No to powrót jest gdzieś zatkany i dlatego masz takie ciśnienie Na wolnych obrotach z założonym wężykiem podciśnieniowym do regulatora 2,5 bar, ze zdjętym 3
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
Jak wypinałem przewód za filtrem to trysnął czyli pompka daje , jak jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa ?
Sugerujesz za małe lub za duże ciśnienie paliwa ?
Wygląda na błąd sondy, ale ciśnienie paliwa należy sprawdzić Sprawdź jeszcze czujnik położenia przepustnicy, on też potrafi robić takie zachowanie silnikiem. . a gdzie się znajduje czujnik położenia przepustnicy? i jak sprawdzić ciśnienie paliwa?
A więc wtryskiwacze nie klikają. Sprawdz czego brakuje: stałego +12V, czy kluczowanej masy ze sterownika. Ciśnienie paliwa poprawne?
A czy sprawdziłeś ciśnienie paliwa przy silniku?
To teraz do sprawdzenia TPSa sprawdzenia czujnika temperatury płynu i powietrza. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie.
Zmierz ciśnienie na listwie paliwowej, filtr paliwa wymieniony. Reduktor ciśnienia paliwa na magistrali, wężyk podciśnieniowy na reduktorze paliwa, wyjdzie jak zmierzysz ciśnienie paliwa na chodzie auta.
Jakie ciśnienie podaje pompa paliwa? Kiedy był wymieniany filtr paliwa?
Zaraz zaraz, co on Ci na krótko podpinał??? Jakie ciśnienie masz paliwa przy silniku?
O ile dobrze kojarzę to ta pompa chyba tam działa w buforze. Może inaczej - nabija ciśnienie i się wyłącza. Czyli przy braku paliwa pompa by pracowała non stop, dwa gdzie jest ten bufor który robi pomiar ciśnienia paliwa, trzy po co tak komplikować układ.
sprawdzilem prad dochodzi do wtryskiwacza. Do trysku dochodzi +12,sterowany jest masą,sprawdź dokładnie,skoro na gazie jest ok.Zmierz ciśnienie paliwa (filtr kiedy zmieniany?)
Sprawdx więc ciśnienie. Jeśli stał rok czasu to wymień paliwo.
Jeżeli kompresja jest, iskra jest, paliwo jest to musi odpalić :D Może coś pominięte przy sprawdzaniu ? jakie ciśnienie daja pompa paliwa ? Auto ma LPG ?
ok jutro sprawdzę.
Może ciśnienie paliwa ma za duże . Jak możesz to zmierz i będzie wiadomo.
Jeszcze ciśnienie paliwa można by było sprawdzić, bo przy Gazie lubią się pompki paliwa zacierać.
Do sprawdzenia : - immobilizer (czy nie odcina) - zasilanie pompy - wiązka wtrysków paliwa - ciśnienie paliwa (pompa może podawać za niskie ciśnienie) - regulator ciśnienia na listwie (zobacz czy paliwo wychodzi za regulatorem) pomarańczowa kontrolka Check nie pokazuje żadnego błędu?
Czy wyskakują jakieś błędy ECM?Czy to występuje na prostej drodze,czy tylko na zakrętach lub zjazdach po zakręcie w dół?Sprawdz szczelność węzy paliwa.Oryginalnie do listwy wtrysków jest założony czarny,nieprzeźroczysty wąż paliwa,więc trudno będzie ci sprawdzić szczelność.Musisz założyć wąż przeźroczysty i po włączeniu silnika obserwować czy do listwy...
Zmierz ciśnienie paliwa, czy jak nie chce odpalić to jest iskra?Tylko benzyna czy jest na gazie?
3 mechaników już się poddalo nie mają pomysłu Nie kłam że byłeś u jakiegokolwiek mechanika. Do sprawdzenia dosłownie 2 rzeczy -kluczowanie wtryskiwaczy i ciśnienie paliwa. Cała filozofia. Albo źle wpięte odcinanie wtrysku do pracy na gazie, albo zwyczajnie martwa pompa. Tak że poproszę wpierw zmierzoną wartość ciśnienia paliwa w trakcie kręcenia.
Sprawdź ciśnienie paliwa może pompa wtryskowa ok a zawór ciśnieniowy nie trzyma. Poza tym sprawdź szczelność podciśnień.
we wszystkich postach piszesz że paliwo dochodzi i ma dobre ciśnienie a silnik nie chodzi... Czujnik temperatury nie zgasi ci silnika. Jeżeli wykluczasz cewki zapłonowe (koleżanka wymieniała 3 razy zanim trafiła na dobre) to jeszcze pozostaje usterka przekaźnika lub ECU. Czy po zgaśnięciu jest ciśnienie paliwa, czy pompa pracuje a wtryskiwacze nie podają.
Sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa na listwie. Impuls ze sterownika to kilka ms i bez odpowiedniego ciśnienia paliwo nie poleci. Jak masz oscyloskop sprawdź czy sterownik steruje wtryskami.
może immo padło.w nexi immo odcina tylko sterowanie wtryskami,iskra będzie ,ciśnienie paliwa będzie,napiecie na wtryskach będzie a nie będzie sterowania wtryskami ze sterownika.
Narazie pompkę zostawiłbym w spokoju , odzywa sie na zapłonie , na 50 milczy. Zmierzyć ciśnienie paliwa , na krótko podpinając pompkę. Jeszcze raz powtarzam , przy gazie masz odcięcie pompki i napewno jest emulacja wtrysków - tutaj szukaj uszkodzenia , nieprawidłowego działania.
Ciśnienie paliwa to tylko manometrem wpiąć się w listwę wtryskową - jest tam nawet zaworek do manometru. I polecam pójść w tą stronę. a może Check się nie pali?
Ciśnienie paliwa, świece, sonda, uszczelka pod głowicą, kody błędów - to bym ja sprawdzał w pierwszej kolejności. Katalizator również sprawdzić. Pozdrawiam.
Map sensor podmieniłem i jest to samo. Podłączyłem w obwód pompki manometr i czujnik ciśnienia właściwie reguluje ciśnienie paliwa względem obciążenia. Także raczej dobrze współgra z Map sensorem. Tylko że interfejsem nie zdiagnozuje się cewki...
Serdecznie dziękuję.Tak mi się wydawało ale nie byłem pewien.W Lanosie jest 2,7 i tutaj też spodziewałem się podobnego wyniku.W poniedziałek zmierzę na samej pompie a potem dalej i poinformuję.Pozdrawiam.
Odpuść na razie te wtryski.Jedż do jakiegoś mechanika który zmierzy ciśnienie paliwa,bo jeśli pompa miała rozerwane sitko i było w niej tyle syfu to na 99 jest ona do wymiany.
Ciśnienie paliwa, od tego każdy, nawet totalny zakichany laik zaczyna. Jak tam jest ok, to zasyfione białym nagarem wtryskiwacze, co norma w zagazowanych badziewoo
Na moje to problem raczej w ciśnieniu paliwa będzie..
kolego nie są to kpiny ale moi poprzednicy mają sporo racji , ople po przebiegu więkrzym niż 150000 wymagają ingeręcji mechanika , jeśli zapłon jest OK ciśnienie paliwa w normie to pozostalo szlifowanie zaworow to normalka i wszystko wraca do normy ,silnik znowu jest elastyczny.
usterka usunieta ostatecznie powodem problemów był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.
Niestety dalej mam ten sam problem samochód odstawiłem do następnego warsztatu i w zasadzie nic się nie zmieniło. Komputer nie wykazuje żadnych błędów. Ciśnienie paliwa OK, Sprawdzany był jeszcze czujnik temperatury też jest ok. Pozostało chyba jeździć aż usterka sie bardziej uwypukli. Taki sam problem zasygnalizował kolega "J3st3r3k" w poście "lanos...
Według mnie sterownik reaguje poprawnie cut-off przy spadku obrotów a następnie próba korekcji skadu mieszanki. Pytanie czy w chwili dodania gazu sterownik natychmiast zwiększa współczynnik wypełnienia impulsu wtryskiwaczy,czy emulator wtr.nie robi jaj,czy ciśnienie paliwa wporządku i czy sterownik nie zgłasza usterek. Przecież to opel:-) Może być coś...
Uzasadnieniem zwłoki w wyłączeniu pompy jest to , co opisał ktoś kilka postów wcześniej. A mianowicie wysterowanie emulatora wtrysków tak, żeby wyłączał wtryski na kilka sekund po włączeniu gazu. Dzięki temu silnik ma czas sassać mieszankę gazowo-powietrzną, zanim "zdechnie" z braku benzyny. To tak w skrucie. U siebie w Lanosie zrobiłem odcięcie pompy...
Witam A co z zaworem podciśnieniowym jak jedziemy szybko na gazie to podciśnienie z dolotu zamyka zawór by było odpowiednie ciśnienie na wtryskach (tak mi się wydaje) i pompa pompuje a paliwo jest blokowane przez zawór no i przez wyłączone wtryskiwacze. Mam instalke Lpg w lanosie 110 tysięcy zrobionych na gazie pompa jeszcze działa ale zaczyna kuleć...
Gdzie może być problem ? A np w kluczowaniu wtryskiwacza, za małym ciśnieniu paliwa, zapieczonym wtryskiwaczu...
To że pompa paliwa coś podaje to nie znaczy, że działa prawidłowo. Ciśnienie na listwie paliwowej winno wynosić w stosunku do ciśnienia w kolektorze ssącym około 3 bary. Podłącz manometr i sprawdź działanie zaworu regulacji ciśnienia paliwa (korektor sterowany podciśnieniem z kolektora). Jeżeli na pracującym silniku wtryśniesz odrobinę paliwa do kolektora...
Witam. Sprawdź ciśnienie paliwa. Ma być prawie 3 bar. Pompa jest pod siedzeniem. Klucz nasadowy 12 i do roboty. Często nie łączy same złącze od pompy pod samochodem. Pompa ma być cicho. zacznij jednak od spawdzenia przekaźnika pompy. Jest pod maską. Zdarzało się, że były usmalone kable przy samym gnieździe. Pompę sprawdzisz zwierając pin 30 i 87 w gnieździe...
Witam Auto jak w opisie, z gazem II gen. Silnik chodzi ładnie, równo, ale tylko do 2000 obr./min., powyżej nie ma jazdy. Strzały, telepanie, brak mocy, oraz check i bład P0342 - Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - low input - wiring short to earth, CMP sensor. Po wymianie czujnika wałka rozrządu, bez zmian, nie ma poprawy. Sygnał do czujnika...
Sprawdz ciśnienie paliwa. To wygląda mi na uszkodzoną pompę paliwa. To jest efekt jeżdzenia na gazie bez benzyny w zbiorniku. Jak silnik jest zasilany gazem to pompa cały czas pracuje, nie otwierają się tylko wtryskiwacze. Praca pompy "na sucho" zwykle kończy się jej uszkodzeniem. Chyba czekają Cię wydatki... Jeśli nie masz manometru to sprawdz czy...
pomysł jest taki, albo niskie cisnienie paliwa, albo czujnik temp przekłamuje
Trzeba by zrobićmu chociaż podstawową diagnozę jak nie chce zapalić. czy iskra jest, czy ciśnienie paliwa w listwie, czy wtryski się otwierają. A co mówi lampka od immo, tam chyba jest osobna w chwili gdy nie chce zapalić ? Jeżeli z immo to taki system jak w nexii / lanosie to proponuję cewkę immo przy stacyjce obadać i połączenia po drodze, do puszki...
Cewka nie oberwala, ale robiłem podmiane z inną sprawną i Iskra bardzo słaba, świece były czarne, zakopcone i mokre od paliwa. Masy na miejscu, sprawdzałem wczoraj, od tego zworka przy EGR idą dwa przewody, różowy i pomarańczowy, na obu jest 12V. Ciśnienie paliwa jest fatalne, filtr paliwa można wyjąć i nic nie kapnie. Kilometrów nie wiele ale mechanicznej...
To jeszcze pozostał regulator ciśnienia paliwa, a najlepiej to będzie podpiąć kompa.
W układzie paliwowym niema czujnika informującego sterownik silnika o ciśnienie na szynie paliwowej. Na te 2 s. po przekręceniu sterownik silnika wystawia masę na przekaźnik pompy paliwa. Jeżeli przekręcasz kilkakrotnie kluczyk bez uruchomienia silnika to w końcu sterownik przestaje wystawiać masę i musisz odczekać. Najczęstszym powodem takiego objawu...
jeśli jeździsz już trochę czasu na gazie to jest to sytuacja normalna , żeby temat rozwiązać musisz: po pierwsze we własnym zakresie lub w jakimś serwisie wyjąć wtryskiwacze paliwa i umyć je w myjce ultradźwiękowej najlepiej jeszcze z podłączonym urządzeniem generującym impulsy aby wtryski w czasie mycia pracowały, po drugie zmierzyć ciśnienie paliwa...
Ja bym zaczął od sprawdzenia ciśnienia paliwa. Powinno być 2,8 - 3,2 bara
Sory dopiero dziś przeglądam posty Wymieniłem filtr powietrza,paliwa,olej silnikowy,silnik krokowy,świece,przewody,czujnik ciśnienia i nic zero poprawy , po podłączeniu pod komputer nie wykazało żadnych błędów.Sprawdziłem wszystkie przewody podciśnień i ich mocowania tez nic nadal szarpie mniejsze ciśnienie na jednym raczej nie co do postu pierwszego...
Witam serdecznie Pacjent: Daewoo Lanos 1999 1.5 16V 100KM Instalacja: OPTIMA ECO-TEC + SHARK + wtryskiwacze ALEX Montaż: 2013 Przebieg na LPG: 45tysięcy Problem: 1/4 zbiornika benzyny na około tysiąc km. Rozeznałem się trochę w temacie, poczytałem wiele tematów i chciałbym w końcu rozwiązać ten problem, ale mam kilka pytań. 1.Czy mogę wyjąć całą listwę...
Auto bez LPG, 90ooo km, nie zapala po normalnym zgaszeniu silnika na parkingu. Czasem łapie na kilka suwów tylko. Ciśnienie paliwa, iskra są. Na plaku słabo ale odpala. Rozrząd sprawdzony, ciśnienie sprężania 10,4,10,4 ale to raczej nie zasadnicza usterka. Dioda immo gaśnie. Pompa po zapłonie startuje na trzy sekundy. Brak komunikacji ze sterownikiem...
Spalanie zależy głównie od stylu jazdy i terenu (w terenie górzystym spalanie będzie większe) w jakim się porusza. Jeśli silnik jest sprawny, a samochód pali za dużo to albo jest nieumiejętnie eksploatowany (np. jazda na zbyt niskich obrotach, przyspieszanie na wysokich biegach), albo ma zbyt duże opory toczenia (przyblokowane hamulce, zbyt niskie ciśnienie...
instalacja lpg - landi les98 strzela w dolot nie sprawdzałem jedynie ciśnienia paliwa tps ok temperatura wskazywana jest dobrze
Wtyczki sa jasno niebieskie, błekitne. Zasilanie 30 pin B1 i C16. 15 po zapłonie pin C4 i masy A12, B10, C12, C13, D1 wszystko jest. Listwe wtryskową odkreciłem i patrzę czy wtryskuje paliwo i wtryskuje tak samo jak i iskrę czyli sporadycznie. Gdy raz na kilkadziesiąt razy zatrybi i podaje paliwo iskra też wtedy jest. Sprawdziłem napięcie według schematów...
Nie chcę się upierać, ale zależałoby mi na opisie postępowania w zakresie weryfikacji zasilania dla tego wtryskiwacza. Oczywiście, starając się możliwie wyjaśnić wszystko, żeby nie być posądzonym o głupią upartość: - Iskra jest, na wszystkich świecach, kąt wyprzedzenia chyba jest nie sprawdzenia w prosty sposób w tym aucie (strobo mam, ale nie wiem...
Witam! Autko jak w temacie ,jest to rocznik 05r. z sterownikiem DELPHI. Auta nie daje się uruchomić (czasem załapie na sekundę i zgaśnie) Sprawdzone zostały; 1. zasilania sterownika silnika ok 2. zasilania i połączenie immo/ecu ok 3. ciśnienie i pompa paliwa ok 4. wtryskiwacze ok 5. zapłon/iskra ok Dodam ,że z autem nie można się połączyć ,ani Launch'em...
A ja pobawiłbym się inaczej - mam takie próby za sobą w L-jettronicu mojej byłej mazdy - szykowana była pod nitro - stąd modyfikacje, ok już do rzeczy. Jak napisane zostało wcześniej - moc zależy od pojemności - ale nie bezpośrednio - dwa czynniki - powierzchnia denka tłoka, tej nie zmienimy, założeniem jest że zostanie silnik 1,4. Drugim czynnikiem...
No pewnie że ma! Na podstawie m.in. ciśnienia i temperatury powietrza sterownik dobiera dawkę paliwa.
Jest to wężyk od podciśnienia - do regulatora ciśnienia paliwa. Należy go tam podłączyć , sprawdzając , czy nie jest popękany.
Proponuje sprawdzić bezpieczniki na początek, kontrolka ładowania, ciśnienia oleju świeci?
Zrób ten test na spaliny, lub poważniej zastanów się nad parownikiem, chłodnice same nie wybuchają, albo to ciśnienie związane z UPG, albo gaz idzie w obieg chłodzenia silnika, co już będzie zależeć od konstrukcji parownika/reduktora gazu. Są parowniki, które są narażone na takie awarie, trzeba by sobie sprawdzić swój model. Ile może mieć najechane?...
Jeśli nikt się nie pomylił o ząbek przy składaniu rozrządu, to nie bardzo widzę związek. Silniki 16 zaworowe lubią wysokie obroty, co przekłada się bezpośrednio na spalanie. Trzeba by przepatrzeć kolejno, wszystko co ma związek ze sterowaniem składem mieszanki. Od sondy lambda począwszy, poprzez czujnik temperatury do regulatora ciśnienia paliwa. Nie...
Błąd zaworu powietrza biegu jalowego powstaje przy nieszczelnosciach za przepustnicą. 1sterowanie zawodem EGR , 2 serwo , 3 układ pochlaniacza par paliwa , regulatora ciśnienia paliwa.. Gasniecie silnika może być powodowane niedostatecznym ciśnieniem paliwa lub saczeniem gazu przy pracy na paliwie , te usterki jednak nie generują błędu silniczka krokowego...
Skoro to takie proste to ile taka prosta czynność może mnie kosztować u mechanika? Generalnie EGR jest zamknięty, ale otworzenie go na ~2% to już dławi silnik, na ~4% gasi na wolnych obrotach. Po dodaniu gazu można otworzyć EGR i na 100%. Może teoretycznie zamknięty przepuszcza na 1% i już wpływa to na pracę silnika. Musze zaślepić EGR, bo i tak membrana...
... albo wtryski mają prostatę, albo regulatorek ciśnienia zdeflorowany i benzynka się leje w kolektor. Ewentualnie cierpi na nadciśnienie paliwa, za sprawą w/w regulatorka lub zatkanego powrotu.
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Odłącz wężyk podciśnieniowy i sprawdź czy nie leci tamtędy paliwo(nie powinno). Później sprawdź czy po zagnieceniu powrotu czy coś się poprawi
Witam serdecznie.Miałem podobny przypadek i to były zapchane wtryski i regulator cisnienia w listwie.Zmierz ciśnienie na listwie(2,7At.) i wymontuj i popatrz jak leci paliwo z wtrysków.Pozdrawiam.
IrekKo - powiem ci tak gadałem z takim jednym czechem (www.bitpowers.cz) jak spojrzysz na tą stronkę to będziesz wiedział że kolo coś wie na ten temat mówił on że do tego chip'a co mam zrobimy taki myk z sondą to jest jeszcze w stanie podnieść wydajność tego chip'a o 100% - czyli mam jakieś 18% teraz na + i jak mi niech da jeszcze z 15% to będzie 33%...
te kody ze zdjec to sa wszystkie kody jakie mozna sczytac za pomoca checka? u mnie w opelku mam takie kody: czy to samo jest w matizie? UKŁAD WTRYSKOWY I ZAPŁONOWY zwarcie pinów A i B w złączu diagnostycznym 10 - Kody błędów nie zaprogramowane 12 - Rozpoczęcie procedury odczytu pamięci usterek / Brak błędów 13 - Sonda lambda - brak sygnału 14 - Czujnik...
Jest od instalacji LPG, jeden wężyk jest do pomiaru ciśnienia gazu, drugi podciśnienia w kolektorze ssącym i takie efekty mogły być. "Wcisnąłeś", to i skręć opaskami. Przewód paliwa ma numer katalogowy 1,5 8V > 96352102 1,5 16V > 96350574 Nie dziaduj, w tym wężyku jest kilka bar ciśnienia, wymień przynajmniej na używany, bo to obecne równie łatwo może...
witam nie jestem pewien co do zadziałania imo na pompke paliwa w lanosie czy czasem nie odcina wtrysku ale jest kontrolka sygnaliz stan ukl mowa oczywiscie o fabrycznym imo a w lanosie pompka startuje i wytwarza cisnienie zaraz po wł zapłonu na 2 s a czasem dopiero po impul z cujnika połoz nie ma zadnego czujnika cisnienia z czego to wiec wynika:?:
Masz paliwo? pompa działa? Miałem kiedyś coś podobnego - po przekopaniu auta okazało się że winny jest czujnik ciśnienia oleju - robi zwarcie, pali bezpiecznik, siada pompa a do tego immo tnie zapłon bo tez nie dostaje zasilania.. czujnik jest z tyłu na spodzie silnika. Jeżeli jest mokry od oleju do wymiany, jest niedrogi, potem włóż bezpiecznik i...
Mam problemy podczas uruchamiania zimnego silnika. Czas rozruchu trwa kilka ładnych sekund. Natomiast po uruchomieniu i zgaszeniu pali na dotyk. Koledzy sugerowali, że jest to pompka paliwa, więc ja wymieniłem, tak samo jak filtr paliwa i sprawdziłem działanie regulatora ciśnienia, wtryskiwacze nie są zapieczone bo czasem jeżdżę na benzynie. Świece,...
Problem polega na tym, że na gazie chodzi super, a na benzynie przerywa, pracuje nie równo, ciężko mu wejść na obroty czasami gaśnie. Wymieniłem już świece i filtr paliwa. Zrobiłem również autodiagnostykę i wyrzycił mi błąd 33 "Czujnik ciśnienia bezwzględnego - za wysokie napięcie" Nie wiem czy to jest to i gdzie szukać takiego czujnika. Jak przełącze...
czas opóźnienia sądy lambda 20 sek (nawet do60) cut - off na 1500 - 2000 obr bo bedzie strzelał w gaznik zubozenie - pobaw sie 20 do 40 % tak aby nie szarpał emulacja H L - H-nieco wiecej od L ale bez przesady bezwladniśc TPS ok 0,2 V przelaczenienie na gaz 2000 do 2500 narastajaco temp przelaczenia LPG 10-20 + opornik 100 ohm zwierany recznie przez...
lanos ciśnienie pompy paliwa lanos ciśnienie lanos paliwa
schemat nissan primera workbench bramka projektor telefonu
śmieszne dowcipy briggs paliwo oleju
DeLonghi Perfekta Deluxe – kontrolka fusów świeci cały czas, reset licznika, lokalizacja czujnika Mercedes ML W163 – jak wyłączyć sygnał ostrzegawczy BRAKE, kontrolka nie gaśnie