Nie, podczas pracy tylko układ wysokiego napięcia, przy kreceniu dochodzi rozrusznik.
proszę pomozcie jak jest zimny silnik sa problemy z rozruchem gdy silnik jest cieply pali na dotyk
A jak kosa odpala na samostarcie? Na przykład takim w aerozolu? Czy na samostarcie też są takie problemy z rozruchem?
Raczej zostawił ci go w pozycji zamkniętej, nikt normalny nie zostawia otwartego EGR. Miałbyś wtedy co najmniej duże problemy z rozruchem silnika, a nawet niemożliwość jego odpalenia. Zawór działa odwrotnie niż opisałeś ;) Na zimnym i gazie w podłodze zamkniety, otwiera się na ciepłym w warunkach średniego obciążenia. Jeśli jeździ ok, check ci nie przeszkadza...
Kopułkę wymieniłem oraz świece. Kopułka miała przebicia. Auto znowu chodzi równo na 4cylindry jednak dalej są nieszczęsne problemy z rozruchem na ciepłym silniku. Trzeba dodać gazu do oporu przed rozruchem i krecić 4-5s aby odpalił :(
Sprawdź styki w automacie rozrusznika są wymienne i czasami się wypalają. Zanim weźmiesz się za automat pomierz napięcie na akumulatorze w chwili gdy "stuka" jeżeli to styki to nie będzie zauważalnego spadku..
Kartka papieru ma grubość około 0.10 mm (w zależności od gramatury), a tam potrzebna jest szczelina 0.40 mm. Przy zbyt małej szczelinie po rozgrzaniu silnika powiększą się luzy w łożyskach wału korbowego i koło magnesowe zacznie ocierać o nabiegunniki cewkomodułu, przez co ulegnie uszkodzeniu. Iskra z przewodu WN ma przeskakiwać na odległość minimum...
no dobra, ale skąd te problemy z rozruchem ciepłego silnika? na trasie wogóle kontrolka nie mrugała jak stałem na światłach. czyżby jednak pompa świrowała?
To podłącz albo zleć to komuś. Wymienianie części na chybił trafił będzie cię więcej kosztować niż diagnoza komputerem.
A wiec "Bartek_Wosik" jest to czesta usterka bmw i omegi to sa tesame pompy ale mozesz wybrac polsirodek czyli zmienic kat na pompie ale nie sam! madry mechanik zrobi to 15 min wada nierowna praca i 0.5l wiecej spali a po za tym moc nie zmieni sie nic pozdrawiam
P.S. W Twoim przypadku problem rozbija się o osiągnięcie 250obr/min podczas rozruchu przy temp. silnika większej niż 70 stopni. Tylko tyle i aż tyle (kropka) to by się zgadzało co napisałeś ale niestety nie dotyczy to silnika 1Z czy też AHU bądź ALE montowanych w Golfach Mk3, tam nie stosowano dwumasowych kół zamachowych a problemy z rozruchem ciepłych...
wielkie dzięki dla Orochimaru za odpowiedź, lecz teraz to już kompletnie zgłupiałem, ponieważ byłem prawie pewny, że ten czujnik powoduje problemy z rozruchem auta na ciepłym silniku... Gdzie więc szukać problemu?
Witam, tym razem potrzebuje pomocy bardziej doświadczonych. Mianowicie po wymianie wtrysku już nie dalo się go odpalić, więc wymieniłem filtr bo był stary a zauważyłem na przewodach że ciągnie z niego powietrze, ale nic to nie pomogło po za tym że już powietrze nie szło z niego, sprawdziłem przewody idąc od zbiornika ale nic nie zauważyłem, więc założyłem...
Podłączyć tester.Odczytać błędy,parametry(ciśnienie cr przy rozruchu)sprawdzić wtryski na przelewy.
Albo grzanie swiec masz przez czujnik temperatury i jak ciepły silnik to sie nie załączaja.I jak silnik troche zużyty to nie chce wystartować.Podaj do tej szyny zasilającej swiece napiecie z akumulatora,albo sprawdz czy jak goracy to też są zasilane. Te małe silniczki zle startują bez grzania bo z racji małych tloków jest i mała masa spręzonego powietrza,która...
Witam, Mam problem z moim sharanem 1.9 tdi, 2005r, asz, 96kw. Samochód na zimmym silniku pali idealnie, na rozgrzanym zaczynają się problemy. Nie zawsze, tylko od czasu do czasu kręci dłużej rozrusznikiem. Powiedzmy raz na 10 razy, losowo. Akumulator nowy, 90ah. Kręci jak szalony ;). Czytałem, że częstym problemem jest dawkowanie na ciepłym silniku...
Witam Mam problem z autem,Golf IV 1.6 sr benzyna, sa problemy z rozruchem po przypadkowym zgasnieciu auta ,żona jest świeżym kierowca wiec czasem się zdarza. Odpala za drugim , trzecim razem. Wydaje się ze problem występuje też kiedy silnik jest lekko cieply - np. jedze autem po czym odstawie na godzine, wracam i jest problem z odpaleniem. Rozrusznik...
Miałem cos podobnego leżały popychacze hydrauliczne
Zakręć zawór gazu na zbiorniku i testuj
Jest taka możliwość, że po wyłączeniu silnika gaz ciągle dostaje się do kolektora - jego nadmiar może powodować późniejsze problemy z rozruchem. Dla próby pojeździj trochę tylko na PB i zobacz, czy też będziesz miał takie objawy. Zatankuj 10 litrów benzyny, niski stan w baku też może utrudnić rozruch.
Hehe rok i silnik w tytule filmu jest zawarty, a strzelanie to pamiętam w kaszlaku zapłon się przestawilo, chyba do przodu i podobnie jak u Ciebie strzelał przy redukcji. Wg mnie świece i przewody to nie to albowiem były by problemy z rozruchem wolnymi obrotami itp. Nie mniej jednak mój przedmówca może mieć rację. Pozdrawiam
Do sprawdzenia czujnik położenia wału, jest tego dużo w internecie, nawet jak go sprawdzić prostym sposobem . Ostatnio miałem podobne objawy w moim sharanie,okazało się że czujnik fiksował gdy dostawał temperatury,a komputer wcale go nie wykrywał że jest walnięty.
Miałem ten problem w golfie i w skodzie.Na ciepłym silniku trzeba kręcić ok.10 sekund.Do naprawy jest to rozrusznik na ciepłym silniku powstają w nim naprężenia,a na ucho wydaje sie ze kręci normalnie.Koszt naprawy u elektryka to ok.200zł.Mnie to pomogło i zapala normalnie. Czytaj ze zrozumieniem. Autor ma problemy z odpalaniem zimnego silnika nie...
Sprawdziłem jest ok kable były obdarte z izolacji i jeden do drugiego dotykał, ale nadal ma problemy z rozruchem z pompy tandemowej cieknie paliwo i ma słaby akumulator nikt nie mówił, że będzie łatwo podejrzewam że się zapowietrza a zbyt wolne obroty nie ułatwiają rozruchu.
Niestety sterownik pompy.
Sprawa załatwiona. Zaworki zwrotne w 2ch wtryskach. Wymienione 4ry wtryski na regenerowane. Wcześniej zrobiony test przelewowy który pokazał uszk. przelewów. Przelewały na ciepłym silniku (czyli ciepłym paliwie) , na zimnym nie. Objawem było gaśniecie podczas przyspieszania , potem doszedł brak zapłonu ciepłego silnika. Podczas rozruchu ciepłego ciśnienia...
Po pierwsze to wyeliminuj LPG, czyli spróbuj pojeździć na benzynie (najlepiej zakręć zawór na butli na pracującym silniku i wypal gaz do zgaśnięcia silnika). Drugi test to czy lekkie (15-20%) dodanie gazu przy próbie rozruchu ciepłego silnika poprawia rozruch?
Nasuwa się teraz pytanie. Skoro mój kondensator jest sprawny, to dlaczego silnik ma problemy z rozruchem? Na uzwojeniach nie czuć spalenizny. Silnik zanim odmówił posłuszeństwa był mocno ciepły. To, że nie czuć spalenizny od silnika, nie musi oznaczać braku uszkodzenia. Chociaż niczego nie przesądzam. Ale diagnostykę zawsze zaczynam od sprawdzenia...
nie masz sie nad cztm zastanawiac tylko wyjąć wtryski i dać do naprawy sam nic nie zrobisz to typowa usterka
Pierwsza i najważniejsza rzecz to sprawdź do czego idzie ten kabel który zamieniłeś do plusa - wszystko się wyjaśni co spaliłeś, bo na 90% coś spaliłeś Po drugie - czy samochodem przejechałeś się przed wymianą silnika? może takie problemy były i na starym silniku, tylko o tym nie wiesz i coś masz uwalone Po trzecie - zmiana silnika bez zmiany komputera...
U mnie w tym silniku w instrukcji pisze że wymagane (zalecane) 0W30 i 0W40 w zimmnych i umiarkowanych krajach, w ciepłych krajach 5W30 i 5W40. Tak pod ciśnieniem ale przy uruchomieniu szybciej dotrze do smarowania koła jak jest na poziomie max. U Znajomego jak miał połowę poziomu oleju to mu klekotał przy uruchomieniu silnika w zimach ale jak dolał...
Masz zużyty silnik i układ paliwowy a ten silnik na ciepło nie grzeje świec wystarczy podgrzać mu świece i zapali. Kiedyś nawet gotowe moduły na Allegro były sprzedawane.
Jaka przyczyna dużego rozrzutu prądów rozruchu ciepłego silnika Opel Meriva. Wykonane pomiary 4 kolejnych rozruchów ciepłego silnika po jeździe, w krótkich odstępach czasu (15-20 sek + po 2 min.). Wartości prądów rozruchu: 1. 333 A 2. 98 A 3. 333 A 4. 213 A Pomiar miernikiem cęgowym HP 570c APP. Wydruki: https://obrazki.elektroda.pl/6879548100_...
Witam wszystkich! Mam Uniaka 96r. 1.0 Fire (bez gazu). Jechałem sobie spokojnie jakieś 80km i wszystko ok, zatrzymałem się na światłach (ruch jednostronny więc chwilę to trwało). Chcę ruszać i słyszę stukanie w silniku i nagle brak mocy. Wcześniej miałem coraz częściej problemy z rozruchem jaki był ciepły. Czy to może kaseta sterująca wyzionęła ducha?...
Witam #Jesli możesz opisz jaki rodzja błedu jest to (zwarcie do plusa / masy / blad odzczytu / inne) Adaptacja sondy lambda tez istniej na ciepłym i zimnym silniku (rozruch i bieg silnika po uruchmieniu) -sprawdz wiazke przewodow idaca do ECU może gdzieś zwieraj sie miedz saob przewody. -sprawdz- przewodzenie wtyczek łacznikowych *Przy okazji odkurzyć...
Blokadami niestety nie dysponuje, nie wiem też czy wszystko było ok przed naprawą - auto kupiłem z wyrobionymi krzywkami wałka rozrządu (zatkana magistrala olejowa), silnik czasami gasł na wolnych obrotach i miał problemy z rozruchem "na ciepłym" (które pozostały). Spróbuje jeszcze raz sprawdzić wężyki poodciśnień, jeśli to nie pomoże to przestawię...
Problemem jest Audi A4 1.9 tdi AFN quattro 225tys przebiegu. Od jakiegoś czasu mam problem z rozruchem silnika. Na początku źle palił na ciepłym a na zimnym od strzała. Po jakimś czasie na zimnym też zaczęły się problemy. Ciekawostką jest to że po przejechaniu około 2 km auto pali od strzała a gdy nagrzeje się bardziej muszę kręcić około 15sek. Czujnik...
Witam-chcę dokonać pewnej modyfikacji w układzie zasilania silnika 9A-chodzi o sterowanie wtryskiwaczem rozruchowy-wiadomo-dostaje on impuls od jakiegoś czujnika termiczno - czasowego,który u mnie chyba nie działa-czasami problemy przy rozruchu ciepłego silnika-10 sekund kręcenia. Chcę podpiąć wtrysk rozruchowy pod rozrusznik-czy to dobry pomysł-czy...
Witam. Mój problem to SC 1.1MPI 2003 benzyna 90kkm. Przebieg zdarzeń: - Problemy zaczęły się w końcu stycznia, nie kręcił przy temp. poniżej -10C. Akumulator wymieniłem - niewiele pomogło. - Jak zapalił, zdarzało się, że pracował jak traktor. Wymieniono świece i kable WN - też nie pomogło :( - Na początku lutego odstawiam do elektryka. Ponieważ ciepły...
I lipa, byłem u znajomego i niestety posiada kabel 16 pinowy a u mnie jest 4 pinowy. Pojawiły się niestety problemy z rozruchem zimnego silnika (po całonocnym postoju), na ciepłym lub wystudzonym silniku odpala na dotyk. Poprawiło się za to przyspieszenie i powiem szczerzę że po tym czyszczeniu turbiny to zupełnie inny silnik. Wracając do problemu świece...
We wtorek jadę zawieźć rozrusznik do sprawdzenia. Może to on jest winien. Auto jak odpali to chodzi jak złoto. Tylko jest problem z tym cholernym rozruchem na ciepłym silniku.
Do alternatora. Zamieniając go w prądnice. Do rozruchu ciepłego silnika. I wspomagania przy przyspieszaniu.
Wydaje mi się że gdyby to była kwestia regulacji to miałby problemy z rozruchem zimnego silnika, natomiast user ma problemy z odpaleniem ciepłego silnika. Niekoniecznie - zły skład mieszanki jest przyczyną trudności z uruchomieniem także rozgrzanego silnika. Sprawa jest prosta , ciepły dostaje jeszcze gaz pozostały w instalacji plus benzynę i nie odpali...
Witam, samochód Mercedes W211 2006 r. lift elegance OM642 190 km manual. Dwa problemy i tu opiszę co i jak. 1. Problem z rozruchem na zimnym, kręci 5-7 sekund. 2. Traci moc przy większym depnięciu na gaz, przeważnie jak jest już ciepły. Samochód był sprawdzany na SD przez 5 godzin, wszystkie testy robione, jakie tam były. Układ paliwowy elegancko, wszystko...
Jeśli rozrusznik kręci dobrze na zimnym, do tego pompy nie posiadasz tylko pompowtryski więc o ile rorząd dobrze ustawony to na 90% korekcja mapy paliwowej. Za jednym zamachem dostroisz silnik do aktualnego przebiegu (części się zużywają), zwiększą dawkowanie na ciepłym oraz zmniejszą minimalne wymagania co do obrotów silnika i dawkowania paliwa przy...
Niestety nie posiadam testera, a podczas odholowywania samochodu do mechanika silnik zdąży wystygnąć i nie pokazuje żadnych błędów.
Witam wszystkich. Od pewnego czasu mam problem z moja Cytrynką. Zrobiłem tym autkiem ok 60 tkm praktycznie bez awarii. Od pewnego czasu zaczęły się problemy. Na początku zauważyłem, że przy rozruchu kręci trochę dłużej. Pierwsze co zrobiłem, to założyłem nowy filtr paliwa. Nic nie pomogło. Jeździłem wiec tak dalej. Po pewnym czasie rozruch był coraz...
A może świece żarowe nie grzeją gdy masz lekko nagrzany silnik? Podgrzanie świecami nawet ciepłego silnika bardzo ułatwia rozruch. Ponadto stan tulejek rozrusznika. Czy rozrusznik kręci wolniej na ciepło niż przy porannym odpalaniu?
Jeżeli długość kręcenia nie zależała od tego jak długo trzymasz kluczyk w pozycji rozruch to coś nie tak z rozrusznikiem lub istalacją jego sterowania.
Pacjent to Uno z silnikiem 1.0 fire z klasycznym aparatem zapłonowym (palec, kopułka, rozdzielacz) Problem i objawy Raz zapala, raz nie. Sprawa zaczęła się we wrześniu, na zlocie. Na miejsce (prawie 600km) dojechał bez problemu, na drugi dzień podczas objazdówki w trójmieście, samochód dwa razy miał problemy z zapaleniem. Kręcił żwawo ale nie chciał...
Zmierzyłem napięcie ładowania gdy pojawiły się problemy z rozruchem (oczywiście jak udało się uruchomić auto). Jeździłem z miernikiem w aucie aby móc od razu zmierzyć napięcie jak tylko wystąpią problemy. Podejrzewam, że alternator nie domagał od dłuższego czasu. Zmyliła mnie wyłączona kontrolka ładowania. Alternator nie doładowywał aku i przy dużym...
Nie ma się co denerwować, pewnie kolega mig_29 nie miał nigdy do czynienia z TDikiem. Sprawdź jeszcze BIP-y pompek, może któraś już siada. W VAGu : Engine-Grupa pomiarowa 023,wskazania powinny nie przekraczać +/-30.
Witam po dłuższej nieobecności :) Nabyłem pojazd marki Opel -model Sintra - Silnik 2.2 dth (x22). Problem polega na tym iż auto ma ogromne problemy z rozuchem na zimym oraz ciepłym silniku... Aby uruchomić autko muszę kręcić kilka minut z rana kilkukrotnie, po odpaleniu (i w trakcie kręcenia) jest siwy dym- po odpaleniu zaraz zanika i jest ok. Ciepły...
Mam prośbę do osób które się znają na tym a dokładnie mam problem z rozruchem samochodu rano?? nie chce zapalić a jak zapali to dopiero po długim męczeniu silnika. Gdy jest ciepły to zapali bez problemu ale gdy wystygnie ponownie ma problemy z zapaleniem:(:( na pewno rozrusznik jest dobry bo kręci tylko me wrażenia takie jak by coś blokowało przepływ...
Najpierw radze wymienić uszczelniacze pompowtryskow (koszt 130zl) Gdy sa uszkodzone sa problemy z uruchomieniem i szarpanie silnika.
Te silniki miały taką bolączkę że źle paliły na ciepłym po pewnym stopniu zużycia . nagrzej autko , zgaś i odepnij na chwilę czujnik temperatury silnika , jak odpali normalnie można zrobić korektę programową dawki rozruchowej i powinno zapalać na ciepłym i zimnym normalnie . Niestety w twoim przypadku zregenerował bym również wtryski zaczynając od nr...
Witam. Powiem Ci szczerze że mój mechanik sam już powoli rozkładał ręce bo nie wiedział co może w nim siedzieć. Rozrusznik akurat nie miał nic z tym wspólnego a zrobiłem go bo denerwował mnie ten wyjący bendiks. U mnie na dobrą sprawę do sprawdzenia poszło wszystko. Od immobilizera po układ paliwowy. Czyszczenie styków, sprawdzenie czy pompa trzyma...
wiec jedz do mechanika numer 3 . troche licha ta kompresja ale jak zimny pali ..
Witam. Posiadam astrę kombi z 95r. Silnik 1.7TD (opla). Również mam problemy z pierwszym rozruchem szczególnie w zimę. Zawór zwrotny mam założony, filtr wymieniony, świece wszystkie grzeją. Na zimnym silniku rozrusznik wolno kręci i to jest główna jego przyczyna ale podczas uruchamiania muszę leciutko trzymać pedał gazu bo inaczej astra złapie i zaraz...
Silniczek krokowy w multecu wysyła 256 sygnałów wykonując pełen skok i to bzyczenie po wyłączeniu zapłonu to próba wykonania pełnego skoku i ustalenie pozycji startowej. Brak stabilnych wolnych obrotów wskazuje na silniczek, ale problemy z rozruchem tym bardziej ciepłego silnika wskazują na uszkodzenie innych elementów. Z rana uruchamiaj silnik z gazem...
Witam-jak w temacie-samochód z rana zapal bez problemu,jednak zdarza mi się kilka razy w ciągu dnia taka sytuacja,że jak mi niechcący zgaśnie,to potem są ogromne problemy z rozruchem-nawet na benzynie-kręcę i kręcę i ledwo zapala,mieszam przełącznikiem benzyna-gaz oraz pedałem gazu i po kilkunastu sekundach zapala-czy to ma związek z tzw."zamarzaniem"...
Skoda Fabia 1, silnik 1.9 SDI Witam, od jakiegoś czasu mam problem z odpaleniem z rana. Odpalił normalnie, gdy przejechałem około 100 km i zgasiłem. Nagle, po 2 godzinkach stania, strasznie ciężko kręci, wręcz nie odpala. Akumulator jest w porządku, rozrusznik też, filtr paliwa zmieniony. Czy to może być coś z tym? https://obrazki.elektroda.pl/9972281000_...
Więcej danych wejściowych - Leon 1 , 2? 1.6 8V czy 16V- to zawęża potencjalne usterki charakterystyczne dla silników. Jaka tam instalacja siedzi, jakie wtryski i ile to ma nalotu. Zakręć całkowicie gaz na butli i wypal go z rurek i parownika (pozwól żeby silnik się sam przełączył na benzynę) i pojeździj tak kilka dni. Ewentualnie zdejm wężyk podciśnienia...
To prosty patent. Po krótce. Żeby odpalić ciepłego TDSa należy zrobić tak aby podgrzewał świece nawet jak jest ciepły. Starczy odłączyć czujnik temperatury na głowicy i po problemie. Świece żarowe grzeją za każdym razem jak chce się odpalić samochód nieważne czy ciepły czy zimny. Ja ten patent wielokrotnie testowałem i każdy ciepły TDS odpala bez problemu....
Wtryskiwacz , pompa , czujnik cr , regulator ciśnienia , czujnik temp. itp na razie to podłącz pod tester i zobacz co siedzi w pamięci ecu
Od 4 miesięcy jestem posiadaczem VW t 5 multivan silnik 1.9 TDI 73 kw silnik BRS. Mój problem jest następujący: auto czasami ma problem z odpalaniem, nie ważne czy silnik jest ciepły czy zimny. Przy rozruchu na początku zaskakuje żeby po chwili kręci jakby paliwo nie dochodziło. Zdarza się to dość sporadycznie, ale dla mnie, szczególnie jak jestem sam...
Witam serdecznie. Jestem posiadaczem Golfa IV, rocznik 2001, silniki benzynowy 1.4L Mam nadzieję rozwiać swoje wątpliwości dotyczące kontrolek na desce w/w samochodu. Wygląda to tak: po włączeniu zapłonu na desce zapalają się kontrolki, po chwili większość z nich gaśnie, zostają tylko 3: - EPC - Check Engine (silnik z piorunkiem) - Trzecią można opdpuścić...
W zwykłym świece grzeją do ok 50 stopni potem mod. wyłancz grzanie. Fakt że przy cipłym silniku powinny grzać świece przy kręceniu rozrusz. ale jest to niekonieczne. W starszych dieslach dobrze jest zrobić żeby świece grzały nawet przy ciepłym silniku ułatwia to rozruch.
Przedstawione wcześniej żarowe podgrzewacze cieczy chłodzącej muszą pracować ze sterownikiem. Sterownik ten kontroluje pobór pradu w całym pojezdzie. minnymi stan akumulatora. Jeśli zamontujesz to bez sterwonika to za chwile spalisz swiece oraz przeciążysz akumulator i bedziesz miał problemy z rozruchem. Proponuję Ci zastosowanie ektrycznej grzałki...
Witam! Mam problemy z zapalaniem silnika jak jest zimny. Silnik na wtrysku 2l z mechanicznym wtryskiem 5 cylindrów (audi100). Sprawdziłem wtrysk, który powinien działać w momencie zapalania i podać dawkę paliwa rozruchowego. Po wykręceniu tego wtrysku podałem mu napięcie 12V - prawidłowo rozpylił paliwo. Nie mogę znaleźć czujnika, który steruje tym...
Witam! Mam ostatnio problemy z rozruchem zimnego silnika, i to zarówno na gazie jak i na benzynie. Na benzynie już nawet nie próbuję, bo z góry skazałbym się na porażkę. Kiedyś jeden mechanik powiedział mi, że kiepskie palenie na benzynie to norma, bo auto jest "przyzwyczajone do gazu" - nie do końca w to wierzę. Ostatnio byłem w serwisie LPG, gdzie...
cd. Dzisiaj rozebrałem silnik i wygląda mi na to ,że wszystko w nim jest o.k.Co do tych oporów po kręceniu wirnikiem to wydaje mi się ,że to przez zimeringi uszczelniające jest taki lekki opór.Gniazdo łożyska skośnego dokładnie wymyłem benzyną ekstrakcyjną , całość zalałem olejem 15W40 dokładnie skręciłem i .....po ok. 10 min. nieprzerwanej pracy Karcher...
Opis: 1.6 NFU, rok produkcji 2006, sterownik ME745 Auto odpala dopiero drugi raz latem, za pierwszym odpaleniem nie odpala, za drugim odpaleniem jest zawsze ok. Zimą odpala bez problemów. Jeśli silnik jest ciepły w lecie (np. kilka godzin po jeździe odpala od razu, jeśli zatrzyma się przed nocą odpala dopiero drugi raz) Wystarczy trochę pokręcić rozrusznikiem...
Jeśli to silnik 4T to możesz sprawdzić luzy zaworowe. Jeśli są mocno rozstrojone, to mogą być takie problemy. Jeszcze może być problem ze świecą, jeśli jest źle dobrana, to na zimno może mieć problem palić. Możesz jeszcze spróbować zrobić jedną rzecz. Jak jest zimny, to spróbuj zasłonić ponad połowę wlotu powietrza (najlepiej zdjąć filtr). Powinien...
Witam. Ostatnio mam problemy z rozruchem silnika w astrze 2.0 8V (benzyna) z 92 roku. Problem pojawia się niezależnie od tego czy silnik jest zimny czy ciepły. Na początek podmieniłem czujnik położenia wału (na KTSie wykazywało uszkodzenie), potem wykryłem "dyskoteke" jak w nocy otwarłem maske, więc wymieniłem kopułke, palec, przewody i świece ( i tak...
Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzacej,znajduje sie z tyłu silnika,z niego komputer zczytuje dane o temperaturze silnika,jeśli sie przyciął komputer podaje dużą ilość paliwa(jak przy rozruchu zimnego silnika)i na ciepłym silniku poprostu zalewa go
Zacznę może od tego iż czujniki z VW w 95% przypadków psują się zwiększając swoją rezystancję lub otwierając kompletnie obwód (rezystancja nieskończona), w obu przypadkach temperatura widziana przez ECU jest niższa niż faktyczna lub zastępcza (najniższa programowa wartość), jeśli chodzi o rozruch to tylko poprawia odpalanie bo polityka startu żąda dla...
automatyczne ssanie jest realizowane dodatkową przepustniczką, ta jest główna i przy rozruchu przez pewnien krótki czas jedynie pozostaje mocniej otwarta a ze ssaniem nie ma prawie nic wspólnego. Także, jeśli na ciepłym silniku, przy odłączonym siłowniku (i podciśnienia i kable, podciśnienia zaślep) przedłużysz tak siłownik, aby obroty były optymalne...
miałem kilka takich przypadków i problem tkwi w pompie wtryskowej pomogła zmiana oprogramowania w sterowniku silnika zwiekszenie dawki rozruchowej ( to było antidotum jeśli nic innego nie poskutkowało mam na myśli ustawienie rozrządu ,wymiana ECU , czujnik temperatury ) klijenta doprowadzało to do szału jak go zgasił na ciepłym silniku nieraz musiał...
Kwok-baterie(2x195 12V) po rozruchu i wyłączeniu silnika po 2 minutach, po około 2 godzinach podszedłem z multimetrem i wskazywały sztywno 11.84V, niestety więcej mi się nie udało sprawdzić, bo to było wprowadzenie na zimowanie do garażu, wrzucenia baterii do ciepłego miejsca i koniec sezonu...baterie mają 3 miesiące i były 2 tygodnie temu ładowane...
Totalnie nie znam się na mechanice, ale kiedyś miałem identyczny objaw w "Maluchu", powodem były podparte zawory.
W czym to rozwiązanie będzie gorsze od zastosowania zasilacza niestabilizowanego ? Ilość ciepła wydzielanego na stabilizatorze, konieczność stosowania radiatora - waga, objętość, koszty. Dla stabilizatora 8VDC/3A potrzebujesz transformator dający min. 11VAC/5A. jeśli zostanie zastosowany kondensator 10000uF to on zapewne podbije stosunkowo mocno napięcie....
ALE JAK MASZ -30 TO CHYBA LEPIEJ MIEĆ CIEPŁY SILNIK- MNIEJ PALIWA ŁATWIEJSZY ROZRUCH I NIECHODZI MI O WEBASTO ,TAKIE GRZAŁKI MONTUJĄ W SKANDYNAWI WIEM BO WIDZIAŁEM SCENIKA I VOLVO
Jeśli tak, kiedy to miało miejsce? Kiedy? Generalnie stara zasada jest taka, że nie uruchamia się silnika na włączonych światłach. Nagraj moment rozruchu, jak brzmi to przygasanie, z widokiem na zegary oraz na silnik. Dzieje się tak tylko na zimnym silniku np. uruchomienie silnika po całonocnym postoju, czy również na ciepłym?
Dziwne jest to, że odpala całkiem różnie. Parę razy się zdarzyło, że na zimnym odpalał za trzecim razem. Świece żarowe nowe. Mogą być problemy z rozrusznikiem, akumulatorem, immo + kluczyk + stacyjka , a także wtryskiwaczami . Pracę rozrusznika można zweryfikować zapalając na "pych". Jeśli po popchnięciu startuje momentalnie, a na kluczyk nie chciał,...
up.
problemik polega natym ze autko po odpaleniu gdy zimny działa jakby na dwa cylindry produkujac bardzo bogata mieszanke po nagrzaniu sa problemy z odpaleniem i generalnie autko nie pracuje a gdy jest ciepły odpiecie weza z magistrali paliwowej powadowało chwilowo poprawna prace silnika a gdy zapiety brak mozliwosci rozruchu czyzby problem z cisnieniem...
Źle zrozumiałem instrukcję - jest tak jak przemek25l pisze. Przełączenie na LPG odbywa się niezwłocznie po przełączeniu w pozycję II, potencjometrem ustawia się jedynie czas aktywacji zaworu LPG przy wyłączonym silniku (do rozruchu ciepłego silnika na LPG). Normalne działanie to rozruch na benzynie (I), po zagrzaniu odcięcie obydwu paliw (0) i gdy silnik...
Serdecznie dziękuję za szybkie odpowiedzi. Zamawiam nowy regulator i podzielę się wrażeniami z pracy silnika po wymianie. Ciekawe w sumie, bo mnóstwo ludzi (w tym i tutaj) radzi aby zmieniać uszczelki w kolektorze ssącym w przypadku gdy lekko ciepły silnik ma trudności z rozruchem a być może to kwestia zmęczonych regulatorów ciśnienia. U mnie po wymianie...
A po nagrzaniu, gdy są problemy z rozruchem, to wirnik obraca się lekko, bez oporów? Taka próba dała by odpowiedź, czy zwiększają się opory na łożyskach po nagrzaniu. PS. Film coś nie działa. Po nagrzaniu i załączeniu zasilania wirnik stawia opór, co do oporów na łożyskach są takie same na zimnym jak i na ciepłym silniku. Filmik powinien już dziać...
Witam posiadam wózek widłowy Hyster silnik gaz marki Mazda va 2.0 cztery tłoki. Chciałbym się dowiedzieć jakie ciśnienie powinien mieć ten silnik. Mam problemy z rozruchem raz odpala od lekkiego powachania autostartu i już wózek chodzi. Jak odpali mogę już normalnie odpalać bez wspomagania autostartu. A to jest ciekawe że silnik jest ciepły i zdaza...
Odpowiedź dla kolegi robi31102 : jeśli nie zapala się nawet na moment kontrolka świec żarowych to musisz wyjąć przekaźnik 109, przeczyścić dokładnie pilniczkiem nóżki oraz zdjąć jego plastkową obudowę i poprawić lutownicą luty na jego płytce drukowanej, wtedy będzie komunikacja ze sterownikiem silnika i silnik odpali, faktycznie w baku masz wstępną...
W tych silnikach jest ponoć jakiś inteligenty start, nie potrzebuje ssania ani pompki. W tych silnikach jest ssanie sterowane bimetalem nagrzewanym ciepłem z tłumika. I to jet ta cała "inteligencja zapłonu" To raczej układ nie powinien być awaryjny. Więc skąd te problemy z rozruchem ? Jak ciepły pali elegancko, im zimniej tym gorzej. Jak więc sprawdzić...
Mamy pomysły,zebys sprawdził pod diagnoza co mu brakuje jak krecisz i co mu brakuje pod maska.
Witaj, jeśli masz manualne przełączanie gaz / benzyna, w formie trzy pozycyjnego przełącznika to> po zatrzymaniu pojazdu, przed jego zgaszeniem przełączasz funkcję z gazu na zero. Czekasz aż silnik sam zgaśnie. Do ponownego rozruchu silnika ciepłego> z pozycji 0 na gaz i rozruch. Jak nie wypalisz porcji gazu która pozostała w parowniku przed zgaszeniem...
OK Tak zrobię, ale to chwilę potrwa, bo w tej chwili rozebrałem go z do lakierowania :-) Czy pytając o czas pompowania butli, na myśli masz uszkodzenie pompy??? P.S. Faktem jest, że silnik po kilku rozruchach, na zasadzie włącz, chwilę popracuj (20-30sek), wyłącz, włącz ponownie - silnik zrobił się ciepły...
Olej w silniku jest?
Vectra 90 rok 2.0 wtysk. Posiada inst. gazową. Problem z rozruchem przy rozgrzanym silniku.:|
to przepływka może tak psocic a dokładnie czujnik powietrza wlotowego
Mam problem z rozruchem - tylko na zimnym w moim Seacie Leonie 3 2.0 TDI 184km CR z 2014 roku (silnik CUPA). Rozruch jest dość kapryśny – czasami auto odpala na dotyk, a innym razem muszę kręcić rozrusznikiem przez nawet 5 sekund. Do tej pory wymieniłem już kilka części: filtr paliwa, czujnik położenia wału korbowego, czujnik położenia wałka rozrządu,...
diesel problemy rozruchem iveco daily problemy rozruchem silnik jednofazowy rozruchem
przekreceniu kluczyka zamiennik tda7560 świecą diody laptopie
Wybór napędu do bramy przesuwnej: Force 2000 kg czy Nice 1000 kg? Lokalizacja przekaźnika pompy paliwa Fiat Ducato 2.8 JTD