120 ml na powrocie z wtrysków i 30 max na szynie (jak jest wszystko ok to na szynie jest 0) problem w tym że wartości sa podane do testu DAVIE 4 gdzie podszas testu pompy są wysterowana na maksymalny wydatek i automatycznie podbijane są obroty na 1200 Jeżeli texa lub Jaltest nie ma takiego testu daremne sprawdzanie bo wyniki nie bedą wiarygodne ciśnienie...
0,7-0,8 bara mierzone w taki spsób że przed wtryskiem daje się trójnik (przewód z pompy, wtrysk, manometr).
Jeśli chcesz pośmigać tym autem jeszcze trochę to takie wynalazki lepiej omijać, ciśnienie pompy oraz wtryski sprawdzi Ci "pompiarz" pewnie przy pomocy odpowiedniego manometru . Poszukaj gdzie regenerują/naprawiają pompy wtryskowe. Ciśnienie sprężania zrobi każdy mechanik.
Jak wykrecisz wtrysk to odprężnik bez znaczenia kompresja i tak uciekilnie przez otwór po wtrysku. Tym testem sprawdzisz czy układ pompa-wtrysk działa poprawnie. Czy nie sika z wtrysku zamiast rozpylać ewentualnie czy pompa ma ciśnienie do otwarcia wtrysku. Kąt wtrysku ustawia się chyba podobnie jak w c360.
Niech kolega sprawdzi ciśnienie jaki może dać pompa wtryskowa.
Niestety, to wymaga specjalistycznych narzędzi. Kolejność sprawdzania: wtryski,ciśnienie,pompa.
Regulator ciśnienie, pompa paliwowa, wtrysk może się przycina jaki kolor ma świeca? Nie ma gazu?
Powiedz mi czy masz problemy z przyśpieszeniem. Poza powyższymi wskazówkami sprawdź świece i kable wys napięcia, gdy wszystkie w/w porady zawiodą trzeba sprawdzić ciśnienie pompy paliwa i wtryski. Pozdrawiam. Odpisz jak rozwiążesz problem.
Do sprawdzenia, ciśnienie pompy paliwa w zbiorniku, ciśnienie pompy tandemowej na głowicy, następnie wtryski do sprawdzenia, albo ktoś Ci włożył wtryski od 115-stki lub 130. Pompa 0,8 bara na filtrze. Tandem od 3,5 bara na wolnych do 7 bar przy 4 tys. obrotów. Katalizator, zostaw w spokoju, to nie jego wina.
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
Witam .Nie mogę odpalić Forda escorta 1,8 td 95r . Nawet stosuje plaka i samostarta pożyczam prąd z drugiego auta i nic. Ciśnienie silnika 31 32 31 31 ciśnienie wtrysków 14 . Świece sprawdzone . Pompa raptem podaje ciśnienie z 17 . Wcześniej palił z plakiem z ledwością a teraz nic żadnych dymków jakby paliwa pompa nic nie dawała albo coś zamarzło bo...
Chodzi mi bardziej o różnice w budowie samej pompy. Może większa sekcja lub inny jej skok. Może większe ciśnienie wewnętrzne. Wiadomo że w golfie wtryski otwierają się przy ciśnieniu około 125 barów, a w c-360 180 barów (nie znam dokładnych ciśnień.) Pompa z pośredniego wtrysku z powodzeniem otworzy wtryskiwacze z bezpośredniego wtrysku. Dawkę dla większego...
Sprawdzić manometrem ciśnienie na pompie paliwa oraz ciśnienie powietrza na spreżarce.
Odpowietrz jeszcze raz na niskim ciśnieniu (delphim). Pozakręcaj wszystko na wysokim ciśnieniu (przy wtryskach ,listwie pompie). Luzuj wysokie ciśnienie (przy wtryskach pojedynczo podczas kręcenia silnikiem. Przestajesz kręcić - zakręcasz) Cewki przy wtryskach wypięte.
Ciśnienie w cylindrach 18 bar. Ciśnienie na wtryskach 130-135 pompa Bosch. Ciśnienie na wtryskach 115-120 pompa Roto Diesel.
zabierasz sie za ta robote jak nie powiem co bo bana dostane spradz błedy, sprawdz wtryski na powrotach i zostaw ta pompe
ja miałem na myśli pompkę wstępną https://obrazki.elektroda.pl/2380773700_... bo skoro błąd dotyczy układu niskiego ciśnienia to ona jest najważniejszym elementem tego układu i jej wytrzymałość też nie imponuje. Tak jak powyżej Kolega pisze pompy wysokiego ciśnienia i wtryski oczywiście też do sprawdzenia - za niskie ciśnienie wysokiego...
Niskie ciśnienie paliwa. Poszedł całkiem któryś wtrysk, może pompa poszła.
Z tego co pamietam to od 240 bar dopiero wtryski startują. Czyli za niskie ciśnienie na listwie. Przelewy do sprawdzenia czy którymś wtryskiem nie ucieka jak tu będzie ok to nastepna pompa.
Z tego co się orientuję, to śruba stanowi zaślepienie pod wkręcenie zegara do początku ustawiania kąta wtrysku, a czujnik mierzy tam jedynie ciśnienie w pompie. Po podmiance wszytko powinno działać.
Witam mam ten sam problem Ducato 2.3 150 km 2012 błąd p0090-20 zbyt wysokie ciśnienie odpala i po 2 sekundach gaśnie 4 nowe wtryski pompa po regeneracji zawór regulacji nowy ciśnienie po rozruchu dochodzi do 2000 bar
Alfred to nie jest tak, że masz za niskie ciśnienie bo się kończy pompa czy wtryski, delphi tak ma, poza tym jeśli ciśnienie będzie nie odpowiednie, sterownik zgasi silnik, po prostu tak ma być i tyle. Co do narastania ciśnienia podczas przyśpieszania to już trochę inna bajka, tutaj decyduje kilka parametrów, miedzy innymi pedał gazu, obroty silnika,...
Trzeba by zmierzyć ciśnienie pompy w zbiorniku a następnie ciśnienie pompy tandemowej na głowicy. Następnie wtryski do sprawdzenia do diesel serwisu lub podmiana na drugie.
Jeżeli pompa słabo buduje ciśnienie lub któryś wtrysk daje za bardzo w przelew to silnik może równo pracować ale będzie miał problem z uruchomieniem.
Przy ręcznym odpowietrzaniu układu zasilania paliwo zawsze pójdzie w przelew i do zbiornika . Żeby pompa wtryskowa podała ciśnienie na wtryski , to trzeba obrócić jej wałem , czyli zakręcić silnikiem . :|
Pompa rusza przed rozrusznikiem aby nabić ciśnienie do wtrysków.
Wystarczy, że klin ścięło na pompie.
Dziękuję za zinteresowanie moim pytaniem.Mam jeszcze kilka pytań:na jakie ciśnienie powinny być ustawione wtryski do używanej pompy i czy jest możliwe że pompa wtryskowa się uszkodzi jeśli wtryski będą ustawione na zbyt duże ciśnienie?
Witam.Jeśli pompę się regeneruje tzn-wymiana sekcji tłoczących,ustawienie dawkowania paliwa,powinno się do tej pompy ustawić wtryski pod ciśnienie pompy i to jest regeneracja,a nie tylko pompa-a wtryski co?
Pompa może być słabawa albo ciśnienie silnika cienkie i wtryski do sprawdzenia .
To jest DIESEL Akumulator jest nowy , świece żarowe są nowe , ciśnienie na pompie i wtryskach jest przy dłuższym kręceniu czasem odpali albo i nie
Próba przelewowa wtrysków ok ???
Witam. Mam taki pytanie czy może ktoś mi napisać jakie ciśnienie powinno być we wtryskach? Czy pompa paliwa podaje kropelkowo olej do wtrysków czy podaje pod dużym ciśnieniem?
czyli czas otwarcia dla osiągnięcia spodziewanego przyrostu prędkości musi być większy, jako że część doprowadzonego paliwa, które miało być wtryśnięte ucieka Moim zdaniem dopóki łączna wartość przelewania na wtryskach jest taka, że pompa i zawór regulacyjny potrafią je uzupełnić , zapewniając wymagane w danej chwili ciśnienie na szynie - układ pracuje...
Mały update. Ostatnio zaczęły wariować w nim obroty..... Tj. na 2-3 sekundy silnik pracował głośniej i po chwili wracało do normy. Po paru minutach silnik zgasł i nie odpala. Wyskakuje błąd: P2291 (narastanie ciśnienia w szynie wtryskiwaczy jest zbyt wolne podczas uruchamiania silnika) Odpala na plaka, ciśnienie na listwie 60-100 bar. Powinno być ok....
za małe ciśnienie, filtr, pompa, wtryski, czujnik, zawór... coś sprawdziłeś?
Wtryski do wymiany o ile ciśnienie z pompy na listwie OK.
No to już wiesz że pompa jest problemem. rozebrałem ja dzisiaj. Dysza pompująca ma luz a do tego zacina się, czyli najprawdopodobniej gubi ciśnienie. Wiesz jak tam ustawia się kąt wtrysku? Metoda kropelkową?
Filtr paliwa wymieniony z 3 razy przy wymianie pompy i wtrysków. Pompa wysokiego ciśnienia ustawiona na blokadę nawet próbowałem ją specjalnie przestawić ale nie dawało to efektu.
nie ma co cukrować , w tych padaczkach leci pompa cr (aluminiowa) i zabija odrazu wtryski
Przecież zdejmowałeś filtr przy niepracującej pompie .Wiec skąd miało być ciśnienie?Mogło być ale jakbyś zaraz wymieniał ten filtr po wyłączeniu silnika - zawór zwrotny jakiś czas utrzymuje to ciśnienie po zgaszeniu. Jak wymieniłeś filtr paliwa to teraz najpewniej teraz zbadać ciśnienie manometrem na wtrysku. Będziesz wiedział czy pompa siadła czy regulator...
A jak ciśnienie na listwie? Bo często wtryski padają od rozlatującej się pompy. I jak ktoś wymieni same wtryski to opiłki z pompy szybciutko zabijają nowe wtryski.
Następnie wziełem się za zobaczenie ciśnienie paliwa zaraz przed listwą wtryskową i ciśnienie paliwa jest dobre. Jak jest ciśnienie to i pompa działa. Po zdemontowaniu listwy wtryskowej okazuje się że wtryski nie podają paliwa a na kostce co jest wpięta do listwy wtryskowej nie ma żadnego napięcia, zamó okazuje się że wtryski nie podają paliwa a na...
Sprawdź przewody od sondy do sterownika. Sprawdź ciśnienie paliwa pośnięciu najlepiej manometrem. Może cię wtrysk zwieszać i ucieka ciśnienie. Ostatni podejrzany to ecu. Powodzenia
Odepnij wtyczkę od zaworu regulacji ciśnienia na pompie, wepnij w nią żarówkę 5W i odpal silnik, powinieneś uzyskać maksymalne ciśnienie
Koniu, szukasz dziury w całym :) Brak ciśnienia paliwa, wtrysk jednopunktowy, pompa zdechła, zresztą w zbiorniku już ktoś grzebał. A z tego co pamiętam, mnożnik szedł na 128+ co by sugerowało za ubogą mieszankę i liche ciśnienie paliwa .
Jeśli to N47 i na niskim masz 4 bary a na wysokim Ci brakuje to pewnie pompa się skończyła i już wcześniej siała opiłkami a to ją tylko dobiło, mało tego pewnie i wtryski oberwały.
najprawdopodobniej: 1) zaciera się wtryskiwacz. u mnie pomaga co jakiś czas zrobić ze 100 km na paliwie. 2) pompa paliwa się kończy i daje zbyt niskie ciśnienie.
Vacupompa jest w jednej obudowie z pompą paliwa wstępną na pompo-wtryskiwacze. Należy wykonać pomiar ciśnienia paliwa jakie napełnia pompo-wtryski. Poniżej 1-1.5 bara ciśnienie jest za małe aby prawidłowo napełnić pompo-wtryski co skutkuje problemami z odpalaniem silnika. Częstą usterką typową dla tego silnika jest uszkodzenie uszczelnień pompo-wtrysków...
Zaciśnij przewód przelewowy i zobacz czy ciśnienie wzrośnie.
Swoją drogą mimo że mam to wszystko zrobione i tak mam problem z odpalaniem na ciepłym silniku prawdopodobnie udam się na mapowanie coś około 300PLN. (kont synchronizacji z: -1 zmienił się na -0.5 nie dużo ale chyba ma jednak wpływ), o 0,5 regulować tu też mam dylemat? (zmiana konta nastąpiła po wymianie rozrządu). Ireneo dobrze pisze ogarnij błąd czujnika...
tak 12 V, na szynie przy kręceniu ciśnienie dochodzi do 15 . a wtryski już sprawdzałem sa w 100% sprawne , tyle ze jest za niskie ciśnienie z pompy i wtryski sie nie otwierają
czujnik temp. wody wymieniłem, jutro sprawdzę ciśnienie pompy i wtryski
problem dalej nie rozwiązany proszę o pomoc ciśnienie pompy i wtryski są ok zauważyłem ze ubywa płynu chłodzącego czy może być to uszczelka pod głowica dostający się płyn itd. dodam ze po odłączeniu map sensor i zdjęciu filtra powietrza problem znika
Wychodzi że mechanicznie gubi ciśnienie, pompa wtryskowa lub wtrysk popuszcza.
Jakie ciśnienie ustawiłeś na wtryskach bo jeśli katalogowe to możliwe że pompa słaba i nie ma siły przebić wtrysków
Zgaduję, że jest źle ustawiony kąt wtrysku lub pompa została byle jak zregenerowana. Kąt wtrysku sprawdzisz sam. Ciśnienie pompy i jakość regeneracji wtryskiwaczy sprawdzi mechanik posiadający odpowiednie przyrząd lub Ty sam po zakupie przyrządów. Ursusy C 360 i C 330 to bardzo proste ciągniki, które miały być naprawialne przez byle kogo z kompletem...
Kolego cichus - ciśnienie ustawiam na wtryskach , pompę- mierzę ciśnienie i dawkę .
Sprawdz jeszcze raz wtryski na powrotach. Jakie masz cisnienie przed pompa (pierwotne)? Sprawdz regulator cisnienia.
Tak , zatarty /wisi/ tłoczek rozdzielacza napędzany klapą spiętrzającą. Może też być niewłaściwa pompa paliwa - małe ciśnienie.
Pompy Delphi z renault 1.5 dci po odłączeniu regulatora pompują maksymalne ciśnienie.
Do przestawienie regulatora kąta wtrysku wymagane jest ciśnienie wewnętrze pompy. Tak samo wtrysk sterujący musi być sprawny bo to on jest sygnałem odniesienia (zwrotnym) że kąt jest przestawiany wg tego co żąda ECU. Jak masz VCDS to możesz wykonać test nastawnika. To że rozrząd ustawiony na blokady ok ,ale czasem z racji wieku pompy i wtryskiwaczy...
Za duże ciśnienie paliwa. Nie założyłeś czasem pompy od silnika z wielopunktowym wtryskiem tzn takiej dającej 3-4 bary. Ewentualnie nie podłączyłeś odwrotnie wężyków.
Ale jak sprawdzić ciśnienie na pompie wtryski sa czyste i doprowadzają paliwo
Kombinujesz ok zawsze warto podmienić zawór scv i czujnik ciśnienia na listwie bo nie wiadomo co przekłamuje. Potem ew. pompa CR do sprawdzenia i wtryski czy któryś się nie wiesza .
Witam. Wg mojej skromnej oceny winny jest nieoryginalny rozrusznik i może słabe przewody, akumulator masz też 70Ah ale dziwi mnie że tylko cykał rozrusznik i nie kręcił tak jakby był rozładowany aku. lub coś z instalacją (hdi-ki są bardzo czułe zwłaszcza zimą na stan aku. jak i rozrusznika-odpowiednie obroty wytworzą na pompie min . ciśnienie dla wtrysków,...
Skoro jak mówisz masz iskrę sprawdź czy jest ciśnienie na listwie wtrysków, ale skoro słyszysz pompę to pewnie jest, więc w pierwszej kolejności pozostaje sprawdzenie czy wtryski są sterowane. Wypnij kostkę z jednego wtryskiwacza i wepnij żarówkę od stopa czy kierunkowskazu, powinna błyskać podczas kręcenia.
Z tego co pamiętam to silnik BMW. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności wtryski na przelewy a później najlepiej na odpowiedniej maszynie i pompa wtryskowa. Przed rozebraniem proponowałbym wykonać diagnostykę komputerową a szczególnie podgląd temperatur i innych parametrów takiej jak ciśnienie CR korekty na wtryskach itd.
Prawidłowo kąt wtrysku powinien zostać ustawiony kątomierzem na stole probierczym. Po czym powinna zostać nacięta nowa kreska na obudowie pompy. Wtedy kreska w kreskę. Inaczej to masz zaślepkę od strony koła zamachowego (gumowa) po ściągnięciu jej i kręceniu wałem zgodni z obrotami silnika zobaczysz wybite na kole stopnie. I najprostszy sposób to na...
Przecież to zwykły Diesel , posprawdzaj kabelki,złącza koło pompy ,czy paliwo dochodzi do pompy ,czy pompa daje ciśnienie na wtryski.
Witaj. Zrób sobie całą diagnostykę silnika koszt około 150 zł zależy jak kto bierze. Musi sprawdzić pompę, kąt wtrysku, ciśnienie na tłokach , cylindrach,akumulator, obroty rozrusznika, ustawienie rozrządu, bo jak wałek główny jest źle ustawiony to tez będziesz miał problem z odpaleniem. U mnie w golfie IV 1.9 TDI 90km też to było, to wyszło że pompa...
Na starych silnikach PD chmurka chwile po odpleniu oraz lekkie zająkanie (szczególnie po nocy) to norma. Niestety stary układ paliwowy się zapowietrza mniej lub bardziej co powoduje spadki ciśnienia na pompie tandem (stąd dym i lekkie zająknięcie czy falowanie). Usunięcie tej niedogodności jest trudne i kosztowne (jak to w starym dieslu). Gdzieś widziałem...
Nie no Panowie - jeden paprok grzebie bez pojęcia, a stado doradza mu, każąc kręcić czym popadnie. Zamieściłem zdjęcie pompy VE Bosch strzałką czerwoną zaznaczona śruba regulacji dawki. Nie ruszaj tego, sprawdż czy ktoś tym nie kręcił. A to już jest mistrzostwo świata. Kręciłeś kiedy tą śrubą i widziałeś co się dzieje? Jasny dym, to zawsze niedopalone...
Stary wtrysk z audi 100 z silnika 2.3 do tego pompa oleju z poloneza silniczek od wycieraczek z trzystopniowa regulacja. Przez ten wtrysk będzie wtryskiwany olej na palenisko z własnego doświadczenia wiem ze ten wtrysk otwiera sie przy pewnym ciśnieniu wiec gdy pompa wytworzy ciśnienie on sie otworzy, do tego na silniczku będę regulował prace wtrysku...
Może to być problem z ciśnieniem, może pompa siada. Jaki ma przebieg? Wtryski można dać do sprawdzenia, ale z doświadczenia wiem że zawsze wtryski po sprawdzeniu są do wymiany. Trzeba też sprawdzić przelewy.
Wiązka ok i cisnienie ma garach ok to coś popsułeś przy robocie. Jak byś jeszcze wiedział jakie daje ciśnienie pompa tandem to by mozna było co myslec.
Stawiam na zasilanie paliwem a dlaczego mówisz że ciężko sprawdzić ciśnienie pompy przy wtrysku to zrobisz zwykły zegar i wszystko jak ciśnienie dobre to trzeba sprawdzić wtryskiwacz zasilanie 12v i sterowanie
Wszędzie gdzie tylko są dane silników MWM i wtryskiwaczy do nich, podane jest ciśnienie otwarcia wtrysku 220bar. Jeśli pompa nie zarżnięta to na tyle bym ustawił.
Tak sterownik pompy musi mieć czyste immo. Wtedy po włożeniu zgrywa się z całością. I tak się stało jak piszesz ze immo puszcza. Przyczyna leży gdzie indziej w tym przypadku. Nawet jeśli nie masz pewności co do blokad to po zdjęciu pokrywy czołowej, łańcuch ma złote ogniwa a na kołach punkty. Szukałbym w stronę pompy, jakie ciśnienie daje najpierw bym...
No rozumujac logicznie jak depniesz i spada ciśnienie paliwa o połowę to chyba sonda też pokaże ubogą mieszanke a komp oczekuje że będzie bogato ,no nie??? Ciśnienie paliwa powinno być stabilne lub wzrastać w razie spadku podciśnienia w kolektorze (zależy od systemu). Sprawdz ciśnienie i wydajnosc pompy i regulator ciśnienia. A może filtr jest zawalony...
Do tego wszystkiego trzeba dodać że kolega Zodiak podał wartosci ciśnień maksymalnych a nie roboczych /typowe ciśnienie robocze dla wtrysków wielopunktowych do VW to ok 3-3,2 bara. Wtrysk mechaniczny wymaga troche więcej i często w takich układach samochód ma problemy z rozruchem /słaba wydajność trochę zużytych pomp przy niskim napięciu podczas kręcenia...
Mimo wszystko, sprawdź drożność przewodu, i pooglądaj baryłki. Ja się namęczyłem kiedyś, wróciło jako reklamacja sterownika, podstawili całe auto. Te same objawy. Pompę zalałem naftą, kilka razy przepłukałem, na jednym wtrysku kuleje, ciśnienie znacznie mniejsze na rurce... Dopiero przez przypadek, odkręciłem przewód od pompy, a tam ładnie leci. oglądam...
Być może uszkodzona pompa, za słabe ciśnienie daje. A diode led dobrze biegunami podłączyłeś do wtyczki wtrysku?
Ten błąd mówi o problemu z dostarczeniem mocznika do wtrysku. Czyli przewody elektryczne zobacz styk ramy od tyłu tłumika te które idą na czujniki np. Różnicowy. Przewody elektryczne między pompa a komputerem edc -rzadkość. Zaglądnij kamera do wnętrza tłumika. Wypadało by zrobić test wtrysku. I Sprawdzić przewody doprowadzające AdBlue. Uszkodzona pompa. Przeprowadziłem...
Jeżeli pompa WC jest zasilana, a jest bo przelewa przez nią ciśnienie 4,5bar czyli te z pompki zasilającej, zaślepiając powrót z pompy WC można wyeliminować regulator bo całe ciśnienie powinno pojawić się na wyjściu (zasilaniu listwy) a nie dzieje się nic i czy w związku z tym można stwierdzić mechaniczne uszkodzenie pompy WC (urwany wałek, ścięty klin...
Sprawdziłem ciśnienie na pompie i jest ok,wtryski też nie przelewają są w porządku,problem pozostaje nadal
Ciężko stwierdzić, albowiem np. w moim 1.9TDI pompa nie była szczelna i cofało się paliwko, wtedy musiałem kręcić i jakimś dziwnym trafem bez odpowietrzania odpalał. Proponuje sprawdzić w pierwszej kolejności ciśnienie na garach, potem wtryski i ciśnienie pompy. Dopiero wtedy można dalej coś "myśleć".
Ten błąd jest źle tłumaczony - powinno być problem z ciśnieniem paliwa - za niskie. Spradź podczas jazdy jak zachowuje się ciśnienie na listwie CR. Wtryski, pompa wtryskowa itp itd
A jesteś pewien że będziesz miał na listwie wtryskowej wymagane i stabilne ciśnienie 3 atm? Bo ja wiem że nie. Dlatego stosowane są pompy LPG.
Parametry rzeczywiste do sprawdzenia i przede wszystkim EGR i jako kolega wyżej wtryski, ciśnienie na listwę, regulator na pompie.
Obawiam się, że pompa po 1995 roku i przed nie jest zamienna. Z kilku powodów, w tym ze względu na zmianę sposobu sterowania przy rozruchu. Lucas Epic ze względu na wymagania odnośnie czystości spalin zmieniał ciśnienie wtrysku i sposób pozycjonowania nastawników pompy podczas rozruchu. Co prawda ciśnienie w późniejszym systemie (po 1995r) było wyższe,...
sprawdz szczelność zasilania paliwem,a jaki kolor ma dym po zapaleniu na zimnym,ciemnu czy niebieskawy,czy jak regulowałeś wtryski to ciśnienie zostało prawidłowo uregulowane do typu pompy wtryskowej
Co znaczy "wymień pająka". Borykam się z problemem wysokiego ciśnienia (8-9bar) w układzie niskiego ciśnienia. Odkręcając pompkę ręczną ciśnienie spada do 4 bar (podczas pracy widoczne pęcherzyki powietrza w pompce). Czy w pompie paliwa jest jakiś zaworek ograniczający ciśnienie. Sprawdzone wtryski na przelewach, zawór na szynie CR jest szczelny .
30bar i zachasa od strzała. Trzeba zobaczyć czy ciśnienie ucieka wtryskami czy pompa już nie wyrabia.
nie musisz nic tankowac -wystarczy nawet 2 litry paliwa (jezeli tylko smok bedzie zanurzony) zacznijmy od najprostszego - kolega nie pomylił przypadkiem wezy i kierunkow pompy ??? jezeli nie to niech ktos przekreci ci zapłon a ty w tym czasie zobacz czy jest cisnienie na wtryskach (ściąg weza dochodzacego do wtrysków) Pominę błędy w pisowni, ale sama...
Wg mnie to wina pompy albo źle wyregulowany zapłon.
Byłem z powrotem na tym warsztacie na komputerze wyszło że jest słabe ciśnienie w pompie zaworu wtrysku co do rozrządu on nie ma żadnych zarzutów
Witam mam problem Nissanem 1.5 dci po wymianie regulatora ciśnienia na pompie wtryskowej samochód już nie odpalił przełożyłem z powrotem regulator ciśnienia na ten który był i auto dalej nie odpala komputer nie pokazuje żadnych błędów pompa podaje paliwo na wtryski ciśnienie w listwie 275 bar próbowałem odpalić na plaka złapie na chwilę i gaśnie
Pewnie, że mogą być wtryski. Najlepiej dać je do sprawdzenia. Kąt rozpylania, ciśnienie, szczelność - podstawa. Pompa i wtrysk, wymienione po kolizji pewnie na używane. Stąd niespodzianka. Jak najszybciej bym sprawdził pompę i wtryski,skoro wtryski leją to mogą uszkodzić silnik. Od tego bym zaczął.
A może ciśnienie pompy na początek ruch klapy spiętrzającej i nieszczelności dolotu?
zmiana ciśnienie wtrysk ciśnienie wtrysk katalizator ciśnienie wtrysk iveco
klawiatura myszka blokuje zapowietrzona instalacja gazowa chłodziarko zamrażarka ariston
protokol pomiarow energii zgrzewarka transformatorowa
Wejście ADAPTOR we wzmacniaczu Sony TA-F690ES: co podłączyć? Problemy z odtwarzaniem plików MP4 typu "set"