECU i pewnie immo...
1,9 JTD rok 2003
Wtryski sprawdz.
masz fiat ecu scan męczysz parametry przepływomierza. Pomęcz troche ciśnienie paliwa , zmierzone i oczekiwane.
witam sprawdź zawór na pompie wysokiego cisnienia ten z tyłu pompy Sprawdzałeś jakie masz ciśnienie paliwa na listwie paliwowej
Jedyne co mi przychodzi na myśl to zatkany wąż na powrocie lub za duże ciśnienie paliwa z pompy elektrycznej.
Ciekawy przypadek, ale sądzę że problemem będzie albo ciśnienie paliwa albo nieszczelność w za przepływomierzem. Jeżeli masz podgląd komputerem to skup się na ciśnieniu paliwa, najlepiej wykresem.
Winną całej sytuacji była pompa wysokiego ciśnienia, w momencie rozruchu spadało ciśnienie paliwa do 10barów i wyłączał komp wtryski.
Z wykresu wynika, że brakuje ciśnienia paliwa przy dużej dawce. Pompa może mieć małą wydajność, lub wtryskiwacz (wtryskiwacze) przelewają pod obciążeniem. Sprawdź przelewy jeszcze raz, ale tym razem nie na biegu jałowym. Przejedź się z kompem i sprawdź ciśnienie jak silnik ciągnie z pełną mocą.
Co masz na myśli pisząc że nie masz jak sprawdzić wtrysków? Chodzi ci o podmianę z innego auta? Nie baw się w takie coś bo możesz źle na tym wyjść. Proponuję je wyciągnąć i zawieźć do najbliższego serwisu w celu weryfikacji. Koszt to 200-250 zł i masz pewność. Jak masz jakiegoś znajomego mechanika to przez niego może być jeszcze taniej. Nie napisałeś...
JTD tzn common rail. Pierwsze komputer i błędy i zbadać ciśnienie paliwa na railu.
no wiec to jest młode autko i tak się robi z uszczelką zrób próbę olejową tak jak powiedziałem potem ciśnienie paliwa jaki ma układ wtryskowy Common Raill ?
A jak się mierzy ciśnienie pompy ze zbiornika? U mnie na przelewach jeden wtrysk na powrocie ma 30% więcej niż inne. Zimą ciężko pali. Czy to oznacza że tylko ten jeden jest zepsuty, czy te trzy pozostałe?
Ciśnienie zadane około 440 bar rzeczywiste dochodzi do 440. Ciśnienie na pompce wstępnej ok 1 bar. Po włączeniu zapłonu paliwo przelatuje przez powrót pompy wysokiego ciśnienia. Dodano po 3 Problem rozwiązany. Klient chciał zaoszczędzić na paliwie i przyznał się że tankował gdzieś w garażu. Padł regulator ciśnienia paliwa ciśnienie było zbyt wysokie.
Czy udało się rozwiązać problem? u mnie to samo jest w silniku jtd, przepływomierz sprawdzony , pokazuje idealne parametry , ciśnienie paliwa również bez obaw o usterkę porównywałem wartości pedału przyspieszenia z dobrym egzemplarzem jtd , tam idealnie są płynne wartości ,porównywałem jednym programem alfa obd , np udało się w jednym i drugim uzyskać...
W regulatorze wysokiego ciśnienia jest sprężyna która dociska iglicę wraz z kulką do gniazda zaworu. Przy odłączonej wtyczce ciśnienie na listwie powinno wynosić 100 bar, oczywiście jest to za mało aby silnik odpalił bo ECU nie otworzy wtryskiwaczy jeśli ciśnienie nie przekroczy 120–140 bar. Może sprężyna w regulatorze jest pęknięta? Siła sprężyny jest...
Witam.W sprawie problemu z wtryskiem paliwa-problem rozwiązany.Pompa do naprawy,ewentualnie nowa.Michu 10 dzięki.Pozdrawiam.
Ciśnienie paliwa jest ,obroty silnika są, błędy niby przeplywka,temperatura zawarcie do masy lub plusa , wiązka czysta i brak komunikacji z parametrami . potrzebuję schematu do kompa 3 wtyczki 2.0 JTD RAX 2004rok
Faktycznie ciśnienie jest za małe 110b. zrób pomiar paliwa na powrocie wtrysków. Osobiście nie wierze ze jest to pompa wysokiego ciśnienia, choć przypadek jest dziwny.
Ja bym sprawdził na początek filtr paliwa , później regulator ( czyszczenie , ewentualnie wymiana). Jeżeli masz ELMa to sprawdź ciśnienie i może coś więcej wyjdzie.
Jak masz możliwość to sprawdź ciśnienie paliwa na listwie. powinno być >150 bar jeśli nie ma to sprawdź niskie ciśnienie na pompie jaka idzie z baku powinno być 1,8 - 3,0 bar. jeśli wszystko oki to możesz mieć uszkodzony czujnik ciśnienia na listwie(zasilanie 5V) lub solenoid regulacyjny ciśnienie paliwa na listwie(zasilanie 12V opór 2-4 omów)
Regulator upuszcza ciśnienie w powrót paliwa i działa tak że po podaniu napięcia się tak jakby mocniej domyka, czyli zwiększa ciśnienie, więc np przerwa w obwodzie elektrycznym by powodowała że ciśnienie było by zbyt niskie. Można by też skontrolować czujnik ciśnienia, czy prawdę pokazuje.
Według oscyloskopu impulsy na wyryskach są wszystkich. Filtr paliwa to błędny trop. Paliwo od pompy wstępnej dochodzi do pompy wysokiego ciśnienia z dużym ciśnieniem. Na zapłonie w komputerze pokazuje zadane ciśnienie -100 a aktualne 6 macie koledzy pomysł?
Pamiętasz może jakie ciśnienie panowało tam w układzie chłodzenia? Też mam do czynienia z dieselkiem, to 1.9 JTD od Fiata. Tu ciśnienie jest 1.4 bar, choć mogę też zdobyć korek na 1.2 bar. Pamiętasz jakiej firmy miałeś ten filterek? Patrzyłem na różne w sklepach online ale żaden nie ma podanego maksymalnego ciśnienia pracy, nawet te markowe i droższe.
Podłaczyłem sie pod porządny komputer. Bo nie komputer lecz fachowiec musi być porządny i musi potrafić poprawnie zinterpretować wskazania tego komputera, a nie tylko bezmyślnie czytać błędy... czy ten zawór posiada jakikolwiek element bezpośrednio weryfikujący poprawność jego działania? Na jakiej podstawie komputer stwierdził jego niesprawność - nie...
Uszkodzony był zawór ciśnienia paliwa.
witam jeśli zostały sprawdzone wtryski, regulator , ciśnienie paliwa na zasilaniu i powrocie , to pozostaje tylko pompa wtryskowa do sprawdzenia , wydatek paliwa zbyt niski , pozdrawiam
Fiat Punto 09r 1.3 JTD MULTIJET Po zaświeceniu się check engine silnik nie odpala lub gaśnie,i również świeci się i odpala.Po podpieciu kompa (Texa) wyskakują błędy: -Anomalia obwodu niskiego ciśnienia P0003 Uszkodzenie mechaniczne Utrata płynu lub wadliwy spryskiwacz -Ciśnienie flauty P0087 Podzespół uszkodzony Moc zredukowana -Ciśnienie flauty P0089...
najpier ciśnienie sprężania , po to abyś dobrego na lepszy nie wymieniał , po wymianie wtryskiwacza kodowanie i nowy filtr paliwa ale markowy a nie chińskie badziewie
paliwo nie cofa się do zbiornika bo po przekręceniu kluczyka elektryczna pompka niskiego ciśnienia która jest w baku zasysa paliwo i wytwarza ciśnienie w przewodzie paliwowym .Ale panowie czemu po odkręceniu filtra paliwa wylania z niego paliwa zalania świeżego paliwa dokręceniu go samochód odpala przez parę dni normalnie po paru dniach trzeba powtarzać...
Na listwie nie ma ciśnienia. Gdy zatkam przewód od nadmiaru który wychodzi z pompy to pompa daje ciśnienie na listwę, gdzie jest zawór zwrotny?(w pompie czy w filtrze paliwa) Dodano po 3 a jaką wartość oporu powinien mieć czujnik ciśnienia na listwie bo na kompie pokazuje ze jest ciśnienie a jak się odkręci przewód od wtrysku to nie ma ciśnienia.
Myślę, ze adaptacja tutaj niewiele się zda, trzeba zobaczyć jakie ciśnienie widzi sterownik w momencie kręcenia rozrusznikiem, warunek odpalenia to ciśnienie min. 180 bar co przekłada się na mniej więcej 1V na czujniku ciśnienia paliwa. Być może masz problem z zaworem sterującym ciśnienie paliwa lub którym z wtrysków (nie może się zbudować odpowiednie...
Witam, mam problem z moim 2.8 jtd. Auto jak jest zimne np po nocnym postoju rano bardzo ciężko zapala muszę długo kręcić zanim zapali, na kompie żadnych błędów, podczas rozruchu ciśnienie paliwa okolice 250 bar , myślałem że leją wtryski, więc oddałem do regeneracji, lecz to nie pomogło z rana odpala tak samo, nieraz jest że zapali odrazu, a nieraz...
Witam wszystkich. potrzebuję schemat elektryczny autka, a dokładnie chodzi mi o czujnik ciśnienia paliwa na listwie. Auto raz chodzi normalnie a raz ma spalanie stukowe i kopci jakby jeździł na koks, w środku wtedy czuć ropę. Wymieniłem już czujnik i nic. Na pinach względem masy ma 5V na jednym i drugim pinie (trzeci to masa) Może ktoś pomóc ?? Pozdrawiam...
Wydech ok, i filtr zmieniony, czujniki i sterowanie sprawdzone. Dodano po 1 Może być taka przyczyna, tylko że komputer pokazałby błędy zmiany ciśnienia paliwa.
Sprawdzić mesem ewentualne błędy. Sprawdzić ciśnienie paliwa ma szynie CR. Wymienić filtr powietrza i paliwa. Porównać dawkę powietrza zmierzoną z oczekiwaną. Wszystko to ogarniesz MESem, a bez tego napisz która to konkretnie wersja tego silnika?
Czujnik ciśnienia paliwa: zapłon włączony, zacisk 3 i masa, wartość ok. 5V Regulator ciśnienia paliwa: zacisk 1 i 2, wartość ok. 3,2Ω
Zawór upustowy scv na szynie, drożność powrótu paliwa.
Numer błędu wskazuje na problem z ciśnieniem paliwa
Istnieje taka możliwość, że we fiacie marea jest inny sterownik skutkiem czego jest inna dawka paliwa i inne ciśnienie doładowania a kończy sie to tym że różnica miedzy tymi samymi silniczkami w różnych samochodach sięga 20 - 30 KM i 50 - 60 Nm.
Chodzi o silnik 1.9 JTD. Podczas jazdy auto traci moc, czasami gaśnie. Po ponownym odpaleniu przez krótki czas jest ok. Pompa w zbiorniku sprawdzona - wyczyszczona. Po wymianie filtra paliwa samochód nie chciał odpalić - nie wytwarzało ciśnienia na wężach dochodzących do pompy wysokiego ciśnienia. Okazało się że całe ciśnienie powracało do zbiornika...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Witam. Jest problem z uruchomieniem auta. Po podpięciu pod FES-a wyrzucało błąd regulatora ciśnienia. Fakt podczas przeprowadzanie FES-em testu nie było słychać w nim cykania elektrozaworu. No ok zdarza się,jakoś mnie to nie zdziwiło... Po wymianie i zrobieniu testu już cykał,ale...... Ale auto dalej nie odpala. Sprawdziliśmy ciśnienie paliwa i jest...
i wiele innych ,dodam że miałem zainstalowaną najnowsza aktualizację... Niestety dziś robiłem Focusa II 1.8 TDCI i raczej nie miałeś najnowszych aktualizacji bo bez problemu odczytałem m.in. takie informacje: Ciśnienie rail Temperatura paliwa na listwie Ciśnienie różnicowe na filtrze DPF MAF MAP Ilość dawki paliwa Temperatura przed filtrem DPF Oczywiście...
Nie wiem jak ty chcesz naprawić to jak nie masz zielonego pojęcia, podłączenie pod tester, zbadaj ciśnienia paliwa na listwie, wróżenie z fusów, szkoda czasu.
Jeśli nawet jest takowa pompka to służy tylko do podania paliwa do filtra i dalej do pompy wtryskowej np. jak zabraknie paliwa , ciśnienie do celowe wytwarza pompa wtryskowa. W instrukcji obsługi w bezpiecznikach może będzie opisany bezpiecznik od pompy który to jest. jeśli tak to tak jak wyżej napisałem zlokalizować można.
U mnie okazało się, że problem to zatkane sitko od regulatora ciśnienia paliwa. Ciśnienie w szynie paliwowej było za wysokie, i samochód gasł (błąd P0191) Sitko jest tak miniaturowe, że trzeba było je odciąć, teraz jest ok, dodatkowo wymieniony filtr paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/9991710700_1...
temat nieco stary, ale zawsze ciekawy miałem ostatnio na warsztacie ducato 2,8 jtd - gasł jak chciał i kiedy chciał - nigdy na wolnych obrotach, czasem mogłem nim jechać 170/h i nie było problemu - jak zgasł, zgłaszał błąd "czujnik ciśnienia paliwa - sygnał poza zakresem" (to ten na CR). Podmieniałem pompę, wtryski, czujnik, zawór na pompie, oczywiście...
Dziwny przypadek stoi na serwisie od 2tyg i nie możemy sobie z nim dac rady podmieniona centralka wtr. na nową sprawdzony czujnik fazy, obotów, wtryski, elektrozawory, pompy, egr, stacyjka, masy, zero jakichkolwiek błędów na examinerze, alarm fox odpięty nie ma odcięcia, ciśnienie paliwa i dolot powietrza są odpowiednie przepustnica i paliwo też, kręci...
Fiat Doblo z takim silnikiem problemy z rozruchem,raczej brak rozruchu,obroty ok ,ciśnienie paliwa na listwie ok,generalnie brak błędów.Samochód najechane 90 tyś. i okazało się się że wtrysk robi problem,brak błędów itd.Corsa D zapala gaśnie brak błędów,i co brak ciśnienia na pierwszym cylindrze,reszta ok.Durne JTD Fiata tak mają,wtrysk robi problem...
Jeżeli wszystkie rzeczy, o których piszesz były by na pewno sprawne to nie ma takiej możliwości, żeby ten silnik nie palił. Coś po drodze zostało pominięte lub sprawdzane błędnie albo w złych warunkach. Zakładając, że ciśnienie paliwa w trakcie rozruchu osiąga założoną wartość (ok. 300bar), sterownik silnika widzi obroty i ma zezwolenie na start to...
Błędy P1351 i P1350 są związane z ciśnieniem paliwa w listwie CR, P1639 to chyba błąd potencjometru przy pedale gazu, P0692 to usterka I biegu wentylatora chłodnicy (uszkodzony rezystor).
witam mam problem z autem Fiat ducato 2,8 jtd z 2005 r .zaczęło się od pęknięcia przewodu paliwowego na powrocie , potem auto ciężko paliło ,zrobiliśmy test na wtryski na przelew okazało sie ze 1 wtrysk leje ,2 trochę a 2 były dobre ,zrobiona regeneracja ,po przejechaniu pary km auto osłabło i i ciężko pali następne 2 wtryski zaczęły lać ,wstawione...
Witam. Stilo 1.9 JTD 115KM, mam problem z reakcją na pedał gazu i szarpaniem które jest przez to spowodowane. W pierwszej chwili po odpaleniu silnika jest w miarę normalnie. Po jakiejś minucie/dwóch wciskając gaz bardzo powoli najpierw z oporami dochodzi do niecałych 1200 obr/min. W tym momencie wystarczy wcisnąć gaz jeszcze o milimetr dalej i obroty...
Pomieszalem temat, 4 kliny to w scenicu, a Zafira jeszcze nie sprawdzana, dziś będę sprawdzał w niej czujniki Dodano po 1 https://obrazki.elektroda.pl/8218176300_... https://obrazki.elektroda.pl/2614370800_... Dodano po 1 https://youtu.be/0kRkC4f8JLc Dodano po 2 Dodałem link z czujnika położenia wałka i działa, jeszcze...
Oczekiwana masa powietrza przy "pełnym bucie" dochodzi do 1000mg/cykl ale przepływomierz mierzy tylko do 750mg/cykl. Algorytm wyliczania oczekiwanych dawek i ciśnienia w kolektorze jest bardzo niedoskonały i ciężko dojść, która wielkość (mierzona czy oczekiwana) jest tak na prawdę nieprawidłowa, ale jeśli mierzone i oczekiwane ciśnienie się pokrywają...
Mam problem z alfą 147 jtd 16V 140 koni, samochód często lubi zgasnąć szczególnie podczas np. dojeżdżania do skrzyżowania po wciśnięciu sprzęgła, towarzyszy temu lekkie falowanie wolnych obrotów. Falowanie obrotów i gaśnięcie nie występuje ciągle, lecz czasami, czasem nic się nie dzieje przez kilka dni. Po tym jak zgaśnie najczęściej odpala od razu...
ODCZYT PARAMETRÓW jakie powinien być wartości prawidłowe ECU ISO Code: FD 86 2C 83 07 2013-03-15 14:06:35 CONNECTED TO: FIAT STILO 1.9 JTD Bosch EDC15C7 CF3/EOBD Diesel Injection (1.9, 2.4) ----------------------------------------... Kod ISO: FD 86 2C 83 07 Numer rysunku FIAT: 55191209 Numer sprzętu: 0281011553 Wersja sprzętu: 00...
Wyczyść regulator ciśnienia paliwa CR.
Witam mam problem z moim autkiem fiat ducato 2.0 JTD 84km Jak jest zimny silnik to ma ciężko odpalić,kreci ładnie ale tak jak by paliwo nie dochodziło...ale gdy wiozłem go za ciągu(co nie powinno się tego robić)odpalił z dotyku..ale nie równo pracuje faluje na ciepłym i zimnym silniku.w trakcie jazdy gdy dodam gwałtownie gazy i dojdzie do 25tys obrotów...
Co do wyznaczenia spalania - ilość spalonego paliwa jest wprost proporcjonalna do ilości obrotów silnika, liczby cylindrów i czasu wtrysku Rozumiem, że ciśnienie w rail'u nie ma znaczenia oraz fakt, że w systemie zasilania common rail dawka wtryskowa składa się z wielu części? Mam wrażenie, że niektórym ciągle podczas pisania postów w tym wątku na...
Cześć, Kupiłem Fiata Ducato oddałem do zrobienia rozrząd i wymianę oleju z filtrem. Po odebraniu auta przejechałem 10km następnie pojawił mi się check engine i auto przeszło w tryb awaryjny. Po chwili całkiem stanęło i nie chciało odpalić. Auto wróciło do mechanika. W międzyczasie odczytalem błędy P0089 (tanim modułem obd II). Podejrzewałem, że mechanik...
Więc witam po 2 tygodniach... Zacznę od tego że jeszcze nie mam mojego punto wciąż zalega u mechanika wymienił: pompę wtryskową, regulator ciśnienia paliwa i... dzisiaj mi oznajmił że auto wciąż gaśnie jak je testował. Jutro ma otworzyć bak i tam wszystko sprawdzić. Komputer pokazał mu że faktycznie było złe ciśnienie paliwa i usterka znikła po wymianie...
Witajcie koledzy potrzebuję waszego wsparcia. Mam problem ze swoim Fiatem Doblo 1.3 84KM 2008 rok który nie chce zapalić. Problem pojawił się jakiś czas temu z zapaleniem , rozrusznik kręcił tylko jak by pompa trzymała wyskakiwał błąd immo jednak po paru próbach samochód pięknie odpalał i parę tygodni wszystko śmigało powtórzyło się to parę razy, ale...
Fiat doblo z roku 2008 1.9 jtd 77kw Błędy: 2294,2296- regulacja cisnienia paliwa. Objawy: podczas przyspieszania (oprócz 1 biegu), obciążenia silnika powyżej 2 tys obrotów silnik gaśnie Po czym daje sie odrazu odpalić. Silnik pracuje równo nie kopci itp. Na postoju można gazowac i wszystko jest Ok, problem zaczyna sie od 2 biegu. Auto przyjechało do...
naprawde tu nie wygląda na nic innego jak cofające sie paliwo. Masz teraz przezroczyste węze to widac czy po postoju paliwo ciągle jest w wężach. Możesz jeszcze zastosowac zaworek zwrotny przed pompą wysokiego ciśnienia, Więcej można by zbaczyć jakby zmierzyć jak narasta ciśnienie podczas rozruchu. czy napewno jest to wina braku ciśnienia paliwa. Jeszcze...
(...) dni - silnik kręci tak jakby się dławiąc, odpali po ok. 10 sekundach i puści biały dym z rury. Zdarza się rzadko ale zdarza. 4. Problem opisany w temacie pojawił się kilka dni temu, spalanie wzrosło o ponad 1l na 100,km, spadła moc i zaczął głośniej pracować i wibrować. 5. OBDocker z allegro za 20zl 🙃 Wstępna ocena dostępnych informacji Dziękuję...
dzieki za odpowiedź, więc nie trzeba jej ustawiać, to już jedna wątpliwość rozwiana, właśnie w najbliższych dniach udaję się do mechanika, zobaczymy co powie i co o tym sądzi. Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie...
Witam samochód drugi raz podczas swojego żywota złapał P0191 czujnik ciśnienia listwy paliwowej- sygnał poza zakresem, sygnał nieprawidłowy. Ostatnim razem okazało się, że jeden wtrysk wyraźnie odstaje w próbie przelewowej. Zrobiłem logi dynamiczne fuel pressure, desired fuel pressure i fuel pressure regulation. Ciśnienie rzeczywiste przy maksymalnym...
Witam! Piszę bo już brakuje mi pomysłów. Auto po remoncie głowicy i wymianie rozrządu. Po poskładaniu wszystkiego do kupy problem z odpaleniem. Po podłączeniu przez kabel i program Multi Ecu Scan podczas kręcenia rozrusznikiem ciśnienie wzrastało do ok 190 bar lecz nadal nie odpalał po odpięciu kostki z jednego wtryskiwacza odpalał gdyż cisnienie delikatnie...
Witam. Alfa Romeo Mito 1.3 jtd 2013 rok. Od niedawna strasznie dużo pali. Po odpaleniu dodając lekko gazu chwilowe spalanie to ponad 40 litrów, nigdy wcześniej takich wyników nie było, średnie spalanie jest obecnie na poziomie 10litrów. Na komputerze nie ma błędów, wcześniej był stały błąd przepływomierza. Wyczyściłem i przejechałem 3300 kilometrów...
Ostatnio miałem podobny problem w Doblo 1.3 JTD. 410 000 km przebiegu 2004 Na początku nie chciał odpalać po mocnym rozgrzaniu. Gdy ostygł odpalał, rano zimny też. Później zaczął się problem z odpalaniem zimnego (bardzo długie kręcenie). Czujniki sprawdzane wszystko okej. Błędów nie ma od czasu do czasu tylko EGR. Świece grzeją tylko paliwa brak do...
no i dałem do sprawdzenia swojemu mechanikowi,wg niego pompa rozszczelniona,teraz ciśnienie jadoszczelniło,ale lepiej nie będzie tylko gorzej (odpalanie gorsze itd)-zamówiłem regenerowana przez Fiata z Włoch za 1200 zł,pewnie mozna taniej w Polsce,ale ile taniej?proponowano mi uszczelniacze do wymiany-koszt uszczelniaczy ok 500 zł,a reszta?jak już to...
Dzień dobry. Mam problem z alfa 146 1,9 JTD 1999r. Samochód nie odpala, nie działała pompa w baku, wymieniona na nową, nowy filtr, układ paliwa przeczyszczony, zalane nowe paliwo. Brak błędów w ECU. Na plaku silnik zapala, ale po jego wypaleniu gasnie, psikajac non stop chodzi na wolnych obrotach. Na jakie parametry powinienem zwrócić uwagę w FiatEcuscan,...
Pomocy . w okresie zimowym nalałem ropy jakiejś oszukane. samochód zaczoł mieć problemy brak mocy, Kazano dolać uszlachetniaczy itp.. potem wymiana filtrów paliwa i jakby lepiej . ale zaczął pojawiać się błąd, który komputer pokazywał cisnienie na listwie CRT . Ale z było coraz gorzej problemy z odpalaniem przy niskich temperaturach . bardzo długo musiałem...
Ty naprawiasz to auto czy szukasz rozwiązania dla mechanika? Sprawdzałeś pompę tylko którą bo tam są dwie pompy - elektryczna i mechaniczna. Sprawdzał ktoś jaką temperaturę widzi sterownik silnika gdy nie chce odpalić? Jakie jest ciśnienie paliwa widziane przez sterownik silnika gdy silnik nie chce odpalić? W jaki sposób stwierdziłeś że dostaje paliwo?...
Witam. Mam Fiata 1,9 jtd 105km i mam problem z wtryskami paliwa tj. pierwszy jest mokry i przy łączeniu z głowica „otulony” czarną mazią smołą a czwarty podobnie tylko dużo mniej śladowe ilości. Problem jest przede wszystkim podczas odpalania długo muszę kręcić rozrusznikiem. Dodam jeszcze, że z pod 4 wydobywa się ciśnienie, tak jak by z...
Zastanówcie się co piszecie. Świecąca kontrolka od oleju po samoczynnym zgaśnięciu silnika jest normalnym zachowaniem. W końcu brakuje ciśnienia oleju, a zasilanie mamy. Tak samo jak przed rozruchem. W pierwszej kolejności podpięcie pod komputer i obserwacja ciśnienia paliwa, obroty wałka rozrządu i wału korbowego.
Problem zaczął się od lekkiego dzwonka w drzewo. Po naprawach blacharskich + wymiana chłodnic i wentylatorów auto nie chciało zapalić ( czujnik uderzeniowy oczywiście wciśniety), sporadycznie zapalił, łapał ale nie zapalał, na plaku to samo. Podłączyłem pod kompa, błędy : P0190 - Wysoki sygnał P0645 - zniwelowany - ( nie wiem jak, narazie się nie interesuję...
Temat rozwiazany uszkodzony był bezpiecznik 70 przy akumulatorze.pozdrawian
Za mało danych by postawić jakąkolwiek diagnozę. Gaśnięcie silnika sugeruje problem z ciśnieniem paliwa. 1.9JTD to Common Rail, więc nie ma tam pompy wtryskowej... jest pompa wysokiego ciśnienia. Świece w JTD nie mają nic do gaśnięcia... kiedy już zapali to nie są potrzebne.
kolego czy możesz mi coś powiedzieć na temat tych korekcji czy nie? jak nie to po co tyle piszesz i w ten sposób mi nie pomagasz?? O to artykuł o którym pisałem: Jak można zdiagnozować wtryski Common Rail, że one leją, ponieważ nie daje się ich wykręcić? Co to znaczy? Może diagnosta odmówił dalszej współpracy, gdyż nie mógł wykręcić wtrysków? Zmień...
Witam serdecznie forumowiczów. Po długich walkach z usterką spadku mocy poległem. Mam to auta od dawna i od jakiegoś czasu zauważyłem duży spadek mocy. Kiedyś prędkość maksymalna wynosiła 220km/h, teraz z wielkim oporem osiąga 190km/h. Przyśpieszenie spadło, spalanie wzrosło, pojawiło się dymienie na czarno. Znam te silniki dobrze, ale chyba niewystarczająco....
Regulator ciśnienia paliwa w pompie CR do czyszczenia.
ten błąd oznacza blednę działanie czujnika ciśnienia na szynie
ciśnienie paliwa scania trafic ciśnienie paliwa zafira ciśnienie paliwa
2xrca 2xrca protokół obdii wykrywanie zwarcia
kondensator jamicon kondensator jamicon
Kierownica Saitek Farm Sim Controller nie jest wykrywana na laptopie Sprawdzanie szczelności układu paliwowego: zasilanie czy powrót?