Zachowanie sondy jest całkowicie normalne, nie w niej szukaj problemu. Faktycznie warto byłoby sprawdzić ciśnienie paliwa.
3,5 bar ciśnienie paliwa
A co z ciśnieniem paliwa.
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Ciśnienie paliwa zmierz.
Renault Espace z 2000roku 2.0 16v problem polega na tym że czuć na zewnątrz auta paliwo z tyłu, nie ma żadnych wycieków bak był do pełna zatankowany w tej chwili jest pół, po odkręceniu korka wlewu jest duże ciśnienie, czy to może być wina zatkanego jakiegoś odpowietrznika ?
Ciśnienie paliwa powinno wynosić 3 - 3,5 bara. Trzeba by sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i regulator obrotów.
Tak kierowcy i napinacze pasów, sensor air bag wymieniony dopisany vin i skonfigurowany, nie pisze jaki konkretnie, po teście kalkulatorów wywala napis znaleziono nieskonfigurowany kalkulator. Sprawdzałem i każdy sterownik skonfigurowany prócz tej blokady z którą się nie łączy. Co zauważyłem to synchronizacja wykonano wskakuje na sekundę odpinałem czujniki...
Do sprawdzenia: -obroty silnika w czasie rozruchu (to że rozrusznik kręci nie jest żadną inf. konkretna wartość) -ciśnienie paliwa Na uruchomionym silniku, test przelewowy.
pompa jest koło rozrzadu ma do czolowej obudowy podłączona kostke z kablami. Dobre sobie, pompa elektroniczna... Jak widzisz, mechaniki bedo rechotały jeszcze ze 3 miesiące... Te kabelki, co je masz podłączone do pompy wysokiego ciśnienia (WC), to są zwykłe kable elektryczne zasilające prądem pokładowym zmodyfikowanym tzw. taktującym regulator wydatku...
Ja bym się zajął tymi skaczącymi obrotami .Dobij czujnik GMP do koła zamachowego. Jak będziesz miał obroty równe i ciśnienie paliwa prawidłowe to wtryski się zacierają.
Zgasł, pół zbiornika paliwa jest. Mówili że ma za niskie ciśnienie w serwisie.
pierwsze co bym zrobił to sprawdził ciśnienie paliwa i sprawdził przekażnik sterujący pompą wspomagającą która jest w baku.
Wymieniłem filtr paliwa( był wymieniany w sierpniu ) i oringi na przewodach i jest ok. Zatankowałem paliwa na pewnej stacji i jak na razie auto jeździ o niebo lepiej niż wczśniej. Możliwe że była jakaś nieszczelność podczas wiekszego zapotrzebowania na paliwo i ciągnął powietrze. Posprawdzam jeszcze ale do prędkości 140-150 wszystko jest ok nie wiem...
Z tym gaszeniem silnika to miałem na myśli, to że jak go zgasisz to powinno być słychać turbinę która rozpędzona schodzi z obrotów i w końcu się zatrzymuje. Jeśli jest zatarta to niebędzie jej słychać, bo stoi, można to sprawdzić poprzez obrót jej ręką ale do tego trzeba coś rozkręcić. Nieszczelność przewodów wydechowych i dolotowych od silnika do turbiny...
Nie, chyba, że pali 100/100. W korku (chyba nie zawsze) jest taki zaworek odpowiedzialny za to żeby się nie robiło podciśnienie. Jak byś zalał cały bak i jeździł to w końcu auto by stanęło bo podciśnienie było by większe jak ciśnienie pompy.
Witam.Jak wygląda narastanie ciśnienia paliwa względem obrotów?czy sterownik widzi obroty wału?jakieś błędy?czy za każdym razem słychać pracę blokady kierownicy?
kraftstoff einspritzung ausser betrieb to znaczy paliwo wtryskowe poza użyciem(zakresem) ,że ci to tak napisze. czyli nie spełnione warunki ciśnienia paliwa. prawdopodobnie zawór regulacji ciśnienia .Taki komunikat w każdym normalnym aucie odcina moce i po odpaleniu ponownym dalej jedziesz. Renault musisz skasować błąd. odłącz na piętnaście minut akumulator...
Ciśnienie paliwa niby ok wg kompa, robił też tuner od chip tuningu mapę co niby mniej paliwa daje ale bez zmian. Ciśnienie było sprawdzane ale nie dokładnie. Na cieplym silniku 26,27,28,26
Witam ! Mam problem z Renault Espace III 2.2 dci (2000r.). Mianowicie gdy nim jadę i przyspieszam powoli jest wszystko ok, a jak przyspieszę raptownie to gaśnie. Wymieniałem już zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie ,filtr powietrza, paliwa i nic nie pomogło. Dodatkowo dodam że gdy go podpinam pod komputer wyskakuje mi błąd : P1882 Obwód czujnika...
Na pierwszy ogień sprawdziłbym dociągnięcie nakrętek rurek wysokiego ciśnienia na wtryskiwaczach. Może za słabo dociągnięte lub już poprzeciągane. Towarzyszące butowaniu zjawisko może być bezpośrednim skutkiem tego: spada ciśnienie na listwie i czujnik notuje zanik ciśnienia. Jedno jest pewne: ktoś tam już coś reanimował przed tobą i może być sporo...
Czujnik ciśnienia atmosferycznego pokazywał 1013kPA przy odpalonym silniku czyli raczej dobrze. Mile widziany ktoś kto ma noty techniczne Renault. Skoro błąd jest G5 to chyba powinien się tyczyć konkretnego czujnika nie?
Dokładnie. Jest jeszcze przed tobą między innymi; - awaria elektrycznej blokady kierownicy - awaria elektrycznego hamulca postojowego - awaria silniczka klapki wlewu paliwa - awaria panelu sterowniczego lusterek - awaria czytnika karty - awaria chłodzonego płynem alternatora (jeżeli posiadasz) itd. Jesteś dopiero na początku tej "drogi".
Mam problem z Renault Espace III 2.2 dci, auto gaśnie pod pełnym obciążeniem. Na pierwszym biegu nie gaśnie, gaśnie na pozostałych jak dodam gazu do oporu, na różnych biegach przy różnych obrotach silnika. Jeśli przyśpieszam stopniowo to auto będzie się rozpędzało do wysokich prędkości. W aucie zregenerowane są wtryski - lały. Zawór regulacji ciśnienia...
Witam. Chciałbym zasięgnąć opinii, czy zdefektowany czujnik temp. paliwa ma wpływ na wyłączanie się turbiny i wpadanie silnika w awaryjny tryb pracy? Chcę nadmienić, iż po regeneracji turbiny, wymieniono zawór sterujący ciśnieniem do turbiny, wymieniono wszystkie przewody a w dalszym ciągu występuje ten uciążliwy problem z wyłączaniem się turbiny. Badanie...
Jeżeli samochód jeździł na gazie to proponowałbym najpierw sprawdzić stopień sprężania w silniku aby ustalić stan pierścieni tłokowych. Aby to stwierdzić i wyeliminować nieszczelność zaworów można przeprowadzić test wstrzykując kilka cm3 oleju do każdego z cylindrów. Drugim krokiem jest sprawdzenie układu paliwowego, pomiar ciśnienia podawanego paliwa...
Owszem jest . Pokaż!!!!!!!!!!!!!! Pisze o LII!!! A co myślicie o takim przypadku- auto pali gdy naciska się " gruszkę" gdy przestaniemy naciskać zgaśnie po 5s. Gruszka jest twarda. Ooooo. Ktoś mnie wywołał do tablicy :D Będzie trochę problem z pokazaniem ale postaram się coś wymyślić żeby troszkę Cię poduczyć :D Zrzut ekranu z programu doboru części...
witam odczytałem testerem takie błędy: DF060 mysfire on cylinder2 DF062 mysfire on cylinder4 DF053 rail pressure regulation function 33,7,5,30 33,7,6,85 chodzi tutaj o 1.9dci strasznie ciężko pali na mrozie ,świece sprawdzone paliwo nie schodzi,skacze tylko ciśnienie na listwie na wolnych obrotach ma miec niby 229bar a skacze od 210 do 245 tylko czy...
Ufff... troszkę chyba wsadziłem "kij w mrowisko", ale spróbuje odpowiedzieć. Część elementów jest nakładana przez np. normy spalin, i chcąc sprzedawać auta trzeba im się podporządkować, a tutaj jak wiadomo gdy urzędnik czegoś dotyka to wychodzi mizernie. Więc AddBlue, filtry itd. są spekulacyjne. (at)jarzabek666, zawsze kradli, kiedyś felgi i reflektory,...
ciśnienie renault espace ciśnienie paliwo renault renault ciśnienie paliwo
układ hydrostatyczny średnica wałka ciche pikanie
parametry silnika elektrycznego silnik elektryczny
Jak zrobić antenę ferrytową - krok po kroku Schematy suszarek LG - jak znaleźć odpowiedni?