Witam serdecznie. Mam problem w Iveco Daily 3.0 2014 rok zbyt niskie ciśnienie oleju. Wymieniona pompa oleju na nową, filtry oleju, czujnik ciśnienia oleju, pedał gazu i dalej to samo.
Jak była pompa z łańcuchem można było zrobić test. Miska w dół. Pokrywa zaworów też do zdjęcia. Łańcuch z pompy zdjąć jakaś wanienka pod silnik smok zanurzyć w oleju i napędzić pompę (np wkrętarką). Wtedy ładnie widać którędy olej ucieka ewentualnie po oporze na pompie czy dobrze zasysa olej. Raz nie mogłem znaleźć a tym sposobem zaraz namierzyłem brakującą...
Co co jeszcze powinienem sprawdzić ? Diagnostyka komputerowa i ustalenie co powoduje zaświecenie kontrolki awarii silnika i komunikatu "Engine fault"... bo nie ma takiego błędu. Natomiast niskie ciśnienie oleju - awaria pompy oleju, zatkany filtr, paliwo w oleju albo koniec panewek.
"Zły" olej nie jest przyczyną tej usterki. Olej jest dobry, na pewno lepszy jak 0W30. Przyczyną jest najwidoczniej zbyt niskie ciśnienie tego oleju. Wskazuje na to również awaria turbiny. Zmierz ciśnienie oleju. Zrzuć miskę i sprawdź smok pompy oleju. Sprawdź obecność zanieczyszczeń w misce.
Nie za bardzo czego jest szukać, ciśnienie z pompy podawane jest bezpośrednio na filtr oleju a ty mierzysz ciśnienie zaraz na samym wyjściu filtra także problemem może być pompa, zawór, smok lub filtr oleju. Niczego więcej po drodze tam nie ma.
Ciśnienie jest za duże sprawdź zawór przelewowy ( ciśnieniowy) pompy oleju silnika
Cześć, -Zbyt niski poziom oleju lub niewłaściwa lepkość lub klasa jakości oleju silnikowego -Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju - Zużyte panewki silnika lub pompa oleju -Zbyt wysoka temperatura pracy silnika -Uszkodzony zawór przelewowy układu smarowania silnika -Zatkany filtr siatkowy smoka pompy oleju
Ciąnienia przed rozdzielaczem nie będzie jak zasterujesz rozdzielaczem do opory. Znaczy tak by otworzył sie zawór przelewowy najlepiej sprawdzając to na wyjściu hydr. zewn. Manometr np. glicerynowy kup za 30 zeta i podłącz. Wszystko powie.
Ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia sprawdzałeś? Oleju w silniku nie przybyło? Możesz spróbować zacisnąć (zaślepić) przewód powrotowy z pompy i próbować odpalić.
Jeżeli silnik był eksploatowany zgodnie i przebieg jest choć by w okolicach 3500mth to nie wygląda to na zużycie wału i panewek bo to ma decydujący wpływ na ciśnienie oleju. Wygląda na to że micha w dół i pompa z zaworem do przejrzenia. Filtr masz pełnoprzepływowy puszke czy bąka?
Sprawdzić ciśnienie oleju na zimnym silniku, pewnie zakończy się wymianą pompy oleju.
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Przyblokowało zawór przelewowy w pompie oleju i ciśnienie podparło hydropopychacze. Najlepiej było by podłączyć manometr w miejsce czujnika ciśnienia i sprawdzić jakie jest faktyczne ciśnienie oleju podczas kręcenia rozrusznikiem
Zawory. Hydrauliczne popychacze zaworów do wymiany. Może należy przemyśleć udrożnienie kanałów olejowych i należy sprawdzić ciśnienie pompy oleju.
Do tej pory wydawało mi sie że małe ciśnienie oleju może być spowodowane albo małą ilością oleju albo uszkodzoną pompą. Co ma do tego stan silnika ? ...
Witam. Manometr podpiąć i obserwować. Przy wytartych panewkach cały czas ciśnienie będzie mniejsze niż zaleca producent. Podobnego przypadka miałem w starym oplu zawieszał się zawór w pompie oleju. Tam ciśnienie było w normie ale co jakiś czas był skok do zera. Tym powodem własnie był ten nieszczęsny zawór. Pozdrawiam.
Wiem na pewno, że II ph2 w benzynie odpali z niskim ciśnieniem oleju. Miałem taką z zatartą pompą oleju i paliła normalnie.
A może by pomogło zainteresownie się napinaczem?, piszę tak bo twierdzisz ze hałas jest tylko krótką chwilę po uruchomieniu. Tam jest napinacz hydrauliczny którego działanie zależy od tego w jakiej kondycji jest układ smarowania silnika .Mam na myśli jakość oleju i to jakie ciśnienie wytwarza pompa oleju.
Koło zmiennej fazy na diagnostyce pp2000 w kumatym serwisie lub ASO. Wygląda na to że coś się zacina na zimnym. Do sprawdzenia również ciśnienie oleju bo pompy lubiły padać. Potrafił też tracić ciśnienie oleju na uszczelnieniu walka przy kole zmiennej fazy. Z ciekawości, jaki olej?
Jeśli wymieniane były komplety to często się zdarza że 60-ka pluje olejem i nie jest to feler ani wina uszkodzonych pierścieni. Z czasem dotrą się do cylindra i pluć przestanie. Druga sprawa to na wolnych obrotach książkowo ciśnienie oleju min. 1.5 bara, przy 2200 4-4,5 bara. Jeśli u ciebie coś w silniku zostało pominięte to nic dziwnego że jest trochę...
Gdy olej się rozgrzeje to robi się rzadszy i trudniej jest pompie oleju zrobić odpowiednie ciśnienie, poza tym na wolnych obrotach pompa pracuje wolniej i też nie wyrabia, albo wyrabia tylko czujnik jest uszkodzony. Trzeba zmierzyć ciśnienie, albo ewentualnie podmienić czujnik.
Bo to działa tak. Jedziesz to nie używasz hamulców więc wszystko jest ok a gdyby nawet to masz wyższe obroty i wyższe ciśnienie oleju dlatego pompa jest doszczelniona i wszystko jest ok. Jak zwalniasz obroty spadają i spada ciśnienie oleju i wydajność pompy vacum przez niedoszczelnienie dlatego ginie podciśnienie i tym samym wspomaganie hamulców. Nie...
Wymiana pompy oleju pomogła.
Jakie ciśnienie daje pompa oleju?
Witam. Potrzebuje diagnozy. Posiadam Seata Leona 1 z 2006 z silnikiem 1.6 16v BCB. Samochód po nocnym postoju głośno pracuje tak do około 5 minut po odpaleniu. Po lekkim rozgrzaniu silnika hałas ustępuje i silnik pracuje bardzo cicho. Czyżby to popychacze? Ciśnienie pompy oleju sprawdzone przez mechanika. Trzyma ciśnienie. Udostępniam dwa filmiki, jeden...
moto doktor to zupełnie co innego, to zagęszczacz oleju żeby wzrosły opory przepływu i przez to ciśnienie za pompą oleju, głównie po to, żeby się kontrolka oleju nie świeciła/migała na wolnych obrotach i żeby auto jak najszybciej sprzedać
Kolega sprawdzał ciśnienie- może być uszkodzony zawór przelewowy.
Tak się zastanawiam, a jak by pompa olejowa np, od skutera, podawała od razu potrzebne ciśnienie, bez reduktora oleju, ciśnienie można by regulować obrotami pompy i czujnikiem ciśnienia przy dyszy.
Piszczy dopóki nie wyłączysz zapłonu? Jeśli tak to jest to sygnalizacja słabego ciśnienia oleju..albo czujnik szwankuje, albo coś dzieje się z pompą oleju. Najlepiej zmierzyć ciśnienie oleju a jeśli będzie poprawne podmienić czujnik. Jest jeszcze trzecia możliwość: uszkodzony licznik tzw. zimne luty.. Musisz sam zaobserwować co się dzieje i czy z pracą...
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
To nie jedyny przypadek odnośnie 60-ki gdzie po remoncie ciśnienie jest trochę wyższe niż podaje instrukcja. W tym silniku klawiatura jest smarowana olejem płynącym swobodnie a nie pod ciśnieniem, pod ciśnieniem jest smarowany wałek rozrządu i wszystkie panewki wału. Pomijam fakt że kolega podał ciśnienie przy 2500 obr/min gdzie ten silnik powinien...
"Obsługa i Naprawa VW Golf II 1.1 1.3 1.6D 1.6TD" Wydawnicwo AUTO. Dane techniczne...... Układ smarowania(wszystkie typy z tytułu książki) Ciśnienie w układzie 1.0 kG/cm(kwadratowy:D) -max. cisnienie oleju 7.0 G/cm ..................... Pojemność układu(benzyniaki) -z wymianą filtra 3.5l -bez wymiany filtra 3.0l .. "...Kiedy osiągnie 2000obr/min, a...
słabe ciśnienie oleju pompy
:arrow: SP7SEC Zbiornik oleju ma pojemność około 310 cm3, więc oleju powinno starczyć na 3,5 zbiorniki paliwa. Sprawdź też zaworek, wyrównujący ciśnienie w zbiorniku oleju oraz zamontowanie pompy. http://obrazki.elektroda.net/50_12683862... http://obrazki.elektroda.net/22_12683862... Możliwe że to wina pompki, nie kosztuje dużo. http://green-kos.bazarek.pl/opis/183525/...
T5 sprawdż te ciśnienie oleju, we wszystkich przypadkach jakie miałęm padał napęd pompy oleju, przebieg w granicy 100000 mil, co nie zmienia faktu że turbo padło, bo jak ję zatrzymasz masz taki sam efekt.
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Zmierz ciśnienie oleju , myśle że wałki były całe robiłem to pare razy siadają pompy oleju.
Zatkana odma powoduje co najwyżej wywalenie simmeringów na zewnątrz, nie ma nic wspólnego z ciśnieniem oleju Trzeba wyjąć pompę wydłubać zaślepkę i wyczyścić zawór przelewowy
Zostaje brudny patent ale działa i wielokrotnie pokazywał gdzie jest problem. Micha w dół i teraz albo napędzenie pompy oleju wkretarką z zanurzonym smokiem w oleju. Albo pompowanie oleju po ciśnieniem w miejsce czujnika. Wanna pod silnik i pięknie widać gdzie jest problem z uciekającym olejem no chyba że jest problem z napędem pompy.
Witam, czy ktoś może mi wytłumaczyć jak podkręcić ciśnienie na pompie oleju w c360 3p ? Gdy ciągnik się nieco zagrzeje, miga kontrolka i ciśnienie spada poniżej 1 bar. Chcę to podkręcić bo nie zamierzam na razie robić remontu (ciągnika używam hobbystycznie), a nie chcę żeby coś się zatarło. Z góry dzięki za pomoc!
Witam sprawdz filtr oleju i ciśnienie na pompie pozdrawiam.
Witam. Mam problem głośna praca pompy oleju, ciśnienie na wolnych obrotach 1,6 bar
Na drugim zdjęciu widać że leje się z popychaczy. I ścieka na dół. Silnik umyć i sprawdzić wycieki. Termostat cieknie z przewodów. Wymień uszczelki miedziane. elektromagnes podejrzewam że jest od świecy płomieniowej. 10bar to już za dużo. Ktoś się pewnie dobierał do zaworu na pompie.
Olej może być gęściejszy o tej porze roku , sprawdż na rozgrzanym silniku. Jeżeli nie zachodza zmiany to może być przytkany lub już wyeksploatowany trochę czyjnik albo puszcza cisnienie na panewkach lub na wałku rozrządu. Osobiście stawiam na czujnik ciśnienia. Warto sprawdzić ale ta 1 sek to jeszcze nie stan alarmowy gorzej byłoby np 5sek wtedy warto...
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Gęsty olej, za duże ciśnienie oleju, zastany zawór zwrotny w pompie oleju i takie problemy mogą być. Oczywiście to tylko przemyślenia. Za mało danych podczas wystąpienia usterki.
Ciśnienie było sprawdzane i jest prawidłowe a gdyby kanały były niedrożne to ciśnienie było by większe niż normalnie.A co do zalepionych kanałów olejowych to ta teoria była by bardzo prawdopodobna ale tylko wtedy gdyby klepało cały czas a tu po zmianie popychaczy nie klepało przez 4tys a po zmianie oleju przez 500km.No i co ważne nie klepie cały czas...Jak...
Ciśnienie oleju świadczy wstępnie o stanie wału, panewek, wałka rozrządu jego panewek i samej pompy oleju. Drgania to normalna rzecz byle wskaźnik nie latał od 0-5 bar. Czasem pomaga na to zapowietrzenie przewodu do wskaźnika ciśnienia oleju (poduszka powietrzna amortyzuje i zmniejsza drgania ciśnienia).
Prawie każdy silnik podczas rozruchu jest smarowany tym co dostało z poprzedniego uruchomienia. Czas potrzebny do wytworzenia ciśnienia przez pompę można jedynie zmierzyć i nie będzie to wynik obiektywny bo jest za dużo zmiennych nawet w obrębie takich samych silników (poziom naładowania akumulatora, przebieg, rodzaj i zużycie oleju, stan filtra itp.)...
Nie znam się na ciągnikach i maszynach rolniczych ale logicznie rzecz biorąc za ciśnienie oleju odpowiada pompa oleju i tam szukałbym problemu. Ciepły olej to rzadki olej. Może pompa nie wydala. Może coś z mocowaniem pompy lub smoka, jakaś uszczelka.
Coś się ściera, stąd opiłki. Zamiast wymieniać wszystko, co tylko przyjdzie do głowy, warto byłoby rozebrać ten silnik do momentu, aż znajdzie się źródło opiłków. Opiłki mogą pochodzić z samej pompy oleju, panewek, tłoków, rozrządu i wielu innych elementów. Zdejmijcie miskę i sprawdźcie pompę oleju.
Witam mam craftera z 2007r 2.5tdi 136km mam problem gdyż spada mu ciśnienie oleju i miga mi lampka od oleju wymieniłem pompę od oleju i problem nadal jest zmieniłem czujnik i nadal jest tak samo po podpięcie przyrządu do sprawdzania cisnienia oleju na zimnym silniku jest 3 do 4 barów po dodaniu mu gazu i przytrzymaniu go do 2 tyś obrotów ciśnienie spada...
Mogła. Tyle że z pompy oleju jedynie stalowe bo aluminium tam nie ma. Możliwe że aluminiowe są panewki a na pewno pierścienie oporowe wału.
Witam, nie ruszaj, sztangi, powinna być ustawiona prawidłowo, dodatkowo zakłady regenerujące zabezpieczają gwint lakierem aby było widać czy ktoś nie kręcił sztangą. Dobrze by było wymienić przewód zasilania olejem, lub chociaż go dobrze przedmuchać. Sprawdź również, czy odpływ oleju z turbiny do bloku jest drożny, ewentualnie wyczyść. Nie zapalaj od...
W pierwszej kolejności sprawdź zawór przelewowy pompy oleju jak i samą pompę.
Co się dzieje z pompą, że koniecznie musisz ją wymienić? Bardzo niskie ciśnienie oleju? Panewki też już zużyte? Ile tys. km przebiegu masz?
problem rozwiązany problemem było za duże ciśnienie oleju spowodowane awarią pompy oleju
Tu nie ma tego .to silnik z pompą juz na pasku
witam, mam kombajn class mercator z silnikiem perkinsa 6cylindrowy 6.354 i potrzebuje instrukcji obslugi silnika m.in ciśnienie na pompie oleju, ciśnienie na końcówkach wtrysków (czy wtryski lukasa można zamienić innymi jeżeli tak to jakimi) jakim olejem zalac silnik który jest po kapitalnym remoncie. pytam bo mam problem zimny ciężko zapala i szarpie...
Mechanik sprawdził ciśnienie, więc tak: na zimnym silniku ciśnienie jest ok, a jak się nagrzeje, pompa traci ciśnienie. Pod mikroskopem w oleju są opiłki metalu. Mechanik proponuje dwa rozwiązania: spróbować wymienić pompę i czujnik, ale nie daje gwarancji, że pomoże, lub od razu szukać silnika i wymienić silnik, ponieważ on się nie podejmie naprawy...
Sprawdż ciśnienie oleju, obok pompy też jest filterek.
Skoro nie zmienia się z obrotami ani temperaturą oleju ślad wyraźnie wiedzie do zaworu ciśnienia oleju lub luźnego elementu który działa podobnie. Jak dalej będzie problem to ja w takich wypadkach albo napędzam pompę oleju w silniku jeśli się da ze smokiem zanurzonym w pojemniku z olejem plus wanna pod silnik. Oczywiście na zdjętej misce. Lub wtłaczam...
Po wymianie oleju w silniku zginęło ciśnienie oleju, pompa nie podaje oleju na filtr olejowy. Przed wymianą wszystko było ok. Czy to czysty przypadek? Może jakieś pomysły jak rozwiązać problem?
Nic się nie stało podejrzewam. Wiem z doświadczenia, że jeśli w manie bagnet się macza pomiędzy minimum a zero, to pompa jeszcze zasysa olej i ciśnienie w układzie będzie prawidłowe, jednak nie polecam tak jezdzić !! W manie, masz w komputerze możliwość sprawdzenia poziomu oleju. Każdemu z użytkowników zalecam zawsze tam zaglądać przed uruchomieniem...
Sprawdz ciśnienie oleju !! Może pompa pada?
Wyszukiwarka -----jest na ten temat sporo Zmierz ciśnienie oleju na zimnym silniku przy przegazowaniu jeżeli będzie za dużo zacina się zawór w pompie oleju
zawór redukcyjny jest w pompie oleju i jego zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego wzrostu ciśnienia oleju tzn otwiera się gdy ciśnienie osiągnie 4bar i nadmiar oleju wraca do miski olejowej jeśli się nie zamknął do końca to pompa oleju ma dodatkową "dziurę do zapchania", a wydajność pompy jest ograniczona i stąd niedobór ciśnienia opcja druga...
Pompa oleju mogła wysiąść - miałem tak kiedys w C330. Po wymienie na nową pompę cisnienie oleju kosa - 6 atm
Witam.Mam problem z ciśnieniem oleju, po rozgrzaniu silnika ciśnienie spada mi na 1.3 bar.Na zimnym silniku jest 2 bar,mechanik powiedział że jest to pompa oleju więc kupiłem,ale zrobiło się jeszcze gorzej bo na starej miałem 1.5bar na rozgrzanym silniku.Czujki ciśnienia wymienione olej mineralny.Nie wiem teraz co robić bo mechanik rozkłada ręce.Panewki...
To wygląda na sprawny A ciśnienie oleju jest w porządku? Dodano po 4 Pompa oleju sprawna? Smok w porządku? Zawór sterujący od wariatora sprawny? Jak to tam wyglądało? Jak nie to miska w dół i smok pompa do weryfikacji Jak i również ciśnienie oleju
Jeśli jesteś pewien silnika to można wykręcić czujnik ciśnienia oleju wkręcić dobry dokładny manometr i sprawdzić ciśnienie oleju w rzeczywistości jakie jest. Ale to chyba mechanik by musiał bo powinien mieć lepszy sprzęt. Jeśli ciśnienie oleju będzie odpowiednie więc wina czujnika . Jeśli wskaże ciśnienie za niskie to jest kilka przyczyn- zużyte panewki...
Tadek , nikt nie pyta jak działa pompa oleju i w którą stronę ma się obracać , więc nie uświadamiaj . Jest problem że pompa wytwarza za małe ciśnienie i jak ją naprawić . Jak masz filmik youtube , "naprawa pompy oleju " to owszem , proszę bardzo .
Jaka pompa? Zwykła zebata, czy ls-owa.
Po grających zaworach i czujniku ciśnienia można wnioskować, iż ciśnienie jest za słabe, to, ze ci ustało po "naprawie układu chłodzenia" to zwykły przypadek, wepnij się manometrem w miejsce czujnika oleju i sprawdź ciśnienie, jak będzie zbyt niskie, to do wymiany pompa oleju, ale przedtem spuść olej i zobacz jaki wypłynie, jak bardzo syf to, może po...
Witam. Jaki wydatek oleju i ciśnienie powinna zapewniać pompa olejowa do ciśnieniowego smarowania sprężarki dwutłokowej z ciężarówki?
Witam, Mam problem z zanikiem ciśnienia sprężania w corsie 1.3 cdti. Motor po przeskoczeniu łańcucha, głowica zrobiona. Przed odpaleniem zmierzone sprężanie w normie, silnik zapala dobrze. Po zagrzaniu dochodzi do podpierania zaworów gdyż znacząco spada sprężanie i motor ciężko zapala zimny. Ciepły jeszcze jakoś pali. Wszystko posprawdzane, ciśnienie...
Może coś wpadło w zawór regulujący ciśnienie oleju. Może nieszczelny jest rurka zasysajaca olej przy pompie? Jaki jest tam filtr oleju? odsrodkowy ,,bąk"? Z panewkami korbowodowymi i głównymi coś robiono? Czy złożono na starych?
Ciśnienie 5 bar to odpowiednie ciśnienie dla tego silnika, nie ma potrzeby że było większe.
tak czy siak misa do zdjęcia kontrola panewek pompy oleju czy zasysanie pompy nie jest uszkodzone
Witam,czy problem ciśnienia rozwiązany,mam taki sam przypadek pompa orginał
Sprawdzałem ciśnienie oleju. Wniosek z tego jest taki, że pompa nie wytwarza ciśnienia oleju
Tam są faktycznie dwa czujniki ciśnienia oleju (ciśnienie da się podejrzeć na liście danych ) + elektrozawór sterujący ciśnieniem oleju . Pomiary ciśnienia manometrem w tym modelu nie zawsze dają dobre rezultaty bo przeważnie fiksuje podczas jazdy .Czujnika jeszcze nigdy w tym silniku nie miałem uszkodzonego , zaworu sterującego też . Przeważnie uszkodzona...
Ale to zależy już od konkretnego modelu pompy. Im nowsze auto i rzadszy olej przewidziany tym tolerancja i luzy mniejsze. Pompa oleju podaje olej i ma utrzymać jego ciśnienie by cały układ był smarowany. Pytanie jak reszta silnika. Bo nawet nowa pompa nie zrobi ciśnienia oleju (i tylko do miejsca wycieku będzie podawany olej) jak na panewkach czy to...
sprawdzić ciśnienie manometrem ew podmienić czujnik ciśnienia oleju ew pompa oleju żadnych stuków na zapalonym silniku ?
może sprawdż ciśnienie oleju manometrem,może zawór w pompie oleju
Naprawa nie jest trudna. Za ciśnienie odpowiada pompa oleju i zużycie silnika, a ściślej wału, panewek- zwłaszcza wałka rozrządu. Jak niskie ciśnienie może być przyczyną nieszczelności.. pomyśl trochę, albo zostaw te tematy tym co je rozumieją. Wycieki z chłodnicy oleju to jest praktycznie stały punkt w Scaniach, ale nie tylko.
Witam; mam problem z Actrosem MP4 Euro 6 z 2014r, na rozgrzanym silniku zapala się kontrolka na żółto niskie ciśnienie oleju, na wysokich obrotach załadowany pod górę na czerwono, ciśnienie mierzyłem manometrem i na rozgrzanym silniku około 1 bara, wymieniłem oringi, pompę oleju, zapobiegawczo panewki korbowe, i nadal gubi ciśnienie. Gdzie jeszcze można...
Olej się rozgrzewa i jest rzadszy. Wszystkie przecieki w układzie stają się większe i pompa nie wyrabia. Możliwe, że uszczelniacze na tłoku są do wymiany, cylinder do regeneracji. Sprawdź manometrem ciśnienie na ciepłym i zimnym oleju na złączu kipra. Możliwe, że pompa hydrauliki do wymiany.
Tak ciśnienie zmierzone i jest ok, pompa też sprawna Przemo miał na myśli czy ciśnienie oleju zmierzone? w jaki sposób sprawdziłeś pompę??
Do przejrzenia zawór w pompie oleju, a najlepiej wymienić pompę na nową. Za duże ciśnienie oleju podstawia popychacze zaworowe.
Jaki model quada i jaki silnik — regulamin działu! Przypuszczalnie zawieszający się zawór przelewowy, nieszczelność kanału ssącego pompy olejowej (uszkodzona uszczelka lub oring), pieniący się olej.
Jak obroty spadają do zera to jasne że ciśnienie oleju też spada do zera - pompa oleju napędzana jest od wału korbowego. Zasadnicza przyczyna spadku obrotów jest zapewne inna i radzę jej szukać w układzie zasilania paliwem i układzie zapłonowym.
Zawór regulacyjny znajduje się w pompie. Wieczorkiem wstawie zdjęcia. Oto zdjęcie http://obrazki.elektroda.pl/4941657600_1... Ręka trzyma odrzutnik oleju zaworu regulacyjnego pompy. Pod blaszką jest zawleczka która trzyma srube regulacyjną zaworu.
Jeżeli utrzymywało się ciśnienie na 5 bar, to na tyle jest zawór ustawiony w pompie oleju. 8 bar pokazał manometr przy zimnym oleju, gdzie nie zdążył pewnie zejść z linii ciśnienia. Jeżeli po rozgrzaniu na 600 obr/min będziesz miał 1.5 bara na superolu, to możesz tak zostawić,pod warunkiem że delikatne zwiększanie obrotów silnika zwiększa natychmiast...
Pompy oleju nie zobaczysz bo jest w pokrywie rozrządu. Sprawdź jeszcze czy zaworek w obudowie filtra nie jest uszkodzony. Choć nie wiem czy taki tam jest. A miskę można zdjąć by ocenić czy smok nie przytkany i sprawdzić panewki. Bo jak będą zajechane to wymiana pompy będzie raczej nieopłacalna. I trzeba będzie szukac motoru.
Sprawdź ciśnienie oleju przypadłość dafa odkręcony zaworek od pompy oleju wkręć go do końca i zapunktuj aby się nie odkręcił wiecej.
czyli jednoznacznie jest za niskie ciśnienie oleju - panewki o pompa oleju do wymiany i powinno pomóc
W takim razie trzeba by sprawdzić ciśnienie oleju na wyjściu z pompy dla obu kierunków pracy. Co do silnika to jeżeli to on jest przyczyną to sam i tak nic z nim nie zrobisz, więc nie ma po co go rozbierać. Z tego co wiem to tych silników się nie regeneruje tylko wymienia na nowe. W Twoim przypadku kwestią jest tylko żeby stwierdzić co jest uszkodzone....
Witam Sprawdź czy dobrze daje olej na wywrot [ na wolnych obrotach powinno czuć lekkie obciążenie silnika ] , o ile jest słabe ciśnienie , wina leży w zużytej pompie oleju lub w ogóle w talerzu [ zawór ,przewody , pompa , sitko ] , no chyba że pękł przewód pomiędzy talerzem a podnośnikiem , ponieważ już miałem taki przypadek . Pozdrawiam
To jest geometria, sprawdź ciśnienie i wydajność pompy oleju na turbinie
koparka ciśnienie pompy oleju łańcuch pompy oleju uszczelka pompy oleju
nissan qashqai obroty silnika samsung mruga dioda zasilania temperatura sprężarka zamrażarki
internet mobilny internet mobilny
Zasilanie ECU w Mercedes Sprinter 412 - diagnostyka Jak naprawić przenośny głośnik Bluetooth, który gra cicho?