Witam Wyciag radio i posprawdzaj podlaczenia przewodu zielony z czerwonym paskiem i fioletowym Maja byc razem złoczone Musiales ich rozłaczyc i nie ma teraz awaryjnych P
mam problem ze światłami awaryjnymi gdy załączam nie świecą i wtedy też nie reagują kierunkowskazy, prosze o pomoc w tej sprawie, ale gdy wyłącze awaryjne to kierunkowskazy normalnie działają[/b]
Podałeś same "kapciochy" :D ale stanowczo najlepszym rozwiązaniem jest w moim przekonaniu -Fiat Cinquecento. Autko małe, zwinne (oczywiście pomijając wersję 700cc, wszystko jest szybsze od tego silnika). W naprawach nie drogie, możesz sam się na nim uczyć majsterkować, nie jest nadzwyczaj jakoś awaryjne. Mało pali, jak kupisz 900cc z gazem to jeździsz...
Do wiązki w progu idącej do tyłu samochodu. Przewody: błękitny i błękitno - czarny. Znajdziesz też przy wyłączniku awaryjnych.
sprawdź bezpieczniki prawie pewne że jest spalony no może ewentualnie włącznik awaryjnych
wyciągnij radio i bedziesz miał wiazke zawinieta w szarą gobke znajdz tam odizolowany gdzies fioltowy przewód i złącz go z czerwono zielonym
Dzięki elektrit, miałeś rację. Trzeba połączyć te kabelki.
Witam mam taki problem, w fiacie Cinquecento siadly mi awaryjne swiatla. Przerywacz est nowy bezpieczniki cale i kostka ( wlacznik) tez nowy. Moze mi ktos pomoc o co tam chodzi ??
modul albo dziala albo nie . nie ma zadnego trybu awaryjnego
Witam :) Mam mały problem.... po załączeniu świateł pozycyjnych lub mijania automatycznie załączają się światła stopu, i świecą "cały czas". I jeszcze jeden problem nie działają mi światła awaryjne ( bezpiecznik na pewno dobry) W samochodzie nic nie było grzebane oprócz wymiany zmiany radia. Pozdrowienia:)
Ten sam bezpiecznik odpowiada za klakson i awaryjne, miałem przypadek ze luźne były te styki w które wsuwa się bezpiecznik, tzn wciskanie bezpiecznika wypychalo ten styk i w efekcie nie było klaksonu. Pomoglo doraźnie przytrzymanie styku od tylu skrzynki bezpiecznikow przy wsuwaniu bezpiecznika
Jeśli giną Ci kierunki wszystkie z jednej strony ( przód i tył ) to ja bym obstawiał na przerywacz kierunków. A co się dzieje jak włączysz światła awaryjne.
Poszukuję schematu elektrycznego do cinquecento 900. Mam problem z wycieraczkami i światłem awaryjnym. Bezpieczniki sprawdzałem są dobre. Z góry dziękuję za pomoc.
No masz! Jest jakś moduł... Skąd to przypuszczenie? Oczywiście że jest,jest on częścią sterownika układu wtryskowego,a co do problemu-te cewki BAE800 są awaryjne.
A działają ci światła awaryjne? One są jakoś z kostki radia wyprowadzone chyba właśnie fioletowym.Dlatego sam bezpiecznik w radiu nie wystarczy.No chyba że oprócz radia wszystko idzie oryginalnie.
Coś musi być jeszcze na tym bezpieczniku, nie tylko same awaryjne. Dobrze by było jak byś poprawił treść postu łącznie z tytułem.
Stare Inferno lub Starter (ta sama płyta). Forteca zawsze miała wbudowany przekaźnik zapłonu, tutaj go nie ma... Sądząc po 'jednym czarnym przewodzie nie podłączonym do niczego' stawiam na Inferno (przewód awaryjnego rozbrajania). Od strony ścieżek powinien być napis TOP z jakimś numerem. Jak podasz ten numer to będę mógł podrzucić jakieś instrukcje.
Jak na twoim miejscu nie kupowałbym CC,wolałbym troche dołożyć i kupić coś innego. Choć nie powiem że można polubić ten samochód, ale niestety jest bardzo awaryjny :cry:
Cinquecento 700 Gdy nacisnę klakson (który nie działa), słyszę tylko pyknięcię i pali się bezpiecznik (awaryjne, radio, zegar) Co robić? Prosze o jakieś instrukcję w miare proste, poniewaz jestem początkujący.
Sprawdź czy do wyłącznika awaryjnych dochodzi prąd, Czy kierunki działają normalnie? POZDRAWIAM
wogóle słychać rozrusznik przy pszekręcaniu kluczyka jeśli nie to morze być stacyjka jest w tych autach awaryjna jak nie to pozostaje bendix lub rozrusznik
problemem byl bepiecznik swiatel awaryjnych 15A, niewiem dlaczego nie zauważylem tego wcześniej...
Odpuść ten wynalazek. Załóż polski gaźnik Nie jest aż tak źle, ten wynalazek dobrze mi służył przez sześć lat (tylko wężyki awaryjne). Bardzo oszczędny. Wystarczy sprawdzić wszystkie wężyki i najprawdopodobniej znajdzie się usterkę.
Witam :) Swojego czasu byłem w posiadaniu takowego auta :( Po pewnym czasie eksploatowania uszkodził mi się rozrząd a mianowicie ,, szklanki " hydropopychaczy się zużyły tzn zrobiły się na nich wgłębienia . Automatycznie musiałem wymienić wałek rozrządu,ponieważ tzw łezki sie zdeformowały .U mnie stukot był właśnie tym spowodowany .Po wymianie wszystko...
Bardzo chętnie bym to zrobił, ale z centralki nie wychodzi żaden kabel awaryjny, mimo, że na schemacie rzeczywiście coś takiego jest :(
witam. tesciowa ma problem z Cinquecento. mianowicie jest pobor pradu na postoju ok 0,19- 0,20 A i po 2,3 dniach auto juz nie odpala. po wyjeciu bezpiecznika od waryjnych pobor jest 0,00A mam pytanie jak ten problem usunac, gdzie on moze lezec? ze awaryjne powoduju taki pobor? i drugie pytanie czy ten bezpieczik odpowiada tylko za awaryjne czy za cos...
Witam. A to fiat. Nie ma tam tego wyłącznika awaryjnego w słupku czy pod siedzeniem? Z cudzego forum ale warto zobaczyć. http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic.... Pozdrawiam.
Nie ma to sensu, światła awaryjne są zapewne brane od instalacji radia (tak jak w Cinquecento). Weź podciągnij prąd bezpośrednio i wiesz, że będzie działać na 100%.
W samochodzie jest tylko jedno zasilanie z którym jest połączony fioletowy -to są światła awaryjne widocznie nie połączyłeś zasilań w radiu są dwa trzeba je zmostkować.P
Co do awaryjnych to zasilanie do przełącznika idzie z kostki radia/chyba fioletowy/.
Właśnie ten przewod.... i ten drugi jest czarny... od alarmu... i szedl on do wlacznika swiatel awaryjnych... widocznie kable nie oryginalne... ale juz naprawione:) zamykam temat:)
W fiatach z tego okresu, światła pozycyjne zapalało się też odpowiednią pozycją kluczyka w stacyjce. Przekręcało się kluczyk "w tył" po przyciśnięciu przycisku blokady. Nie narozrabiałeś przypadkiem tam? To, że po wyjęciu bezpiecznika awaryjnych przestaje grać też radio, to normalne, bo to ten sam obwód. Sprawdź też, czy podczas montażu nie pomieszałeś...
Normalny układ z jednym przerywaczem wymaga przełącznika awaryjnych z dużą kombinacją styków czyli jakiś typowy od np cinquecento. Musi przełączyć napięcie na przerywacz 49 z plusa po kluczyku 15 na plus z aku,30, zewrzeć obie strony 44L 44R razem i połączyć je z 49a przerywacza. I jeszcze zapala kontrolkę. Ot, cała filozofia
Kup sobie cieniasa 900 z wtryskiem, naprawdę mało awaryjne autko, mało pali i wszędzie się zaparkujesz. Miałem takiego kiedyś 8-10 latka.
Zajmij się MAP-sensorem. Dodatkowo sprawdź jak widzi przepustnicę. Te sensory made by Marelli sa bardzo awaryjne. 'Podchodzi z byle fiata punto,cinquecento. Jeżeli masz mozliwośc odczytu parametrów,to o ile pamiętam jako podciśnienie powinno być wskazanie (na wolnych) około 260mm/Hg,jak silnik stoi,lub po gwłtownym dodaniu gazu około 740-760 mm/Hg
Witam. Tak się ostatnio zastanawiam, czy nie kupić sobie takiego cieniasa, nie drogie one są, mała pojemność z moją sytuacją jeśli chodzi o OC też by mnie ratowała. Spotkałem się z opinią, iż nie palą dużo i części są tanie. Co o tym myślicie? warto kupić? Czy jednak zbyt awaryjne i nie warto się grzebać z tym?
Gaźnik mniej awaryjny? to dopiero bajki. Gaźniki lubią po prostu ci co sobie lubią śrubką pokręcić często nie mając nawet pojęcia do czego ona służy. Z małych niedrogich i mało awaryjnych aut to mogę polecić Cinquecento z silnikiem 0,9 na monowtrysku Marelli. Spalanie około 7l niedogrzany w ruchu miejskim a w trasie poniżej 6l. Jedyne co w nich często...
awaryjne działaja... wentylator dziala.. wszystko dziala... Dodano po 23 rtzn dalej oprocz radioa....
W tych bąblach zdechał MAP sensor ( mocowany na wsporniku koło centralki wtrysku) i powodowal własnie taki efekt. Nie zakładałem oryginalnych bo drogie i awaryjne, a zakładałem od opla po uprzednim przerobieniu wtyczki. Z relacji klentów tak spreparowny samochod podobno "lepiej ciągnął". Sprawdź ten MAP sensor.
Jak mogłeś zamienić sterowniki skoro mają zupełnie różne wtyki?!? Przecież ich mechanicznie nie da się podmienić, jeden ma duże pojedyncze złącze, a drugi ma dwa mniejsze złącza. http://obrazki.elektroda.pl/2591207100_1... IAW-16F to archaiczny sterownik EURO-2 stosowany w Cinquecento, wczesnych modelach Seicento i starej Pandzie z silnikami...
Cinquecento 700 z gaźnikiem Aisan japońskim jest trudne w ustawieniu regulacji, po za tym jest bardzo skomplikowany . Nie wiem czy sobie sam poradzisz bez fachowca . W tych gaźnikach jak coś nawali , a jest szereg czujników podciśnieniowych , to sterownik przestawia go w tryb awaryjny tak żeby można było kontynuować jazdę do najbliższego serwisu czy...
jak masz immo to jest procedura uruchomienia awaryjnego[to dotyczy 900ale może i twojego],proponuję kupic stacyjkę z kluczami,bo inne kombinacje wymagaja doświadczenia złodziejskiego jeśli niemasz immo to można zewrzeć odpowiednie styki na stacyjce ,a co z blokadą kierownicy?
osłony ściągasz odkręcając dwie górne śrubki i wyciągając z dolnych zaczepów,w miejscu na radio masz doprowadzoną kostkę 6-cio pinową a w niej masz +12v[dwa przewody czerwone połaczone ze sobą i tak ma zostać bo nie będą działać awaryjne],na czarnym masz masę i dwie pary głośników kolory będziesz miał po zdjęciu obudów głosników,montujesz je opierającą...
Ja mam prawko od miesiąca ...cinqeucento dostałem po rodzicach którzy kupili większe... Osobiście nic niemam do CC ...jak dla mnie auto nienajgorsze ... Awaryjne?? moje cc od 4 lat ( ojciec jeździł wcześniej) amortyzatory, opony, oleje,płyny, i rozrząd z powaznejszych usterek. Jak dlamnie auto bezawaryjne ,aha tylko mam gaźnik webra to pewnie dlatego....
To znajdź centralkę i zobacz co tam masz "podciągnięte" za przewody. Zapewne na złączu centralki będziesz miał wyjście na odbiornik IR (to możesz wyciąć wraz z odbiornikiem) i resztę potrzebnych każdemu innemu alarmowi sygnałów - krańcówka z drzwi, zasilanie, 12V po stacyjce, wyjście na syrenę i ew. rozcinany obwód oraz wejście z czujnika udarowego/ruchu....
Problemem jest system alarmowy w moim Cinquecento 700, ktore kupilem niedawno. Alarm to Cheetah AEB czy jakos tak :) bo poprzedni wlasciciel zainwestowal i wyposarzył cienkiego w takie "cudo" :D Wiec tak. Sprawdzilem prawie caly system i w 90% dziala :D Tzn dziala zazbrajainie i rozbrajanie z pilota, dzialaja czujniki ruchu, dziala czujnik wstrząsowy,...
Policji nie wzywałem ;) Jakiś miły przechodzień wezwał gdy zjechałem autem na pobocze, włączyłem awaryjne, zamknąłem je i poszedłem do sklepu po coś do picia. Dostałem 50zł mandatu i został mi zatrzymany dowód rejestracyjny za uszkodzenia. Auto jest zarejestrowane 40km ode mnie to troszkę sobie pojadę ale cóż. Dawcę co prawda mam, tyle, że ma skorodowane...
Witam . Posiadam dokładnie taki sam uklad kierunkowskazów w Mercedesie Vito . Jest to nic innego jak przerywacz elektroniczny z czasówką . Miałem ochotę zastosować podobny patent w CC żony . Układ faktycznie wykrywa czas impulsu zadanego manetką kierunku. Jeśli ją szturchniesz lekko - dopuki nie zapali się kierunkowskaz - około 1 sekundy to kierunek...
W książce K.Trzeciaka nie ma żadnej wzmianki odnośnie sterowania zapłonem poprzez "urządzenie mikroprocesorowe" jedynie idzie sygnał z cewki informujący o obrotach silnika, a tak urządzenie to steruje tylko pracą gaźnika, a jeśli chodzi o usterki to: -" w razie zaniku sygnału z sondy lambda zamyka całkowicie zawór powietrza dodatkowego (zasilanie bogatą...
Przetwornica profitex z sinusem na wyjściu - mają w ofercie (a nie aproksymowaną sinusoidą) i nie widzę problemu , nie koniecznie 1kW , po cholerę jak pompka pobiera dużo mniej, im mocniejsza tym więcej strat. UPSy mają rzadko na wyjściu sinus nawet jak producent tak pisze (chyba dla jaj) więc się nie sugeruj. Profitex nie kłamie - mają w ofercie aproksymowaną...
Piszecie o jakichś milisekundach, Avr-ach i innych pierdołach, a pytanie było jasne, czy można? Odpowiem, miałem cinquecento 900i w którym, w czasie podróży padł akumulator (zwarcie celi). Po kilku godzinach jazdy smród siarkowodoru był nie do zniesienia, zatrzymałem samochód i z włączonym silnikiem rozpiąłem klemy. Do domu miałem ponad 300Km i dojechał...
Jestem nowy na forum, takze WITAM wszystkich! Mam tez problem, z tracącą się mocą w aucie, gdy jest mokro na drodze, np. jak przejade po kałużach to najwidoczniej zalewają sie świece, bo autko traci moc i gaśnie. Musze wtedy odłączyć te dwa czarne kable co zakrywają świece, takie krótkie 'fajkowe' wyciągam oby dwa i ogrzewam je np. pod kurtka, ogrzeje...
Ja od siebie zaproponuję dwa rozwiązania. 1. Renault 19 1.4 silnik C3J z gazem- spalanie gazu w mieście do 8L/100KM, części tanie auto w miarę bez awaryjne a jak już coś się psuje to nie przekracza 150 zł. Ważne by instalacja była w miarę dobra. Auto jest wygodne w zimę fajne ogrzewanie, silnik szybko się nagrzewa. Moja narzeczona takim jeździ i jesteśmy...
Poszukuję auta tylko i wyłacznie do pracy. Pracuję w lakiernictwie, nie chcę brudzić i niszczyć auta "domowego". Szukam jakiegoś szrotu w kwocie 2000-3000. Wymagania tylko takie by palił jak najmniej, nie był Cinquecento-podobny i miał LPG. Wybór padł na dwa modele. Renault Megane i Fiat Brava. Nie mylić z Bravo. Chodzi o Brava!!! Rocznik od 1995 do...
Witam , mialem problem w CC700 z aisanem , otoz kopcilo mi swiece co objawialo sie mala moca silnika potem z tego wzgledu ponadto nawet na nowych swiecach silnik nie mial odpowiedniej mocy i po wielu poszukiwaniach przyczyn na poczatku w gazniku aisan i przelacznik podcisnieniowy okazalo sie ze to wina przerwania kabelka sondy lambda z tylu za filtrem...
witam, mam następujący problem z moim cinquecento 900. Kupiłem to auto jakieś 6 miesięcy temu i sprawowało się bardzo dobrze. Postanowiłem zamontować radio. Sam nie dałem rady, więc dałem do elektromechanika. Ten zamontował radio bez bezpiecznika pozostawiając masę nie podłączoną, ale wszystko było niby ok poza tym, że nie działały mi światła awaryjne...
Witam Mój problem zaczął się w momencie jak chciałem poznać przyczynę braku wolnych obrotów oraz nie załączanie się wentylatora od nawiewów,świateł awaryjnych,wycieraczek,światła stop itd.. CC wyposażone jest w gaźnik ASIAN z całą masą czujników pod maską. Zauważyłem że w momencie jak delikatnie wyciągnę ssanie to pod maską słychać załączającą się elektrykę...
Koledzy spiesze z informacją ,kontrolka wtrysku zapala się kiedy brak sygnału z (lub odbiegający od zaprogramowanej wielkości) któregoś czujnika na podstawie którego komp. ustawia (ustala) dawkę i moment wtrysku oraz zapłonu. Zapalenie się takiej kontrolki jest informacją ze komp. pracuje w trybie awaryjnym i należy podpiąć się pod tester aby sprawdzić...
Witam. Zastanawiam się nad kupnem samochodu. Budżet to około 4tys. Najbardziej przekonuje mnie chyba VW golf 3 i teraz nie wiem, co lepsze, czy benzyna z gazem, czy może sama benzyna 1.4L, czy może diesel 1.9L, co ekonomiczniejsze, jak z opłatami zakładając, że to będzie mój pierwszy pojazd i nie posiadam zniżek? Nie wiem jak awaryjność jeśli chodzi...
Witam Wiem ,ze na forum jest dziesiątki podobnych tematów ale mam pewien dylemat. W przeciągu najbliższego miesiąca będę zmieniał samochód ,mój wysłużony Fiat Cinquecento odchodzi na emeryturę a więc będę potrzebował ,,nowego''samochodu. A więc mam takie pytanie co myślicie o takich samochodach jak Honda Civic VI mazda 323f? Myślę ,że znajdę jakiś fajny...
Witam Panów Konstruktorów! Nikt w to pewnie nie uwierzy, ale ja od dawna chciałem zatrudnić taki silnik (od wycieraczek) do pracy przy bramie! :) Czułem się prawie jak wynalazca, tylko że mój "wynalazek" jest jak widzę już od dawna znany! ;) Ubolewam nad brakiem czasu na wdrożenie mojego projektu, ale skoro Wasze już działają to pozwolę sobie zapytać:...
Witam mam problem z moim Cinquecento 900 z jednopunktowym wtryskiem. Auto jeździło cały czas bez awaryjnie, aż do momentu w którym zachciało mi się po przejechanych 7500 km sprawdzić czy czyszczenie świec, i ustawianie szczeliny w świecach (według książki oczywiście) coś daje. Po wyczyszczeniu elektrod zestawem zakupionym na feuvert (szczoteczka druciana)...
https://obrazki.elektroda.pl/7949272800_... https://obrazki.elektroda.pl/4648442800_... Dzień Dobry Wieczór, Temat wraca niczym bumerang, a ja znalazłem chwilę żeby przedstawić kolegom dalszy ciąg. Niniejszym również informuję że nie padłem ofiarą pewnej choroby o której teraz głośno (jak na razie :D). W tym odcinku...
Witam u mnie koła są 16"/6 rolnicze, a nie od osobówek tylko szkoda że nie mam 16"/7.5 lub szersze bo lepiej by mi się jeździło nie topiłbym się bardziej nie czekając na susze, dodam też że nad tylnym mostem mam prawie 500kg żelastwa jako obciążniki bo bez tego nic bym nie zrobił byłby za lekki i żaden SAM na znanym aukcji nie dorównuje mu do uciągu...
No więc dodam i swoją opinię. 1. Fiat Punto I: bardzo estetyczny i pojemny pojazd. Mało wytrzymałe jest przednie zawieszenie, konkretnie sworzeń zwrotnicy, który jest zintegrowany z wahaczem. Jest sporo zamienników i nie jest to dziś duży problem. Niestety, jest to pojazd dość usterkowy, lecz są to raczej drobne awarie, denerwujące użytkownika, nie...
da rade wymienic podswiet;lenie w guzikach(awaryjnepodgrzewanie tylnej syzbyc....)w srodku włacznika jers zielona dioda z rezystorem)sam niedługo sie za to zabieram.podswietlenie zegarów na niebiesko nie wiąze sie ze zmianą zegarów(samych tarcz) poniewaz niebieskie diody przebija przez zielony filtr na tarczach.więcej znajdziesz na www. centomania.pl
Nie za 60 tyś. tylko za 40 kilka tyś. Historia serwisowa sprawdzona nie przekręcany, bezwypadkowy, zawieszenie w idealnym stanie, podwozie również, DPF OK, koło dwumasowe nie słychać , sprawdzony pod kątem diagnostyki błędów silnika, karoseria mierzona, itp. ,itd. Gościu z forum bezwypadkowe. net ( każdy go polecał z forum) przetrzepał dokładnie auto...
półoś cinquecento cinquecento cinquecento chłodzić alarm cinquecento
trafic benzyna włącznik pociągany podłączenie uszkodzona głowica dysku
Napięcie 220V w wężu z zimną wodą zmywarki Bosch - przyczyny i rozwiązania Panasonic SA-AK300 - problem z odtwarzaniem taśmy