Olej czysty czy z szarym odcieniem? Ciśnienie powinno iść szybko. Daj jej pochodzić może używana długo leżała i musi się rozchodzić.
W podszybiu to nie czujnik tylko włącznik cieplny, jak na zewnątrz plus to zwarty. Na wyjściu z presostatu napięcie ok 10V to stan, że jest ciśnienie.
Witaj wlej 10W/40 półsyntetyczny i sprawdź ciśnienie oleju.
Do sprawdzenia panewki główne oraz korbowodowe. Należy również sprawdzić wałki rozrządu.
Może załóż cęgi na wtyczkę przy głowicy albo szpilkę by wiedzieć co sie sie dzieje na PD? Brakuje tutaj jeszcze info czy pali na plaka i jakie ciśnienie na tandem.
Nie na wtryskiwaczach tylko jakie idzie ciśnienie na wtryskiwacze. Czyta to czujnik (mapsensor), który powinien być za FFL. Dodano po 27 Nie ma reakcji gdy kręcisz imbusem przy reduktorze? Nie zmienia się wartość w programie diagnostycznym? Jakie masz w ogóle ciśnienie?
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Podmień N75, ECU zgłasza za niskie ciśnienie doładowania.
Hej kolego i co miało winę?
Jaki silnik , jakie ciśnienie ?
Oby było ok .Jeszcze raz przepraszam za nerwy ale wiecie jak jest kto nie gasił auta nie zrozumie tego ,widziałem sporo spalonych i może dlatego takie ciśnienie.
sprawa rozwiązana dziękuję wszystkim za pomoc.
Problem nie rozwiązany.
Może przelewać wtryskiwacz jak najbardziej.
Ktoś coś rzeźbił, to na pewno, ale zamiana par z powrotem mało prawdopodobna, bo z tego co się orientuję to regulator ciśnienia jest w deklu pompy więc przy takiej zamianie stracił by ciśnienie.
Kontrolka braku ciśnienia oleju nie jest defacto miernikiem a jedynie pełni funkcję alarmową sygnalizując zbyt niskie ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka. Z najważniejszych to uszkodzenie czujnika ciśnienia albo brak ciśnienia. To drugie bardziej nieprzyjemne. Radziłbym odwiedzić mechanika, który zmierzy ciśnienie oleju i zawęzi obszar poszukiwań.
Dzięki, a jakie powinno być prawidłowe ciśnienie? http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic32...
Można wiedzieć jaki wpływ mają wtryski na ciśnienie doładowania. Auto nie dymi.
To że turbina daje dobre ciśnienie to nie znaczy że jest szczelna, może ona puszcza olej?
Ale jak sama nazwa tego forum wskazuje "Samochody Serwis" dział klima i ogrzewanie ... znaczy się POMOC a nie pisanie pierdół w temacie. To, że mogę oddać na serwis auto warte może z 3 tys zł to ja doskonale wiem. Wiem również, że mogę sobie zapłacić za ten serwis 1/5 wartości tego auta. Po to są fora by nie wydawać niepotrzebnie kasy jeśli można dostać...
W etce nie ma nic takiego. Mierzyles fizycznie ciśnienie? Zacznij od podmiany czujnika ciśnienia oleju.
W jaki sposób sprawdzasz ciśnienie rozruchowe?
Jaki roczkik tej Oktavi, to jest juz Euro 4 z dwoma sondami lambda, czy Euro 3? Falowanie, zamulanie jest wynikiem zbyt bogatej mieszanki, za duży mnoznik dla obrotów 2000. Powoduje to, że sterownik silnika skaca czas wtrysku, a póxniej go wydłuża i tak naprzemiennie - stąd szarpanie. Jak ustawisz dobrze pod 2000 obrotów to dla wyższych mnoznik jest...
Skoro luźna to ją dokręć, wtedy zmniejszysz ciśnienie.
nie ma wymieniać ma sprawdzić tylko jakie jest ciśnienie
Dzięki kolego. To by tłumaczyło słabą moc turbinki. słabnie z dnia na dzień :-( Przy okazji będzie można sprawdzić wężyki doprowadzające ciśnienie.
Masz wypadanie zapłonów bo jest zbyt uboga mieszanka. Przydało by się sprawdzić jakie jest ciśnienie gazu i czy czasem zbytnio nie spada przy butowaniu. Warto sprawdzić filtr fazy ciekłej.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... poczytaj mój post. sprawdź świece , ciśnienie pompy paliwa i lewe powietrze na dolocie , Czy z wydechy śmierdzi benzyną nie spaloną??
Ciśnienie sprawdzone?
Nie to dwie różne rzeczy. Wtryski odpowiadają tylko za ciśnienie wtryskiwane
Sprawdź ciśnienie w cylindrach.
Może na benzynie chodzą też wtryski gazu. Zakręcałeś gaz? Robiłeś reset ecu bo może mapę rozjechało Ciśnienie paliwa mierzyłeś?
A gniazda pod pompki nie wyrobione? Ciśnienie paliwa ok ?
zacznij od poczatku sprawdź ilosc gazu, jego ciśnienie, prace wentylatorów
To jak tak wszystko jest dobrze to co jest? Może coś poszło nie tak z tą regeneracją? Bo napisałeś że to od czasu regeneracji.Brakuje tutaj jednej z podstawowych informacji. Jakie jest ciśnienie na cylindrach,dalej ,ciśnienie na tandem itd.
Dziękuję. Rano włączyłem zapłon i się naprawiło dopuki nie zapaliłem samochodu 😊 Dodano po 1 Dziękuję za pomoc. Niedzielna wizyta u mechanika😋
Bez problemu są dostępne zestawy rozrządu wraz z mokrym paskiem i przednim deklem silnika, który jest zintegrowany z uszczelniaczem wału. Ps. Ten mokry pasek napędza pompę oleju i wakupompę, a nie pompe wysokiego ciśnienia CR
Witajcie, Dziś wsiadając do auta naszła mnie myśl aby sprawdzić czy wszystko pod maską jest na swoim miejscu, jak też się okazało zauważyłem że coś jest nie tak, zmęczenie materiału sprawiło iż wyjście(podciśnienie) zaworu odrywając się zostało w wężyku, Z pomocą internetu wygrzebałem iż element ze zdjęcia to prawdopodobnie zawór sterowania turbiną....
Faktycznie jest tam termostat sterowany przez ECU. W grupie VAG te równe 90 na zegarze to ściema dla lepszego samopoczucia kierowcy - nawet przy spotych odchyłkach stoi równo na środku. Podejrzyj temperaturę z poziomu komputera. Te wynalazki z tymi termostatami potrafią pracować nawet na temperaturze bliskiej 110 st C. Dopiero jak zaczniesz dawać ostro...
jakie powinno być ustawione ciśnienie na reduktorze.
Przede wszystkim zmierzyć ciśnienie oleju. Jeżeli będzie nie właściwie wtedy szukać przyczyny.
Czym mierzone to ciśnienie-manometrem . Ten Castrol to gdzie kupiłeś,na pewno jest to orginał.Zmień olej na inny syntetyk.
Mam ten sam problem. Czy kolega znalazł rozwiazanie?
Pierwsze zmierzyć fizycznie ciśnienie na rozgrzanym oleju. Następnie naprawić lub wymienić silnik. Pewnie obróciło panewki.
Luz popychaczy w gniazdach sprawdź , ciśnienie oleju jest jak trzeba ?
Obstawiam czujnik ciśnienia oleju. Najpierw proponuję sprawdzić, czy ciśnienie jest prawidłowe manometrem.
W miejscu czujnika zmierz ciśnienie oleju a on prawdę ci powie bo może ciśnienie słabe i wywala błąd
Witam. Czy ktoś może podnosił wewnętrzne ciśnienie pompy wtryskowej za pomocą elektrycznej pompki do paliwa?
Pierwsze reguluje sie tak by n75 byl wysterowany w granicach 50-65 % przy zakładanym doładowaniu na pelnym gazie ( jak podczas loga ) od 2000 rpm do 4000rpm. Ja mam vcds wersja 10 i tam jest opcja z przełączyć się z bloku pomiarowego na wykres wtedy jak sie go dostosuje ( wartosci min i max oraz stała czasowa ) ładnie widać czego oczekuje ecu i co dostaje....
Pedal gazu jest sprawny,przynajmniej na vag-com tak pokazuje.A teraz zadam dla nie ktorych smieszne pytanie -jak zrobic te logi.Moze mi to ktos jakos wytlumaczyc?
Podciśnienie z kolektora pokaż i ciśnienie paliwa na listwie do sprawdzenia.
"robek" ciśnienie jest ok czynnik naładowany. Wiecie gdzie jest umieszczony sterownik?
Stary powycierany reduktor potrafi płatać figle,wtedy korekty lecą na łeb na szyję. Że co? Jeśli stan reduktora ma jakikolwiek wpływ na pracę silnika to znaczy tylko tyle że spier...e jest strojenie. On ma tylko trzymać zadane ciśnienie, jak sobie z tym nie radzi to ma się przełączyć na benzynę i tyle. Co do tematu, obstawiam na 99% że to jednak przeciek...
Dzisiaj sprawdzone ciśnienie na wtryskach i wszystko ok, w poniedziałek jestem umówiony na diagnostykę, dam znać.
Inspekcja sygnalizuje, że wymiana już za 1200 km, czyli w zasadzie niedługo:D Zmartwiło mnie tylko to ciśnienie, czy to może być coś poważnego i czy często zdarza się taka usterka?
Zmierz ciśnienie paliwa na listwie wtryskiwaczy.
Zmierz ciśnienie sprężania, to coś powie o stanie silnika.
Miałem ten sam problem okazało się że membrana w parowniku była nieszczelna i dopuszczała gaz do układu chłodzenia. Ciśnienie powodowało wypychanie wody z układu chłodzenia, zakręcić butle LPG i sprawdzić czy efekt się będzie powtarzał,
Czy w parametrach mieści się w normie? Ciśnienie paliwa w normie? Proszę zrobić nastawy fabryczne.
Falowanie było spowodowane złym ustawieniem LPG. Listwa wtryskowa nie była w stanie wykonać czasu wtrysku poniżej 3ms i ECU ratowało się przed zgaśnięciem podbiciem obrotów ,listwa zaczynała znów pracować ,Ecu zmniejszało obroty do żądanych 640 RPM czas wtrysku spadał poniżej 3 ms i tak w kółko. Czas wtrysku gazu podniosłem zmniejszając ciśnienie gazu...
Zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach, po wykręceniu świecy. Zrobią to w każdym serwisie za przysłowiową "flachę". Będziesz wiedział na czym stoisz. Jeżeli masz kamerkę inspekcyjną możesz sprawdzić gładzie cylindrów bez rozbierania silnika. Może być tak, że wymienisz pierścienie i będzie ok. Tak miałem z octavią ale na gazie.
Problem rozwiązany mechanik stwierdził że ciśnienie podstawiało zawory turbo zregenerowane i wszystko gra
Na benzynie i na LPG zachowuje się tak samo? Bo jeśli tylko na benzynie to sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa. Adaptacja przepustnicy była robiona? Jeszcze może być cewka zapłonowa.
Korek jest raczej w porządku jak auto po zgaszeniu postoi trochę i odkręcam korek to schodzi ciśnienie, jest szczelny uszczelka w porządku.
Zacznij od kontroli ciśnienia turbo
16686- wypadanie zapłonów, cylinder 2 Układ zapłonowy,wtryskiwacz paliwa,ciśnienie paliwa,kompresja, sprawdź te rzeczy.
Serwo dwu membranowe zwiększyłoby ciśnienie w układzie co automatycznie dałoby większą siłę hamowania. Zwiększą się obciążenia i temperatura. Czy to wpłynie na złą pracę układu ABS ??
a jakie ciśnienie powinna wytwarzać dobra pompa? a jakby wlał gęstszy olej do układu ?
Dziękuję za odzew :) A możesz mi wytłumaczyć co jest nie tak w podłączeniu tego zaworka? Notlauf nie występuje. Występował na poprzednim silniku ale to przez to, że kierownice turbosprężarki się zacinały. Jak sie tak teraz przyglądam temu zdjeciu to chyba ten wezyk n75 jest czyms zaslepiony,a wiec jak nie ma notlaufu to znaczy ze siłownik chyba jest...
Sprawdź dokładnie przy zaworku sterowania turbo (N75) czy jest i jakie podciśnienie. Gwarantuję, że nie będzie żadnego podciśnienia bo nie ma prawa go tam być. Jeśli coś mamy wnioskować to przydałyby się logi dynamiczne grup 003,008 i 011 - wskażą jak mierzy przepływka, jak pracuje EGR i jakie ciśnienie doładowania daje turbina.
Czujniki sprawne. Wentylatory też. Ciśnienie jest . Bezpieczniki całe. Napięcie dobre. I tak około😊
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Przy tym przebiegu zaczął bym od sprawdzenia kondycji silnika. Jakie ciśnienie sprężania, na zimnym i ciepłym? Olej pije?
I nie wiadomo jakie jest ciśnienie oleju - czy jest zbyt duże i wypycha olej czy faktycznie to turbo jest źle zrobione. Osobiście gdy muszę wymienić turbo kupuje używane.
A kręci czy nie ? Na plaka pali? Jakie ciśnienie na vacum ? Przelew zaciskałeś na próbę. Zasilania są na ECM podczas kręcenia?
Witam.U mnie był podobny problem ale to benzyna 1,8 20V .Winna była pompa oleju(zbyt duże ciśnienie i zawory opadły na szczęście nie na tyle by uszkodzić tłoki lub odwrotnie)
sprawdziłem numer usterki to 17958 ciśnienie doladowania/ różnica doładowania program w którym to sprawdzałem to Polski VAG 4.9 .
Niskie obroty biegu jałowego to ma Toyoty Yaris z japońskim vinem i silnikiem o pojemności jednego litra, gdzie obroty wynoszą 540. Problemem tych instalacji są długie węże o zbyt dużych średnicach i zerowe ciśnienie gazu w momencie przełączania. A dlaczego tak napisałem? Wystarczy spojrzeć na układ paliwowy benzynowy.
Bezpieczniki wszystkie sprawne?
Mam zaznaczone korekty, ze względu na 3 parametry. Postaram się je później zamienić. Jedyne błędy to wypadanie zapłonu na cylindrze 4 oraz bardzo rzadko błędy ubogiej mieszanki. Na benzynie nie ma problemów ze spalaniem, kable i świece wymieniane chyba z 2 lata temu? Przed wymianą i po wymianie nie czuje różnicy. Błędów EGR nie ma. Filtr fazy lotnej...
Witam Pacjent to Skoda Octavia 2, 2005r 1.6 FSI. Auto dotarło do mnie z przeskoczonym łańcuchem rozrządu. Po wymianie wszystkich zaworów i poskładaniu silnika samochód pracował dobrze przez 15min. Po badaniu wyszło że ciśnienie sprężania na pierwszym cylindrze wynosi tylko 3 Bar. Po kolejnych badaniach udało mi się ustalić że na pierwszym cylindrze...
Od 2800 masz zawór N75 zasterowany na 94% a ciśnienie prawie 1,5 bara. Dmucha na maxa mimo zamknięcia.
Prędzej niskie ciśnienie na pompie tandem przy odpalaniu. Pomiar i jedną rzecz wykluczysz. druga sprawa świece?
Ustawienie rozrzadu , ciśnienie sprężania , ewentualnie sprawdzenie jakości paliwa. To jest podstawa gdy kończą się pomysły i juz nie ma co podmienić.
Nie jeździć bo uszkodzisz katalizator. Tutaj wypadanie jest tylko na 4 cylindrze. Ten drugi błąd mówi o tym że sterownik odciął podawanie paliwa na zespół pierwszy czyli raczej na 1 i 4 cylinder. Wypadnie zapłonu to nie tylko brak iskry - powodem może być też zbyt niskie ciśnienie sprężania bądź zła mieszanka paliwa. Skoro sterownik odciął podawanie...
Grunt, że ciśnienie jakieś jest na wtryskach, a jak! Szybka odpowiedź: zaprowadź auto do renomowanego serwisu.
Ten błąd może pojawić się wtedy gdy ciśnienie w kolektorze czy też przepływ powietrza jest inny niż wynikało by to np. z uchylenia przepustnicy. Tak, patent z Plakiem działa. Pryskasz na wolnych obrotach w podejrzane miejsca i jeżeli dostanie się on do kolektora ssacego to silnik zwiększy obroty.
Na zliczanie tych wypadających zapłonów zbiega się zbyt wiele czynników by jednoznacznie określić ich źródło. Należałoby by sprawdzić prawie wszytko w silniku począwszy od: Ciśnienie w cylindrach, cewki i świece zapłonowe, ECU, układ wtryskowy paliwa, czujniki, filtry itd.
Masz ciśnienie czynnika w klimatyzacji 3,8bar, a zatem przy obecnie panującej temperaturze ok 24°C nie masz go praktycznie w układzie (powinno być ok 5,5bar) Wentylator skraplacza włączy się gdy HP osiągnie 10bar
Zaworu N205 puki co nie wymieniałem, ale zastanawia mnie to ciśnienie oleju bo 1,3 to za mało jest, poza tym po dłuższym postoju i po odpaleniu przez ok 5s silnik chodził tak jakby tego smarowania nie było. Dodano po 25 Nie wiem czy właściwie interpretujesz ten błąd ja czytałem opis tego błędu po angielsku i dla mnie to jest słabo rozpoznawalny sygnał...
Rozumiem, zastanawiało mnie dlaczego nie przełącza na benzynę gdy brakuje... Sygnał z pływaka w butli to jedno, strona lotna (za reduktorem) to drugie, konfiguracja centralki to trzecie. Ale jest nadzieja, jeśli to ewidentny błąd (ciśnienie za reduktorem) to centralka za pewne ma go zapisanego, więc i logi dynamiczne może okażą się zbędne.
Jest jeszcze grupa 18,23. Jest jeszcze ciśnienie sprężania. Ne rozpędzajcie się . :D Następna rzesz to koniecznie nowe śruby do pompki. Wymienione? Dzwignia ustawiona ? Po co.
sprawdz ciśnienie na reduktorze,czasy wtrysków.Ale że na Piątym biegu jest tylko taki problem?
Sprawdź ciśnienie paliwa to ważne przy odpalaniu na benzynie, następnie szczelność dolotu i umyj i zaadaptuj przepustnicę. To tak na początek.
Poproszę o numer do oleju do dyferencjału. Jak już wymieniać to wszystko. dziś dziwny objaw jak by się 4x4 załączało podczas jazdy(podczas popuszczania gazu takie szarpanie) Tu fajny filmik pokazujący cały układ i śruby spustowe z dyfra i haldexu. https://www.youtube.com/watch?v=0bBzUDta... Dziś się podepnę interfejsem. poproszę tylko namiar/kod w programie...
Panowie pacjent Skoda Octavia I 2.0 8v 115KM Ciężko odpala na zimnym silniku, na ciepłym w miarę dobrze, zdazy się czasem że coś przebiera. Rano po postoju przez noc, łapie ale tak jakby na jeden-dwa baniaki. I dopiero po paru probach łapie normalnie. Świece i kable zmienione. Z błędów to wypadający zapłon na 3 cylindrze. Pompa paliwowa słychać że działa,...
Też mam LPG TECHa, ale u mnie nic nie mryga, dopiero po przekręceniu kluczyka niebieska dioda mruga, jako stan gotowości instalacji do pracy. Być może u Ciebie też tak jest, bo sprzężone jest to w jakikolwiek sposób z pompą paliwa, np. przez komputer silnika. Gdyby rano odpalił bez problemu, to prawdopodobnie wtryski gazowe są zabrudzone i nie trzymają...
No tak bo odpowietrznik stalowy a korpus zacisku aluminiowy. To niezła ruletka z tym odkręceniam odpowietrznika. Dziś jeszcze zauwazyłem, że ta osłona kurzowa tłoczka jest nieszczelna. Słuchaj Kolego czy bez luzowania odpowietrznika, odkręce przewód hamulcowy i nie zleci mi cały płyn, chodzi o ciśnienie, czy próbować najpierw zluzować odpowietrznik...
Tak, w Twoim sterowniku już została wprowadzona poprawka względem starszych modeli - ciśnienie doładowania zostało dodatkowo ograniczone względem ciśnienia atmosferycznego. Jeśli kierownice masz zapieczone bądź regulacja nie działa z innego powodu, łatwiej i szybciej przekroczysz ciśnienie limitera atm. które w górach jest niższe.
W sumie to olej w skrzyni jest dużo mniej wysilony niż w silniku (brak spalania, mniejsze przeciążenia, itd). Co do nalewania do skrzyni - butelki z olejem miały w korku specjalną rurkę około 7 cm i średnicy zewnętrznej 10 mm. Kupiłem odpowiedni wężyk i zalewanie skrzyni zrobiło się dziecinnie proste. Nie jest to metoda dla zawodowców (zbyt długi czas,...
Skoda Octavia 1 problem z klimatyzacją. Silnik 2.0 8V benzyna AQY. Kupiłem samochód z niedziałającą klimatyzacją, ponoć tylko trzeba było dobić czynnika. Podłączyłem manometr do złącza i okazało się że ciśnienie było za duże upuściłem więc do zielonego pola na manometrze, ale klimatyzacja nie odżyła. Podłączyłem zasilanie na cewkę sprężarki, ona uruchomiła...
ciśnienie paliwo skoda octavia ciśnienie paliwa skoda octavia ciśnienie skoda
komora hydrostatu zmywarka spawarka normy cewka pompa
Opinie o chłodzeniu silnika w Atlas E 65 Konfiguracja nowego routera T-Mobile z identycznymi ustawieniami