Zmierz jeszcze raz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową , będziesz wiedział więcej . Popryskaj spryskiwaczem z wodą po przewodach wysokiego napięcia Przewody WN w tym silniku !? Przy kompresji = 0 próba olejowa nic nie da. Reg. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują...
Witam. Szanownych. Dokonałem pomiarów na silniku Perkinsa ww ciągnika i wyszły 24 23 23 23 bary na cylindrach. Dziś jeszcze zrobię próbę olejowa i pomiar innym manometrem. Zastanawia mnie to słabe ciśnienie i co z tym fantem zrobić. Czy klient ma trzymać ten sprzęt.
(at)arteksmrek Ciśnienie na cylindrach liczone od strony rozrządu 12-6-12-12 bar po próbie olejowej 12-12-12-12 bar. 2 razy pomiar dla pewności. Punto 1, Silnik 1.1 8V 55KM, przebieg ok. 200 tys. km. PB + LPG Sprawdzane manometrem wkręcanym na gwint, ciepły silnik, gaz w podłogę, wykręcone wszystkie świece. Próba olejowa - 15ml oleju świeżego dolanego...
Próba olejowa polega na tym, że do każdego z cylindrów wlewamy 5-10 cm3 oleju silnikowego. Następnie kilka razy obracamy wałem korbowym w celu rozprowadzenia oleju po gładzi cylindrowej. Przedstawiona metodyka pozwoli określić rodzaj nieszczelności w silniku. Zasada jest taka: im mniejsza różnica w ciśnieniach między pomiarem na sucho a z olejem, tym...
Cześć! Damian, kasatorami luzu zaworowego w tym aucie są hydropopychacze o które właśnie pytam. Czy uszkodzone hydropopychacze mogą mieć wpływ na wypadanie zapłonów. Moim zdaniem jak najbardziej, co więcej olej 5w30 zamiast 5w40 robi dodatkową złą robotę. Szklanek nie ma tym aucie są dzwigienki zaworowe. Jak napisałem głowica była planowana i czyszczona...
Zmierz może ciśnienie sprężania na zimnym silniku. Wiadomo szczelność zawory, tłok, pierścienie - zapewniają pasowność, siła otwierania pierścieni, owalność cylindra, owalność tłoka, smarowanie powierzchni cylindra/pierścieni, ciśnienie nad tłokiem (rozpiera pierścienie i dociska je do rowków i dociska zawory do przylgni), temperatura itd... Wygląda...
Co tam , te 32 bary powinno być , jeżeli mniej i są duże różnice między cylindrami to oczywiście próba olejowa musi być , aby mieć odpowiedż co zawiniło - pierścienie i tłok , czy zawory?? Dodano po 1 A tak zapytam , dobrze zapala? , jak z dymieniem , kolorem dymu ??.
to jeszcze kolega nie spotkał silnika który naskładał nagaru na trzonkach zaworów i po prostu się nie domykały (zakleszczały w prowadnicach ), a zawory się dociera ale nowe ( albo szlifowane ale teraz ciężko znaleźć maszynę do tego bo nowe zawory są za tanie ) i do sfrezowanych gniazd - jak jest za szeroka przylga to sobie można docierać bez skutku...
W serwisie motor-land powiedzieli chłopaki że przy tak małej pojemności próba olejowa nie ma sensu bo zmniejsza objętość komory spalania i sprężanie zawsze mocniej wzrośnie. Co według mnie nie do końca się zgadza bo 5ml (tyle wziąłem do próby) względem 125ml(cm3) to tylko 4% a i tak przecież powłazi między pierścienie. Przy takiej próbie podskoczyło...
Jeżeli silnik się nie tłucze bardzo to tylko tzw mały remont. Ja bym zrobił tak. -sprawdził czy wszystko z silnikiem ok, nie szarpie nie gaśnie itp -ciśnienie sprężania, jeżeli mieści się w normie producenta to remontować, oczywiście próba olejowa jeśli jest bardzo niskie -jeżeli ciśnienie sprężania jest ok (wysokie i bez różnic większych jak 0.5 bara)...
Jak wytlumaczysz sprawny gaz, dobry majster z afr i dziure w tloku? Spalanie stukowe, uboga mieszanka pewnie nieszczelny dolot. Gazeo też ma artykuł wariator zamiast lubry. Gdyż lubryfikacje wymyślono dużo wcześniej zanim ktokolwiek myślał o wariatorach zapłonu. Wariator zapłony ma za zadanie wcześniejszy zapłon mieszanki LPG+powietrze w cylindrze...
Podjechałem do szkoły gdzie mają możliwość regulacji. I tak, powiedział zapal silnik to to zapaliłem (chodził na granicy gaśnięcia), i na monitorku widziałem, że węglowodory są ponad 2000 więc o 1000 za dużo, ale ten instruktor co regulował spytał czy silnik chodzi tak samo na paliwie ? to mu odpowiedziałem że tak samo z tym tylko że tak nie gaśnie,...
ciśnienie sprężania w cylindrach. I tu moja prośba o porady Jak wlejesz nieco oleju ok. 1 łyżka do zupy, i ciśnienie wzrośnie to znaczy że pierścienie / cylindry są winowajcą. Próba olejowa powie Ci co jest przyczyną zaniżonego ciśnienia, czy głowica, czy układ tłok - cylinder. A pomiar sprężania powinno się wykonywać na silniku gorącym ponieważ termicznie...
Witam. Przeprowadziłem pomiar ciśnienia sprężania w cylindrach 1.4 16V 75KM. W drugim cylindrze pomiar wyszedł zaniżony o około 30%. Następnie próba olejowa wykazała że nieprawidłowość występuje w dolnej części silnika. Stąd moje pytanie: co może być nie tak, czy to dotyczy tylko i wyłącznie pierścieni lub gładzi cylindra, czy może jakaś inna usterka...
Też tak wnioskuje zbyszekss. Czy wymiana samych pierścieni coś poprawi? Nie ukrywam że szukam auta na parę miesięcy. Wiem, że w motocyklach zanim jajowatość cylindra zniszczyła nowe pierścienie z pół roku, rok przejeździłem. Jeśli cylindry są nominał i tłoki to po założeniu powinna być znaczna poprawa? Tylko jak olej trochę uszczelnił trochę już pierścienie...
Ale to jest ten kolega, co tu epitetów w kierunku mechaników nie szczędził swego czasu. Próba olejowa - masz rację ftp.kowal, kompletnie bez sensu. Przy takich wynikach należałoby pomiary potwierdzić czterema próbami. 2 razy na zimnym, 2 razy na ciepłym a nie olej lać do garów. Świece to jak panie budowlaniec co masz gdzieś mechaników? Od 1 do 4? Jak...
Moim zdaniem, podstawowe badanie w takich przypadkach to pomiar ciśnienia sprężania, połączony z próbą olejową.
Tak czytam i czytam. Kolega poda w którym miejscu w AUTO DACIE jest napisane że ciśnienie sprężania ma wynosić 18. Jeśli jest tyle to silnik nadaje się na złom nie mówiąc już o tych 10. Skoro próba olejowa nie przyniosła żadnych efektów. To głowica do ściągnięcia. i ponownej weryfikacji.
Jak w temacie 1-12, 2- 12, 3-16,5, próba olejowa 1-12, 2-12, 3-19 o czym to świadczy. I jeszcze zapytanie o grupę pomiarową 12 kanał 87-28, przy dodaniu gazu 88-28. Wypadanie zapłonu na 2 cylindrzę 15 grupa. Co o tym myślicie. Rozrząd sprawdzony na blokady. Proszę o sugestie, silnik nie bierze oleju. Pozdrawiam. cewki podmienianie
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Postanowiłem zmierzyć mu ciśnienie bo ciężko zapalał i nie równo pracował przy tym sporo dymiąc na niebiesko Silnik po złożeniu nie pracował dłużej jak ok.20 minut. Daj mu popracować.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
To jeszcze zmierz ciśnienie sprężania. Nie zapomnij zrobić próby olejowej :!:
Na dzień dobry zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową . Później sprawdź płyn chłodniczy na obecność CO2.
Niskie ciśnienie sprężania i jego wzrost po próbie olejowej świadczy o uszkodzeniu pierścieni.
Ustaw poprawnie luz zaworowy, następnie sprawdź ciśnienie sprężania ,, na sucho " oraz z ,, tzw. próbą olejową ".
A pomierzył ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową, na poszczególnych cylindrach?
Na początek pomierz ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową.
znalazłem w filtrze powietrza sporo oleju Stosowne wykonać na ciepło, pomiar ciśnienia sprężania, połączony z próbą olejową.
Czy turbina która trzyma ciśnienie i osiąga zadane ciśnienie może brać duze ilości oleju ? Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Jeśli tyrbina ma uszkodzony wirnik, to nie będzie ładować ciśnienia ale nie zawsze w parze idzie uszkodzenie uszczelniaczy, ale odwrotnie zdarza się to często, że turbina pracuje jak trzeba ale uszczelniacz pomiędzy smarowaniem...
Może najpierw warto by było zrobić dokładniejszą diagnostykę zamiast przypuszczeń- zmierzyć ciśnienie sprężania, próba olejowa, test polegający na nabiciu ciśnienia do podejrzanego cylindra gdy oba zawory są zamknięte i odsłuch czy ucieka ciśnienie i gdzie- w okolicach głowicy, przez korek wlewowy oleju, dolot.
czujnik stołowy też wymieniłem Po co? Pomierz ciśnienie sprężania, połączone z próbą olejową na poszczególnych cylindrach,
O ile dobrze słyszę z tego nagrania to jest to dźwięk świadczący o niskim ciśnieniu sprężania. Na początek polecam zmierzyć pierwszy raz ciśnienie sprężania, wykonać próbę olejową i ponownie zmierzyć ciśnienie sprężania. Wyniki pomiaru podaj tutaj i będziemy myśleć dalej.
Masz czym zmierzyć ciśnienie sprężania? Po opisie można podejrzewać upalony zawór, ale to tylko gdybanie, zmierz ciśnienie sprężania, zrób próbę olejową i zdaj relację.
Zmierz ciśnienie sprężania z próba olejową.
Ciśnienie mierzone na rozgrzanym czy na zimnym silniku? Robiona była próba olejowa?
Zmierz ciśnienie sprężania ,zrób próbę olejową, coś będziesz wiedział.
Jeżeli bierze olej i silnik nie ma już siły to może jest to już koniec jego żywota. Zacznij od pomiaru ciśnienia sprężania + próba olejowa.
Masz przedmuchy do "skrzyni korbowej". Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową .
Jeżeli ASO sprawdzało ciśnienie sprężania to ile ono wynosiło. Jeszcze raz zmierz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową.
Czy jest jakiś manuał do tego? W rozpatrywanym przypadku należy wykonać pomiar ciśnienia sprężania, połączony z próbą olejową. Dopiero na podstawie takiej próby i jej wyników, możemy wstępnie ocenić stan techniczny silnika. Czy jest jakiś manuał do tego? Oczywiście, że jest! Np. na co dzień korzystają z niego serwisy Toyoty.
EGR jest sterowany przez ECU, podciśnienie "napędzające" siłownik zaworu EGR jest brane z kolektora i przez elektrozawór podawana na siłownik zaworu EGR. Co do usterek: - UPG: test na obecność spalin w płynie chłodzącym - przedmuch między cylindrami/nieszczelne zawory/pierścienie: kontrola ciśnienia sprężania + "próba olejowa"
Zmierz ciśnienie sprężania z próbą olejową.
Wypada pomirerzyć ciśnienie sprężania na poszczególnych cylindrach, połączone z próbą olejową.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
No to auto warte 5 tys. A mechanik roboty nawałli za 8 tys albo I więcej. A winny będzie mały "du.." czyli dźwigienka plus uszczelka i koszt około 500zl. No ale. Ostatnio brakuje mechaników. Mamy tylko wymieniaczy.. Ale mierzyć sprężanie bez próby olejowej? Czyli wie co jest i liczy na spory zysk tanim kosztem. Pozdrawiam.
Zrób ponowny pomiar ciśnienia sprężania z próbą olejową. Wygląda na przedmuchy na uszczelce pod głowicą.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Zmierz jeszcze raz ciśnienie sprężania wraz z próba olejową .
Pośpieszyłem się może, ale objawy są naprawdę poważne, no oczywiście można sprawdzić pompę paliwową wtryskiwacze Ciśnienie sprężania, potem próba olejowa,
próba olejowa sprężania ciśnienie ciśnienie próba
wsady amica podłączenie wzmacniacza smartfona bojler elektryczny koszt
szafki kuchenne politechnika poznańska
Lokalizacja sterownika PTCU w Mercedesie W213 200d Tasmota addEventHandler http_get: Multiply Channel Value by 10 and Return via HTTP