Pompa w baku, to tylko pompa przelewowa, napełnia kosz smoka oraz przepompowuje paliwo pomiędzy komorami zbiornika. Pompa VP44 sama zasysa paliwo ze zbiornika
Tylko wtedy załóż oryginalny filtr z przelewem do baku i pompa niskociśnieniowa 0,2 bara. Ewentualnie widziałem już tak zrobiony układ że pompa była elektrycznie podłączona do świec żarowych i miała obejście z zaworem zwrotnym. Idea była tak że pompa podaje paliwo przed odpaleniem (napełnia układ) a po rozruchu pompa VP sama ciągnie paliwo przez zaworek...
idą swieta wiec masz ... przekaznik pompy chłodzącej paliwo J445
rozumiem ze filtr paliwa wymieniles jeśli tak sprawdz wogole czy paliwo pompa podaje na probe i sprawdzenie czy paliwo sie utrzymuje wstawiłbym zaworek zwrotny na wężu
Paliwo dostaje? Na wtryskach jest?
Teraz sprawdziłem tą pompę vp 44, działa bez problemu kręci, pobiera paliwo. Sprawdziłem to podłączając lejek i wężyk igielitowy, pompa vp 44 pobiera paliwo
Z pamięci, bo to stare dzieje-problem taki robił dodatkowy przekaźnik pompy paliwa (K142 na schemacie) jak i moduł sterujący wentylatorami. W tym modelu zastosowano schładzanie listwy paliwowej (pompa przetłaczała paliwo) aby nie tworzyły się korki powietrzne. http://obrazki.elektroda.pl/2920196000_1...
To chyba logiczne skoro pompa nie działa to skąd ma być paliwo na wtryskach? Szkoda Twojej pracy. Diagnostykę robiłeś? Diagnoskop łączy się z ECU?
Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
Zapomniałem powiedzieć że jeszcze pompa zaciąga paliwo lecz wszystko wraca się przez przewód od powrotu.
Immobilaizer ksieciuniu Bladego pojęcia nie masz księciuniu o czym bredzisz. Pokaż mi konkretnie, w którym Passacie czy ogólnie VW było immo w pompie. Zawór na pompie dostaje zasilanie? Widać paliwo w przewodach do pompy?
Witam. Mam problem z sterownikiem pompy paliwa w Passat B7 1.8 TSI. W upały samochód potrafił mi zgasnąć, zauważyłem, że dzieje się to po dłuższym postoju na słońcu, kiedy wewnątrz jest wysoka temperatura. W załączniku stary czarny sterownik i nowy Vika. Cały problem w tym, że po wymianie pompa co jakieś 15 sek podpompowuje paliwo po zgaszeniu, a nie...
Tłumacząc w najprostszy sposób to pompa w zbiorniku jest po to aby pompować paliwo do specjalnej komory z której dopiero pompa wtryskowa pompuje paliwo. Ot takie zabezpieczenie pompy wtryskowej przed pracą bez paliwa i jej zatarciem.
Według mnie powinien być wyłącznik ciśnieniowy. Zwłaszcza, że przy włączeniu zapłonu po dłuższym postoju pompa przez chwilę pompuje paliwo i wyłącza się (ciśnienie)
Gdzie szukać przyczyny, ewentualnie przekaźnika pompy paliwa, bezpiecznik jest cały Przekaźnik pompy paliwa to przekaźnik K20 (K-46)
dokładnie, może masz pompe od innej wersji passata z tego co widzialem duzo jest pomp paliwa na allegro
Uszczelniacze na pompo-wtryskach lub pompa tandemowa. Prawdopodobnie cofa się paliwo i trzeba bardzo długo kręcić zanim pompa nabije ciśnienia.
sprawdz przekaznik pompy, masz kilka tematow z opisem jak sprawdzic
na nóżkę 86 przekaźnika idzie plus po stacyjce masa podawana na przekaźnik z ECU pin 6 lub 12 w zależności od tego jaki silnik sprawdź masę na ECU
A taka pompę można zregenerować?
Jest taka możliwość że przez któryś wtryskiwacz paliwo wycieka i dlatego pompa nie da rady sprężyć paliwa. Zrób sobie zaślepkę i zaślepiaj po kolei kroćce z szyny paliwowej i sprawdź czy dalej ciśnienie takie niskie.
Dzień dobry, czy do Passata B7 Variant 2.0 TDI, 103 kW z 12.2011, CFFB jestem wstanie dostać nowy zamiennik wkładu pompy paliwa, dobrej firmy np. Pierburg? Moja pompa ma 2 króćce oraz wlot profilowany pod wpinany na zatrzask filtr siatkowy. Numer całego zespołu: 3AA 919 050 B czyli np. https://bt-cars.pl/pompy-paliwa/955-vw-p...
Odkręcić przewód doprowadzający paliwo ten przy pompie i zaciągać nim paliwo . Tym co zaciągniesz zalewać pompę do puki nie zacznie pokazywać się w przelewie paliwo. Poskręcać wsio do kupy, popuścić rurki przy wtryskach zakręci kilka razy paliwo musi się pokazać. Nie jest wskazane aby pompa chodziła na sucho i nie zawsze chce zaciągnąć sama paliwo.
Tylko pamiętaj że jak rozgrzejesz silnik paliwo na powrocie za pomp tandem będzie miało 70-90 max 95 C (prawie tyle co temp. płynu chłodniczego).
W passacie afn jej nie ma, w a6 1.9 tdi afn też jej niema, to jest pompa przelewowa, jak paliwa jest powyżej polowy zbiornika, to ona nie pracuje. Przelewa ona paliwo ze zbiornika do kosza w zbiorniku paliwa w którym jest smok ssący, którym zasysa paliwo pompa wtryskowa. Odnośnie przekaźnika, jak przejże dokumentacje, to dam znać.
To która pompa uruchamia się i pompuje paliwo do filtra po podaniu "+" na bezpiecznik 28 ?
W baku jest ze 25l... Sam dolewałem z karnistra 15l i to paliwo nigdzie nie uciekło...
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
uszczelniacze? gniazda? Silnik jak zimny pali od strzala nawet po 4 dniach postoju, uklad szczelny paliwo sie nie cofa, powietrza lewego nie lapie. Vacum pompa? Silnik nie kopci na niebiesko, w filtrze paliwa nie ma oleju.
Pompki dobrze ustawione? Paliwo z filtra idzie do vaccum pompy?
Było mokre ale co to bylo płyn , woda , paliwo??
miałeś w zbiorniku zawsze paliwo?,bo jeżeli jeździłeś bez na gazie ,to nie musisz szukac ,pompa do wymiany
W VW Passat b6 1.9 TDI 105 KM DPF podnosi mi sie poziom oleju. Mechanik mówi że to uszczelniacze pompowtrysków i przy okazji trzeba bedzie wymienić pompe vacum. Czy pompa Vacum ma coś wspólnego z podnoszącym sie poziomem oleju? Uszczelniacze to wiem że może się lać paliwo a co ma pompa do tego?
Zawór zwrotny masz w samej pompie w króćcu na powrocie, tam gdzie przychodzi przelew z wtrysków, i to jest część która u Ciebie jest uszkodzona, dodatkowo w samej pompie uszczelki nie koniecznie muszą trzymać i przez to cofa się paliwo. Pamiętaj, że każdy zaworek zwrotny, też ma ciśnienie przebicia, które pompa musi pokonać, dodatkowo ciągnąc paliwo...
Czyli co mam podpiąć żeby sprawdzić tą pompkę paliwa i i czy da się wymienić sam zaworek czy trzeba wymienić całą pompę ?
Mam tylko do Seata 1.6 AKL ale to powinno być dokładnie to samo. Na jednym ze zdjęc masz wydatek jaki powinna pompa napompować.
Właśnie je zamieniłem i dalej to samo Dodano po 9 Wszystkie błędy zostaly skasowane ale nie wiem czy to wystarczy nic więcej nie wymieniałem ? Samochód 3C (7N0) skanowania: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 2E 4C 4F 46 52 53 56 61 62 72 Nr identyfikacyjny pojazdu: WVelektroniczny 125.050 km 01 z silnikiem - stan. Błąd 0010 03-Elektronika hamulca -...
Ciśnienie otwarcie wtryskiwacza dla wtrysku zasadniczego to 300 bar więc gdyby pompa miała podawać paliwo kropelkowo to zamiast przewodów wysokiego ciśnienia producent zastosowałby tam plastikowe lub gumowe kapilary.
Witam mam problem z passatem nie wiem czemu ale przestała mi dzialac pompa paliwa,jak podłacze ją na krótko to działa i paliwo podaje ale z kluczyka nie działa może ktoś mi podpowie co jest za przyczyna ??? Z góry dziekuje
Witam najprostszym sposobem będzie popuszczenie przewodów od wtryskiwaczy i odpięcie zasilania pompy paliwowej ,następnie podłączenie bańki gdzie nalejesz trochę ropy i przepompowanie gruszką itp żeby pompa zaciągnęła paliwo i przekręcenie kilka razy rozrusznikiem i wypompujesz w ten sposób paliwo z pompy , w pompie może jest 200 - 300 ml paliwa
albo będzie to wina czujnika temperatury albo paliwo z pompy się cofa
czy ten oto zawór odpowiadał by za to że cofa się paliwo? Nie. To jest regulator ciśnienia wewnętrznego w pompie wtryskowej.
załączm opis
Mam problem w Vw passacie silnik 1,8 benzyna RP. Nie pracuje na benzynie:?: pompa paliwowa podaje paliwo 0,2mpa. Czy ten model posiada wtyk od komputera?
Gdy PD kopci na szaro zaraz po odpalaniu gdy dłużej stoi. To wina za ten stan jest w układzie paliwowym. Po prostu paliwo zeszło trochę i zanim tandem nabije prawidłowe ciśnienie mija kilka obrotów a w tym czasie pompki są nie napłnione prawidłowo paliwem. Żeby był ideał to nowa tandem gniazda głowicy do weryfikacji nowe uszczelnienia pompek i tandemu...
No i widzisz?Zmieniłeś pompe i dalej ci niedociera paliwo wiec jak myslisz sie do tego zabrać? Pompa pracuje?Zapewne nie.
Jak się położysz pod samochód będziesz widział po korpusie pompy czy jest nowa, wystaje sam przód, reszta schowana w obudowie. Jest tuż za kołem w takim czarnym pojemniku. Uwaga przy odkręcaniu, paliwo pod wysokim ciśnieniem.
mam podobny problem wszystko sprawdzone pompka w baku przelewa paliwo świece dobre zaworki zwrotne zamontowane filtr paliwa wymioniony nawet na nowym jest jeszcze gorzej czyli chyba zostaje pompa wtryskowa?
A tu już sprawa może wyglądać poważniej. Pompa poprzez przekaźnik sterowana jest sterownikiem wtrysku. Tu masz schemat pompa ma oznaczenie M12.
tu masz schemat i do dzieła od czegoś musisz zacząć:D
mam problem z moim passatem wczoraj wymieniałem filtr paliwa i przy tym zauważyłem pęknięte wężyki przelewowe na wtryskiwaczach wężyki wymieniłem, było wszystko ok, nic już nie ciekło po czym dzisiaj rano zauważyłem po odpaleniu samochodu, że cieknie gdzieś na pompie paliwowej od strony przewodów metalowych podających paliwo na wtryski skąd może być...
Mam VW passata 1,9 td i od jakiegoś czasu zauważyłem jak podczas pracy śilnika lecą sobie przewodami bąble powietrza od filtra (nieraz duże) i jak zgaszę silnik to te bąbelki się cofają w stronę filtra. Co może być przyczyną tej usterki lub jak zaradzić i co sprawdzić. Zaznaczam że po zgaszeniu mam problem z uruchomieniem silnika (jakby pompa traciła...
Witam wszystkich potrzebuje opis kolorow i miejsce kabli do Passata CL Variant TDI 66KW 1995 odlonczenie pompy wtryskowej knkretnie zaworu zamykajacego paliwo i rozrusznika Pozdrawiam
Ale co ma do tego pompa przy silniku skoro ta w zbiorniku podaje do filtra bardzo słabo paliwo.
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
Witam Mam pytanko odnośnie Seata i pomp wtryskowych do niego. Problem leży w tym że moja pompa strasznie cieknie (dosłownie leje się z niej). Regeneracja regeneracją, ale posiadam na stanie 2 pompę z Passata b4 z tym samym silnikiem. Czy ta pompa będzie chodzić? Czy jest tam jakaś blokada immo, czy cokolwiek innego? Będzie tłoczyć paliwo? Poda na wtryski,...
Owszem ale w passacie pompa nie zasysa paliwa bo ma gow brud tylko pcha paliwo dalej a jeśli pompa będzie na przewodzie to musi pociągnąć paliwo z baku. Myśle że dobry zaworek zwrotny i dobra pompa powinny dać rade ale tylko myśle pewien nie jestem. POZDRAWIAM
Co ma dać takie zmostkowanie i dlaczego na 10 sekund przed odpaleniem? Problemy z odpaleniem po postoju często spowodowane są spływaniem paliwa z kanału w głowicy. Po zmostkowaniu przekaźnika uruchamia się pompa paliwowa, która w ciągu 10 sekund powinna napompować paliwo do przewodu.
Po pierwsze sprawdź czy pompa podaje paliwo. Najprościej zrobić to przez odłączenie węża od wtrysku, przekręceniu stacyjki i chwilowym pokręceniu rozrusznikiem. paliwo powinno lecieć dość pokażnym strumieniem. Jeżeli w aucie jest gaz to można spróbować odpalić w trybie awryjnym od razu na gazie jeżeli odpali to dobrze i wiadomo że to coś z dostarczaniem...
WIAM Podłącz pompe paliwową no skróty i sprawdzi czy podaje paliwo. W zbiorniku powinno być min 20%(w passacie 15-20l) PALIWA lub trzeba zamontować wyłącznik pompy. (Pompa nie jest tania.) Pozdrawiam.
Witam. Mam dziwny problem z pompą paliwa w passacie b6 TDI. Rok temu pompa w zbiorniku paliwa dwa razy się zawiesiła i wymieniłem ją na nową. Lecz nowa pompa po pół roku też się raz zawiesiła... Wyjąłem ja podłączyłem pod akumulator sprawdziłem czy działa okazało się że ruszyła. Teraz ostatnio znów dwa razy się zawiesiła. Zauważyłem że wystarczy wyjąć...
Nie wiem czy sprawna ale wydaje mi sie ze to nie pompa paliwa Myśle że to jakiś czujnik raczej może być
Pompa w baku pracuje. Ciśnienie 0,5 bara.. Tandem pompa również wymieniona,( czarna ropa). Filtr paliwa nowy.
Witam. Posiada ktoś schemat, podłączenia sterownika pompy paliwa? VW Passat B6, numer sterownika 3C0 906 093.
Obecnie jest założony bezpiecznik 15a mogę zmienić na 20a Przed tym zabiegiem zadzwoń na straż żeby już wyjeżdżali do palącego się passata.
podłącz na krotko pompę w zbiorniku i słuchaj efektu
Odpowietrzenie możesz zrobić na pompie o ile masz łatwy dostęp, bądź bezpośrednio na wtryskach. Ja to robię jednak inaczej. Najpierw odpowietrzam filtr paliwa, później drogę FILTR > POMPA a na koniec drogę POMPA > WTRYSKI. Jest to proste. Odpalasz silnik i zostawiasz na luzie: 1. luzujesz przewód doprowadzający paliwo do filtra wstępnego, i czekasz...
przy tej temp swiece i tak nie grzeja! zobacz czy paliwo sie nie cofa z pompy
uszkodzenie zaworu odcinajacego paliwo umieszczony na głowicy (wyjściowej) pompy
Załóż przeźroczysty wężyk między filtrem a pompą tandemową i obserwuj po długim postoju czy masz paliwo czy pianę lub samo powietrze.
A w tej pompie nie ma zaworka zwrotnego ?
witam... ...jednakże nie ma się czym niepokoić i można z tym żyć.... hm... tyle że paliwo zostaje rozbryzgane na gorący silnik, a to chyba grozi pożarem?? a czy to normalne by tak sikało paliwem... co to jest za element pompy, do czego służy??
To jak chcesz całą to tutaj jest używka. https://sprzedajemy.pl/volkswagen-passat...
Słynny silnik ale obsuwa a tak na poważnie czy jest napięcie na zaworze odcinającym paliwo w pompie powinno być 12 Volt czy pompa ma w ogóle paliwo i czy jest podłączona do ECU
koszt czujnika w ASO ok. 170zł, jak masz wiązke do pompy ok. i kable całe to wymień czujnik i problem znika, miałem tak samo(moja wina lałem paliwo z barek i pompa w środku ruda)
Rozumiem, dziekuję- mam instalke pierwszej generacji ,więc sonda nie potrzebna chyba podczas pracy na gazie-powiedzcie mi proszę- czy taka metoda na upewnienie się ,czy auto nie podpala sobie benzynki podczas trybu lpg jest 100 procent pewna : Podczas pracy na lpg, wyciągam wtyczke od cewki parownika -silnik gaśnie- także podczas trzymania na obrotach.Czy...
Przakaźnik wcale nie musi być uruchamiany po włączeniu zapłonu....tak po prostu jest We wszystkich autach jakie mam (Golf IV-ten sam rocznik,Audi A6 C6) i miałem pompa dobijała ciśnienie po przekręceniu na zapłon. No chyba że ten modal ma inaczej? Ciężko powiedzieć jak było wcześniej, nie zwróciłem uwagi - auto mam od kilku dni. Ewedentnie wyglada...
Witam mam problem passatem b5 tdi 110 mianowicie max wkreca sie do 3 tys max totalny brak mocy zwiekszone spalanie i problem z odpaleniem ,jak juz odpali to nierowno pracuje tak kilka sekund i jest ok czy przyczyna moze bys w pompie paliwa ? :(
pole 4 nie ma znaczenia. Możliwe że zapowietrzony, przy odpowietrzaniu trzeba mu podać paliwo do pompy bo sam ze zbiornika nie pociągnie i poluzować rurki na wtryskach, chyba że padła elektronika pompy to nie wiele da się poradzić
Najpierw wydmuchnij z niej syf. Dociśnij wtyczkę do dołu, mocno naciśnij "języczek" u góry i dopiero wtyczkę do góry.
moim zdaniem zle jest ustawiony kąt wtrysku po wymiane pompy lub gdzies się dostaje powietrze w wyniku czego spływa paliwo do baka
Ja raczej skupiłbym się na układzie zasilania paliwem, jeśli dobrze pamiętam to jest tam zasilane pompą rozdzielaczową , zwaną rotacyjną ale też były z pompowtryskiwaczami w zależności jaka wersja.Jeśli jest pompa rotacyjna napędzana jest przez rozrząd wiec przy każdej wymianie rozrządu powinno się ją sprawdzić i ustawić.
Podaj wartość z grupy 001 pola trzeciego, parametr odczytaj vagiem. Wczoraj robiłem passata z silnikiem AFN, po zatankowaniu w znanej stacji O****, auto po zgaszeniu już nie odpaliło, nastawnik stał na 1.120v, auto przyjechało z błędem nastawnika, wału, zaworu wyprzedzenia wtrysku i odcinającego paliwo, okazało się, że pompa stanęła na amen, po rozebraniu,...
Może byś podał jakiś link jak ustawić dawkę wtryskową Wtryski po poszczeniu są mokre jak się kreci rozrusznikiem czyli jakieś paliwo idzie z pompy
przełącz na benzynę i sprawdz sciągając wężyk dolotowy czy leci paliwo . Może filtr paliwa stawia duży opór. Może filtr paliwa trzeba wymienić.
Spróbuj podłączyć diode 12v do wtyczki wtrysku i zakręć rozrusznik. (jedną wypnij nie ma znaczenia która) jak błyska to paliwo nie dochodzi ,pomimo działania pompy. Jak nie błyska przeglądnij inst. od wtryskiwaczy na początek.
Jest to klapa gasząca. Rola? Podczas gaszenia samochodu zamyka dopływ powietrza a potem pozostaje otwarta. Jeśli masz problem z zapalaniem to lecisz od baku po kolei. 1. Pompa wstępna do weryfikacji. 2. Filtr paliwa. 3. Vacum pompa. Tutaj bym się przyjrzał dokładnie gdyż padają. Jak będziesz miał zielone paliwo w baku będzie wszystko jasne. Sam miałem...
Pompa w baku powinna dawać około 0.5 bara, jak zatkasz wężyk to wzrośnie do około 1 bara. Co do ginięcia ciśnienia na tandem pompie to w niej jest regulator. Na powrocie ma być 1 bar więc skoro na króćcu pomiarowym masz zbyt niskie ciśnienie, na drugiej pompie jest to samo to raczej oringi na pompowtryskiwaczach. Oleju czasem nie przybywa? Kanał który...
Panowie, po przekręceniu kluczyka pod maską słychać charakterystyczny dźwięk taki sam lub bardzo podobny robi mi się jak wyjmuje bezpiecznik od świateł hamowania i taku sam po naciśnięciu hamulca .110 afn edit: po sprawdzeniu miernikiem kradzież prądu 0.39 + żarówki ok, czujnik stopu ok - cykanie przez chwilę jak na włączonym zapłonie.utrata prądu...
No to masz sterownik uszkodzony lub sama wtyka nie łączy. Dla pewności sprawdź jeszcze na pinach 5, 6, 11, 25 napięcia na pracującym, ma być 0.
Problem z odpalaniem samochodu. Pacjent VW Passat B5 1.9 TDi 101km (kod silnika AVB) 2003 rok. Jeśli zostawię auto przodem wyżej niż tyłem to po nocy odpali od strzała pochodzi jakieś dwie sekundy po czym gaśnie. Potem już można kręcić, aż do rozładowania akumulatora. Psiknę mu samostart czy środek do pielęgnacji wnętrza to odpala i już chodzi normalnie....
http://obrazki.elektroda.net/44_11779610... 91,przekaznik p.paliwa. 3,pompa paliwa
Posłuchaj, tak to można sobie gdybać i dociekać w nieskończoność. Jedź do jakiegoś dobrego warsztatu, niech ci zrobią diagnostykę i już. Pompa to nie koniecznie, może faktycznie paliwo opada.
Możliwe, że to przekaźnik pompy paliwa. U mnie często nie załącza. Nie grzebałem jeszcze w nim, bo palę na gazie, ale po przekręceniu kluczyka powinno "cykać" na przekaźniku, po chwili się wyłączy. Jednocześnie powinno być słychać pompę paliwa. jeśłi nie ma takiej reakcji to styki na przekaźniku, albo sama pompa paliwa.
Witam. Mam problem z passatem b4 1.9 tdi 90km chodzi o o to że nagle zaczął ciężko zapalac. Wyciągnąłem filtr paliwa odkrecilem odstojnik a tam prawie sucho. Jak wlewalem paliwpaliwo do filtra to samochód pali od kopa. A jak przelozylem żeby brał paliwo ze zbiornika to znów zaczął ciężko odpalac. A na drugi dzień wcale nie odpalił. Czy tam jest jakaś...
Dwie rzeczy do sprawdzenia mianowicie 1- zasilanie pompy czy dochodzi 2- czy pompa jest zasilana paliwem :D :idea: a te dwa na spód pompy to do wysterowania nastawnika
Jak się nie zapowietrza, paliwo nie cofa, to zn. że pompa ma za małe ciśnienieach na wolnych obrotach (do roboty/ sprawdzenia).
AHU czyli pompa rotacyjna 90km czyli jedno z najtrwalszych 1.9 tdi. Typowo dla tych silników nieszczelności przewodów paliwowych od filtra do pompy wtryskowej. Najlepiej testowo założyć przezroczyste wężyki i przy odpalaniu obserwować czy są bąbelki powietrza czy przed odpaleniem nie zeszło z nich paliwo. Druga sprawa to świece żarowe niby nie potrzebne...
steed1 wg mnie to nienormalne... W tym modelu silnika pompa nie zostaje odłączona po osiągnięciu silnika... we wtryskiwaczach krąży cały czas paliwo... gdy silnik nie jest uruchomiony a włączony jest zapłon pompa tłoczy paliwo do wtryskiwaczy i wraca do zbiornika... Zauważyłem to teraz ponieważ mam nowy silnik w samochodzie. we wcześniejszym miałem...
Raz mi się zdarzyło, że uszkodzony był zawór mechanicznie i kapało z niego paliwo. 99% przypadków leci z pod rozdzielacza, z tego dużego o-ringu, lub też z tego pod duża nakrętką na trójkątny klucz z miejscem na czujnik zegarowy też z tyłu pompy.. Wymiana uszczelek tylko po demontażu pompy, pompa musi stać w pionie, inaczej tego nie złożysz. Najczęściej,...
bezpiecznik pompa paliwo passat passat schemat pompa paliwo passat zasilać pompa paliwo
zacisk hamulcowy ręczny podłączyć wyłącznik ciśnieniowy bosch piekarnik mikrofala
Wymiary motylka pokrywy filtra Faworyt RG 5300 18A Piloty Yooda do rolet - funkcje i problemy