Również Ciebie serdecznie witamy na forum! Do sprawdzenia: - wtryski (może któryś za dużo daje na przelew) - uszczelki na zaworku przelewowym na railu (zawór jest na samym końcu rail'a (tym końcu bliżej kabiny) - sprawdź przed uruchomieniem czy w przewodach paliwowych nie pojawia się powietrze.
Witam mam problem jak w temacie. Przy zimnym silniku- silnik uruchamia się bez problemów natomiast, gdy jest ciepły trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem. Dodam, że po uruchomieniu pracuje normalnie tzn. nic nie kopci, nie brak mu mocy pracuje równo, nie wyświetla żadnych komunikatów o błędach. Nawet po dłuższej pracy, gdy go wyłączę i zaraz próbuję...
do huberta2508: Odpiąć kostkę od czujnika temperatury ,ale ,którego czujnika,ponieważ chyba są dwa ;jeden temperatury oleju w misce /ten wiem gdzie jest bo odłączałem kostkę jak silnik był powiedzmy gorący-bez efektu/,a drugi to chyba musi być od temperatury cieczy chłodzącej ,tylko gdzie on siedzi. Tak reasumujc raz jeszcze: -silnik jak jest zimny...
Witam Prześledziłem większość wątków na temat problemów z odpaleniem HDI i nawet znalazłem podobne, niemniej jednak opisze swój problem, być może ktoś mnie naprowadzi na "winowajcę" całego zamieszania, nie uśmiecha mi się jeżdżenie po mechanikach i wymienianie wszystkiego po kolei. A teraz konkrety. Citroen C5 2.0HDI 02r, 200tys.km. Silnik słabo odpala...
Witajcie, Jakiś spory czas temu zakupiłem na części Octavię 1 z silnikiem 1.6 AKL (czysta benzyna, przebieg około 23000KM). Głównymi bolączkami silnika były falujące obroty, problem z uruchomieniem jak był pół ciepły i spore spalanie (zresztą czuć było za samochodem niespalone paliwo). Falujące obroty wyeliminowałem adaptacją przepustnicy. (poprzedni...
Powiem Ci tak, ja nawet głowice ściągałem z pierwszego cylindra od chłodnicy i ustawiłem w gmp, później cofnelem tłok o te 6,10 mm i pompę ustawiłem żeby w tym czasie tłoczyła na ten gar paliwo. Złożyłem wszystko i ciągnik ciężko odpalił dymił z całej rury na biało gryzący dym i nie wchodził w obroty ( ustawione niby książkowo te tłoczenie 6,10 przed...
Witam mam problem z midlumka 180dci zimny pali od strzała ciepły trzeba bardzo długo kręcić 10-20s diagnostyka ciśnienia i przelewy ok wymieniony zawór na listwie pompka mechaniczną wstępną czujnik położenia wału smog w zbiorniku oczyszczony mechanicy rozkładają ręce może ktoś miał taki problem bo ręce opadaja
Nie ma takich mądrych komputerów,mądrzejszych od ludzi przynajmniej narazie.Czytasz post i przechodzisz nie sprawdzając sugesti do meritum- dlaczego nie chce na ciepło się uruchomić.Podpowiedzi udzielają akurat w tym przypadku kompetentni ludzie zamiast podziękowań jak bym słyszał ze strony pytających-"mamo mleko się rozlało!" Za podpowiedzi bardzo...
Witam . Mam Craftera 2.0 160 KM, z 2015 r. Rano zapalił od razu a jak się zagrzeje to ja mu się chce raz od razu a raz trzeba bardo długo kręcić . Komputer nie pokazuje żadnych błędów.
Witam, Trafił się VW Touran 2004 1.9 TDi problem polegfa na tym iż długo go trzeba kręcić na ciepłym zanim odpali. Po odpięciu czujnika temperatury pali od razu. czujnik sprawny. Aku sprawne, rozrusznik sprawny, czujnik sprawny. czy na tą usterkę to pomoże tylko zmiana mapy(takie są opinie na sieci) czy jest inny sposób?
Witam, Mam problem z Ssangyong Kyron diesel, mianowicie trzeba go bardzo długo kręcić zanim odpali albo kręcić kilka razy po ok 15 sekund - w końcu zaskoczy. Po zgaszeniu nie odpala na dotyk tylko taka sama sytuacja. Nie ma znaczenia czy jest zimny czy ciepły zawsze jest tak samo. Wymieniony juz został filtr paliwa jednak nic to nie dało. Po diagnozie...
Witam, od pewnego czasu mam problem z odpaleniem samochodu Astra 3h 1.9cdti 2005r. mianowicie samochód trzeba długo kręcić zdarza sie że trzeba z 10sek, na zimnym gorzej ale ciepły też nie zawsze odrazu zapali, podczas kręcenia słychać przerwy tak jakby go coś muliło, akumulator ok, egr czyszczony, filtr paliwa zmieniany, świece dobre. Ktoś miał podobny...
WITAM Mam problem z autkiem KIA CARENS 2,0 CRDI , autko zimne ciężko odpala trzeba długo kręcić około 1min. Jak ciepły to jest lepiej ale też czeba chwilę pokręcić. Błędy jakie były to P0230 - obwód pierwotny pompy paliwa i P1181 - kontrola ciśnienia na szynie paliwowej. Podczas sprawdzania w parametrach wyszło ciśnienie na listwie CR jest za niskie...
Witam A więc tak mojego asterixa coś boli i nie mogę dojść co, ma problem z odpalaniem trzeba go długo kręcić na rozruszniku i gazu dodawać gdy odpali na benzynie trzyma 1100 obrotów niezależnie czy ciepły czy zimny silnik na gazie równo 900 wcześniej na benzynie falował na obrotach z 1000 na 900 i tak w kółko czasami gdy odpali wkręci się na 1500 obrotów...
jest problem z uruchomieniem silnika kiedy jest zimny lecz nie całkiem zimny bo w temperaturach -15 pali bez problemu natomiast ciepły pali od tyka to jest instalacja LOWATO rano przy temp. 10 stop. trzeba długo kręcić pozdrawiam
Przedmiot dociekań jak w tytule! Wymieniono: - akumulator nowy, - starter nowy, - świeca nowa zgodna z katalogiem, Objawy: - długo trzeba kręcić zanim się uruchomi, jak jest zimny,(sporadycznie uruchamia się od razu), - świeca mokra, - z rury wydechowej cuchnie paliwem, - gdy się uruchomi, przez chwilę dymi na lekko niebiesko. Dopala resztki nadmiaru...
Witam. Mam problem z Oplem Merivą 1.7 CDTI z 2003 roku, silnik Z17DTH, ciężko odpala gdy jest zimny, trzeba kręcić dość długo a jak załapie to pracuje na 2-3 cylindrach. Po dodaniu gazu chodzi normalnie na wszystkie. Po zgaszeniu-nieważne czy ciepły czy zimny- nie można odpalić. Trzeba poczekać około 1-2 godziny i znowu odpala z oporami. Brak błędów....
moje punto 1.9 jtd ciężko pali muszę go heblować kilka minut na raty zanim odpali. jak zacznę go kręcić to dopiero po jakimś czasie zaczyna dymić i łapać. jak odpali to chodzi normalnie nie jest mułowaty. kłopoty zaczeły się ja zrobiło się zimno wcześniej było ok. jak jest ciepły też trzeba go długo kręcić -może to być wina rozrusznika czy może jest...
Scenic 97r. 1,9dTi typ taki sam jak w pozostałych przypadkach. Mam podobny problem tylko, że nie ma różnicy czy zimny czy ciepły zawsze trzeba długo kręcić i można go odpalać w krótkich odspępach czasu. Dołożenie zaworka zwrotnego nie dało żadnego rezultatu odłączenie czujnika temperatury też nie. Zawory ok rozrząd także po odpaleniu ma normalną moc...
ASZ (PD) Od jakiegoś czasu przestał ładnie zapalać - trzeba kręcić z 3-5 sekund. Jak się trafi to i trzeba 20 sekund kręcić, wtedy niby chwyta, ale odpuszcza, aż wreszcie chwyci. Trafiają się dni że pali za każdym razem od strzała. Mechanik rozkłada ręcę bo usterka nieregularna, acz coraz częstsza. Gdy nie może odpalić i niby chwyta to podkopca na czarno....
witam mam problem z lt 2.8 2000rok 130km a wiec auto odpalało było wszystko było ok po pewnym czasie ciepły nie zapalał a zimnym trzeba było kręcić dość długo na obecna chwile odpala tylko i wyłącznie na Plaku jeszcze jeden objaw jak się rozgrzeje jest słabszy za wszelkie rady z góry dziękuje
witam wszystkich mam megane 1,9 dti 99 rok classic. wymieniłem jej cały rozrzad wszystkie filtry oleje swiece, a ona dalej nie odpala jak silnik zimny trzeba długo kręcić zeby zaskoczyła potem jest wszystko ok normalnie chodzi świece grzeją, bylem z nią na kompie tylko ze silnik był wtedy ciepły i wykazało immobilizer nic wiecej, czy trzeba zrobic test...
Witam, mam problem z moim Sprinterem 518 cdi, Od jakiegoś czasu gdy silnik był ciepły ciężko odpalał. dodam że jak był zimny odpalał normalnie. problem z dnia na dzień się powiększa i w tym momencie nawet jak jest zimny nie chce odpalić, trzeba bardzo długo kręcić rozrusznikiem żeby załapał. Jak już odpali silnik pracuje normalnie nie ma spadków mocy...
Hej , Mam problem z Corsa C 1.2 16v z 2001 r Od wczoraj zaczęła dziwnie się zachowywać Odpala w kratkę i to nie ważne czy ciepły czy zimny silnik , nieraz na strzał a następnym razem trzeba ja dość długi kręcić , dodam ze jak trzeba ja dość długo kręcić to jak już odpali nie dział obrotomierz Czujnik położenia wału ? Dzięki z góry za pomoc
witam, mam problem z uruchomieniem Toyoty Starlet 92 rok silnik 1,3 12 zaworów 4X wtrysk , założony gaz/przechodzi po uruchomieniu na benzynie/. Silnik gdy jest zimny trzeba długo kręcić aż odpali, gdy jest ciepły też od razu nie łapie tylko po jakimś czasie,/próbuje złapać później nic i po kilku sekundach wchodzi na obroty/. Wymienione: świece, przewody,...
Co mają gniazda i uszczelniacze albo regulacja pompek wspólnego z gaśnięciem na ciepłym to nie wiem - nie potrafię sobie tego wyobrazić. Po pierwsze to podjedź do kogoś, kto sprawdzi synchronizację wału z wałkiem rozrządu i podaj wartość. Omiń całkowicie układ paliwowy i daj zasilanie bezpośrednio z oddzielnego pojemnika. Przejedź swoją trasę i napisz,...
Witam. Mam problem z odpaleniem mego auta gdy temp spada poniżej 10°C. W lato odpala ale i tak dość długo trzeba kręcić gdy silnik jest zimny, gdy jest ciepły odpala ale tez chyba nie tak jak powinien. Teraz gdy temp. jest ok. 0° muszę bardzo długo kręcić aż czasami akumulator nie wytrzymuje. I "pompować" pedałem gazu to wtedy jakoś łapie. Czujnik temp....
gdy jest zimny pali na dotyk jeśli nie czekam aż świece żarowe zgasną . Gdy poczekam aż zgasną wtedy trzeba strasznie długo kręcić żeby zapalił .Gdy jest ciepły to też ciężko pali
Witam, zacznę od początku, wszystko było ok palił ładnie tylko oleju przybywało, okazało się że gniazda od pompowtryskiwaczy wyjechane. Zdecydowałem się na regenerację głowicy, przy okazji wymiana panewek wałka rozrządu i hydropopychaczy + komplet uszczelniaczy, uszczelek i śrub. Dziś odebrałem autko od mechanika i zauważyłem problem, a mianowicie długo...
Dodam że jest to instalacja sekwencyjna i auto odpala na benzynie po nagrzaniu do temp 30stopni przełącza na gaz. Instalacja gazowa jest szczelna- sprawdzono detektorem gazu. Auto długo odpala zimny po nocy, lub ciepły po dłuższym postoju i nie zawsze. Czasami jest ok. Ale zawsze zafalują obroty jak odpali. Dodano po 2 Mam problem z odpalaniem. Samochód...
Mam problem z lanosem 1.6 16V. Otóż jak jest zimny to bardzo nierówno pracuje, co prawda pali od pierwszego ale "chodzi" nierówno i gaśnie po czym nie chce zapalać. Trzeba długo kręcić rozrusznikiem zanim znowu zapali. Jak jest ciepły wszystko niby jest normalnie. Lanos jest z gazem ale zachowuje się tak samo na gazie i na benzynie. Znajomy sprawdzał...
Dzieje się tak przy każdym odpalaniu nie zależnie czy silnik jest zimny czy ciepły ? Czy przykładowo po odpaleniu jak zgasisz i próbujesz od razu odpalić to też trzeba długo kręcić czy pali normalnie a dopiero po dłuższym postoju ma ciężko zapalić ? Może po prostu schodzi paliwo i trzeba trochę pokręcić żeby zaciągnął.
No właśnie mam kłopoty z odpaleniem silnika gdy jest zimny wymienione świece żarowe na nowe 10 V, zamontowany przekaźnik do świec od opla astry który włącza świece 34 sekundy po włączeniu zapłonu oraz 34 sekundy po uruchomieniu silnika. Rozrusznik sprawny najmocniejszy jaki można zamontować w tym aucie 2,2 KW, nowy akumulator, nowy filtr paliwa, filtr...
Witam i pozdrawiam miłosników motoryzacji. Mam kłopot z ROVERem 25 2.0 iDT 101km z 2000r. Otóż strasznie ciężko odpala. Nie ma znzczenia czy jest ciepły czy zimny wystarczy ze postoi 5min i juz trzeba długo kręcić zeby odpalił. chyba wszystko co mogłem zrobić zrobiłem mianowicie nowy filtr , nowe swiece, zaworek zwrotny,diagnostyka komputerowa nie wykazała...
wiatam posiadam clio 1.5 dci mam problem z odpalaniem trzeba długo kręcić czy rano przy pierwszym odpaleniu czy jest ciepły zapala tak samo zadziwia mnie to ze jak odłacze przewód zasilajacy paliwem popme wysokiego cisnienia i wkładam ten przewód do słoika z ropą samochód odpala na strzał czy stoi przez długi okres czy jest ciepły filtr paliwa jest...
Pierw diagnostyka komputerowa pełna, błędy i wartości rzeczywiste.
Kolego Lukasz 506 Objawy cewki były takie że szarpał na gazie a po jakimś czasie działo się też na benzynie i był dużo słabszy.A co do twojego odpalania miałem to samo jak postał i był zimny to nie chciał palić Trzeba było długo kręcić a gdy już go raz odpaliłem i był ciepły to palił bez problemu wymieniłem reduktor i zmieniłem opaski na wężykach idących...
auto j.w. jak zimny trzeba go długo kręcić a "zaskakuje" dopiero jak się puści rozruch po kilku próbach zaskoczy ale tylko przy puszczaniu rozruchu jak ciepły pali dobrze ale też zaskakuje przy puszczaniu rozruchu tak jakby przeszkadzał mu spadek napięcia przy pracy rozrusznika. czyżby moduł zapłonowy??? kiedyś miałem coś takiego w vw ale nie widziałem...
Witam wszystkich znawców samochodowych . Mój problem wygląda tak . Rano trzeba długo kręcić żeby zapaliło ( ale zawsze pali ) , jak już się zagrzeje to pali od razu nie trzeba kręcić. Ale też jak się zagrzeje to strasznie zrywa nie może wejść na obroty ( tak jakby chodził na 2,3 tłoki ) - tak od 1-4 tys obrotów jest problem z jazdą ALE powyżej 4tys...
Witam jak w temacie samochod nie wchodzi na obroty zbyt dobrze dopiero jak osiagnie ok. 3000 obr. wtedy jest ok a jak doda sie gazu z wolnych obrotow to bardzo ciezko się wkręca i tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry ( ale sprawdzane i jest ok) samochod mial wymieniony czujnik położenia walka rorządu i listwe wtryskową i spoczątku troszke lepiej...
Motocykl to yamaha XJ 750 SECA (rocznik 1984). Jak na razie grzebię przy moto w garażu i jak odpalam pierwszy raz to czasem nie daje rady i wtedy biorę prąd kablami z akku "samochodowego". Długo kręcić nie trzeba - sekunda, dwie i moto na ssaniu chodzi. Później jak już jest ciepły to wystarczy "dotknąć" przycisk startera... Tak więc akku całkiem padnięte...
Cześć Zakupiliśmy używany traktorek Traktorek kosiarka Rasentrac 11-81 z silnikiem Briggs 11 konnym Synchro - Ballanced Ponieważ stan traktorka jest lekko zmęczony muszę go kapkę podreperować. Niestety nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z takimi wynalazkami toteż mam kilka pytań: 1. Na jakiej zasadzie działa w nim regulacja prędkości jazdy? Układ...
Witam Mam problem z uruchomieniem zimnego silnika, tzn silnik uruchamia się za pierwszym razem ale mocno szarpie, pracuje nierówno, wygląda to tak jak by pracował na dwóch cylindrach. Aby tak się działo auto musi się wychłodzić i postać ok 8 godzin, natomiast kiedy silnik jest lekko ciepły lub bardziej nagrzany albo gorący mam problem z uruchomieniem...
Witam, auto jak w temacie rocznik 2000 wersja 1 commonraila(z pompą w baku) producent bosch(innych i tak nie było chyba). Auto ciężko zapala, trzeba dość długo kręcić rozrusznikiem by zapaliło. Gaśnie podczas jazdy, raz na pół godzinny mniej więcej po chwili można zaplić i znowu jedzie. Czy ciepły czy zimny obojętnie. Komputer wyrzuca: P0191- Cisnenie...
faktycznie filtru paliwa nie zmieniałem ale jak już zapali to bardzo dobrze jedzie,nawet lepiej niż mój coś mi sie wydaje.Jak jest ciepły odpala na dotyk.U mnie jak był filtr zapchany to na wysokich obrotach nie chciał jechać ale wymienie i zobacze.Natomiast nie wiem czy ma to znaczenie ale zauważam podczas pracy silnika że w przewodach które biegną...
Witam autko - peugeot 106 96r. poj. 1,1 na wtrysku mareli. Problem polega na tym, że komputer nie podaje mi napięcia (masy) na przekaźnik podwójny i tym samym nie mam napięcia na cewce zapłonowej, pompie paliwa i paru innych elementach. Napięcie do komputera dochodzi, napięcie ze stacyjki przez obwód przekaźnika na zapłonie też do kompa dociera a masy...
Mam problem z lanosem 1.6 16V. Otóż jak jest zimny to bardzo nierówno pracuje, co prawda pali od pierwszego ale "chodzi" nierówno i gaśnie po czym nie chce zapalać. Trzeba długo kręcić rozrusznikiem zanim znowu załapie. Jak jest ciepły wszystko niby jest normalnie. Lanos jest z gazem ale zachowuje się tak samo na gazie i na benzynie. Znajomy sprawdzał...
Witam Zakupiłem astrę H w kombi 1.7 cdti 101 KM 2005 rok. Siedzę już dwa tygodnie wieczorami i nie mogę dojść o co chodzi Mam następujący problem: Auto ciężko odpala, to znaczy trzeba długo kręcić tak około z 10 sekund. Jak jest zimno i świece grzeją trochę szybciej odpala. Jak silnik ciepły i po krótkim postoju, to po dwóch przekręceniach wału chodzi....
Witam! Podałem temat trochę ogólne ponieważ uszkodzeń jest sporo, są to głównie drobne uszkodzenia. Przy obu urządzeniach po podłączeniu do prądu wybuchły kondensatory filtrujące. Zostały wymienione i teraz działa. tutaj opisany ten problem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Zacznę może od amplitunera Braun RS1. Niestety...
Witam wszystkich. Posiadam Renault Scenic 97 rok 1,6 8 V + LPG. Szukałem mojego problemu na wielu forach od kilku miesięcy i nie trafiłem z rozwiązaniem dla mojej Reni. Problem jest taki jak u kolegi. Po nocy auto trzeba długo kręcić , żeby zapaliło , jak zapali to przez kilka sekund nierówno pracuje silnik, jakby nie na wszystkie gary, jakby mu czegoś...
Jest to Renault 19 1.4 jednopunktowy wtrysk, sterownik Bingo S, reduktor Bigas, z aktuatorem. Auto odpala się zawsze na benzynie, tylko po dłuższej jeździe na gazie po wyłączeniu silnika ciężko go ponownie uruchomić chodź odpala się znów na benzynie. Zawsze zapali tylko denerwujące jest to że trzeba tak długo kręcić. Muszę sprawdzić ten elektrozawór...
Jakoś nigdzie nie widzę, żeby pisało pięć razy :?::?::?: "w ciągu 5 sek. 3 razy" - to i owszem widzę :D
Do mechanika niech sprawdzi wszystko .
A kręci wolniej jak na ciepłym?
kat wtrysku
czy juz wiadomo co było dokładnie przyczyna Dodano po 1 witam mam ten sam problem jutro rano okaze sie czy odpali bo na ciepłym musze długo krecic ale jak odpali to traci obroty i gasnie Dodano po 3 witam mam ten sam problem jutro rano okaze sie czy odpali bo na ciepłym musze długo krecic ale jak odpali to traci obroty i gasnie
Renia ma się coraz gorzej, zle odpala na ciepłym silniku (długo kręci) i wyświetla się wtrysk, i od nich zacznę sprawdzanie. Jedno pytanko gdzie znajduje się separator ? Dziękuje za podpowiedzi.
Witam mam problem z odpalaniem silnika czy silnik zimny czy ciepły długo kręci zanim odpali dotychczas co udało mi się sprawdzić i wymienić to świece żarowe moduł świec żarowych,dodam że po odłączeniu czujnika temperatury płynu odpala od strzala,pacjent to Fiat Croma 1.9jtd 150km.co może być przyczyną tej usterki proszę o porady...
Domyślam się, że chodzi o silnik OM 642. Przeważnie dłuższy rozruch na ciepłym silniku świadczy o zużytej (uszkodzonej) pompie wysokiego ciśnienia CP. Ale jeśli różnica w czasie uruchomienia między zimnym, a rozgrzanym silnikiem nie jest jakoś diametralnie duża, to ja bym się tym nie przejmował. Jeśli faktycznie mówimy tu o V6 OM 642, to rekomendowane...
Witam wszystkich. Od pewnego czasu Audi bardzo ciężko odpala na ciepłym silniku. Długo kręci zanim odpali. Nie dymi , nie bierze oleju , silnik suchy i turbinka też. Byłem na warsztacie , pod pieli kompa i stwierdzili że wszystkie parametry silnika ok. wtryski, pompa, kąt wyprzedzenia i temperatura dolotu. Sugerują że może to być wina nie domykających...
Zakręć wszędzie w domu wodę i sprawdź licznik wody. Tylko nie zakręcaj kurka przed licznikiem. Jak będzie się powolutku kręcić w długim czasie, to masz gdzieś nieszczelną rurę.
no dobrze ... tylko dlaczego jak jest zimno to pali normalnie a jak ciepło to długo kręci żeby zapalić ? jak by było na odwrót to jeszcze rozumiem ale tak ?
odświeżę temacik mam te same objawy na ciepłym trzeba długo kręcić aż odpali na zimnym troche lepiej ale też nie ma rewelacji kiedys było super od strzała palił czy to -20 czy +20 stopni wymieniony czujnik temp ten 4 pinowy kod silnika 1z
jak jest ciepło i długo kręci to może szczotki na rozruszniku do wymiany. Sprawdź egr czy się otwiera i zamyka. Odkrec dolot, niech ktoś da gazu i zobaczysz okiem czy sie podnosi.
Witam, mam u siebie taki problem w Audi A4 B6, mianowicie na ciepłym silniku trochę dłużej kręci, a czasami jest tak, że odpala od razu. Na zimnym pali elegancko. AI: Czy robiłeś już jakieś naprawy lub diagnostykę w związku z tym problemem? Jeśli tak, to co było sprawdzane lub wymieniane? Nie AI: Czy oprócz dłuższego kręcenia na ciepłym silniku pojawiają...
Jeśli na ciepłym długo kręci to siada pompa Która?Vacum czy elektryczna w zbiorniku?
Jeśli nie masz gazu i nie robisz dużych przebiegów to nie ma tragedii, nie wiadomo tylko w jakim stanie są przewody. Ale zacząłbym od założenia zaworu zwrotnego najpierw w jednym miejscu, jeśli nie pomoże to w drugim. Niektórzy zakładają też przeźroczyste przewody paliwowe żeby zobaczyć czy nie ma pęcherzyków powietrza. Warto też sprawdzić czujnik temperatury...
Odświeżam temat, mam podobny problem z moim nissanem, wyskakuje błąd p0335, wymieniłem czujnik wału i wałka ale dalej po skasowaniu jest ten błąd, na ciepłym silniku często musi długo kręcić, czy to może być zawór zmiennych faz, jakie dwa czujniki kolega wymienił że pomogło?
Na razie co się dowiedziałem to że paliwo prawdopodobnie się cofa gdy auto stoi dłużej dlatego długo trzeba kręcić by odpalił
Miałem ten sam problem. Na "zimnym" palił ok a na "ciepłym" trzeba było długo kręcić a czasem to silnikiem tak trzęsło jakby miał z ramy wyskoczyć. Skończyło się na tym że przestał palić i na zimnym i na ciepłym i myślałem że to poważniejsza awaria. Oddałem samochód do warsztatu gdzie zaczęli sprawdzać najpierw wtryski , potem listwę wysokiego ciśnienia...
Przecież przekrój przewodów podałem. Powtórzę - LgY 16 mm² Bez przesady, z tym zachwytem - 16mm2 to absolutne minimum, do niewielkich silników z łatwym rozruchem. Sam mam 25mm2 i z ledwością 2.0CRDI z padniętą baterią odpala. Robią się ciepłe przy dłuższym kręceniu. W mróz trzeba poczekać, aż akumulator się podładuje.
Witam wszystkich niedawno nabyłem atego 1217 2000r i pojawił się problem z odpalaniem ale tylko na ciepłym silniku, jak jest zimny czy w mrozy odpala bez problemu na ciepłym trzeba bardzo długo kręcić albo odczekać dodam tylko ze korek od zbiornika sprawdzony co do błędów to FR 01223 INS20224 ABS13924 z góry dzięki za pomoc
Witam niedawno kupiłem Nissana Note 1.5 Dci 63 kW tj. 86 km. Problem wygląda tak, że przy każdym odpaleniu auta czy zimne czy ciepłe trzeba długo kręcić (ok 5 sek) nim odpali. Czym to może być spowodowane dodam jeszcze ze Notek ma przejechane 130 000 km
Witam wszystkich. Posiadam od niedawna volvo v40 99r silnik 2.0 T 160KM. Na ciepło musze długo kręcic, aby go uruchomić (wciskając pedał gazu podczas rozruchu ; silnik szybciej się uruchamia). Na zimno jest OK. Zmieniłem pompę paliwa i nic to nie zmieniło (miałem za niskie ciśnienie paliwa 1.5 bara, teraz ciśnienie paliwa dobre, problem pozostał.)....
Byłem u mechanika, stwierdził, że to nie popychacze, bo łomocze za bardzo. Poza tym samochód ma problem z odpalaniem nawet na ciepłym silniku- długo kręci. Rozrząd mam nowy, dostałem z silnikiem (jak i komplet uszczelek do silnika). Może być to uszkodzony wałek rozrządu i/lub pompa oleju?
Witam Problem pojawił się po wizycie u dwóch mechaników: wymiana układu kierowniczego oraz wymiana jakichś tam elementów przedniego zawieszenia. Do tego momentu autko odpalało na dotyk zarówno na zimnym jak i na ciepłym. Bardzo sporadycznie zdarzało się minimalnie dłuższe kręcenie na ciepłym. Bywało też sporadyczne falowanie obrotów na ciepłym, ale...
Od niedawna posiadam mercedesa c-klasę 220D 97r.i mam pewne problemy z jego odpalaniem. Gdy jest zimny to pali bez najmniejszych problemów, natomiast przy ciepłym silniku trzeba długo kręcić żeby zapalił. proszę o poradę co to może być i jak sobie z tym poradzić. pozdrawiam
Witam, Seat Leon 1. 1.6 16v BCB, po wymianie rozrządu, świec, czujnika wału, obroty utrzymują się na poziomie 1400 i czasami falują, jedyny błąd jaki się pojawia to błąd czujnika wału korbowego, brak sygnału, dodam że po skasowaniu ten błąd od razu nie wraca, auto przed serwisem miało tylko problem z rozruchem na ciepłym (długo kręcił) ale po cofnięciu...
Problem jak w temacie od jakiegoś czasu na ciepłym silniku muszę długo kręcić aby zaskoczył na zimnym pali lepiej .Przebieg 125000.
Tak, chodzi mi o ten zbiornik przelewowy. Na jego linii nie powinno być żadnych zaworów. Odkręć baterię, zaślep korkami i zobacz czy wtedy szumi. Jak tak to masz uszkodzenie rury. Tylko że jak dzieje się to tak długo to już byś miał mokrą ścianę/podłogę/sufit.
Piotrek ma rację,jak silnik będzie ciepły spryskiwaczem do kwiatów spryskać kopułkę i cewkę zapłonową jak gdzieś jest uszkodzenie to silnik będzie wariować.
Witam. Mam problem z mitsubishi pajero 2.8 diesel. Kupiłęm go parę dni temu więc dopiero się zagłębiam w temat. Otóż auto zimne lub ciepłe bardzo długo kręci zanim zapali. Świece były padnęte więc wymieniłem na nowe, prąd dochodzi do nich. Filtr paliwa nowy ale po odkręceniu przewodu na wtrysku i kręceniu silnika bardzo mało ropy leci. Domyślam się...
witam mam taki sam nastawnik na pompie w lt 35 2.5 tdi i pomiędzy pinem 1 a 2 całkowity brak rezystancji natomiast między 2 a 3 ok 4 oma. Czy w takim wypadku trzeba wymontować pompę i zawieźć całość do sprawdzenia i ewentualnie naprawy? Dodam że samochód musi bardzo długo kręcić zanim zapali. Na ciepłym i na zimnym jest to samo.
A jak to generacja instalacji ? Problem po zgaszeniu na gazie, a jak przed zgaszeniem pojedziesz chwilę na benzynie to też jest problem ?
Witam, zakupiłem nie dawno Nissana Atleon z 2001r 3,0 motor. Silnik na zwykłej pompie nie CR. Mam problem, czy zimny czy ciepły kręci długo, np 3-4 przekręci i dopiero odpali. Wymieniono: czujnik położenia wału, filtry oil ON, chłodnica, termostat. Dodam że czasem załączy się CHECK a czasem nie. Podłączając kompa nic nie wyskoczy. Gdy się zaświeci CHECK...
świece sprawdzałem miernikiem wszystkie 4 sztuki są sprawne. jak jest ciepły i zimny długo kręci Dodano po 21 Program VAS 5054a
Hyundai ix35 2.0 MPI 2010 163 KM, przy odpalaniu długo kręci, zanim odpali AI: Czy problem z długim kręceniem występuje na zimnym, ciepłym czy każdym silniku? Na ciepłym i zimnym silniku losowo to się zdarza AI: Czy były już robione jakieś naprawy lub diagnostyka w związku z tym problemem (np. wymiana świec, akumulatora, sprawdzanie błędów)? Brak błędów...
Zawsze tak jest nawet jak jest cieply? Warto by sprawdzić rozrusznik lub przewody czy nie są zaśniedziale i może za male napięcie na rozrusznik idzie? Zgaduje bo z takim problemem się nie spotkałem jeszcze.
To że ciepły długo kręci to ich przypadłość,a to co opisujesz faktycznie wygląda jak by mu paliwa brakowało,ale jak wymienisz filtr i będzie to samo to trzeba go podłączyć pod komputer
Witam! Mam opla astre 1.7td isuzu 95r. Jest po wymianie uszczelki rozrząd ustawiony prawidłowo ciśnienie sprężania też prawidłowe co może być przyczyną jak nie chce mi zapalić gdy jest zimny i ogólnie jak jest ciepły też muszę długo kręcić? Z góry dziękuję za pomoc:-)
jakbyś nie miał turbo to byś nie miał czegoś takiego ;) u kolegi kiedyś w sprinterze było coś w podobie a chodziło o powietrze dostarczane do turbosprężarki - mianowicie było ono gorące no a wiadomo przecierz że lepiej mieszanka zostanie spalona im bardziej chłodne powietrze dostarczymy i to jest zadaniem intercoolera, napisz czy masz intercooler czy...
Po ustawieniu pompy już się nie zapowietrza. Pozostał problem z odpalaniem na zimnym lepiej odpala chociaż i tak za długo kręci, na ciepłym dłużej trzeba pokręcić.
Zaciera się któraś sekcja na pompach wtryskowych. Trafi Ci pewnie je wyciągnąć i zregenerować. Tam przez korek wlewu oleju można ruszyć listwę. Sprawdź czy chodzi tak samo płynnie na zimnym jak i ciepłym silniku. Dodatkowo można sprawdzić czy jak ruszysz listwę zapali, oraz czy ustawia się w dawkę rozruchową w trakcie kręcenia
Przed palil bardzo ładnie. Po wymianie rozrusznik kręci super ale silnik cięzko odpala (zarówno na ciepłym jak i zimnym). Długo trzeba kręcić. Świece sprawne. Prosze o rade.
Witam, od dłuższego czasu samochód Audi A4 B6 1.6 benzyna +LPG ciężko odpala na ciepłym silniku, dodatkowo gdy odpali po dłuższym kręceniu (około 5 sekund, na zimnym silniku odpala od strzała i chodzi dobrze) ledwo co chodzi, nie ma mocy. Spotkał się ktoś kiedyś z taką sytuacją? Jaki może być powód? Dzięki, pozdrawiam
Witam, Od niedawna pojawił się następujący problem w moim Audi A3 8V 2.0 TDI 150 KM, 2017 rok. Przy rozruchu silnika, bez znaczenia czy ciepły, czy zimny, auto od czasu do czasu długo kręci przy starcie. Dotychczas opalało od razu bez problemu. Teraz ten problem zdarza się czasami. Co to może być?
Witam, posiadam Zipp Simpli 2t i problem jest w tym że gdy silnik jest ciepły i go zgaszę i po 3 minutach czy 10 min chce zapalić to bardzo długo kręci rozrusznikiem, na zimnym pali od razu dlaczego?
Za długi czas wtrysku na ciepłym i go zalewa. W tą stronę idź.
Pompa do pompiarza na uszczelnienie :idea::idea::cry:
Była diagnoza zero błędów pisałem problem z odpaleniem na zimnym i ciepłym silniku jedynie z plakiem da rade odpalić
trzeba długo kręcić zimny zimny trzeba długo kręcić ciepła trzeba długo kręcić
volvo silnika lodówka rozruchowy cruiser sterownik
pralka samsung napięcie miedzyfaowe
Kontrolka silnika i misfire detected - przyczyny i diagnostyka Opel Vectra C - lokalizacja bezpiecznika świateł mijania