Witam .Poszła uszczelka pod głowicą musisz wymienić.
Chodził nierówno "pływał", płyn gotował,,,, ale nie zauważyłem aby dymił na biało... Po pewnym czasie nagle pojawiło sie na bagnecie przy sprawdzaniu oleju "masło" i również pod korkiem do wlewu, a kolor oleju był jaśniutki jak kawa z mlekiem...
Według mnie to pierwsze objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Miałem cinquecento 900 z przebiegiem 28tys.te same objawy zalewało tylko 2 świece. Po wymianie uszczelki wszystko wróciło do normy. Sprawdź czy po nagrzaniu silnika do temperatury 80st. po odkręceniu korka płyn ci się wylewa lub po wyłączeniu silnika słychać chwilowe bulgotanie w przewodach.
Sprawdz jeszcze czy nie jest uszkodzona uszczelka pomiedzy kolektor - gaznik(może ssać lewe powietrze ) obroty wtedy są nie równe. Robiłem kiedyś takiego cienkasa ,objawy takie jak piszesz po sprawdzeniu wszystkiego okazało się że uszkodzona jest uszczelka pod głowica.
Najpierw załapuje tylko na jeden cylinder po chwili obydwa . Zalane garnki :cry: czeka Cię wymiana uszczelki pod głowica i planowanie
Witam wszystkich posiadam Fiat Cinquecento 704 uszczelka pod głowicą... Zauważyłem że pod korkiem wlewu olej pojawiło się coś w rodzaju masła ale na bagnecie od poziomu oleju niema masła a płyn chłodzący w niedużych ilościach ubywa i na ściankach zbiornika pokazał się czarny osad,ale że ubywa mi płynu chłodzącego to sądzę że dlatego że mam złamany czujnik...
Twarde przewody, czarny tłusty osad na ściankach zbiorniczka wyrównawczego, niewłączający się wentylator mimo gotującego się płynu, otwartego termostatu i sprawnego termo-włącznika... nad czym tu się zastanawiać? Wręcz książkowe objawy uszkodzonej uszczelki pod głowicą.
Przebieg między naprawami rzędu 50-70 tys.wskazuje ,że nie jest żle.Krótkotrwałe przegrzania silnika i efekt- przy takim przebiegu i zamontowaanej instalacji gazu - normalny Pomijając fakt że to wada fabryczna nic tu nie jest normalne
Godzina roboty ze zwaleniem czapki,uszczelka 30zł. Smiech ze sznurkiem aczkolwiek wykonalne.
(at)jadi0122 Jak przegrzałeś silnik to się dowiesz po wykręceniu świec, czy czasem uszczelka pod głowicą nie poszła? Płyn ci ubywa albo kopci na biało?
Tak. Ale muszą być dobrze skręcone żeby nie latały , jak masz do czego . :wink: A jak z twoim silnikiem / Ile razy wymieniałeś uszczelkę pod głowicą?? :D
Co prawda to nie jest CQ700 tylko Volvo (D4204T4) ale nie jest to odosobniony przypadek https://obrazki.elektroda.pl/6744794200_... https://obrazki.elektroda.pl/3197917800_... https://obrazki.elektroda.pl/8663400900_... W cinquecento zdarzało się skrzywienie płaszczyzny kadłuba silnika na styku z głowicą,...
tzn ze to jest na 100% uszczelka pod glowica ?? jakie sa szanse ze bede ja musial planowac??
Uszczelka pod głowicą, standard.
Jeśli sam nie nalałeś za dużo oleju do silnika, to stawiam na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą.
Nie sądzicie że to może być uszczelka pod głowicą?
Oddać do mechanika na wymianę uszczelki pod głowicą,
Jeśli pompa paliwa jest sprawna i podaje odpowiednią ilość paliwa ,w gażniku jest drożna dysza paliwa oraz prawidłowy poziom paliwa, to pozostaje przełącznik podciśnieniowy i jego połączenia z kolektorem ssącym (drożność ,szczelność) oraz połączenia elektryczne przełącznika z modułem zapłonowym. Ostateczność to uszkodzony moduł ,co objawia się brakiem...
Jaki olej nalałeś? Jeśli dobry olej i masz prawie natychmiast osad, pojechałbym na sprawdzenie uszczelki pod głowicą.
Wrzucam instrukcję wymiany uszczelki pod głowicą w cienkim.
Sprawdz czy na świecach sa ślady płynu(woda).W tych silnikach najczęstrzą przyczyną problemów z zapalaniem zimnego silnika jest uszczelka pod głowicą.
Witam Uszczelka + planowanie głowicy. A z tego co piszesz to masz do wymiany pierścienie, bo przegrzałeś silnik. Co do reszty to dowiesz się jak rozbierzesz silniki. Pozdrawiam W.B.
nie koniecznie , sa zaślepki przeciw zamarzaniom , raczej stawiam ze uszczelka pod głowica
Do cc trzeba dodatkową rurkę ogrzewającą i grzeje w miare normalnie.
cześć witam wszystkich. t co opisujesz w swojej wypowedzi to najprawdopodobniej nie jest problem z elektryką. masz problem z uszczelką pod głowicą, sprawdz czy ubywa płynu chłodniczego, bo jesli mówisz ze po zapaleniu auto chodzi na jeden cylinder to moim zdaniem będzie to uszczelka pod głowicą. pozdrawiam
No więc wystąpił najprawdopodobniej przedmuch pod głowicą. Trzeba rozebrać, wymienić uszczelkę, sprawdzić i wypolerować powierzchnię bloku, głowicę splanować.
Mój błąd. W seicento zawór jest, a w Cinquecento nie ma.
Jak zaciągne ssanie to pali praktycznie za pierwszym razem. Na obroty normalnie wchodzi. Jest zrywny. Tylko przeraża ten dymek z wydechu. prawdopodobnie uszczelka pod głowicą poszła
Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Te stukanie to popychacze.
Zauważyłem kolejny problem. Auto bardzo kopci na czarno, gdy zacznie przerywać przestaje się poprawnie zbierać i trzeba wyciągnąć ssanie. Ubytku płynu chłodniczego ani oleju nie zauważyłem, jedynie trochę większe spalanie. Czyżby uszczelka pod głowicą?
Zapomniałem napisać, że włącznik wiatraka też wymieniałem. Myślę, że on działa prawidłowo. Pytanie skąd mogą się dostawać te spaliny do płynu, skoro uszczelka pod głowicą była wymieniana?
Ubywa Ci płynu chłodniczego w zbiorniczku? Pytam bo miałem podobny objaw, tyle że u mnie były największe problemy na zimnym silniku, a ubytek płynu wskazuje na problemy z uszczelką pod głowicą
Uszczelka pod głowicą to słaby punkt tego silnika, trzeba jeszcze sprawdzić wałek rozrządu i łańcuszek. Silnik prosty i tani w naprawie tak że warto go wyciągnąć i całego rozebrać przy okazji wymienić pierścienie tłokowe.
Wodę w baku można wyeliminować wlewając denaturat. Podobne zjawisko przy odpalaniu które opisujesz może powstać z wadliwej uszczelki pod głowicą. Przemakająca delikatnie uszczelka powoduje że "zarzucane" są świece gdy silnik jest zimny.
Jeśli naprawdę chodzi o to że nie ma iskry i wszystko już sprawdzone jak koledzy opisywali powyżej to moduł elektroniczny zapłonowy do wymiany.Jeśli natomiast po prostu nie odpala a nie wiadomo czy jest iskra- bo nie było to sprawdzone -to uszczelka pod głowicą do wymiany.
Podjedź do mechanika sprawdzi konkretnie , wygląda na problem z głowicą ...uszczelka , zawory , na forumku możemy pogdybać.
Witam , padła uszczelka pod głowicą na 100% robione nie raz. Pozdrawiam
Ja miałem ten sam problem i okazało się, że uszczelka pod głowicą. Po dłuższym staniu też ciężko palił ale jak już był ciepły to ok.
Pompę wody masz na pasku klinowym a ten czujnik w głowicy. Wnioski wyciągnij sam.
miałem podobne objawy w 700,jak odpalił to nawet jechał,przyczyną okazały się podkładki pod nakrętkami dokręcającymi głowicę,ktoś zamienił podkładkę na zwykłą,a są one specjalne i tamtędy dostawała się woda na świece,jak się udało to samochód odpalił.przy okazji wymieniłem uszczelkę pod głowicą i było OK.
Wyklucz pierw uszczelkę na głowicy czy jest szczelna. Później można zając się grzaniem (zawalona chłodnica, nagrzewnica, pompa.. ) jak jest alternator blisko chłodnicy to sprawdź też poduchę pod skrznią- uszkodzona powoduje że cały silnik idzie do przodu. Być może komuś w przeszłości zerwał się pasek i jeździł do zagotowania silnika.
Co do zabrania auta do mechanika to byłam już nie raz i oni sami nie wiedzą co jest.A dało mi do myślenia że może to uszczelka pod głowicą, bo na wiosne zmieniony byl olej i prawie cały zginął.Czy to mozliwe ze uszczelka pod glowica ma wpływ na zapalanie? Płynu chłodniczego też bardzo często ubywa.
wszystko porobione auto lata 140 na prostej:D cały remont z planacją kosztował mnie jakieś 600zł...:( ale auto jak nowe:D warto było.. głowice splanowałem 1,25mm wymienione pierścienie na tłokach, wszystkie uszczelki, świece, cewkę, płyny i amortyzatory przednie...
Nie ma sensu zmieniać auta, miałem takowego.Po wymianie popychaczy i rozrządu chodził jak marzenie(ok.100 tyś). Niestety jak kupisz zamienniki popychaczy to szybko się będą wywalać. Na oryginałach pojeździsz aż miło. A szkoda nafty kupowac auto za 2-2,5 tyś i inwestować w niego jak w skarbonkę. Uwierz mi że lepiej jest pakować kasę w cieniasa:) Taniej:)...
Gaźnik aisan ,czyszczony i regulowany jakieś 2 mies temu ,świece i kable sprawdzone,przewody sprawdzone ,uszczelka pod głowicą wymieniana ubiegłego lata, poziomy oleju i płynu chłodzącego bez zmian.
u mnie też rano nie chciał zapalać rano dopóki uszczelka pod głowicą nie poleciała całkowicieale teraz mam problem że podczas jazdy zgaśnie, musi postać chwilę i dopiero zapala?
Coś mi się wydaje że wymiana uszczelki pod głowicą nie powiodła się. On nie pracuje na oba cylindry. Żeby to potwierdzić to na początek po uruchomieniu szybko wykręć świece. Jeżeli jedna z nich będzie mokra to od nowa wymiana uszczelki. Zalecam przeszlifowanie głowicy. Jeżeli obie suche to sprawdź ew. podmień moduł zapłonowy
ja mam fiata cc, jeżdżę cztery lata nim i uszczelka jest w porządku,być może że głowica jest zużyta i należało by ją oddać do planowania.
Daj sobie spokój - masz ochotę na małe tanie auto, to poszukaj Tico/Matiza, ew CC900. W CC dobra jest tylko blacha - silniki kłopotliwe ( wiecznie klepiące popychacze zaworów, uszczelki pod głowicą itp.), tak samo skrzynie biegów.
NAPEWNO TO NIE SĄ PIERŚCIENIE BO SĄ WYMIENIONE PIERŚCIENIE NIE TYLKO OLEJOWE ALE TAKŻE ZWYKŁE, USZCZELKA POD GŁOWICĄ TEŻ JEST NOWA, OLEJ JEST NOWY, FILTRY, WYCZYSZCZONY GAŹNIK, NOWE ŚWIECE I KABLE. NIE WIEM CO JESZCZE MOŻE BYĆ TEGO PRZYCZYNĄ ZA PODPOWIEDZI Z GÓRY DZIĘKI :))
Mam wskaźnik temperatury cieczy, mam nawet obrotomierz więc to nie wina żadnej kontrolki. Silnik nigdy nie był przegrzewany, jak już to niedogrzewany (wskazuje 80 stopni, ale termostat się otwiera). Co ciekawsze olej na bagnecie był normalny, nie wydaje mi się aby uszczelka pod głowicą była uszkodzona na tyle by dopuścić do mieszania się płynów. Poza...
Jestem użytkownikiem (żona) takiego drania i znam jego bolączki. Gaźnik jest ok!, ale ogólne okablowanie przedziału silnika pod psem. To jest Twój problem. Czujniki, odbiorniki i nadajniki... to wszystko drży w tym autku. Z biegiem czasu urywają się przewody przy samiutkich czujnikach itp. Ja osobiście wyeliminowałem usterki tworząc nowe wiązki z lepszej...
Witam. Mam problem z moim fiat Cinquecento 700 cc na gazniku Aisan. Od pewnego czasu cienki zaczął delikatnie kopcić na siwo. Obstawiam że może to być uszczelka pod głowicą lub cos innego ale to nie koniec problemów ostatnio mierzyłem stopień sprezania i Na internecie wyczytałem że powinien mieć 9,5 bara, mój ma 6 na obu cylindrach. Chcę zapytac czy...
dziękuje wszystkim za informacje, nie mam już wątpliwości. Po rozmowie z mechanikiem zdecydowałem się na wymianę: popychaczy, wałka rozrządu, mechanik stwierdził, że trzeba jeszcze wymienić gumki na zaworach. Ponadto planowanie głowicy, wszystkie uszczelki i tp. Myślę, że po tej"operacji" poza moim portfelem wszystko będzie git:)
Nie jest wina uszczelki pod głowicą . Wygląda na żle złożony gażnik (jeśli układ zaplonowy jest sprawny) . Napisz jakie dysze masz na pierwszym przelocie i jaki poziom w komorze pływakowej
Miałem tez podobny problem w czasie jazdy temperatura rosła jak oszalała ze w lato włączałem nadmuch ciepły żeby w czasie jazdy chłodziło,płukałem,wymieniłem termostat-(tak w ogóle termostatu nie można włożyć odwrotnie bo trzeba wymienić cały moduł i pasuje tylko w jednej pozycji)okazało się ze uszczelka pod głowica pękła miedzy płaszczem wodnym a cylindrem...
Niby tak pisze lecz klej BOOL w zielonej tubce sprawdziłem gdy ciągnąłem Cinquecento z Sopotu do Warszawy bo był potrzebny na części do warsztatu. W cieniasie (700ED) wydymało uszczelkę pod głowicą. Klej schnie od 1,5 do 3godzin. Później musiałem go skrobać :-) ale nie wydmuchało i się nie zapalił. Zrób sobie test. Test na patelni. Na rozgrzanej do...
Nie zdarzała się pęknięta głowica w cienkim. Jak szedł płyn w olej to albo walnięta uszczelka albo simmerning na pompie oleju, wspólna jeżeli chodzi o napęd z pomp a wody.
Ja tam wole żeby chodził cały czas niż żeby znowu się znowu coś przegrzało i szlag trafiał uszczelkę pod głowicą. Ale u mnie w aucie temperaturę 90 stopni przekracza dopiero jak stoję w korku a tak to przeważnie jest poniżej 90.
Witam. Mam problem z moim fiatem bo pali 9,5lita a to chyba normalne nie jest. Ja wiem że jest zima ale 7l bym jeszcze zrozumiał ale 9,5 to jest przegięcie. Przed wymianą uszczelki pod głowica palił mi ponad 10l a po wymianie 9,5l. Proszę o pomoc ktoś ma jakiś pomysł??:)
Masz objaw zjada ci płyn i wycieki oleju na motorze czego jeszcze ci trzeba w pewnym momencie przestanie nawet odpalać , dla przykładu fiat cinquecento 900 żadnych ale to żadnych objawów padniętej uszczelki normalna eksploatacja środek lata samochód zgasiłem i już ponownie nie zapalił wymiana uszczelki pod głowicą i auto znów śmigało.
Witam mam taki problem z moim fiatem otóż gdy zapali to po dodaniu gazu dmucha ciśnienie z cylindrów do gaźnika .Wymieniłem już wałek rozrządu hydrauliki świece kable olej gaźnik uszczelkę głowicy. Ciśnienie też mierzyłem i ma 10 atmosfer na wszystkich cylindrach.Zawory też są szczelne zalewałem je benzyną i nie ciekły.Brak pomysłów proszę o pomoc
Albo uszczelka pod głowicą, albo bezpiecznik(nie pamiętam od czego, ale chyba jedyny który znajduje się pod maską). Gaźnik, jeśli działał, sam się nie przestawi - jedyne co, to trzeba pilnować, żeby nie pospadały wężyki podciśnieniowe.
Witam po małej przerwie, wiem ze post pod postem Mała aktualizacja- jakiś czas temu zakupiłem sprawną głowice od ikarusa Wykopałem w swoich zbiorach nagrzewnicę od cinquecento jakiś zbiorniczek wyrównawczy od peugeota (307 ?) Obecnie poluje na jakąś pompkę bo ta od pralki zniknęła w nie wyjaśnionych okolicznościach Oczywiście podczas demontażu głowicy...
wiem, miałem Bisa, miałem cc700, bisa rozebrałem, w Cieniasie wywaliłem ten beznadziejny zespół napędowy 700 i założyłem cały zespół napędowy 900 na wtrysku z rozbitka - niebo a ziemia, w końcu tylko jeździłem a nie ciągle wymieniałem uszczelki pod głowicą 700tka to jeden z najgorszych silników na świecie, do dziś jeszcze się gdzieniegdzie walają te...
Przeglądałem schematy twojego gaźnika jest trochę skomplikowany z uwagi na siłowniki podciśnieniowe i pompki wspomagające pracę silnika. Za mało danych przedstawiłeś mianowicie czy. przy próbie zapalenia silnika czy sprawdzałeś iskrę. Czy elektrozawory z gazu trzymają ciśnienie jak będą puszczały silnik będzie zalany paliwem i będzie miał kłopot zapalić....
Kable i świece skontroluj, zobacz czy cewka zapłonowa daję iskrę na 2 tłoki i czy płynu nie ubywa bo jak ubywa to znaczy uszczelka pod głowica do wymiany Dodano po 6 Wciąga płyn/olej na tłoki i dlatego świece zalewa
Płynu chłodniczego i oleju nie ubywa (uszczelkę pod głowicą wymieniłam), gaźnik jest ten starszy bez katalizatora, podobno Weber, ale nie ten japońsk. Po włożeniu nowych świec jedzie dobrze, dopiero potem się psuje tzn. na następny dzień. Właściwie to ja tej rury biegnącej od filtra powietrza, przyczepionej do rury wydechowej wogóle nie mam. Zgubiłam...
Trafiłem w końcu na mechanika który zajął się moim autem. Uszczelka pod głowicą ok, ładowanie ok, cewka ok, moduł też. Okazało się że w filterku paliwa jest woda i drobinki farby z nowego baku. Zmieniłem filterek, zalałem na innej stacji i na razie ok. Za kilka dni dam znac czy nic się nie dzieje.
Witam. Szanowni Panowie i Panie posiadam następujący problem z tym pojazdem. Przyszedł czas na remont generalny cinquecento i historia krótka wyjąłem silnik wyczysciłem zmieniłem rozrząd, popychacze, uszczelkę pod głowicą, pierscienie, olej itp po wymianie podzespołów silnik z powrotem do samochodu i tu zaczęła się przygoda odpalam fiacika i biały dym...
zastanawia mnie co ma do tego radio ??? jesli sie nadmiernie grzeje to moze padl termostat, zapchana chlodnica, lub uszczelka pod glowica.
Kiedyś miałem takiego kaszlaka. Rano nie sposób było go uruchomić. Jak już odpalił to jeździł. Nie masz problemu z wolnym ubywaniem płynu chłodzącego? W tych silnikach padały uszczelki pod głowicą na pierwszym cylindrze. Płyn dostaje się do cylindra. Mokra świeca = problem z paleniem. Wykręć rano świecę i sprawdź czy jest sucha. U mnie po wymianie uszczelki...
Zmierz ciśnienie sprężania, okaże się czy to pierścienie czy zawory. Ok to dopiero jutro bo w domu nie mam czym podjadę do kogoś... Dodano po 5 A jak zechcę wymienić to i to? Żeby było już pewne to w jaki sposób to zrobić?? Po prostu kupić w sklepie oryginalne pierścienie i zawory i wymienić, docierając przy tym zawory potem zakładając głowicę i wymieniając...
mój ma 128tyś.km. przebiegu. w poniedziałek odebrałem go od mechanika ( uszczelka pod głowicą) . przed wymianą miał na jednim 10 na drógim 8 (ciśnienie sprężania) po remonciku oba 10 - to jest ok jak na taki przebieg. ma jednak pewien mankament który mnie drażni: w trasie pali 5,75 l/100km gazu po mieście 9,87 :evil: . przy prędkości "przelotowej" 85....
Przed odkręceniem gaźnika Aisan należy trochę spościć plynu chłodzącego.Przerobka jest prosta jeżeli masz kolektor ssący od Webera lub FOS,ten kolektor ma 4 szpilki i podstawę plastikową.Musisz dorobić mocowanie linki gazu.Czujnik temperatury przy Aisanie jest wkręcony w kolektor jak założysz inny kolektor to musisz odkręcić ten czujnik i przełożyć...
Jak ci wypływa płyn ze zbiorniczka po przez korek to zakładam ,że to będzie uszczelka pod głowicą ale trzeba sprawdzić korek czy dobrze trzyma. 1 Jak jest mocno uszkodzona uszczelka pod głowicą to zazwyczaj jak silnik jest rozgrzany do temperatury pracy to na wolnych obrotach powinien płyn już wyciekać a gdy odkręcisz korek to płyn zacznie wylatywać...
Może to być pęknięta uszczelka pod głowicą-tym bardziej,że odpalił tylko z holu i na jednym garze.Płyn może zalewać świece zapłonowe.Sprawdź czy nie masz bąbelków powietrza na bagnecie od poziomu oleju.Możesz spróbować go odpalić i odłączyć przewód górny od zbiorniczka płynu chłodzącego i skieruj go do zbiorniczka- obserwuj czy nie tryska powietrzem...
Witam kupiłem CC700 rocznik 96 i mam mały problem.To znaczy coś jest nie tak.Na początku jak go zapalam zimny silnik na ssaniu jest Ok ruszam jade mozę 300 m i jak dodaje gazu dusi się i dopiero jak wyłącze ssanie idzie.Ale dojeżdżam do skrzyżowania i gaśnie mi .Silnik jak sie rozgrzeje to jak gdzies stane na światłach to strasznie nierównomiernie chodzi...
Ja swego czasu miałem CC700 z gaźnikiem AISAN + LPG. Wszystko działało OK spalanie w granicach 6,5 gazu w trasie (jeździłem wtedy codziennie około 80 km). Instalacja gazowa I generacji, Problemy były z odpalaniem zimą a pozatym wszystko śmigało pięknie jak za te pieniądze. Samochodzik posiadam do tej pory co prawda wymieniłem silnik + gaźnik - stary...
Moje propozycje: 1. Mało płynu chłodniczego 2. zamulona nagrzewnica, przewody nagrzewnicy, zanieczyszczony i pompa przy niskich obrotach nie przepcha ciepłego płynu do nagrzewnicy.. (jeśli będziesz miał ubytek płynu chłodniczego sprawdź także czy Ci nie przybyło oleju-możliwe wtedy że uszczelka pod głowicą) Wymień termostat, jest otwarty, lub nie zamyka...
witam, mam taki problem.. posiadam cinquecento 704 z 92 roku wersja ed gaźnik weber benzyna/gaz. problem jest tego typu iż gdy zapalam go (zimny czy ciepły nie ma znaczenia) chodzi jak zegarek a gdy tylko dodam mu troszkę więcej gazu to spadając z obrotów dziwnie prycha w tłumik i nie chodzi już równo.. obroty falują zdarza się często że zgaśnie. Jest...
Hmm. ... Kolejna rzecz to przyjzal bym sie gaznikowi , a konkretnie ukladowi zalaczania ssania ... A Wy tu nie macie czasem jakichś zasad co do poprawnej pisowni..?:D Czepiam się, ale moderatorzy tutaj są zazwyczaj baaardzo skrupulatni, odwołując nas do "Pisowni"...:) Nawiązując do zeszłorocznego tematu: mam podobny problem z rok młodszym Cintkiem....
Mój silnik ma przebieg ~87500km :D Hamownia to już spory wydatek. Wtedy to plan głowicy byłby potrzebny, zrobiony kompletny układ dolotowy i wydechowy. Patrzyłem na allegro.pl to uszczelka jest w cenie od 20zł taka badziewiasta a o ile dobrze pamiętam to oryginał wacha się w cenie 80-90zł Czy ja dobrze zrozumiałem o znacznie mniejszym przepływie powietrza??
Witam! Mam Cinquecento 700 z gaźnikiem Weber, pół roku po regeneracji gaźnik zaczął źle pracować, tj. przy raptownym dodaniu gazu potrafił zdławić silnik, problem występował wyłącznie na rozgrzanym silniku. Zatem pojechałem do mechanika, który ustawił skład mieszanki i obroty, poprzedni problem zniknął, ale pojawił się nowy. Mianowicie, silnik pracuje...
mam Cinquecento 700cm3 na poczatku bylo wszystko oki w czasie jazy zaczoł przerywac fukac styrzelac dojechalem do stacji dobic gazu okazalo sie ze jest. teraz jak go odpale na benzynie nie moze sie zebrac na obroty strzela i sie dławi, a na gas jak przełoncze to wogle nie łapie i gaśnie. świece wymienone, przewody,uszczelka pod głowica jest nowa. gaźnik...
Witam. Od dzisiaj jestem szczęśliwym (jak na razie) posiadaczem Fiata Cinquecento 900 z 92 roku na gaźniku weber. Autko pali od strzała, nawet jak jest zimne, ssanie pochodzi ze 2-3 minuty i jest spoko. Zbiera się pięknie, zawory pracują cichutko, nie kopci, nie strzela, uszczelka pod głowicą cała, alternator OK, cała elektryka działa, ręczny też, wentylator...
Witam problem gażnika aisan w cc700 był już niejednokrotnie wałkowany u mnie problem występuje gdy silnik się rozgrzeje na zimnym jest ok niedawno wymieniana była uszczelka pod głowica , rano pali na dotyk jedzie ciągnie jak szalony ale po przejachaniu około 10 km gdy już się rozgrzeje zaczyna gasnąć na wolnych obrotach a uruchomienie go sprawia problem...
Witam! Mam pewien problem. Otóż mój samochód przy dodawaniu gazu strzela w kolektor ssący. Gdy przykładam dłoń przy wlocie i zwiększę obroty słychać "strzał" i czuć uderzenie powietrza bądź innego gazu (nie jestem w stanie powiedzieć jakiego). Wymieniłem przewody podciśnieniowe około 600km temu. Uszczelkę pod głowicą 1500km temu. Dodam jeszcze, że stało...
Witam, użytkowane do tej pory przez żonę Cinquecento zamieniłem na Seicento 1100 z roku 1999.Kupiłem je praktycznie w ciemno szczególnie,że dotychczasowe cc sprawdziło się w 100 procentach. Dlatego bardzo mnie zdziwił fakt,że w zestawie wskażników Seicento nie ma wskażnika temperatury płynu chłodzącego - kontrolka,która go zastępuje moim zdaniem nie...
Witam. Nie tak dawno zakładałem na temat forum, że auto dymi na biało a we wlewie oleju zbiera się biała maź. Okazało się, że to jednak nie była Uszczelka Pod Głowicą, tylko uszczelka pod kolektorem ssącym. Po jej wymianie auto przestało dymić, a płynu chłodniczego nie ubywa. Powstały natomiast nowe problemy. Otóż rano na zimnym silniku auto odpala...
Nawet na całkowicie ściśniętych popychaczach, zawory powinny się otwierać. Jeśli tak nie jest, to sprawdź trzonki zaworów i gniazda zaworowe w głowicy. A w moim przypadku nie otwiera się w ogóle. Sprawdzałem to na podniesionym samochodzie kręcąc wałem (za koło). Dokładnie ten jeden zawór nawet nie drgnął, reszta działała poprawnie. Jutro rozmontuję...
Witam. Posiadam Fiata Cinquecento 704ccm, zakupiłem go rok temu. Przebieg 174259km. Rozpędza się do 130km/h. Rocznik 1995. Kupiłem go z uszkodzonym czujnikiem temp i dziurawym wydechem, jeżdżę tak ponad rok. Postanowiłem coś z tym zrobić. Zakupiłem układ wydechowy ze złomu, prawie nowy, jednakże jest on bez katalizatora, a oryginalnie katalizator był....
Witam. Ostatnio zaglądając pod maskę mojego auta (cinquecento 700 kat. gaźnik Aisan) zauważyłem coś dziwnego a mianowicie : otwieram korek zbiornika wyrównawczego a tam na ściankach osadził sie tak jakby osmolony (szary) śnieg??? Po czasie stwierdziłem (choć nie jestem pewien) że jest to jakby wytrącony proszek do uszczelniania chłonicy który faktycznie...
najgorszym elementem całego tego Cinquecenta jest silnik 700 ;p miałem Cinquecento 700 kilka lat, nigdy tyle uszczelek pod głowice się nie nawymieniałem... potem udało mi się kupić rozbite CC 900i za 500zł i przełożyłem w moją budę cały zespół napędowy wraz z półośkami, elektryką, komputerem, wybierakiem biegów, chłodnicą, wydechem i od tej pory to...
Dzień dobry, jutro muszę dojechać do Łodzi (ok120km) dzisiaj podczas powrotu, samochód przy ok 80km (trochę skakał na podbojach), nagle dostał objawy jakby brakowało paliwa, przerywał i zgasł. Myślałem że pływak się zawiesił (pokazywał, paliwa na ok 50km) zadzwoniłem by przywieźli trochę paliwa. Po wlaniu zaskoczył o dziwo od razu. Jednak przed stacja...
Witam niedawno mój samochód zaczął dławić się tz przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach zasysa powietrze i nie pracuje i gaśnie jak puszczę gaz przy dławieniu się to wraca na wolne obroty na ssaniu chodzi normalnie ale jak docisnę gaz to to problem się powtarza wykonałem parę operacji które miały pomóc to znaczy wyczyściłem gaźnik pompę paliwa wymieniłem...
Witam Mam problem z płynem chłodniczym i zbioriczkiem wyrównawczym w moim CC a mianowicie około rok lub 2 temu był wymieniany zbiorniczek wyrównawczy na nowy mimo wszystko płynu chłodzącego zawsze jest w moim samochodzie na minimum, gdy tylko doleje po jakims czasie płyn znajduję sie ponizej minimum. Jednak zauważyłem na zbiorniczku pęknięcie przy górnej...
Chyba każdy silnik spalinowy na LPG pracuje jakby bardziej miękko. Mam podtlenek butanu w Pandzie z silnikiem 1,2SPI (swap z Punto I) i na nim ten silnik pracuje wręcz aksamitnie a jest tam tylko II generacja Landirenzo LC01 (są na elektrodzie moje posty na ten temat bo borykałem się z nierówną pracą silnika 999fire i stąd swap) Marbelka także na LPG...
Mam problem z moim cientkiem, otóż auto zapala na cacy ale jak pochodiz chwile to przy wchodzeniu na wyższe dostaje wystrzału z tłumika i nie wiem co mam juz robić. Wymieniłem czujnik prędkości wału korbowego, przełącznik podciśnieniowy, cewka . kable WN , świece są ok gażnik przeczyszczony , moduł sprawdzony i nie mam już pomysłu co jest grane Auto...
bzdura. Miałem Cinquecento 700, kto miał, ten wie, że jak się kończy UPG to właśnie przestaje grzać nagrzewnica na wolnych obrotach i temperatura rośnie, doda się gazu powyżej 1500 i już wszystko wraca do normy - to jest zupełnie normalne gdy puszcza UPG Ta, na starej i nowej uszczelce tak samo? Bez żadnych typowych objawów? bzdura 2 - temperatura...
uszczelka cinquecento cinquecento uszczelka matiz uszczelka głowicą
napięcie przewodzenia diody denon cichy dźwięk hamowaniu gaśnie
Ogrzewanie postojowe do VW Caddy MK2 1.9 SDI 2002 – Webasto, Eberspächer, Autoterm – wybór i montaż Sharp R634 – talerz nie obraca się podczas grzania, silnik talerza, sprzęgło, naprawa