120 ml na powrocie z wtrysków i 30 max na szynie (jak jest wszystko ok to na szynie jest 0) problem w tym że wartości sa podane do testu DAVIE 4 gdzie podszas testu pompy są wysterowana na maksymalny wydatek i automatycznie podbijane są obroty na 1200 Jeżeli texa lub Jaltest nie ma takiego testu daremne sprawdzanie bo wyniki nie bedą wiarygodne ciśnienie...
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
Jeśli chcesz pośmigać tym autem jeszcze trochę to takie wynalazki lepiej omijać, ciśnienie pompy oraz wtryski sprawdzi Ci "pompiarz" pewnie przy pomocy odpowiedniego manometru . Poszukaj gdzie regenerują/naprawiają pompy wtryskowe. Ciśnienie sprężania zrobi każdy mechanik.
Jak wykrecisz wtrysk to odprężnik bez znaczenia kompresja i tak uciekilnie przez otwór po wtrysku. Tym testem sprawdzisz czy układ pompa-wtrysk działa poprawnie. Czy nie sika z wtrysku zamiast rozpylać ewentualnie czy pompa ma ciśnienie do otwarcia wtrysku. Kąt wtrysku ustawia się chyba podobnie jak w c360.
Niech kolega sprawdzi ciśnienie jaki może dać pompa wtryskowa.
Niestety, to wymaga specjalistycznych narzędzi. Kolejność sprawdzania: wtryski,ciśnienie,pompa.
Regulator ciśnienie, pompa paliwowa, wtrysk może się przycina jaki kolor ma świeca? Nie ma gazu?
Powiedz mi czy masz problemy z przyśpieszeniem. Poza powyższymi wskazówkami sprawdź świece i kable wys napięcia, gdy wszystkie w/w porady zawiodą trzeba sprawdzić ciśnienie pompy paliwa i wtryski. Pozdrawiam. Odpisz jak rozwiążesz problem.
Do sprawdzenia, ciśnienie pompy paliwa w zbiorniku, ciśnienie pompy tandemowej na głowicy, następnie wtryski do sprawdzenia, albo ktoś Ci włożył wtryski od 115-stki lub 130. Pompa 0,8 bara na filtrze. Tandem od 3,5 bara na wolnych do 7 bar przy 4 tys. obrotów. Katalizator, zostaw w spokoju, to nie jego wina.
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
Witam .Nie mogę odpalić Forda escorta 1,8 td 95r . Nawet stosuje plaka i samostarta pożyczam prąd z drugiego auta i nic. Ciśnienie silnika 31 32 31 31 ciśnienie wtrysków 14 . Świece sprawdzone . Pompa raptem podaje ciśnienie z 17 . Wcześniej palił z plakiem z ledwością a teraz nic żadnych dymków jakby paliwa pompa nic nie dawała albo coś zamarzło bo...
Chodzi mi bardziej o różnice w budowie samej pompy. Może większa sekcja lub inny jej skok. Może większe ciśnienie wewnętrzne. Wiadomo że w golfie wtryski otwierają się przy ciśnieniu około 125 barów, a w c-360 180 barów (nie znam dokładnych ciśnień.) Pompa z pośredniego wtrysku z powodzeniem otworzy wtryskiwacze z bezpośredniego wtrysku. Dawkę dla większego...
Sprawdzić manometrem ciśnienie na pompie paliwa oraz ciśnienie powietrza na spreżarce.
Odpowietrz jeszcze raz na niskim ciśnieniu (delphim). Pozakręcaj wszystko na wysokim ciśnieniu (przy wtryskach ,listwie pompie). Luzuj wysokie ciśnienie (przy wtryskach pojedynczo podczas kręcenia silnikiem. Przestajesz kręcić - zakręcasz) Cewki przy wtryskach wypięte.
zabierasz sie za ta robote jak nie powiem co bo bana dostane spradz błedy, sprawdz wtryski na powrotach i zostaw ta pompe
ja miałem na myśli pompkę wstępną https://obrazki.elektroda.pl/2380773700_... bo skoro błąd dotyczy układu niskiego ciśnienia to ona jest najważniejszym elementem tego układu i jej wytrzymałość też nie imponuje. Tak jak powyżej Kolega pisze pompy wysokiego ciśnienia i wtryski oczywiście też do sprawdzenia - za niskie ciśnienie wysokiego...
Niskie ciśnienie paliwa. Poszedł całkiem któryś wtrysk, może pompa poszła.
Ciśnienie w cylindrach 18 bar. Ciśnienie na wtryskach 130-135 pompa Bosch. Ciśnienie na wtryskach 115-120 pompa Roto Diesel.
Z tego co pamietam to od 240 bar dopiero wtryski startują. Czyli za niskie ciśnienie na listwie. Przelewy do sprawdzenia czy którymś wtryskiem nie ucieka jak tu będzie ok to nastepna pompa.
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Następnie wtryski do sprawdzenia do diesel serwisu lub podmiana na drugie.
Jeżeli pompa słabo buduje ciśnienie lub któryś wtrysk daje za bardzo w przelew to silnik może równo pracować ale będzie miał problem z uruchomieniem.
Pompa rusza przed rozrusznikiem aby nabić ciśnienie do wtrysków.
Wystarczy, że klin ścięło na pompie.
Witam.Jeśli pompę się regeneruje tzn-wymiana sekcji tłoczących,ustawienie dawkowania paliwa,powinno się do tej pompy ustawić wtryski pod ciśnienie pompy i to jest regeneracja,a nie tylko pompa-a wtryski co?
Alfred to nie jest tak, że masz za niskie ciśnienie bo się kończy pompa czy wtryski, delphi tak ma, poza tym jeśli ciśnienie będzie nie odpowiednie, sterownik zgasi silnik, po prostu tak ma być i tyle. Co do narastania ciśnienia podczas przyśpieszania to już trochę inna bajka, tutaj decyduje kilka parametrów, miedzy innymi pedał gazu, obroty silnika,...
Pompa może być słabawa albo ciśnienie silnika cienkie i wtryski do sprawdzenia .
To jest DIESEL Akumulator jest nowy , świece żarowe są nowe , ciśnienie na pompie i wtryskach jest przy dłuższym kręceniu czasem odpali albo i nie
Witam. Mam taki pytanie czy może ktoś mi napisać jakie ciśnienie powinno być we wtryskach? Czy pompa paliwa podaje kropelkowo olej do wtrysków czy podaje pod dużym ciśnieniem?
Próba przelewowa wtrysków ok ???
czyli czas otwarcia dla osiągnięcia spodziewanego przyrostu prędkości musi być większy, jako że część doprowadzonego paliwa, które miało być wtryśnięte ucieka Moim zdaniem dopóki łączna wartość przelewania na wtryskach jest taka, że pompa i zawór regulacyjny potrafią je uzupełnić , zapewniając wymagane w danej chwili ciśnienie na szynie - układ pracuje...
Mały update. Ostatnio zaczęły wariować w nim obroty..... Tj. na 2-3 sekundy silnik pracował głośniej i po chwili wracało do normy. Po paru minutach silnik zgasł i nie odpala. Wyskakuje błąd: P2291 (narastanie ciśnienia w szynie wtryskiwaczy jest zbyt wolne podczas uruchamiania silnika) Odpala na plaka, ciśnienie na listwie 60-100 bar. Powinno być ok....
za małe ciśnienie, filtr, pompa, wtryski, czujnik, zawór... coś sprawdziłeś?
Wtryski do wymiany o ile ciśnienie z pompy na listwie OK.
Dziękuję za zinteresowanie moim pytaniem.Mam jeszcze kilka pytań:na jakie ciśnienie powinny być ustawione wtryski do używanej pompy i czy jest możliwe że pompa wtryskowa się uszkodzi jeśli wtryski będą ustawione na zbyt duże ciśnienie?
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
nie ma co cukrować , w tych padaczkach leci pompa cr (aluminiowa) i zabija odrazu wtryski
Z tego co się orientuję, to śruba stanowi zaślepienie pod wkręcenie zegara do początku ustawiania kąta wtrysku, a czujnik mierzy tam jedynie ciśnienie w pompie. Po podmiance wszytko powinno działać.
Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
A jak ciśnienie na listwie? Bo często wtryski padają od rozlatującej się pompy. I jak ktoś wymieni same wtryski to opiłki z pompy szybciutko zabijają nowe wtryski.
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
Następnie wziełem się za zobaczenie ciśnienie paliwa zaraz przed listwą wtryskową i ciśnienie paliwa jest dobre. Jak jest ciśnienie to i pompa działa. Po zdemontowaniu listwy wtryskowej okazuje się że wtryski nie podają paliwa a na kostce co jest wpięta do listwy wtryskowej nie ma żadnego napięcia, zamó okazuje się że wtryski nie podają paliwa a na...
Filtr paliwa wymieniony z 3 razy przy wymianie pompy i wtrysków. Pompa wysokiego ciśnienia ustawiona na blokadę nawet próbowałem ją specjalnie przestawić ale nie dawało to efektu.
Koniu, szukasz dziury w całym :) Brak ciśnienia paliwa, wtrysk jednopunktowy, pompa zdechła, zresztą w zbiorniku już ktoś grzebał. A z tego co pamiętam, mnożnik szedł na 128+ co by sugerowało za ubogą mieszankę i liche ciśnienie paliwa .
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
tak 12 V, na szynie przy kręceniu ciśnienie dochodzi do 15 . a wtryski już sprawdzałem sa w 100% sprawne , tyle ze jest za niskie ciśnienie z pompy i wtryski sie nie otwierają
Zaciśnij przewód przelewowy i zobacz czy ciśnienie wzrośnie.
Witam mam problem z odpaleniem silnika mianowicie odpala po 20/30 sekundach krecenia jak odpali chodzi bez zarzutów jak i na zimnym i na cieplym.Świeci sie cheak engine i mruga kontrolka świec żarowych w kąpie jest błąd ,,czujnik wału brak sygnału'' czujnik został wymieniony na nowy i dalej to samo dodam że auto troche zaczeło dymić, pompka w baku sprawna...
czujnik temp. wody wymieniłem, jutro sprawdzę ciśnienie pompy i wtryski
problem dalej nie rozwiązany proszę o pomoc ciśnienie pompy i wtryski są ok zauważyłem ze ubywa płynu chłodzącego czy może być to uszczelka pod głowica dostający się płyn itd. dodam ze po odłączeniu map sensor i zdjęciu filtra powietrza problem znika
Kolego cichus - ciśnienie ustawiam na wtryskach , pompę- mierzę ciśnienie i dawkę .
Sprawdz jeszcze raz wtryski na powrotach. Jakie masz cisnienie przed pompa (pierwotne)? Sprawdz regulator cisnienia.
Zgaduję, że jest źle ustawiony kąt wtrysku lub pompa została byle jak zregenerowana. Kąt wtrysku sprawdzisz sam. Ciśnienie pompy i jakość regeneracji wtryskiwaczy sprawdzi mechanik posiadający odpowiednie przyrząd lub Ty sam po zakupie przyrządów. Ursusy C 360 i C 330 to bardzo proste ciągniki, które miały być naprawialne przez byle kogo z kompletem...
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
najprawdopodobniej: 1) zaciera się wtryskiwacz. u mnie pomaga co jakiś czas zrobić ze 100 km na paliwie. 2) pompa paliwa się kończy i daje zbyt niskie ciśnienie.
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. Pompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w baku...
Pompy Delphi z renault 1.5 dci po odłączeniu regulatora pompują maksymalne ciśnienie.
Dawka/ilość paliwa a ciśnienie to dwie różne rzeczy. Jak chcesz weryfikować to zdemontuj wtryskiwacz i zakręć do niego rurkę od pompy ale tak by końcówka wtrysku była poza cylindrem i tak byś był wstanie zobaczyć czy rozpyla paliwo czy nie. Wtedy za jednym zamachem sprawdzisz wtrysk i pompę. Zostanie ci kwestia kompresji w cylindrze i kąta wtrysku.
Do przestawienie regulatora kąta wtrysku wymagane jest ciśnienie wewnętrze pompy. Tak samo wtrysk sterujący musi być sprawny bo to on jest sygnałem odniesienia (zwrotnym) że kąt jest przestawiany wg tego co żąda ECU. Jak masz VCDS to możesz wykonać test nastawnika. To że rozrząd ustawiony na blokady ok ,ale czasem z racji wieku pompy i wtryskiwaczy...
Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
Wychodzi że mechanicznie gubi ciśnienie, pompa wtryskowa lub wtrysk popuszcza.
Ale jak sprawdzić ciśnienie na pompie wtryski sa czyste i doprowadzają paliwo
Witam. Wg mojej skromnej oceny winny jest nieoryginalny rozrusznik i może słabe przewody, akumulator masz też 70Ah ale dziwi mnie że tylko cykał rozrusznik i nie kręcił tak jakby był rozładowany aku. lub coś z instalacją (hdi-ki są bardzo czułe zwłaszcza zimą na stan aku. jak i rozrusznika-odpowiednie obroty wytworzą na pompie min . ciśnienie dla wtrysków,...
Skoro jak mówisz masz iskrę sprawdź czy jest ciśnienie na listwie wtrysków, ale skoro słyszysz pompę to pewnie jest, więc w pierwszej kolejności pozostaje sprawdzenie czy wtryski są sterowane. Wypnij kostkę z jednego wtryskiwacza i wepnij żarówkę od stopa czy kierunkowskazu, powinna błyskać podczas kręcenia.
Prawidłowo kąt wtrysku powinien zostać ustawiony kątomierzem na stole probierczym. Po czym powinna zostać nacięta nowa kreska na obudowie pompy. Wtedy kreska w kreskę. Inaczej to masz zaślepkę od strony koła zamachowego (gumowa) po ściągnięciu jej i kręceniu wałem zgodni z obrotami silnika zobaczysz wybite na kole stopnie. I najprostszy sposób to na...
Przecież to zwykły Diesel , posprawdzaj kabelki,złącza koło pompy ,czy paliwo dochodzi do pompy ,czy pompa daje ciśnienie na wtryski.
Odepnij wtyczkę od zaworu regulacji ciśnienia na pompie, wepnij w nią żarówkę 5W i odpal silnik, powinieneś uzyskać maksymalne ciśnienie
Witaj. Zrób sobie całą diagnostykę silnika koszt około 150 zł zależy jak kto bierze. Musi sprawdzić pompę, kąt wtrysku, ciśnienie na tłokach , cylindrach,akumulator, obroty rozrusznika, ustawienie rozrządu, bo jak wałek główny jest źle ustawiony to tez będziesz miał problem z odpaleniem. U mnie w golfie IV 1.9 TDI 90km też to było, to wyszło że pompa...
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
Na starych silnikach PD chmurka chwile po odpleniu oraz lekkie zająkanie (szczególnie po nocy) to norma. Niestety stary układ paliwowy się zapowietrza mniej lub bardziej co powoduje spadki ciśnienia na pompie tandem (stąd dym i lekkie zająknięcie czy falowanie). Usunięcie tej niedogodności jest trudne i kosztowne (jak to w starym dieslu). Gdzieś widziałem...
Może to być problem z ciśnieniem, może pompa siada. Jaki ma przebieg? Wtryski można dać do sprawdzenia, ale z doświadczenia wiem że zawsze wtryski po sprawdzeniu są do wymiany. Trzeba też sprawdzić przelewy.
Wiązka ok i cisnienie ma garach ok to coś popsułeś przy robocie. Jak byś jeszcze wiedział jakie daje ciśnienie pompa tandem to by mozna było co myslec.
Stawiam na zasilanie paliwem a dlaczego mówisz że ciężko sprawdzić ciśnienie pompy przy wtrysku to zrobisz zwykły zegar i wszystko jak ciśnienie dobre to trzeba sprawdzić wtryskiwacz zasilanie 12v i sterowanie
Wszędzie gdzie tylko są dane silników MWM i wtryskiwaczy do nich, podane jest ciśnienie otwarcia wtrysku 220bar. Jeśli pompa nie zarżnięta to na tyle bym ustawił.
Do tego wszystkiego trzeba dodać że kolega Zodiak podał wartosci ciśnień maksymalnych a nie roboczych /typowe ciśnienie robocze dla wtrysków wielopunktowych do VW to ok 3-3,2 bara. Wtrysk mechaniczny wymaga troche więcej i często w takich układach samochód ma problemy z rozruchem /słaba wydajność trochę zużytych pomp przy niskim napięciu podczas kręcenia...
Mimo wszystko, sprawdź drożność przewodu, i pooglądaj baryłki. Ja się namęczyłem kiedyś, wróciło jako reklamacja sterownika, podstawili całe auto. Te same objawy. Pompę zalałem naftą, kilka razy przepłukałem, na jednym wtrysku kuleje, ciśnienie znacznie mniejsze na rurce... Dopiero przez przypadek, odkręciłem przewód od pompy, a tam ładnie leci. oglądam...
Jeżeli pompa WC jest zasilana, a jest bo przelewa przez nią ciśnienie 4,5bar czyli te z pompki zasilającej, zaślepiając powrót z pompy WC można wyeliminować regulator bo całe ciśnienie powinno pojawić się na wyjściu (zasilaniu listwy) a nie dzieje się nic i czy w związku z tym można stwierdzić mechaniczne uszkodzenie pompy WC (urwany wałek, ścięty klin...
Sprawdziłem ciśnienie na pompie i jest ok,wtryski też nie przelewają są w porządku,problem pozostaje nadal
Być może uszkodzona pompa, za słabe ciśnienie daje. A diode led dobrze biegunami podłączyłeś do wtyczki wtrysku?
Tak sterownik pompy musi mieć czyste immo. Wtedy po włożeniu zgrywa się z całością. I tak się stało jak piszesz ze immo puszcza. Przyczyna leży gdzie indziej w tym przypadku. Nawet jeśli nie masz pewności co do blokad to po zdjęciu pokrywy czołowej, łańcuch ma złote ogniwa a na kołach punkty. Szukałbym w stronę pompy, jakie ciśnienie daje najpierw bym...
Ciężko stwierdzić, albowiem np. w moim 1.9TDI pompa nie była szczelna i cofało się paliwko, wtedy musiałem kręcić i jakimś dziwnym trafem bez odpowietrzania odpalał. Proponuje sprawdzić w pierwszej kolejności ciśnienie na garach, potem wtryski i ciśnienie pompy. Dopiero wtedy można dalej coś "myśleć".
Stary wtrysk z audi 100 z silnika 2.3 do tego pompa oleju z poloneza silniczek od wycieraczek z trzystopniowa regulacja. Przez ten wtrysk będzie wtryskiwany olej na palenisko z własnego doświadczenia wiem ze ten wtrysk otwiera sie przy pewnym ciśnieniu wiec gdy pompa wytworzy ciśnienie on sie otworzy, do tego na silniczku będę regulował prace wtrysku...
A jesteś pewien że będziesz miał na listwie wtryskowej wymagane i stabilne ciśnienie 3 atm? Bo ja wiem że nie. Dlatego stosowane są pompy LPG.
Jakie ciśnienie ustawiłeś na wtryskach bo jeśli katalogowe to możliwe że pompa słaba i nie ma siły przebić wtrysków
Ten błąd mówi o problemu z dostarczeniem mocznika do wtrysku. Czyli przewody elektryczne zobacz styk ramy od tyłu tłumika te które idą na czujniki np. Różnicowy. Przewody elektryczne między pompa a komputerem edc -rzadkość. Zaglądnij kamera do wnętrza tłumika. Wypadało by zrobić test wtrysku. I Sprawdzić przewody doprowadzające AdBlue. Uszkodzona pompa. Przeprowadziłem...
Parametry rzeczywiste do sprawdzenia i przede wszystkim EGR i jako kolega wyżej wtryski, ciśnienie na listwę, regulator na pompie.
sprawdz szczelność zasilania paliwem,a jaki kolor ma dym po zapaleniu na zimnym,ciemnu czy niebieskawy,czy jak regulowałeś wtryski to ciśnienie zostało prawidłowo uregulowane do typu pompy wtryskowej
Co znaczy "wymień pająka". Borykam się z problemem wysokiego ciśnienia (8-9bar) w układzie niskiego ciśnienia. Odkręcając pompkę ręczną ciśnienie spada do 4 bar (podczas pracy widoczne pęcherzyki powietrza w pompce). Czy w pompie paliwa jest jakiś zaworek ograniczający ciśnienie. Sprawdzone wtryski na przelewach, zawór na szynie CR jest szczelny .
Wg mnie to wina pompy albo źle wyregulowany zapłon.
Byłem z powrotem na tym warsztacie na komputerze wyszło że jest słabe ciśnienie w pompie zaworu wtrysku co do rozrządu on nie ma żadnych zarzutów
No rozumujac logicznie jak depniesz i spada ciśnienie paliwa o połowę to chyba sonda też pokaże ubogą mieszanke a komp oczekuje że będzie bogato ,no nie??? Ciśnienie paliwa powinno być stabilne lub wzrastać w razie spadku podciśnienia w kolektorze (zależy od systemu). Sprawdz ciśnienie i wydajnosc pompy i regulator ciśnienia. A może filtr jest zawalony...
Ten błąd jest źle tłumaczony - powinno być problem z ciśnieniem paliwa - za niskie. Spradź podczas jazdy jak zachowuje się ciśnienie na listwie CR. Wtryski, pompa wtryskowa itp itd
A może ciśnienie pompy na początek ruch klapy spiętrzającej i nieszczelności dolotu?
A czy ta diagnostyka może zrobić testy i odczytać jakie jest ciśnienie, czy się zmienia, czy reaguje nastawnik w pompie wysokiego ciśnienia? Trzeba sprawdzić czy jeśli jest awaria systemu regulacji wysokiego ciśnienia, czy zwór bezpieczeństwa wysokiego ciśnienia nie uszkodził się (wypłukał się) i nie ucieka przez niego ciśnienie. On jest elementem rezerwowym...
mam kolejne pytanie czy kąt wtrysku jest stały ok. 1mm czy wraz ze wzrostem prędkości obrotowej jest jakiś mechanizm w pompie który przyśpiesz kąt wtrysku ?
Ciśnienie zasillania (regulowane regulatorem ciśnienia) nie powinno być mniejsze niż 5,4 bar. Dobra pompa daje 10 bar po zablokowaniu powrotu.
30bar i zachasa od strzała. Trzeba zobaczyć czy ciśnienie ucieka wtryskami czy pompa już nie wyrabia.
A nie ma tam czasem pompy niskiego ciśnienia ???? Zgłasza Ci niskie ciśnienie a Ty wymieniasz od wysokiego .
Panowie ,jest to pompa z elektronicznym sterowaniem a czujnik nr 2 to czujnik temperatury paliwa.Sterownik siedzi nad bezpiecznikami i ma numer 166{taki podwójny}. Panowie nie twórzcie legend:D Element 2 jest taki sam jak element 1 na zdjęciu. Jest to woskowy siłownik termiczny. Po podaniu napięcia wychodzi z niego bolec. Jeszcze raz powtórzę: Na zimnym...
Ale co się dzieje z samochodem(co to za samochód)? Zalewa go? Nierówno pracuje? skąd wiesz że ma za długi czas wtrysku, Masz oscyloskop? Sondę sprawdzisz lejąc trochę wahy do kolektora na pracującym silniku powinna się wzbudzić. Zapchane niesprawne wtryski mogą być przyczyną zubożenia mieszanki problemów z odpalaniem i nierówną pracą silnika. tak samo...
zmiana ciśnienie wtrysk ciśnienie wtrysk katalizator ciśnienie wtrysk iveco
dobrać napięcie transformatora cewka schemat elektrozawór komunikat zacięcie papieru canon
schemat stacyjki motoroweru simson analogowy wyłącznik czasowy
Przewód centralnego zamka w Iveco 2015 - lokalizacja i identyfikacja Wyświetlacz w przetwornicy gaśnie podczas pracy - przyczyny i rozwiązania