Błąd który Ci sie pojawia nie musi być związany z czujnikiem cisnienia.Kod błędu wskazuje na niesprawność układu doładowania.Czyli na uszkodzenie turbiny,albo usterkę zaworu sterowania turbiną.Najprostsza metoda to laptop z programem do diagnozy.Jedz na 3 biegu,przy obrotach ok.3000 tys. cisnienie doładowania powinno wynisić ok.1850 mbar.W grupie wartości...
Specjalnie dla Ciebie jeszcze raz opiszę krok po kroku : uruchamiasz silnik i podłączasz się z interfejsem diagnostycznym i laptopem do gniazda OBD2 w samochodzie. Uruchamiasz w laptopie program VAG-COM i w jego okienku dialogowym klikasz na ikonkę "Select" a następnie "01 Engine" i po nawiązaniu połączenia ze sterownikiem silnika (zostaną pokazane...
519-Czujnik cisn.w przewodzie dolotowym-G 71 575-Cisnienie w przewodzie dolotowym 527-Czujnik temp.w przewodzie dolotowym-G72 MYŚLĘ że padnięty jest mapsensor
Membrana na pompie wtryskowej - podałem ciśnienie w przewód za pomocą dużej strzykawki do oleju - cały czas był wyczuwalny opór. Układ dolotowy sprawdzałem, oglądając kolektor. W sumie to tam nic więcej nie ma: jedna turbina, łącznik gumowy, kolektor dolotowy. Jak to inaczej zrobić?
jest to silnik AFN 110 -tka 1998 rok.Błąd który wykazuje vag to - ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania
Ta "gruszka" to regulator ciśnienia paliwa. Wskazany przewód podciśnieniowy reguluje ciśnienie paliwa w zależności od podciśnienia w kolektorze dolotowym.
575-ciśnienie w przewodzie dolotowym -przekroczona wartość kontrolna
Ale olej uzupełniłeś. W separatorze możne zbierać się woda bo on ma za zadanie odseparować olej od powietrza a ze w powietrzu znajduje się też woda to skrapla częściowo w separatorze . Musisz sprawdzić czy sprężarka nabija minimalne ciśnienie. Na zaworze dolotowym musisz sprawdzić czy masz ciśnienie do jego otwarcia. Odkręć przewód i sprawdź.
519 Czujnik ciśn. w przewodzie dolotowym G71 - przerwa lub zwarcie do masy . 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania Panowie, czytać ze zrozumieniem a pisać z sensem!
wedlug mnie gdyby turbina byla walnieta to by wogóle nie ciągła jak powinna. myśle, że to ciśnienie ucieka z turbiny. jak już napisałem, w podobnych tematach, miałem a6 2.5 tdi i byl walnięty przewód dolotowy ciśnienia do turbiny
sprawdź w takim razie czy w pokrywie reduktora tej z tym cieńszym wężykiem nie ma jakichś dodatkowych niezaślepionych otworów. To jest bardzo ważne bo to jest właśnie ta kompensacja o której pisałem wczesniej. Chodzi o to że to tym wężykiem jest dorpowadzone ciśnienie odniesienia dla reduktora i jest ono brane zza klapy przepływomierza. W mikserze jest...
odczytałem freeze dzięki bartek_j błędy wykasowane, ale po zapaleniu auta i przegazowaniu pod odcięcie, pojawiają się te dwa: P1327 wykrycie fazy zintegrowanej z zapłonem/zapalaniem BŁĄD STAŁY P0108 Czujnik ciśnienia przewodu dolotowego powietrza. Zwarcie do plusa lu przerwa w obwodzie BŁĄD PRZEJŚCIOWY czujnik nowy, wiązka przedzwoniona
do 1,5 dci wchodzi prawie 7,5 litra Chyba chłodzącego.... Oleju wchodzi 4,7 przy wymianie. wyczyścić rury dolotowe i intercooler Też Ci o tym pisałem, olej który leciał nieszczelną ośką turbiny, poszedł w układ dolotowy. Powinno się wymienić przewód doprowadzający olej, na jego ściankach zbiera się nagar, który po "wzruszeniu" czyli odkręceniu rurki...
Nie trafiłem wcześniej na Twój post. Poradziłeś sobie z problemem? Jeśli nie to sprawdź ciśnienie powietrza jakie jest ustawione na układ wspomagania, filterek na króćcu dolotowym powietrza. Czy nie załamał się gdzieś przewód od butli powietrza do wysprzęglika. Z MANami mam sporadyczny kontakt, w Actrosach jeśli ciśnienie na butli jest niższe od 7,5...
W tym silniku nie ma czujnika ciśnienia w przewodzie dolotowym,test tylko czujnik temperatury powietrza zasysanego.
To sprawdź czy się obraca, i jeszcze powinien być przewód z kolektora ssącego do pompy wtryskowej który steruje dawką paliwa poprzez ciśnienie powietrza w kolektorze dolotowym.
Uważam ze Twój plan jest trochę nie w tym kierunku. Jeśli turbo się rozsypalo to w pierweszej kolejności sprawdz sprężanie w silniku i ciśnienie oleju. Jeśli zakładałes inna, używana turbine to być może też jest wadliwa i dlatego znowu zbiera się olej. Zdejmij przewód od egr przy próbie odpalenia bo czasami jest tak brudny ze się zatnie i będzie dławił...
po podłączeniu ponownie vaga był taki błąd- ciśnienie w przewodzie dolotowym róznica doregulowania
Na zdięciu jest zawór sterujący ciśnieniem doładowania. Czujnik ciśniena znajdziesz na przewodzie dolotowym z ze złączem czteropinowym . Serwis za pinkody dostępu kasuje ok 20 euro jesli jest auto sprowadzone z zagranicy , krajowe za free
zrobiłem diagnostykę wyskoczył błąd 575- ciśnienie w przewodzie dolotowym, nie osiągnięta wartość kontrolna. Co go może powodować?
I oto one: 575Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY 553Przepływomierz masowy powietrza-G70 przerwa lub zwarcie do masy i masakra-:))
Witam od pewnego czasu mój passat zacząl się robić mulasty. wymieniłem już zaworek N75 , rozruszałem już cięgno od gruchy i kierowniczki, pdłączyłem go pod VAG-a i pokazuje tylko błąd 575- Ciśnienie w przewodzie dolotowym/różnice doregulowania obejrzałem wszystkie i przewody i wężyki od zaworków i wydają mi się dobre bez jakiśkolwiek pęknieć. może...
Problemy, które rozwiązałem głownie dzięki udzielonym wskazówkom: 1. Rozebrałem nastawnik na części pierwsze i wyczyściłem go dokładnie z nagromadzonych opiłków (a było ich na prawde wiele i to różnej wielkości) - jakieś pomysły co do ich pochodzenia? 2. wymieniłem uszczelki na nastawniku, podkładki wtryskiwaczy i uszczelki kolektora dolotowego (dzięki...
Pokazały się błedy ; 1262 Zawór magnetyczny ograniczenia ciśnienia doładowania-N75 przerwa lub zwarcie do masy 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania samochód po zlikwidowaniu bypassa gorszy muł
kurka szlaczek cuda niewidy mi się dzieją odkręciłem ten przewód dolotowy paliwa do rozdzielacza ciśnienie jest potężne już wiem co go boli mianowicie zawór przelewowy za reduktorem nie otwiera się przez co wtryski leją a i tak by lały bo dwa lata nie było na paliwie jeżdżone i go zalewa dodatkowo powinien ten zawór otworzyć jakoś podciśnienie z przewodu...
W samochodzie nie mam instalacji gazowej.W takim układzie jeszcze raz sprawdzę szczelność układu dolotowego, oraz sondę lambda. Co do paliwa to jak dokładnie można sprawdzić ciśnienie, bo jak odłączyłem przewód paliwowy to ciśnienie było spore. Pozostaje jeszcze problem z obrotomierzem.
AUDI A4 B5 1,9TDI 110 PS Proszę o pomoc. Diagnozowałem Vagiem. Auto traci moc powyzej 120km/h . Te błędy po skasowaniu od nowa powstają. błąd : 519 Czujnik cisnienia w przewodzie dolotowym - G71 zwarcie do plusa - BŁAD SPORADYCZNY. błąd : 575 - Cisnienie w przewodzie dolotowym, róznica dorególowania. bład :17978 - moduł sterujacy zablokowany, brak osprzetu....
Zacznę od tego na przewodzie zwrotnym nie było paliwa mam corollę i akurat w tym grzebałem, bo miałem podobny problem i w corolli nie ma powrotu paliwa do baku. Ten drugi przewód idzie do pochłaniacza oparów paliwa i in jest zawsze pusty. U mnie powodem, że silnik nie chciał odpalać na benzynie (też mam gaz), był pęknięty wężyk karbowany w zespole pompowym....
Błędy Vag : Silnik: 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym , różnica do regulowania Skrzynia Biegów : 293 Przełącznik wielofunkcyjny F-125/ nieznane ustawienia przełaczników Klimatyzacja: 771 Czujnik poziomu paliwa G wiele innych których nie idzie odczytać bo się wiesza Vag ? Może to coś więcej da :(czekam na jakieś podpowiedzi
Witajcie przychodzę z nowym tematem diagnozuje Sharana 1.9 tdi kod silnika 1Z rocznik 1996r. Dolega mu odcinanie mocy przy ok 110 km/h... Dzieje sie to na 5 biegu... pierwsze co podpiąłem się VCDS-em i jest błąd "00575 Ciśnienie w kolektorze ssącym - różnica w regulacji." I teraz tak pierwsze co sprawdziłem jak jest podłączony zawór n75 i jest podłączony...
witam. mam problem z Audi A4 2,5l 150Km , 1998r.. Na diagnozie wyświetla mi błąd: 575- zbyt małe ciśnienie w przewodzie dolotowym. Auto nie ma wogule przyśpieszenia i podejrzewam że to coś z przewodem do interkulera. Może to być to??? Gdzie tam znajduje sie czujnik??? pozdrawiam:)
Odepnij przewód od regulatora ciśnienia paliwa (ten z boku na listwie wtryskiwaczy który połaczony jest z kolektorem dolotowym), nie powinno lecieć wtedy paliwko a przytykając króciec palcem powinno czuć się jego zasysanie. Jeżeli paliwko poleci to regulator do wymiany. Ciśnienie paliwa które sprawdzałeś to ciśnienie jakie wytwarza pompa paliwa.
katalizator A niby co ma katalizator do falowania obrotów? Obowiązkowo sprawdź czy przepustnica nie jest bardzo zabrudzona i adaptacja. Miałem przypadek że przewód połączony z kolektorem dolotowym był nieszczelny (nie pamiętam co to za przewód był, chyba od układu odpowietrzania par paliwa). Zaraz po odpaleniu też falują obroty?
wlasnie wrocilem do domu bo podlaczalem polskiego vaga i powiem wam tak bledu z zaworem n109 juz nie mam.pozostal tylko blad 575 ktory jest opisany tak:CISNIENIE W PRZEWODZIE DOLOTOWYM ROZNICA DOREGOLOWANIA-BLAD SPORADYCZNY.usune go przegonie auto i znowu sie ten blad pokazuje.od czego proponujecie zaczac z tym bledem i opisem bledu.dziekuje koledze...
Mam polo 6n z 98r. z silnikiem 1.4 APQ i zauważyłem, że ostatnio sporadycznie mi gaśnie. Sprawdziłem na vagu i posypały się błędy 1249, 1250, 1251, 1252 dotyczące wtryskiwaczy(zwarcie do masy). W dodatku pokazały się jeszcze błędy 519 - czujnik ciśnienia w przewodzie dolotowym i 537 regulacja sondy lambda. Odnośnie tych wtrysków co możecie powiedzieć,...
W tym samochodzie nie ma pompy paliwa w zbiorniku. Sytuacja z powietrzem w paliwie opanowana. Wyciągnąłem 3 wtryski, które za dużo paliwa puściły na przelew. Po rozebraniu całych wtrysków i umyciu w myjce, dwa się udało naprawić, trzeci praktycznie jest taki sam jak był. Po tym zabiegu ładnie zapala i ładnie pracuje, ale nic to nie zmieniło jeśli chodzi...
Póki sterownik wykrywa problemy z emisją spalin wyłącza egr, a w przypadku gdy istnieje ryzyko uszkodzenia silnika ogranicza moc. Poluzuj obejmę filtra cząstek przy turbo, tak aby gazy nie kumulowały się w filtrze, zrób mu adaptację filtra i czujnika różnicy ciśnień skasuj błąd i uruchom silnik. Zanim przeliczy masę osadów nagromadzonych w filtrze będziesz...
przepływomierz spróbuje gdzieś podmienić a co do sprawdzania to auto było podpinane pod kompa i pokazywało pierwszym razem błąd czujnika ciśnienia w przewodzie dolotowym,a drugim czujnik położenia wałków rozrządu i generator impulsów wału korbowego,na razie nie podpinam kontrolka silnika nie świeci więc dokładnie chyba nie pokaże a każde podłączenie...
I po tym co napisałeś powyżej skłaniam się do jednej refleksji . To co zaobserwowałem juz na początku. Otóż najwięcej tego oleju po rozebraniu tego czarnego wężyka jest w ostatnim odcinku. Tzn przewód biegnie od zaworu z cewka do trójnika w postawie separatora a dalej leci do trójnika w podstawie dolotu pod zaworem dolotowym tzn tak jakby powiedzieć...
czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym znajduje się wewnątrz sterownika silnika.Jest połączony z kolektorem za pomocą cienkiego przewodu gumowego.Sprawdz czy jest szczelny.
Witam,ponawiam prośbę o pomoc w diagnozie .Byłem na komputerze i pokazało następujące komunikaty; 528 czujnik wysokości-F96 przerwa lub zwarcie do masy, 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania błąd sporadyczny ,wynik EGR przy 3000 obr pokazywał 60, masa powietrza zakładana i aktualna przy 3000 obr wskazanie ok4050 ,wyprzedzenie wtrysku...
Sprawdzić: -usterki w pamięci ECM -ciśnienie paliwa -WN -szczelność przewodu dolotowego i kolektora. -podgląd parametrów bierzących.
Panowie kupiłem sobie audi a4 110 km. Gdy jadę i dodam od razu dużo gazu to auto nieraz słabnie, ale jak go zgaszę i uruchomię od nowa to wszystko wraca do normy. Gdy podłączyłem go pod laptopa i z czytałem błędy wagem to wyskoczyły mi błędy: 17978Moduł sterujący zablokowany - brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 575Ciśnienie...
Jeśli chcesz się pobrudzic i podejrzewasz ze kończy się turbina to zdejmij przewód dolotowy z turbiny i sprawdź czy nie ma luzu. Jeśli wirnik porusza się w środku do góry i na dol czy wirnik dw się przesunąć to znaczy ze turbina jest do wyjecia i naprawy. Jeśli jest sztywno to obejrzyj łopatki lusterkiem czy nie posiadają ubytków.
Witam, problem polega na tym że była czyszczona zmienna geometria, teraz samochód wcale nie ma siły i wyskakuje taki błąd. Czy jest to możliwe że zatkany jest katalizator i na tej podstawie jest ten błąd ? Znalazłam takie odpowiedzi, jednak chciałbym wypowiedz kogoś kto już miał do czynienia z tym dokładnie silnikiem. Oto podpowiedzi: Problem z przerwą...
Witam. Samochód Audi A4 B5 1997r. 1.9 TDI. Objawy: Samochód jedzie normalnie, w różnych przedziałach czasu (czasem w ogóle, czasem po 5 minutach) samochód zaczyna mulić, słabo przyspiesza. Po wpięciu Vaga 2.5 pokazuje kod błędu 575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania - Błąd sporadyczny. Sprawdziłem wężyki, lecz nic nie widać aby którykolwiek...
Witam posiadam audi a4 b5 1.8t 1997r. Dziś podłączyłem go do kabla i programu Vag, ciężko było nawiązać komunikacje z komputerem ale po paru próbach odczytało mi silnik i o to moje błędy; 16500 Czujnik temperatury silnika zakres/możliwości brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17978 Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem...
Witam Mam problem z moim A4 96 19TDI 110km na poczatku wyswietlaly mi sie takie bledy:519Czujnik ciśn.w przewodzie dolotowym-G 71 zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY 575Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY w momecie naglego przyspieszednia auto na moment nie reagowalo na pedal, a nieraz po gwaltownym wcisniecu gazu...
Pomysł z mierzeniem ilości oleju płynącego do siłownika jest bardzo dobry. Przy okazji przypomniał mi się jeszcze jeden sposób: Ciśnienie oleju jest utrzymywane przez pompę i jest stałe w całej instalacji jedynie w stanie ustalonym. Ciśnienie na wejściu (króćcu dolotowym) siłownika, który jest w ruchu bez obciążenia jest jednak niższe: powodowane jest...
Witam. Od paru dni mam znowu problem z galaksiakiem. Kręcę do utraty napięcia na aku i.....cisza Na vagu wyskakuje: 539-czujnik temperatury paliwa G 81 575-ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowań 1237-zawór odcinający paliwo N109 przerwa lub zwarcie do masy Jak doładuję samostartem to zatrybi.. Gdzie szukać przyczyny....błędy pokasowałem...niepokoi...
Witam.Mam mały problem z samochodem marki Audi.Jest to silnik 2.5 Tdi,150 KM.Autko gdy jest zimne podczas normalnego rozpędzania potrafi złapać"bezdech",nie ciągnie tylko tak jak by ją odcinało.W Polskim Vagu pokazały sie takie błędy: 17550 Obliczenie mocy - wartość za mała brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 575 Ciśnienie w...
Witam, mam nastepujacy problem z samochodem. Jadac na trasie poczulem ze auto chodzi tylko w dolnych granicach obrotow. Nie ma mocy kompletnie w dodatku na desce rozdzielczej swieci sie kontrolka swiec zarowych. Auto jakby przerywa na sekunde i wraca do normy. Chociaz obroty na jalowym faluja.Pompa wtryskowa byla regenerowana 4 miesiace temu. Jest mozliwosc...
Turbina, przewody, zawór, gruszka i przewody podciśnienia do sprawdzenia.
Są jeszcze 2 opcje: 1. Uszkodzona uszczelka pod kolektorem dolotowym, 2. Uszkodzony przewód do czujnika ciśnienia w kolektorze dolotowym, gumowa rurka - była to jedna z awarii starszych modeli. Ewentualnie zajrzyj tu: http://forum.meganecoupe.pl/ tam znajdziesz sporo opisów najczęstszych usterek i jak je usunąć (sam miałem Megane 2.0 16V i pomogło mi...
Dzisiaj pojadę do kumpla który ma w laptopie program do vw ,powiedział że wyświetli mu bład i jego numer,jak to zrobię to się odezwę,nie napisałem jeszcze że mój pasek ma 290 tyś przejechane.Gdzie jest ten czyjnik doładowania? Dodano po 4 Jestem po komputerze,takie były komunikaty; 528 czujnik wysokości-F96 przerwa lub zwarcie do masy,575 ciśnienie...
Siema. Mam taki problem z Astrą G z 2002 r. na silniku Isuzu 1.7 dti 75 KM. Latem spadł przewód z chłodnicy, wywaliło płyn, wydmuchało pewnie z przegrzania uszczelkę pod głowicą. Wypluwało płyn korkiem, ale też wywalało olej przewodem odmy. Całkiem sporo oleju, aż wyciekał turbosprężarką. Zdjąłem głowicę, okazało się że przedmuch był nie tylko do płaszcza...
Sory zabpomniałem dopisać reszty. Wywala błąd 575 ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania sporadyczny. Wężyki wymienione na nowe nawet ten do kompa komp rozkręcony w nim wężyk jak nówka. Ale w poniedziałek pozakładam dodatkowo cybanty choć wchodziły ciasno. Turbina swieżo po regeneracji. Piszecie koledzy szanowni o N75 ale on u mnie jest...
Własnie nie wiem jak to sprawdzic. Manometr mam wkręcony na wyjsciowym kolektorze i tu pokazuje około 4 bar jak otwiera zawór bezpieczenstwa. Nie wiem dokladnie jak to powinno byc podłaczone, moze ktos tu cos namieszał? Dodano po 19 Poogladałem troche zdjec i wychodzi na to że manometr na ktorym obserwowałem cisnienie jest podłaczony w kolektor dolotowy...
Zdjąłem turbinę, przeczyściłem ją, miała zapieczone kierownice. Zawór erg też był cały w syfie. Po odpaleniu trochę na czarno silnik kopcił, ale minęło to. Słychać gwizd turbiny już od ok 1500 rpm, ale auto teraz wogóle nie ma mocy, ledwo co do 100km/h leci na 4 biegu. Błędy z vaga: 17978Moduł sterujący zablokowany brak osprzętu / nie związany ze sprzętem...
Dzięki za podpowiedź. Przedmuchałem ten filterek choć nie był prawie wcale zabrudzony i wyczyściłem gniazdo w środku. Przewód dolotowy nie jest zagięty i jest drożny. Odpowietrzyłem układ i wykasowałem błędy. Po przejechaniu 50km uruchomiło się ostrzeżenie ukł. wydechowego a po kolejnych 70km ograniczenie mocy. W testerze mam możliwość zrobienia testów...
Witam! Sprawdz czy jest szczelny układ dolotowy (uszczelka pod monowtryskiem, przewód podciśnienia do MAP SENSORA, połaczenie do wspomagania pompy hamulcowej) Jeśli chodzi o MAP SENSOR są trzy wyjścia; 1 - masa 2 - sygnał 3 - zasilanie Wartości kontrolne bez odłaczania przewodów masą a sygnałem Załaczony silnik (nie pracuje)--około 5 V Silnik pracuje...
Nie wiem co powiedzieć... Klient też mówi mi: jak to możliwe??!! I słucha tego co mu mówię z niedowierzaniem. Sam się równiez dziwię. Na liczniku jest 160000km. Samochód zakupiony osobiscie przez właściciela (3lata temu) od koncesjonera saaba w belgii z pisemną gwarancją. Także niemozliwe żeby licznik przekręcony. No dziwne... Ale tak jest... Tłoki...
Do kranika masz dwa wężyki: jeden podciśnieniowy i drugi zasilający gaźnik w paliwo. W momencie uruchomienia silnika w kolektorze dolotowym wytwarza się podciśnienie które poprzez wężyk powoduje między innymi otwarcie kranika i tak dalej. Pisałeś że jak zasysasz powietrze przez ten wężyk to paliwo leci do gaźnika czyli ok. Jeśli ci skuter nie chce odpalic...
Uszkodzenie turbosprężarki Zablokowane lub uszkodzone przewody doładowania Problemy z czujnikiem ciśnienia doładowania Nieszczelności w układzie dolotowym Jeżeli wszystko sprawne, to sama turbina. Regeneracje bywają zwodne i zawodne.
Jeśli chodzi o montaż turbo w silniku gaźnikowym to są dwie możliwości: -gaźnik w strefie podciśnienia (przed sprężarką) -gaźnik w strefie nadciśnienia (za sprężarką) Rozwiązanie drugie jest częstsze, a jeśli występuje IC to jedyne. Gaźnik jest w nim po prostu uszczelniony (uszczelki muszą wytrzymać ciśnienie doładowania), a paliwo podawane jest przez...
witam, ja też długo borykałem się z takim przypadkiem i w mojej megi I 1.6 8V po prostu był pęknięty przewód dolotowy od czujnika ciśnienia atmosferycznego, zapewne ze starości :-) okleiłem miejsce pęknięcia taśma i jak ręka odjął.
Masz uszkodzony MAP sensor lub przerwany gumowy przewód (wężyk) który go łączy z kolektorem dolotowym. Tak jest! Wężyk po prostu spadł i leżał sobie luzem. Po podłączeniu problemy zniknęły jak ręką odjął. Obroty są stabilne, w okolicy 900 rpm, na benzynie i na LPG, nie ma laga na początku dodawania gazu i nie ma zadymy z wydechu (wcześniej stojąc parę...
Witam Mam problem z pasjatem. Mrozy -15 wszystko zamarznięte, auto odpala od kopa. Pojeżdżę trochę auto się nagrzewa i tu mamy problem. Jak go zgaszę i chcę odpalić po 15-20-30min to muszę go długo kręcić (nie liczyłem, gdzieś po 5-6sek zaskakuje, raz dłużej raz krócej, ale długo). Raz na 3-4tys km zdarza mu się podczas przyspieszania szarpnąć jak przy...
Nie przechodzi też adaptacji zaworu faz (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/8822744300_... Wstępna ocena dostępnych informacji Najnowsza obserwacja wskazuje, że test funkcjonalny przestawiania faz wałka rozrządu dolotu (tzw. VVT – Variable Valve Timing) kończy się błędem i komunikatem: • „Aktywacja wadliwa, aktywacja niemożliwa”...
Własnie wracam z garażu, odłączyłem przewód od listwy, uszło sporo powietrza pod naprawde wysokim ciśnieniem ( czyli układ musiał być zapowietrzony) po przekręceniu kluczyka paliwo wydostaje się z przewodu naprawdę z dużym ciśnieniem nawet nie da się otrzymać tego ręką, nie zrobiłem dokładnego pomiaru cisnienia gdyż nie mam do tego sprzętu ale pamiętam...
Witam. Od 3 tygodni mam problem z moim motocyklem - Daelimem Roadwinem 125 FI. Motocykl przejechał w moich rękach 120 km w jeden dzień. Po czym na drugi dzień po przejechaniu 7 km motocykl zgasł. Po zatrzymaniu na poboczu motocykl ponownie odpalił i cykl powtórzył się 5 razy, aż w końcu dojechałem do miejsca zamieszkania. Mylnie myśląc, że jest spowodowane...
Witam wszystkich. W kodach błędów jest zbyt niskie ciśnienie w kanale dolotowym. Posprawdzałem wszystkie przewody są ok. Auto nie ma siły rozpędza sie do 110km/h. Ciśnienie na turbinie maksymalnie pod 2 bary. Jeśli ktoś może podpowiedzieć gdzie można szukać usterki.
Cześć, jestem posiadaczem Opla Astry H i chciałbym dowiedzieć się, nauczyć, poruszyć kwestie mojego problemu oraz zgłosić się do tutejszych bywalcy o pomoc do problemu, który wylazł z mojego samochodu dosłownie z nikąd. Mój samochód to Opel Astra H Kombi 2005 1.7CDTi 101km 350000km przebiegu. Problem wystąpił 22 marca rano, gdy odpaliłem samochód rano...
Witam Passat traci moc przy ok. 3000 obr. Był u mechanika jakiś czas temu i grzabał przy turbinie ale praktycznie to nic nie dało. Podpiąłem pod vaga i pokazał błąd 66535 uszkodzenie modułu sterującego i 575-ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania. Zastanawiam się czy to nie czujnik doładowania powietrza. Ponieważ nie moge wrzucić pliku...
Od jakiegoś czasu przy mocniejszym dodawaniu gazu autem szarpie. Gdy lekko się go wciska to idealnie chodzi. Sprawdziłem świece, są ładne i maja takie same przerwy, wymieniłem kopułkę wraz z przewodami, sprawdziłem sondę -pracuje(wykres sinusoida). Odpala od "strzału". Przepustnice przeczyściłem, obroty na biegu jałowym 840-880. Auto posiada instalację...
Kod błędu 0087: Znaczenie kodu błędu P0087 - Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa Co ma do tego rozrząd? Może listwa brudna? Cały układ dolotowy by trzeba czyścić. Może regulator ciśnienia? [url=https://fault-code.com/p0087/]kolej... porada: Przyczyny dla kodu OBD2 P0087 Czynniki, które mogą prowadzić do ustalenia kodu błędu P0087...
Zdecydowanie skupił bym się na pomiarze podciśnienia na wejściu do serwo i na wyjściu z kolektora dolotowego (ssącego). Miałem taki przypadek, że wąż przyłączeniowy (z zaworkiem) rozwarstwił się. Dopiero po jakimś czasie podciśnienie w serwo osiągało wartość umożliwiającą satysfakcjonujące działanie wspomagania. Podłącz wakuometr przed pierwszym uruchomieniem...
niedawno podpinalem VAGA i np:wartosc wymagana ladowania wynosila 905 a wartosc zmierzona to 1050. jechalem terz po trasie z laptopem i sprawdzalem czujnik temp. powietrza w przewodzie dolotowym ,na poczatku pokazywal 136.8st.C po chwili 114 po kilku sekundach , 70 st. przez chwile 14st.C potem na wykresie linia ciagla 136.8 st. i tak przez 60 kilometrow,(czujnik...
Witajcie, Skuter to Romet 747, 4T, silnik 139QMB. Wymieniłem cylinder kit 50 ccm oraz głowicę do 50 ccm z uwagi na wcześniejsze spalanie oleju silnikowego. Obecnie założony budżetowy zestaw od Moretti. W czasie remontu - tłok założony prawidłowo, luz na zamkach pierścieni tłokowych sprawdzany. Nowa głowica rozbierana, zawory były docierane. Rozrząd...
Dokładnie, w pierwszej kolejności wymień tą podciśnieniówkę. Możesz też sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania powietrza. Jest na przewodzie dolotowym intercoolera. Lubi się bardzo mocno ,,zasmarkać,, olejem. Efekt, sterownik złapie chwilowy błąd, po czym zaczyna podstawiać standardowe wartości (z reguły mocno odbiegające rzeczywistym).
Najważniejsze wprowadzone zmiany to: - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu powrotnego), - elektroniczne sterowanie przepustnicą, - zmiana tłoków i kolektora dolotowego, - zintegrowanie katalizatora z kolektorem wydechowym i dodanie drugiej sondy lambda, - wymieniono czujnik podciśnienia na model montowany bezpośrednio na...
Witam, podczas jazdy pękł przewód od pompy do raila i samochód zgasł. Po wymianie uruchomiłem auto, przejechałem i zgasiłem. Po 10 min ciężko odpalił a potem na biegu jałowym zgasł. Do wymiany przewodu musiałem wyjąć kolektor dolotowy, pompę i rail bo pourywało szpilki od raila. Dzisiaj dałem wtryski do sprawdzenia i niby ok, 2 mają trochę zwiększone...
Usterka zlokalizowana. Winnym jest przewód podciśnienia z kolektora dolotowego do czujnika podciśnienia (MAP sensor), który był urwany przy kolektorze. Ot, plastikowe kolanko rozpadło się na 2 części, zapewne od drgań silnika. Całość schowana z tyłu komory silnika więc nie było tego widać: http://obrazki.elektroda.pl/1744292500_1...
Zrobiłem jak pisałeś. Sprawdziłem zawór dolotowy- czysty. Dla pewności uruchomiłem silnik z odkręconym dolotem i nic się nie zmieniło. Odkręciłem elastyczny co idzie do osuszacza i próbowałem zatkać palcem-bez szans. Po jakimś czasie przestało już tak dobrze pompować. Ale dało mi to do myślenia i już nie uważam że to sprężarka. Odkręciłem przewód co...
Zakładam, że silnik jest z pompą Boscha... Na początek proponuję , abyście spróbowali odpalić go na samostart (nie za mocno, bo to gwałt na silniku) - jeżeli odpali, to będzie to świadczyło ( w jakimś stopniu) że rozrząd jest raczej w porządku i że ma kompresję. Uruchamia się zawsze z zalanym filtrem, myślę że zdrowo jest zapowietrzony. Pompa Bosch...
Jedyny błąd jaki wyrzuciło to "czujnik ciśnienia MAP w kolektorze dolotowym"
Patrząc na średnicę otworu dla EGR aż ciężko uwierzyć, że dopalanie tak małej ilości spalin wpływa na jakąkolwiek ekologię. Średnica rurki to średnica grubego palca dodatkowo pomniejszona przez osad ze spalin (jak na oko 20%). Rozumiem, że ciśnienie a raczej pęd spalin swoje robi lecz gdyby na serio był on mocny (i gorący) nie zastosowali by w tym silniku...
Kompresji nie mierzyłem. Napewno to olej, muszę mechanika znaleźć który zmierzy ciśnienie bo którego pytam to mi mówi że nie ma sprzętu. Na razie ziemi wozić nie będę, tylko koparkę będę przewoził, żeby coś jeszcze gorszego się nie stało. Dodano po 18 Wróć panowie. Jestem po małej rozbiórce, olej uchodzi z kolektora dolotowego. Odkręciłem dolot z turbiny...
Witam. Profilaktycznie posprawdzaj szczelność układu dolotowego (tzn. Przewody podciśnieniowe podłączone do kolektora. np.: przewód od serwa, regulatora ciśnienia paliwa itp.) przez nieszczelności w ukł dolotowym silnik zasysa tzw. "lewe" powietrze co może być przyczyna wystrzałów.
na moje oko ten wąż to przewód intercoolera i stawiam, że ten czujnik to od ciśnienia/temperatury powietrza dolotowego (jak dobrze pamiętam to w tym silniku są razem)
Podstawowe pytanie - czy taki sposób podłączenia manometru do pomiaru ciśnienia pompy paliwowej jest właściwy i czy podaje faktyczne ciśnienie jakie podaje pompa na listwę. A jakie masz wątpliwości w tej materii? Wg mnie ważne, aby manometr był wpięty w przewód między pompą i listwą wtryskiwaczy. Obejrzałem załącznik i wg mnie ten skok chwilowy ciśnienia...
Dajesz gaz do dechy przy pomiarze? Rozrusznik kręci poprawnie? Jeżeli tak a ciśnienie tak wolno narasta to silnik w słabej kondycji. Miałem w ogóle zdjęty kolektor dolotowy, rozrusznik kręci dobrze. Remontu kapitalnego nie ma sensu robić - nieuzasadnione ekonomicznie. Pytanie czy można zrobić coś co poprawi sytuację. Na razie mam pomysły w stylu motodoktor...
Witam mam prośbę o analizę logów Sprawdzone błędy 550 - Ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica doregulowania - BŁĄD SPORADYCZNY 575 - Regulacja początku wtrysku różnica doregulowania - BŁĄD SPORADYCZNY Oto moje logi są źle zrobione, ale może coś się wyczyta BS nie mogłem zrobić bo mi VAG strajkuje [URL=http://vaglog.rtnet.pl/wisnialodz_9...
Witam dokładnie przestudiowałem wypowiedz kolego {specnaz}. I tak (rada1),wkrętki dolotu są zamontowane centralnie obok wtrysków,oprócz jednej która jest ok 2 cm od wtrysku,węże dolotu są jednakowej długości.(rada2) mam ustawione 200ms,sam moment przełączania jest nie odczuwalny.Ale zaraz potem następuje spadek mocy lub szarpanie(tylko podczas jazdy,na...
Sprawdźcie czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym i przewód od kolektora do czujnika - to właśnie on w zależności od podciśnienia daje sygnał do komputera a ten do silniczka krokowego. Czasami trzeba wyczyścić i posmarować odpowiednim preparatem silniczek krokowy a jeśli to pomoże tylko na chwile to podjechać na diagnostyke komputerową - w oplach...
Witam, Chyba to forum to ostatnia deska ratunku... bo już naprawdę nie mam pomysłów. Otóż nieregularnie, zdarza się taka oto przypadłość jak w temacie, tylko przy pełnym bucie tzn wszystko jest OK auto przyśpiesza i nagle niezależnie od biegu obrotów i prędkości nagle ciśnienie doładowania leci na pysk do wartości poniżej ciśnienia atmosferycznego np...
witam, te podcisnienia to gaszak i przestawianie momentu wtrysku jak zimny, ten typ nie ma kalkulatora wtrysku toć to nie CDI, sterowanie mech-podcisnieniowe, immo to wymysł Zasady na karte, skoro masz słaby ten vitek to sprawdz popierwsze zawór upustowy na turbinie , jest sterowany przez ciśnienie doładowania i ma za zadanie utrzymac je na poziomie...
Skoro potrafisz sobie sam coś zrobić to już jest duży plus. Jak chcesz zostawic jak jest to albo zmień kme silvera na inny mocniejszy reduktor, ale zadowalające efekty da Ci drugi taki sam reduktor. Spadek cisnienia jest za duży. Akceptowalny to jes o 0.2 góra 0.3 bara. Zawsze możesz kupić używanegi silvera i też go zregenerować. Co do valteków kup...
Ktoś ci źle przetłumaczył .Chdzi o czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.Który mierzy ciśniemie jakię występuje w danej chwili. Taki czujnik znajduje się w sterowiku lub na przewodach dolotowych. Napewno czujnik jest dobry chdzi tu o coś zupełnie innego. poprostu jest niewłaściwe doładowanie układu i trzeba w wartościach sprawdzić czy i jaki ciśnienie...
witam ostatnio moj samochod stal caly miesiac nie ruszany na parkingu pod chmurka :gwizdanie: popsul sie i czekal na naprawe... po tym samochod zaczal lapac notlaufy ,oraz przy obrotach okolo 3000 lapal mula poczym znowu odtykal sie i ciagnal dalej, czasami jedzie ok,a czasami mul. podlaczylem auto pod vaga wyszly takie bledy: 519Czujnik ciśn.w przewodzie...
czujnik ciśnienie dolotowy kolektor dolotowy ciśnienie ciśnienie kolektor dolotowy
gazowanie reduktor philips przebarwienia obrazu fabia stopu
pralka głośno wiruje elektrolux pralka głośno wiruje
Jak dostać się pod bęben pralki Amica? Instrukcja demontażu Wiertarka dwubiegowa: MacAllister czy Celma?