Ja to zawsze zaczynam od aktualizacji oprogramowania w sterowniku. Często są właśnie opisane jako "utrudniony rozruch na zimno"
Pierw diagnostyka komputerowa pełna, błędy i wartości rzeczywiste.
Zmierz ciśnienie sprężania, może być tak że silnik jest zużyty i regulator próbując utrzymać obroty mocno podnosi dawkę . Ładnie zapała zimny czy długo kręcisz?
Również Ciebie serdecznie witamy na forum! Do sprawdzenia: - wtryski (może któryś za dużo daje na przelew) - uszczelki na zaworku przelewowym na railu (zawór jest na samym końcu rail'a (tym końcu bliżej kabiny) - sprawdź przed uruchomieniem czy w przewodach paliwowych nie pojawia się powietrze.
Witam posiadam opla vectre b diesel osiemdziesiąt pare koni i mam taki problem ze zimny kreci tak gdzies okolo 8 sekund zanim zapali a jak juz zapali to obroty spadają tak jak by przygasał czasami nawet zgasnie.Jak juz pochodzi obroty robią sie ok i jazda tez jest normalna.I jak zgasze po jezdzie to nie chce zapalic.Mysle nad czujnikiem wału korbowego...
Kolego jak widać sprzęt jest wiekowy,przydała by się kompleksowa diagnostyka.Na początek czy grzeje świeca w kolektorze dolotowym ,jak odpala przy użyciu pompki paliwa.Jest to układ CR uszkodzenie chociażby jednego wtryskiwacza może skutkować podobnymi objawami ,wykonać próbę przelewową.Jakie sprężanie i luzy zaworowe.W tym roczniku diagnostyka była...
Dzień dobry Panowie. Problem jak w tytule. Wymienione świece , wymieniony filtr paliwa . Auto czy zimne czy rozgrzane , długo kręci aby odpalić. Jakieś sugestie ?
Witam mam problem z odpalaniem silnika czy silnik zimny czy ciepły długo kręci zanim odpali dotychczas co udało mi się sprawdzić i wymienić to świece żarowe moduł świec żarowych,dodam że po odłączeniu czujnika temperatury płynu odpala od strzala,pacjent to Fiat Croma 1.9jtd 150km.co może być przyczyną tej usterki proszę o porady...
Jak długo musisz kręcić rozrusznikiem na zimnym?
Witam. Mam problem z Vectrą C 1.8 benzyna gaz. Na zimnym silniku długo kręci, żeby odpalić a na ciepłym odpala bez problemu.
to jest mechaniczny wtrysk?
Na zimnym trzeba długo kręcić żeby zapalił
witam wszystkich mam megane 1,9 dti 99 rok classic. wymieniłem jej cały rozrzad wszystkie filtry oleje swiece, a ona dalej nie odpala jak silnik zimny trzeba długo kręcić zeby zaskoczyła potem jest wszystko ok normalnie chodzi świece grzeją, bylem z nią na kompie tylko ze silnik był wtedy ciepły i wykazało immobilizer nic wiecej, czy trzeba zrobic test...
Ładowarka kramer 580, ciężko odpala jak zimny -długo trzeba kręcić i dymi na biało. Jak maszyna już popracuje i silnik jest ciepły to odpala bezproblemowo. Latem przy wysokich temperaturach ok 30'C maszyna przy zimnym silniku odpala znacznie lepiej.
Nie znam się na tym dobrze ale dla mnie czujnik temperatury czy w dti lub bp wysyła sygnał do komp Jaki i czym go zastąpić na chwile żeby stwierdzić że jest zły czujnik w dti lub bp. Chcesz więcej danych silnik volvo 1.6 bp zimny trzeba długo kręcić żeby od palił nie daj przykładów co może być jak sprawdzić ten czujnik domowym sposobem. Przykład jesteś...
Popuszczają ci wtryski gazowe w kolektor. Zakręć butlę pojeżdzij tyko na pb i zobacz rano jak rozruch.
świece sprawdzałem miernikiem wszystkie 4 sztuki są sprawne. jak jest ciepły i zimny długo kręci Dodano po 21 Program VAS 5054a
witam, mam problem z uruchomieniem Toyoty Starlet 92 rok silnik 1,3 12 zaworów 4X wtrysk , założony gaz/przechodzi po uruchomieniu na benzynie/. Silnik gdy jest zimny trzeba długo kręcić aż odpali, gdy jest ciepły też od razu nie łapie tylko po jakimś czasie,/próbuje złapać później nic i po kilku sekundach wchodzi na obroty/. Wymienione: świece, przewody,...
Witam Was, moja Astra H 1.7 CDTI ma kłopoty z odpalaniem, długo kręci, niemalże graniczy to z cudem, patrzyłem interfejsem i nie ma błędów z silnikiem, jedynie U2100, U2113, U2116, U2140, U2117. Opiszę również anomalię, mianowicie podczas upałów auto nie odpala całkowicie, jedynie przy pomocy plaka. Mechanik mówi, że do wymiany jest moduł CIM. Co o...
Witam! Problem dotyczy Astry 1.7 CDTI 100KM. Przebieg 260000km Rano (temperatra na zewnątrz 18stopni) gdy silnik jest zimny, musi długo kręcić, zachłyśnie się i załapie. Z tylu z rury wydechowej wydobywa się dużo białego dymu o zapachu niespalonej ropy. Gdy temperatura spada poniżej 10 stopni silnik pali o wiele lepiej, podejrzewam że załączają się...
Mam e46 z 2001r silnik N42B20A. Problem polega na tym że auto nie chce zapalić jak jest zimne. Trzeba długo kręcić aż wreszcie załapie a z koleji jak juz odpali to bardzo ciężko wchodzi na obroty. Dopiero po rozgrzaniu działa prawidłowo i juz normalnie odpala. Komputer pokazywał błąd czujnika wałka zaworów ssących, który wymieniłem i nic to nie pomgło....
Witam, mam problem z moim Audi A4 1.9 tdi 90KM z roku 1999. Rano odpalając samochód gdy jest zimny, trzeba go długo kręcić ok. 5 sek i gdy zapali zaczyna go telepać i kopci na siwo. Silnik jak jest rozgrzany pali na dotyk. W czym może tkwić problem?
Podeprzyj ją faktami. Zgoda ale tylko na priv. popularna sekwencja jest prosta w serwisowaniu A ile kosztuje przeciętnie taka usługa i jak często ?
Witam, ja taki objaw miałem kiedyś w P406, kontrolka świec gasła ale długo kręcił zanim odpalił na zimnym. Wymieniłem świece żarowe na nowe i problem zniknął.
Ale nadal długo kręci zimny i dym wali biały? U mnie też opuznilem i pali dym na zimnym jest ale ciepły zero dymu tylko przygazowka i czarnego puści .czyli normalnie
Witam mam podobny problem z e34 jak silnik rozgrzany to czasami nie chce zapalić a rano na zimnym trzeba długo kręcić może ktoś pomoże czytałem że to jest ich wada
Witam Tak samo miałem problem z odpaleniem mojego Seata z rana zawsze jak był zimny, rozrusznik musiał długo kręcić aby auto odpaliło, natomiast jak było ciepło to wszystko ok, wymontowałem wieczorem cewkę zapłonową i zabrałem ją do mieszkania gdzie miała ciepło, z rana udałem się do auta, zamontowałem cewkę i bez problemu autko odpaliło. W pierwszej...
Witam, zakupiłem nie dawno Nissana Atleon z 2001r 3,0 motor. Silnik na zwykłej pompie nie CR. Mam problem, czy zimny czy ciepły kręci długo, np 3-4 przekręci i dopiero odpali. Wymieniono: czujnik położenia wału, filtry oil ON, chłodnica, termostat. Dodam że czasem załączy się CHECK a czasem nie. Podłączając kompa nic nie wyskoczy. Gdy się zaświeci CHECK...
kiedy uruchamiam zimny silnik to bardzo długo kręci ale wystarczy że pokręcę chwilkę(ok 3 obrotysilnika) puszczę i sproboje jeszcze raz zapali od razu
Witam, Od niedawna pojawił się następujący problem w moim Audi A3 8V 2.0 TDI 150 KM, 2017 rok. Przy rozruchu silnika, bez znaczenia czy ciepły, czy zimny, auto od czasu do czasu długo kręci przy starcie. Dotychczas opalało od razu bez problemu. Teraz ten problem zdarza się czasami. Co to może być?
Witam , pacjent A6 C5 2.5 TDI V6 180 Q z 01r. Problem z zimnym rozruchem długo kręci zanim odpali,świece sprawdzone dobre ,napięcie dochodzi ,jak czujnik temperatury odłączyłem to świece grzało chwilę dłużej ale auto odpaliło na strzała,auto nie za powietrza się nie widać pęcherzy powietrza w przewodzie. Wymieniałem uszczelki pod klawiaturami wałki...
No właśnie mam kłopoty z odpaleniem silnika gdy jest zimny wymienione świece żarowe na nowe 10 V, zamontowany przekaźnik do świec od opla astry który włącza świece 34 sekundy po włączeniu zapłonu oraz 34 sekundy po uruchomieniu silnika. Rozrusznik sprawny najmocniejszy jaki można zamontować w tym aucie 2,2 KW, nowy akumulator, nowy filtr paliwa, filtr...
To jakz tym czujnikiem jak ciepły silnik to zapala a jak zimny to z problemami (trzeba długo kręcić ok 20 sek lub kilka razy )
auto j.w. jak zimny trzeba go długo kręcić a "zaskakuje" dopiero jak się puści rozruch po kilku próbach zaskoczy ale tylko przy puszczaniu rozruchu jak ciepły pali dobrze ale też zaskakuje przy puszczaniu rozruchu tak jakby przeszkadzał mu spadek napięcia przy pracy rozrusznika. czyżby moduł zapłonowy??? kiedyś miałem coś takiego w vw ale nie widziałem...
o trwałości wiem, pogodzę się z tym. Przycisk jest ale na zimnym motorze nadal trzeba długo kręcić
To nie są jakieś screeny z internetu tylko moje tankowania auta o którym mowa w tym temacie. Mam taki nawyk, że notuje kaxde tankowanie we wszystkich moich autach na motostat. Jestem przekonany że coś jest nie tak z silnikiem. Mam też problem z odpalaniem. Teraz odpala prawidłowo ale zimą zimny silnik trzeba dość długo kręcić. Wrażenie jest takie jak...
Ostatnio miałem podobnego pacjenta silnik BJB, poprawiłem mapę i pali od strzała, jak by był był czujnik g40 to by i na zimnym długo kręcił.
Witam mam problem z moim Deutzem mianowicie długo kręci na zimnym i tak samo jak jest rozgrzany bez różnicy ile popracuje. Wie ktoś w czym może leżeć problem ?
Jak masz możliwość to sprawdz powrót paliwa z szyny podczas odpalania nie moze wypływać paliwo jeżeli wypływa to zawór sterowania ciśnieniem do wymiany
Witam, mam problem z odpaleniem auta, jest to hyundai i30 1.6 crdi. Akumulator jest dobry świece i rozrusznik były niedawno wymieniane, na zimnym długo kręci, dzięki za podpowiedzi
Używany czujnik kupisz za 20zł, miałem taki sam przypadek w Leonie na mrozie nie palił, trzeba było długo kręcić, jak się podgrzał wszystko działało. Przeważnie takie objawy to czujnik położenia wału, jak będzie cieplej na dworze to będzie działał :) Możesz zmierzyć oporność na zimnym, a później na ciepłym. Ja miałem tak że jak był zimny i ruszałem...
Przed palil bardzo ładnie. Po wymianie rozrusznik kręci super ale silnik cięzko odpala (zarówno na ciepłym jak i zimnym). Długo trzeba kręcić. Świece sprawne. Prosze o rade.
Fajnie ze jeszcze ktoś się interesuje a nie tylko pisze docinki w stylu oddaj do fachowca ... . Ja chwilowo uporałem się z problemem, mianowicie zakupiłem na allegro gniazdo identyczne jak te które łączy się z wtykiem czujnika obrotów ,do tego zakupiłem trzy żyłowy przewód 3x1 w ekranie do aparatury pomiarowej i wykonałem nową wiązkę od komputera silnika...
Witam. Problem z rozruchem Toledo 2, auto długo kręci zanim zapali, zimny ok 4-5sekund a jak jest ciepły dłużej. Jak odpali silnik ładnie pracuje, obroty nie falują. Co może być przyczyna?
Witam . Mam problem z odpalaniem Zafiry 2007r 1.9 cdti 120hp jak jest zimny lub jak ostygnie . Kręci normalnie lecz trzeba długo kręcić . Po wypięciu czujnika temperatury na króćcu zapadła od strzała jak i rano jak i po ostygnięciu . Czujnik został wymieniony na nowy lecz problem nadal pozostał .
Mam bardzo podobny problem ,też Golf 1,4 rocznik 95 więc odgrzewam temat i nie zakładam nowego.Otóż jak jest zimny trzeba go długo kręcić ,jak już odpali to nie równo ,po chwili jak się troszkę nagrzeje to już chodzi równiutko.Jest to silnik na wielopunktowym wtrysku ,też ma silnik krokowy ale przewody od niego nie są urwane ,przynajmniej na złączce...
Dzień dobry , auto nie odpala gdy jest wpięta wtyczka do czujnika w skrzyni, jak jest zdjęta pokręci chwilę i odpala . Z wpięta wtyczka brak iskry z wypięta jest.Diagnostyka błąd P0335 Obwód czujnika A położenia wału korbowego. Po odpaleniu dodaje jeszcze jeden błąd P0136 Obwód sondy lambda (rząd 1 czujnik 2 ) Rozgrzany silnik odpala prawidłowo zimny...
Zrób porządnie rozrusznik. Rozrusznik to nie tylko szczotki, Ty nie musisz tego wiedzieć, ale mechanik powinien.
Witam. Czy udało się rozwiązać problem? Mam podobną sytuację w c 200, też z lpg sekwencja, na gazie zrobione 50 tys, wszystko wymieniane na bieżąco. I od jakiegoś czasu raz pali na dotyk, a coraz częściej kręci długo i niezależnie czy ciepły czy zimny. Jak długo pokręci i odpali to śmierdzi do tego benzyną. nie mogę znaleźć przyczyny z góry dzięki za...
A ja koledzy powiem wam że stawiam na rozrusznik (jego zwarcie) , a dlaczego bo był u mnie sharan ,co prawda w dieslu i zachowanie takie samo Zimny trach pali ciepły długo kręci Dla pewności jak nie chcę zapalić to weź go na pcha i zobaczysz jak pięknie zagada
Witam niedawno kupiłem Nissana Note 1.5 Dci 63 kW tj. 86 km. Problem wygląda tak, że przy każdym odpaleniu auta czy zimne czy ciepłe trzeba długo kręcić (ok 5 sek) nim odpali. Czym to może być spowodowane dodam jeszcze ze Notek ma przejechane 130 000 km
Posiadam Peugeota 307 2.0 hdi, 90 km, mam problem z odpalaniem. Tak na ciepłym i na zimnym silniku. Długo trzeba kręcić żeby odpalił. W aucie były już wymienione świece żarowe, akumulator, wtryskiwacze, regulator ciśnienia paliwa, sprawdzany był rozrusznik i jest ok, była robiona kompresja na zimnym silniku. Co mogę jeszcze zrobić waszym zdaniem. Stawiam...
witam panowie.czy ktoś wie jak skasować inspekcję olejową w aucie jak w temacie auto z roku 92 motor 4,2l wtrysk bosch motronic. aha jeszcze czasami ciężko mu zapalić jak jest zimny i trzeba go długo kręcić zanim zapali mam podejrzenia co do czujnika temperatury.a może ktos ma do niego schemat in stalacji. z góry dzięki
na zimnym ani na benzynie ani na gazie długo trzeba krecic pare razy długo to załapie.Wymieniłem palec przewody i dalej tak samo .Może ktoś pomoze bo mam już dość tego samochodu a i jeszcze jak się jedzie to złapie 2500 obrotów i trzyma ale to 2 problem odpalenie to najgorszy problem
Witam. Mam problem z Oplem Merivą 1.7 CDTI z 2003 roku, silnik Z17DTH, ciężko odpala gdy jest zimny, trzeba kręcić dość długo a jak załapie to pracuje na 2-3 cylindrach. Po dodaniu gazu chodzi normalnie na wszystkie. Po zgaszeniu-nieważne czy ciepły czy zimny- nie można odpalić. Trzeba poczekać około 1-2 godziny i znowu odpala z oporami. Brak błędów....
mam problem z rozruchem przy zimnym silniku długo trzeba kręcić a silnik w tym czasie powoli załapuje. Zapłon jest ustawiony prawidłowo, ciśnienie jeszcze ujdzie, wtryski bedę miał nowe - stare leją. Czy ktoś wie jak działa urządzenie rozruchowe - coś jak ssanie w benzyniaku.
Kiedyś miałem taki przypadek w moim widlaku że jak był zimny to palił jak złapał temperaturę to ciężko odpalał, musiałem go długo kręcić, i okazało się że reduktor pad. Po wymianie parownika było wszystko ok.
Nabyłem Scanie 94 z 1997 r. 220KM. Mam problem na ciepłym silniku pali OK. Na zimnym trzeba ją długo kręcić. Silnik wydaje się być OK, nie garuje siłę ma, nie kopci. Przy zapalaniu miga lampka świecy żarowej. Pierwsza moja Scania z takim silnikiem, do tej pory miałem silniki 400,380,420 (te na zimnym odpalały na dotyk). Może ktoś coś podpowie.
Witam. Posiadam TGB 101S i problem taki, że jak jest zimny, długo kręci żeby odpalił. Jak wleję strzykawką do gaźnika zapali od razu, tak jak by nie mógł paliwa zaciągnąć. Jak już odpali, to pali na dotyk. Drugi problem to taki, że jakieś 4 sekundy pochodzi na wysoki obrotach i gaśnie. Puszczę gaz, pochodzi na wolnych obrotach jakieś 20 sekund i znowu...
Witam :) Mam problem z Peugeotem Boxerem, który od jakiegoś czasu ciężko pali jak jest zimny (tzn.pierwsze odpalenie po nocy). Długo kręci aż trzeba użyć plaka żeby odpalił. Jest to silnik na świecy płomieniowej, która miesiąc temu wymieniłem na nową. Przekaźniki również są nowe i z tego co zauważyłem obserwując tą świece to raz ona grzeje a raz nie...
Dziękuję za podpowiedź. A jakim sprzętem do Mercedesa można coś sprawdzić (jeśli to nie tajemnica)? Chciałem obadać licznik bo już nie wiem gdzie szukać rozwiązania problemu. Problem jest z odpalaniem auta jak jest zimne (rano). Trzeba długo kręcić by zapaliło. Świece żarowe sprawne. Zostały wymienione z innego LT który pięknie pali: przekaźnik świec,...
Długo kręci na zimnym czy ciepłym silniku?
Golf III 93r, 2.0, 115kM, 2E, Digifant Witam Mam problem z odpalaniem auta: Bez różnicy czy silnik jest ciepły czy zimny trzeba go długo „kręcić” żeby odpalił. Jak się go „kręci” efekt jest taki jak by stopniowo zaskakiwał aż do odpalenia. Nieraz odpali od „dotknięcia” ale na 95% odpaleń wygląda jak wyżej. Podczas...
Witam.Mam problem z audi a3 1.9 tdi 130 km który polega na tym że gdy silnik jest zimny długo kręci zanim odpali.Gdy zapali przez chwilę dosyć mocno dymi i nie równo chodzi.Gdy trochę się rozgrzeje pali od strzała i dymienie ustępuje,moc ma przyspiesza dobrze.Myślałem że może się zapowietrza i nawet podłączyłem mu paliwo z bańki na krótko prosto do...
Witam, posiadam Zipp Simpli 2t i problem jest w tym że gdy silnik jest ciepły i go zgaszę i po 3 minutach czy 10 min chce zapalić to bardzo długo kręci rozrusznikiem, na zimnym pali od razu dlaczego?
Witam. Zakupiłem to autko kilka dni temu. Niestety jak wracałem wjechałem w dużą kałużę przez co przylało świece i kilka kilometrów przejechałem z silnikiem pracującym na 3 cylindry. Od tego czasu auto na zimnym silniku długo kręci a jak zapali świeci się check. Po rozgrzaniu się silnika i skasowaniu błędów problem znika aż do ostygnięcia. W sterowniku...
Proszę o pomoc. Samochód odpala jak jest zimny. Jak się zagrzeje i wyłączy się silnik to bardzo długo kręci i odpali albo nie. Trzeba odczekać trochę czasu żeby się wychłodził i dopiero można odpalić. Auto jest po wymianie wszystkich filtrów.
Posiadam Peugeota 106 I 1.4i 75 KM z instalacją gazową II generacji. Problemem jest to, że silnik nie od razu odpala na zimnym silniku. Kręci około 5 sekund. Gdy już zapali, to drugie i kolejne odpalanie jest w porządku. Sprawdzałem wszystko co możliwe i ręce opadają. Może ktoś z kolegów ma jakieś pomysły???
Jakiej firmy to nie powiem tester. Błędy pojawiają się na zapłonie odrazu i nie ma możliwości skasowania ich.Dodam że auto też zimne od 2 dni strasznie ciężko pali. Bardzo długo trzeba kręcić zanim odpali. Wkręca się też tylko do 35000 obrotow
Peugeot 106 z 1992 silnik 1.0 ciężko odpala kiedy silnik jest zimny. tj muszę dość długo kręcić aby załapał. Tak to chodzi dobrze. Jak myślicie gdzie tkwi usterka? Proszę uzupełnić tytuł tematu - Regulamin, p.11, oraz podać więcej danych dot. silnika.
Witam. Kolejny trudny delikwent na warsztacie... OPEL Meriva 1.3 cdti 2005 75 KM Zimne auto trzeba długo kręcić by odpaliło, jak silnik zaskoczy pracuje równo, nie dymi, praktycznie żadnych zastrzeżeń. Gdy już odpali i pochodzi kilka sekund odpala z dotyku. Jednak gdy się nagrzeje to również ma kłopoty. Silnik daje znaki życia ale jakgdyby na jednym...
Witam, mam problem z c 360 3p a mianowicie, oddałem pompę wtryskową oraz wtryskiwacze do regeneracji oraz ustawiania. Okazało się że pompa była w bardzo złym stanie i jej regeneracja pochłonęła 1000 zł wtryski także były w podobnym stanie. Po założeniu regenerowanego zestawu traktor pracuje poprawnie problem jest z rozruchem na zimnym silniku długo...
Witam, mam problem z moim Sprinterem 518 cdi, Od jakiegoś czasu gdy silnik był ciepły ciężko odpalał. dodam że jak był zimny odpalał normalnie. problem z dnia na dzień się powiększa i w tym momencie nawet jak jest zimny nie chce odpalić, trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem żeby załapał. Jak już odpali silnik pracuje normalnie nie ma spadków mocy...
Mi na zimnym ciężko pali (długo kręci) mimo mocniejszego rozrusznika z przekładnią od stilo. Po odpaleniu przez kilkadziesiąt sekund kopci na siwo i słychać, że przerywa jeden cylinder. Poza tym jeździ bardzo dobrze prędkości rzędu 170km/h rozwija bez problemu. No to na bank identyczne objawy jakie były u mnie w "późniejszym" okresie usterki, zachowywał...
Wiem że może odkopałem dinozaura ... ale.... Do rzeczy. Jeśli zimny silnik kręci się długo aby odpalił a po zgaszeniu zapala od razu to spotkałem się raz z takim przypadkiem a wina leżała po stronie rozrusznika. Wymiana szczotek i czyszczenie komutatora rozwiązało sprawe. Wiem że wiadomość stara jak węgiel ale może przyda się jak ktoś będzie szukał.
witam na cieplym i zimnym tak samo pali?
Witam. Mam problem z mitsubishi pajero 2.8 diesel. Kupiłęm go parę dni temu więc dopiero się zagłębiam w temat. Otóż auto zimne lub ciepłe bardzo długo kręci zanim zapali. Świece były padnęte więc wymieniłem na nowe, prąd dochodzi do nich. Filtr paliwa nowy ale po odkręceniu przewodu na wtrysku i kręceniu silnika bardzo mało ropy leci. Domyślam się...
Kupiłem nissana x trial z 2003 roku, ciężko pali trzeba długo kręcić, oraz nietrzyma obrotów jaka może być przyczyna
Witam. Mam Sharan-a i problemy z odpaleniem. Czasem pali od strzała, a czasem trzeba długo kręcić. Nie ma różnicy czy jest zimny silnik czy zagrzany.
Witam.Auto jak w temacie ciężko odpala zimny(po postoju)-długo kręci,kopci-pochodzi chwilkę i pali na strzała .Dotychczas sprawdzone:pompa podająca paliwo sprawna,brak powietrza w przewodzie zasilającym,świece sprawne i grzeją,czujnik temperatury paliwa i płynu ok,na vagu kanał 13-wszystkie w okolicy 0,04-0,14, kanał 18-wszystkie 0,kanał 23-trochę wysoko...
Przewody Wn i świece są nowe i nigdy z tym kłopotu nie było a pozatym silnik pracuje bez zarzutów zarówno na zimnym jak i na ciepłym. Jedynie co mnie nie pokoi to to że na zimnym silniku trzeba dość długo kręcić zawsze zapalał na dotyk.
Witam. Mam problem z moją Audi A4 B5 2.5 TDI V6. Mianowicie, ma ona ogromny problem z odpalaniem, gdy silnik jest zimny. Wielokrotne grzanie świec nic nie daje, musi bardzo długo kręcić, gdzie w trakcie puszcza ogromną ilość białego dymu. Gdy już odpali i silnik się nie rozgrzeje, to wydobywa się z wydechu biały dym. Gdy się rozgrzeje, odpala praktycznie...
Była diagnoza zero błędów pisałem problem z odpaleniem na zimnym i ciepłym silniku jedynie z plakiem da rade odpalić
mam dosyć uszkodzony był czujnik wałka rozrządu i "fachowiec"wymienił mi też pompowtryski i dupa na ciepło pali elegancko na zimnym tak samo muszę go długo kręcić kręcić niby odpala z pierwszego kopa ale zaraz gaśnie i trzeba go kręcic ąż załapie jest gorzej niż na starych w poniedziałek jadę do niego i zażądam zpowrotem starych pompowt. wydając 3000...
Witam, od pewnego czasu mam problem z odpaleniem samochodu Astra 3h 1.9cdti 2005r. mianowicie samochód trzeba długo kręcić zdarza sie że trzeba z 10sek, na zimnym gorzej ale ciepły też nie zawsze odrazu zapali, podczas kręcenia słychać przerwy tak jakby go coś muliło, akumulator ok, egr czyszczony, filtr paliwa zmieniany, świece dobre. Ktoś miał podobny...
Witam. Mam problem z silnikiem B&S 12,5hp, MODEL 286707, TYP 0140-01, CODE 960117ZB. Chodzi o to że, gdy silnik jest zimny to nie odpala. Musi długo kręcić żeby załapać. Dodatkowo wyrzuca paliwo do filtra powietrza. Jak jest ciepły to chodzi dobrze i zapala dobrze. Moc tez jest ok. Co może być przyczyną??? jaki powinien być luz na zaworach? Można go...
witam mam taki sam nastawnik na pompie w lt 35 2.5 tdi i pomiędzy pinem 1 a 2 całkowity brak rezystancji natomiast między 2 a 3 ok 4 oma. Czy w takim wypadku trzeba wymontować pompę i zawieźć całość do sprawdzenia i ewentualnie naprawy? Dodam że samochód musi bardzo długo kręcić zanim zapali. Na ciepłym i na zimnym jest to samo.
Witam samochód jak w opisie ciężko zapala zimny błąd sporadyczny p 0404 działanie egr. Moc samochodu w normie poza tym że trzeba długo kręcić nim zapali i to kilka razy.
Samochód raz odpali bez problemu, raz długo kręci .Nie ma reguły czy to zimny silnik czy ciepły .
Witam i pozdrawiam forumowiczów.Panowie,może ktoś doradzi,otóż założyłem do c-360 silnik od zetora 7211,wszystko pracuje bardzo dobrze tylko trzeba długo kręcić by zapalił,na zimnym długo i na gorącym też.Gdy zapali dymi normalnie,tuleje nie wypracowane,zawory wyregulowane na 020 i 030.Proszę o podpowiedzi.Dziękuję.
W moim LT bardzo długo trzeba kręcić silnikiem, zanim zapali. Rozrusznik kręci szybko, silnik zapala i chodzi równo, nie kopci ale czy jest ciepły, czy zimny, zawsze tak długo musi kręcić, nawet zaraz po zgaszeniu. Zostało sprawdzone: - spadanie paliwa ( baniak podpięty przewodami bezpośrednio do krućców pompy (zasilania i powrotu), bombelków powietrza...
Witam, mam problem z Audi Q7 3.o tdi a mianowicie auto nie odpala jak jest rozgrzane i troszkę postoi- 10 min trzeba długo kręcić, zimny odpala normalnie, błędów po diagnostyce brak, jak opali to chwilę nie równo pracuje, potem wszysko normalnie, pomóżcie, miał ktoś coś takiego?
Dzięki za odpowiedź, Spadające ciśnienie na listwie czyli pompa ? :) dziwne tylko że raz jest okej innym razem nie, jak trochę polatam to nie gaśnie, dopiero w trasie podczas większych obciążeń, natomiast zimny gaśnie co jakiś czas. Umówiony już jestem z mechanikiem na 1 października. Co do odpalania na zimnym strasznie długo muszę kręcić tak jak by...
Witam! Mam opla astre 1.7td isuzu 95r. Jest po wymianie uszczelki rozrząd ustawiony prawidłowo ciśnienie sprężania też prawidłowe co może być przyczyną jak nie chce mi zapalić gdy jest zimny i ogólnie jak jest ciepły też muszę długo kręcić? Z góry dziękuję za pomoc:-)
Witam Mam probrel a mienowicie autko na zimnym silniku kręci od razu. Lecz przy ciepłym silniku długo kręci i ma ciężko odpalic. jaka może być tego przycznyna??
Scenic 97r. 1,9dTi typ taki sam jak w pozostałych przypadkach. Mam podobny problem tylko, że nie ma różnicy czy zimny czy ciepły zawsze trzeba długo kręcić i można go odpalać w krótkich odspępach czasu. Dołożenie zaworka zwrotnego nie dało żadnego rezultatu odłączenie czujnika temperatury też nie. Zawory ok rozrząd także po odpaleniu ma normalną moc...
Witam, Od niedawna pojawił się następujący problem w moim passacie 2.0 TDI (2016). Przy rozruchu silnika, bez znaczenia czy ciepły czy zimny (nawet w lato), auto od czasu do czasu długo kręci przy starcie. Dotychczas opalało od razu bez problemu. Teraz ten problem zdarza się czasami
Witam jestem posiadaczem Almery n16 2.2di jak pisałem w temacie mam problem z odpalaniem na zimnym silniku muszę długo kręcić a gdy załapie puszcza dużą chmurę białego dymu a na ciepłym na dotyk bez chmurki ten problem mam od ok roku ostatnio padł mi sterownik pompy i stwierdził mechanik że obudowa jest też do wymiany koszt 3900zł to też nie pomogło...
ok tak zrobię dodam jeszcze ze czasem jest ok odpali bez problemu czy ciepły czy zimny odpali raz drugi czy trzeci i za 4 długo trzeba kręcić. zrobię jak piszesz jutro zrobię jakieś 60 km i zobaczymy napisze co i jak,jak narazie wielkie dzięki za podpowiedzi
Witam mam problem z midlumka 180dci zimny pali od strzała ciepły trzeba bardzo długo kręcić 10-20s diagnostyka ciśnienia i przelewy ok wymieniony zawór na listwie pompka mechaniczną wstępną czujnik położenia wału smog w zbiorniku oczyszczony mechanicy rozkładają ręce może ktoś miał taki problem bo ręce opadaja
trzeba długo kręcić zimny długo kręcić trzeba ciepły trzeba długo kręcić
filtr 1000hz miernik tablicowy skrzynia toyota auris
alarmcom sintony centrala alarmowa genevo
iPhone 15 Passcode Bypass: Legal Methods and Risks Moc grzewcza agregatu Thermo King TS 500e