Zależy o którym czujniku mowa, ale zapewne ten od wentylatora chłodnicy jest sprawny, ale padnięty jest termostat więc nie jest otwarty duży obieg, ciecz w chłodnicy jest chłodna więc wentylator się nie włącza, proste. Czujnik dla wskaźnika jest rezystancyjny, więc jego rezystancja względem masy zmienia się wraz ze zmianą temperatury, może byś sprawny...
W CC, jak i w większości pojazdów, czujnik temperatury nie ma wpływu na wentylator. To włącznik termiczny wentylatora w chłodnicy steruje wiatrakiem i dla próby przewody w tamtej wtyczce należy zewrzeć - wiatrak ma ruszyć. I bezpiecznik 3 do sprawdzenia.
sprawdz sam silnik na pierwszym miejscu czesto sie zacieraly.tak jak kolega olel napisal wypni kostke z czujnika i zewrzyj te dwa przewody.dla pewnosci przekrec stacyjke na zaplon bo nie pamietam kiedy tam sie prad pojawia
120km to trochę jest. Co to jest, znajomy robi codziennie 90 km do pracy i z powrotem. No to wymień termostat, skoro czujnik jest 100% pewny.Więcej nic tam nie ma prucz bezpiecznika. W Cinko mają być 2 wentylatory?
Sprawdź "na krótko" wyłącznik termiczny wentylatora chłodnicy i bezpiecznik. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Fakt ale niech sobie zasilanie sprawdzi jak założy inny wentylator zanim znowu za gotuje silnik
schemat jak najbardziej prawidłowy, ale ja tam na Twoim miejscu w chłodnicę wkręcił bym termowłącznik z Cinquecento który jest na 92st.C jeśli pasuje gwint (M22x1.5): https://allegro.pl/oferta/termowylacznik... i równolegle z nim możesz też ręczny włącznik dać, ale z mojego doświadczenia ten włącznik z Cinquecento...
Tylko wiesz jakby na jednym biegu nie bylo by napiecia to przypuszczam ze na innych by startowal bardziej wyglada mi ze niema gdzies styku moze i jak piszesz szczotki w silniczku sie koncza i sie zawieszaja tylko jest problem bo nie wiem jak sie tam dostac. A takie szczotki mozna gdzies dostac?
a czy nie zapomniałeś o odpowietrzeniu układu chłodzenia po ostatnich wymianach? w okolicy zbiornika wyrównawczego masz wąż odpowietrzenia układu chłodzenia musisz zdjąć obejmę i wyjąć korek kiedy pokaże ci sie płyn dopiero układ zostanie odpowietrzony
Teoretycznie po wymianie czujnika powino być wszystko ok.
Brak zasilania. Bezpieczniki sprawdzone?
Aha no to jutro jak pojadę do szkoły to sprawdzę, przejadę 20km w korku i zobaczę czy wszystkie węże będą gorące. Jeśli ten do termostatu będzie zimny to znaczy że termostat do wymiany.
Jeden odpowietrznik jest za prawą lampą na wężyku, drugi na górnym wężu nagrzewnicy
Na pewno zwrócę na to uwagę jeśli jutro nie kupie nowego auta . Ale dzięki wszystkim za fatygę :)
witam . Popieram kolegów wyzej.:D
Witam otóż posiadam wentylator nawiewu od fiata cinquecento szukam parametrów tego wentylatora ile ma Amperów i Volt :D
Kiedyś były zwykłe silniki indukcyjne trójfazowe, które były wielkie, ciężkie, a mocy dużo nie miały. Ale jak mówisz miały ogromną trwałość. Jak nie były przeciążone, zalane wodą, czy wentylator nie zapchał się kurzem, to mogły nieustannie pracować bez żadnej ingerencji miesiącami a nawet latami.
A wiec przy jakiej temp powinien sie załączyc wentylator w Cinqueento 900 ?? Aha i jak sprawdzic czy wogule wentylator działa ?
Witam otóż mam taki problem. Pewnego dnia nie zadziałał wentylator. Zaglądam do bezpieczników - spalony 25A. Sięgam pod maskę, śmigło obraca się palcem bardzo ciężko. Myślę sobie, zatarty silniczek. Silniczek wymieniłem na używany ale wizualnie prawie jak nowy, chodził super lekko. Podłączam, zmieniam bezpiecznik. Ok! Auto zagrzało się trzy razy w korku...
Witam, kolega ma problem ze swoim CC 700. Otóż brak jest świateł mijania (pozycyjne i długie są). Sprawdziliśmy przekaźnik świateł, bezpieczniki, żarówki i są sprawne. Po podpięciu miernika w gniazdach bezpieczników lewego i prawego mijania brak jest napięcia. Wymiana włącznika świateł nie przyniosła efektów. Czy ostatnią rzeczą może być przełącznik...
Pas ślizga. Zapal silnik, niech pochodzi parę minut i go zgaś. Dotknij koła pasowego aternatora, gorące? Drugie- silnik zgaszony, złap za wentylator na alternatorze, próbuj nim obrócić. Da się tak, że nim obrócisz a nie pociągnie za sobą koła pasowego na wale silnika? Trzecie- czy jarzmo magnetyczne nie robi się gorące? Alternator wyje, wydaje ze siebie...
Wentylator dmuchawy działał mi tylko na 3 biegu. Rozebrałem opornik przy silniczku i okazało się że jest spalony bezpiecznik termiczny. Nie wiem jakie miał parametry. na jaki go wymienić? Na jaką temperaturę powinien być? Proszę o pomoc i wyrozumiałość.
egr się zaślepia podkładając między niego a kolektor blaszkę od piwa i od strony kolektora smarując reinzem :) komp wtedy myśli że wszystko jest ok wentlator się w ogóle włącza? jeśli tak to pewnie za późno ja w Astrach zawsze zakładam czujnik w chłodnicy od Cinquecento na 92-87st.C - pasuje na gwint, a kostkę trzeba sobie przerobić (na złomie obciąć...
Zapewne włącza Ci się wentylator chłodnicy-tak ma być.
cinquecento 700
Są te same jeżeli chodzi o cinquecento 700 i 900. Sporting ( 1100) mial inny. Nie było nigdy seicento 700, było 900 i 1100. W sei 900 był taki sam wiatrak co w cc 700.
Witam wszystkich. Mam problem z moim bobcatem (silnik kubota d722) poniewaz szybko sie zagrzewa silnik. Orginalnie wentylator tubowy mial zamontowany na kole pasowym pompy wody, ale jak twierdzi poprzedni wlasciciel nie byl wywazony i uszkodzil pompe. Pompa zostala wymieniona ale tego wentylatorka nie mozna dostac wiec zalozyl wentylator elektryczny...
Witam... Mam problem. Mój Fiat Cinquecento 700 bardzo słabo grzeje. Nie chodzi tylko o to że wolno się nagrzewa, ale nawet po przejechaniu 50km powietrze które "dmucha" jest ledwie ciepłe. I tak jest zawsze. Nie mam wskaźnika temperatury silnika. Proszę o jakieś rady co sprawdzić. PS. Jeszcze mam problem z tym że nigdy nie włącza się wentylator chłodnicy...
Teoretycznie tak. Ponieważ akumulator może być podłechtany i już tak dobrze nie radzić sobie z dużym obciążeniem którego potrzebuje wentylator chłodnicy jak i cewka zapłonowa.
witam wszystkich... mam pewien problem w Fiaciku Cinquecento niedziala mi nadmuch na 2 pierwszych biegach tylko na trzecim sie wlacza:(( bezopieczniki okej, wentylator z damuchu okej.... moze mial tos podobny problem wiec prosze o pomoc z gory dzieki....
Silnik oczywiście 700 ccm. Tak ale silnik się przegrzewa i silnik gaśnie ,jednak kiedy włączę nawiew ciepłym powietrzem i wentylator na 3 bieg temperatura spada.
Tylko rozgrzej silnik tak żeby sie wentylator od chłodnicy włączył i dopiero kręć bez włączonych świateł
Jesteś pewien, że masz dobry czujnik to wróć do mojej pierwszej odpowiedzi. na samej górze. Wentylator chłodnicy chodzi jak kontrolka się pali?
Przewody i świece na pewno długo nie były zamieniane.do wyregulowania będę musiał kogos załatwić a przewody i swiece zmienię w poniedziałek.Zadałem pytanie z tym przegrzaniem silnika bo wczesniej auto jezdzilo nie dalekie trasy ale nie włączal mu sie wentylator z 2/3 razy temperatura byla powyżej 90 stopni.
a to nie czasem czujnik temperatury chłodnicy, moze właczac wentylator w roznych temp. a powinien przy 96 stopniach, moze przewody zasniedziały
http://i35.tinypic.com/2moqzx5.jpg Płyn wycieka tam gdzie jest ta strzałka na obrazku tyle że na dole, a wentylator sam w sobie działa, bezpiecznik jest nie spalony, Czy to że nie działa wentylator chłodnicy może powodować te wycieki płynu chłodniczego?
Witam, posiadam Opla Astrę G. Wentylator chłodnicy jeśli się włączy (temperatura załączenia wynosi około 92'C) pracuje tylko do momentu kiedy silnik jest włączony, jeśli wentylator się włączy a ja zgaszę silnik to przestaje chłodzić. Zdaję sobie sprawę, że auto zostało tak zrobione, ale chciałbym mieć w samochodzie zamontowany taki układ, który pozwoli...
Witam Posiadam od niedawna polo jak w temacie. Zastanawia mnie wskaźnik temperatury płynu chłodzącego. Gdy się silnik nagrzewa to wskaźnik temperatury się podnosi. Gdy silnik się nagrzeje na wskaźniku jest 90 stopni. Niezależnie czy samochód stoi w korku czy jedzie. Wskazówka ani nie opada ani nie rośnie. Jeszcze nie zdarzyło mi się by wskaźnik pokazał...
awaryjne działaja... wentylator dziala.. wszystko dziala... Dodano po 23 rtzn dalej oprocz radioa....
viper555 co to tych alternatorów to np. w maluchach w rallycrosie alternator był często wydłubany i zostawała tylko ośka ,żeby wentylator miał się na czym obracać.Ale to offtop.Co to wpływu alternatora na zapłon to wg. mnie to nie ma związku.
Zaobserwuj czy nie ubywa płynu w układzie chłodzenia,oraz sprawdz czy się w nim nie wytwarza ciśnienie (rozgrzewaj silnik i kontroluj gumowe węże jak będą się robiły bardzo twarde to będzie wskazywać na uszczelkę bądz głowicę).Rozgrzej silnik do temperatury przy której załącza się wentylator chłodnicy i obserwuj co się dzieje z płynem ale uważaj jeżeli...
wentylator sprawdzony-działa zamierzam teraz sprawdzic termostat, a jesli i to nie pomoze nie wiem co dalej, jak sprawdzic czy np chlodnica nie jest zatkana, prosze o rady pozdrawiam serdecznie
I na sto procent będzie wyciek z chłodnicy czy nagrzewnicy(o czym przekonałem się sam przedwczoraj przy wymianie płynu bo był nieciekawy), więc szykuj kasę na te dwa elementy. Nikt bez powodu nie sypie środka do uszczelniania(sam musiałem nasypać bo hurtownie dopiero czynne od poniedziałku a jeździć trza). Profilaktycznie jeśli wentylator chłodnicy...
Cmoże za krótko żyję ale nie widziałem jeszcze silnika który by kręcił się w lewą stronę. A np cinquecento 700. Co do tych lewych obrotów alternatora to też sprawa niejednoznaczna. I wentylator i węzeł szczotkowy mają znaczenie. Temat podłączenia Valeo był ostatnio omawiany, ten alternator nie jest z Astry.
Pasek piszczy ale kręci. Oczywiście wymień go"to nie majątek". 12V troche mało. Zobacz ile ma na obrotach około 3000obr powinien mieć 14V a po włączeniu kilku odbiorników np. światła, szyba, wentylator 13.5V. Jak spadnie poniżej to zmież jaki oddaje prąd do atumulatora powinien dawać 40A Dodano po 2 Jak te parametry nie grają to zobacz szczotki, łożyska...
Czesc wszystkim a wiec na poczatku sorki za moja kaligrafie czyli bledy ortograficzne ale do rzeczy po pierwsze to z swiecami masz wszystko najlepszym porzadku czyli przerwa itd bo taka musi byc 0,8 lub mniejsza ,ale komputer od ukladu wtryskowego informuje ciebie za napotyka na jakis blad podczas uzytkowania a wiec jasli odkreciles czujnik polozenia...
Witam Mój problem zaczął się w momencie jak chciałem poznać przyczynę braku wolnych obrotów oraz nie załączanie się wentylatora od nawiewów,świateł awaryjnych,wycieraczek,światła stop itd.. CC wyposażone jest w gaźnik ASIAN z całą masą czujników pod maską. Zauważyłem że w momencie jak delikatnie wyciągnę ssanie to pod maską słychać załączającą się elektrykę...
Nie, spalinami nie śmierdzi :) Bąbli nie ma, mogę do odcięcia przegazować a i tak nawet jeden bąbelek się nie pojawi. Termostat raczej się nie zacina, gdy temperatura dojdzie do ok 90 stopni wąż idący od termostatu zaczyna się robić ciepły, gdy dojdzie do 100 jest gorący dosyć mocno. Węże twarde się nie robią. Chłodnica i tak zapewne będzie do wymiany...
Witam. Od dzisiaj jestem szczęśliwym (jak na razie) posiadaczem Fiata Cinquecento 900 z 92 roku na gaźniku weber. Autko pali od strzała, nawet jak jest zimne, ssanie pochodzi ze 2-3 minuty i jest spoko. Zbiera się pięknie, zawory pracują cichutko, nie kopci, nie strzela, uszczelka pod głowicą cała, alternator OK, cała elektryka działa, ręczny też, wentylator...
Butelka powinna być otwarta, a zamknięta to nieszczelnie, aby bąbelkujący gaz mógł swobodnie się ulatniać. Może być zwykła zakrętka, ale zamknięcie musi być szczelne. Co do zbiorniczków wyrównaczych, to nie wiem jak to jest rozwiązane w poszczególnych markach i modelach. To co jest charakterystyczne wg mnie dla zbiorników bezciśnieniowych, to włączenie...
Wiatrak wentylatora - czy napewno sprawdzony ogromny bezpiecznik obok akumulatora Wycieraczka - moze byc zatarty mechanizm.
W bardzo wielu Fiatach jest ten sam problem zacierającego się silniczka na chłodnicy. To powinno bć potraktowane jako wada produkcyjna!!! Ale można kupić używkę za 50zł na złomie lub giełdzie. Sam miałem ten przypadek w Seicento i Cinquecento. Dodatkowo powiem też o silniku wycieraczek tylnych, tam leci scalak i wycieraczka saje gdzie popadnie.
A ja już Koledze pisałem: przed kolanami kierowcy, pod kalpką - ta sama klapka co i do wentylatora... :sm31: I co do skrótu "ED": http://fiat.auto.com.pl/forum/viewtopic....
Tak,przy wentylatorze,trzeba zdjąć tą osłone w komorze silnikowej.
Włącznik termiczny wentylatora chłodnicy, usterka grozi przegrzaniem silnika
temp. widze dużo za dużą i wogule źle instalka wyregulowana, Jakie masz spalanie?
Elektryczny wentylator jest np. w cinquecento, seicento. Wydajność ma dużą, ale hałas wydobywający się z niego ogromny :D Pobór prądu ok. 4-5 A
Wiesz, jak miałem CC700 to marzyłem aby mi silnik chodził jak silnik od wentylatora - ale to było tylko marzenie.
Pobór prądu bedzie napewno znikomy więc problemów z grzaniem sie byc nie powinno w związku z czym żeby nie kombinowac wyeliminuje całkiem wentylator.
Masz do wymiany termostat. Miałem dokładnie tak samo. Wymień sam wkład termostatu(ok.10zł), odpowietrz dokładnie układ chłodzenia. Odpal silnik i niech pracuje na wolnych obrotach aż do włączenia wentylatora(3x niech się włączy). Jak silnik ostygnie sprawdź poziom płynu i ew. dolej
A gdzie ten układ może być? Silniczek rozebrałem, bo i tak musiałem przeczyścić, ale nie widzę tam nic prócz mechanizmu i samego silnika. Pod kierownicą nie ma nic prócz bezpieczników i przekaźników do świateł, wentylatora, ogrzewania tylnej szyby, sygnału dźwiękowego, przerywacza kierunkowskazów. Nie wiem gdzie tego szukać...:-(
w seicento 900 niema czujnika w bloku, jest czujnik w głowicy - w seicento jest to nie czujnik a włącznik który zaświeca kontrolkę przegrzania - już po wszystkiemu ja to koledze wymieniłem właśnie na czujnik temperatury (z cinquecento) i założyłem przełącznik który przełączał sygnał między poziomem paliwa a temperaturą czujnik załączania wentylatora...
Dostałem dzisiaj w prezencie na święta ;) od elektryka dwa silniki - jeden z wycieraczek, drugi z dmuchawy. Obydwa z Cinquecento. Już teraz wiem, że są to silniki z magnesami trwałymi. W związku z tym mam prośbę - czy ktoś zna równania opisujące prace takiego silnika (model matematyczny)?
Jestem szczęśliwym posiadaczem ibizy 1.0. I polecam to autko. Za swojego dałem 600zł i fiata tipo (el szyby i inne bajery, ale jak się ma mało w kieszeni to lepiej mieć mniej rzeczy do zepsucia.:). No i kwestia oc, która się wiąże bezpośrednio z wiekiem i poj. silnika. Ogólnie polecam auta prod. Niemieckiej. Albo chociaż z podzespołami vw:) ibiza, polo....
Witam mam pytanie odnośnie ogrzewania w powyrzej wymienionym autku chodzi o to żę dmuchawa działa dosyć słabo przełanczając przełącznik na pozycje 1,2 nic się nie dzieje dopiero po przełączeniu na 3 zaczyna kręcić ale to bardzo słabo dodam że nagrzewnica jest ok zdaje mi się że poprzedni właściciel podpioł wiatrak na krutko bo widziałem poizolowane...
Jak ja zakładałem nowy pasek klinowy, to zawsze odpalam auto na 10 minut na jałowych do osiągnięcia temperatury przy której włącza się wentylator. Zawsze, bądz prawie zawsze jest tak, że pasek się trochę wyciera i trzeba go naciągnąć jeszcze raz. Prawie zawsze waliło gumą tak jak piszesz.
Zaraz pod maską masz silniczek krokowy zobacz czy nie spadły z niego przewody podciśnieniowe (2 wejściowe z nadgaźnika i 2 wyjściowe do układów samego Aisana) lub są przetarte. Do regulacji "falowania" obrotów na biegu jałowym służy śruba reg. za gaźnikiem a przed wentylatorem (oczywiście przy gaźniku, po osiągnięciu temperatury około 30*C i jeszcze...
zastanawiają mnie te światła i dziś oglądałem w książce "sam naprawiam "zawartość skrzynki bezpieczników, i tam pisze że w polu A,czyli pierwszy przekaźnik z lewej to : "przekaźnik przełącznika świateł i wentylatora chłodnicy" po czym poszedłem do garażu i zaglądnąłem do mojej skrzynki i tam taki się znajduje! więc kto mi powie jak to z tymi światłami...
Bardzo dziwi mnie sytuacja cen części. Są one chore. A znam z autopsji że właściciele rupieciarni klepią biede ale z ceny nie zpuszcza i półki mają po brzegi wypełnione. Wali mnie to ale czasami trzeba kupić coś czego nie mamy na składzie i zonk. Nie mówię tu o chodliwych częściach liczniki audi , wentylatory climatronik, MID vectra, skrzynie ale za...
Włącznik termiczny wentylatora we Fiacie Seicento (i jeszcze do kilku innych) to taki dwu - pinowy włącznik termiczny wkręcany z boku w chłodnicę: https://obrazki.elektroda.pl/4113676300_... Właśnie ten wkręcony w chłodnicę odpowiada za załączanie wentylatora, temp. załączania wentylatora to 98 stopni Celsjusza. Są tam jeszcze dwa czujniki...
Mam takiego cc i też z gazem i zdarzały mi się takie objawy jak regulowałem dawkę gazu i ustawiłem emulacje sądy lamda przy pracy na gaze, więc stwierdziłem że trzeba ustawić na odłączoną mam sterownik bingo-m. Moja rada: odłącz sterownik gazu najlepiej wyciągając bezpiecznik i zdejmij kleme na jakieś 5-10 minut potem ją podłącz i zapal auto na benzynie...
Właśnie tego typu przetwornika szukałem :) Dzięki, jednak z racji tego że już trochę zabrnąłem w temat, i przy okazji wydłubałem hallotron z wentylatora od pc mam go akurat pod ręką sprawdzę czy to zadziała. Typ halotronu to ATS266. Trochę inny niż ten który chciałem użyć bo z 4 wyjściami. Ale z tego co zrozumiałem z noty aplikacyjnej wychodzi na to...
a co najlepsze to w łodzi w sklepie firmowym FOS-a są dostepne nowe gazniki (jeszcze wprost z pod igły) cena cos około 300zł znalazłem na allegro jakiegos cwaniaka który woła sobie ponad 200 za regenerowany ale chce stary na wymiane.. 100 zł to max co mozna dac za ten gażnik sa dostępne wszystkie dysze uszczelki mozna go zregenerowac samemu zadna to...
Witam serdecznie, z góry przepraszam jeśli dział postu jest nie odpowiedni - moja wiedza nt elektroniki jest skromna. A teraz do rzeczy: chcę schłodzić wodę w akwarium pytanie czy mój amatorski pomysł się sprawdzi. http://obrazki.elektroda.net/35_12512335... Dane: akwarium: 90l netto temperatura wody: 24°C temperatura otoczenia: 25°C blok wodny:...
Chyba pada mi powoli akumulator 12V. Podobno był wymieniony, kiedy samochód trafił do Polski (3 lata temu) ale trochę w to wątpię. Bateria nie ma totalnie żadnych oznaczeń, naklejki czy czegokolwiek. Moje podejrzenie opieram na tym, że któregoś dnia stojąc w korku na desce rozdzielczej zrobiła się "choinka". Było ciepło, sucho, wykluczam zawilgocenie...
Witam zdarzyło mi się naprawiać maszynę do waty cukrowej i od tej pory... nie jem waty cukrowej :D ani nie kupuje nikomu Konstrukcja była dosyć prosta kwadratowa obudowa z elektrycznymi rzeczami mostek transformator rurka z gazem doprowadzona z zewnątrz z turystycznej butli gazowej Elementem kręcącym był silnik od od wycieraczek chyba z Cinquecento...
Witam. Mam problem z moim nowo zakupionym cinkusiem. Otóż odkupiłem go od znajomego. Auto stało 2 lata. Jako, że to moje 1 autko nie miałem pojęcia co się sprawdza itp... Zalałem bak. Auto odpaliło ale nie spojrzałem do zbiornika wody od chłodnicy. I po przejechaniu ok 500m zatrzymałem się bo temp wskaźnika wody poszła na maxa. Zgasiłem autko. Otwieram...
W wolnej chwili zrobię zdjęcie bo już zamontowane nagrzewnica cinquecento pompka pralki polar luna zbiorniczek wyrównawczy od wspomagania od bravy 1,2 16v Wykonanie po kosztach Zapłaciłem tylko za przewody gumowe 2 złączki M22 x 1,5 i litrówkę płynu do chłodnic Po godzinnym maratonie radiator nagrzał się do ok 50 stopni Oto zdjęcia po modernizacji Doszły...
też miałem Dużego Fiata :) ładnych parę lat, to też był mój pierwszy samochód :) kupiony za 600zł :) ale koniecznie musiał być z gazem, innych nie brałem pod uwagę :) dzięki niemu nauczyłem się mechaniki, bo na dzień dobry zagotowałem 2 razy silnik tak, że popękały pierścienie i sprężanie się skończyło, było rzędu 3....5, max 7 na którymś było ;) ale...
Witam, dzisiaj wymontowałem gaźnik z mojego cieniaka(cc 900 gaźnik weber), wyczyściłem i o dziwo odpalił bez problemów. Samochód popracował kilkanaście minut, włączył się wentylator, potem silnik zgasiłem. Po półgodzinie chciałem odpalić i tu pojawił się problem :cry: Po przekręceniu kluczyka na zapłon zapaliły się kontrolki aku, ssania i oleju, ale...
Witam. To mój pierwszy post na tym forum i mam nadzieję, że w dobrym miejscu piszę. Szukałem rozwiązania mojego problemu ale w sumie nie znalazłem więc zaczynam nowy temat. Tak więc problem polega na tym, że mój cienias 900 na gaźniku(tyou Weber) przerywa podczas jazdy (jakby silnik zgasić), następnie walnie w rurze i jedzie dalej. Czasami jest to pojedyńczy...
http://obrazki.elektroda.net/90_11971456... Witam, zamieszczam tutaj wykonany przeze mnie projektor multimedialny. Budowa finalnej wersji trwała około 2 dni (pierwsza wersja, węższa o 3 cm powstała w jeden dzień- dość krótko gdyż jest to drugi projektor który wykonałem, pierwszy był zamieszczony w poście "projektor multimedialny za małe pieniądze"...
a chce jedynie zeby wygladał bardziej "nowoczesnie" :) Ale podświetlanie wszystkiego co popadnie też nie jest dobrym pomysłem. To trochę jak z tuningiem stylistycznym oraz mechanicznym samochodów. Obładowany spoilerami, progami, wlotami powietrza, sportowymi zderzakami, wymyślnie wymalowany powiedzmy Fiat Cinquecento, wygląda conajmniej strasznie....
wentylator cinquecento półoś cinquecento cinquecento cinquecento chłodzić
radio samochodowe przyciski blaupunkt vectra oleju testy akumulatorów
nauczanie atego nauczanie atego
Fiat Panda 1.1 - Brak zasilania pompy paliwa Podłączenie gniazda siłowego 4-przewodowego na 5-przewodowe