Witam serdecznie. Mam problem w Iveco Daily 3.0 2014 rok zbyt niskie ciśnienie oleju. Wymieniona pompa oleju na nową, filtry oleju, czujnik ciśnienia oleju, pedał gazu i dalej to samo.
Zamieszczony tu schemat nie zgadza się z tym w Iveco. Z filtra paliwa paliwo idzie na zawór dawki, który jest normalnie otwarty, prądem jest zamykany. Z zaworu dawki idzie na pompkę zębatą. Jak poda się napięcie na zawór dawki to ciśnienie powinno skoczyć. Zawór zamknie przepływ przez pompę WC.
Panowie, brak ciśnienia paliwa z pompy wysokiego ciśnienia, nadmieniam że wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku i nie idzie ciśnienie na listwę, co może być powodem?
0,9 v do 3,40 v
Pisałem że dobrze jak byś podał numer podwozia wtedy można sprawdzić go w systemie. Jeśli jest błąd dotyczący ciśnienia w skrzyni korbowej to może to być też przyczyną sterownik wchodzi w safe mode i ogranicza obroty, do tego jeszcze sprawdził bym turbo czyli wykonał pełny test silnik i turbosprężarki (zwróć uwagę na prędkość turbosprężarki) i moim...
Jakie ciśnienie tłoczy pompa na rozruchu?
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Sprawdź ciśnienie przed pompą wysokiego ciśnienia po filtrze. Zrób zdjęcia parametrów paliwowych przy próbie rozruchu silnika.
Sprawdziłem, czyściłem z wyciągniętą pompą i tragedii nie było. Zainstalowałem też manometr, który mierzy ciśnienie paliwa (wstępne), kierowca jeździ z tym i sprawdza, czy ciśnienie nie spada, gdy samochód wywala check i okazało się, że ciśnienie stabilne, około 4,5-5 bar. Więc pompa i zasilanie też odpada.
Twoja turbina jest sterowana elektrozaworem czy został sprawdzony? Przewody podciśnieniowe również trzeba sprawdzić , jak masz błąd ciśnienia na cr to zobacz skontroluj sygnał napięcia z regulatora oraz czujnika na cr. Co do samej pompy to jakie masz ciśnienie na listwie?
Witam Z tego co pamiętam to błąd czujnika położenia wału Który to rok jaki silnik ? Jeśli to common rail to spróbuj palić z wypiętą wtyczką z czujnika ciśnienia paliwa w pompie
Już doszłem Była zaduza dafka Paliwa na pompie.
Czyli wychodzi na to że lipe odstawili sprawdzając pompę.
Tak dokładnie bosch , tylko ciśnienie na powrocie znalazłem w opisie bosch i też jest podane do max 1 bar.
Napisałeś że turbina okej i wtryski podpinałeś kompa turbina ma zmienną geometrie sprawdż podciśnienie do zaworu VGT.A jak z regulatorem ciśnienia na pompie.
Jest jeden parametr nieodpowiedni ,"za wysokie ciśnienie na listwie",mechanik mówi ,że jeżeli to nie ten drugi regulator to musi być zajechania pompa i wtryski
Wtryskiwaczy kupione nowe w serwisie iveco pompa sprawdzona w serwisie Boscha i nadal problem ten sam
dzięki koledzy okazało się że pompa paliwowa padła i dawała za niskie ciśnienie pozdrawiam
Słabe podciśnienie z vaccum pompy lub coś z EGR otwiera się na wolnych obrotach i stąd problem.
Nie, kolego. Nie ma potrzeby demontażu rozrządu.
witam iveca są tanie w kupnie ale ceny części już nie.a jeśli chodzi o twoje pytanie co to może być najlepiej jechać z kompem oprogramowanie ausy czyli izi typowe do iveca możesz sprawdzić turbinę,ciśnienie na pompie,pojedyncze w tryski dosłownie cały silnik.Albo texa troche mniej dokładna,wyświetlany wtrysk może oznaczać wszystko ciśnienie paliwa turbina.Powodzenia.
korek nowy a pompa nie wymieńiona ale temperatura nie rośnie trzyma cały czas taka samą
Miałem podobne problemy z moim Daily 35C13 wykręciłem oba czujniki od pompy oraz listwy wysokiego ciśnienie. Przemyłem nitro i przedmuchałem powietrzem - auto śmiga jak dawniej. Wszyscy zwalali winę na wtryski , a wystarczyło wyczyścić oba czujniki. Ważna wiadomość dla posiadaczy Iveco 2.8 Ducato 2.8 oraz Peugota i Renault z silnikami CR.
Jesli silnik tak się zachowuje w pierwszej kolejności należy sprawdzić ciśnienie zasilania pompy paliwa przed filtrem paliwa Ciśnienie to wytwarzania. Jest przez elektryczną pompę paliwa umieszczoną pod samochodem na podłużnicy. Ciśnienie którego wartość to 3.5-5.5 bara jest ograniczane na zaworze umieszczonym na filtrze paliwa. Następną czynnością...
Ja bym szukał przyczyny w pompie wysokiego ciśnienia, to jest raczej problem mechaniczny, w pompie są zaworki ,które sterują ciśnieniem, mogą być zużyte.
Filtr oleju tylko oryginał A sprawdź czy miska olejowa nie jest zagięta, drożność smoka pompy oleju Do czego zamierzam: zimny olej trudno zaciągnąć przez nie drożny smok co za tym idzie napinacz łańcucha jest bez oleju nie ma tłumienia i łańcuch trzepocze na prowadnicy Sprawdź ciśnienie na zimnum silniku jak szybko narasta
Błędy od 150 do 160 są zarezerwowane na szynę paliwa, pompę CR i podobne. Co konkretnie oznacza ten błąd, nie wiem, ponieważ nie jest wyszczególniony w rozpiskach, do których mam dostęp. Przykładowo błąd 155 oznacza za niskie ciśnienie, a 159 to awaria pompy. Błędu 157 nie mam. Dlatego bez podłączenia komputera i sprawdzenia, nic więcej się nie dowiesz.
Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Jakie ciśnienie na ''szynie CR''?
Regulator na pompie to że wywala błąd czujnika to może być wina za dużego ciśnienia. Jakie ma ciśnienie na listwie zmierzone podczas kręcenia ?
Problem w tym, iż jest tylko jeden elektrozawór, ten na pompie CR, na listwie występuje tylko czujnik ciśnienia. Węże przelewowe z wtrysków przechodzą w wąż od powrotu z pompy.
Czy w czasie gdy silnik chodzi na plaku podnosi się wskazówka od obrotomierza ? Jak się podnosi to sprawdzamy ciśnienie paliwa w kanale zasilającym pompowtryski. Na pompie powinien być korek i w jego miejsce podłączamy manometr. Zmień filtr paliwa.
Iveco Daily 35/12 1993r 2.5td 120km pompa podaje na wolnych obrotach po odpaleniu ponad 6atm wystarczy lekko przegazować i ciśnienie skacze jeszcze wyżej . Dekiel pompy oleju w którym znajduje się zawór nadmiarowy zdjęty , tłoczek z minimalnymi ryskami przesuwa sie pod naciskiem bez zacięć . Jaka może być przyczyna utrzymywania tak wysokiego ciśnienia...
Teoretycznie nie, ale jak nie chce wystartować lub zanika zaraz po inicjacji trzeba sprawdzić wszystko. No jest filtr duży w pompie na klucz nr 32, sciagasz obudowę plastikową od dołu masz filtr.
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Witam, wymieniłem tzw gruszkę w turbosprężarce w Mascocie 2.8 dti - silnik ten sam co w iveco master na zwykłej pompie rotacyjnej. Założyłem wskaźnik ciśnienia aby wyregulować ciśnienie. Jakie powinno być ciśnienie doładowania?? - bo mi podczas jazdy na 4 - 5 biegu pokazuje 1 bar i nie wiem czy to nie za mało. Jak czytam inne posty do jedni piszą 1...
Elektrozawor ON jest zasilany z pompy wtryskowej.Pompa wtryskowa wytwarza wewnątrz ciśnienie ON. Jeżeli rozrusznik wolno kręci to brak jest ciśnienia ON i nawet jak zawor się otworzy to nie ma przepływu ON.
Problem dotyczy PEUGEOTA BOXERA 3.0 HDI 160 KM 2007r mianowicie na wolnych obrotach silnik nierówno pracuje i po podpieciu pod PEUGEOT PLANET 2000 wyświetla zero błędów a w parametrach: -Zmierzone cisnienie paliwa: 430-595 bar -Nastawa ciśnienia paliwa: 300-576bar -Wartość zadana wydatku paliwa: 26.51 - 31.35 Mm3/wtrysk -Debit carburant injecte mesure:...
Bez testera ani rusz:) kody błędów coś by podpowiedziały. pompa musi mieć obroty około >2300 do 3200 Podczas normalnego działania wtrysk mocznika do systemu SCR odbywa się o ile spełnione są następujące warunki: -Temperatury silnika i katalizatora nie mogą przekraczać wyznaczonych progów (proces katalizy funkcjonuje tylko w określonym zakresie temperatur)...
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
Witam. Mam problem z Iveco Daily 2,8 2007r. Problem polega na tym, że w ciągu 3 miesięcy wykończyło mi 4 pompy wtryskowe i nikt nie może mi poradzić co może być przyczyną? Wywala błąd 151 - układ wysokiego ciśnienia, powyżej maksymalnej wartości progowej i 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Z góry dziękuję...
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. Pompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w baku...
Iveco z tego rocznika posiada sterownik EDC więc pomogła by diagnoza komputerowa lub chociażby samodiagnoza kodem migowym.Należy sprawdzić ciśnienie po niskiej stronie pompy CR jeżeli to nie pomorze wyczyścić regulator ciśnienia jak wspominał kolega.Problem może tkwić w puszczających wtryskiwaczach wtedy brak dostatecznego ciśnienia ok 200bar potrzebnego...
Paliwo do świecy płomieniowej podawane jest z dekla pompy bezpośrednio lub przez trójnik powrotu paliwa. Aby poszło tędy paliwo musi być dobrze odpowietrzona pompa, dlatego po dłuższym postoju ( lub gdy się zapowietrza) musisz dźwignią na pompce wstępnej pompować, aż wyczujesz że już nie stawia oporu - czyli masz pełne ciśnienie na zasilaniu pompy wtryskowej....
Takie pytanie Czy uszkodzony wtryskiwacz może być powodem zapowietrzania się układu ? sprawdziłem wszystko poza wtryskami. Ręce opadają . Uład sprawdzony pod ciśnieniem i pompą vacum
servis twierdzi że czujnik jest ok ale podmienie i zobaczymy czy coś pomoże,mówili też coś że może to być awaria zaworu zwrotnego na pompie(za małe ciśnienie)tylko problem jest taki że nie mogą tego zdiagnozować komputerem bo nie ma jak(w reni można w iveco nie) a zaworu nie ma w całej Polsce,
Mało możliwe żeby płyn pod ciśnieniem bodaj 0,5bar gotował się przy 102⁰C. Korek wymieniłeś a czy węże twardnieją na gorącym? Może jest gdzieś nieszczelność, płyn powoli wycieka i ciśnienie się nie wytwarza. Z innych przyczyn to zakłócony obieg płynu (coś przytkane, pompa wody nie wyrabia) w rezultacie w głowicy się gotuje, albo dmucha głowicą...
Iveco Eurocargo nie odpala na zimnym silniku - Iveco Eurocargo 180E28 - Rok produkcji 2003 - Typ motoru F4AE0681A (prawdopodobnie TECTOR) - 202kW, 6 cylindrów, pojemność 5900 - Pompa Bosch Common Rail - Auto ma tylko 300.000km przebiegu!!! Od dłuższego czasu mam problem z Iveco. Odpala rano z wielkimi problemami tzn trzeba kręcic rozrusznikiem nawet...
Hej grupowicze, Mam problem z Iveco Daily, model rok 2006, 3.0. Po zimie samochód przestał odpalać, tzn. wywala błąd "za wysokie ciśnienie paliwa w listwie powyżej 1800 bar" i gaśnie po 30 sekundach. Po moich diagnozach i wymienionych częściach, problem nadal występuje. Wymieniłem: - pompę wysokiego ciśnienia, - regulator na pompie paliwa, - czujnik...
Mam problem ze swoim Iveco daily III 3.0 diesel 146hp, w tym roku musiałem już 5 filtrów paliwa wymienić, w miejscu mocowania grzałki paliwa w filtr paliwa powstaje pęknięcie, wypada grzałka i filtr do wymiany, nie mam już pojęcia dlaczego w tym miejscu pęka filtr, wymieniałem już przekaźnik pompy paliwa zamontowanej w zbiorniku, bo myślałem ze może...
Ciśnienie zadane około 440 bar rzeczywiste dochodzi do 440. Ciśnienie na pompce wstępnej ok 1 bar. Po włączeniu zapłonu paliwo przelatuje przez powrót pompy wysokiego ciśnienia. Dodano po 3 Problem rozwiązany. Klient chciał zaoszczędzić na paliwie i przyznał się że tankował gdzieś w garażu. Padł regulator ciśnienia paliwa ciśnienie było zbyt wysokie.
Wtryski, pompa ciśnienia, pompa w baku paliwa, czujnik wału, czujnik wałka.
Witam, problem jest z Iveco Daily 2.3 JTD 2000r, mianowicie: zimny odpala, po rozgrzaniu już nie. Auto świeżo zakupione, rozrząd sprawdzony i zmieniony, a przy okazji sprawdzona pompa wysokiego ciśnienia, ale jest bez zmian. Może ktoś miał podobny przypadek?
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
193 Fuel pressure sensor -high input 1. Zawór regulacji ciśnienia paliwa 2. wtryski 3 Pompa 4 Czujnik lub przewody
Bardzo dziękuje Ci Krisbrumm za szybką i wyczerpującą odpowiedz.Tak jak zalecałeś sprawdziłem cały układ powietrzny w samochodzie.Ciśnienie wejściowe do pompy 9 barów.Po odkręceniu przewodu powietrze z dużą siłą wylatuje aż do opróżnienia zbiornika.Przewody drożne filtr powietrza sprawdzony.A na wyjściu z pompy niecałe 2 bary.Po odłączeniu przewodu...
w moim przypadku jak iveco "padło" to z powodu braku prądu na pompie paliwa tej przy zbiorniku paliwa a co do kontrolki wtrysku to wymienili jeden z czujników na pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam i życzę powodzenia
Silnik zapewne 2.8 tylko czy na pompie czy na common. Z drugiej strony mamy na plusie te auta pala bez płomieniowej w zimie ja bym szukał problemu nie palenia gdzieś indziej jak na common to nie robi ciśnienia w układzie i dla tego nie pali tylko się kręci aż uzyska ciśnienie.
Witajcie Iveco Daily 3 2005 rok 3.0 100KW Od wczoraj mam problem z gaśnięciem auta w losowych momentach, raz na wolnych a raz pod małym obciązeniem , auto przytargałem do domu i po podłączeniu kompa mam błąd 62 Ciśnienie szyny - sygnał poza zakresem (odchyłka dodatnia) - przekroczenie normalnego zakresu Parametry widać zadane ciśnienie paliwa i rzeczywiste,...
phupawel...na twoim miejscu wymienił bym regulator -(4) na pompie CR.Masz problem z układem paliwowym a regulator odpowiada za uzyskane ciśnienie. Posiada on w swojej strukturze mikro siateczkę która lubi się zapychać co przy większym zapotrzebowaniu na paliwo skutkuje powyższymi objawami.Natomiast z diagnostyki błąd z grupy 85 mówi o usterce zaworu...
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Witam mam problem z moim Iveco problem standardowy ale niekoniecznie po dodaniu gazy pod czerwone pole na obrotomierzu samochód gaśnie co zauważyłem wywali paliwo na górnej sekcji pompy potem gaśnie uszczelniłem pompę nie dało to nic wymieniłem zawór ciśnienia na pompie na nowy nie dało to nic. A i bym zapomniał miga kontrolka wtrysku ale dlaczego to...
Witam ponownie. Nadal bezradnie próbuje się uporać z problemem. W międzyczasie wymieniłem wszystkie 4 wtryskiwacze na Nowe Bosch , okazało się, że 3 z 4 regenerowanych były padnięte, ponadto wymieniłem regulator paliwa na pompie, pompę w zbiorniku, wyczyściłem zbiornik, nowy przepływomierz i dalej to samo ! Silnik kuleje , co prawda nie od razu, ale...
Witam. Mam kłopot z Adblue przy Iveco Stralis Euro 4 2007. Mianowicie: był kłopot z zaworem z dozującym ( nie dozował wgl adblue pomimo słyszalnej pracy zaworu). Auto przez jakieś 2-3 tygodnie jeździło na emulatorze. Po tym wymieniłem zawór jednak zaczęło wyrzucać błąd zablokowany zawór zarządzania przepływem ( diagnozuję texą): https://obrazki.elektroda.pl/3536783200_...
Witam. Jestem posiadaczem silnika Deutz bf6l 913 z Iveco Magirusa obecnie musze przeprowadzic mały remont i serwis . Nie wiem po co tam montowany jest drugi filtr oleju ( orginalnie) lezy on po srodku silnika na wysokosci misy olejowej wkład tego filtra jest nie co wiekszy niz ten filtr głowny , ale zasilanie go to bardzo małe przewody ktory jeden z...
Witam po remoncie silnika pompa oleju nie pompuje oleju nie podaje go nigdzie ,pompa sprawna sprawdzana nawet ciśnienia nie robi przyczyny ,dlaczego . Proszę o szybką radę z góry dziękuję.
Najłatwiej będzie przerobić mapę wtrysku softem od tuningu. Dawka gazu najprawdopodobniej jest stała a zmiany dawki roboczej obliczone dla PDE są takie same jak dla zwykłej pracy pompowtryskow. Wystarczy obniżenie dawek w sofcie, ingerencja w ciśnienie doladowania nie przyniesie spodziewanego efektu (będzie brakować momentu). Lepiej np.zmniejszyć wartość...
Bardzo proszę o pomoc. Jak w temacie Iveco zgasło podczas jazdy, tak jak by cofnięty został kluczyk w stacyjce. Schodził z obrotów aż zdechł, bez żadnych szarpnięć. Od tej pory nie mogę odpalić. 1. Brak błędu na immo kontrolka gaśnie. 2. Pompa paliwa wstępna pracuje. 3. Ciśnienie na listwie CR podczas kręcenia 250 bar. Tak jak wcześniej przed awarią....
Może tak, ale z mojego doświadczenia, a było tych awarii dosyć sporo to raczej jest to spowodowane niesprawnością pompy wysokiego ciśnienia. A ile ma to Iveco przejechane ?
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa w pompie CP czy nie jest zabrudzony, tam często robisię nagar na sitku.
Witam. Dawno nie pisałem ale widzę że są zainteresowani wiedz odpowiem jak to piszecie dla (Potomnych) u mnie błąd znikną gdy wymieniłem filterek paliwowy na ramie (miedzy bakiem a pompa wstępna) , filtr paliwa i regulator Ciśnienia na pompie CR (drogie to ustrojstwo) ale pomogło. Pozdawiam.
Pacjent to Iveco Daily 3.0 170 koni 70C17 2012 rok. Mam wrażenie, że auto jest zamulone. Mam też Iveco 65C18 Euro 4 i jest wielka różnica w mocy obu aut. W nowszym miałem problem z wtryskiem, został on naprawiony. Układ wtryskowy itp. ponoć ok. Pompa daje odpowiednie ciśnienie. Wymieniłem czujnik ciśnienia doładowania. Bez zmian. Na 1., 2., 3. auto...
witam Niestety po kodach błędów nic nie powiem, ale z doświadczenia podejrzewam ze blokuje sie zawór regulujący ciśnienie paliwa(zawór znajduje sie na pompie wysokiego ciśnienia z tyłu, przykręcony jest na dwa torxy) na początek zdemontuj zawór przemyj go,włącz zapłon z miejsca po zaworze wyleci paliwo (wypłucze pompe) zamontuj zawór i sprawdz. Powinno...
Ogólne problem to ciężkie odpalanie. Silnik jest w autobusie, są na pulpicie przyciski do palenia i gaszenia. Jeśli go długo kręcić to łapie, gubi, łapie i tak z 10 -15s aż zapali, i pojawia się błąd wałka. Jeśli go zgaszę przyciskiem i jak tylko silnik się zatrzyma nacisnę start to odpali normalnie i błędu nie ma, jeśli zrobię dłuższą przerwę to znowu...
Witam wszystkich.Jestem w posiadaniu jumpera z silnikiem 2.8 iveco. Auto poszło do remontu tj. blacharka plus silnik. po wyjęciu silnika zostało zmienione sprzęgło turbina panewki główne i korbowodowe, oraz wszystkie uszczelki. Po montażu silnika mistrz od blacharki uruchomił silnik. i po dwóch dniach się był koniec jego pracy. Jakie są objawy. Silnik...
Case z silnikiem 4-cyl 3,9L, 72KM/2200rpm. Pompa rotacyjna Boscha. Na KKK K24 (z jakiegoś golfa chyba) ciśnienie na biegu jałowym 0,3 bara (przy 2200rpm). Wirniki 35/52mm Garrett T3 (z Vovlo 2,5TD) 0,2bara na biegu jałowym (2200rpm) Garrett TB0259 (podobno z Escorta 1,8TD) na biegu jałowym jakieś 0,5 bara (2200 rpm) Wirniki 36/36mm Ten sam garrett po...
A więc tak. Ustawiłem pompę zgodnie z czujnikiem zegarowym na 1.37 mm podczas ustawiania musiałem przejść z 1.25 -> 1.37 czyli wychodzi na to, że pompa wyjściowo była wsadzona na pałę i nie wyregulowana. Po tym ustawieniu silnik jeszcze lepiej odpalał ale tak jak wcześniej nie miał mocy. Podkręciłem dawkę paliwa, musiałem też obniżyć obroty bo po podkręceniu...
Auto normalnie nie pali, cisnienie na listwie waha sie miedzy 3-5 bar. wytryski sprawdzone przelewowo sa spoko. Teraz pytanie co jeszcze sprawdzic zeby nie narobic kosztow? Koszt testu =2 do 4zł :D Wiem, że sprawdziłeś wtryskiwacze, ale zrób test. Zaślep kulką np. łożyskową (z "wianka" rowerowego) wszystkie 4 rurki paliwowe między listwą a wtryskiwaczami...
Wiatm, posiadam Iveco 35C15 z 2002r. Jest po wymaianie filtrów paliwa i regulatora ciśnienia w pompie wtryskowej zaczął ciężko odpalać. Po nocy musze do dłużej kręcić i zaczyna mrugać kontrolka wtrysku, w tedy nie odpali na zaciąg po jednym metrze silnik pracuje bez zastrzeżeń. Co może być problemem? Z góry dziekuję za pomoc.
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Przed turbina IC nie wskazany , bo podnosząc ciśnienie podniesiesz temperaturę powietrza. Poza tym IC masz w aucie. Do 200KM tłoki i korby powinny starczyc jak kierownik z glowa. Twin Turbo w ukladzie R4 jest nie oplacalne (jednak do zrobienia, koszty sterowania i wystrojenia Cie zabiją ) Zainwestuj w wieksze wtryski (bo jak myśle seria siedzi w aucie),+chlodnicę...
Te ktore maja filtry od gory, maja takze zaworki w korpusie, olej nie moze splynąć do misy z układu. Powinny mieć ale w większości nowych konstrukcji i zamienników nie ma. Zgodnie z zasadą jest tańsze, gwarancję wytrzyma, a potem nawet lepiej jak za długo nie pojeździ. Mnie ostatnio zaszkował rozmiar filtra w Iveco 2.3 a potem opinie że 3.0 jest lepszy...
Witam, Mam pytanie, mam iveco 35c15 2004r. i chce do niego założyć silnik od 35s11 2001r z pompą wysokiego ciśnienia sterowaną elektrycznie. Chce, żeby nadal miał te 150 KM. Czym się różni c15 od s11? Tylko kompem i turbiną, czy są jeszcze jakieś różnice?
Witam ma problem z iveco 50c13 zapala sie kontrolka wtrysku paliwa przy odpuszczeniu pedału gazu.Pojazd wtedy traci moc. Po około 5 sekund wraca to do normy.Usterka ta nie występuje kiedy miedzy przełaczaniem biegu robi się przygazówke.Został wymieniony regulator ciśnienia pompy wtryskowej i pompa została wyczyszczona.Pomogło to tylko na pare kilometrów.
A czy odpowiedzialny może być jakiś czujnik ciśnienia paliwa po drodze,który np. nie włącza pompy paliwa? Każda sugestia będzie pomocna.
Witam. Mam pytanie czy przy iveco daily 2002 35s15 2.8 jtd jeżeli jest pompa wysokiego ciśnienia o symbolu 0445020002 to czy można ją podmienić na symbol 0445020006 ?. Jest taki sam silnik. Pozdrawiam
Są trzy drogi tuningu silnika: - modyfikacja silnika wolnossącego (wałki, zawory, gniazda, dolot, wydech), - montaż urządzenia doładowującego, - jedno i drugie Najlepsze efekty (w rozsądnych kosztach) zyskasz przez zastosowania doładowania (turbosprężarki), zakładając że sam wszystko zrobisz i wiesz jak się do tego zabrać, jak nie to najwyżej uszkodzisz...
Prawdopodobnie robi się podciśnienie w zbiorniku, bądź gdzieś jest układ zapchany, bo zapalenie się lampki raz na 100km oznacza, że właśnie raz na 100km dodatek miał zostać wtłoczony do wydechu, ale coś mu przeszkadza. Ewentualne przerwy na przewodach do poszczególnych modułów tj wtrysk, pompa, czujniki temperatury, ciśnienia. Nie wiem jak Daf, ale...
Wyciągnąłem regulator ciśnienia (zamontowany jest z tyłu pompy paliwa) umysłem go i pomogło jest wszystko ok. Tylko się boję że za jakiś czas może padać czujnik.
pompy bym się nie czepiał na razie. Skoro kopci to paliwo ma tylko coś nie tak w osprzecie, ciśnieniu doładowania, podcisnieniach.
W puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami nad silnikiem są dwa przekaźniki od wtrysku: główny i od pompki paliwa. Czy załącza się przekaźnik główny? Jeżeli będzie przerwa pomiędzy sterownikiem a przekaźnikiem pompki paliwa (sterownik zwiera przekaźnik do masy) to silnik nie odpali nawet jak na krótko damy plus na pompkę. Można spróbować zewrzeć przekaźnik...
Mgiełkę zapewnia rozpylacz (taka część wtryskiwacza) bo pompa nic nie rozpyla (pompuje co wynika nawet z nazwy). Tak obrazowo: dobry rozpylacz rozpyla na mgłę wolno opadającą w powietrzu, słaby/zużyty na kropelki opadające dużo szybciej, złom sika strumieniami. Oczywiście jakość pylenia zależy od ciśnienia wtrysku i na pewno super rozpylacz z ciągnika...
Witam Fiat Ducato 2,3 MultiJet rok 2006 (w nowej budzie, silnik Iveco) Zacznę od początku Koło miesiąca temu po odpaleniu silnik nierówno pracował,obroty falowały, silnik się dławił i nie za bardzo reagował na gaz.... Po chwili pracy wskakiwały obroty i już było ok. z dnia na dzień było coraz gorzej. Wizyta u mechanika...padnięty jeden wtrysk i na zimno...
Witam, potrzebna pomoc, Iveco Dayli 2.8, 2004 r, nie odpala, zgasł raz sam, odpalał z plaka, tylko wymienione zostało wszystko z drugiego palącego, pompa, wtryski i nie zapalał sam, tylko plak. Po tygodniu stania nawet nie zapala z plaka, prąd na zawór wysokiego ciśnienia i na pompę paliwową dochodzi, nie dostaje prądu na wtryski, usunięty jest immobilajzer...
Silnik 2,5. Sam te wszystkie rozruszniki robię dlatego dostaje już trochę z tym na głowę. Zwłaszcza, że dostęp jest ładnie mówiąc utrudniony a leżenie na mrozie pod samochodem do przyjemności nie należy. Rozrusznik wymieniony, kręci. Samochód dalej nie pali. Pompa paliwowa paliwo podaje. Ciężko mi powiedzieć czy z należytym ciśnieniem ale podaje. Zapalił...
Witam potrzebuje pomocy mam Mascotta 150 km silnik od iveco podczas gdy auto potrzebuje wiekszej dawki paliwa odcina moc, wystarczy wrzucić na luz i auto dalej jedzie normalnie. Wymieniłem wtryskiwacze , pompę wysokiego ciśnienia, wyczyściłem zbiornik wymieniłem filtry i nic. Po wymianie pompy był spokój jakieś dwa miesiące ale objawy wróciły. Pomocy...
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu. Gdy postoi dłuższą chwilę i ostygnie silnik to nie mogę go odpalić. Rozrusznik kręci prawidłowo i po chwili zaczyna mrugać kontrolka wtrysków za nic nie odpali. Jednak gdy go za zciągnę to odpala natychmiast. Ostatnio został wymianiony zawór ciśnienia pompy wtryskowej. Sprawdzałem, że nie zapowietrza się silnik....
zaślep powrót paliwa z głowicy,do zasilania podłącz sprężone powietrze około 5bar(nie opróżniaj układu paliwowego z głowicy),dobrze oczyść pompo wtryskiwacze szczególnie w miejscach gdzie przykręcone są przewody i obserwuj je.pod ciśnieniem przy nieszczelnościach pojawi się paliwo i bąbelki.
Podejdź do kogoś kto ma easy i niech przeprowadzi Ci test hydrauliczny pompy - tylko do kogoś kto się zna a nie zebys za chwile wklejal zdjęcia czy jest poprawnie. Drugi test do przeprowadzenia to test turbiny i jej obrotów. Twoja pompa moze byc dobra tylko turbina jest uszkodzona miałem kilka takich przypadki w stralisie 4 i 5 generacji. Pozdro. jestem...
Witam . Mój problem dla wielu może wydawać sie prosty do rozwiązania ale założe się jednak że tak nie jest. Jak wiadomo problem utraty mocy i świecąca się kontrolka wtrysku jest powszechny w tym modelu samochodu. Tak więc u mnie ten problem powtarzał się wielokrotnie i powtarza sie niestety nadal. Ja odwiedziłem 3 serwisy autoryzowane Boscha 1 serwis...
iveco pompy ciśnienie iveco iveco ciśnienie
mikrofalówka zabudowy subiekt paragon renault skrzynia automat
samsung ue32es5500 minimalna temperatura wężownicy
Toyota Avensis T27 1.8 - Błędy B0353 i P0354 - Cewki zapłonowe Masa litra powietrza w typowych warunkach