Witam Wyciag radio i posprawdzaj podlaczenia przewodu zielony z czerwonym paskiem i fioletowym Maja byc razem złoczone Musiales ich rozłaczyc i nie ma teraz awaryjnych P
mam problem ze światłami awaryjnymi gdy załączam nie świecą i wtedy też nie reagują kierunkowskazy, prosze o pomoc w tej sprawie, ale gdy wyłącze awaryjne to kierunkowskazy normalnie działają[/b]
Witam. To mój pierwszy post na tym forum i mam nadzieję, że w dobrym miejscu piszę. Szukałem rozwiązania mojego problemu ale w sumie nie znalazłem więc zaczynam nowy temat. Tak więc problem polega na tym, że mój cienias 900 na gaźniku(tyou Weber) przerywa podczas jazdy (jakby silnik zgasić), następnie walnie w rurze i jedzie dalej. Czasami jest to pojedyńczy...
Poszukuję schematu elektrycznego do cinquecento 900. Mam problem z wycieraczkami i światłem awaryjnym. Bezpieczniki sprawdzałem są dobre. Z góry dziękuję za pomoc. użyj Szukaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic93...
Kierunkowskazy i awaryjne NIE SĄ na jednym bezpieczniku. Wynika to choćby z tego, że awaryjne są zasilane cały czas, a kierunki po stacyjce i są to różne obwody. W skrzynce bezpiecznik od awaryjnych jest oznaczony podwójnym trójkątem i należy go wymienić. Nie sprawdza się "na oko", bo potrafią sie upalić w niewidocznym miejscu. Na tym bezpieczniku wisi...
Aha. Awaryjne nie działały nawet przy wyjącej syrenie alarmu. Wiec to chyba nie wina wyłącznika.
Witam mam taki problem, w fiacie Cinquecento siadly mi awaryjne swiatla. Przerywacz est nowy bezpieczniki cale i kostka ( wlacznik) tez nowy. Moze mi ktos pomoc o co tam chodzi ??
Rozumiem ze przekaznik sprawdziles na 100%? Sprobuj na krotko odpalic awaryjne po wyjeciu przelacznika albo sprawdz sam przelacznik jakims multimetrem najpierw
Jak ktoś uciął fabryczną wtyczkę do radia to w niej był spięty + zasilający awaryjne (do jednego konektora przychodził czerwony z chyba białym paskiem i fioletowy)
Witam :) Swojego czasu byłem w posiadaniu takowego auta :( Po pewnym czasie eksploatowania uszkodził mi się rozrząd a mianowicie ,, szklanki " hydropopychaczy się zużyły tzn zrobiły się na nich wgłębienia . Automatycznie musiałem wymienić wałek rozrządu,ponieważ tzw łezki sie zdeformowały .U mnie stukot był właśnie tym spowodowany .Po wymianie wszystko...
witam. tesciowa ma problem z Cinquecento. mianowicie jest pobor pradu na postoju ok 0,19- 0,20 A i po 2,3 dniach auto juz nie odpala. po wyjeciu bezpiecznika od waryjnych pobor jest 0,00A mam pytanie jak ten problem usunac, gdzie on moze lezec? ze awaryjne powoduju taki pobor? i drugie pytanie czy ten bezpieczik odpowiada tylko za awaryjne czy za cos...
W samochodzie jest tylko jedno zasilanie z którym jest połączony fioletowy -to są światła awaryjne widocznie nie połączyłeś zasilań w radiu są dwa trzeba je zmostkować.P
awaryjne działaja... wentylator dziala.. wszystko dziala... Dodano po 23 rtzn dalej oprocz radioa....
Witam. Tak się ostatnio zastanawiam, czy nie kupić sobie takiego cieniasa, nie drogie one są, mała pojemność z moją sytuacją jeśli chodzi o OC też by mnie ratowała. Spotkałem się z opinią, iż nie palą dużo i części są tanie. Co o tym myślicie? warto kupić? Czy jednak zbyt awaryjne i nie warto się grzebać z tym?
Problemem jest system alarmowy w moim Cinquecento 700, ktore kupilem niedawno. Alarm to Cheetah AEB czy jakos tak :) bo poprzedni wlasciciel zainwestowal i wyposarzył cienkiego w takie "cudo" :D Wiec tak. Sprawdzilem prawie caly system i w 90% dziala :D Tzn dziala zazbrajainie i rozbrajanie z pilota, dzialaja czujniki ruchu, dziala czujnik wstrząsowy,...
Ja od siebie zaproponuję dwa rozwiązania. 1. Renault 19 1.4 silnik C3J z gazem- spalanie gazu w mieście do 8L/100KM, części tanie auto w miarę bez awaryjne a jak już coś się psuje to nie przekracza 150 zł. Ważne by instalacja była w miarę dobra. Auto jest wygodne w zimę fajne ogrzewanie, silnik szybko się nagrzewa. Moja narzeczona takim jeździ i jesteśmy...
Dowiedziałem sie właśnie, że przed cewkami jest jakiś impulsator który z koła pasowego odczytuje położenie wału korbowego i jeśli tam czegoś brakuje to cewka może "wariować". W takim przypadku jednak wygladało by to inaczej ponieważ zapłon by wariował i przypadkowo "rzucał iskre" na różne cylindry, u mnie jednak silnik chodzi tylko nie daje iskry z...
Witam . Posiadam dokładnie taki sam uklad kierunkowskazów w Mercedesie Vito . Jest to nic innego jak przerywacz elektroniczny z czasówką . Miałem ochotę zastosować podobny patent w CC żony . Układ faktycznie wykrywa czas impulsu zadanego manetką kierunku. Jeśli ją szturchniesz lekko - dopuki nie zapali się kierunkowskaz - około 1 sekundy to kierunek...
Przetwornica profitex z sinusem na wyjściu - mają w ofercie (a nie aproksymowaną sinusoidą) i nie widzę problemu , nie koniecznie 1kW , po cholerę jak pompka pobiera dużo mniej, im mocniejsza tym więcej strat. UPSy mają rzadko na wyjściu sinus nawet jak producent tak pisze (chyba dla jaj) więc się nie sugeruj. Profitex nie kłamie - mają w ofercie aproksymowaną...
witam, mam następujący problem z moim cinquecento 900. Kupiłem to auto jakieś 6 miesięcy temu i sprawowało się bardzo dobrze. Postanowiłem zamontować radio. Sam nie dałem rady, więc dałem do elektromechanika. Ten zamontował radio bez bezpiecznika pozostawiając masę nie podłączoną, ale wszystko było niby ok poza tym, że nie działały mi światła awaryjne...
Podałeś same "kapciochy" :D ale stanowczo najlepszym rozwiązaniem jest w moim przekonaniu -Fiat Cinquecento. Autko małe, zwinne (oczywiście pomijając wersję 700cc, wszystko jest szybsze od tego silnika). W naprawach nie drogie, możesz sam się na nim uczyć majsterkować, nie jest nadzwyczaj jakoś awaryjne. Mało pali, jak kupisz 900cc z gazem to jeździsz...
Do wiązki w progu idącej do tyłu samochodu. Przewody: błękitny i błękitno - czarny. Znajdziesz też przy wyłączniku awaryjnych.
modul albo dziala albo nie . nie ma zadnego trybu awaryjnego
A działają ci światła awaryjne? One są jakoś z kostki radia wyprowadzone chyba właśnie fioletowym.Dlatego sam bezpiecznik w radiu nie wystarczy.No chyba że oprócz radia wszystko idzie oryginalnie.
Witam :) Mam mały problem.... po załączeniu świateł pozycyjnych lub mijania automatycznie załączają się światła stopu, i świecą "cały czas". I jeszcze jeden problem nie działają mi światła awaryjne ( bezpiecznik na pewno dobry) W samochodzie nic nie było grzebane oprócz wymiany zmiany radia. Pozdrowienia:)
Stare Inferno lub Starter (ta sama płyta). Forteca zawsze miała wbudowany przekaźnik zapłonu, tutaj go nie ma... Sądząc po 'jednym czarnym przewodzie nie podłączonym do niczego' stawiam na Inferno (przewód awaryjnego rozbrajania). Od strony ścieżek powinien być napis TOP z jakimś numerem. Jak podasz ten numer to będę mógł podrzucić jakieś instrukcje.
Jeśli giną Ci kierunki wszystkie z jednej strony ( przód i tył ) to ja bym obstawiał na przerywacz kierunków. A co się dzieje jak włączysz światła awaryjne.
Coś musi być jeszcze na tym bezpieczniku, nie tylko same awaryjne. Dobrze by było jak byś poprawił treść postu łącznie z tytułem.
Jak na twoim miejscu nie kupowałbym CC,wolałbym troche dołożyć i kupić coś innego. Choć nie powiem że można polubić ten samochód, ale niestety jest bardzo awaryjny :cry:
Cinquecento 700 Gdy nacisnę klakson (który nie działa), słyszę tylko pyknięcię i pali się bezpiecznik (awaryjne, radio, zegar) Co robić? Prosze o jakieś instrukcję w miare proste, poniewaz jestem początkujący.
Odpuść ten wynalazek. Załóż polski gaźnik Nie jest aż tak źle, ten wynalazek dobrze mi służył przez sześć lat (tylko wężyki awaryjne). Bardzo oszczędny. Wystarczy sprawdzić wszystkie wężyki i najprawdopodobniej znajdzie się usterkę.
Sprawdź czy do wyłącznika awaryjnych dochodzi prąd, Czy kierunki działają normalnie? POZDRAWIAM
da rade wymienic podswiet;lenie w guzikach(awaryjnepodgrzewanie tylnej syzbyc....)w srodku włacznika jers zielona dioda z rezystorem)sam niedługo sie za to zabieram.podswietlenie zegarów na niebiesko nie wiąze sie ze zmianą zegarów(samych tarcz) poniewaz niebieskie diody przebija przez zielony filtr na tarczach.więcej znajdziesz na www. centomania.pl
problemem byl bepiecznik swiatel awaryjnych 15A, niewiem dlaczego nie zauważylem tego wcześniej...
Witam. A to fiat. Nie ma tam tego wyłącznika awaryjnego w słupku czy pod siedzeniem? Z cudzego forum ale warto zobaczyć. http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.... Pozdrawiam.
wogóle słychać rozrusznik przy pszekręcaniu kluczyka jeśli nie to morze być stacyjka jest w tych autach awaryjna jak nie to pozostaje bendix lub rozrusznik
Kup sobie cieniasa 900 z wtryskiem, naprawdę mało awaryjne autko, mało pali i wszędzie się zaparkujesz. Miałem takiego kiedyś 8-10 latka.
Co do awaryjnych to zasilanie do przełącznika idzie z kostki radia/chyba fioletowy/.
Bardzo chętnie bym to zrobił, ale z centralki nie wychodzi żaden kabel awaryjny, mimo, że na schemacie rzeczywiście coś takiego jest :(
Nie ma to sensu, światła awaryjne są zapewne brane od instalacji radia (tak jak w Cinquecento). Weź podciągnij prąd bezpośrednio i wiesz, że będzie działać na 100%.
Właśnie ten przewod.... i ten drugi jest czarny... od alarmu... i szedl on do wlacznika swiatel awaryjnych... widocznie kable nie oryginalne... ale juz naprawione:) zamykam temat:)
Normalny układ z jednym przerywaczem wymaga przełącznika awaryjnych z dużą kombinacją styków czyli jakiś typowy od np cinquecento. Musi przełączyć napięcie na przerywacz 49 z plusa po kluczyku 15 na plus z aku,30, zewrzeć obie strony 44L 44R razem i połączyć je z 49a przerywacza. I jeszcze zapala kontrolkę. Ot, cała filozofia
W fiatach z tego okresu, światła pozycyjne zapalało się też odpowiednią pozycją kluczyka w stacyjce. Przekręcało się kluczyk "w tył" po przyciśnięciu przycisku blokady. Nie narozrabiałeś przypadkiem tam? To, że po wyjęciu bezpiecznika awaryjnych przestaje grać też radio, to normalne, bo to ten sam obwód. Sprawdź też, czy podczas montażu nie pomieszałeś...
Jak mogłeś zamienić sterowniki skoro mają zupełnie różne wtyki?!? Przecież ich mechanicznie nie da się podmienić, jeden ma duże pojedyncze złącze, a drugi ma dwa mniejsze złącza. http://obrazki.elektroda.pl/2591207100_1... IAW-16F to archaiczny sterownik EURO-2 stosowany w Cinquecento, wczesnych modelach Seicento i starej Pandzie z silnikami...
Zajmij się MAP-sensorem. Dodatkowo sprawdź jak widzi przepustnicę. Te sensory made by Marelli sa bardzo awaryjne. 'Podchodzi z byle fiata punto,cinquecento. Jeżeli masz mozliwośc odczytu parametrów,to o ile pamiętam jako podciśnienie powinno być wskazanie (na wolnych) około 260mm/Hg,jak silnik stoi,lub po gwłtownym dodaniu gazu około 740-760 mm/Hg
Panowie,nie badzcie tacy...Skoro gosc prosi o porade na tym forum,to pewnie chodzi mu o to,na co ma zwrocic uwage pod katem elektryki.A wiec: -posprawdzaj czy swieca wszystkie swiatelka zewnetrzne(pozycyjne z przodu i z tylu,mijania,drogowe,oswietlenie tablicy rejestracyjnej,stop,kierunkowskazy przednie,tylne i boczne,swiatla cofania.Posprawdzaj tez...
W tych bąblach zdechał MAP sensor ( mocowany na wsporniku koło centralki wtrysku) i powodowal własnie taki efekt. Nie zakładałem oryginalnych bo drogie i awaryjne, a zakładałem od opla po uprzednim przerobieniu wtyczki. Z relacji klentów tak spreparowny samochod podobno "lepiej ciągnął". Sprawdź ten MAP sensor.
jak masz immo to jest procedura uruchomienia awaryjnego[to dotyczy 900ale może i twojego],proponuję kupic stacyjkę z kluczami,bo inne kombinacje wymagaja doświadczenia złodziejskiego jeśli niemasz immo to można zewrzeć odpowiednie styki na stacyjce ,a co z blokadą kierownicy?
Gaźnik mniej awaryjny? to dopiero bajki. Gaźniki lubią po prostu ci co sobie lubią śrubką pokręcić często nie mając nawet pojęcia do czego ona służy. Z małych niedrogich i mało awaryjnych aut to mogę polecić Cinquecento z silnikiem 0,9 na monowtrysku Marelli. Spalanie około 7l niedogrzany w ruchu miejskim a w trasie poniżej 6l. Jedyne co w nich często...
Cinquecento 700 z gaźnikiem Aisan japońskim jest trudne w ustawieniu regulacji, po za tym jest bardzo skomplikowany . Nie wiem czy sobie sam poradzisz bez fachowca . W tych gaźnikach jak coś nawali , a jest szereg czujników podciśnieniowych , to sterownik przestawia go w tryb awaryjny tak żeby można było kontynuować jazdę do najbliższego serwisu czy...
osłony ściągasz odkręcając dwie górne śrubki i wyciągając z dolnych zaczepów,w miejscu na radio masz doprowadzoną kostkę 6-cio pinową a w niej masz +12v[dwa przewody czerwone połaczone ze sobą i tak ma zostać bo nie będą działać awaryjne],na czarnym masz masę i dwie pary głośników kolory będziesz miał po zdjęciu obudów głosników,montujesz je opierającą...
półoś cinquecento cinquecento cinquecento chłodzić cinquecento strzela
płyta whirpool wyświetlacz radia corsa młotek gumowy
medion md30445 wymiennik płytowy
Potencjometry Alps RK27 "Blue Velvet" - Katalog i Specyfikacja Ekranowanie: Aluminium vs Blacha Stalowa - Który materiał wybrać?