Producentem złącza jest AMP, tu znajdziesz w ofercie: http://www.swiat-kabli.com/index.php/cat...
tak, ale nie pod pomarańczowy, na nim jest plus, impulsy to ten drugi, zdaje się biały z czarnym paskiem
Odcina paliwo przy hamowaniu silnikiem. Steruje zaworem elektromagnetycznym na dyszy wolnych obrotów.
Prąc cewki wynika z pracy ogranicznika nadprądowego w module zapłonowym.Cewka ma rezystancję 0,6 oma .Przy 12V popłynie prąd 20A (dobrze wyliczyłem?).Tak będzie jak ją podepniesz bezpośrednio do napięcia.Po to w module jest stabilizacja prądu.Przyglądniej się jak ona działa-powinna ograniczać prąd cewki do wartości 8A
Mam banalne pytanie :) Od cewki wychodzą przewody WN ale także dwa kabelki które są połączone przez złączkę z innymi kabelkami. Moje pytanie co to są za kabelki i do czego służą.
Witam . Na dyszę idzie (+).Cewkę jaką posiadasz ,olejową czy suchą?.Jeżeli masz tradycyjny układ zapłonowy z aparatem to wyjście z cewki łączymy z aparatem ,a na aparacie kondensator 0,22µF.Cewka sucha pracowała przez t.z.w rezystor drutowy (taki przewód niebieski,gdyż ta cewka wymaga niższego napięcia zasilania,jedynie jak startowało się rozrusznikiem...
Cewka dostaje po du.. Ja jestem zwolennikiem montowania tego co przewidział producent
Przewód,rurka do MAP,lub cewka.
a ja myślę że do wymiany cewka
Cewka zapłonowa?
Kolego jeśli chcesz to zrobić sam to przed każdą cewkę (elektrozawór)wstaw bezpiecznik5A lub 7,5A.Przepalony bezpiecznik wskaże uszkodzoną cewkę.
Dopiero wróciłem z pracy, nikt ze znajomych nie ma modółu na podmiankę:cry: Ładowanie dobre, jeden kumpel ma cewkę-nową, może zacząc od tego?
W tych cienkich lecą cewki-pali wtedy na jeden cylinder.A że ma ich całe dwa,to na jednym idzie fatycznie jak trator.Sprawdził bym cewkę.
A cewka WN sprawna?
Teoretycznie tak. Ponieważ akumulator może być podłechtany i już tak dobrze nie radzić sobie z dużym obciążeniem którego potrzebuje wentylator chłodnicy jak i cewka zapłonowa.
W siedemsetkach często przebija cewka WN.
Stawiam na cewkę zapłonową.
No to już jest kpina.
Wymienić cewkę, podchodzi od cinquecento, malucha.
A mierzyłeś może rezystancję tej cewki i indukcyjność obwodu pierwotnego? Mam w domu cewkę od cinquecento to można by porównać parametrami, która jest lepsza. A jaką miałeś cewkę w oryginalnym zastosowalnym układzie zapłonowym? Pozdrawiam.
Impulsator vape oryginalny Cewka Fiat CINQUECENTO SEICENTO PUNTo Teraz pytanie jaki moduł chcę żeby był łatwo dostępny Škoda favorit Lada
Witam A jakiego silikonu z branży "moto" użyłeś kiedyś do uszczelnienia pompy w zbiorniku ? Może to nie był właściwy silikon....lub niepoprawnie wykonana procedura uszczelniania.. OEM (numer oryginału) tej uszczelki to 7680624 poszukaj w sieci ..może jeszcze gdzieś ..ktoś ją posiada...a jeżeli nie to zrób jak opisałem poniżej. Procedura uszczelnienia...
Źle mnie zrozumiałeś , nie interesuje mnie pin 23 na wtyczce czy na gnieździe sterownika , lecz pin kluczowania masą cewkę na GNIEŹDZIE przekaźnika , czy tam nie ma z innego przewodu masy! Nie podejrzewam ,że zmieniłeś sterownik na uwalony.
Cewka zapłonowa do wymiany i świece jak nie wymieniałeś.
Hmm. Po pierwsze to proponuje poczytac posty na temat CNQ 700 , a zapewniam ze jest ich duzo na forum. Nastepnie sprawdzilbym kable WN i swiece bo przy podwyzszonej wilgotnosci moga stanowic problem. Kolejna rzecz to przyjzal bym sie gaznikowi , a konkretnie ukladowi zalaczania ssania - ciegienko biegnace od podcisnieniowego przyspieszacza lubi spadac...
Doprowadź prąd na cewkę ( pomarańczowy kabel ) i po ptokach.
Założyć od sprawnego auta i będzie wiadomo czy to cewka czy szukać dalej.
Po wskazówki się idzie do zegarmistrza. Sprawdzić stan okablowania czujnika położenia wału korbowego, i czy zasilana jest cewka i moduł ( kabel pomarańczowy)
Te skuterowe wyglądały podobnie do tego, co linkowałeś, ale nie wiem, jak ta konkretna cewka jest zrobiona, i nie podejrzewam, żeby miała zamknięty obwód magnetyczny (czyli była zrobiona jak dobry transformator). OK. Dzięki za pomoc. Czy to faktycznie coś da i zwiększy napięcie na drucie do co najmniej 10 kV? Coś takiego to to samo? https://allegro.pl/oferta/cewka-zaplonow...
Wolne obroty nie podlegają regulacji (w tym sterowniku być może się jeszcze da korygować "ręcznie" przez złącze diagnostyczne), sam sterownik je ustala, głównie w zależności od temperatury silnika. Nie wiem jakie mają być w tym silniku, ale gdzieś między 650 a 800 rpm. Zmierz te obroty lampą do ustawiania zapłonu albo odczytaj na diagnostyce komputerowej,...
Właśnie wydaje mi sie za duży tylko sprawdzałem zwykłym multimetrem. Pomiędzy jednym stykiem a drugim. Powinno być 0.4-0.6 ohm Czyli cewka do wymiany ?
Byc może któraś cewka z zaworków podciśnień jest uszkodzona (zwarta)..;)
Jeżeli masz tradycyjny układ: przerywacz+ kondensator+ cewka, to możesz spróbować cewkę od Żuka, Fiata125 itp. starych samochodów. Jeżeli będziesz miał problem z miejscem -cewki mają sporą średnicę, próbuj cewki od Syreny, MZ, Jawa. Te ostatnie mają być na 12V. Rezystancja uzwojenia pierwotnego 3-4 omy. Cewka od Cinquecento się nie nadaje. Ma zbyt małą...
A immo ogarnięte? Masa o ile mnie pamięć nie myli jest podawana ze sterownika silnika- kluczowanie cewki.
trzymam was za słowo ;) napisze jutro jak mi poszło i dziekuje za odpowiedzi
więc nura pod samochód i sprawdzić czy w momencie startowania pojawia się prąd na kablu cewki elektromagnesu.
i mierzenie cewki niewiele da. Lepiej po ciemku zajrzeć na pracujacym silniku czy iskier gdzieś nie widać Dobry sposób aby obejrzeć jak zachowuje się cewka po ciemku. Jeżeli dysponuje się przyrządem do pomiaru rezystancji izolacji to dopiero można stwierdzić czy cewka nie ma przebicia. Jednak problemy z cewką mogą występować z innych przyczyn np. przerwa...
Witam Aż na tyle nie jestem zorientowany w instalacji CC ale chyba przed cewką jest jeszcze jakiś moduł zapłonu może to on podaje "złe" impulsy do cewki i dlatego ulega ona uszkodzeniu??? Warto byłoby go zamienić (pożyczyć od kogoś na próbe) i zobaczyć co się wtedy będzie działo oczywiście po zmianie tej uszkodzonej cewki. Pozdrawiam
Przecież może być dokładany "immobiliser" (to szumna, oficjalna nazwa montażysty) a tak naprawdę odcięcie zapłonu i padło, takie różne badziewia na "pastylkę" na breloczku... Dobrze mówię? A naprawdę to autor jest "przekonany" że to nie cewka, przewody itd. A czy sprawdzał konkretnie napięcia, czy tylko głebokie przekonanie; bo tak sobie będziemy dywagować.
Mam problem z Fiatem Cinquecento 900.problem tkwi w tym ,że ciśnienie w cylindrze jest w normie,tylko ze nie pali na 1 cylinder wie ktoś co może być przyczyną?Dodam ,że zmieniłem świece i cewkę zapłonową..w dalszym ciagu jeden cylinder nie pali...
Witam Czy świece, kable Wn i cewka spprawdzone. A jak na wolnych obrotach i na zimnym silniku.?
Może też nie wtrysk być przyczyną nie odpalania auta, lecz świece, cewka lub przewody WN, proponuję sprawdzić obecność iskry.
przy lpg który jest bielektryczny napięcie cewka podnosi do 20 24tys volt dlatego czasami nie wytrzymują przewody lub cewka Jakaś nowa teoria w fizyce się pojawiła ????
witam mam Cinquecento 900 wymieniłem w nim silnik i teraz gdy dodaję gazu to strzela i nie wchodzi na obroty. Wymieniłem w nim cewkę kable i nic dalej tak samo normalnie nie wiem co się mogło stać
Moim zdaniem układ można było zrobić taniej i lepiej, ale to tylko moje zdanie. Jakiś czas temu robiłem podobny układ (żeby psy nie robiły sobie kibla pod choinkami przed moim domem). Zastosowałem generator na ne555 i przez tranzystor 2n3055 kluczowane pierwotne cewki zapłonowej z cinquecento (dobór elementów podyktowany zawartością szuflady), efekty...
Proponuję wyregulować gaźnik i zawory. Może nie bije na wszystkie gary? sprawdź świece, kable albo cewka tzn. pewnie będziesz miał na rozdzielaczu też musisz sprawdzić
Piszesz ,że prąd dochodzi wszędzie jeżeli dochodzi do cewki z modułu a cewka jest sprawna to iskra musi być. Tylko w nie właściwym położeniu tłoka.
Pojedyncze, to zły pomysł, ale można by wsadzić 3 podwójne, z laguny 1,8 8v albo seicento/cinquecento
Podejrzewałbym przebicie w torze wysokiego napięcia najprawdopodobniej na cewce (cewkach)
Ok, zdaje się, że coś takiego w cinquecento miałem. A ten zawór "wytrzyma" benzynę z olejem? I czy nie potrzeba ze 20W, żeby zasilić cewkę? Czy cewka wytrzyma ciągłą pracę?
Witam, sprawdź omomierzem cewkę wysokiego napięcia. W książce do CC jest wszystko dokładnie opisane. Ta usterka jest zależna od pogody?
sprawdz cewki
Sprawdź iskre w czasie pracy. Plastikowymi szczypcami zciągnij po kolei kable WN ze świec i zobacz co się stanie. Jeżeli przy jednym nie bedzie zmian, a przy drugim silnik zgaśnie to znaczy że albo zapłon(cewka, ewentalnie kable) albo za niskie ciśnienie w cylindrze.
No to może byc problem cewka modół i wiele innych słaba masa mogła uszkodzić jednostkę sterującą. Sprawdź zasiania w układzie zapłonowym.
po pierwsze 1. dokładna diagnostyka instalacji WN 2.sprawdzić mase 3.moze maja przebicie świece 4.punkt godny uwagi to zapłon , czy niejest zbytnio przyspieszony 5. cewka WN 6. komputer , ale raczej mało prawdopodobne wesołych :)
Dodatkowy przewód pod cewkę zapłonową, dodatkowo należy obrotomierz przeskalować żeby prawidłowo wskazywał obroty.
wszystko porobione auto lata 140 na prostej:D cały remont z planacją kosztował mnie jakieś 600zł...:( ale auto jak nowe:D warto było.. głowice splanowałem 1,25mm wymienione pierścienie na tłokach, wszystkie uszczelki, świece, cewkę, płyny i amortyzatory przednie...
Hmmm... Też prawda... Nie długo właśnie szykuję się na wymianę oleju to i przy okazji płyn chłodniczy wymienię. Wycieków jak narazie żadnych nie zauważyłem. Na początku pisałem też że auto przerywa - pojechałem wreszcie do mechanika bo te dochodzenie do tego niedługo by mnie więcej kosztowało niż to warte. Do wymiany poszedł popychacz pompy paliwa i...
Witam, może ktoś wie co zrobić z moim cieniasem żeby odpalał jak jest silnik ciepły, bo już nie mam do niego nerwów :cry: Na zimno odpala elegancko i bez problemów, a jak trzeba go odpalić po dłuższej jeździe to albo pozostaje kilkanastokrotne piłowanie i modlenie się żeby załapał lub odpalanie na pych. Dodam że wszystkie filtry zostały wymienione,...
Witam, jako ze zbliza sie sezon zamontowalem u siebie zaplon elektroniczny w jawie 350 z modulem od vw golfa II, cewka cinquecento i hall z passata. Podlaczylem wszystko zgodnie z ponizszym schematem ale brak iskry. Z pinu 5 nie dostaje sie napiecie na czujnik hall. Czy ten modul ktory jest nowy jest wadliwy czy moze on nie podaje pradu tylko musze...
Cewka owszem jest, ale o aparacie mozna zapomniec. Proponowalbym poszukac postow w tym temacie , pelno ich na elce i sa tam odpowiedzi gdzie i czego szukac. A tak ode mnie to wymien kalble WN sprawdz swiece (albo lepiej wymien) i poogladaj jak tam cewka zaplonowa. JEst jeszcze czujnik obrotow walu . Sprawdzilbym szczeline miedzy nim a kolem a takze...
Sterownik kluczuje cewkę impulsami masy a zasilanie plusem jest stałe po odpaleniu silnika . Zanim kupisz cewkę a masz multimetr to pomierz tą uszkodzoną. Sprawna powinna mieć na pierwotnym uzwojeniu 0.4-0.6 ohma. Na wtórnym około 6.5- 8 kiloohma. Jeśli nie masz multimetru - zamień cewki miejscami oczywiście kable WN i zasilające przełóż. Jeśli będzie...
Tak może być słaba kompresja, ale może jeszcze sprawdzić układ zapłonowy(świece, przewody, i cewkę). A dzieje sie tak niezależnie od temperatury silnika czy wilgotności powietrza?
Warto jednak dodać, że centralki hybrydowe w MPI miały feler i było właśnie tak, że na LPG (II gen.) było ok, a na benzynie chodził na 2 cylindry. Oczywiście świecił CHECK i na diagnostyce wychodziło uszkodzenie cewki (mimo, że cewka, była ok), iskra była, ale na cylindrach na których ECU widział uszkodzenie cewki odcinał wtrysk, by chronić katalizator.
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem cc 700.Nie było w tym aucie radia i mój znajomy montował to radio. Kiedy radia nie było to auto odpalało mi bez problemów a teraz nie chce odpalać. Nie wiem czy to może być przyczyna radia,wszyscy mi mówią że to może być moduł lub cewka zapłonowa. Moduł jest zmieniony i cewka jest nowa a auto nie odpala dalej. Przy...
Temat był wielokrotnie poruszany . Kabelki WN do wymiany , a jak są nowe i dalej to samo ,to cewka zapłonowa prosi o wymianę . Te cewki dość często są problemem w CC ,pęka izolacja i dostają jakiś dziwnych przebić.
Jak masz możliwość podmienić cewkę od kogoś to by to było najlepszym rozwiązaniem, bo w sumie nic innego się nie miało jak popsuć...
Problem może leżeć też w cewce.
no to po sznureczku do kłębka po świecy patrz czy kabel ok jest do cewki, czy cewka sprawna opór cewki pierwotnej 0,5 do 1,5 ohm wtórnej 6600 do 8200 ohm czy do cewki przychodzi napięcie czujnik magnetyczny spradwź opór od 500 do 800 ohm
Jak masz napięcie na pinie numer 7 z modułu zapłonu to od razu go wymień pasuje z 700 Cinquecento.
kamilczubacki to cudo twórca ;-) już po temacie. Odpalił. Przyczyna: brak masy cewki
Miałem taki przypadek - cewka WN jest zasilana przez szczelne złącze, sprawdz to połączenie ale najlepiej utnij i zaciśnij takie złącze od nowa. Zmiana oporności ma wpływ na wyzwalanie iskry i jej jakość.
Witam.Mam pewien pomysł, który jednocześnie jest moim problemem, którego nie mogę przeskoczyć.Mianowicie interesuje mnie zmiana koloru podświetlenia zegarów, w zależności od prędkości obrotowej silnika. Podobnych tematów znalazłem kilka, nie tylko na elektrodzie, ale wszystkie opisują „mechaniczny” sposób zmiany, tzn. kilka LEDów umieszczonych...
Ja bym sprawdził cewke, w tej 700, bo pisałeś że świece i kable zmienione.Aznam przypadki że cewka chwile działa a potem głupieje i tak sie może dziac. Zawsze można sprawdzic ciśnienie sprężania, to nigdy nie zaszkodzi a może conieco wyjaśnić.
Witam Forumowiczów! Bardzo proszę o pomoc i sugestie w rozwiązaniu następującego problemu: posiadam czujnik indukcyjny zbliżeniowy, na wyjściu którego mam uformowany sygnał prostokątny 0,6V-12V, obciążenie max. 200mA (czujnik normalnie służy do sterowania automatyką przemysłową). Jaki mógłbym dobrać to niego moduł zapłonowy (fabryczny lub "własnej roboty")...
A więc tak, dysze w komorze pływakowej : Pierwszy przelot : 100 Drugi przelot : 90 Dysze powietrzne : Pierwsza 220 Druga 260. Poziom zmierzę jak będę miał chwilkę, ale tak jak wcześniej pisałem mniej więcej pół gardzieli. Co do układu zapłonowego - wszystkie elementy są nowe ale nie wykluczam jakiejś wady któregoś z nich bo już naprawdę nie wiem co...
Witam, Mam problem z podłączeniem dodatkowego obrotomierza do samochodu Cinquecento. Auto jest po swapie posiada silnik z Punto 1.2. Obrotomierz to jakiś chiński wyrób z trzema kablami plus, masa i sygnał. Możliwość ustawienia na 3,4,6 i 8 cylindrów. Kabla sygnałowego nie można bezpośrednio podpiąć pod cewkę ponieważ cewka jest podwójna w tym silniku...
Sygnał obrotomierza jest 12V i są to szpilki, na pewno nie prostokąt. Żeby było weselej te szpilki "idą" na cewkę głównego przekaźnika zasilania. Bardzo nietypowe rozwiązanie. Niestety mój oscyloskop "zaniemógł" więc Ci nie pokarzę jak ten przebieg wygląda.
No i wszystko ok ( leje codziennie) tylko nie wiem czego to zasługa a,b czy c ? :) w każdym razie nie gaśnie podczas wilgoci i ulew i po rozkręceniu okazało się że jeden z kabelków ukryty pod filtrem powietrza odczepił się a może to jego wina nie wiem w każdym razie Tato zrobił kostkę i jest ok. Dodatkowo filtr paliwa miał pierwotnie 1/3 paliwa "w sobie"...
wiec tak.... bylem u gazownika, nakrecil mi instalacje , wzial za to 10 zl, mowil ze nie bedzie tyle palic, ale przekonamy sie. zostaly wymienione przewody wn , bo zauwazylem skakanie iskry, on popryskal , mowil ze peknieta cewka , ale wymienilem przewody i iskra nie skacze , nawet jak jest wilgotno. za jutro albo pojutrze napisze ile mi spalil.
Witam. Proszę o pomoc. Potrzebuję skrzynie do Cinquecento. Głośnik peiying PY-BL300A10. SPECYFIKACJE : Średnica głośnika 30 cm (12") Pasmo przenoszenia 25-1500 Hz Maksymalna moc 600 W Magnes 80 OZ Cewka` 50 mm (2 cewki) Impedancja 2-4 Ohm Rozmiary (wys. x średnica) 20 x 32,5 cm Waga 8, 5 kg Może ktoś podać mi jakieś wymiary? Nie ma pojęcia co i jak....
chciałbym go zastosowac jako wskaźnik temperatury po zmianie rezystora nie zrozumieliśmy się powiedzmy że chce założyc wskaźnik temp. od poloneza karo, nie atu cewka jest taka sama jak we wskaźniku paliwa tylko rezystor inny a jeśli nawet pokazywał będzie dobrze ale w drugą stronę - i to mój problem
Witam! Mam problem z moim Cinquecento 700 '94. Zdarzyła mi się dzisiaj bardzo dziwna sprawa, przyjechałem cienkim do domu po czym zgasł i już się go nie udało odpalić. Świece są w porządku, paliwo dochodzi, cewka i kable również są ok. Co to może być? Proszę o odpowiedź! Pozdrawiam
cinquecento ;)
Na wstępie powiem że wszystkie kable WN są nowe. Przerywanie występuje podczas jazdy na biegu tj: na luzie przy stałych obrotach nic ni przerywa. Silnik odpalony na ssaniu pracuje równo, po nagrzaniu i wyłączeniu ssania jest tak samo. Równo i przyjemnie. Dodawanie i ujmowanie gazu nie powoduje ww objawów. Tylko podczas jazdy na biegu. Świece i kable...
Sprawdź przewody od czujnika położennia wału ( za kostką przed przewodem ekranizowanym) i do cewki zapłonowej.
Przewody, świece, cewka, czujnik położenia wału, moduł zapłonowy- wszystko zmienione. Z układu paliwowego pompa paliwa, przewody, filtr, gaźnik- wszystko zmienione :( Dlatego też nie wiem już co to może być. Co do wycia- na pewno nie jest to alternator gdyż jest po regeneracji.
w cinquecento masz dwie cewki czyli należy obrotek przerobić tak jak do malucha postów na ten temat jest sporo, a podłączyć się muszisz pod jeden z przewodów do cewki (ten na który idzie impuls z ukł. zapłonowego)
Posiadam cewke samochodowa od Punto, taka jak na tej aukcji: http://moto.allegro.pl/item253875071_cew... Cewka jest marki Magnet Marelli. Podczas proby zmierzenia rezystancji wejściowej za pomocą multimetru, miernik dziczeje. Ile może wynosić Rwe lub Zwe tej cewki? Cylindryczna od malucha miała 3,2Ω....
Kable świece cewka sprawdzone Gaźnik został wyczyszczony i tez nie pomogło teraz muszę skombinować miernik ciśnienia w tłokach i sprawdzić ciśnienie a tak odrazu zapytam jakie powinno byc a jeśli nie będzie ciśnienia to będzie wina pierścieni tak?????
Przerywacza nie ma, układ zapłonowy jest elektroniczny, jednak cewka jest i jak każda cewka jest włączona między +12V a układ kluczujący do masy - i tu właśnie można podpiąć obrotomierz. Można też owinąć kabel wokół przewodu WN i zbudować prosty układ na NE555 do sterowania obrotomierzem (pełniący rolę wzmacniacza impulsów - impulsy z anteny w postaci...
tzw. impulsator - czy jeżeli on jest uszkodzony to istnieje możliwość ze będą się uszkadzały cewki zapłonowe? jakie są objawy gdy padnie to ustrojstwo? Mam CC 1,1 SPI i padła mi cewka, wymieniłem ją, a przy okazji świece i kable WN, po paru dniach znów padła druga cewka, pojeździłem trochę i znów są podobne problemy. Sprawdziliśmy mapsensor (podłanczajac...
Musisz się zdecydować z jakiej konkretnie marki samochodu wykorzystasz silnik. W przypadku fiata uno masz aparat zapłonowy z modułem i pozostaje podłączyć cewkę i zasilanie (3 kable), moduł jest w aparacie (są zawodne dlatego nie polecam), ale można zastosować zewnętrzny moduł np z poloneza. W przypadku silników VW polo/golf masz aparat zapłonowy z...
dokładnie tak jak napisał pisior najlepsze rozwiazanie to sygnał "sterujący"cewką zapłonową. pomimo że jest tam modół sterujacy cewka i tak zasilana jest "tradycyjnie" i z zasilania (bierzesz sygnał - ten przerywany :). Są też rozwiązania że na przewodzie WN nawija się kilka zwoi kabla i przetwarza się tak otrzymany sygnał.
Często przyczyną są nadłamane lub oberwane przewody od czujnika położenia wału. Za złączem instalacji przed przewodem ekranowanym. Jeśli jest to aisan to to przejrzyj przewody dochodzące do silnika w/w i przewody do czujników , cewki zapłonowej i oczywiście przewód masowy
Wymontowałem kostke stacyjki wygląda jak nowa klika wyraźnie nie wydać żeby była złużyta. Sprawdziłem ją też miernikiem i wygląda to tak. Kolorem zaznaczeyłem na której pozycji które piny są "połączone". Próbowałem też na wymotowanej kostce (przekręcałem tym kółkiem co złącza/rozłącza piny) ale nie było napięcia na cewkach i pompie paliwa https://obrazki.elektroda.pl/8240986100_...
Skoro uszkodzeniu uległ alarm, to może cały czas trzyma blokada zapłonu. poza tym musisz sprawdzić, czy docieraja impulsy do cewki i czy sama cewka generuje iskry. Czy masz zasilanie na systemie aisan. Słychać prace silnika krokowego po przekreceniu stacyjki? Taki czarny "bączek" do którego dochodzą 4 gumowe wężyki, przykręcony do do przedniego pasa...
Witam... Mam taki mały problem który jest bardzo denerwujący. Mianowicie gdy cienias sie zagrzeje zdarza się ze nie chce odpalić. Dopiero po pewnym czasie gdy częsciowo ostygnie odpalenie jest możliwe. Silnik w samochodzie jest poj 700cm. W samochodzie wymienione już były świece, przewody WN, cewka. Moim zdaniem może problem tkwi w gaźniku... Jeśli...
Świecenie kontrolki wtrysku było spowodowane tylko przetarciem tego kabelka i nie miało wpływu na zachowanie silnika. Moim zdaniem problem moze pojawić sie znowu a tkwi on w układzie zapłonowym, kable, cewki. Tak to własnie wtedy jest że raz idzie idealnie a raz wogóle, jak padnie świeca to nie chodzi wogóle a jak cewka czy kable dostają przebicia to...
Cinquecento z 1996 r z gazem rzucił palenie. Objawy są takie że podczas rozruchu silnik przez chwilkę jakby chciał załapać i gaśnie. Raz udało się go uruchomić ale chodził jak dobra sieczkarnia. Natomiast na gazie chodzi super , także układ zapłonowy odpada. Co sprawdzone: pompa paliwa daje słychać ją po przekręceniu kluczyka i widać jak wtryskiwacz...
cewka cinquecento cinquecento cewka zapłonowy cinquecento cewka zapłonowa
czujnik wielkość elektryczny skuter bassa skaczące pingi
jacuzzi dmuchane jacuzzi dmuchane
Różnice w wychyleniu membran głośników przy wzmacniaczach 35W Ustawianie kąta wtrysku w VW LT 2.5 - procedura i kierunek obrotu pompy