Punkt 1 -siłownik podciśnienieniowy dwustopniowy ,odpowiada za automatykę ssania Punkt 2- termozawór dwudrożny ,odpowiada za automatyke ssania i korekcje biegu jalowego .Nieszczelności powodują np. gasnięcie na biegu jałowym.
Nie wiem jak to jest w Cinquecento, ale w niektórych gniazdach bywają dodatkowe wolne styki - jeśli tak jest, to będzie łatwiej się tam wpiąć wsuwką. Na wsuwkę nasunąć rurkę izolującą no i to w zasadzie wszystko w tym temacie.
Wygląda na to że silnik jest już mocno zużyty, kontrolka smarowania świeci się bo są już duże ubytki ciśnienia . A ciśnienie sprężania wydaje mi się za małe, sprawdź dobrze czy prawidłowe to 8,8. Niewiele mniej maja dwusuwy !
Przy 20°C 2,4 - 2,6 kΩ, jest to czujnik ntc więc wzrost temperatury powoduje spadek rezystancji
Sprawdź masę na karoserii i silniku może dobrze nie łączy!
Witam, sam nie wiem co robić, na forum "mechanika" nie potrafili mi pomoc, może tu sie uda. Otóż, mam fiata cinquecento rocznik '98, przebieg 80 tys. km, instalacja LPG, mojego fiacika trapi problem - wgl. nie chce działać na benzynie, rano gdy go odpalam, dosłownie na dotyk pali na benzynie, działa kilka sekund i gaśnie, w momencie gdy przełącze go...
Witam Jak to nie pomoże do sprawdzenia jeszcze punkt masowy w okolicach głowicy. Pozdrawiam
wtedy wogóle by nie odpalał jak by elektrozawór nie działał Zawór elektromagnetyczny dyszy wolnych obrotów blokuje tylko tą dyszę i po wciśnięciu gazu silnik odpali tylko nie będzie wolnych obrotów. Elektrozawór ten ma na celu wyeleminowanie samozapłonów po wyłączeniu silnika ale normalnie jak jest uszdzony to obetnij kawałek zworki (najpierw wyciągnij...
...Witam ostatnio silnik zaczął mi drżeć, wiec poduszki wymieniłem pod silnikiem, ale nadal mi drży - nie tak jak drżał gdy były walniete poduszki, lecz na wolnych obrotach - wibracje czuć od dołu, aż do kierownicy. dodam ze głosno chodzi wydech i jeśli dobrze patrzałem coś się niedobrego dzieje z łacznikiem elstycznym wydechu cały okopcony :( - kto...
Hola hola ty już masz go wpiętego w rozrusznik! I co masz drugi wolny koniec i autko nie pali. Czy jak?
Mam cc700 z gaźnikiem aisan rok 1996 po przebiegu 200.000 tys km bez problemu jednak od kilku dni po włączeniu zapłonu brak jest sygnału 1-2 sekundowego (brzęczek). Po osiągnięciu temp. automatycznie powinien przejść się na wolne obroty. W temp. około 50 st.C jednak silnik gaśnie nie utrzymując wolnych obrotów. Bezpiecznik elektronicznego urządzenia...
jesli podcisnienia są ok i dobrze podlaczone to sprawdz zasilanie elektrozaworu wolnych obrotow i sam elektrozawór
Odcina paliwo przy hamowaniu silnikiem. Steruje zaworem elektromagnetycznym na dyszy wolnych obrotów.
napisz czy ten samochud jest na wtrysku jednopunktowym czy na gazniku bo nie kojaze. jezeli wtrysk to za wolne obroty jest odpowiedzialny silnik krokowy
1. Wolne obroty na gazie - sprawdź/wymień filterek gazu, jeżeli nie był wymieniany, koszt 10 złotych, skoro nie gaśnie na wolnych obrotach na benzynie. 2. Pasek nie wpływa na płynność obrotów na gazie, wpływa na ładowanie. 3. Rozrusznik nie kręci, pewnie szczotki się zawieszają i jak uderzysz w obudowe startera to odpala. ewentualnie może być uszkodzony...
witam u mnie jest trochę inaczej ale po kolei ,autko 96r z kat i oczywiście Aisan .Do tej pory było OK a teraz przy odpalaniu bez ssania kreci i nie zapala,po wyciągnieci ssania na maxa zapali ale obroty nierównomierne.Jak juz jedzie to silnik pracuje nierówno a wyrzucenie na luz gaśnie.Prosze o porady.
Nie nie na mrozie taka pogoda jak teraz 3-5 stopni rurki siedzą wcześniej było wszystko ok to tak od niedawna i dopiero po rozgrzaniu silnika nie chodzi na wolnych obrotach i ciężko się uruchamia.
Mój problem jest dość specyficzny. Kupiłam niedawno fiata cc 700 z instalacją gazową. Smochodzik miał w wszystko sprawne oprócz silnika. Po generalce silnika, zaniepokoiła mnie wolno wzrastająca temp. silnika. Cóż, wymieniłam termostat, a temp wzrasta powoli. Mając na myśli powoli tzn. przy tem otoczenia ok. 5°C temp. wzrasta do 50°C w czasie 7 min....
SPRAWDZ KABELEK OD ELEKTROZAWORU WOLNYCH OBROTóW PRZY GAZNIKU
Witam po przerwie. Widzę, że żadnych nowych sugestii nie ma. Więc jednak przypadek beznadziejny? Dzisiaj byłem bliski załamania nerwowego gdy rano (deszcz) nie mogłem go zapalić przez 15 min. Dobrze że akumulator wytrzymał. Cały czas praca na jednym cylindrze, jazda na wyciągniętym ssaniu, przy wyższych obrotach nie czuć przerywania. Co można jeszcze...
Witam Mam problem z fiatem cinqecento 900 z silnikiem wtryskowym i z instalacją gazową (samochód głównie jeździ na gazie) Wszystko zaczęło się ok. 1 tyg temu.. jechałem do szkoły i w połowie drogi (ok.7km) skończył się gaz więc przełączyłem na benzynę (świeciła się już rezerwa) dojechałem do szkoły bez problemów.Po 7h odpalam i pierwszy raz gaśnie (zawsze...
Może niezbyt fortunnie napisałem z tym ustawieniem... zapomniałem że to 700, nie FIRE. Są tam jakieś znaki na kole zamachowym, żeby sprawdzić lampą stroboskopową moment zapłonu? Nic nie było dłubane przy czujniku wału? Jest oryginalny, nie zamiennik niewiadomego pochodzenia. Zęby na kole są całe, odstęp czujnika od koła jest właściwy? Skoro zimny palisz...
Nikt nie wie czy nikomu nie chce sie pisać?
Są już luzy na mechanizmie (dźwigniach pod szybą). Gdy silnik ma obroty, napięcie większe, jakoś ta "opóźniona" daje radę uciec przed "zdrową", na wolnych obrotach i mniejszym napięciu - nie. Wymiana mechanizmu.
silnik krokowy do wymiany, bo to on odpowiada za wolne obroty, a jak tam w parametrach wygląda? sprawdzałeś go na kompie?
Pomyślałeś o tym że sonda może być dobra a masz ubogą mieszankę na wolnych obrotach?
Mam problem z wolnymi obrotami w Fiacie Cinquecento a mianowicie jak odpalam auto to muszę trzymać nogę na gazie bo inaczej auto zgaśnie bo niema wolnych obrotów.Na pewno nie jest to wina układu wtryskowego bo jest wymieniony na nowy razem ze wszystkimi czujnikami i silniczkiem krokowym znajdującym się w nim.Został zmieniony też czujnik ciśnienia bezwzględnego...
Regulacja gaźnika i wolnych obrotów by nie zaszkodziła
Samochód nie może utrzymać wolnych obrotów. Jest to Cinquecento 700ccm z gaźnikiem ASIAN. Proszę o pomoc
hmm a filtr paliwa kiedy był wymieniany?
Na początku polecam sprawdzić węże podciśnieniowe. Może jakiś spadł, co się bardzo często zdarza. Jak miałem CC700 to zawsze w zapasie woziłem 1m wężyka :)
Witam. Posiadam Fiata Cinquecento z roku 1993 i wszystko działało znakomicie aż do dzisiaj. Na wolnych obrotach gaśnie a jak się trochę rozgrzeje silnik to chodzi ale nie równo, gdyż raz ma szybsze obroty a raz bardzo wolne i tak na zmiane, a fajnie równo chodził cały czas.
Każdy silnik na wolnych obrotach osiąga 95 st.
... miałem na myśli dysze wolnych obrotów .
Na wtrysku nie ma jak "podkręcać" wolnych obrotów, a linką - nie radzę!
15 A Dodano po 1 a oświetlenie zapalniczki pod oświetlenie zegarów(chyba można go wyłapać przy kostce radia). Drugi pod masę. Ale powinieneś mieć kostkę fabryczna do zapalniczki i jeden wolny konektor w plastiku na oświetlenie. Poszukaj dobrze, pewnie wepchnięta i podpięta gdzieś do wiązki!
Witam kolegów mam problem z cinquecento 700 gaźnik aisan. Problem polega na tym że po dodaniu gazu na wolnych obrotach potrafi zgasnąć lub się zadławi.Wężyki sprawdziłem wizualnie ok.Przepustnice wyczyściłem.
Odpuść ten wynalazek. Załóż polski gaźnik
Witaj.Mechanik pewnie się pomylił przy zakładaniu przewodów masowych czujników.Kilka cienkich czarnych przewodów zamiast na masę silnika zapewne zakręcił je na zacisk plusowy rozrusznika.Parę razy taką usterkę miałem właśnie po manewrach mechaników ze skrzynią biegów.
Witam.Potrzebuję pomocy,mam problem z moim cinquecento,od kilku dni nie ma wolnych obrotów, ciągle gaśnie jak nie dodaje gazu .Tak więc muszę trzymać nogę na gazie ,bo inaczej zgaśnie .Proszę o pomoc ,kto wie dlaczego się tak dzieje??Nie wiem co z tym zrobić,zwykle udaje mi się rozwiązać usterkę ale nie tym razem.
Witam niedawno mój samochód zaczął dławić się tz przy dodawaniu gazu na wolnych obrotach zasysa powietrze i nie pracuje i gaśnie jak puszczę gaz przy dławieniu się to wraca na wolne obroty na ssaniu chodzi normalnie ale jak docisnę gaz to to problem się powtarza wykonałem parę operacji które miały pomóc to znaczy wyczyściłem gaźnik pompę paliwa wymieniłem...
Nie koreańska tylko japońska , możesz mi poinstruować co trzeba zrobić
Witam wszystkich:) Posiadam cinquecento 900 , 94' na gaźniku(weber) z instalacją gazową. Instalacja zamontowana była ok.3,5 roku temu. Otóż jakieś 4-5 miesięcy temu auto zaczęło odmawiać jazdy na gazie a konkretnie nie chciał pracować na wolnych obrotach. Tylko z maksymalnie wyciągniętym ssaniem (tak,tak mam ręczne ssanie i ono działa zarówno przy benzynie...
Przewody sprawdziłem są ok a problem jest dalej nic się nie zmieniło chodzi nierównomiernie na wolnych obrotach
W przypadku pierwszej generacji to tak pomiędzy 50-60 stopni . Choć wielu by zapewne dyskutowało by o tym . Podejrzewam że u kolegi został źle poskładany reduktor ciśnienia i jest za wysokie ciśnienie gazu w parowniku co skutkuje tym ze jak dodasz więcej gazu do silnika dostaje się więcej lpg niż powinno . Powiedz jakie masz wolne obroty na benzynie??
Gaźnik trzeba wyregulować, wolne obroty. Sam lepiej do tego się nie dotykaj, bo popsujesz jeszcze bardziej. Do tego płynu nie ubywa?
tak ma gaznik fos
A może trochę historii - co było robione że przestał działać :?: może sprzęgło :?: Elektrozawór wolnych obrotów słychać :?:
Przy gaźniku jest śrubka do regulacji szybkich wolnych obrotów na ssaniu.
Zajmuję się gażnikami Aisan podaj więcej informacji -stuki podejrzewam regulatory hydrauliczne - sprawdz przewody podciśnienia - sprawdz sondę Lambda - regulację wolnego biegu i tzw "szybkiego" wolnego biegu - silnik krokowy czujnik wolnego biegu stele proszę o kontakt
zawór odpada bo auto ja pisze koshin chodzi normalnie na wolnych obrotach może coś z pędem?
a moze ktos z was wie jak zrobic zeby obrotek z zegarow cc sporting pokazywał dobre wskazania,mam silnik z fiata 127 poj 903cm3 i zapłon jeszcze na aparacie zapłonowym ,obecnie obrotek pokazuje mi za duze obroty np jak silnik ma wolne obroty to wskazowka pokazuje poł skali.pomocy.
Witam Czy świece, kable Wn i cewka spprawdzone. A jak na wolnych obrotach i na zimnym silniku.?
Witam! Mam problem z Cinquecento 900 (na jednopunkcie) - mam wysokie wolne obroty. Problem pojawił się po odebraniu od mechanika auta po wymianie rozrządu i uszczelki pod pokrywą zaworów. Dzisiaj szukaliśmy z bratem i zauważyliśmy, że jak zatkamy cienki wężyk idący od odmy do korpusu przepustnicy to obroty są normalne - wygląda na to, przez ten wężyk...
700tka wszystko ma z gównolitu... tam się nawet wyciera krzywka i popychacz od pompki paliwa... że już o układzie chłodzenia ze śmigiełkiem wielkości wiatraczka w laptopie nie wspomnę... przez co niema wydajności na wolnych obrotach i w korkach się przegrzewa
W moim cieniasku też pękła linka blokady biegu wstecznego. Nie ma zamienników tej linki tylko oryginalne. W serwisie fiata kosztuje ona 380zł. Ja oczywiście zrobiłem sobie sam taką linkę. Nie potrzeba wielkiej filozofii. Wystarczy linka od roweru (1,6m), troche wolnego czasu i chęci. Ja zamiast 380 zł wydałem 4zł na linkę. Wrazie potrzeby służę pomocą.
Kolega wspomniał o alternatorze za 50 zł. z samochodu . To był dobry pomysł . Ładnie pasuje alternator od Cinquecento 700 . 12V 55A . Ma wbudowany regulator napięcia wraz z szczotko trzymaczem . Elegancko trzyma napięcie 14,4V . :| Dodano po 2 A pro po przekładni - kiedyś zakładało się kółko pasowe od poloneza i już na wolnych obrotach miał początkowe...
Mam wolne piny 25, 27, 33, 5, 9 - mogę podłączać się do nich metodą prób i błędów z pewnością, że nie uszkodzę komputera lub obrotomierza?
dziękuje odpalił ale dziwnie troche chodzi ale to wina pewnie świec ale jest jeszcze jedno po dwóch przejazdach wolnych jeden mocniejszy zagrzał się bardzo
To że pali się kontrolka wtrysku to może być kilka przyczyn-ale ta pierwsza diagnoza może być właściwa bo miałem to samo,ten czujnik to jest czujnik podciśnienia względnego.U mnie jak jak był uszkodzony to po odpaleniu gasł na wolnych obrotach,i właśnie kontrolka wtrysku paliła się cały czas.Jak byś miał zepsutą sondę to gazu paliłby ci ponad 10.Jak...
Przez weekend dałem dopasowanie automatem parę razy, i ustawiłem wolne tak żeby czas wtrysku pb się nie zmieniał. Mam wątpliwość co do mnożnika, czy nie powinien on mieć trochę łagodniejszej linii ?
Prawdopodobnie zatkana jest dysza biegu jałowego lub kanały dopływu paliwa oraz powietrza w układzie wolnych obrotów. Najlepiej wyczyścić i wyregulować gaźnik.
17,6 V to bardzo dużo. Nie wiemy wprawdzie czy na wolnych obrotach , czy na wysokich oraz czy pod obciążeniem. Zakładając poprawność twego postępowania należy sądzić, że zmienna składowa na zasilaniu wzbudzenia załatwiła regulator. Nawiązując do póżniejszej wypowiedzi to niestety nie rozumujesz dobrze. Spora część regulatorów reguluje "-" a więc podawaniem...
Podłączyłem kabel z obrotka pod pin 23 i ...... i działa idealnie :) . Dzięki wam za odpowiedzi :) Teraz mam jeszcze jedno male pytanie głupie a nie bede zakladal nowego tematu . Jakie powinny być wolne obroty ??? U mnie są na poziomie ok 1300rpm po rozgrzaniu są za wysokie jakie powinny być i jak je zmniejszyć ???
Ja na Twoim miejscu jednak bym pozostał przy BR nie dośc ze skrzynke z BR łatwiej zasilic to wg mnie bardziej nadaje się do wolnego bitu. Co najwyżej możesz pokombinowac ze strojeniem skrzyni jeśli aktualny bas Ci nie odpowiada.
Na ssaniu z zimnym silnikiem prawowicie każde auto zgaśnie, moje Cinquecento też. Ale po rozgrzaniu powinien pracować poprawnie.
Olej się rozgrzewa to jest rzadszy, ciśnienie spada. To mogą być panewki, przejedź się nim, zazwyczaj pod obciążeniem bardziej hałasują (podjazd pod górkę, zmiana na wyższy bieg itp.). Dobry mechanik ci powie jak posłucha. Zawory (itp) to by cały czas stukały, panewki na wolnych z reguły cichną.
Już w pierwszym swoim poście napisałem { Zle wyregulowany mikxer} co znaczy że za mała ilość gazu wychodzi z mixera w stosunku do zasysanego powietrza.i silnik na wolnych obrotach pracuje a na wyższych się dławi.
Zalałem mlekiem i na razie się trzyma od godziny i nic nie ubyło, więc chyba jest dobrze :D Co do zerwanego gwintu to świeca wkręca się dużo, zostaje może 2 obroty wolnego gwintu więc chyba zostawię to w spokoju. Ten dorobiony z plaskownika przyrząd wystarczy przykręcić śrubą mocującą dekiel zaworów, czy muszę coś innego wymyślić?
To właśnie skutek dużego kąta łamania półosi Ale w pozycji nieobciążonej powinny być w miarę prosto żeby miały wolny kąt do pracy a tu już są maxymalnie skręcone.
dzieki seti widze ze masz tez cc a klapa zamyka sie bez problemu bo tam jest ten piepszony zamek ktory wchodzi do srodka a i jeszcze jedno pytanko mozesz napisac jak poprowadziles kable od wzmaka do akumulatora wierciles gdzies i gdzie podpioles mase z gory dzieki pozdrawiam a i jeszcze jedno mogl byz zobaczyc ile jest wolnego miejsca miedzy polka a...
witam potrzebny wsad pamięci do cc900 takia mapa żeby wspolprcowal z sportowym walkiem ponieważ po zamontowaniu walka auto nie ma wolnych obrotów i do 3000 obr wogóle nie przyspiesz;/;/
ja tez zaczynałem moje CA jako bezrobotny student z miernym budżetem więc radze Ci najperw kupic dobry zestaw odseparowany na przód o porządnie wygłuszyć drzwi, później wzmacniacz i w wolnym czasie subik. Pozdrawiam Damian
Witam ., chcę zapytać , czy kiedy mam uszkodzony zawór dwudrożny {ubity} mogę na stałe połączyć wężyki 55st i ten który idzie do kolektora ssącego , a pozostały wolny wężyk 15st zostawić zaślepiony ? Czy jest możliwość aby ten samochód mógł w miarę normalnie jeździć bez tego zaworu.
Miałem kolizję-samochód naprawiony,ale jest coś co mechanik nie może naprawić.Gdy jest zimny to na ssaniu samochód wchodzi wysoko na obroty to znów gaśnie,poza tym gdy jadę wolnym biegiem-jakby przerywał silnik.Proszę o radę. Gaźnik jest tak zwany japoński.
Nie mam szklanej kuli :) 1. Podłączone jest raczej prawidłowo, nie ma tam czego pochrzanić. Tak jak już pisałem, bez kontrolki ładowanie jest. 2. A jak to stwierdzić? 3. Obroty są na pewno wyższe niż w CC "na wolnych obrotach. Żarówka jak na schemacie 3W, na 1,4W bez różnicy.
witam! mam problem z fiatem cinquecento 899, gaznik weber, tzn gdy odpalam samochod na zimnym silniku i dodaje gazu dławi sie i nie wchodzi na wolne tak jak powinien , jak powoli wciskam gaz to wchodzi dobrze, drugra sprawa problem ten mija gdy pojerzdze z 10 minut, wtedy jest wszystk odobrze, wymienialem gaznik 3 razy( tzn tylko na probe) ale jest...
W wolnej chwili zrobię zdjęcie bo już zamontowane nagrzewnica cinquecento pompka pralki polar luna zbiorniczek wyrównawczy od wspomagania od bravy 1,2 16v Wykonanie po kosztach Zapłaciłem tylko za przewody gumowe 2 złączki M22 x 1,5 i litrówkę płynu do chłodnic Po godzinnym maratonie radiator nagrzał się do ok 50 stopni Oto zdjęcia po modernizacji Doszły...
Sprawdziłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej oraz zasysanego powietrza - są ok, pokazują wyniki zgodne z notą katalogową. Natomiast nie jestem pewien co do działania sondy Lambda, ale najprawdopodobniej ona nie działa;/ Podpiąłem się pod styki od sondy przy komputerze i napięcie ciągle rośnie, od 0.75V do 0.97V. Mam co prawda zwykły miernik, który...
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem chodzi ci o ten czujnik z dwoma przewodami znajdujący się z przodu na przewodzie wodnym on załącza sterowanie gażnika aisan gdy temperatura silnika osiągnie 15 stopni jego uszkodzenie powoduje nieznaczny wzrost zużycia paliwa i mogą sie pojawic problemy z wolnymi obrotami ale nie zawsze
Ciśnienie oleju na wolnych obrotach... Coś już niedomaga. O wymianie ne wspominałeś. Więc wydłub ten silnik, na stół i do przeglądu. I wymieniaj, co trzeba, jak chcesz by auto pojeździło jeszcze.
miałem takiego golfa i sorry kolego ale większym złomem nie jeździłem.... nie wiem jakie to miało spalanie , bo mnie w ogóle to nie interesowało...ale jeździć to prawie nie jeździło, nie było czym wyprzedzać (podobne jak cinquecento 700 mojego brata :) ) ...strasznie to gruchotało jak traktor..na wolnych obrotach ehhh wole zapomnieć tamte czasy.......
:?: Witam. Moje Cinquecento z silnikiem AISAN z 94 roku chodzi dobrze na wolnych obrotach, ale w czasie jazdy często się dławi i traci moc. Trzeba obniżyć bieg i większym gazem wejść z powrotem na obroty. Zdarza się to coraz częściej. Na zimnym silniku trzeba przy ruszaniu i do czasu nagrzania trzymywać go na wyższych obrotach. Proszę o pomoc w rozwiązaniu...
Sprubuj w trakcie pracy na wolnych w twoim przypadku podwyższonych obrotach odpiąć wtyczkę z regulatora obrotów,wyłączyć silnik, zapiąć wtyczkę i uruchomić ponownie - czasem pomaga.
Witam. Mam problem z samochodem jak w temacie, jeżeli zostanie zatankowany do pełna (pierwsze odbicie pistoletu) to po pewnym czasie, podczas postoju zaczyna ze zbiornika wypływać paliwo. Potrafi tak wyciec nawet 2 litry paliwa (zebrane do podstawionego zbiorniczka. Jeżeli zatankowany jest do połowy, problem nie występuje. Dodatkowo jeżeli jedzie się...
Witam wszystkich może ktoś mi pomoże mam problem z cinquecento 700 cc gaźnik Aissan Wymieniłem zawór iglicowy bo nie było wolnych obrotów okazało sie że nowy zawór nie działa brak masy tak mi powiedział majster i podłączył inną masę i było szystko ok ale chciałem zrobić tak jak było fabrycznie i okazało sie że jest spalony komputer który steruje gaźnikiem...
Witam. Rozwiązania są dwa: -albo kładziesz zasilanie razem z pozostałą instalacją po lewej stronie, pos maską przewód skierujesz na prawo do AKU (co wiadomo wiąże się z dłuższym przewodem) wówczas prawą stronę masz wolną od instalacji i kładziesz tam sygnały, -albo szukaj po prawej stronie wolnej przelotki przez ścianę grodziową i zasilanie dalej kładziesz...
Witam. Posiadam w.w samochód i od razu piszę, że nie znam się na mechanice i mam problem a mianowicie traci moc jak jest ciepły. Po odpaleniu silnika ładnie chodzi, pięknie ale jeżeli pojeżdżę nim z godzinę i silnik jest ciepły, to zaczyna się mulić. Ledwo rusza z miejsca i na wolnych obrotach skaczą mu obroty od czego to może być?
Wymienię te kable. Ale auto zimne pali dobrze i chodzi na wolnych obrotach ok, tylko po kilku kilometrach jak się zagrzeje to nie chce jechać i w końcu gaśnie. Mam kilka podejrzeń: kable od czujnika temperatury wody mi się urwały. A on chyba załącza podciśnieniowe sterowanie gaźnika jak się silnik zagrzeje, dobrze myślę? I tutaj pytanie czy czujnik...
Sory za wykopywanie i rozgrzebywanie starych spraw ale się zastanawiałem nad pomysłem silnika V2 lub V4 (motocyklowego) w maluszku lub w cinquecento (ale z tymczasowego i długotrwałego braku środków finansowych na zrealizowanie tego dość nietypowego a zarazem intratnego przedsięwzięcia, podsuwam ten pomysł innym użytkownikom serwisu dysponującym pomysłowością,...
Jesli nie ma wolnych obrotow i gasnie po puszczeniu gazu to najpewniej łapie "lewe" powietrze spod gaznika.Uszczelnij i po klopocie.No i oczywiscie nalezy wyregulowac gaznik co w 700 jest prze(at)#$.powodzenia.
Witam. Kolego uważam że wałek kupiłeś niepotrzebnie to po pierwsze, jeżeli to popychacze. Uważam że powodem tego stukania są popychacze na 40%, stuk ma nie taką częstotliwość i cichnie jak silnik schodzi z obrotów i obawiam się że przyczyną tego jest przepalona uszczelka pod głowicą, taki efekt będzie wtedy gdy uszczelka przepali się pomiędzy dwoma...
1. olać czujnik temp. i go odpiąć. 2. wyluzować linkę gazu. 3. wyregulować wolne obroty według własnego uznania. 4. świece + kable= 30zł. 5. nic więcej nie da się z tym hooyostfem zrobić. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika.
Dobra, co jak co, ale dzisiaj polece po nowy MAP i zobaczymy co sie bedzie działo :( Wlasnie u mnie jest taka akcja, że jak jest zimny to chodzi ładnie, ale po przejechaniu 1km zaczął gasnąć na wolnych. Początkowo palił z klucza, ale chyba go zalało wkoncu i przestał palić. Aż pójdę go odpalić i zobaczymy :(
Mam nietypowy problem (szukając po elektrodzie takiego nie znalazłem) Cinquecento 700 gaźnik Aisan wymieniony na gaźnik po regeneracji(problem był przed i po wymianie) praca na zimno i na ciepło wzorowa, odpala na ciepło bez dodania gazu, na zimno po całonocnym postoju zgodnie z instrukcja gaźnika. Problem jest dopiero gdy samochód postoi więcej niż...
jakiś czas temy znikneły wolne obrotki w moim cieniasie więc udałem się do mechaniora przeczyścił mi gaźnik i wszystko grało potem wziol w swoje ręce lampę strososkopową i sprawdzał kont wyprzedzenia zapłonu od razu stwierdził ze modu uszkodzony i pracuje w trybie awaryjnym zaznaczyl ze przełącznik podcisnieniowy działa prawidlowo czyżby chciał byciągnąć...
Masz do wymiany termostat. Miałem dokładnie tak samo. Wymień sam wkład termostatu(ok.10zł), odpowietrz dokładnie układ chłodzenia. Odpal silnik i niech pracuje na wolnych obrotach aż do włączenia wentylatora(3x niech się włączy). Jak silnik ostygnie sprawdź poziom płynu i ew. dolej
Gal0l. Odpuść sobie głośniki trójdrożne i inne szerokopasmowe z tyłu bo popsujesz sobie stereofonię. Jak chcesz coś zamontować z tyłu, to tylko jakieś głośniki basowe, ew, suba w skrzyni, będziesz miał ładniejszą muzykę. Szkoda kasy na dodatkowe głośniki z tyłu. Jak chcesz wykorzystać wolne dwa kanały z radia, to podłącz pod nie głośniki wysokotonowe...
http://obrazki.elektroda.net/90_12897640... Witam serdecznie. Ostatnio pojawia się tutaj coraz więcej oprogramowania, więc może i ja dorzucę malutką cegiełkę od siebie. Prezentowany program to wyposażony w moduł do programowania procesorów Motoroli HC11 dość rozbudowany hexedytor. Co takiego robi ciekawego: - Obsługuje drag-and-drop - umożliwia...
Zajmij się MAP-sensorem. Dodatkowo sprawdź jak widzi przepustnicę. Te sensory made by Marelli sa bardzo awaryjne. 'Podchodzi z byle fiata punto,cinquecento. Jeżeli masz mozliwośc odczytu parametrów,to o ile pamiętam jako podciśnienie powinno być wskazanie (na wolnych) około 260mm/Hg,jak silnik stoi,lub po gwłtownym dodaniu gazu około 740-760 mm/Hg
wolne obroty cinquecento cinquecento aisan wolne obroty półoś cinquecento cinquecento
zmywarka dysze czyszczenie zimnego nawiewu samoczynny restart biosu
vestel 17mb185 lodówka sterowanie
Sencor SLE 40F57TCS Firmware Download, USB Update, and Faults (HDMI-CEC, Netflix Loop) Schemat elektryczny suszarki Rowenta – typowe układy, zabezpieczenia, modele CV, BLDC