A ciśnienie sprężania mierzyłeś ???
W okolicach 28-30 atm, u Ciebie jest źle - takie rozbieżności pomiędzy cylindrami są niedopuszczalne.
Jeśli chcesz pośmigać tym autem jeszcze trochę to takie wynalazki lepiej omijać, ciśnienie pompy oraz wtryski sprawdzi Ci "pompiarz" pewnie przy pomocy odpowiedniego manometru . Poszukaj gdzie regenerują/naprawiają pompy wtryskowe. Ciśnienie sprężania zrobi każdy mechanik.
Sprawdź ciśnienie sprężania.
Myslisz ze wytarty Musisz sprawdzić skoro: pompki sprawdzone instalacja tez Sprawdź jeszcze ciśnienie sprężania.
Możesz spróbować zamienić kolejnością pompowtryski i sprawdzić korekcje , wtedy będziesz wiedział czy to wina ciśnienie sprężania czy pompowtrysku .
a co powiecie aby sprawdzić ciśnienie sprężania i ciśnienie jakie daje pompa paliwa ?
A robił ktoś analizę spalin przed wycięciem kata? Sam zapłon prawidłowo ustawiony? Ciśnienie sprężania ok?
Na dzień dobry zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Później sprawdź płyn chłodniczy na obecność CO2.
sprawdzałem ciśnienie sprężania jest ok.
Wg książki "VW Passat - Sam naprawiam samochód", ciśnienie sprężania dla nowych silników 1.9 TDI jest następoujące: 2,5 - 3,1 MPa lub 25 - 31 bar/atmosfer.
Witam masz coś nie tak z silnikiem. Za duże zużycie oleju, sprawdz ciśnienie sprężania (przedmuchy). Pozdrawiam.
Ciśnienie sprężania do sprawdzenia.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
jeśli zaczął strzelać sprawdz czy pod czas wymiany kopułki nie zamieniłeś przewodów miejscami w kopułce a i jeśli słabo był dokręcony aparat owszem mogłeś go przestawić.rozrząd jeśli na pb jest ok to bym wykluczył,a tak na marginesie można sprawdzić ciśnienie sprężania to też ma wpływ na spalanie
Możliwe,że ciśnienie z cylindra przedostaje się do kanału olejowego-pomierzyć ciśnienie sprężania,.
1-kąt wtrysku 2- cofanie się paliwa z pompy na postoju 3- ustawienie dawki.... generalnie bez podstawowych parametrów odczytanych podczas pracy z sterownika silnika nic raczej nie ustalimy. Ciśnienie sprężania i sprawność świec żarowych przy obecnych temperaturach nie mają większego wpływu na odpalani.
Zmierz ciśnienie sprężania. Dobrze to nie wygląda.
To w końcu TDi czy 75KM bo jedyne 1.9 TDI 75KM było w Audi a4 b5. Sprawdź cokolwiek: ciśnienie doładowania, czy w w dolocie jest olej, ciśnienie sprężania, czystość filtra powietrza, kąt wtrysku... To że jak dasz w palnik na postoju i puści czarnego bąka to normalka.
witam U mnie w TDI też świeczki nie pracują powyżej (może i 8st C) i autko chodzi super. Więc szukaj przyczyny (komputer, akumulator-rozrusznik - z tym szczególnie jak od handlarza, oraz ciśnienie sprężania). pozdrawiam
Zmierzyć ciśnienie sprężania to pozwoli rozwiać większość watpliwosci
Witam posiadam passata b4 1.8 90KM który podbiera olej .Moje pytanie brzmi czy pomoże wymiana uszczelniaczy zaworowych? ciśnienie na tłokach 11, 11, 10, 10,5 jakie powinno być prawidłowe ciśnienie sprężania ? przebieg to 250000.
Tak, uszkodzenie alternatora nie utrudni rozruchu przy naładowanym i sprawnym akumulatorze. A może akumulator przypadkiem też dokonał żywota? Jeśli prędkość obrotowa w czasie próby rozruchu jest "normalna", to trzeba szukać dalej: diagnostyka komputerowa, świece żarowe, ciśnienie sprężania... Dodano po 1 Tak, uszkodzenie alternatora nie utrudni rozruchu...
Jakie ciśnienie sprężania na zimnym i ciepłym?
sprawdź ciśnienie sprężania na zimnym i ciepłym silniku
Opisz dokładniej to "zerwie". Samo czyszczenie nic nie da, muszą ciasno siedzeć na pinach. Poruszaj kabelkami i zobacz. Bez logów trudno będzie bo nikt nie ma auta przed sobą. Ciśnienie sprężania mierzyłeś, ciśnienie tandema , egr nie zatkany błotem?
Napisz jakie masz to ciśnienie w cylindrach. Po 1 s od zgaszenia to uruchamia się największe padło jeżeli chodzi o ciśnienie. Może usterka jest inna.
To zrób logi dynamiczne grup 003 008 010 011 I statyczne 004 013 018 023 Ciśnienie sprężania mierzyłeś? Dolot szczelny? Katalizator nie przytkany?
Wymień świece na zimniejsze tz.szybciej odprowadzające ciepło.Zmierz ciśnienie sprężania.Dopalają się resztki paliwa od gorących elementów komory sprężania-może być nagar bo auto leciwe.
Sprawdzałeś ciśnienie sprężania na zimnym silniku - zrób próbe olejową.
No to świetnie. A iskra jest? Wtryskiwacze klikają? Jest ciśnienie paliwa? Świece zalane/suche? Silnik spręża?
Sprawdź w końcu te ciśnienie sprężania i przy okazji wtryski na przyrząd do sprawdzenia
Skoro problem pojawił się po remoncie to podjedź do tego mechanika . Należy zmierzyć ciśnienie sprężania. Wałek rozrządu dobierany po VIN auta.
Witam to ciśnienie kwalifikuje silnik do naprawy ,miałem taki przypadek że samochód miał przejechane 139 tyś km AJM od nowości i miał właśnie trudności z zapalaniem - przyczyna taka sama małe ciśnienie sprężania po naprawie wszystko było ok
Wrzuć logi bo to chyba jedyny sposób na zdalną ocenę silnika. Jak wyglądały gnazda pompek, czy wszystko poskładane zgodnie ze sztuką?. Zmierz ciśnienie sprężania i ciśnienie pompy tandem. Filtry nowe?. Bez logów możemy sobie gdybać.
Może być duży przebieg silnika, niskie ciśnienie sprężania w cylindrach albo problem z urządzeniem rozruchowym zimnego silnika.
Sprawdź ciśnienie sprężania na garach to wtedy będziemy się zastanawiać. Tylko mierz na zimnym.
Ale po co ma grzać jak jest nagrzany? Świece w dieslu są po to żeby w mrozy zapalał / ewentualnie jak jest wychłodzony. Moim zdaniem nie powinieneś patrzeć na świece żarowe. Zwróć uwagę na zawory - wyreguluj, sprawdź ciśnienie sprężania na ciepłym - porównaj z normami...
Polecam sprawdzić ciśnienie sprężania na zimnym. Problemy z zapłonem mogą być spowodowane słaba kompresją lub uszkodzonym rozrusznikiem. Czujnik temperatury nie ma nic do rzeczy ale możesz go dopiąć dla próby. Ten przy wyjściu z głowicy. Wzrost spalania to albo brak powietrza- to również utrudnia rozruch, słaba kompresja, uszkodzone kolo zmiennej fazy.
Jeszcze jedno zobacz czy dobrze działa czujnik ciśnienia paliwa, może ktoś wstawił tam opornik. Jak mi pokażesz taki czujnik w tym aucie oddam Ci wszystkie swoje punkty. Sheeniva, podaj ciśnienie sprężania mierzone na zimno i na ciepło.
Coś się dzieje z 4-tym cylindrem, albo słabsze sprzężanie, albo uszczelniacz pompki, albo sama pompka. Ujemna synchronizacja zwiększa wskazania spalania. Będziesz robił sam czy mechanik? Na początek proponuję regulacje pompek i poprawa konektorkow w wtyczce pompki oraz pomiar ciśnienia sprężania, przy okazji wymienisz świece.
Po co zaraz głowice, ciśnienie sprężania sprawdzałeś, wiem że na plaku pali, ale na plaku to nawet wybombany zatrybi. Rozrząd?
Silnik pracuje na 4-ry cylindry tylko nie równo, widać to w grupie 13 skrajne cylindry dostają "minimum" paliwa, środkowe "maximum" nie wiem tylko z jakiej przyczyny dlatego proponowałem pomiar ciśnienia sprężania.
Może warto sprawdzić ciśnienie sprężania. Jeśli wszelkie parametry podczas jazdy są ok, pompki, mają w miarę korekcje i BIPy (chyba, że mają idealne, to powinno być ok z ciśnieniem).
Który rocznik? Jaki przebieg? Pewnie zarżnięty już silnik... . Dodano po 1 Pomiar ciśnienia sprężania był? To ładowanie słabe.
Ja jak już ciężko było stwierdzić gdzie jest problem to ze dwa razy odłączałem napęd pompy (tu jest słynny imbus) i przy zdjętej misce zanurzałem smok w oleju (jakiś pojemnik) i napędzałem pompę tak by miejsce gdzie uchodzi olej nadmiernie samo się pokazało. W nowszej wersji mam zrobiony pojemnik 2 litry wlewam olej i podłączam pod czujnik ciśnienia...
Zacznij od sprawdzenia ciśnienia sprężania ( kompresji). Ściągnij osłonę rozrządu , zobacz czy pasek jest cały.
korekty pompowtrysków, ciśnienie sprężania sprawdzić. Sterownik wyłącza abs i trakcje ze względu na niestabilność momentu obrotowego silnika. Usterki należy się spodziewać przy silniku.
Czyli po "dziadku lekarzu" a dziadek jeździł 3 km do pracy i w ten sposób nie nagrzewając silnika zrobił 202kkm i taki silnik jest bardziej zużyty niż ten który zrobił 400kkm na długich dystansach - taka moja teoria :P Zmierz ciśnienie sprężania. Ile oleju bierze na 15000km i na jakim oleju jeździsz?
Ciśnienie sprężania na wszystkich takie same ? Błąd wypadanie tylko na zimnym czy na ciepłym też ? Wtyczka do 2 cewki ok? Dodano po 49 Ciśnienie sprężania na wszystkich takie same ? Błąd wypadanie tylko na zimnym czy na ciepłym też ? Wtyczka do 2 cewki ok?
Usterka występuje z rana przy pierwszym odpaleniu, jakie ciśnienie sprężania, hydraulika sprawdzona od kiedy występuje usterka ? wymieniałeś coś bezpośrednio przed wystąpieniem po raz pierwszy objawu ? mechanik w ogóle coś sprawdzał ?
sprawdz ciśnienie sprężania jeżeli będzie za małe to pierścienie sprawdz czy nie masz oleju w płynie chłodzącym jeżeli jest to uszczelka pod głowicą lepiej żeby nic z powyższego bo remont silnika pewny
Jaki bedzie cel robienia pruby olejowej w tym wypadku ? W zasadzie bezcelowe bo potwierdzi tylko to co już widzisz czyli dość mocne wyeksploatowanie silnika. Prawidłowe wartości sprężania dla tego silnika ( nowego ) to : -Ciśnienie sprężania - nominalne 2,5...3,1 MPa - minimalne 1,9 MPa - dopuszczalna różnica między cylindrami 0,5 MPa
Podaj wartości ciśnienia sprężania na rozgrzanym silniku.
Z całym szacunkiem, ale nigdy nie uwierzę w to że TDI PD jest w stanie wypić tyle oleju przez uszczelniacze, to nie benzyna, nie ma przepustnicy, nie ma podciśnienia. Jak ma dużo przedmuchów będzie odmą olej wywalał i przepalał, w mig zasyfi VTG. DeadSleep zmierz mu ciśnienie sprężania a przy okazji zajrzyj do filtra paliwa czy nie jest tam czarno od...
Witam. Mam passata b5 fl 1.9 TDI z 2004 roku i z nim problem. Był uderzony przodem lekko. Złożyłem wszystko i okazuje się że ciężko pali, a jak odpali to nie chce wejść na obroty wyższe i pedał gazu nie reaguje. Na komputerze wykazuje że pedał gazu działa, błędy to P3007 - czujnik położenia wałka rozrządu - brak sygnału. Podmieniłem ten czujnik i samochód...
Zanim zaczniesz się kulać po pseudo mechanikach , którzy wymienią Ci pół silnika a skończą oczywiście na regeneracji pompy to znajdź specjalistyczny warsztat zajmujący się dieslami i niech Ci zmierzą ciśnienie sprężania na zimnym silniku i jeśli wynik jest poniżej 26 barów to już nie szukaj dalej bo przy takiej kompresji napewno na mrozie będą problemy...
Witam, posiadam passata b6 z 2.0FSI kod BVY 150KM. Samochód dotarl do mnie z niepalącym silnikiem. Vag pokazał błąd z egr... po odłączeniu go silnik normalnie zapala i na ssaniu pracuje ładnie :) natomiast gdy obroty spadną szarpie budą jakby chodził na 3 cylindry... na lekko wciśniętym gazie ok 1300 obrotów chodzi idealnie. Obecnie błąd jest ze wspomnianego...
w grudniu robiłem ją i tak do tej pory się męczę już oglądam się za drugim silnikiem Dodano po 4 nie jestem mechanikiem ale jak by silnik miał słabe sprężanie to wcześnie bym miał jakieś problemy z nim oleju od wymiany do wymiany nie brał oleju nie kopcił
Witam, mam problem z samochodem Passat b5 (2000r.) z silnikiem 1.6 ahl + LPG. Problem objawia się tym że po około 20 min, po rozgrzaniu, samochód zaczyna gasnąć i szarpać, pracować nieregularnie na wszystkie cylindry (podobnie jakby była uszkodzona cewka lub przewody WN). Auto mam już ponad dwa lata na gazie zrobiłem około 60 tysięcy km. Gdy to zaczęło...
Chłodniczka wymieniona zobaczymy co bedzie czas pokaże. Ciśnienie sprężania na każdym tłoku po 10 równo czyli tragedi chyba jeszcze nie ma. Ciśnienie oleju sprawdze po niedzieli. Po wymianie głowicy w ubiegłym roku nie zmieniłem oleju od razu to wyskakiwał mi błąd ciśnienie oleju, po tygodniu wymieniłem olej jak to się wszystko przepukało starym i problem...
Wymieniłem wczoraj uszczelniacze na 4 pompowtrysku i... kosmiczna poprawa. Auto zaczęło równo pracować na biegu jałowym, przestało szarpać trząść karoserią. Korekcje na 4 cylindrze zrobiły się bardzo małe. Pozostały tylko duże bipy na 4 cylindrze, ale na pozostałych trochę wzrosły. dało to efekt taki, że się nieco wyrównały. Podczas jazdy mam wrażenie...
Panowie takie pytanie związane poniekąd z problemem autora, bo u mnie przybywa też oleju tyle że umiarkowanie tzn jak nowy jest zalany do połowy stanu na bagnecie to po 10tys mam max - jak sprawdzić pompę tandem na szczelność bez demontażu - chodzi mi po głowie aby zaślepić wyjście a na wejście podłączyć zbiorniczek ze sprężonym powietrzem i manometrem...
Już nie wiem co robić, pożyczyłem inny regulator biegu jałowego i ... nic dalej tak samo świece przełożyłem co prawda nie nowe ale te które miałem poprzednio i ..też to samo w kopułce jest w miarę czysto nie ma wypalonych śladów, węglik jest jak nowy, jutro kupię jeszcze przewody wysokiego napięcia acha po wielu mękach odkręciłem kolektor dolotowy żeby...
Witam,ja mam podobny problem z berlingo 1.4 ,plynu nie ubywa,oleju też nie (przebieg 222tys.km) ciśnienie sprężania na lekko rozgrzanym silniku wynosi 14 , jak jest zimny to jest lekki dymek a po nagrzaniu silnika smierdzaca zasłona dymna niezależnie czy jade na benzynie czy na gazie.Silnik pracuje równo.
Albo masz wtryski od 115 albo twoje kończą zywot. Pomiar ciśnienia sprężania robiłeś?
Co mam jeszcze do sprawdzenia??? ciśnienie sprężania na cylindrach. Ale zacznij od sprawdzenia jakimś programem obrotów rozrusznika bo może już życiem zmęczony i za wolno kręci. Nie pamiętam już bo to archaizm (poszukaj na forach VW) ale są informacje ile obrotów minimum musi generować rozrusznik żeby silnik chciał odpalić. Jak już miałeś wypatroszone...
Na początek znajdź "mechanika" który wie co robi bo jeśli 8-śmiu rozkładała ręce nie mierząc ciśnienia sprężania to powinni buraki na rynku sprzedawać a nie naprawiać samochody. Do sprawdzenia: - ciśnienie sprężania - synchronizacja wałka rozrządu (VAG) - czy paliwo się nie cofa - pompa paliwa w zbiorniku czy pompuje po przekręceniu kluczyka (fizycznie...
Olej do tego silnika powinien byc 5w40 castrol edge tylko i wyłącznie, półsyntetykiem zajedziesz pompowtryski, rozrząd masz moim skromnym zdaniem trochę słabo naciągnięty, a filtry stosuj niemieckie, mann knecht lub bosch. Logi zrobiłeś prawidłowo, zloguj sobie auto kolegi i porównaj ze swoimi, szczególnie grupe 001 i 008. Kopcenie na niebiesko sugeruje...
Miałem podobny problem przy Passacie B5 1.9 90km okazało się, że jedna z świec żarowych miała winę. Także twierdziłem, że świece są sprawne bo wymieniałem jakieś 3mies. wcześniej. Sprawdzałem ciśnienie sprężania i wszystko było ok. Byłem nawet u diagnosty podłączyć komputer i żadnych błędów. Sprawdziłem jednak świece i jedna nie grzała. Po wymianie...
Witam! odświeżam temat prosząc was o pomoc, bo już nie wytrzymuje. Auto passat b5fl 1.9Tdi AVF 2003r oryginalny przebieg 210tyś. Objawy: Ciężko pali na zimnym silniku..., a jak już odpali to nierówno pracuje przez chwilę (temp poniżej 0) gdy ciepły objawy nie występują. Zrobione: wymienione sprzęgło, Egr (tu również wyczyszczony kolektor), Przepływomierz,...
Witam problem dotyczy Passata B4 z 1995r. 1,9 TDI 110km chodzi głownie o nierówną pracę silnika (przerywa, kuleje) pomimo, że wymienione zostało praktycznie wszystko tzn: sprawdzone ciśnienie sprężania 30bar na każdym cylindrze, wyczyszczony układ paliwowy, nowy filtr paliwa oraz zaworek, wymieniona pompa paliwa bo wyglądało na nastawnik, brak ważnych...
Ciśnienie sprężania i może podmień paliwo. Mi znajomy kiedyś przyprowadził golfaIV i też były takie jazdy... Okazało się, że mu żona dolała benzyny do paliwa i było identycznie. Co do wtryskiwaczy, to siedzą dwa 1 i 3 i to jeden na + a drugi na minusie...
tak "biega napięcie" w czasie falowania nawet mruga oświetlenie wnętrza ale to raczej przez te szybko zmieniajace się obroty. Trochę to dziwne. Przecież jest jeszcze akumulator. Do jakiego napięcia są te spadki? Może jakieś masy? Zaznaczam że opcja z rurą odmy i zaślepionym kolektorem wciąż działa, wtedy jest ok. Osobiście obstawiam tak : - separator...
Mierzyłeś ciśnienie sprężania?. Czwarty cylinder słabszy od wszystkich, jeżeli pompki po regeneracji to wszędzie powinny być okolice "książkowego zera" a u Ciebie na 4 prawie +1 więc albo coś nie tak z cylindrem albo pompka kiepsko zregenerowana. Gdzieś na forum audi było o podobnym przypadku kopcenia, okazał się krzywy korbowód. Pamiętasz wartości...
Najprościej pomiar ciśnienia sprężania. Dmucha z korka wlewu oleju spalinami?
od pomiaru ciśnienia sprężania mechanik powinien zacząć przed wymiwaną popychaczy. jak wypadał jeden z cylindrów to najczęściej uszkodzona świeca, gorzej cewka. jaki mechanik tak pewnie założył rozrząd i teraz muli ci auto. Najpierw niech ktoś kumaty ustawi rozrząd, potem pomierz ciśnienie. jak niewielki przstawienie było to może jeszcze silnik będzie...
Rozumiem że sprawdzono przepływy powietrza i spalin, sprawdzono ciśnienie wstępne paliwa, korekty pompowtrysków, bipy, ciśnienie sprężania? Jaki jest kąt początku wtrysku? Jakie są bipy? Jaka jest wartość podciśnień?Stwierdzenie że sprawdzone niewiele mówi. na hamowni wyszło ze ma 82 km i tuner powiedział ze mogą być to wtryski, tuner powiedział ze...
Tak jak kolega wyżej napisał trzeba by sprawdzić kilka rzeczy , po kolei -ciśnienie paliwa -sprężanie -stan oraz poprawność działania świec żarowych -czujnik temperatury -czujnik wału -rozrząd czy jest dobrze ustawiony -map sensor i jego parametry Od samego początku źle odpala czy po jakiejś naprawie , wyzucie w serwisie zaczął źle odpalać ?
Nie wiem co można jeszcze sprawdzić. Jak objawiają się zużyte pierścienie lub tłoki?:?: Spadkiem ciśnienia sprężania. Nie wiem jak akurat u ciebie jest rozwiązane uszczelnienie zaworów, ale mogą to być zużyte uszczelniacze i / lub prowadnice zaworów, olej z ic to raczej mało prawdopodobne, aczkolwiek możliwe. Zmierz na początek ciśnienie sprężania...
Powodem takiego zachowania jest zły AFR, bądź też wypalone zawory lub gniazda, ale to by wyszło na ewentualnym pomiarze ciśnienia sprężania. Najpewniej i najpewniej będzie sprawdzić afr.
Faktycznie mój ostatni post dotyczy raczej Passata B5, pewnie wynika to z różnic w osprzęcie silnika względem van-ów. Napinacz nie stuka, ale pasek jak najbardziej może wydawać taki dźwięk(nazywają to "biczowaniem"), wystarczy podnieść obroty o 50 i znika to natychmiast. Osobiście nie sądzę żeby to była wina hydrauliki, jeszcze nie spotkałem się z takim...
To wszystko co było napisane to tylko przypuszczenia. Diagnoza polega na pomiarze ciśnienia na tandem i kontroli grup 13.18.23. A do tego kontroli sprężania, stanu wałka i popychaczy. Nikt ci nie napisze to NA PEWNO to.
Ogólnie sprawa mnie porusza, bo robiłem przy klimatyzacjach i jak ktoś pisze że z parownika nie jest odbierane ciepło to już świadczy o dalekiej idącej niewiedzy. Ciekaw jestem czy pomogła ta naprawa. a tak do tematu to za sprężarką rurka musi być dość ciepła bo w niej spręża gaz, po skraplaczu jest przestudzony czyli letni/ ciepły, po rozprężeniu jest...
Z pompą rzędową jeśli chcesz to miał Mercedes wszystkie modele do W124 włącznie. Potem to już tylko ona była w ciężarowych. Pompa rzędowa jest trwała bo smarowana olejem silnikowym i jest odporna na złej jakości paliwo. Jak będziesz kupował silnik zmierz w nim ciśnienie sprężania oraz ciśnienie oleju (na gorąco). To najszybszy sposób na szybki test...
turbina, przepływomierz, ciśnienie - VAGiem. Przepływomierz przekładany był również z passata na próbę. Skoro był sprawdzany, to po co był przekładany, przecież tam wychodzi jak działa... Pompowtryski były wielokrotnie wyjmowane, wkładane, ustawiane. Jeden z nich przed czyszczeniem miał gorsze wartości od innych (ok. 3, po przeczyszczeniu ok). Ten...
Zacząłbym od pomiaru ciśnienia sprężania bo z tego co piszesz wynika że cylinder paliwo dostaje tylko nie przepala, druga ewentualność to zła praca pompowtryskiwacza- to dwie rzeczy które pierwsze mi przyszły do głowy.
Ja też parę razy nie umiałem zlokalizować punktów ubytku płynu, z tym że u mnie nigdzie nic nie kapało i wszystko wyglądało na suche. Na gorącym silniku też nie wszędzie można zajrzeć. Mój sposób na takie przypadki. W moich przypadkach na zimnym silniku, wymieniałem korek na zbiorniku wyrównawczym, na korek z króćcem. Do tego króćca podłączałem sprężone...
Miałem identyczny problem w Astrze 1.7 dt fachowcy radzili wymienić poduszki pod silnikiem inni wskazywali na usterkę pompy wtryskowej o filtrze paliwa nie wspomnę.A okazało się że przepalała się uszczelka pod głowicą aż całkiem padła. Po splanowaniu głowicy i z nową uszczelką wszystko ok. Moja rada porządnie zmierzyć ciśnienia sprężania i dokładnie...
tak jak napisł kolega mam taką sama sytuację w swoim silniku w BMW 1,6 m40 silnik chodzi na wolnych obrotach prawidłowo a jak odkręcę korek wlewu oleju to zaraz obroty spadają i cały silnik kuleje, po zamknięciu wlewu obroty ponownie stają się równe i wszystko wraca do normy! dodam że z pokrywy zaworów do kolektora ssącego idzie dość gruby wężyk ,więc...
Ustawić rozrząd na znaki, spróbować odpalić. Jak odpali i chodzi normalnie to pewnie nic się nie stało, ale wątpliwe - opór przy obracaniu kołem może dawać zarówno sprężanie, jak i opierający się o zawór tłok. Bywa jednak i tak, ze i w nawet dieslu po przestawieniu rozrządu nic się z zaworami nie dzieje, ale bez "kontrolnego" zdjęcia głowicy, a przynajmniej...
Witam! Mam: Vw Passat 1998rok vr5 agz 150KM benzyna/gaz. Problem nie dotyczy ściśle gazu ale ogólnie silnika. Niepokojące mnie objawy: - auto na wolnych potrafi falować - silnik na wolnych pracuje troszkę trzęsąc się - na bardzo zimnym po naciśnięciu mocniej niż 2tys obr silnik myśli przez 2-3 sek, po czym dopiero jedzie Wymienione: - świece, cewka,...
No tak najlepiej dać ostrzeżenie' bo jakto tak ktoś coś słusznego napisał. Skoro autor nie ma czym sprawdzić, to przecież są warsztaty które to zrobią. Szanowny moderatorze Pawel wawa, przeczytałeś to co napisałeś? Pomyślałeś trochę? Jak może być wydech zapchany jak się rozgrzeje, a na zimnym nie? Kolejna sprawa przy zapchanym wydechu myślisz, że szarpałby...
Witam ! Jestem posiadaczem vw passat b4 1,9tdi 1Z od 9lat , myślałem że znam to auto od podszewki i umiem usunąć wszystkie usterki. Niestety. Problem jest następujący: zimne auto po całej nocy musi długo kręcić gdy nie grzeją świece aby odpalić. Z rury biało niebieski dym- nie wielka chmurka. Gdy komputer załączy świece (tj. przy temp. około 4-5 na...
Kolego Albus Łatwo powiedzieć - przepływka do wymiany :) Grupa 000BS http://vaglog.rtnet.pl/temp_7415_76923.h... logi zrobione wcześniej po krótkiej jeździe: http://vaglog.rtnet.pl/temp_74_75773.htm... oraz grupy razem 000, 001, 002 z przygazowaniem w czasie pomiaru http://vaglog.rtnet.pl/temp_74_70165.htm... CZyli przy mojej pompie wtryskowej, regulacja...
Trochę poteoretyzuję... w przypadku konwencjonalnej turbiny im większa turbina, tym większa "turbo dziura" (przy niskich prędkościach obrotowych przepływ spalin jest za niski by turbina mogła efektywnie sprężać powietrze, później osiąga właściwą wydajność, aż wreszcie zostaje odcięta otwarciem zaworu obejścia spalin). Zjawisko to zminimalizowano w turbinach...
Silnik bierze olej i go spala o czym świadczy niebieski dym. Zrób pomiar ciśnienia sprężania wraz z próba olejową . Zobaczysz co jest uszkodzone. Nie wierz w ten przebieg 196000 km w ciągu 18 lat.
Zostaw te doloty w spokoju.Jak by było coś z dolotem to by kręcił jak by nie było sprężania.Sprężarka ci nie pompuje bo pewnie nie zaciągnęło kierownic przez błędy które wywołałeś.Może wydech przytkany?A może coś z ciśnieniem na szynie cr.Sprawdzałeś to?
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Nikt ci nie powie co tam jest bez demontażu i diagnozy.Pierwsze co to kontrola ciśnienia sprężania, stanu wałka, popychaczy,wiązki itp.Na podstawie odczytu grupy 13 nie można stwierdzić czy to na pewno wtrysk.Nie słuchaj takich januszy.
sprężania ciśnienie prawidłowe ciśnienie sprężania skoda ciśnienie sprężania
czarne paski bokach pralka bosch instrukcja obsługi spadek szybkości procesora
klapka lodówka samsung pyronix matrix
Skoda Octavia 1.6 MPI - Gaśnięcie Silnika i Kontrolka Trakcji Niebieski ekran w radiu samochodowym - przyczyny i rozwiązania