Olej czysty czy z szarym odcieniem? Ciśnienie powinno iść szybko. Daj jej pochodzić może używana długo leżała i musi się rozchodzić.
Do sprawdzenia panewki główne oraz korbowodowe. Należy również sprawdzić wałki rozrządu.
sprawa rozwiązana dziękuję wszystkim za pomoc.
Problem nie rozwiązany.
Może przelewać wtryskiwacz jak najbardziej.
Jaki roczkik tej Oktavi, to jest juz Euro 4 z dwoma sondami lambda, czy Euro 3? Falowanie, zamulanie jest wynikiem zbyt bogatej mieszanki, za duży mnoznik dla obrotów 2000. Powoduje to, że sterownik silnika skaca czas wtrysku, a póxniej go wydłuża i tak naprzemiennie - stąd szarpanie. Jak ustawisz dobrze pod 2000 obrotów to dla wyższych mnoznik jest...
Dziękuję. Rano włączyłem zapłon i się naprawiło dopuki nie zapaliłem samochodu 😊 Dodano po 1 Dziękuję za pomoc. Niedzielna wizyta u mechanika😋
Pedal gazu jest sprawny,przynajmniej na vag-com tak pokazuje.A teraz zadam dla nie ktorych smieszne pytanie -jak zrobic te logi.Moze mi to ktos jakos wytlumaczyc?
Witaj wlej 10W/40 półsyntetyczny i sprawdź ciśnienie oleju.
Może załóż cęgi na wtyczkę przy głowicy albo szpilkę by wiedzieć co sie sie dzieje na PD? Brakuje tutaj jeszcze info czy pali na plaka i jakie ciśnienie na tandem.
Skoro na benzynie tylko nie ma mocy to nie problem z kompresją , choć pewnie nie chodzi zbyt równo wolnych. Pierwsze do sprawdzenie ciśnienie paliwa przed odpaleniem i w trakcie pracy na benzynie (4 bary). Dwa korekty lambda krótka i długa. Benzyna vs LPG. Moje podejrzenia to rozregulowane LPG (krzywi mapę benzyny) lub ciśnienia paliwa za niskie czy...
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Podmień N75, ECU zgłasza za niskie ciśnienie doładowania.
Hej kolego i co miało winę?
Nie na wtryskiwaczach tylko jakie idzie ciśnienie na wtryskiwacze. Czyta to czujnik (mapsensor), który powinien być za FFL. Dodano po 27 Nie ma reakcji gdy kręcisz imbusem przy reduktorze? Nie zmienia się wartość w programie diagnostycznym? Jakie masz w ogóle ciśnienie?
A teraz inna sprawa. Skoro ten mazut dostaje się już do wtryskiwacza - jak wygląda sam parownik? W starych generacjach była śruba do spustu tego. W nowych jeszcze nie widziałem - może nie te widziałem co trzeba? Mogę się wypowiedzieć tylko o tych reduktorach z którymi miałem do czynienia. Faktycznie w reduktorach w instalacjach I, II, a może i III...
Ciśnienie oleju jest "mierzone" od 2 tys. obr/min. Tzn. że w silniku nie będzie oleju, a użytkownik podczas jazdy nie przekroczy 2 tys. obr/min to nie zapali się kontrolka ostrzegawcza. Proponuję zacząć od pomiaru ciśnienia oleju. Koszt zależy od fachowości warsztatu.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
Masz wypadanie zapłonów bo jest zbyt uboga mieszanka. Przydało by się sprawdzić jakie jest ciśnienie gazu i czy czasem zbytnio nie spada przy butowaniu. Warto sprawdzić filtr fazy ciekłej.
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Pierwsze reguluje sie tak by n75 byl wysterowany w granicach 50-65 % przy zakładanym doładowaniu na pelnym gazie ( jak podczas loga ) od 2000 rpm do 4000rpm. Ja mam vcds wersja 10 i tam jest opcja z przełączyć się z bloku pomiarowego na wykres wtedy jak sie go dostosuje ( wartosci min i max oraz stała czasowa ) ładnie widać czego oczekuje ecu i co dostaje....
To że turbina daje dobre ciśnienie to nie znaczy że jest szczelna, może ona puszcza olej?
Faktycznie jest tam termostat sterowany przez ECU. W grupie VAG te równe 90 na zegarze to ściema dla lepszego samopoczucia kierowcy - nawet przy spotych odchyłkach stoi równo na środku. Podejrzyj temperaturę z poziomu komputera. Te wynalazki z tymi termostatami potrafią pracować nawet na temperaturze bliskiej 110 st C. Dopiero jak zaczniesz dawać ostro...
Falowanie było spowodowane złym ustawieniem LPG. Listwa wtryskowa nie była w stanie wykonać czasu wtrysku poniżej 3ms i ECU ratowało się przed zgaśnięciem podbiciem obrotów ,listwa zaczynała znów pracować ,Ecu zmniejszało obroty do żądanych 640 RPM czas wtrysku spadał poniżej 3 ms i tak w kółko. Czas wtrysku gazu podniosłem zmniejszając ciśnienie gazu...
Zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach, po wykręceniu świecy. Zrobią to w każdym serwisie za przysłowiową "flachę". Będziesz wiedział na czym stoisz. Jeżeli masz kamerkę inspekcyjną możesz sprawdzić gładzie cylindrów bez rozbierania silnika. Może być tak, że wymienisz pierścienie i będzie ok. Tak miałem z octavią ale na gazie.
Witajcie, Dziś wsiadając do auta naszła mnie myśl aby sprawdzić czy wszystko pod maską jest na swoim miejscu, jak też się okazało zauważyłem że coś jest nie tak, zmęczenie materiału sprawiło iż wyjście(podciśnienie) zaworu odrywając się zostało w wężyku, Z pomocą internetu wygrzebałem iż element ze zdjęcia to prawdopodobnie zawór sterowania turbiną....
Dziękuję za odzew :) A możesz mi wytłumaczyć co jest nie tak w podłączeniu tego zaworka? Notlauf nie występuje. Występował na poprzednim silniku ale to przez to, że kierownice turbosprężarki się zacinały. Jak sie tak teraz przyglądam temu zdjeciu to chyba ten wezyk n75 jest czyms zaslepiony,a wiec jak nie ma notlaufu to znaczy ze siłownik chyba jest...
Witam, Skoda Oktawia 1.6 fsi. Brak ciśnienia sprężania na 1 i 4 cylindrze. Raz jest normalne, drugim razem zero. Zawory na szczelność i prowadnice sprawdzone, kasatory wymienione, rozrzad ustawiony. Czekam na pomoc, pozdrawiam.
Witam Pacjent to Skoda Octavia 2, 2005r 1.6 FSI. Auto dotarło do mnie z przeskoczonym łańcuchem rozrządu. Po wymianie wszystkich zaworów i poskładaniu silnika samochód pracował dobrze przez 15min. Po badaniu wyszło że ciśnienie sprężania na pierwszym cylindrze wynosi tylko 3 Bar. Po kolejnych badaniach udało mi się ustalić że na pierwszym cylindrze...
Witam wszystkich jestem właścicielem Skody Fabia 1.4mpi 2003r która uległa awari Po zmierzenia kompresji Na 1 zero Na 2 14.5 Na 3 zero Na 4 12.5 Jaka może być przyczyną proszę o jakieś rady
Oddałem Fabie 1.1.4 80 KM . Do mechanika auto nie paliło wcale .Okazało się że odma zapchana .Auto naprawił jeżdzi .Ale wyszło że na 3 cylindrach ponad 15 Atmosfer a na jednym 5.5 co mogło być przyczyną uszkodzenia pierścieni.Oleju ubyło przez 8 tyś około 0.8 litra .Mechanik mówi że można z tym jeżdzić .Ato ma moc .Co o tym myślicie .Czy naprawiać silnik...
Witam. Pokazał mi się dzisiaj w samochodzie komunikat o spadku ciśnienia w prawej przedniej oponie. Wizualnie opona wyglądała dobrze więc zresetowałem czujniki i dojechałem do domu. Po sprawdzeniu manometrem ciśnienia okazało się że rzeczywiście z oponą jest wszystko w porządku, ponieważ w lewej było identyczne ciśnienie. Niepokoi mnie tylko jedna sprawa....
Witajcie, od wczoraj wskaźnik na liczniku przestał pokazywać stan paliwa. Odkręcałem ten czujnik, który jest pod siedzeniami i nim ruszałem lecz nic się nie zmieniło. Czy to może być od tego, że paliwa jest zbyt dużo? Pozdrawiam Bartek!
Witam jak w temacie. Skoda Octavia 1.6 tdi 2015r. W skodzie wyświetl się komunikat o słabym ciśnieniu oleju.... W kompie błąd Zawór regulacji ciśnienia oleju.... Gdzie taki zawór się znajduje, miska w dole zaworu nie ma... Na filtrze nie widzę ale może trzeba zdjąć kolektor.... Proszę o jakieś wskazówki...
Mam problem z klimatyzacją tzn. nie włącza się sprężarka ,czynnik jest. Podejrzewam czujnik ciśnienia, posiada on trzy wyjścia oznaczone 1,2,3 które nie mają miedzy sobą przejścia niezależnie czy presostat jest w układzie czy wykręcony i tu pytanie czy ktoś pamięta które styki muszą być zwarte aby załączyć sprężarkę oktavia z 2003 roku w dieslu .Z góry...
Witam wszystkich. Mam dość poważny problem trwający bardzo długo, aż od stycznia do teraz, fachowcy rozkładają ręce. Posiadam Octavię II z 2011r. samochód z drugiej ręki. Po koniec zeszłego roku wyskoczył co jakiś czas zapalała się migając lampka "sprężynka" a samochód tracił moc. Wizyta w serwisie wykazała błąd EGRa. Zdecydowałem się na wycięcie EGRa...
Od dawna go masz? ile razy przechodził z rąk do rąk, ja bym sprawdził ciśnienie sprężania na wszystkich cylindrach.
Witam, mam problem z klimatyzacją w moim samochodzie. Sprężarka po wciśnięciu włącznika uruchamia się, wentylator skraplacza zaczyna pracować (od razu). Przy pierwszym uruchomieniu sprężarka popracuje około 10 sekund i wyłącza się. Po około 20 sekundach włącza się ponownie i wtedy pracuje przez około 5 sekund i znów wyłącza na 20s i tak w kółko. Na...
wtryski do sprawdzenia
Witam,mój problem zaczyna się zimą gdy załączę ogrzewanie cały czas leci zimne powietrze nawet po nagrzaniu silnika 90 stopni,lecz gdy dodam gazu na ok 2tys.obrotów to leci troszkę cieplejsze ,ale to nie taka temperatura powinna być.Czasami w czasie jazdy daje odpowiednio ciepłe powietrze,a czasami tylko delikatnie ciepłe.Termostat sprawdzałem na kompie...
Samochód po remoncie silnika, głowica splanowana , wymienione prowadnice, zawory dotarte , uszczelniacze, popychacze, uszczelnienia, rozrząd kompletny,mam problem z tym jak odpalę i przycisnę gaz tak do 4tyś to auto gaśnie i traci kompresje po dłuższym kręceniu odpali ale telepie silnikiem i kopci na biało tak jak by na któryś tłok nie palił po jakimś...
Czy ktoś może pomóc? Jedynie kontrolnie pomierzyć manometrem ciśnienie w arterii olejowej. Objaw klasyczny dla dużego zużycia panewek wału korbowego.
A czy jak mam mały przeciek Chłodnicy może to mieć coś z tym wspólnego tzn jest plama pod samochodem od płynu chłodniczego i prawdopodobnie od chłodnicy Może to świadczyć o tym że wzrosło ciśnienie czynnika chłodzącego w układzie chłodzenia silnika, co w następstwie może spowodować trwałe rozszczelnienie/pęknięcie jednego z elementów układu chłodzenia.
Ten błąd może pojawić się wtedy gdy ciśnienie w kolektorze czy też przepływ powietrza jest inny niż wynikało by to np. z uchylenia przepustnicy. Tak, patent z Plakiem działa. Pryskasz na wolnych obrotach w podejrzane miejsca i jeżeli dostanie się on do kolektora ssacego to silnik zwiększy obroty.
Masz ciśnienie czynnika w klimatyzacji 3,8bar, a zatem przy obecnie panującej temperaturze ok 24°C nie masz go praktycznie w układzie (powinno być ok 5,5bar) Wentylator skraplacza włączy się gdy HP osiągnie 10bar
Witajcie, po tygodniu szukania przyczyny usterki postanowiłem napisać... Krótkie info: - Pacjent(ka) - Skoda Octavia 1, 1.9 TDI (90km AGR), klimatyzacja manualna - niedziałające wentylatory (i/lub) sprężarka klimatyzacji. Jakiś czas temu zacząłem zastanawiać się dlaczego w bardzo upalne dni klimatyzacja w mojej Skodzie działa bardzo kiepsko (klimatyzacja...
Co do CNG Skoda Octavia 1.4 G-TEC zużywa na dystansie 100 km w cyklu mieszanym 5,7 l benzyny lub 5,7 m³ metanu. Odpowiada to emisji odpowiednio 131 i 101 g CO2/km. CNG jest tańsze od benzyny ale ma wyższe ciśnienie a wiec grubsze butle co podnosi ciężar. Zobacz jak wygląda garbaty autobus na CNG https://obrazki.elektroda.pl/2821415100_...
Pierwsze zmierzyć fizycznie ciśnienie na rozgrzanym oleju. Następnie naprawić lub wymienić silnik. Pewnie obróciło panewki.
Serwo dwu membranowe zwiększyłoby ciśnienie w układzie co automatycznie dałoby większą siłę hamowania. Zwiększą się obciążenia i temperatura. Czy to wpłynie na złą pracę układu ABS ??
Jaki silnik , jakie ciśnienie ?
Zawór evpa działa prawidłowo i podczas pracy silnika i podczas wysterowania testerem, Jakby działał prawidłowo to w zbiorniku nie będzie ciśnienia lecz podciśnienie nie ma innej opcji by zrobiło się ciśnienie przy działającym sprawnym evpa.
I nie wiadomo jakie jest ciśnienie oleju - czy jest zbyt duże i wypycha olej czy faktycznie to turbo jest źle zrobione. Osobiście gdy muszę wymienić turbo kupuje używane.
Przy wymianie i po robocie nowej pompy oleju był manometrem sprawdzane ciśnienie oleju. Jestem tuż po kolejnej wizycie i wymianie 2 czujników pod filtrem olejowym oraz zaworu sterującego zmianą ciśnienia oleju nad miską olejów, ponadto wymieniłem po 1500km docierania silnika na olej Castrol 5 w 30 i orginalny filtr. Problem włączania się czerwonej lampki...
Zawór zwrotny się "skleja". Potem trzeba poszukać nieszczelności /zmierzyć podciśnienie Objawem nieszczelności są podniesione wolne obroty,jak ich nie ma to nieszczelności też nie ma. Jeśli wolne obroty są w normie to pomiary ciśnienia w kolektorze ssącym niczego nie dadzą,bo to oznacza że ciśnienie jest w normie. Drbne nieszczelności nie wpływają na...
Dzisiaj sprawdzone ciśnienie na wtryskach i wszystko ok, w poniedziałek jestem umówiony na diagnostykę, dam znać.
To jak tak wszystko jest dobrze to co jest? Może coś poszło nie tak z tą regeneracją? Bo napisałeś że to od czasu regeneracji.Brakuje tutaj jednej z podstawowych informacji. Jakie jest ciśnienie na cylindrach,dalej ,ciśnienie na tandem itd.
Może na benzynie chodzą też wtryski gazu. Zakręcałeś gaz? Robiłeś reset ecu bo może mapę rozjechało Ciśnienie paliwa mierzyłeś?
W jaki sposób sprawdzasz ciśnienie rozruchowe?
Niskie obroty biegu jałowego to ma Toyoty Yaris z japońskim vinem i silnikiem o pojemności jednego litra, gdzie obroty wynoszą 540. Problemem tych instalacji są długie węże o zbyt dużych średnicach i zerowe ciśnienie gazu w momencie przełączania. A dlaczego tak napisałem? Wystarczy spojrzeć na układ paliwowy benzynowy.
3 razy dołot sprawdzałem dymiarka i ciśnienie nabiłem ale mam wrażenie, że coś syczy przy EGR na odpalonym silniku, ale dymiarka ani nabicie ciśnienia nic nie pokazuje aż węże zrzuca :) MAF nie sprawdzałem chwila, Ogólnie myślę, że to napięcie jest za małe, ale dlaczego to nie wiem, sterownik ubity? 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 000257 -...
17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA - ZWARCIE DO B- 17958 P1550 NIE PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W KOLEKTORZE SSĄCYM LUB CIŚNIENIE DOŁADOWANIA TAKIE INFORMACJE ZOSTAŁY WYŚWIETLONE NA KOMPUTERZE?? PROSZĘ O ODPOWIEDZ
Skoda Octavia 1 problem z klimatyzacją. Silnik 2.0 8V benzyna AQY. Kupiłem samochód z niedziałającą klimatyzacją, ponoć tylko trzeba było dobić czynnika. Podłączyłem manometr do złącza i okazało się że ciśnienie było za duże upuściłem więc do zielonego pola na manometrze, ale klimatyzacja nie odżyła. Podłączyłem zasilanie na cewkę sprężarki, ona uruchomiła...
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
ciśnienie paliwo skoda octavia ciśnienie skoda octavia kontrolka ciśnienie
toshiba stereo płyta pavilion dv6500 silnik indukcyjny uzwojenie
diagbox peugeot bateria macallister
Peugeot 207 1.4 2011 – demontaż maglownicy z elektrycznym wspomaganiem, procedura krok po kroku ESP8266 Server-Sent Events (SSE) – przykład kodu Arduino, ESPAsyncWebServer, JSON, HTML