Pierw diagnostyka komputerowa pełna, błędy i wartości rzeczywiste.
Również Ciebie serdecznie witamy na forum! Do sprawdzenia: - wtryski (może któryś za dużo daje na przelew) - uszczelki na zaworku przelewowym na railu (zawór jest na samym końcu rail'a (tym końcu bliżej kabiny) - sprawdź przed uruchomieniem czy w przewodach paliwowych nie pojawia się powietrze.
Witam Mam probrel a mienowicie autko na zimnym silniku kręci od razu. Lecz przy ciepłym silniku długo kręci i ma ciężko odpalic. jaka może być tego przycznyna??
Elektrozawór na reduktorze prawdopodobnie nie trzyma i puszcza gaz dzięki któremu zalewa silnik.
to jest mechaniczny wtrysk?
kat wtrysku
Witam. Jestem na forum po raz pierwszy i za ewentualne błędy z góry przepraszam. Mam taki problem z Laguna II 2.0 16v 2007r. Zimna zapala od pierwszego strzału jsk się rozgrzeje bardzo długo kręci zanim odpali. Co po dłuższym czasie pewnie będzie groziło wymianą rozrusznika. Diagnostyka komputerowa nie pokazuje żadnych błędów. Wymieniony komputer ecu,czujnik...
Renia ma się coraz gorzej, zle odpala na ciepłym silniku (długo kręci) i wyświetla się wtrysk, i od nich zacznę sprawdzanie. Jedno pytanko gdzie znajduje się separator ? Dziękuje za podpowiedzi.
Witam wszystkich. Od pewnego czasu Audi bardzo ciężko odpala na ciepłym silniku. Długo kręci zanim odpali. Nie dymi , nie bierze oleju , silnik suchy i turbinka też. Byłem na warsztacie , pod pieli kompa i stwierdzili że wszystkie parametry silnika ok. wtryski, pompa, kąt wyprzedzenia i temperatura dolotu. Sugerują że może to być wina nie domykających...
Witam mam problem z odpalaniem silnika czy silnik zimny czy ciepły długo kręci zanim odpali dotychczas co udało mi się sprawdzić i wymienić to świece żarowe moduł świec żarowych,dodam że po odłączeniu czujnika temperatury płynu odpala od strzala,pacjent to Fiat Croma 1.9jtd 150km.co może być przyczyną tej usterki proszę o porady...
Witam mam problem z autkiem jak w tytule. Czyli Octavia II 1,9 POMPOWTRYSK 2008r Mam problem z błędem w sterowniku silnika błąd numer 16567 Czujnik A temp. paliwa - wysoki sygnał wyjścia. Nie mogę go skasować podmieniałem ten czujnik i jest nadal ten sam błąd.- czujnik znajduje się na przewodzie paliwowym i dochodzi do niego wtyczka dwupinowa. Czy czujnik...
Witam mam problem z autkiem jak w tytule. Ciężko pali jak jest ciepła długo trzeba kręcić ( ok 5 sek ) Poza tym mam problem z błędem w sterowniku silnika błąd numer 16567 Czujnik A temp. paliwa - wysoki sygnał wyjścia. Nie mogę go skasować podmieniałem ten czujnik i jest nadal ten sam błąd. Może ktoś spotkał się z podobnym problemem.
Byłem u mechanika, stwierdził, że to nie popychacze, bo łomocze za bardzo. Poza tym samochód ma problem z odpalaniem nawet na ciepłym silniku- długo kręci. Rozrząd mam nowy, dostałem z silnikiem (jak i komplet uszczelek do silnika). Może być to uszkodzony wałek rozrządu i/lub pompa oleju?
Odświeżam temat, mam podobny problem z moim nissanem, wyskakuje błąd p0335, wymieniłem czujnik wału i wałka ale dalej po skasowaniu jest ten błąd, na ciepłym silniku często musi długo kręcić, czy to może być zawór zmiennych faz, jakie dwa czujniki kolega wymienił że pomogło?
odświeżę temacik mam te same objawy na ciepłym trzeba długo kręcić aż odpali na zimnym troche lepiej ale też nie ma rewelacji kiedys było super od strzała palił czy to -20 czy +20 stopni wymieniony czujnik temp ten 4 pinowy kod silnika 1z
Witam niedawno kupiłem Nissana Note 1.5 Dci 63 kW tj. 86 km. Problem wygląda tak, że przy każdym odpaleniu auta czy zimne czy ciepłe trzeba długo kręcić (ok 5 sek) nim odpali. Czym to może być spowodowane dodam jeszcze ze Notek ma przejechane 130 000 km
Miałem ten sam problem. Na "zimnym" palił ok a na "ciepłym" trzeba było długo kręcić a czasem to silnikiem tak trzęsło jakby miał z ramy wyskoczyć. Skończyło się na tym że przestał palić i na zimnym i na ciepłym i myślałem że to poważniejsza awaria. Oddałem samochód do warsztatu gdzie zaczęli sprawdzać najpierw wtryski , potem listwę wysokiego ciśnienia...
Problem jak w temacie od jakiegoś czasu na ciepłym silniku muszę długo kręcić aby zaskoczył na zimnym pali lepiej .Przebieg 125000.
Witam, Seat Leon 1. 1.6 16v BCB, po wymianie rozrządu, świec, czujnika wału, obroty utrzymują się na poziomie 1400 i czasami falują, jedyny błąd jaki się pojawia to błąd czujnika wału korbowego, brak sygnału, dodam że po skasowaniu ten błąd od razu nie wraca, auto przed serwisem miało tylko problem z rozruchem na ciepłym (długo kręcił) ale po cofnięciu...
Jeśli na ciepłym długo kręci to siada pompa Która?Vacum czy elektryczna w zbiorniku?
To że ciepły długo kręci to ich przypadłość,a to co opisujesz faktycznie wygląda jak by mu paliwa brakowało,ale jak wymienisz filtr i będzie to samo to trzeba go podłączyć pod komputer
Witam mam problem jak w temacie. Przy zimnym silniku- silnik uruchamia się bez problemów natomiast, gdy jest ciepły trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem. Dodam, że po uruchomieniu pracuje normalnie tzn. nic nie kopci, nie brak mu mocy pracuje równo, nie wyświetla żadnych komunikatów o błędach. Nawet po dłuższej pracy, gdy go wyłączę i zaraz próbuję...
Tak, chodzi mi o ten zbiornik przelewowy. Na jego linii nie powinno być żadnych zaworów. Odkręć baterię, zaślep korkami i zobacz czy wtedy szumi. Jak tak to masz uszkodzenie rury. Tylko że jak dzieje się to tak długo to już byś miał mokrą ścianę/podłogę/sufit.
Witam. Mam problem z mitsubishi pajero 2.8 diesel. Kupiłęm go parę dni temu więc dopiero się zagłębiam w temat. Otóż auto zimne lub ciepłe bardzo długo kręci zanim zapali. Świece były padnęte więc wymieniłem na nowe, prąd dochodzi do nich. Filtr paliwa nowy ale po odkręceniu przewodu na wtrysku i kręceniu silnika bardzo mało ropy leci. Domyślam się...
Po ustawieniu pompy już się nie zapowietrza. Pozostał problem z odpalaniem na zimnym lepiej odpala chociaż i tak za długo kręci, na ciepłym dłużej trzeba pokręcić.
Witam wszystkich niedawno nabyłem atego 1217 2000r i pojawił się problem z odpalaniem ale tylko na ciepłym silniku, jak jest zimny czy w mrozy odpala bez problemu na ciepłym trzeba bardzo długo kręcić albo odczekać dodam tylko ze korek od zbiornika sprawdzony co do błędów to FR 01223 INS20224 ABS13924 z góry dzięki za pomoc
Witam! Mam opla astre 1.7td isuzu 95r. Jest po wymianie uszczelki rozrząd ustawiony prawidłowo ciśnienie sprężania też prawidłowe co może być przyczyną jak nie chce mi zapalić gdy jest zimny i ogólnie jak jest ciepły też muszę długo kręcić? Z góry dziękuję za pomoc:-)
świece sprawdzałem miernikiem wszystkie 4 sztuki są sprawne. jak jest ciepły i zimny długo kręci Dodano po 21 Program VAS 5054a
Od niedawna posiadam mercedesa c-klasę 220D 97r.i mam pewne problemy z jego odpalaniem. Gdy jest zimny to pali bez najmniejszych problemów, natomiast przy ciepłym silniku trzeba długo kręcić żeby zapalił. proszę o poradę co to może być i jak sobie z tym poradzić. pozdrawiam
Witam, posiadam Zipp Simpli 2t i problem jest w tym że gdy silnik jest ciepły i go zgaszę i po 3 minutach czy 10 min chce zapalić to bardzo długo kręci rozrusznikiem, na zimnym pali od razu dlaczego?
Witam, zakupiłem nie dawno Nissana Atleon z 2001r 3,0 motor. Silnik na zwykłej pompie nie CR. Mam problem, czy zimny czy ciepły kręci długo, np 3-4 przekręci i dopiero odpali. Wymieniono: czujnik położenia wału, filtry oil ON, chłodnica, termostat. Dodam że czasem załączy się CHECK a czasem nie. Podłączając kompa nic nie wyskoczy. Gdy się zaświeci CHECK...
Za długi czas wtrysku na ciepłym i go zalewa. W tą stronę idź.
koledze, który pytał o oznaczenie silnika chodziło o kod silnika trzy litrowy (tak przypuszczam), np. AWX, AVF, jednak jeśli nie znasz to nie wysilaj się, bo nie wiem czy on coś da. Jeśli dobrze pali na ciepłym to nie wiem czy da coś wymiana aku, czy rozrusznika, bo z reguły właśnie jak na ciepłym długo trzeba kręcić to są takie przyczyny. Również,...
A ja koledzy powiem wam że stawiam na rozrusznik (jego zwarcie) , a dlaczego bo był u mnie sharan ,co prawda w dieslu i zachowanie takie samo Zimny trach pali ciepły długo kręci Dla pewności jak nie chcę zapalić to weź go na pcha i zobaczysz jak pięknie zagada
Witam mam problem z midlumka 180dci zimny pali od strzała ciepły trzeba bardzo długo kręcić 10-20s diagnostyka ciśnienia i przelewy ok wymieniony zawór na listwie pompka mechaniczną wstępną czujnik położenia wału smog w zbiorniku oczyszczony mechanicy rozkładają ręce może ktoś miał taki problem bo ręce opadaja
Kolego jak widać sprzęt jest wiekowy,przydała by się kompleksowa diagnostyka.Na początek czy grzeje świeca w kolektorze dolotowym ,jak odpala przy użyciu pompki paliwa.Jest to układ CR uszkodzenie chociażby jednego wtryskiwacza może skutkować podobnymi objawami ,wykonać próbę przelewową.Jakie sprężanie i luzy zaworowe.W tym roczniku diagnostyka była...
Witam, Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, a że już zimno akumulator ma swoje lata, więc stwierdziłem, że go wymienie, jednak to nie było przyczyną, nowy akumulator a silnik odpala tak samo, czyli słychać,...
Przed palil bardzo ładnie. Po wymianie rozrusznik kręci super ale silnik cięzko odpala (zarówno na ciepłym jak i zimnym). Długo trzeba kręcić. Świece sprawne. Prosze o rade.
Długo kręci na zimnym czy ciepłym silniku?
Witam, Od niedawna pojawił się następujący problem w moim Audi A3 8V 2.0 TDI 150 KM, 2017 rok. Przy rozruchu silnika, bez znaczenia czy ciepły, czy zimny, auto od czasu do czasu długo kręci przy starcie. Dotychczas opalało od razu bez problemu. Teraz ten problem zdarza się czasami. Co to może być?
witam co to może być mam ibizke z 92 roku z systemem porche i strasznie ciężko pali jak zimna trzeba bardzo długo kręcić a jak ciepła to na dotyk ?i tak za każdym razem rano już nie mam siły prosze o porady
Witam. Czy udało się rozwiązać problem? Mam podobną sytuację w c 200, też z lpg sekwencja, na gazie zrobione 50 tys, wszystko wymieniane na bieżąco. I od jakiegoś czasu raz pali na dotyk, a coraz częściej kręci długo i niezależnie czy ciepły czy zimny. Jak długo pokręci i odpali to śmierdzi do tego benzyną. nie mogę znaleźć przyczyny z góry dzięki za...
Witam. Mam problem z odpaleniem silnika w Lagunie 1.6 16V 2002. Gdy silnik jest ciepły bardzo ciężko odpala, strasznie długo kręci na rozruszniku i nie chce wejść na obroty, tak jak by go zalewało czuć strasznie paliwo. Tego problemu nie ma, gdy silnik jest zimny. Wymieniłem świece i cewki zapłonowe ale problem nie ustąpił. Proszę może ktoś wie coś...
witam mam taki sam nastawnik na pompie w lt 35 2.5 tdi i pomiędzy pinem 1 a 2 całkowity brak rezystancji natomiast między 2 a 3 ok 4 oma. Czy w takim wypadku trzeba wymontować pompę i zawieźć całość do sprawdzenia i ewentualnie naprawy? Dodam że samochód musi bardzo długo kręcić zanim zapali. Na ciepłym i na zimnym jest to samo.
Nawet jak długo kręcisz to ciepły nie odpali?
Jak masz możliwość to sprawdz powrót paliwa z szyny podczas odpalania nie moze wypływać paliwo jeżeli wypływa to zawór sterowania ciśnieniem do wymiany
Witam. Od czego by tu zacząć.... Mam sprintera 902 2,2 cdi 80kw z 2005r i problem z odpalaniem sprintera jak jest ciepły. Bardzo długo kręci. W ostatnich miesiącach zostały zregenerowane wtryski, pompka wstępna, oringi układu paliwowego, zawór regulacji ciśnienia, termostat wraz z czujnikiem temperatury płynu chłodzącego, rozrusznik i nowy aku. Po podłączeniu...
Problem z rozruchem na zimnym silniku a na ciepłym długo kręci. Zdjagnozowano VASem i nie ma błędów ECU. Zaświeca się kontrolka świec ale dosłownie na sekundę i gaśnie (słychać przekaźnik pod kierownicą) Gdy włączam zapłon zapala się lampka grzania świec nie ma zasilania na same świece. świece zmierzone omomierzem do masy bez wykręcania (około 16 ohm)...
Witam Was Państwo i prosze o pomoc. Mam auto Volvo V40 1.9 TD 1998 rok 90 km. Problem polega następująco. Auto na zimnym silniku odpala ok a na ciepłym silniku musze długo kręcić tzn ok 10 sekund. Drugi problem od nie dawna gdy odpalam na zimnym silniku starsznie kopci na niebiesko. Prosze o podpowiedz co może być powodem
Używany czujnik kupisz za 20zł, miałem taki sam przypadek w Leonie na mrozie nie palił, trzeba było długo kręcić, jak się podgrzał wszystko działało. Przeważnie takie objawy to czujnik położenia wału, jak będzie cieplej na dworze to będzie działał :) Możesz zmierzyć oporność na zimnym, a później na ciepłym. Ja miałem tak że jak był zimny i ruszałem...
Witam. Mam problem z Vectrą C 1.8 benzyna gaz. Na zimnym silniku długo kręci, żeby odpalić a na ciepłym odpala bez problemu.
Scenic 97r. 1,9dTi typ taki sam jak w pozostałych przypadkach. Mam podobny problem tylko, że nie ma różnicy czy zimny czy ciepły zawsze trzeba długo kręcić i można go odpalać w krótkich odspępach czasu. Dołożenie zaworka zwrotnego nie dało żadnego rezultatu odłączenie czujnika temperatury też nie. Zawory ok rozrząd także po odpaleniu ma normalną moc...
Witam. Jakiś czas temu kupiłem nissana z ubitym sterownikiem pompy. Wymieniłem sterownik na regenerowany łącznie z zaworami. Problem pojawia się czy auto zimne, czy ciepłe. Mianowicie długo kręci zanim odpali, gdy jest zimny to falują obroty, silnik prycha i nie reaguje na gaz. Jak trochę złapie temp to stabilizuje się i reaguje na pedał gazu ale do...
Skoro na zimnym jest ok, a na ciepłym źle, to masz za bogato na ciepłym. A nie że brak ssania czyli ubogo. Podejrzyj wartości nierządem. Czasy wtrysku i jak działa silniczek dodatkowego powietrza. Zimą, na zimnym silniku, jak i na rozgrzanym odpala od strzała . W ciepłe dni pierwsze odpalenie długo kręci, a jak zapali to ma za niskie obroty na początku...
Witam, Podepnę się pod temat, może ktoś pomoże. Mój problem wygląda następująco: dawniej silnik zimny odpalał bez zarzutu, ale jak już ciepły to długo kręcił zanim odpalił. Od niedawna ten problem pojawił się również na zimnym silniku, wymienione zostały wszystkie świece, nowy akumulator, zregenerowany rozrusznik, sprawdzony został prąd rozruchowy-jak...
Co do odpalania to ja bym sprawdził ustawienie rozrządu oraz kąt wtrysku, i czy paliwo się nie cofa. Potem sprawdził czy świece faktycznie grzeją, i ew kompresję żeby sprawdzić czy głowica dobrze zrobiona. Nie napisałeś jak chodzi jak już odpali zarówno na ciepłym jak i zimnym. I nie napisałeś czy źle pali tylko na zimnym czy na ciepłym też.
Witam, Mam problem z moją astrą II z 98 roku. Chodzi o stacyjkę. Od czasu do czasu auto miewa problemy z odpaleniem jak dłużej postoi a silnik jest jeszcze ciepły, mianowicie kręci długo i odpala. Auto jest po regeneracji sterownika silnika. Dziś zauważyłem taką przypadłość, że jak przekręce kluczyć do oporu to auto kręci i nie zapala, ale jak przy...
objaw występuje na zimnym czy ciepłym silniku ???
rzałki grzałkami, nie montowałem i nie wiem więc sie nie wypowiadam. ale pomyślał ktoś o ustaiwieniu pompy paliwa. wiem ze w starszych autach to podstawa ( napewno grupa vw) podejrzewam zę merc też. poprostu dobre usawienie czasami czyni "cuda". ja tak mialem, diesel jak był zimny to palił na obrót, a jak ciepły to długo musiałem kręcić. wkońcu trafiłem...
Na biegu jałowym wyczuwalna jest zmiana obrotów silnika mimo tego że wskaźnik obrotomierza nie drga. Raz zdarzyło się, że na ciepłym silniku był problem z odpaleniem. Samochód bardzo długo kręcił tak jakby paliwa nie dostawał albo było zbyt słabo skompresowane.
Witam Mam Opla Omege B 2.0 8V z 96r. Przy rozruchu zimnego silnika auto odpala dobrze a jak silnik jest nagrzany to trzeba długo kręcic kluczykiem aby odpalił. A przy dużych temperaturach ciepła jak dzis 28 C auto za każdym razem musiałem długo kręcić długo zeby odpaliło. Auto ma instalacje gazową ale za każdym razem uruchamia się na beznynie. Wymieniłem...
Mam pytanko? Vw t4 2.5 tdi 102 kM ustawienie kąta wyprzedzenia wtrysku, jak to zrobić?:?: Wymieniono pasek i napinacze od napędu pompy wtryskowej. Obecnie na zimno pali od razu ale na ciepłym ma problem trzeba długo kręcić. Podczas jazdy jest tak jak przed wymianą czyli idzie dobrze :idea: .
moje punto 1.9 jtd ciężko pali muszę go heblować kilka minut na raty zanim odpali. jak zacznę go kręcić to dopiero po jakimś czasie zaczyna dymić i łapać. jak odpali to chodzi normalnie nie jest mułowaty. kłopoty zaczeły się ja zrobiło się zimno wcześniej było ok. jak jest ciepły też trzeba go długo kręcić -może to być wina rozrusznika czy może jest...
Hyundai ix35 2.0 MPI 2010 163 KM, przy odpalaniu długo kręci, zanim odpali AI: Czy problem z długim kręceniem występuje na zimnym, ciepłym czy każdym silniku? Na ciepłym i zimnym silniku losowo to się zdarza AI: Czy były już robione jakieś naprawy lub diagnostyka w związku z tym problemem (np. wymiana świec, akumulatora, sprawdzanie błędów)? Brak błędów...
Świece raczej nie mają tu znaczenia, bo kolega przecież napisał, że nie ważne czy zimny czy ciepły trzeba go długo kręcić... Najlepiej sprawdź jak koledzy napisali kąt wtrysku vagiem. Wartości pomiędzy 49-52 to ideał. Jak będziesz miał powiedzmy 56 to też powinien palić od strzała. Także jeśli będziesz miał minimalnie więcej czy mniej to jeszcze nie...
Witam Mam problem z moją asterką mianowicie po wymianie uszczelki pod głowicą auto bardzo szybką się grzeje nie ma mocy i wydaje dziwny dzwięk tak jakby się coś zacierało. Na zimnym silniku zapala ad razu natomiast na ciepłym trzeba ją dość długo kręcić. Nie mam pojęcia co mogłem nie tak złożyć...moze ktoś spotkał się już z czymś takim w astrze
Mam problem z moim caddy 1.9 tdi 2004r, długo kręci aż zapali. Wyciagnalem wtryski i zdziwiło mnie ze na drugim cylindrze (od strony paska rozrządu) diesel leci ciurkiem do cylindra. Czy kos moze mi powiedziec czy to normalne, a jesli nie to jak moge na to zaradzić? Co moze byc przyczyna ze długo kręci nim zapali nawet jak jest ciepły. Dzieki
Pytanie czy świece w lato miałyby wpływ na odpalanie? No i czy przy ciepłym silniku nie powinien normalnie odpalać? Pomimo braku kopcenia mogą wtryski lać? Silnik chodzi równo - czy “ogólna kondycja silnika” miałaby na to wpływ? Chce sprawdzić jeszcze ciśnienie na listwie wtryskowej przy tym jak będzie tak długo kręcił. Ma to sens?
Geotermia. Będzie się kręcić, dopóki wystarczy ciepła - więc to nie perpetuum . Jakkolwiek ciepła dostarczają reakcje jądrowe wewnątrz Ziemi, więc wystarczy go na długo... jeśli niewiele potrzeba, bo na krótką metę można pobierać to, co jest zmagazynowane, a na długą tylko tyle, ile dopływa, inaczej zapasy się skończą.
Zafira B 1.9 120KM gługo kręci z rana,około 10s,objaw jak by w starym gruzie na komorach nie grzały świece. Teraz konkrety. 1. Ciśnienie na szynie wbija od razu na 35Mpa 2.sygnały wał wałek sprawdzone na oscyloskopie podczas kręcenia i poprawne 3.sterowanie wtryskami jest 4rozrusznik nowy 5 aku nowy 6 spadek napięcia podczas kręcenia w piku do 7.4v...
A nie odpala ciepła czy zimna? Kręci dobrze czy słabo? Na gazie czy na benzynie? Długo masz to autko? Były wcześniej jakieś objawy? Z uwaloną lambdą raczej nie powinno być problemów z rozruchem. Generalnie postaraj się jak najwięcej opisać, bo tak, że nie odpala to trochę mało :D
Witam. Zakupiłem reno master 2006r. 120 dci 2,5L . Mam problem z rozruchem na ciepłym silniku, trzeba go długo kręcić do rozruchu. Z zimnym silnikiem auto odpala dopiero po kilku obrotach,zdecydowanie lepiej niz z ciepłym. Po zbyt dynamicznej jeździe silnik niemal że musi wystygnąć żeby go ponownie uruchomić. Dynamika auta jest bardzo dobra. Auto przed...
Ale wali dymem tylko gdy długo kręci przy odpalaniu, gdy już jest ciepły i pali normalnie to nie puszcza baków.
Na razie co się dowiedziałem to że paliwo prawdopodobnie się cofa gdy auto stoi dłużej dlatego długo trzeba kręcić by odpalił
Witam.proszę o pomoc w mojej toyocie po uruchomieniu jeszcze słychać chwile rozrusznik .dodam że rozrusznik został sprawdzony i wymienione szczotki i bendiks.dzieje się to tylko na zimnym silniku na ciepłym jest ok.
Ale on kopa ma dobrego i bardzo dobrze się zbiera tylko czasami traci moc i teraz zaczął ciężko palić na ciepłym ale to podobno może być wina czujnika temperatury.
Jaki przebieg? Silnik 105km pompowtryski i ich wada konstrukcyjna się może odzywa, jeżeli nie ma błędów, odczyty czujników w normie, ewentualnie na płaka odpalic, jak zapali i będzie chodził to do weryfikacji parametry vag 013, 018 021, pompa tandem, potem uszczelniacze pompek i głowica. Dodano po 19 Kiedyś pisałem w innym temacie. Jak silnik był ciepły...
Była diagnoza zero błędów pisałem problem z odpaleniem na zimnym i ciepłym silniku jedynie z plakiem da rade odpalić
Posiadam Peugeota 307 2.0 hdi, 90 km, mam problem z odpalaniem. Tak na ciepłym i na zimnym silniku. Długo trzeba kręcić żeby odpalił. W aucie były już wymienione świece żarowe, akumulator, wtryskiwacze, regulator ciśnienia paliwa, sprawdzany był rozrusznik i jest ok, była robiona kompresja na zimnym silniku. Co mogę jeszcze zrobić waszym zdaniem. Stawiam...
Kiedyś miałem taki przypadek w moim widlaku że jak był zimny to palił jak złapał temperaturę to ciężko odpalał, musiałem go długo kręcić, i okazało się że reduktor pad. Po wymianie parownika było wszystko ok.
Ale nadal długo kręci zimny i dym wali biały? U mnie też opuznilem i pali dym na zimnym jest ale ciepły zero dymu tylko przygazowka i czarnego puści .czyli normalnie
To jakz tym czujnikiem jak ciepły silnik to zapala a jak zimny to z problemami (trzeba długo kręcić ok 20 sek lub kilka razy )
No czyli pewnie był tylko pasek wymieniony (bo według Audi łańcuch ma być na całe życie silnika heh) chociaż nigdy nic nie wiadomo zwłaszcza jak "robił" poprzedni właściciel. Tak, czy inaczej radziłbym zajrzeć do łańcucha i wariatora faz rozrządu bo to typowa bolączka tego silnika i często objawia się właśnie tym błędem. Inna sprawa że może być faktycznie...
Witam. Problem z rozruchem Toledo 2, auto długo kręci zanim zapali, zimny ok 4-5sekund a jak jest ciepły dłużej. Jak odpali silnik ładnie pracuje, obroty nie falują. Co może być przyczyna?
Mi się wydaje że ogólnie masz tą omegę sfatygowaną może i możesz mieć klika problemów które się na siebie nakładają trochę... Tak się zastanawiam czemu ci akurat lepiej odpala jak ciepły.... W tej omedze (to ktoś by jeszcze musiał potwierdzić bo nie jestem pewny) świece żarowe dosyć długo się żarzą i mają dwa stany żarzenia. Do 20 stopni celcjusza dają...
Czyli nie można z tym autem się połączyc? Problem doskwiera.. Odpala na zimnym po zgasnieciu airbag i to czuć że telepie.. Na ciepły odpala na dotyk gdy zgasze i natychmiast odpale. W przeciwnym wypadku długo kręci..
Witam ,posiadam Ford Galaxy 2003r 1.9 TDI 115 koni i ostatnio mam problem z rannym uruchomieniem pojazdu. Bardzo długo kręcę rozrusznikiem i po jakimś czasie zapali ,ale zakopci z rury wydechowej. Wymieniłem świece żarowe , ale nic nie pomogło i ostatnio po przejechaniu 500-600 m gaśnie. Potem jest ta sama opcja ,że długo kręcę i odpali. Na ciepłym...
Samochód raz odpali bez problemu, raz długo kręci .Nie ma reguły czy to zimny silnik czy ciepły .
Witam, mój problem polega na tym, że po nocy przy starcie z rana silnik ciężko kręci jakby coś blokował (zbyt wolno). To trwa 5-10 sek. Później już normalnie kręci tylko że długo. Muszę kilka razy odpalać. A na ciepłym to kreci normalnie tylko że też długo choć nie zawsze. Mam już wymieniony drugi rozrusznik. W czym może być problem?
Witam Mam od niedawna ducato z silnikiem 2.3. Auto rano w temperaturach około 7stp. C długo kręci i puszcza jasną chmurę po odpaleniu. Wyeliminowałem już troche tematów i jestem w kropce. Auto grzeje świece poniżej 5stp.C Świece i przekaźnik wymienione. Jak grzeje świece poniżej 5stp.C pali lepiej Kompresja na cylindrach 25 bar. Mierzona przez adapter...
Witam zainteresowanych moim postem ! Temat trochę chaotyczny, ale i tragedio-komiczny. Nabyłem drogą zakupu, naturalnie od Somsiada pojazd Seat Ibiza III, rok produkcji 2002, silnik 1,9 TDI (a jakże) typ ATD 74kW. Jest to osiołek roboczy, trzy drzwi, progi w stanie agonalnym, ale skręca, jeździ, hamuje, na moje potrzeby, w koło komina, ideał :) Wszystko...
Witam, Od niedawna pojawił się następujący problem w moim passacie 2.0 TDI (2016). Przy rozruchu silnika, bez znaczenia czy ciepły czy zimny (nawet w lato), auto od czasu do czasu długo kręci przy starcie. Dotychczas opalało od razu bez problemu. Teraz ten problem zdarza się czasami
Autko po postoju na zewnątrz w upalny dzień bardzo ciężko odpala. Nie chodzi tu o ciepły silnik tylko kiedy karoseria nagrzeje się od słońca - czyli długo stoi w nasłonecznionym miejscu (silnik ostygnie ) trzeba bardzo długo kręcić. Wymieniony czujnik na wale i na wałku i akumulator bo padł ze starości. Zero poprawy. Zero błędów VCDS.
do huberta2508: Odpiąć kostkę od czujnika temperatury ,ale ,którego czujnika,ponieważ chyba są dwa ;jeden temperatury oleju w misce /ten wiem gdzie jest bo odłączałem kostkę jak silnik był powiedzmy gorący-bez efektu/,a drugi to chyba musi być od temperatury cieczy chłodzącej ,tylko gdzie on siedzi. Tak reasumujc raz jeszcze: -silnik jak jest zimny...
Witam. Mam pytanie. Posiadam passata B5 1,8 turbo 20V, problem z odpalaniem gdy nagrzeje go słońce. Na zimnym silniku przy temperaturach od 10 do -30 pali od ręki na ciepłym silniku również, a gdy postoi na słońcu długo kręci. Co może być przyczyną? Z góry dzięki za odpowiedzi.
Witam, Trafił się VW Touran 2004 1.9 TDi problem polegfa na tym iż długo go trzeba kręcić na ciepłym zanim odpali. Po odpięciu czujnika temperatury pali od razu. czujnik sprawny. Aku sprawne, rozrusznik sprawny, czujnik sprawny. czy na tą usterkę to pomoże tylko zmiana mapy(takie są opinie na sieci) czy jest inny sposób?
mam taką samą skodę, wiem jaki jest problem, bo też długo musiałem kręcić rozrusznikiem na ciepłym silniku. Jeżeli znasz kogoś, kto dobrze umie podnosić moc silnika, to on to naprawi. Należy zmienić oprogramowanie w komputerze, bo przy ciepłym silniku pompa podaje zerową dawkę paliwa. Stąd ten problem. Szkoda rozrusznika.
Witam Samochód to FIAT TEMPRA 1,6 gaźnik. Instalacja gazowa najprostsza z możliwych Igen LOVATO, działa prawidłowo, jednak spory problem jest z uruchamianiem auta. Chciałbym doprowadzić do tego by paliła na samym gazie, o ile ciepła nie ma problemu, o tyle na zimno trzeba długo kręcić rozrusznikiem żeby auto odpaliło. Domyślam się że problemem jest...
Z tym podgrzewaniem świec dwa razy to bym się wstrzymał.Ogólnie instrukcja zabrania tego a i na własnej skórze się przekonałem że nowe świece(beru) krótko po takim użytkowaniu się spaliły(2 szt.). Jedź do innego mechanika skoro ten nic nie wykrył. Z tym kręceniem długo na ciepłym to chyba pompa paliwa takie objawy miała(tego nie jestem pewny, ktoś kto...
gdy jest zimny pali na dotyk jeśli nie czekam aż świece żarowe zgasną . Gdy poczekam aż zgasną wtedy trzeba strasznie długo kręcić żeby zapalił .Gdy jest ciepły to też ciężko pali
długo kręcić trzeba ciepły trzeba długo kręcić trzeba długo kręcić zimny
marantz gramofon aida64 trial version klakson kondensator
honda gx160 telefunken t32tx189dlbp
Opel Frontera A 2.4i C24NE – ustawienie aparatu zapłonowego, kąt 10° BTDC, ALDL, Motronic Renault K9K702 1.5 dCi – ciśnienie dolotowe, wartości referencyjne, diagnostyka, MAP, turbo