regulacja ręczna niemożliwa mapa zapłonu zaprogramowana w module
Zadzwoń to podjadę i ruszymy ten gaźnik. A zapłonu nie ruszaj skoro pali na drugim gaźniku.
zeszłej zimy przerabiałem ten problem (w CC żony) przez dwa miesiące - cudowałem ze wszystkim : czyszczenie i regulacja gaźnika ,świece ,przewody ,rura ciepłego powietrza do gaźnika ,czujnik położenia wału , itp,itd - dobrze że nie zabrałem się za wymianę modułu zapłonu (niezła cenka) - pomógł prozaiczny sposób - wlałem do baku 2 setki denaturatu:idea:...
Moduł od cienkiego 700 tam ci nic nie da. Nie da, bo ten moduł generuje iskrę tylko dla tych cylindrów gdzie tłoki wznoszą się i opadają razem. Jak już chcesz kombinować, to zwymiaruj koło od cienkiego 900 i zastosuj moduł digiplex 2 plus dwie cewki. Ale ja bym zrobił inaczej, koło o poloneza GLI na abimexie i moduł z niego. Moduł od poloneza na abimexie...
Witam, o regulacji bingo i innych instalacji jest pełno postów w kazdym co innego albo w polowie temat się zmienia. Chciał bym zapytać konkretnie. Posiadam cinquecento 900 z wtryskiem jednopuntkowym Elektronika od Gazu Bingo M. Po regulacji gazu przez gazownika która zrobiona była na szybko, popaliłem zawory, zawory wymieniłem i chciał bym gaz wyregulować...
Witam. Chciałbym się dowiedzieć, jakie kontrolki mają się świecić po przekręceniu stacyjki w cinquecento 700. Czy rozwialibyście moje wątpliwości?
Witam mam taki problem z moim fiatem otóż gdy zapali to po dodaniu gazu dmucha ciśnienie z cylindrów do gaźnika .Wymieniłem już wałek rozrządu hydrauliki świece kable olej gaźnik uszczelkę głowicy. Ciśnienie też mierzyłem i ma 10 atmosfer na wszystkich cylindrach.Zawory też są szczelne zalewałem je benzyną i nie ciekły.Brak pomysłów proszę o pomoc
...witam! chodzi mi o pływające nieszczęsne wolne obroty w cienkim. Ewidentnie widać, że króciec od regulacji podciśnieniowej, który sie chowa i wysuwa powinien w miare stać w miejscu - lecz tak sie nie dzieje, wciąż wsuwa sie i wysuwa :/ wiec sie wkurzyłem i odkręciłem 1/4 obrotu dyszę powietrza patrząc od czoła auta po lewej stronie. I jednym słowem...
Jak sprawdzić ten zapłon? W "700" nie przestawisz, jest na stałe. Czujnik bez możliwości regulacji i wypust na kole pasowym silnika. Dynamiczne realizuje moduł.
Może niezbyt fortunnie napisałem z tym ustawieniem... zapomniałem że to 700, nie FIRE. Są tam jakieś znaki na kole zamachowym, żeby sprawdzić lampą stroboskopową moment zapłonu? Nic nie było dłubane przy czujniku wału? Jest oryginalny, nie zamiennik niewiadomego pochodzenia. Zęby na kole są całe, odstęp czujnika od koła jest właściwy? Skoro zimny palisz...
Przy zapłonie Nanoplex nic nie pokombinujesz , jedyna możliwość regulacji to czujnik położenia wału korbowego.
Chodziło mi o kąt wyprzedzenia zapłonu jeżeli niema możliwości regulacji kąta to występuje czujnik stukowy i on może być uszkodzony
Zapłonu się w zasadzie nie ustawia. Na kole pasowym masz trzy wypustki i one określają moment zapłonu. Regulacje to w zasadzie kosmetyka - ustawia się odległość czujnika od występów i można na fasolkach dokonać niewielkiej korekty. Zaworów się nie reguluje. Sprawdź, czy zawory pracują.
W tym maluchu zastosowano system nanoplex, znany z samochodu cinquecento 700. Więc możesz się posiłkować dokumentacją do cc. W tej wersji o zapłonie decyduje czujnik magnetoindukcyjny umieszczony przy kole pasowym. Nie pamiętam, czy wspornik tego czujnika ma możliwość regulacji. Ważna jest natomiast odległość czoła czujnika od występów (trzech) na kole...
Termostat niedawno wymieniłem, jest ok, sprawdzałem. Problem gaźnika rozwiązany :) Wystarczyło podregulować. Dostawał zbyt dużo paliwa i stąd te "kangurki". Ale podczas jazdy próbnej odkryłem coś nowego. Przejechałem 20 km, zgasiłem, poszedłem do sklepu. Kiedy chciałem odpalić, silnik ruszył, pokręcił kilka razy i zgasł. I tak kilkanaście razy aż w...
Załączam zdjęcia. Koło magnesowe - średnica zewnętrzna -185 mm, wysokość ( razem z żebrami ) - 70 mm, pozostałe wymiary na zdjęciach. Stożek koła - średnice 18,5 / 14,5 na długości 23 mm. Zaświtał mi pomysł, może niedorzeczny ale spytać można. Skoro dopasowanie charakterystyki zapłonu będzie kwestią przypadku, to może spróbować przeszczepić zapłon od...
https://obrazki.elektroda.pl/5544033600_... https://obrazki.elektroda.pl/2010211500_... https://obrazki.elektroda.pl/7671572300_... https://obrazki.elektroda.pl/6226525300_... Dzień Dobry Wieczór, Chciałbym kolegom zaprezentować mój projekt. Opis podzieliłem na kilka części, także...
dolałem trochę denaturatu, wymieniłem świece i kable, zauważyłem również że uszczelka pod kolankiem gaźnika jest porozrywana wymieniłem ale problem się nie rozwiązał nadal po odpaleniu na ssaniu gaśnie do póki się trochę nie rozgrzeje. Czy to może być kwestia regulacji gaźnika albo przestawionego zapłonu ? z tym zapłonem jest tak że jak zgaszę silnik...
Wolne obroty nie podlegają regulacji (w tym sterowniku być może się jeszcze da korygować "ręcznie" przez złącze diagnostyczne), sam sterownik je ustala, głównie w zależności od temperatury silnika. Nie wiem jakie mają być w tym silniku, ale gdzieś między 650 a 800 rpm. Zmierz te obroty lampą do ustawiania zapłonu albo odczytaj na diagnostyce komputerowej,...
przerywa ci bo gdy min magiczna liczbe 6000 to odcina ci zaplonik wkoncu to "lepszy" silnik malucha o cale 50 cm :D sprawdz w kolejnosci podcisnienie mogl ci sie obluzowac wezyk( na gazniku loknij czy cieglo wchodzi do konca czy tez jest luz - nie ma byc luzu !) ,sprawdz ustawienie pokretel od regulacji dyszy , moze masz za wysoki obroty na jalowym...
Mówicie, że nie da się zmienić paska klinowego bez odkręcenia czujnika. Nie zgodę się z tym. Pierwszy raz wymieniałem pasek jakiś tydzień temu i odkręciłem czujnik, zupełnie niepotrzebnie, bo teraz widzę, że spokojnie bym to zrobił bez odkręcania. Mówicie, że nie ma regulacji, z tym też się nie zgodzę. Otwory w jego obudowie pozwalają na przesunięcie...
no ale próbowałeś ze śrubą i ODŁĄCZONĄ sondą lambda? jak nie to spróbuj, zobaczysz że będzie ładnie pracował jak na benzynie, jak jeździsz na benzynie to sygnał sondy można dać przez przekaźnik załączany elektrozaworem LPG i odłączający sondę tak samo dokładnie jak odłączany jest wtryskiwacz, ja tam po prostu odłączyłem całkiem sondę bo benzyny to używam...
Witam pojazd hulał az miło w swojej klasie wygrywałem z samochodami wartymi 20 000zl wiec stwierdziliśmy pora na inwestycje Buda prosiła o reanimacje stwierdziliśmy że przekładka silnika z Cinquecento do kasty z Seicento I tu pierwsze problemy zaczęło się od odcięcia zapłonu na poziomie ok 2500RMP: na początku leciał normalnie po chwili pracy na wolnych...
No więc po kolei co u mnie było zepsute w gaźniku Aisan: 1. Zapieczona przepustnica - pomogło rozebranie gaźnika i parę walnięć młotkiem. 2. Jeśli brak biegu jałowego to albo zasilanie elektrozaworu iglicowego ( można sprawdzić na włączonym zapłonie zwierając końcówki czy iskrzy) albo zatkana dysza biegu jałowego ( po rozebraniu górnej części gaźnika...
Jak widac na zdieciu Błażejku,były takie żaroweczki H4,ktore można było włożyc do zwykłych reflektorow.Produkowały je firmy typu "kogucik",zeby zarobic na kierowcach.Produkowane one byłyz banką białą i niebieską, w czasach,jak zaczeły wchodzic żarowki H4 z trzema cokolikami(oryginalne).Tyle,że te oryginalne były wtedy dośc drogie,a te podrobki były...
U mnie jest IAW 6F.SH - rocznik 1993. Było to pierwszy monowtrysk IAW w Pandzie. Wcześniejsze miały gaźniki lub monowtrysk BOSCH'a (monojetronic). Te Wber Marelli IAW weszły w jednym czasie w Pandach, Cinquecento i Punto 55/60 choć miały oczywiście różne oznaczenia. Były to ECU bez immo. Bosch moim zdaniem był prostszy konstrukcyjnie i chyba niezawodny....
regulacja zapłonu regulacja gaźnik cinquecento regulacja gaźnika cinquecento
wymiana kondensatorów zasilacz usunąć farba łopatki wiatrak
kabel brake radio płyta indukcyjna electrolux
Niskie napięcie siatki G2 w telewizorze JVC - przyczyny i diagnostyka Radio Becker BE7950 - Kod odblokowujący i numer seryjny