Zachowanie sondy jest całkowicie normalne, nie w niej szukaj problemu. Faktycznie warto byłoby sprawdzić ciśnienie paliwa.
3,5 bar ciśnienie paliwa
Ciśnienie paliwa zmierz.
Ciśnienie paliwa powinno wynosić 3 - 3,5 bara. Trzeba by sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i regulator obrotów.
Tak kierowcy i napinacze pasów, sensor air bag wymieniony dopisany vin i skonfigurowany, nie pisze jaki konkretnie, po teście kalkulatorów wywala napis znaleziono nieskonfigurowany kalkulator. Sprawdzałem i każdy sterownik skonfigurowany prócz tej blokady z którą się nie łączy. Co zauważyłem to synchronizacja wykonano wskakuje na sekundę odpinałem czujniki...
Zgasł, pół zbiornika paliwa jest. Mówili że ma za niskie ciśnienie w serwisie.
A co z ciśnieniem paliwa.
Nakrętka z pompy paliwa była pęknięta i tam biło, po wymianie wszystko ok :)
Do sprawdzenia: -obroty silnika w czasie rozruchu (to że rozrusznik kręci nie jest żadną inf. konkretna wartość) -ciśnienie paliwa Na uruchomionym silniku, test przelewowy.
Ja bym się zajął tymi skaczącymi obrotami .Dobij czujnik GMP do koła zamachowego. Jak będziesz miał obroty równe i ciśnienie paliwa prawidłowe to wtryski się zacierają.
pierwsze co bym zrobił to sprawdził ciśnienie paliwa i sprawdził przekażnik sterujący pompą wspomagającą która jest w baku.
Ciśnienie paliwa niby ok wg kompa, robił też tuner od chip tuningu mapę co niby mniej paliwa daje ale bez zmian. Ciśnienie było sprawdzane ale nie dokładnie. Na cieplym silniku 26,27,28,26
Nie, chyba, że pali 100/100. W korku (chyba nie zawsze) jest taki zaworek odpowiedzialny za to żeby się nie robiło podciśnienie. Jak byś zalał cały bak i jeździł to w końcu auto by stanęło bo podciśnienie było by większe jak ciśnienie pompy.
Na pierwszy ogień sprawdziłbym dociągnięcie nakrętek rurek wysokiego ciśnienia na wtryskiwaczach. Może za słabo dociągnięte lub już poprzeciągane. Towarzyszące butowaniu zjawisko może być bezpośrednim skutkiem tego: spada ciśnienie na listwie i czujnik notuje zanik ciśnienia. Jedno jest pewne: ktoś tam już coś reanimował przed tobą i może być sporo...
Mam problem z Renault Espace III 2.2 dci, auto gaśnie pod pełnym obciążeniem. Na pierwszym biegu nie gaśnie, gaśnie na pozostałych jak dodam gazu do oporu, na różnych biegach przy różnych obrotach silnika. Jeśli przyśpieszam stopniowo to auto będzie się rozpędzało do wysokich prędkości. W aucie zregenerowane są wtryski - lały. Zawór regulacji ciśnienia...
Dzisiaj zająłem się tym za niskim ciśnieniem benzyny, bo był to jedyny trop. Powodowała go nieszczelność regulatora paliwa. Po wymianie oringu ciśnienie wzrosło do przepisowych 3,5 bara, ale problemy z mocą pozostały. Za to lambda skoczyła do 900 mV. Więc ją odpiąłem - i problem zniknął. Na benzynie i gazie samochód idzie może trochę słabiej niż powinien,...
Witaj Czy poradziłeś sobie z tym problemem ? U mnie po braku paliwa udało się odpalić auto i wszystko było OK. Po godzinie wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem układ i ...... ciężko zaczął odpalać. Jak już odpalił, chodził na wolnych obrotach równo kilka minut, po czym na CLIP-ie ciśnienie wariowało od 250 do 450. Gdy tylko spadło poniżej 00 od razu...
Sprawdź czy silnik ma ,,przedmuchy'' , czy EGR sprawny, może być problem z przepływką. Ciśnienie paliwa też do kontroli. Trzeba pojeżdzić z Clipem i pogapić się w parametry. Mam podobnie w swoim Espace IV , tylko u mnie silnik ma spore przedmuchy, więc wali z odmy do dolotu poza przepływką i dawki paliwa odpowiedniej nie ma. Budzi się od 2000obr/min.
Witam. Pacjent pali bez problemu, jedzie ok ale przy wciśnięciu gazu do oporu spada ciśnienie na listwie. Wygląda na padającą pompe wysokiego ciśnienia. korekcje na wtryskach 0,5-0,7 na jednym 2,0. Dymu brak czyli brak paliwa. W filtrze paliwa troszkę większych piłków ale bez sząłu plus po wylaniu zawartości oczka jakby olej w wodzie( nie wiem takie...
pompa jest koło rozrzadu ma do czolowej obudowy podłączona kostke z kablami. Dobre sobie, pompa elektroniczna... Jak widzisz, mechaniki bedo rechotały jeszcze ze 3 miesiące... Te kabelki, co je masz podłączone do pompy wysokiego ciśnienia (WC), to są zwykłe kable elektryczne zasilające prądem pokładowym zmodyfikowanym tzw. taktującym regulator wydatku...
Hmm...nie charakterystycznego kliknięcia przy blokowaniu kierownicy tym nie mniej blokuje ją...też myślałam że to blokada kierownicy (miałam taką usterkę w Megane)jednak auto przy usterce blokady kierownicy nie odpala zupełnie i wywala czeki .....a tu raz pali raz nie pali....ciśnienie paliwa ?nie mam pojęcia...ale uszczelniany był jeden wtrysk jeśli...
Właśnie błędów brak, poza błędem odczytania prędkości auta. Błąd obecny i nie można usunąć. Podejrzewam uwalony lub przegnity gdzieś przewód. Podmieniłem regulator na pompie, ale na podmienionym wywala błąd DF208 (Obwód elektrozaworu ciśnienia paliwa - obwód otarty lub zwarcie do masy) - czyli kupiłem na szrocie uwalony (kupiłem w celu sprawdzenia i...
Witam. Chciałbym zasięgnąć opinii, czy zdefektowany czujnik temp. paliwa ma wpływ na wyłączanie się turbiny i wpadanie silnika w awaryjny tryb pracy? Chcę nadmienić, iż po regeneracji turbiny, wymieniono zawór sterujący ciśnieniem do turbiny, wymieniono wszystkie przewody a w dalszym ciągu występuje ten uciążliwy problem z wyłączaniem się turbiny. Badanie...
Witam ! Mam problem z Renault Espace III 2.2 dci (2000r.). Mianowicie gdy nim jadę i przyspieszam powoli jest wszystko ok, a jak przyspieszę raptownie to gaśnie. Wymieniałem już zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie ,filtr powietrza, paliwa i nic nie pomogło. Dodatkowo dodam że gdy go podpinam pod komputer wyskakuje mi błąd : P1882 Obwód czujnika...
Czujnik ciśnienia atmosferycznego pokazywał 1013kPA przy odpalonym silniku czyli raczej dobrze. Mile widziany ktoś kto ma noty techniczne Renault. Skoro błąd jest G5 to chyba powinien się tyczyć konkretnego czujnika nie?
Dokładnie. Jest jeszcze przed tobą między innymi; - awaria elektrycznej blokady kierownicy - awaria elektrycznego hamulca postojowego - awaria silniczka klapki wlewu paliwa - awaria panelu sterowniczego lusterek - awaria czytnika karty - awaria chłodzonego płynem alternatora (jeżeli posiadasz) itd. Jesteś dopiero na początku tej "drogi".
kraftstoff einspritzung ausser betrieb to znaczy paliwo wtryskowe poza użyciem(zakresem) ,że ci to tak napisze. czyli nie spełnione warunki ciśnienia paliwa. prawdopodobnie zawór regulacji ciśnienia .Taki komunikat w każdym normalnym aucie odcina moce i po odpaleniu ponownym dalej jedziesz. Renault musisz skasować błąd. odłącz na piętnaście minut akumulator...
Powod blahy.Slaba masa.Typowa usterka.
Witam! Mam problem z Renault Espace IV 2.2 DCI 2004r, auto nie odpala bez pomocy plaka, a gdy już odpali trzeba pedałem utrzymywać obroty ponad 2 tysiące. Gdy obroty spadną auto gaśnie, w błędach jest tylko przekaźnik świec żarowych/ lub same świece. W parametrach jest delikatne odchylenie od zadanego ciśnienia paliwa o ok 5-8%, miał może ktoś podobny...
Jeżeli samochód jeździł na gazie to proponowałbym najpierw sprawdzić stopień sprężania w silniku aby ustalić stan pierścieni tłokowych. Aby to stwierdzić i wyeliminować nieszczelność zaworów można przeprowadzić test wstrzykując kilka cm3 oleju do każdego z cylindrów. Drugim krokiem jest sprawdzenie układu paliwowego, pomiar ciśnienia podawanego paliwa...
Owszem jest . Pokaż!!!!!!!!!!!!!! Pisze o LII!!! A co myślicie o takim przypadku- auto pali gdy naciska się " gruszkę" gdy przestaniemy naciskać zgaśnie po 5s. Gruszka jest twarda. Ooooo. Ktoś mnie wywołał do tablicy :D Będzie trochę problem z pokazaniem ale postaram się coś wymyślić żeby troszkę Cię poduczyć :D Zrzut ekranu z programu doboru części...
to skopjuj i wklej w przeglądarkę to wskoczy jaki to wyłącznik. on jest na ramie po lewej stronie przy amortyzatorze. https://www.google.pl/search?q=wy%C5%82%...
Też mam podobny problem z Laguna z silnikiem IDE 2.0 z 2002r. Obecnie ma 200 000 km i od pewnego czasu w korkach zapala się kontrolka ESP i auto przechodzi w stan awaryjny - brak przyspieszenia i max 40km/h. Serwis Renault powiedział żebym tak do nich podjechał to podłączą pod kompa. Odkryłem że jak zgaszę silnik i wyjmę kartę a następnie ponownie uruchomię...
witam ponieważ nie wiem jak to się stało ale temat został zamknięty, więc postanowiłem dodać nowy post, jako kontynuację poprzedniego. Na początku chciałem podziękować kolegom za rady odnośnie objawów, w większości przypadków może faktycznie pomogłaby wymiana cewki lub świec. trafiłem na naprawdę dobrych fachowców, zaczęliśmy od świec bo i tak były...
Witam, Mam problem z moim Espace 1.9DCI F9Q 115KM. Auto, co najlepiej widać np na 3 biegu począwszy od obrotów poniżej tysiąca, rozpędza się tragicznie powoli, turbina nie dmucha. Podczas tego potrafi lekko poszarpywać (poszarpywanie zdarza się też podczas spokojnej jazdy na trasie ze stałą prędkością obrotową). Dopiero w okolicach 2000 obrotów jest...
Laguna III KT12 Numer rejestracyjny CH771ER VIN VF1KT32G647228407 Model Laguna III Model typu KT12 Data produkcji 04 2012 Numer produkcji pojazdu S357750 Poziom wyposażenia EA3 Dodatkowo do poziomu wyposażenia SAN913 Dodatkowo do limitowanej edycji SAN513 Kod lakieru TEHNK Tapicerka siedziska Skóra Wykończenie wnętrza HARM01 Kraj zastosowania przepisów...
Tytuł Laguna III KT1N Czarna perłowa VIN VF1KT3N0642823923 Model Laguna III Typ modelu KT1N Data produkcji 01 2010 Numer produkcji pojazdu S063425 Poziom wyposażenia EA5 Dodatkowo do poziomu wyposażenia SAN913 Dodatek do limitowanej edycji EVO Kod lakieru TECNG Tapicerka siedziska Skóra Wykończenie wnętrza HARM02 Kraj zastosowania przepisów technicznych...
Witam, Po wczorajszym CLIPie Lala odpalała się raz w jednym trybie awaryjnym (tym, gdzie wysokie obroty dawały się jeszcze zwiększyć, a jej komputer pokładowy mówił: Injection system faulty bez wywalania błędu na pomarańczowo), raz w drugim (tym, gdzie obroty sa "stałe" 2200 i jakby lekko falujące, a jej komputer pokazuje Injection fault plus ESP fault...
ciśnienie renault espace renault ciśnienie paliwa ciśnienie paliwo renault espace
falownik sterować moment amilo instrukcja schemat woltomierza analogowego
najlepszy router parametry silnika elektrycznego
Jak zapisać ułamek niewłaściwy w Excelu? Bezpiecznik podświetlenia tablicy Renault Clio II 2003