Może być i z pewnością jest uszkodzony, od tego należało zacząć ale musisz założyć oryginalny z odpowiednim ciśnieniem bo padnie pompa wysokiego ciśnienia
Ciśnienie systemowe to 0.95 do 1.05 i takie powinno być przez cały zakres obrotó silnika. Sama pompka powinna dać dużo więcej ciśnienia, aby ciśnienie było stałe nawet przy maksymalnie otwartej przepustnicy, czyli przy otwartym wtryskiwaczu.
Problem mechaniczny, widać że ECU zbija napięcia aby zbić ciśnienie paliwa. Zmieniłeś sporo a samo paliwo?
Regulator ciśnienia paliwa.
A czy diagnostyka to tylko błędy? Błędów brak to już nic się nie da zrobić? Trzeba podłączyć diagnoskop i tam jest coś takiego jak parametry rzeczywiste a w nich np. ciśnienie paliwa na szynie. Zacznij od tego.
komputer podpowiada zwiekszenie wielkosci recyrkulacji spalin czyzby egr zalepiony ? samochod stal pol roku Błąd tłumaczenia - odkad wszedł do produkcj :cry: - za niskie ciśnienie paliwa .
To był bardzo mądry lekarz.
Może czujnik temperatury chłodziwa nie widzi że ciecz jest zimna i nie "włącza ssania". Sprawdź również ciśnienie paliwa w listwie wtryskowej oczywiście po nocy z tym że przyrząd załóż dzień wcześniej odpowietrz go i zostaw na noc aby rano był gotowy do użycia.
Sprawdzałem działanie zaworu cengami. Wyniki są takie jak odpalam auto chodzi na wolnych obrotach to sterownik silnika chce 400bar wartość mierzona jest około 1200bar prąd który idzie do zaworu to około 0.8A po chwili pracy słychać inna pracę motoru mierze wartość która ma być te 400bar jest osiągnięta prąd który idzie na zawór około 1.5A. Auto chodzi...
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Zatkany smok pompy w zbiorniku
Najprościej jak tylko się da. Bez podpięcia pod kompa najpewniej się nie obejdzie. Sterownik złapał błędy. Jednym najpewniej będzie niskie ciśnienie na szynie.
Ciśnienie paliwa przerwa w przewodzie podmień czujnik od ciśnienia oleju i sprawdź to nic nie kosztuje.
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ??
No błędy odczytałeś, teraz trzeba by podiagnozować trochę. Jak wygląda masa powietrza i ciśnienie doładowania, oraz dawka paliwa pod pełnym obciążeniem?
To zostają czujniki do sprawdzenia oraz ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Dorzucam małe wskazówki do sprawdzenia czujników.
Jakie powinno być ciśnienie paliwa w układzie paliwowym laguna II grandtour 2.0 16V 99kw z silnikiem F4R poliftowa?
Wychodzi że faktycznie 3 bar
Witam . Błąd sugeruje usterkę w układzie wtryskowym . Sprawdź ciśnienie na listwie . Oczywiście najpierw wymiana filtra paliwa .No i koniecznie sprawdzić przelewy czy nie ma wycieków .
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Jeśli nie ma zanieczyszczeń w tym zaworze regulacji dawki paliwa, to rzadko się zdarza i nie spotkałem się jeszcze uszkodzenia samego zaworu, chyba że jest dość mocno zapchany, aby taka usterka powodowała, ale warto sprawdzić i elektryka też...
Ciśnienie paliwa (regulator), iskra, czujnik temperatury i komin do sprawdzenia. Pozdrawiam.
Sprawdzić pompę paliwa jak zgaśnie czy jest napięcie na pompie i daje ciśnienie na listwę .
Ile km zrobiłeś po zastosowaniu ? To potrzebujue najmniej 500km
Więc proponuję zacząć od rozrządu raz jeszcze, dodatkowo dla ułatwienia załączam schemat: http://obrazki.elektroda.pl/5410515500_1... Dodatkowo nie wiesz jak zmierzyć ciśnienie paliwa - KTS-em choćby nawet (kręcąc rozrusznikiem). Następnie posprawdzaj bezpieczniki, odpowietrz układ paliwowy, zamknij i otwórz auto z pilota i próbuj zastartować...
Nom, jeszcze niebieskie diodki, trochę naklejek, dywaniki z karbowanej blachy alu i ogromna tuba. Zobacz jak to Renault zrobiło w rodzinie TCE - będziesz miał pogląd na to, jak mały silniczek z turbo wygląda. Bez odprężenia nie przeskoczysz dzwonienia, spowodowanego temperaturą i ciśnieniem - spalanie stukowe zniszczy szybciutko silnik. Do tego inne...
To pytanie czy stwierdzenie??? To teraz ja pytam czy sprawdziłeś??? elektrozawory muszą na wolnych pracować w okolicy 20 % jeśli jest więcej znaczy że pompa gubi ciśnienie i nadrabia to zwiększaniem otwarcia elektrozaworów, co może być spowodowane dużym ubytkiem paliwa ,np jak arti napisał na przelew bądź za niska niska strona,zatkany układ paliwowy...
Parametry nie były sprawdzane ponieważ nie chce odpalić, Czyli brak pojęcia o diagnostyce, a prędkość obrotowa silnika na rozruszniku lub ciśnienie paliwa podczas rozruchu to nie parametr? Kolego, jeszcze spacje stosuj a będzie miodzio.
Filtr paliwa,pompa paliwa. Najpierw sprawdzić czy filtr paliwa nie jest założony odwrotnie, a potem ciśnienie pompy paliwa. Jak za niskie to sprawdzić przewody paliwowe , nawet w baku przy pompie , a jak nie pomoże to pompę won (niestety wyłącznie ze wskaźnikiem paliwa, nowa 1400 PLN więc polecam używki)
A gdzie szukałeś?
Powietrze na powrocie z wtrysków jest rzeczą normalną. Niestety "powietrze" na powrocie z wtrysków nie jest rzeczą normalną ,a na pewno nie w przypadku 1.5 dci DELPHI. Jest to oznaka uszkodzenia wtryskiwaczy i zmora w przypadku MEGANE II z powodu konstrukcji filtra paliwa. Paliwo z powrotu miesza się z paliwem zasilającym co powoduje po zgaszeniu silnika...
Chciałem Was prosić o podpowiedź co mogę sprawdzić zanim będę musiał ją zawieść do warsztatu. Dosłownie przed chwilą identyczny lub podobny problem był rozpatrywany tutaj . Nie zrażać się, że to inny silnik i nie te samy objawy. Silnik jest z rodziny Common Rail , więc każdy z nich jest podobny w parametrach ciśnienia i innych, poza tym też gaśnie...
hm... ciekawy przypadek, a może ciśnienie paliwa nie takie(regulator lub pompa) i dlatego zamula, tworzenie mieszanki na złym poziomie, to niekoniecznie wina lambdy. W tym silniku lambda ma mały wpływ na moc silnika, po prostu wywala złe parametry spalin bo ma nie taką mieszankę. Emulacja inst. gaz. nie ma nic do sterowania silnikiem przy zasilaniu...
Kod usterek: MID 128 - PSID97 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID97 Elektrozawór pompy wtrysku FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V060 Elektrozaw���ᦙ...
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Pytałem dlatego bo jak było na tym samym , a auto było używane dłuższy czas pomimo wypadania zapłonów to nagar może robić zamieszanie. Zaglądałeś przy wymianie świec na tłok? Pomogła regulacja ?
Zmierz mu ciśnienie paliwa
Ciśnienie paliwa odczytane diagnoskopem na rampie
Z ważniejszych Ciśnienie paliwa na listwie Przepływ powietrza Ciśnienie doładowania Otwarcie EGR żądane i rzeczywiste Obroty wału korbowego
Dla potomych - gdy odepiesz wtryskiwacze oraz zawór ciśnienia paliwa w pompie (system DELPHI, pompa z paska rozrządu) to ciśnienie paliwa, przy kręceniu rozrusznikiem MUSI iść na maks, w przypadku sprawnej pompy WC dobija do 1450-1500bar.
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
silnik zgasł po przygazowaniu ale nie na maxymalne obroty, po sprawdzeniu rozrządu-szok! wszystkie koła zębate dostał nowe, pasek i napinacz, pompa oleju też nowa-ustawiony rozrząd na 100% dobrze, czujnika na wałku rozrządu nie ma czujnik jest tylko na kole zamachwym i na pompie wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze raczej mają równy przelew, bede musiał...
Nakrętka z pompy paliwa była pęknięta i tam biło, po wymianie wszystko ok :)
Szklana kula mówi: może czujnik temp,może niskie ciśnienie paliwa .Więcej nic nie chciała powiedzieć.
Proszę lista komunikatów w naszych lalach Może komuś się przyda. Kolejność odpowiada numerom plików zamieszczonym na FTP. 1. Welcome, the vehicle computer is now checking systems for you Witam, komputer pokładowy sprawdza systemy 2. Rear left hand door not closed Tylne lewe drzwi nie są zamknięte 3. Rear right hand door not closed Tylne prawe drzwi...
Zacznij od diagnostyki kompa, ciśnienie paliwa jakie jest?
Jakie ciśnienie paliwa w momencie dodawania gazu na zimnym?
Jak ciśnienie na listwie CR siada (nie jest wstanie przekroczyć ciśnienia granicznego) na rozgrzanym. To albo nieszczelny wtrysk albo pompa wysokiego ciśnienia , albo zasilanie pompy w paliwo. Sprawdzane było jak dużo paliwa wraca z wtryskiwaczy przelewami? Czasem jeden leje tak w powrót że pompa nie jest wstanie podczas rozruchu (niskie obroty= niska...
To jest USTERKA ZASILANIA OLEJEM NAPEDOWYM . Wynika z tego że masz niskie ciśnienie paliwa na filtrze . Przyczyna może być zapchany filtr lub smok . Zawór w głowicy . Pompa paliwa . Nieszczelność w układzie . Usterka samego czujnika . Na wolnych optymalnie powinno być około 3 bar . Usterka zapala się jeśli zasilanie spadnie poniżej 2 barów
Witam. Mam problem z Renault Gama T 2017 r. 460 KM. Auto ma problem z odpaleniem po dłuższej trasie, np.: przyjeżdża na załadunek, stanie na bramie, zgasi silnik, idzie się zarejestrować i po 3–4 minutach auto ma duży problem, żeby odpalić. Najśmieszniejsze jest to, że dzieje się to raz na 2 tygodnie. Ostatnio nie mógł wcale odpalić, dopiero pomogło...
Może pompa wadliwa to że paliwo leci to jedno a drugie to ciśnienie musi zrobić fiaty ducato po 2006r miały wadliwe obudowy filtra paliwa które pękały bo ciśnienie Pompkaw Baku robi chyba ok 1 bar
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Renault Premium 460 dxi słaba na zimnym silniku, kiedy się rozgrzeje, jest lepiej, ale i tak mocno odbiega od każdej innej Premiumki. Na wysokich obrotach idzie, ale na zielonym polu bez redukcji nie ma opcji na jakiekolwiek odczuwalne przyspieszenie. Brak błędów, sprawdzone luzy zaworów, ciśnienia na zasilaniu pompy i na wtryskach, ciśnienie doładowania...
Zapłon wymieniłeś, podciśnienie w kolektorze raczej prawidłowe, więc silnika póki co bym się nie czepiał. Zostaje paliwo, albo coś z wtryskiwaczami, albo może pompa paliwa słaba, ale tu musisz zbadać ciśnienie paliwa pod obciążeniem, czyli umieścić manometr tak, abyś go widział podczas jazdy.
Sprawa wyjaśniona .Powodem spadku ciśnienie okazał się wtryskiwacz . Na wszelki wypadek żeby opiłki nie wpadały do filtra paliwa ,ewentualnie żeby ich było mniej zrobiłem filtr magnetyczny ,czyli w rozbieralnym filtrze paliwa wymontowałem sitko a w to miejsce dałem magnesy neodymowe . Takiego filtra użyłem UNIWERSALNY FILTR PALIWA na wąż 6mm 8mm 10mm...
Ok widzę jak to u Ciebie wygląda, ale wraz wydaje mi się że to nie jest problemem. Czujnik ciśnienia wykrywa odpowiednie ciśnienie a auto nie odpala. Pokręciłem go trochę auto odpaliło raz i teraz jest spokój, bo odpala za każdym razem a ciśnienie na listwie spada w takim samym tempie jak i spadało.. Dalej bym sie czepił tej prędkości obrotowej. Tylko...
Dzięki, kolego, za zainteresowanie, wpiszę tu skopiowany tekst z innego forum, gdzie to pisałem. Napiszę, co do tej pory zrobiłem: rozrząd, luzy w normie, rozrząd nowy i pompa wody, filtr powietrza i oleju nowy, uszczelka pod kolektor prostokątna nowa i pod kolektor te trójkątne też nowe, map sensor nowy, sonda lambda przed katalizatorem nowa, za katalizatorem...
W takim razie zgodzę się z Pawłem, no chyba że jeszcze czujnik ciśnienia paliwa leci w kulki.
Tak, razem z kołami Na dniach samodzielnie wymieniłem elektrozawór kzfr Silnik ma "lepszy humor" Wymieniłem też przewód masowy silnika To wyeliminowało błąd akumulatora Pozostaje błąd pompy paliwa Na dniach będzie u mnie kolega z komputerem i sprawdzę to co kolega wyżej zaproponował - czyli ciśnienie paliwa Aczkolwiek objawy naprowadzają mnie na czujnik...
Renault Megane III 1.6 16V 2012 rok gaśnie po uruchomieniu. Chciałbym podzielić się z Wami moim przypadkiem, jaki mi się przydarzył. Samochód często przy odpalaniu gasł po zapaleniu. W moim przypadku samochód jeździ na instalacji gazowej sekwencyjnej. Dopóki za którymś razem odpalał jakoś nie robiłem niczego z tym tematem. Przyczyn mogło być kilka....
Witam. Mam problem z Reneault Mascott 2004 r silnik 2800 moc 125km . Jak go kupiłem , to był kłopot z zaworem ciśnienia na pompie i wymieniłem ten zawór . Obecnie auto pracuje normalnie odpala ciepły czy zimny , sprawdzałem ciśnienie w układzie i jest prawidłowe takie jak zadane , ale mimo , to są błędy tego typu : 5301 Zawór regulacji ciśnienia paliwa...
Na bloku silnika jest kod silnika - porównaj go może inny blok, inna głowica. Dalej zrób wykres z ciśenienia paliwa - miałem przypadek źle zrobionej mapy osiągniał ciśnienie 1200bar a okazało się że powinno podchodzić pod 2000 i stąd miał ubytek mocy.
Logicznie, w stanie spoczynkowym powinien być zamknięty, a dopiero po podaniu zasilania na wtyczkę powinien się otworzyć i przepuszczać paliwo. Mój przepuszcza cały czas w obie strony. Czy moje przypuszczenia są słuszne? Tak to działa? Nie znam tego samochodu (silnika), więc to co napiszę może być głupotą. Na zdjęciu pokazany jest regulator ciśnienia...
Witam, Temat szeroki i znany większości, ale go muszę wznowić, bo skończyły mi się pomysły. Pacjent to Renault Master 2.5 dCi rok 2004, nie odpala, kod błędu P1808. Zaczęło się od tego, że pasek rozrządu dokonał żywota. Amen. Zrobił to bez uprzedzenia i po cichu. Silnik został wyjęty na warsztat. Zdemontowany, gdyż zapadła decyzja o zrobieniu gruntownej...
Witam, problem dotyczy auta Renault Clio 2 z 2007r., silnik 1.2 b 58km. Auto zawsze odpalało od "strzała' nawet gdy stało całą zimę. Wieczorem żona odstawiła auto na miejsce a rano już nie odpalił. Rozrusznik kręci bez problemu ale auto nie zapala, nie chce nawet troszeczkę załapać. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu nie zawsze (raz na 3 próby...
Nie zmienia się. Taka sama na wolnych, jak wtedy gdy nie działa. Też myślałem, że przepływka, ale jak go wkręcam na obroty, to pokazuje ładnie. Jak się zatnie, to wiadomo, nie ma jak zobaczyć przebiegu, ale na wolnych wtedy pokazuje tyle samo. Rano zrobię testy z zaślepionym EGR i będę dalej myślał. Dodano po 4 A może to ważne. Zaczyna się to dziać,...
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
Dokładnie to co pisałem wcześniej ciśnienie paliwa względem pracy zaworu regulacyjnego poza specyfikacją (odchyłka na plus lub na minus). Dodając do tego fakt że nie chce odpalać i problem z mocą na obrotach to raczej nie osiąga zadanego ciśnienia. Kroki naprawcze to: 1. Wartości rzeczywiste i potwierdzenie przypuszczeń o za niskim ciśnieniu . 2. Test...
Jeżeli ciśnienie pompa paliwa podaje prawidłowo, a tak wnioskuję, bo piszesz, że ma 300 bar, i rozumiem, że to jest praktycznie od razu, jak kręcisz rozrusznikiem, regulator działa poprawnie, czujnik położenia wału zapewne sprawdzałeś, czy widać obroty przy zapalaniu, czy dobrze odczytuje i nie ma jakiejś przerwy, więc wtryski zostają otwarte i auto...
Ok dzięki a ciśnienie w kolektorze ssącym nie jest za duże? Tu jeszcze z poprzednich dni daje Ogólnie czasami na zimnym się dławił i przerywa podczas jazdy na którymś wykresie pokazuje jakby za dużą dawkę paliwa 1239408 1239413 1239407 1239409 1239410 1239411 1239412
Za mało diagnozy za dużo wymian. Niskie ciśnienie przed CR? Ciśnienie na cr? błędy ? Parametry? Prąd i PWM zaworów dawki i ciśnienia? Co ty na to? Już nie wiem co z tym autem zrobić Sprzedać ,naprawić ,zezłomować albo inne ,może nawet efektowne rozwiązania.
Ciśnienie jest w normie Oleju nic nie ubywa O dym jest siwy i czuć taka spalona ropę wtryski są ok .Może być problem w jakimś sterowniku który podaje za dużo paliwa na zimnym silniku?
...2000 tys obrotów To naprawdę zdecydowanie za dużo. ;-) Rzeczy wymienione: Dołożyłbym jeszcze bez kosztowe przeglądnięcie układu zapłonowego pod kątem wilgoci. W okresach przejściowych to może być zmora kierowcy. Rozgrzej dokładnie i osusz komorę silnika, a następnie zabezpiecz elementy środkiem przeciw wilgoci. Szczególną uwagę zwróć na przewody...
Brak sprzętu to prosta metoda czy jakiekolwiek ciśnienie jest. Pomierzyłem ciśnienie manometrem i daje do 3.5 bara na zapłonie a podczas pracy skacze cały czas wskazuwka czujnika wpiętego przy listwie od 3.2 do 4.2 BAR. Dodam, że pompke paliwa mam z Megane. Listwa wtryskowa - https://www.youtube.com/edit?o=U&video_i... Ciśnienie paliwa - https://www.youtube.com/edit?o=U&video_i...
Uszanowanie, faktycznie ciśnienie paliwa było za niskie więc wymieniona została pompa, na używaną. Teraz ciśnienie około 3,5 bara, ale problem wypadania od 2 do 3 tyś obrotów nadal pozostaje. Świece zapłonowe mają czarny nalot wiec wydaje się za bogato. Komputer jakby losowo generuje błędy górnej i dolnej sondy lambda, nie wiem jednak czy to przez niewłaściwy...
Witam, mam problem z uruchomieniem Mastera po wymianie silnika. Silnik zamontowałem kompletny z osprzętem oprócz wtryskiwaczy, wsadziłem nowe, dodam iż silnik pochodzi z rozbitego auta do końca sprawnego przebieg niecałe 150tyś. Po podłączeniu pod komputer nie ma błędów, problem jest z ciśnieniem paliwa na listwie 4 bary. Jak wspomniałem: wtryski nowe...
Żeby napięcie pojawiło się na cewkach i na wtryskiwaczu to najpierw sterownik musi widzieć obroty wału korbowego. Najpierw sprawdź ciśnienie paliwa. Zużyta pompa generuje niskie ciśnienie i będzie problem z odpalaniem. Potem sprawdź czy widzi obroty wału korbowego. Masz filtr paliwa przy baku bo w tym roczniku może już nie być.
Miałeś sprawdzić wtryski a sprawdziłeś napięcie na kostkach od wtrysku równie dobrze możesz sprawdzić ciśnienie w oponach skutek będzie podobny. Nie masz możliwości oddania auta do mechanika więc nie pozostaje ci się nic innego jak tylko kupić nowe auto. Będzie objęte gwarancją nie będziesz musiał nic zrobić sam.
Dziękuję za zainteresowanie. Czujniki na pewno dobre, bo podmieniane z jeżdżącego samochodu i bez zmian, w drugim działają dobrze, koronka na wale cała, obroty silnika wskazuje dobre, przy rozruchu ponad 200, a jak zapali, to 800, i rosną, jak się dodaje gazu, ciśnienie paliwa tak jak mówisz 30 mpa od razu wbija i podczas kręcenia utrzymuje od 35 do...
Ciśnienie paliwa zmierz.
Ciśnienie paliwa jest dobre. Czy pomimo tego może być problem z pompą?
Przepustnica nic do tego nie ma.Dasz więcej powietrza,to ECU doleje więcej paliwa-efekt to większe obroty, analogicznie w drugą stronę. Nie zmienia to spalania. sondy też wydają się być w porządku. Druga nic do spalania nie ma,bo kontroluje jedynie sprawność kata,natomiast sprawność pierwszej jest pod znakiem zapytania.Po czym wnosisz ze jest dobra?...
Ciśnienie paliwa powinno wynosić 3 - 3,5 bara. Trzeba by sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i regulator obrotów.
Witam mam problem z 1.5 dci silnik kręci ale nie odpala, zrobiłem diagnostykę Delphi ds150 i mam błąd DF053 - Funkcja regulacji ciśnienia w rampie , więc wymieniłem zawór w pompie wysokiego ciśnienia i dalej to samo, jak sprawdzam ciśnienie na listwie CR na żywo to coś mi nie pasuje bo po włączeniu zapłonu mam na listwie 1bar, zaczynam kręcić rozrusznikiem...
Sprawdź ciśnienie paliwa, może pompa się kończy?
Witam wszystkich, jak w temacie mam problemy z moim Renault Trafic 2003 1.9 dCi 401000 tysięcy kilometrów przebiegu tj. zaczęło się to nagle od dodaniu gazu na postoju wszystko ok ale przy 2500 tysiącach obrotów auto dusi się i intensywnie kopci na niebiesko tak przez około 5 sekund po tym elegancko bez żadnego dymka wkręci się do maksymalnych obrotów....
Witam Mam podobny problem objawy takie same P0089 tyle tylko,że mój MASTER przeszedł już przez wiele rąk a ja dostałem go z diagnozą ASO (wiązka silnika , wymienić) no to wymieniłem i? nic. Postanowiłem go pomęczyć i stwierdziłem , że na wolnych obrotach ciśnienie paliwa waha się ok 800bar, myślę sobie regulator? więc właściciel załatwił pompę (używka),...
skasuj błedy i spr. jeszcze raz , mi to wygląda na niskie ciśnienie paliwa sprawdz parametry
Trzeba sprawdzic ciśnienie paliwa na rampie jak nie pali .
Jak można sprawdzić we własnym zakresie ciśnienie paliwa ? Silnik chodzi równo .
Sprawdź smok w zbiorniku paliwa na początek.
Ciśnienie paliwa się mierzy a nie podejrzewa. Ale stawiam na błąd czujnika wałka.
Witam. Mam problem z masterem. Sprawa dotyczy tego że gaśnie. Ma problem z paleniem ale jak zapali chodzi równo i po pewnym czasie zgaśnie z powodu braku paliwa w układzie. Gdy chodzi na wolnych obrotach to widać na przewodzie do filtra paliwa jak z paliwem leci powietrze pompka nie nabija pod ciśnieniem paliwa i po pewnym czasie jak chodzi silnik gaśnie...
Jakie ciśnienie paliwa przy rozruchu?
Sprawdź ciśnienie paliwa
Cześć wszystkim,trochę mnie nie było ale temat powraca....słuchajcie moi drodzy mam problem z podłączeniem wskaźnika paliwa w liczniku... Ktoś mądry powie jakie kolory przewodów i ile jest potrzebnych przewodów? Wg mnie zasilanie +12v,masa,przewód sygnalizacyjny od pływaka i chyba osobny od rezerwy ? Poprawcie mnie jeśli się mylę Mam rebus popatrzcie...
samochód jechał 5-6 godzin normalnie, po czym tracił moc a nawet gasł. A taki szczegół, odpowietrzenia zbiorników paliwa drożne ?
pompa paliwa wymieniona i po problemie .
renault kangoo ciśnienie paliwa renault megane ciśnienie paliwa niskie ciśnienie paliwa renault
samsung ps50a410 przekaźniki programatora suzuki cewka
Jak otworzyć klapkę filtra w pralce Miele W 5831? Audi A4 B5 - Prawy kierunkowskaz świeci ciągle po włączeniu świateł pozycyjnych