Również Ciebie serdecznie witamy na forum! Do sprawdzenia: - wtryski (może któryś za dużo daje na przelew) - uszczelki na zaworku przelewowym na railu (zawór jest na samym końcu rail'a (tym końcu bliżej kabiny) - sprawdź przed uruchomieniem czy w przewodach paliwowych nie pojawia się powietrze.
Witam kolegów ma mianowicie problem z Crafterem 2.5 tdi na common railu gdy temperatura spadnie koło zera nie chce zapalić trzeba bardzo długo go kręcić aby zapalił czasami to aż akumulator padnie a gdy temperatura podskoczy tylko do 5 6 stopni zapala praktycznie od strzała sprawdzany był rozrząd, pompa CR wydajność 95%, zawór regulacji ciśnienia na...
do huberta2508: Odpiąć kostkę od czujnika temperatury ,ale ,którego czujnika,ponieważ chyba są dwa ;jeden temperatury oleju w misce /ten wiem gdzie jest bo odłączałem kostkę jak silnik był powiedzmy gorący-bez efektu/,a drugi to chyba musi być od temperatury cieczy chłodzącej ,tylko gdzie on siedzi. Tak reasumujc raz jeszcze: -silnik jak jest zimny...
Witam . Mam problem z odpalaniem Zafiry 2007r 1.9 cdti 120hp jak jest zimny lub jak ostygnie . Kręci normalnie lecz trzeba długo kręcić . Po wypięciu czujnika temperatury na króćcu zapadła od strzała jak i rano jak i po ostygnięciu . Czujnik został wymieniony na nowy lecz problem nadal pozostał .
Jestem mechanikiem i potwierdzam że w przypadku diesli, problem palenia na zimnym silniku polega na zapowietrzeniu się układu paliwowego po nocy ( miałem przypadek zawieszonego zaworu zwrotnego w pompie 1,9 TDI Octavi- paliwo cofało się do przelewu i trzeba było długo kręcić zanim załapał). Warto rano popatrzeć na pęcherzyk powietrza w przezroczystej...
witam wszystkich mam megane 1,9 dti 99 rok classic. wymieniłem jej cały rozrzad wszystkie filtry oleje swiece, a ona dalej nie odpala jak silnik zimny trzeba długo kręcić zeby zaskoczyła potem jest wszystko ok normalnie chodzi świece grzeją, bylem z nią na kompie tylko ze silnik był wtedy ciepły i wykazało immobilizer nic wiecej, czy trzeba zrobic test...
Powiem Ci tak, ja nawet głowice ściągałem z pierwszego cylindra od chłodnicy i ustawiłem w gmp, później cofnelem tłok o te 6,10 mm i pompę ustawiłem żeby w tym czasie tłoczyła na ten gar paliwo. Złożyłem wszystko i ciągnik ciężko odpalił dymił z całej rury na biało gryzący dym i nie wchodził w obroty ( ustawione niby książkowo te tłoczenie 6,10 przed...
Witam, auto Renault Scenic 1.5 dCi, rocznik 2006. Jak zimny i świece żarowe się włączają to pali super od strzała. Jak już zapali i zgaszę po chwili to już muszę kręcić długo żeby zapalił jeszcze raz, jak na polu gorąco w lecie to tak samo nie chce zapalić nawet za pierwszym razem. Jak już odpali, silnik pracuje bardzo dobrze, spalanie niskie w granicach...
Nie znam się na tym dobrze ale dla mnie czujnik temperatury czy w dti lub bp wysyła sygnał do komp Jaki i czym go zastąpić na chwile żeby stwierdzić że jest zły czujnik w dti lub bp. Chcesz więcej danych silnik volvo 1.6 bp zimny trzeba długo kręcić żeby od palił nie daj przykładów co może być jak sprawdzić ten czujnik domowym sposobem. Przykład jesteś...
witam, mam problem z uruchomieniem Toyoty Starlet 92 rok silnik 1,3 12 zaworów 4X wtrysk , założony gaz/przechodzi po uruchomieniu na benzynie/. Silnik gdy jest zimny trzeba długo kręcić aż odpali, gdy jest ciepły też od razu nie łapie tylko po jakimś czasie,/próbuje złapać później nic i po kilku sekundach wchodzi na obroty/. Wymienione: świece, przewody,...
Witam Temat zakładam na prośbę kolegi. Więc proszę o wyrozumiałość. Problem dotyczy samochodu Audi 80 B4 2.0E silnik 115km kod ABK z 1991 roku minimalne wyposażenie elektryczne jedynie szyber dach. Instalacja gazowa STAG 100 Problem polega na tym ze samochód czasami ciężko pali nieważne czy zimny czy gorący czasem gaśnie po wcisnieciu sprzegla. W czasie...
Witam, od pewnego czasu mam problem z odpaleniem samochodu Astra 3h 1.9cdti 2005r. mianowicie samochód trzeba długo kręcić zdarza sie że trzeba z 10sek, na zimnym gorzej ale ciepły też nie zawsze odrazu zapali, podczas kręcenia słychać przerwy tak jakby go coś muliło, akumulator ok, egr czyszczony, filtr paliwa zmieniany, świece dobre. Ktoś miał podobny...
WITAM Mam problem z autkiem KIA CARENS 2,0 CRDI , autko zimne ciężko odpala trzeba długo kręcić około 1min. Jak ciepły to jest lepiej ale też czeba chwilę pokręcić. Błędy jakie były to P0230 - obwód pierwotny pompy paliwa i P1181 - kontrola ciśnienia na szynie paliwowej. Podczas sprawdzania w parametrach wyszło ciśnienie na listwie CR jest za niskie...
Witam . Mam Craftera 2.0 160 KM, z 2015 r. Rano zapalił od razu a jak się zagrzeje to ja mu się chce raz od razu a raz trzeba bardo długo kręcić . Komputer nie pokazuje żadnych błędów.
Przedmiot dociekań jak w tytule! Wymieniono: - akumulator nowy, - starter nowy, - świeca nowa zgodna z katalogiem, Objawy: - długo trzeba kręcić zanim się uruchomi, jak jest zimny,(sporadycznie uruchamia się od razu), - świeca mokra, - z rury wydechowej cuchnie paliwem, - gdy się uruchomi, przez chwilę dymi na lekko niebiesko. Dopala resztki nadmiaru...
No właśnie mam kłopoty z odpaleniem silnika gdy jest zimny wymienione świece żarowe na nowe 10 V, zamontowany przekaźnik do świec od opla astry który włącza świece 34 sekundy po włączeniu zapłonu oraz 34 sekundy po uruchomieniu silnika. Rozrusznik sprawny najmocniejszy jaki można zamontować w tym aucie 2,2 KW, nowy akumulator, nowy filtr paliwa, filtr...
Witam, Mam problem z Ssangyong Kyron diesel, mianowicie trzeba go bardzo długo kręcić zanim odpali albo kręcić kilka razy po ok 15 sekund - w końcu zaskoczy. Po zgaszeniu nie odpala na dotyk tylko taka sama sytuacja. Nie ma znaczenia czy jest zimny czy ciepły zawsze jest tak samo. Wymieniony juz został filtr paliwa jednak nic to nie dało. Po diagnozie...
Dzień dobry , auto nie odpala gdy jest wpięta wtyczka do czujnika w skrzyni, jak jest zdjęta pokręci chwilę i odpala . Z wpięta wtyczka brak iskry z wypięta jest.Diagnostyka błąd P0335 Obwód czujnika A położenia wału korbowego. Po odpaleniu dodaje jeszcze jeden błąd P0136 Obwód sondy lambda (rząd 1 czujnik 2 ) Rozgrzany silnik odpala prawidłowo zimny...
auto j.w. jak zimny trzeba go długo kręcić a "zaskakuje" dopiero jak się puści rozruch po kilku próbach zaskoczy ale tylko przy puszczaniu rozruchu jak ciepły pali dobrze ale też zaskakuje przy puszczaniu rozruchu tak jakby przeszkadzał mu spadek napięcia przy pracy rozrusznika. czyżby moduł zapłonowy??? kiedyś miałem coś takiego w vw ale nie widziałem...
Witam A więc tak mojego asterixa coś boli i nie mogę dojść co, ma problem z odpalaniem trzeba go długo kręcić na rozruszniku i gazu dodawać gdy odpali na benzynie trzyma 1100 obrotów niezależnie czy ciepły czy zimny silnik na gazie równo 900 wcześniej na benzynie falował na obrotach z 1000 na 900 i tak w kółko czasami gdy odpali wkręci się na 1500 obrotów...
Witam wszystkich niedawno nabyłem atego 1217 2000r i pojawił się problem z odpalaniem ale tylko na ciepłym silniku, jak jest zimny czy w mrozy odpala bez problemu na ciepłym trzeba bardzo długo kręcić albo odczekać dodam tylko ze korek od zbiornika sprawdzony co do błędów to FR 01223 INS20224 ABS13924 z góry dzięki za pomoc
jest problem z uruchomieniem silnika kiedy jest zimny lecz nie całkiem zimny bo w temperaturach -15 pali bez problemu natomiast ciepły pali od tyka to jest instalacja LOWATO rano przy temp. 10 stop. trzeba długo kręcić pozdrawiam
Witam, Mam problem z paleniem na benzynie jak silnik jest zimny (np.rano lub po dłuższym postoju) Długo trzeba kręcić a jak już złapie to pali tak jakby nie na wszystkie cylindry, szarpie, dławi go. Problem znika jak przełączę na gaz. Sprawa jest dziwna gdyż działo mi się tak przed zima natomiast przez cala zimę palił na dotyk, bez żadnych problemów...
Mam problem ze Scania 4 420 HPI. Po rozgrzaniu silnika i zgaszeniu żeby ją odpalić trzeba długo kręcić dobre 10 sekund a jak juz złapie to puści kłębek białego dymu. EDC 71. Z nocy jak silnik zimny nie ma takiego problemu. Z góry dziękuję za odpowiedź
Witam, mam problem z moim Sprinterem 518 cdi, Od jakiegoś czasu gdy silnik był ciepły ciężko odpalał. dodam że jak był zimny odpalał normalnie. problem z dnia na dzień się powiększa i w tym momencie nawet jak jest zimny nie chce odpalić, trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem żeby załapał. Jak już odpali silnik pracuje normalnie nie ma spadków mocy...
Witam mam problem z midlumka 180dci zimny pali od strzała ciepły trzeba bardzo długo kręcić 10-20s diagnostyka ciśnienia i przelewy ok wymieniony zawór na listwie pompka mechaniczną wstępną czujnik położenia wału smog w zbiorniku oczyszczony mechanicy rozkładają ręce może ktoś miał taki problem bo ręce opadaja
Witam Szanowne Forumowe Grono Mam następujący problem: Samochód to Vectra C z silnikiem 2.0 DTI rocznik 2003. Odpala pięknie gdy jest zagrzany do 90st, lub gdy jest zimny a temperatura otoczenia pozwala na włączenie się świec. W innych przypadkach trzeba długo kręcić zanim załapie. Zaobserwowałem, że objaw jest taki jakby nie miał "ssania" - zaraz po...
Witam, posiadam Mercedesa Eklasa W210 2002r. z silnikiem 2,2CDI. Mam problem z odpalaniem auta na zimnym silniku. Gdy silnik jest zimny i temperatura około 0stopni na zawnątrz, auto długo trzeba kręcić żeby odpaliło (około 10s). Ważny fakt jest taki że nie świeci się ani na chwilę kontrolka świec żarowych przed rozruchem w trakcie i po. Auto gdy już...
Czy na plaku też trzeba długo kręcić aby odpalił ? WITAM JAK JEST ZIMNY TO BARDZO DLUGO TO ZNACZY OKOLO 5 MINUT Z PRZERWAMI CHWILOWYMI NO I 1/3 PLAKA TEŻ PUJDZIE ALE JAK CIEPLY TO TYLKO MGIELKA WYSTARCZY
Witam samochód jak w opisie ciężko zapala zimny błąd sporadyczny p 0404 działanie egr. Moc samochodu w normie poza tym że trzeba długo kręcić nim zapali i to kilka razy.
Mam bardzo podobny problem ,też Golf 1,4 rocznik 95 więc odgrzewam temat i nie zakładam nowego.Otóż jak jest zimny trzeba go długo kręcić ,jak już odpali to nie równo ,po chwili jak się troszkę nagrzeje to już chodzi równiutko.Jest to silnik na wielopunktowym wtrysku ,też ma silnik krokowy ale przewody od niego nie są urwane ,przynajmniej na złączce...
witam panowie.czy ktoś wie jak skasować inspekcję olejową w aucie jak w temacie auto z roku 92 motor 4,2l wtrysk bosch motronic. aha jeszcze czasami ciężko mu zapalić jak jest zimny i trzeba go długo kręcić zanim zapali mam podejrzenia co do czujnika temperatury.a może ktos ma do niego schemat in stalacji. z góry dzięki
Witam! Przeczytałem już chyba cały internet, a wciąż nie znalazłem odpowiedzi. Auto: Felicja 1,3 MPI 68km lpg sekwencja- STAG IV Dawniej (przed założeniem gazu) zdarzało się, że auto gasło, dusiło się, lub też gasło i trzeba było odczekać chwilkę by zapaliło. Była też sytuacja, że obrotomierz skakał i samochód nie miał mocy, ale to po wymianie świec...
Witam. Panowie jest problem ze skuterem z silnikiem jak w temacie. Sprawa wygląda tak że skuter jak jest zimny bardzo ciężko zapala. Trzeba go bardzo długo kręcić rozrusznikiem, jak się zagrzeje, również ciężko zapala ale tylko z rozrusznika z kopniaka pali od razu. Wymieniony został gaźnik (KEIHIN JAPAN), ustawiony luz zaworowy 0,05 ssący i wydechowy,...
Witam. Do jakiej prędkości obrotowej powinien rozkręcić silnik rozrusznik żeby zapalił? Zimny pali ok, ale po rozgrzaniu trzeba długo kręcić - opcom pokazuje ok 250 obrotów i nie zawsze zapala. Czujnik prędkości obrotowej wymieniony na nowy oryginalny. Rozrusznik po regeneracji. Akumulator sprawny. Egr wyczyszczony. Nie gaśnie, nie szarpie, nie kopci,...
Hej , Mam problem z Corsa C 1.2 16v z 2001 r Od wczoraj zaczęła dziwnie się zachowywać Odpala w kratkę i to nie ważne czy ciepły czy zimny silnik , nieraz na strzał a następnym razem trzeba ja dość długi kręcić , dodam ze jak trzeba ja dość długo kręcić to jak już odpali nie dział obrotomierz Czujnik położenia wału ? Dzięki z góry za pomoc
Problem polega na odpalaniu, zimny pali przyzwoicie (raz na jakiś czas zdarzy się że trzeba długo kręcić). W trasie, po zgaszeniu na ciepłym silniku nie można go ponownie uruchomić, trzeba kręcić i kręcić po 10 minut. Przewód zasilający od zbiornika do filtra jest ok, kubki wymyte (były drobne opiłki), wstawiłem zaworek zwrotny na zasilaniu. Czy problemem...
Scenic 97r. 1,9dTi typ taki sam jak w pozostałych przypadkach. Mam podobny problem tylko, że nie ma różnicy czy zimny czy ciepły zawsze trzeba długo kręcić i można go odpalać w krótkich odspępach czasu. Dołożenie zaworka zwrotnego nie dało żadnego rezultatu odłączenie czujnika temperatury też nie. Zawory ok rozrząd także po odpaleniu ma normalną moc...
Witam, zacznę od początku, wszystko było ok palił ładnie tylko oleju przybywało, okazało się że gniazda od pompowtryskiwaczy wyjechane. Zdecydowałem się na regenerację głowicy, przy okazji wymiana panewek wałka rozrządu i hydropopychaczy + komplet uszczelniaczy, uszczelek i śrub. Dziś odebrałem autko od mechanika i zauważyłem problem, a mianowicie długo...
Dodam że jest to instalacja sekwencyjna i auto odpala na benzynie po nagrzaniu do temp 30stopni przełącza na gaz. Instalacja gazowa jest szczelna- sprawdzono detektorem gazu. Auto długo odpala zimny po nocy, lub ciepły po dłuższym postoju i nie zawsze. Czasami jest ok. Ale zawsze zafalują obroty jak odpali. Dodano po 2 Mam problem z odpalaniem. Samochód...
Witam,mam problem z astrą.Gdy silnik jest zimny zapala odrazu a gdy się nagrzeje to trzeba długo kręcić i dopiero po wciśnięciu gazu do końca auto odpala.Sprawdzałem błędy i nie pokazuje żadnych.Wymieniłem czujnik temp.(do Ecu) i nic nie pomogło;/
Mam problem z lanosem 1.6 16V. Otóż jak jest zimny to bardzo nierówno pracuje, co prawda pali od pierwszego ale "chodzi" nierówno i gaśnie po czym nie chce zapalać. Trzeba długo kręcić rozrusznikiem zanim znowu zapali. Jak jest ciepły wszystko niby jest normalnie. Lanos jest z gazem ale zachowuje się tak samo na gazie i na benzynie. Znajomy sprawdzał...
gdy jest zimny pali na dotyk jeśli nie czekam aż świece żarowe zgasną . Gdy poczekam aż zgasną wtedy trzeba strasznie długo kręcić żeby zapalił .Gdy jest ciepły to też ciężko pali
ASZ (PD) Od jakiegoś czasu przestał ładnie zapalać - trzeba kręcić z 3-5 sekund. Jak się trafi to i trzeba 20 sekund kręcić, wtedy niby chwyta, ale odpuszcza, aż wreszcie chwyci. Trafiają się dni że pali za każdym razem od strzała. Mechanik rozkłada ręcę bo usterka nieregularna, acz coraz częstsza. Gdy nie może odpalić i niby chwyta to podkopca na czarno....
Instalacja ma 15 lat, ponad 150 000 przebiegu, nic nie czyszczone, jedynie wymieniane filtry. Poszedłem zrobić zdjęcia i problem okazał się bardziej skomplikowany. Otóż od pewnego czasu miałem problem z zaworem na reduktorze (na zdjęciu). Próbowałem kupić - nie ma. Na czarną gumę kładłem silikon - niby trzymał, odpalał, ale po zgaszeniu zawór nie chciał...
Dzieje się tak przy każdym odpalaniu nie zależnie czy silnik jest zimny czy ciepły ? Czy przykładowo po odpaleniu jak zgasisz i próbujesz od razu odpalić to też trzeba długo kręcić czy pali normalnie a dopiero po dłuższym postoju ma ciężko zapalić ? Może po prostu schodzi paliwo i trzeba trochę pokręcić żeby zaciągnął.
Od niedawna posiadam mercedesa c-klasę 220D 97r.i mam pewne problemy z jego odpalaniem. Gdy jest zimny to pali bez najmniejszych problemów, natomiast przy ciepłym silniku trzeba długo kręcić żeby zapalił. proszę o poradę co to może być i jak sobie z tym poradzić. pozdrawiam
Pozdrawiam wszystkich. Więc o ile to dla was będzie pomocne to napisze wam o swoich doświadczeniach z naszą Omegą 2.5 TDS. Były problemy, były. Silnik zimny to aż miło tak odpalał. Po złapaniu temperatury pow 70-80 st. ni cholery za pierwszym razem nie odpalił. Trzeba było troche nim pokręcić aż w końcu zapuścił silnik - obciach jak smok. I teraz albo...
Witam i pozdrawiam miłosników motoryzacji. Mam kłopot z ROVERem 25 2.0 iDT 101km z 2000r. Otóż strasznie ciężko odpala. Nie ma znzczenia czy jest ciepły czy zimny wystarczy ze postoi 5min i juz trzeba długo kręcić zeby odpalił. chyba wszystko co mogłem zrobić zrobiłem mianowicie nowy filtr , nowe swiece, zaworek zwrotny,diagnostyka komputerowa nie wykazała...
Kolego Lukasz 506 Objawy cewki były takie że szarpał na gazie a po jakimś czasie działo się też na benzynie i był dużo słabszy.A co do twojego odpalania miałem to samo jak postał i był zimny to nie chciał palić Trzeba było długo kręcić a gdy już go raz odpaliłem i był ciepły to palił bez problemu wymieniłem reduktor i zmieniłem opaski na wężykach idących...
Bateria naładowana, rozrusznik kręci jak szalony, zresztą kręciłem również z prostownika z funkcją rozruchu. Na kanale przeleciałem przewody paliwowe, są ok. Z pompy paliwo leci, po poluzowaniu wtrysków ze wszystkich leje. Wszystkie wtyczki, masy, przekazniki wyczyszczone. Po półgodzinnym postoju trzeba dość długo kręcić by odpalił.Zostają chyba świece,...
Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem auta. Mianowicie jak samochód jest zimny odpala na dotyk natomiast gdy nagrzeje się do 90 stopni pojawia się problem, albo trzeba długo go kręcić albo w ogóle nie chce zatrybić. W aucie był rozbierany silnik, gdyż głowica była do naprawy. rozrząd został ustawiony na znaki i zablokowany. Passat palił na dotyk....
Auto jak w temacie. Nie ma problemu nawet przy -20 stopni na dworze zimny silnik odpala od strzała. Pochodzi 5 minut ( wskazówka temperatury nawet nie zdąży się podnieść ) lub przejadę 1 km gaszę auto idę do sklepu i po 5 minutach już trzeba kręcić kilka razy po 5 - 10 sekund żeby zapalił. Ogólnie lepiej zapala jak 1 raz pokręcę ok 5 sekund - wyłączam...
Witam. Mam problem taki że od kilku dni jest problem z odpaleniem czy jest zimny czy jest ciepły. Zaczęło się od tego że jak za krótko (normalnie) przytrzymałem zapłon w stacyjce to odpalił jakby nie na wszystkich tłokach albo jakby był zapowietrzony. Szarpało, trzepało i nie reagował na gaz. Trzeba było zgasić i ponownie odpalić dłużej przytrzymując...
witam jestem tu nowy i nie wiem czy dodałem dobrze post wcześniej znalazłem kilka postów odnośnie iskry w seacie ale nie doczytałem się nigdzie konkretnej odpowiedzi. Mój samochód wcześniej już miał problemy z odpalaniem trzeba było długo kręcić żeby załapał i jak był zimny to czasami potrafił szarpnąć. Teraz samochodu wcale nie mogłem odpalić i doszedłem...
Czy sprawdzałeś już kody błędów za pomocą zworki ? Ja w swojej clibrze z tym samym silnikiem miałem ten sam problem, jak zimny silnik to odpalał super, po przejechaniu kilku kilometrów cholernie długo trzeba było go kręcić żeby odpalił. Identyczną sytuacje miał niedawno mój kolega w astrze i jak się okazało walnięty był czujnik temp. Wymień czujnik...
Witam! Mam problem z moim Fiacikiem. mianowicie odpala on na benzynie i po chwili gaśnie. nie ma wysokich obrotów niskich zresztą tez. Jeżeli dodam gazu jakby go dławi. jeżeli przełączę go na gaz wtedy chodzi.Jeżeli silnik jest zimny to na gazie tez gaśnie i pózniej trzeba go długo kręcić na benzynie żeby odpalił. Ostatnio wymieniłem pompę paliwa na...
Witam, mam mały problem z tym autem, mianowicie czasami auto ma trudności z zapalaniem tzn. jak jast zimny zapali i zaraz zgaśnie, a później jest go trudno zapalić, trzeba długo kręcić rozrusznikiem, aż zapali. Na prawdę długo trzeba go trzymać na rozruszniku. Najgorzej jest zimą, bo jak zgaśnie na zimnym silniku to już go w ogóle nie można zapalić...
Witam mam problem z moim Golfem II gti z silnikiem na wtrysku digifant PB bez katalizatora. Auto sporo pali dymi na czarno rura wydechowa i świece są pokryte czarną sadzą. Jak się przyśpiesza w czasie jazdy to obroty wchodzą na max i auto samoczynnie się rozpędza mimo iż nie naciskam na pedał gazu. Zimny silnik zapala na dotyk ale rozgrzany trzeba długo...
Witam Wszystkich. Mam nietypowy problem z odpalaniem samochodu. Wszystko ma miejsce tylko na zimnym silniku, zazwyczaj po nocy lub dłuższym postoju, jak silnik ostygnie. Za każdym razem, gdy pierwszy raz odpalam samochód, silnik zaskakuje, chodzi przez chwile, obroty powoli spadają i gaśnie. Kolejne odpalenia są zależne jak mi się wydaje od ilości paliwa...
Mam problem z punto,strasznie długo trzeba kręcić żeby odpalił czy zimny czy ciepły.Akumulator ok rozrusznik ok.Sprawdziłem ciśnienie na wstępnej i przy rozruchu około 2.0bara jak zapali jakieś 2.4.Ale pompa raczej ok bo jak zacisnę przelew to rośnie prawie do 8bar.Błąd jedyny jaki rejestruje to coś ze świecami żarowymi ,obwód a przerwa czy coś takiego...
Witam Mam problem z moją Alfą . Alfa jest z 1999r 2.4JTD - problem mój dotyczy problemów z paleniem na gorącym silniku , z rana jak zimny pali z dotyku a jak sie zagrzeje to trzeba długo kręcić żeby zapalić. Drugi problem dotyczy obrotów, na jedynce ciągnie do ponad 4 tyś , na dwójce 3.5 tyś , na trójce 3 tyś i odcina dawke paliwa , a jak dociskam do...
Witam jak w temacie samochod nie wchodzi na obroty zbyt dobrze dopiero jak osiagnie ok. 3000 obr. wtedy jest ok a jak doda sie gazu z wolnych obrotow to bardzo ciezko się wkręca i tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry ( ale sprawdzane i jest ok) samochod mial wymieniony czujnik położenia walka rorządu i listwe wtryskową i spoczątku troszke lepiej...
Proszę o pomoc Audi B4 2.0E ABK Instalacja LPG II gen Witam Zaraz po zakupie ten problem nie występował pojawił się po kilku miesiącach użytkowania. Od kilku miesięcy mam problem z instalacją LPG.Mianowicie na zimnym silniku odpala bez problemów odpala oczywiście zawsze na benzynie.Po przełączeniu na gaz i przejechaniu kilku kilometrów gaszę samochód...
Witam Mam problem z samuraiem z roku 1991r na jednopunktowym wtrysku. Trzeba go bardzo długo kręcić aby odpalił na ciepłym silniku; spaliny mają czarny polot, czuć w nich paliwo; spalanie ma 30litrów na setkę. ( Jak zimny silnik pali od dotknięcia kluczyka). Świece, przewody, sonda lambda, czujnik temperatury płynu chłodzącego z zieloną kostką wymienione...
Witam wszystkich to mój pierwszy post tutaj także proszę o wyrozumiałość. Moim problemem z którym nie mogę sobie już w żaden sposób poradzić jest to że auto bardzo ciężko pali i zalewa ją na rozgrzanym silniku. Mianowicie wygląda to tak, gdy silnik jest zimny trzeba go kręcić około 30 sekund zanim odpali ale chodzi dobrze dopóki się nie rozgrzeje. Na...
Witam Podejrzewam kable WN i cewke w moim aucie jako przyczyne takich zachowań: - długo trzeba kręcić w przypadku 98% odpalań po postoju dłuższym niż 20 minut (obojętne czy silnik zimny czy ciepły); choć czasem po staniu 2-3 dni załapie od razu - zawsze leniwie wstają obroty, tzn silnik odpala ma 300 rpm... potem 500 rpm... 1000 i schodzą na książkowe...
Witam. Jestem od niedawna posiadaczem Opla astry II 1,7 CDTI diesel 2003 rok. Mam taki problem. Jak jest zimny samochód po całej nocy i jadę do pracy to odpala bez problemu ale jak pojadę kilka kilometrów, się zagrzeje i temperatura otoczenia jest około 30 stopni i go zgaszę i chcę ponownie zapalić to strasznie ciężko odpala, strasznie długo trzeba...
Witam! Posiadam Uniaczka z 2002 r. 1.0 Fire 45km. Pewnego razu podczas normalnego uruchamiania silnik zgasł (być może o pół sekundy z krótko przytrzymałem kluczyk) i miałem problem z odpaleniem - trzeba bardzo długo kręcić (10 sek a może i więcej) i dopiero zapalił, ale jakby się trochę dławił (pewnie zalane świece) i dopiero po kilku chwilach i dodaniu...
Mam problem z lanosem 1.6 16V. Otóż jak jest zimny to bardzo nierówno pracuje, co prawda pali od pierwszego ale "chodzi" nierówno i gaśnie po czym nie chce zapalać. Trzeba długo kręcić rozrusznikiem zanim znowu załapie. Jak jest ciepły wszystko niby jest normalnie. Lanos jest z gazem ale zachowuje się tak samo na gazie i na benzynie. Znajomy sprawdzał...
Witam. Mam pewien problem z Fiatem UNO Silniki 1.4, 69KM. Rok produkcji: 1995 Przebieg: 178tys, w tym 90tys na LPG (gaz założony w 2002 roku) Objawy są następujące. Teraz jak jest zimny silnik, temp. poniżej -2st.C Odpalam na benzynie gdyż jak palę na gazie to kręci rozrusznik i nie może wskoczyć na gaz, świeci się czerwona dioda, i pali dopiero jak...
Witam, auto jak w temacie rocznik 2000 wersja 1 commonraila(z pompą w baku) producent bosch(innych i tak nie było chyba). Auto ciężko zapala, trzeba dość długo kręcić rozrusznikiem by zapaliło. Gaśnie podczas jazdy, raz na pół godzinny mniej więcej po chwili można zaplić i znowu jedzie. Czy ciepły czy zimny obojętnie. Komputer wyrzuca: P0191- Cisnenie...
Witam panów mechaników i elektryków. Mam problemm taki że moje audi trzeba długo kręcić w temp około 0 stopni,jeśli jest minimalnie zimniej to już grzeją świeczki i pali od strzała. Zleksza sie zawiodłem bo jak zdejme korek spustowy oleju to troche dmucha,jak wyciągne bagnet to nic nie dmucha,pozatym autko przyjechało niedawno z niemiec, na liczniku...
Witam. Wiem że problem znany ale objawy trochę inne. Od czterech lat posiadam vectre b 2.0 dti. Po zakupie rano ciężko paliła i była trochę mułowata. Wymieniłem aku i z odpalaniem było ok. Po jakimś czasie problem powrócił, podjechałem do elektryka, podłączył komputer, pamiętam że Opcomem zmienił ustawienia kąta wtrysku i EGRu. Auto zrobiło się zrywniejsze....
Witam wszystkich, mam prośbę o pomoc bo już tracę wiarę w fachowość warsztatu z którego usług korzystam, postaram się dokładnie opisać co się działo może to podpowie: w zeszłym roku w trakcie jazdy zaczął dochodzić metaliczny odgłos(stuki) z komory silnika, przejechałem z takim stanem około 50km nie było utraty mocy nic tylko dźwięk równo narastał z...
Pierw diagnostyka komputerowa pełna, błędy i wartości rzeczywiste.
Zmierz ciśnienie sprężania, może być tak że silnik jest zużyty i regulator próbując utrzymać obroty mocno podnosi dawkę . Ładnie zapała zimny czy długo kręcisz?
Dzień dobry Panowie. Problem jak w tytule. Wymienione świece , wymieniony filtr paliwa . Auto czy zimne czy rozgrzane , długo kręci aby odpalić. Jakieś sugestie ?
Witam posiadam opla vectre b diesel osiemdziesiąt pare koni i mam taki problem ze zimny kreci tak gdzies okolo 8 sekund zanim zapali a jak juz zapali to obroty spadają tak jak by przygasał czasami nawet zgasnie.Jak juz pochodzi obroty robią sie ok i jazda tez jest normalna.I jak zgasze po jezdzie to nie chce zapalic.Mysle nad czujnikiem wału korbowego...
Witam mam problem z odpalaniem silnika czy silnik zimny czy ciepły długo kręci zanim odpali dotychczas co udało mi się sprawdzić i wymienić to świece żarowe moduł świec żarowych,dodam że po odłączeniu czujnika temperatury płynu odpala od strzala,pacjent to Fiat Croma 1.9jtd 150km.co może być przyczyną tej usterki proszę o porady...
Obstawiam uszkodzony termostat lub zapowietrzony układ chłodzenia. Stan płynu w zbiorniczku wyrównawczym sprawdziłeś?
Jak długo musisz kręcić rozrusznikiem na zimnym?
Ja to zawsze zaczynam od aktualizacji oprogramowania w sterowniku. Często są właśnie opisane jako "utrudniony rozruch na zimno"
No, będę musiał to sprawdzić, bo czujnik temperatury płynu jest nowy.
Ładowarka kramer 580, ciężko odpala jak zimny -długo trzeba kręcić i dymi na biało. Jak maszyna już popracuje i silnik jest ciepły to odpala bezproblemowo. Latem przy wysokich temperaturach ok 30'C maszyna przy zimnym silniku odpala znacznie lepiej.
Używany czujnik kupisz za 20zł, miałem taki sam przypadek w Leonie na mrozie nie palił, trzeba było długo kręcić, jak się podgrzał wszystko działało. Przeważnie takie objawy to czujnik położenia wału, jak będzie cieplej na dworze to będzie działał :) Możesz zmierzyć oporność na zimnym, a później na ciepłym. Ja miałem tak że jak był zimny i ruszałem...
świece sprawdzałem miernikiem wszystkie 4 sztuki są sprawne. jak jest ciepły i zimny długo kręci Dodano po 21 Program VAS 5054a
Świeczki sprawne?
Jeśli nie masz gazu i nie robisz dużych przebiegów to nie ma tragedii, nie wiadomo tylko w jakim stanie są przewody. Ale zacząłbym od założenia zaworu zwrotnego najpierw w jednym miejscu, jeśli nie pomoże to w drugim. Niektórzy zakładają też przeźroczyste przewody paliwowe żeby zobaczyć czy nie ma pęcherzyków powietrza. Warto też sprawdzić czujnik temperatury...
Witam, mam problem z moim Audi A4 1.9 tdi 90KM z roku 1999. Rano odpalając samochód gdy jest zimny, trzeba go długo kręcić ok. 5 sek i gdy zapali zaczyna go telepać i kopci na siwo. Silnik jak jest rozgrzany pali na dotyk. W czym może tkwić problem?
Witam, Od niedawna pojawił się następujący problem w moim Audi A3 8V 2.0 TDI 150 KM, 2017 rok. Przy rozruchu silnika, bez znaczenia czy ciepły, czy zimny, auto od czasu do czasu długo kręci przy starcie. Dotychczas opalało od razu bez problemu. Teraz ten problem zdarza się czasami. Co to może być?
Podeprzyj ją faktami. Zgoda ale tylko na priv. popularna sekwencja jest prosta w serwisowaniu A ile kosztuje przeciętnie taka usługa i jak często ?
no i mam nowy problem a mienowicie po wymianie czójnika temp wsio gra tylko aby uruchpmić zimny silnik trzeba teraz długo krecic ok nawet 10 sekund zaczyna mnie to draznic co moze być przyczyną ? 2 pytanie czy biegunowość kabli sterujących wtryskiwacz dodatkowy ma jakies znaczenie jezeli tak to jak rozpoznać gdzie plus a gdzie minus??
Witam, zakupiłem nie dawno Nissana Atleon z 2001r 3,0 motor. Silnik na zwykłej pompie nie CR. Mam problem, czy zimny czy ciepły kręci długo, np 3-4 przekręci i dopiero odpali. Wymieniono: czujnik położenia wału, filtry oil ON, chłodnica, termostat. Dodam że czasem załączy się CHECK a czasem nie. Podłączając kompa nic nie wyskoczy. Gdy się zaświeci CHECK...
Witam. Renault Master 2004 rok 2.5 DCI 120 200.000km Mam problem z odpaleniem rano w szczególności jak jest zimno, trzeba długo kręcić rozrusznikiem aż załapie. kiedyś nie miałem tego problemu auto paliło na dotyk. -sprawdzony czujnik temperatury, -wymienione świece żarowe. przypuszczam że może być to związane z elektroniką. jak ktoś ma jakis pomysł...
wymieniłem zaworek i sytuacja się nieco poprawiła, teraz już jest możliwość uruchomienia jej na zimno ale trzeba długo kręcić i trzymać wciśnięty pedał gazu wtedy powoli łapie, czy ktoś jeszcze ma jakieś pomysły?
Ciepły czy zimny ?
Witam. Problem z rozruchem Toledo 2, auto długo kręci zanim zapali, zimny ok 4-5sekund a jak jest ciepły dłużej. Jak odpali silnik ładnie pracuje, obroty nie falują. Co może być przyczyna?
Witam Samochód to FIAT TEMPRA 1,6 gaźnik. Instalacja gazowa najprostsza z możliwych Igen LOVATO, działa prawidłowo, jednak spory problem jest z uruchamianiem auta. Chciałbym doprowadzić do tego by paliła na samym gazie, o ile ciepła nie ma problemu, o tyle na zimno trzeba długo kręcić rozrusznikiem żeby auto odpaliło. Domyślam się że problemem jest...
Mam e46 z 2001r silnik N42B20A. Problem polega na tym że auto nie chce zapalić jak jest zimne. Trzeba długo kręcić aż wreszcie załapie a z koleji jak juz odpali to bardzo ciężko wchodzi na obroty. Dopiero po rozgrzaniu działa prawidłowo i juz normalnie odpala. Komputer pokazywał błąd czujnika wałka zaworów ssących, który wymieniłem i nic to nie pomgło....
trzeba długo kręcić zimny ciepły trzeba długo kręcić ciepła trzeba długo kręcić
symbole mechaniczne czujnik temperatura honda accord cruiser sterownik
pralka samsung napięcie miedzyfaowe
Privileg Sensation 9415 – kod E40 po włączeniu start, błąd blokady drzwi Jak rozkręcić zapieczone aluminiowe złącze śrubowe z drobnym gwintem – preparaty, metody, narzędzia