Skoro na benzynie tylko nie ma mocy to nie problem z kompresją , choć pewnie nie chodzi zbyt równo wolnych. Pierwsze do sprawdzenie ciśnienie paliwa przed odpaleniem i w trakcie pracy na benzynie (4 bary). Dwa korekty lambda krótka i długa. Benzyna vs LPG. Moje podejrzenia to rozregulowane LPG (krzywi mapę benzyny) lub ciśnienia paliwa za niskie czy...
Jeśli pompa sprawna, to należało by jeszcze sprawdzić zawór na listwie, nie mylić z czujnikiem ciśnienia, bo na listwie są dwa elementy, jeden pomiarowy a drugi regulacyjny, masz tam układ boscha z pompą CP4.1 gdzie jest regulacja po stronie niskiego ciśnienia, a na szynie masz zawór który powinien podczas gaszenia auta, lub przekroczenia maksymalnego...
Octavia 1 z 2000r z jedną sondą. Akurat wczoraj skończył mi się gaz i jechałem trochę na benzynie i na tym paliwie ma lepsze przyspieszenie i nie szarpie. Będę pewnie musiał udać się z tym do fachowca... Rozmawiałem z gazownikiem i powiedział że muszą być świece jednoelektrodowe i że mam za duże dysze, dla tego silnika powinny być max 1.8 mm a ja mam...
Witam mam też taką przypadłość - oczekiwany przez ECU poziom powietrza cały czas stoi na 250 mg na obrót. Przepławka reaguje i podaje zmienna ilość powietrza przy zmianie obrotów. Objawy takie że czasami na wolnych buda wpada w dylerkę a przy obrotach od tak 1800 do 2100 stukanie tak jakby zawory (a to raczej w benzynie by było). Wymieniłem regulator...
Przede wszystkim diagnostyka jakie występują błędy. Nie podano czy LPG to symulacja czy wtrysk. Przy LPG ważną istotną rzeczą są kable WN. Po postoju powinien odpalać na paliwie więc czy dostateczne jest ciśnienie paliwa ,kontrola ciśnienia ,pompy i filtra paliwa i czy paliwo się nie cofa. Największy błąd użytkowników LPG to niski poziom paliwa w baku...
Skoda Octavia 2001 1.4 16V Silnik nierówno pracuje nie ma siły, przygasa. Vag pokazuje błąd: 16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal Pomiar ciśnienia pokazał: cylinder 1 - 8,5 cylinder 2 - 14 cylinder 3 - 14 cylinder 4 - 14 po prubie olejowej: cylinder 1 - 9,5 cylinder 2 - 15 cylinder 3 - 15 cylinder - 15 Wymieniłem...
Witam Pacjent to Skoda Octavia 2, 2005r 1.6 FSI. Auto dotarło do mnie z przeskoczonym łańcuchem rozrządu. Po wymianie wszystkich zaworów i poskładaniu silnika samochód pracował dobrze przez 15min. Po badaniu wyszło że ciśnienie sprężania na pierwszym cylindrze wynosi tylko 3 Bar. Po kolejnych badaniach udało mi się ustalić że na pierwszym cylindrze...
Witam kolegów, Posiadam od niedawna skodę octavie z 2009r z silnikiem 1.8 tsi, Autko miało problem z za niskim ciśnieniem oleju po rozgrzaniu... Chciałbym aby ktoś napisał mi wszystkie możliwe przyczyny takiej sytuacji ponieważ chciałbym się zająć problemem i naprawić ten silnik.. Pierwsze co zrobiłem po otrzymaniu tego samochodu to zbadałem ciśnienie...
Witam, Skoda Oktawia 1.6 fsi. Brak ciśnienia sprężania na 1 i 4 cylindrze. Raz jest normalne, drugim razem zero. Zawory na szczelność i prowadnice sprawdzone, kasatory wymienione, rozrzad ustawiony. Czekam na pomoc, pozdrawiam.
Witajcie, od wczoraj wskaźnik na liczniku przestał pokazywać stan paliwa. Odkręcałem ten czujnik, który jest pod siedzeniami i nim ruszałem lecz nic się nie zmieniło. Czy to może być od tego, że paliwa jest zbyt dużo? Pozdrawiam Bartek!
Skoda Octavia 2003 2.0 benzyna AZJ. Na rozgrzanym silniku na wolnych obrotach ciśnienie oleju to 5 bar, przy 3000 obrotach rośnie do 7 bar. Auto "wypycha" olej simmeringami oraz uszczelką filtra oleju. Jak rozwiązany jest tam regulator ciśnienia oleju? Jest jakaś regulacja? Pompa zintegrowana z wałkami wyrównoważającymi.
Witam;) Jestem posiadaczem Skody Octavii 1.6 8v glx 99r. (przed liftingiem) Samochód wyposażony w instalacje sekwencyjną "Auto gaz cenrum. Ostatnio samochód po prostu przestał palić podczas jazdy. Scholowałem samochód i objawy są następujące: -kontrolka gazu nie świeci -brak napięcia na pompie paliwa -Vag nie wykrywa samochodu Co już sprawdziłem: Bezpieczniki,...
SKODA OCTAVIA II 1.6 TDI 2010r. A więc od początku.Po długiej podróży zaczął ubywać w szybkim tempie płyn chłodniczy i zapalała się kontrolka poziomu płynu,po uzupełnieniu mogłem przejechać około 30 km i problem się powtarzał,przyczyną była chłodniczka oleju ,a dokładniej to obudowa filtra oleju ,taka czarna, gdyż na kanale wodnym gdzie jest umieszczona...
W momencie gdy włączam klimę klima nie chłodzi w ogóle po wciśnięciu przycisku od klimy obroty się podnoszą i tak jak by się pod masko coś włączało, ale te takie jak by sprzęgło na tej sprężarce się w ogóle nie obraca i mogę je swobodnie kręcić ręko w lewo i prawo czy to dobrze czy nie? To oznacza, że to sprężarka do wymiany dodaje zdjęcie tego sprzęgła...
Witam. Mam problem z prawidłowym poziomem paliwa w zbiorniku. Wskazówka paliwa raz pokazywała pełny zbiornik (a było jakieś 10 l) a raz całkiem zeszła do zera. Wymieniłem czujnik paliwa w zbiorniku na używany oryginał, gdyż nigdzie nie moglem znaleźć nowego. Po wymianie czujnika wskazuje rezerwę i do przejechania jest 50 km. Po zatankowaniu jakieś 20...
Instalacja Stag 4 isa. Czy w tym wypadku powinno się podłączać podciśnienie do reduktora i czujnika ciśnienia/temperatury gazu. Wtrysk benzyny realizowany jest na stałym ciśnieniu 4 bary niezależnym od podciśnienia w kolektorze ssącym. Wg mnie tak samo powinno być na instalacji LPG by utrzymać stały mnożnik.
Oddałem Fabie 1.1.4 80 KM . Do mechanika auto nie paliło wcale .Okazało się że odma zapchana .Auto naprawił jeżdzi .Ale wyszło że na 3 cylindrach ponad 15 Atmosfer a na jednym 5.5 co mogło być przyczyną uszkodzenia pierścieni.Oleju ubyło przez 8 tyś około 0.8 litra .Mechanik mówi że można z tym jeżdzić .Ato ma moc .Co o tym myślicie .Czy naprawiać silnik...
Jak w temacie, Klimatyzacja mało wydajna, słabo chłodzi. Octavia I 2009 rok, klima manualna. Wynik kontroli szczelności układu - szczelna Ilość czynnika która jest w układzie - 750g Ciśnienie HP oraz LP panujące w układzie Przed włączeniem klimy: a) niebieski 4,3 bar b) czerwony 4,8 bar Po włączeniu: a) 3,8 b) 5 Mam nadzieję że powyższe odczytałem poprawnie,...
cześć Pacjent to 1.9 TDI ASV 110hp w skodzie Octavii I Od tamtego weekendu zauważyłem że octavii brak mocy. Na 2gim biegu niemiłosiernie długo się rozpędzał. Zwykle to był moment i zmiana na 3ci bieg. I tak testując co jest nie tak uświadomiłem sobie że prawie wcale nie słychać turbo. W sumie to zauważalny świst pojawia się od 2200 obrotów. Myślałem...
Samochód po remoncie silnika, głowica splanowana , wymienione prowadnice, zawory dotarte , uszczelniacze, popychacze, uszczelnienia, rozrząd kompletny,mam problem z tym jak odpalę i przycisnę gaz tak do 4tyś to auto gaśnie i traci kompresje po dłuższym kręceniu odpali ale telepie silnikiem i kopci na biało tak jak by na któryś tłok nie palił po jakimś...
Witam Mam skodę octavie I z 1998 roku z silnikiem 1.8 20V benzyna 125 KM z LPG i od paru miesięcy coś jest nie tak z mocą silnika. Po odpaleniu i ruszeniu samochód traci moc nie jedzie wciskając pedał gazu samochód nie zbiera się i słychać strzały w przepustnicy (nie chce jechać). Samochód w tedy jest na benzynie po złapaniu temperatury i przełączeniu...
Witam Problem który dotknął już pewnie wielu. Szukałem ale wszędzie są opisy usterek ale żadnych konkretnych rozwiązań. Mianowicie nie działa prędkościomierz, wskaźnik paliwa buja się na zakrętach i piszczy rezerwa, nie liczy przebiegu i klasycznie szarpie na 2 i 3 begu na niskich obrotach. Reszta działa ok. Sprawdziłem pod Vag iem, wszystkie zegary...
W BSE czyli 1.6 Mpi bardzo duży wpływ ma długość wężyków od wtrysku do kolektora oraz miejsce wkręcenia dysz do kolektora. Dwa paliwo gazowe potrzebuje większej energii do zapłonu (liczba octanowa) a za tym wyższego napięcia na cewce zapłonowej. Kłaniają się świece i kable zapłonowe oraz sam moduł cewki (Szczególnie jak problem jest na obrotach 1500-2000...
Nie ma takiej możliwości - inaczej , za ciśnienie wewnętrzne tej pompy odpowiada zaworek , które reguluje się za pomocą wbijania trzpienia .Siłą rzeczy zaworek nie pozwoli na wzrost ciśnienia , bo po prostu przepuszcza paliwo .
Filtron. Paliwo ściągałem. Niby jest okej, jak ściągnę przewód za filtrem pompa podaje po przekręceniu kluczyka. Przekaźnik sprawny. Ciśnienie za filtrem w momencie zgaśnięcia silnika tez jest. Wymieniłem teraz zaworek na filtrze, zobaczymy co dalej.
Witam serdecznie. Nie jestem specjalistą, postaram się opisać problem najdokładniej jak potrafie. - Auto odpala dosłownie na sekundę po czym gasnie. - Przy próbie ponownego odpalenia silnik kręci ale nie odpala (nie wydaje nawet dźwięku "chechlania") - Przy odpalaniu na pych auto z pierwszego biegu łapie momentalnie i dalej jedzie bez problemu, nie...
Dlaczego w dieslach tak często się psują wtryskiwacze? Bo ludzie leją wątpliwej jakości paliwo zza wschodniej granicy albo opał, a do tego nie wymieniają filtrów paliwa lub stosują najtańsze zamienniki. Dodatkowo Diesle mają wtrysk bezpośredni a co za tym idzie dużo większe ciśnienie paliwa (nawet 1000x). Poza tym "tak często" oznacza jakieś 250-300...
Może na benzynie chodzą też wtryski gazu. Zakręcałeś gaz? Robiłeś reset ecu bo może mapę rozjechało Ciśnienie paliwa mierzyłeś?
A gniazda pod pompki nie wyrobione? Ciśnienie paliwa ok ?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
Przyjrzyj się dokładnie popychaczom hydraulicznym na tym cylindrze, czy nie są wygniecione. Miałem taką samą sytuację w Golfie AEE. Kompresja była przy badaniu, a zaraz po odpaleniu, czyli otrzymaniu większego ciśnienia oleju - ginęła. Wina leżała po stronie popychacza(był delikatnie wygnieciony - uszkodzony).
Zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy.
I co ma niby paliwo do błędu związanego wahaniami ciśnienia paliwa? Mazutu na Or...ie dodają?
Podciśnienie z kolektora pokaż i ciśnienie paliwa na listwie do sprawdzenia.
No ale to nie jest przypadek autora bo sprawdził że ma dwa przewody z filtra. PS Z tymi filtrami to nieraz jest jazda bo założenie złego powoduje check engine lub jak pompa słaba to nawet nie (przy założeniu 4 barowego nieraz nie jest wstanie dobić do 4 bar ). Ale korekty lambda wtedy z racji innego ciśnienia paliwa mają znaczną odchyłkę.
U041600 - Elektroniczny program stabilizacji (Sygnał niezrozumiały)P167E00 - System start/stop (Przekroczenie czasu rozruchu)P229500 - Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2 (Zwarcie do masy)U042800 - Czujnik kąta skrętu koła kierownicy (Sygnał niezrozumiały) Sądzę kolego że błędy pierwszy / drugi i czwarty wystąpiły przy okazji bo silnik zgasł właśnie...
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
16686- wypadanie zapłonów, cylinder 2 Układ zapłonowy,wtryskiwacz paliwa,ciśnienie paliwa,kompresja, sprawdź te rzeczy.
Zaciskanie przelewu (na chwilę) świadczy tylko np o sprawności tandem( min 8 bar ) i o np przeciekach na gumkach pompowtrysków (jak zaciśnięcie pomaga w odpaleniu). Jak cisnienie urosło do 7 to tandem średni ale powinno zbudować ciśnienie do odpału. Także teoretycznie to nie problem z paliwem. Może jest jakieś zwarcie na PD ale nie widzi błedu albo...
Czy w parametrach mieści się w normie? Ciśnienie paliwa w normie? Proszę zrobić nastawy fabryczne.
W jaki sposób sprawdzasz ciśnienie rozruchowe?
Na benzynie i na LPG zachowuje się tak samo? Bo jeśli tylko na benzynie to sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa. Adaptacja przepustnicy była robiona? Jeszcze może być cewka zapłonowa.
Witam ponownie zaobserwowałem jeszcze takie zjawisko jak np:auto stało 3 dni no i niestety nie odpaliło pomimo tego że było przełączone na paliwo , czyli rozumiem że to na 100% cofające się paliwo tylko nie rozumiem jednej rzeczy pompka pracuje ćiśnienie jest ok było sprawdzane po przekręceniu stacyjki podaje a mimo tego nie jest w stanie napąpować...
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Rozrząd się mógł przestawić, ewentualnie regulator ciśnienia paliwa dziurawy i puszcza podciśnieniem paliwo do kolektora.
Witaj temperatura paliwa w normie. A temperatura silnika? Gdzie szukać problemu ? Sprawdził bym ciśnienie sprężania.Układ paliwowy sprawny?.
Ustawienie rozrzadu , ciśnienie sprężania , ewentualnie sprawdzenie jakości paliwa. To jest podstawa gdy kończą się pomysły i juz nie ma co podmienić.
Skoro dusi się, to może z braku ciśnienia paliwa? Sprawdzić filtr paliwa oraz stan pompy paliwa. Dusi się po wciskaniu pedału gazu?
najczestrza przyczyna trudnego uruchamiania cieplego silnika "d" jest zurzyta glowiczka p-py wtrysku radze nie grzebac w rozrzadzie /o ile nie byl ostatnio zmieniany/ a sprawdzic w zakladzie naprawy pomp cisnienie wtrysku paliwa ,99% ze to jest przyczyna
Witam, mam skodę octavie II 2011r 1.6tdi 105km cayc przebieg 280 tys km i następujący problem, mianowicie zaczęło się od tego że w tą zimę przy większych mrozach czyli -10 nie mogłem jej odpalić, silnik łapał i gasł, wymieniłem filtr paliwa, nie pomogło, następnie poradzono mi wymianę pompki w zbiorniku paliwa, tutaj nastąpiła poprawa auto odpalało...
Na zliczanie tych wypadających zapłonów zbiega się zbyt wiele czynników by jednoznacznie określić ich źródło. Należałoby by sprawdzić prawie wszytko w silniku począwszy od: Ciśnienie w cylindrach, cewki i świece zapłonowe, ECU, układ wtryskowy paliwa, czujniki, filtry itd.
Sprawdź ciśnienie paliwa to ważne przy odpalaniu na benzynie, następnie szczelność dolotu i umyj i zaadaptuj przepustnicę. To tak na początek.
Witam koledzy mam podobne problemy ze swoją skodą co kolega"meniu86" tylko że u mnie wyskoczyły błędy 17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA zwarcie do masy, oraz błąd związany z czujnikiem temperatury paliwa w pompie wtryskowej . czy mógłby ktoś pomóc???
Po co zakładać drugi temat ?? temat wałkowany na kilku forach ale brak sensownego rozwiązania. To może najwyższy czas odstawić do warsztatu?? Ewidentny problem z zasilaniem paliwa . Uszczelnienia na wtryskach spr? Gniazda w głowicy pompowtryskiwaczy? Ciśnienie paliwa na pompach? Filtr paliwa? Co było robione przed usterką ??? Cokolwiek sprawdziłeś oprócz...
Co do tematu, obstawiam na 99% że to jednak przeciek gazu przez wtryskiwacz/e. Całkiem możliwe,jednak może też dostawać się przez wężyk podciśnienia jak reduktor zawiódł. Jeśli stan reduktora ma jakikolwiek wpływ na pracę silnika to znaczy tylko tyle że spier...e jest strojenie. On ma tylko trzymać zadane ciśnienie, jak sobie z tym nie radzi to ma...
Witam wszystkich. Zakładam nowy temat, gdyż takiego nigdzie nie znalazłem. Otóż w aucie brakuje jakieś 50% mocy. Diagnoza przeprowadzona VAS-em i brak błędów. Po nocy odpala idealnie, nie dymi, nie szarpie. W przewodach paliwowych brak powietrza. Z odczytanych parametrów wychodzą tylko odchyłki z układu paliwowego. Nadmieniam, że przepływka była podstawiana...
wedlug mnie gdyby turbina byla walnieta to by wogóle nie ciągła jak powinna. myśle, że to ciśnienie ucieka z turbiny. jak już napisałem, w podobnych tematach, miałem a6 2.5 tdi i byl walnięty przewód dolotowy ciśnienia do turbiny
Kąt poprawiony na 55, https://zapodaj.net/b0eca5e5c1993.png.ht... dawka zmieniona na 2,6- 2,8. http://vaglogi.pl/log-001_T5LE3sS.html Zastanawia mnie to ciśnienie które pokazuje map sensor czy nie jest za niskie ?? Zauważyłem teżpowietrze w przewodzie od filtra paliwa do pompy. filtr nowy, oringi zaworka zwrotnego nowe. Bąbelki są nadal.
przy wymianie sprzegla warto by sie przyjrzec wysprzeglikowi czy przypadkiem sie nie blokuje i przez to powoli "odbija" a co do tego zaworku to zrob zdjecie i wklej na elektrode to elektronicy powiedza ci jak to ma dzialac a co do tego odpalania to wyglada na to jak by nie bylo paliwa w ukladzie lub bylo za male cisnienie napisz czy masz gaz w niej
Brak paliwa, tym bardziej jeśli faluje obrotami. To prosty silnik - za moc w sumie dopowiadają tam dwie rzeczy - zawór sterujący turbiną i czujnik ciśnienia w rurze nad pompą wtryskową. No i zamknięty szczelnie EGR.
Dzięki za informacje, mam jeszcze jedno pytanie, już nie tak bezpośrednio dot. głowic ale związane z tematem (tak mi się wydaje) chodzi o kody OBD2. A mianowicie chodzi mi po głowie zrobienie prostego komputera pokładowego który przez OBD2 komunikował by się i wyświetlam różne informacje.Poprzez niektóre kody udało mi się już odbierać informacje, ale...
Też mam LPG TECHa, ale u mnie nic nie mryga, dopiero po przekręceniu kluczyka niebieska dioda mruga, jako stan gotowości instalacji do pracy. Być może u Ciebie też tak jest, bo sprzężone jest to w jakikolwiek sposób z pompą paliwa, np. przez komputer silnika. Gdyby rano odpalił bez problemu, to prawdopodobnie wtryski gazowe są zabrudzone i nie trzymają...
Witam. Posiadam skodę Octavie 2011 1.6tdi . Przestała palić z plaka łapie. Wyświetla błąd brak ciśnienia paliwa. Stała u fachowca jakiś czas i nie ogarnoł tematu. Sprawdziłem- bezpieczniki ok., w kostce od pompki paliwa przy zbiorniku nie ma prądu zarówno podczas włączonej stacyjki jak również podczas kręcenia. Nie ma schematów i nie potrafię dotrzeć...
Witam Silnik posiada pompę wstępnego ciśnienia paliwa i prawdopodobnie będzie sobie ssała nawet jeśli pompa w baku nie działa, jak w starszych konstrukcjach PD pompa w baku służy głównie do chłodzenia paliwa i ewentualnego "dobicia" paliwa przed rozruchem. 100% pewności nie mam ale doczytaj sobie żebyś nie męczył się na darmo lub odepnij wtyczkę od...
Witam Panowie, takie pytanie - byłem ostatnio na przeglądzie serwisowym i wszystko ok, poza jedną kwestią - co prawda mechanik twierdził żebym to olał ale prawdę mówiąc troche kiepsko dobijac silnik. Pojawił się po podpięciu komputera błąd mieszanki, wtedy nie wiedziałem jaki, teraz po jakimś czasie podłączyłem swój laptop z VAG-iem i wykakuje taki...
W trakcie jak plaka dostaje to chodzi beż nie czyli jak by nie dostał paliwa. Właśnie podstawiłem sterownik od passat b6 numery vw różniły się literami reszta zgadzała się. Niestety jest tak samo nawet nie myśli o odpalaniu na tym sterowniku błędy od elektrycznego hamulca i komunikacji abs ale to normalne. Kontrolka swiec i wentylator to samo co na...
Na pewno mała odległość może być przyczyną większego spalania. Ale sprawdziłbym również: - ciśnienie w oponach (właściwe wartości znajdziesz pod klapką wlewu od paliwa) - termostat (jeśli silnik nie osiąga wartości 90`C to też będzie więcej palił) Ponadto jeśli masz jakiś bagażnik na dachu to też zwiększa Twoje zużycie. Silnik 90 KM AGR lub ALH to super...
skoda octavia ciśnienie skoda octavia paliwo ciśnienie paliwo skoda
renault laguna migająca kontrolka amplifier 1000w excel usuwać wiersz
roomba irobot canon pixma mg5750
Agregat malarski Parkside nie pobiera farby - przyczyny i rozwiązania Radiolink R6FG a nadajnik T4EU – kompatybilność, protokoły FHSS, modele odbiorników