Jest taka możliwość że przez któryś wtryskiwacz paliwo wycieka i dlatego pompa nie da rady sprężyć paliwa. Zrób sobie zaślepkę i zaślepiaj po kolei kroćce z szyny paliwowej i sprawdź czy dalej ciśnienie takie niskie.
Według mnie powinien być wyłącznik ciśnieniowy. Zwłaszcza, że przy włączeniu zapłonu po dłuższym postoju pompa przez chwilę pompuje paliwo i wyłącza się (ciśnienie)
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
Ciśnienie otwarcie wtryskiwacza dla wtrysku zasadniczego to 300 bar więc gdyby pompa miała podawać paliwo kropelkowo to zamiast przewodów wysokiego ciśnienia producent zastosowałby tam plastikowe lub gumowe kapilary.
Wymiana filtra paliwa. Kontrola ciśnienia czy pompa paliwa wydajna, ciśnienie na listwie paliwowej. Czyszczenie Map Sensor. Czyszczenie przepustnicy i jej kontrola + węże dolotowe. Potrzebne nie potrzebne czas na przegląd konserwacyjny.
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Mam VW passata 1,9 td i od jakiegoś czasu zauważyłem jak podczas pracy śilnika lecą sobie przewodami bąble powietrza od filtra (nieraz duże) i jak zgaszę silnik to te bąbelki się cofają w stronę filtra. Co może być przyczyną tej usterki lub jak zaradzić i co sprawdzić. Zaznaczam że po zgaszeniu mam problem z uruchomieniem silnika (jakby pompa traciła...
Pompki dobrze ustawione? Paliwo z filtra idzie do vaccum pompy?
witam, interesuję mnie jakie ciśnienie podaje pompa wtryskowa w siniku vw silnik sb, wiem ,że wtryskiwacze ustawione są na ok. 150 atm, czy można uzyskać z pompy wtryskowej ciśnienie rzędu 200 atm. muszę wtedy podłożyć podkładki do wtryskiwaczy i wyregulować wtryski. według mnie na pewno będzie silnik ciszej pracował i może będzie trochę dynamiczniejszy...
Dwie pompy paliwa pod maską i w baku. Jest podgląd na niskie ciśnienie paliwa? W ostateczności pompa wtryskowa
Pompa w baku pracuje. Ciśnienie 0,5 bara.. Tandem pompa również wymieniona,( czarna ropa). Filtr paliwa nowy.
Mam tylko do Seata 1.6 AKL ale to powinno być dokładnie to samo. Na jednym ze zdjęc masz wydatek jaki powinna pompa napompować.
Odczyt z grup 13.18.23.Do tego poprawić konektory na wtryskach. Potem sprawdzić tą pompę. Sprawdzić też ciśnienie na niej. I potem pisać.
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
Pompa w baku powinna dawać około 0.5 bara, jak zatkasz wężyk to wzrośnie do około 1 bara. Co do ginięcia ciśnienia na tandem pompie to w niej jest regulator. Na powrocie ma być 1 bar więc skoro na króćcu pomiarowym masz zbyt niskie ciśnienie, na drugiej pompie jest to samo to raczej oringi na pompowtryskiwaczach. Oleju czasem nie przybywa? Kanał który...
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
Wystarczy zdjąć przy wtrysku przewód, który idzie od pompy i zakręcić rozrusznikiem. Paliwo powinno lecieć całkiem niezłym strumieniem (tylko do jakiejś butelki, aby nie było pożaru). Następnie trzeba lekko ścisnąć przewód, tak aby sprawdzić czy pompa daje ciśnienie.:D
Skoro nie ma błędów problem tkwi w dopływie paliwa pewnie, filtr paliwa wymieniłeś ?wymień go (nie zaszkodzi), może też być problem z pompą, może się cofać paliwo jak dłużej postoi, spada wtedy ciśnienie i długo trzeba kręcić żeby odpalił.
a co powiecie aby sprawdzić ciśnienie sprężania i ciśnienie jakie daje pompa paliwa ?
Czy oby ta "nowa" pompa jest na pewno nowa? Bipy poszły na minus więc prawdopodobnie słabe zasilanie paliwem, albo pompa słabsza albo mechanik coś spaprał, uszczelkę dał nową? Zajrzyj do uszczelniaczy pompowtrysków jak pisałem wcześniej, sprawdź regulację pompek, jeśli nie pompki to cylinder lub zawory, zmierz ciśnienie, i omijaj tego mechanika szerokim...
AVB to kochane pompowtryski. Czyli wszelkie mikro nieszczelność na układzie paliwowym. Po odpalaniu po nocy za nim ciśnienie paliwa za pompą tandem się ustabilizuje i przemieli bąbelki to pompowtryski zasilane są paliwem z bąblami powietrze lub o za niskim ciśnieniu co powoduje nierówną prace i dym.
wtryskiwacze mogą się zatrzeć po tygodniu jeżdzenia tylko na gazie jeżeli odpalasz na gazie! a ty jezdziłeś rok! niepowinno się zakładać odciecia pompy paliwa jezdzac na gazie ba właśnie takie są przyczyny zacierania sie wtrysków miałeś wywietrzałe paliwo tz parafina która sie wytwozyła jest tłusciejsza i lekko gęsciejsza co zwiekasza smarowanie i ciśnienie...
Szarpanie w tym przedziale obrotów to typowy objaw pompy paliwa tej przy głowicy. Zmierz ciśnienie paliwa w pompie.
Są dwa regulatory ciśnienia? Na pompie i listwie?
Sprawdź ciśnienie pompy w zbiorniku zegarem w momencie jak zgaśnie, miałem kiedyś przypadek, że słychać było pompę i podawała paliwo, a po chwili silnik gasł (po prostu się zacierała).
Nie zrozumiałeś. Odpływa paliwo z pompy (nie wiem jaki silnik) i po nocy silnik żeby zapalić ciągnie paliwo ze zbiornika - przez to musisz kilka razy go pokręcić. Póżniej ciśnienie utrzymuje się odpowiednie i zapalasz za każdym razem.
Np tego że temperatura paliwa którą widzi ECU jest 90C. Paliwo zimne ma większą lepkość dynamiczną i czas wtrysku (w pompowtyskach raczej kąt) powinien być dłuższy podobnie na zimnym silniku. Choć wygląda to na klasyczny przypadek powietrza w pompie tandem. Musi pokręcić zaciągnąć paliwo z filtra zrobić ciśnienie 1,5-2 bary i wtedy poprawnie napełni...
Pompy vaccum nie usłyszycie na zapłonie O ilę się nie mylę to to jest na pompowtryskiwaczach, które zasilane są paliwem z tandempompy (vacupompa+pompa paliwa) na wałku rozrządu a ona zasilana jest pompą elektryczną w baku paliwa i chodziło mi właśnie o nią. Tandempompa bez wstępnego ciśnienia (ok. 3,5bara) z pompy w baku nie bedzie działać prawidłowo....
Przyczyna przeważnie jest taka że z przewodów paliwowych schodzi paliwo. Niby po otwarciu drzwi kierowcy pompa powinna się uruchomić na 2 sek. ale przeważnie przez uszkodzoną krańcówkę w zamknu nie wykrywa otwarcia drzwi (a tym samym nie dobija paliwa przed odpaleniem). Drugie dobicie jest po przekręceniu w pozycję zapłon. Możesz spróbować podpompować...
Witam.Jaką temperaturę widzi sterownik jak auto nie odpala?Co z czujnikiem wału korbowego i halla?Badane było ich działanie?Kopułka czysta wewnątrz?Palec ma odpowiednią rezystancję?Przewody świece sprawne?Paliwo dobre?Kosz pompy paliwa czysty?Ciśnienie na pompie odpowiednie? Dodano po 2 Co było sprawdzone w momencie braku możliwości odpalenia?brak iskry...
Witam trzeba pomierzyć ciśnienie paliwa na pompie tandemowej.
Sprawdź zawór elektromagnetyczny na pompie.
Witam, mam auto jak w temacie. Auto po dłuższym postoju cięzko odpala, schodzi mu paliwo. Zapodałem link do identycznego problemu, po 4-5 kręceniu załapuje po jednym garze. Czyżby pompa tandemowa siadła? a moze jest tam jakiś zawór zwrotny w tym struclu? Ktoś ogarnia temat co w pierwszej kolejności sprawdzić. https://www.youtube.com/watch?v=9-IP0TG9...
Samego " odpalacza " nie używaj , jak pompa nie ma paliwa czyli jest nie smarowana i ją zarżniesz . Po normalnym braku paliwa paliwo w pompie zostaje . Chcąc wypchać powietrze trzeba poluzować rurki wtryskowe i pokręcić . Że ciśnienie oleju świeci to normalne - silnik ma obroty mniejsze jak minimalne , przy normalnym paleniu też nie gaśnie po przekręceniu...
Witam, miałem to samo w passacie b6 3.2 Cały czas wywalało błąd czujnika ciśnienia paliwa, kupiłem zamiennik i wraz było to samo, kupiłem ory w aso i tez było bez zmian, pompę paliwa tez zmieniałem. Okazało ze ze to łańcuch rozrzadu był zużyty Wymieniłem łańcuch znikło wszystko 😊 Dodano po 14 Przez zużyty łańcuch pompa wysokiego ciśnienia nie...
A czy było sprawdzane ciśnienie paliwa na wtrysku? . Sama praca pompy paliwa jeszcze nie gwarantuje właściwego ciśnienia.
Witajcie. Passat AHU zgasł podczas jazdy. Przy diagnostyce wyszło, że w grupie 19 w ecu napięcie początkowe w teście nastawnika 0.740, końcowe 0.000. Nastawnik zdjęty, pierścień dawki zastany, jakby zatarty. Cewka nastawnika uszkodzona. Dziś podstawiona druga pompa, rzekomo sprawna. Objaw taki - nastawnik pracuje w pełnym zakresie, paliwo podane z zewnątrz,...
bo schodzi podciśnienie z hamulców, wcześniej trzymało nawet parę dni. Króciec wychodzący z pompy masz luźny. Jakie masz ciśnienie paliwa za pompą tandemową.
Jakie ciśnienie daje pompa paliwa w baku?
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
Jakie ciśnienie paliwa masz na pompach ??
Podejrzewałem właśnie, że pompa wtryskowa zaciąga paliwo sama, a elektryczna podaje jedynie do kosza i poniekąd tak jest, ale tylko poniekąd. Z pompki wychodzi wężyk na trójnik, z trójnika jeden wężyk idzie do kosza pompy, jednakże miejsce w koszu, w którym on wychodzi jest odgrodzone od reszty kosza ( podejrzewam, że jest to swego rodzaju zbiorniczek...
steed1 wg mnie to nienormalne... W tym modelu silnika pompa nie zostaje odłączona po osiągnięciu silnika... we wtryskiwaczach krąży cały czas paliwo... gdy silnik nie jest uruchomiony a włączony jest zapłon pompa tłoczy paliwo do wtryskiwaczy i wraca do zbiornika... Zauważyłem to teraz ponieważ mam nowy silnik w samochodzie. we wcześniejszym miałem...
Klemę wystarczy ściągnąć na minutkę i już sterownik nie pamięta ustawień...Jeśli to pomoże to powinieneś założyć reset sterownika lub lepiej wyregulować instalację gazową o ile to możliwe. Sonda jeśli jest wymieniona powinna dawać naprzemienny w czasie sygnał około 0,2-0,8V. Gdy ją odłączysz sterownik wejdzie w tryb awaryjny,powinien pracować prawie...
Sprawdź, to co koledzy sugerują. Miałem autko z takim silnikiem i przebiegiem min. 300 tys. km, ale w zimie nie miałem problemów z odpalaniem (stał pod blokiem). Sprawdziłbym ciśnienie w cylindrach. Sprawdziłbym też świece żarowe (kiedy je zmieniałeś) bo mogą być o różnym stopniu "zużycia" i na różne napięcie np. zamiast na 5 V może któraś z nich być...
Do sprawdzenia pompa w baku jej ciśnienie .
Pierwsza rzecz, podstawa to jak nie masz manometru to jak wychodzą węże od pompy paliwa, odkręć je i niech ktoś ci załączy zapłon albo zakręci i patrz czy pompa ciśnie na jednym z węży, dalej tak, jak paliwo ciśnie upewnij się czy jest tak samo ciśnienie przed wtryskiem (w tym aucie masz chyba monowtrysk), sprawdź probówką czy masz impuls podczas kręcenia...
Dzień dobry, czy do Passata B7 Variant 2.0 TDI, 103 kW z 12.2011, CFFB jestem wstanie dostać nowy zamiennik wkładu pompy paliwa, dobrej firmy np. Pierburg? Moja pompa ma 2 króćce oraz wlot profilowany pod wpinany na zatrzask filtr siatkowy. Numer całego zespołu: 3AA 919 050 B czyli np. https://bt-cars.pl/pompy-paliwa/955-vw-p...
czy ten oto zawór odpowiadał by za to że cofa się paliwo? Nie. To jest regulator ciśnienia wewnętrznego w pompie wtryskowej.
Jak się położysz pod samochód będziesz widział po korpusie pompy czy jest nowa, wystaje sam przód, reszta schowana w obudowie. Jest tuż za kołem w takim czarnym pojemniku. Uwaga przy odkręcaniu, paliwo pod wysokim ciśnieniem.
Jaki silnik RP, czy PF? Pełny wtrysk oznaczałby PF, ale niedużo tego było... Jak nie jeździłeś długo na benzynie i miałes mało paliwa, to faktycznie mogą być problemy z pompą, eweutnalnie czasem przełącznik od gazu szwankuje, czy przekaźnik od pompy paliwa. Proponowałbym podjechać do jakiegoś mechanika, by sprawdził ci ciśnienie jakie daje pompa paliwa.
Przakaźnik wcale nie musi być uruchamiany po włączeniu zapłonu....tak po prostu jest We wszystkich autach jakie mam (Golf IV-ten sam rocznik,Audi A6 C6) i miałem pompa dobijała ciśnienie po przekręceniu na zapłon. No chyba że ten modal ma inaczej? Ciężko powiedzieć jak było wcześniej, nie zwróciłem uwagi - auto mam od kilku dni. Ewedentnie wyglada...
Bo widocznie masz prawdziwe 330 tyś km. Ale na twoim miejscu zajrzał bym profilaktycznie pod dekiel zaworów bo ekstremum wałek potrafi zjeść szklankę i ciśnienie oleju w głowicy spada do 0. Tak samo uszczelnienie pompowtryskiwaczy. Jak się rozszczelnią to paliwo z głowicy spływa na tłoki a potem trzeba kręcić i kręcić by napełnić kanały w głowicy i...
sprawdź napięcie na cewkach sprawdź czujnik wałka rozrządu podłącz pod komputer i z czytaj błędy sprawdź ciśnienie paliwa jakie pompa wytwarza
no to kolejną rzeczą którą należałoby wykonać, aby się dowiedzieć czy usterka nie leży po stronie zasilania paliwem pompowtryskiwaczy jest pomiar paliwa... pomiar ten wykonuje się na pompie umieszczonej z tyłu głowicy silnika... tzw. "tandem pompa" ciśnienie to jest potrzebne do zasilania paliwem pomowtryskiwaczy jak również do Ich chłodzenia... samego...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Na początek znajdź "mechanika" który wie co robi bo jeśli 8-śmiu rozkładała ręce nie mierząc ciśnienia sprężania to powinni buraki na rynku sprzedawać a nie naprawiać samochody. Do sprawdzenia: - ciśnienie sprężania - synchronizacja wałka rozrządu (VAG) - czy paliwo się nie cofa - pompa paliwa w zbiorniku czy pompuje po przekręceniu kluczyka (fizycznie...
Witam Mam passata 2,0 tdi silnik 100kW, silnik bgw, mam problem z odpaleniem normalnie rano odpalił po przejechaniu 2 km zgasła, Odpaliłem bez problemów, po przejechaniu następnych 2 km zaczął słabnąć kuleć i w końcu zgasł. Teraz nie mogę go odpalić nie wiem co jest. Sprawdzałem czy paliwo dochodzi do filtra jest jak przekręceniu zapłonu pompa daje...
Witam, Temat znany na forum lecz został rozwiązany poprzez wymianę regulatora ciśnienia na listwie. W naszym przypadku mamy problem tego typu. Samochód Passat B6 2010r 2.0 TDI CR silnik CBBB 145KW Problem: Podczas jazdy (około 2km) od warsztatu samochód zgasł. Tester; TEXA miniNemo Opis naprawy: Po diagnostyce wykazuje błąd o niskim cisnieniu w listwie...
Niestety dopadł mnie problem z kolejnym samochodem w domu. Auto to Passat B6 2006 2.0 tdi 16v 170 km BMR na pompowtrysku Siemens. Opis zdarzenia: W czasie jazdy zaczęło rzucać silnikiem jakby pracował na 3 cylindry zjechałem na zatoczkę, zgasiłem auto i już nie mogłem go odpalić. Przyjechał do mnie brat z texa, po podłączeniu pokazało zawór pompowtryskiwacza...
Oznacza to że zawór ma zasilanie więc problem w pompie lub może zawór uszkodzony. Żarówka przygasa bo spada zasilanie z powodu dużego poboru prądu przez rozrusznik. Odczytaj błędy ze sterownika silnika. To że masz paliwo w rurkach i odpycha palec nie oznacza że ciśnienie jest na tyle wysokie by otworzyć wtryskiwacze.
Rozruch jest na benzynie - jeśli więc jeździsz po mieście, często gasisz i zapalasz silnik to zużycie benzyny będzie wyraźne... Pompa i wtryskiwacze powinny być odcięte na LPG. To co tam piszą o smarowaniu wtryskiwaczy to bzdura - jak nie działają to paliwo przez nie nie przepływa i nic ich nie smaruje. Z tym przełączaniem z LPG na noPb to też bzdura...
W baku 0,5 bar, manometr wpinasz w wąż zasilający filtr paliwa.
Świec nie wykręcałem.podgrzewanie świec 25sek jest tylko wtedy gdy silnik jest zimny i temp.na dworze jest bliżej zera a jak już jest ciepły po odpaleniu to raczej nie podgrzewa tak długo.przewody raczej ok i ta ropa wcześniej czarnego koloru i filtr również zagadka? Dodano po 6 Nie wiem jaka jest prędkość rozrusznika ale kreci normalnie.ogólnie mówili...
Witam. Jak w temacie. AVF w Passacie B5 w trakcie jazdy rzekomo zaczęło rzucać motorem i zgasł. Co sprawdzone: Ecu błędów brak Pompa w baku sprawna podaje paliwo ciśnienie w normie Vacum podmieniona Kanały paliwowe przedmuchane Oringi na pompkach są wiązka pd sprawdzona Synchro -0.6 Czujnik wału sprawny Przy zapłonie, pokauzje status pompek 2, w trakcie...
Mam taki problem, posiadam Passata b5 1.8 v20 mam go zaledwie trzy dni dziś po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów bez żadnych problemów, po zgaszeniu nie mogłem odpalić silnika, rozrusznik chodzi jest taki efekt jakby załapywał a potem gaśnie. Pompa paliwa podaje odpowiednie ciśnienie ponad 3 bary a filtr paliwa wymieniłem, na listwie jest paliwo,...
Przepływka była trafiona. Jest założona sprawna , sprawdzona w takim samym aucie (sprawnym) działa . Stało się jeszcze coś , silnik zaczął kuleć stracił moc zupełnie ,po zgaszeniu już nie zapalił. Po zdjęciu przewodu paliwa, pompa tand.- filtr (ten zaś. pompę) tylko sykło powietrze zero paliwa. Tak jak przewód z serwa ham. by odłączył identyczny efekt....
Wiec albo coś źle zrobiłeś, albo gniazda wyrobione. Zastanawiałem się. W moim przyp. głowica jest po remoncie, co prawda gniazd nie ruszałem. Niemniej jednak wymieniałem ostatnio pompki w AJMie, w którym gniazda wyglądały nieporównywalnie gorzej niż moje i odstrzelił po wym. pompek od strzała. Wpadłem właśnie na nowy trop... pompa tandemowa na wylocie/powrocie...
Z ciśnieniem to nie wiem moja daje ok 4 atm. ale wtryski pełnego ciśnienia nie dostają ponieważ odcina ogranicznik ciśnienia.
Może coś z pompą wtryskową się dzieje. Małe ciśnienie paliwa albo zapłon źle ustawiony. Jaką pompą?
Nie wiem jakie powinno być ale niektórzy piszą ze pompka jest na 1 bar, ja napisałem to co mnie pokazuje i mierzyłem na dwóch pompkach i wartości były te same ,ciśnienie mierzyłem bezpośrednio przed filtrem na zgaszonym silniku a nie z trójnikiem jeżeli zastosujesz trójnik i zapalisz silnik to ciśnienie będzie spadać wprosproporcjonalnie do wysokości...
A zawór sterujący dawki sprawdzałeś? Bo skoro po podpięciu rezystora w kostkę czujnika komputer wykrywa ciśnienie zależne od rezystora, to można przypuszczać że jest w porządku. Po odpięciu wtyczki od tego zaworu (ten brązowy na pompie) ciśnienie podczas kręcenia rozrusznikiem powinno rosnąć do kilkuset bar. Edit a sorry na samym początku pisałeś że...
Witam. Koledzy mam pytanko, czy po przekręceniu kluczyka na zapłon pompa powinna dobijać ciśnienie? Mam problemy z odpalaniem ciepłego i zimnego silnika w Vag brak błędów. Co ewentualnie może być winne, że pompa nie dobija ciśnienia?
Z pompą rzędową jeśli chcesz to miał Mercedes wszystkie modele do W124 włącznie. Potem to już tylko ona była w ciężarowych. Pompa rzędowa jest trwała bo smarowana olejem silnikowym i jest odporna na złej jakości paliwo. Jak będziesz kupował silnik zmierz w nim ciśnienie sprężania oraz ciśnienie oleju (na gorąco). To najszybszy sposób na szybki test...
to jest silnik AAZ rok 94, ciśnienie jest dobre przy obrotach ok 2000, a potem znika, znalazłem schemat połaczeń przewodów podciśnieniowych i faktycznie jest taka możliwość podłaczenia na jednym zaworze turba i recyrkulacji, a drugi zawór steruje podciśnieniem do pompy wtryskowej. Tego drugiego zaworu nie mam, a przewody są złaczone. Jeżeli jest to...
Wrzucę filmik wieczorem. Co do drgań to poczekajmy jak bedzie wyglądać praca po zmianie poduszek. Egr akurat założony używany, ale z samochodu w którym nie było żadnych objawów. Gniazda...tak sprawdzone, są idealne. Kolizja owszem była(poprzedniego właścicielowi strzelił rozrząd) jednak po naprawie silnik chodził idealnie, zaczął tak pracować ok 1.5...
A próbował pan wymienic ten wtryskiwacz ? Moze zapieczony. Lub pompa paliwa daje slabe cisnienie.
cisnienie na pompie?
Tak z ciekawości co ci pokazuje w bloku pomiarowym silnika 4. (takie odczyty należy zawsze zrobić przed wymiana rozrządu łatwiej wrócić do ustawień poprzednich jak je się zna.) Ja obstawiam na źle złożony filtr paliwa cieknąca pompę Vacum lub uszczelnienia pompowtrysków (wymiana tych uszczelnień co 200000 km). Test podania paliwa z butelki i zajrzenie...
17536 - „za ubogi”. – sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i utrzymywane ciśnienie paliwa – sprawdzić pompę paliwa – sprawdzić zawory wtryskowe Grupa 115 MAF zadany i rzeczywisty w miarę zbieżny, zaczął bym od pompy paliwa
Lekkie szarpanie często powoduje EGR a konkretnie jego praca ( puszcza raz mniej raz więcej spalin ) po jego odłączeniu szarpanie znika. Co do bipow na minusie to nakezalo hy spwdzic czy to sa oryginalne pompki dwa ciśnienia na pompie tandem bo niskie ciśnienie paliwa powoduje bipy na minusie.
Chłopie nie demontuj rozdzielacza bo potem możesz mieć same problemy. Lepiej już odłącz ta pompę, wtryski są u Ciebie otwierane ciśnieniem, nic Tobie nie będzie ciekło.
Pompa wysokiego cisnienia odpada. Sprawdz kolego wiązkę między modułem pompy paliwa a sterownikiem. Możesz też wysterować pompę paliwa napięciem o kształcie prostokątnym. Błąd prawdopodobnie pojawia się dlatego,że ciśnienie na listwie mimo zwiększania wydatku pompy nie wzrasta odpowiednio. Sprawdził bym jeszcze czujnik niskiego ciśnienia paliwa. Pozdrawiam
witam, chciałbym wznowić post. Mam identyczny problem, mam 2.0 tdi bmr 170 km. kręci jak na załączonym filmie. silnik długo się kręci, im mniejsza temperatura tym gorzej odpala. Jak nie rozładuje akumulatora to odpala i gaśnie. Jak zaskoczy to trzepie silnikiem. W samochodzie została wymieniona pompa vacum, sprawdzone pompowtryski i ciśnienie na cylindrach...
A przy wymianie pompy (tej pod podłogą) miałeś sprawdzane jakie ciśnienie podaje (powinno być ponad 6 barów)? W tym wtrysku ciśnienie paliwa otwiera wtryskiwacze, jeśli jest zbyt niskie to kicha.
jaka wydajność i ciśnienie powinno być??
A nie mruga wtedy kontrolka od żarowych tzn nie łapie błędu np za małego ciśnienia doładowania?
Jeżeli chodzi o wtrysk mechaniczny to odłancza się przewód podciśnienia przy aparacie zapłonowym. Dość ważne w tym wtrysku jest to aby pompa paliwa miała odpowiednie ciśnienie oraz trzeba częściej przełanczać go na benzyne ponieważ rozdzielacz wtrysku jest smarowany właśnie paliwem i dosyć często zdaża sie iż wyrabia się regulator. Praktycznie nie do...
Najlepiej w układ paliwowy na zasilaniu, wpiąć szeregowo manometr i obserwować ciśnienie, jeśli będzie poniżej powiedzmy 3 bar, należy czujnie zacisnąć przewód powrotu paliwa za regulatorem. Jeśli ciśnienie wzrośnie do co najmniej 5 bar, regulator do wymiany, jeśli nie wzrośnie, to pompa.
Wczoraj spędziłem 6 godzin aby przerobić soft passata amerykańska wersja w automacie na manual , bez zmiany oprogramowania i po przestawieniu bardzo wielu przełączników dotyczących typu skrzyni i komunikacji pomiędzy modułami udało się i to bez DAMOSÓW. czy nie bylo prosciej zmienic kodowanie sterownika przez Vag com? Heh jak by to było takie proste...
Wiem :) W Vectrze B mam jedną, kiedyś w Asconie miałem tez jedną A w Passacie są dwie, jedna "wyciąga" paliwo ze zbiornika a druga "wpycha" paliwo we wtryskiwacze. W każdym razie, w tym wypadku nierówna praca silnika,tracenie mocy dziwne odgłosy z pompy paliwa - miały przyczynę w odpowiednim braku ciśnienia w układzie paliwowym Może się to kiedyś komuś...
Trochę dziwny ten przebieg z wałka rozrządu. Na pewno w nowszych tsi (rozrząd na łańcuch ) szeroki ząb z wału korbowego pokrywa się z krawędzią sygnału z wałka. Może ustawiony na pasku a na łańcuchu jest źle zestawiony ale wtedy powinien zapisać błąd. Diagnostyka jest?.Jak ciśnienie paliwa ? Sterownik pompy paliwa może być uszkodzony bez zapisania usterki.
12 na rys. http://obrazki.elektroda.net/89_12226261... Zaniżasz trochę poziom nawet działu początkujących. Co do pompy to i tak dla prawidłowego jej zdiagnozowania potrzeba pomiaru ciśnienia
Witam! do JAFO Po prostu niejasno się wyraziłem. Pisząc "układ paliwowy" miałem na myśli wszystkie przewody paliwowe począwszy od pompy do rozdzielacza. I tam właśnie utrzymywane jest duże ciśnienie paliwa. Znany mi jest przypadek,że kierowca tuż po przyjeździe do garażu (po drodze stwierdzł,że coś nie tak jest ze spalaniem) poluzował śrubę przy rozdzielaczu-paliwo...
Witam. Mam problem z uruchomieniem silnika w Peugeocie 206 2,0 HDI 2001 r. prod. polega on na tym, że gdy jest zimny ciężko pali/długo muszę kręcić/. Po odpaleniu chodzi normalnie, ma moc, nie pali się żadna kontrolka. Srawdziłem świece - grzeją/robią się czerwone/, przekażnik daje napięcie na nie jakieś 10-12 sek. popmka w zbiorniku chodzi/słychać...
Sprawdz ciśnienie na pompie paliwa ,poza tym zabrudzone wtryski dają identyczny objaw pozdro
Jest różnica w ciśnieniu paliwa na wyjściach sekcji
Jedna uwaga - wydaje mi się, że to normalne, że pompa nie włącza się po wyłączeniu działającego silnika i ponownym, szybkim, włączeniu zapłonu (ale nie silnika). Przy włączonym tylko zapłonie pompa włącza się tylko do momentu wytworzenia ciśnienia w układzie paliwowym, potem się wyłącza, jeśli w momencie włączenia zapłonu w układzie jest ciśnienie to...
Szczelność robiłem dymiarka i nigdzie nie było nieszczelności. Może pompa vacum daje małe ciśnienie paliwa bo od 2000 obr już tego problemu nie ma
Nie. Za duża rozbieżność. Wtryskiwacze, może pompa wtryskowa kończy żywot.
ciśnienie pompa passat passat pompa paliwo ciśnienie wtrysk paliwo passat
aquamatic candy skrzynia automatyczna dodge automat świateł dziennych
Jak zrestartować kocioł gazowy Immergas Avio VIP 21? Radmor 5102-TE: Cichy dźwięk po podłączeniu telefonu