Zanim zmienisz termostat poddaj go kontroli jak napisałem.Obejrzyj też gaźnik i urządzenie rozruchowe czy wyłącza się na ciepłym silniku.Zacznij jednak od termostatu jeśli będzie uszkodzony to poprawę zauważysz w spalaniu.Faktycznie pali jak smok z tego co piszesz.Spalanie wzrosło zaraz po ustawianiu czujnika wału?Czy później?
Zapewne woda rozsadziła blok i dostała się do miski olejowej dlatego tyle oleju i '' masło '' się zrobiło. Także wymiana silnika będzie najlepszym rozwiązaniem .
Możliwość jest, tylko po co? Przestań słuchać bajek o zaworach, jakie tu co niektórzy opowiadają i szukaj sprawnego silnika - ten nadaje się na złom, z racji nieopłacalność remontu zgodnie z technologią naprawy. Wymiana pierścieni również nic nie da -zbędny wydatek.
Chyba jedyną sensowną rzeczą będzie wymiana silnika na nowy.
powiem tak, dzis "pomacalem" troche laczenie miedzy skrzynia biegow a silnikiem tak gdzie jest sprzeglo , no i palec czarny :/ jak nazywa sie ta uszczelka i czy pracochlonna / kosztowna jest wymiana?
Zalej olejem i zobacz czy zawory czy pierscienie.
Witam. Planuję wymianę licznika na ten z obrotomierzem, ja mam ten starszy typ z ikonami po lewej stronie oraz wskaźnikiem temperatury płynu. Wiem, że z obrotomierzem trzeba trochę pokombinować, żeby poprawnie działał, natomiast zastanawiam się, czy pozostałe wskaźniki (prędkościomierz oraz wskaźnik benzyny i temp. płynu) będą wskazywały poprawne wartości...
Za parę "stówek" to tam się nie opłaca. Bo parę "stówek" jest warte to auto. Problemem to tam były i są wałki rozrządu, wcale nie wały korbowe. Chodziło mi o to że jakby już bardzo zmęczył tymi stukającymi panewkami ten wał. Może i za parę stówek są do kupienia ale w stanie totalnego rozkładu. Jak dbał/opłacał i majętny nie jest to może mu się nie...
Z tego co sie orientuje to fiatowski 1.2 16V ma już natrysk oleju na denka tłoków wiec jest możliwość porządnego dłubnięcia tego sprzętu - już przygotowane pod turbo :)
Nie chcę zrzucić głowicy bo nie ma żadnych objawów UPG, a już wystarczająco władowałem w ten samochód aby nie potrzebnie pchać się w koszta. Z kompresorem jest ten problem, że mieszkam w bloku więc nawet nie miałbym go skąd zasilić ani gdzie postawić, ani nawet jak przywieźć. Ściągacz ma znajomy mechanik, jaki dokładnie to nie wiem, jutro się dowiem....
Proponowałbym wymienić całość, nie wiadomo przecież jak dawno olej był wymieniany. Wymiana oleju to nie jest jakaś czarna magia, można to zrobić samemu, jeśli ma się jakiekolwiek pojęcie o mechanice. Druga sprawa to co potem zrobić z zużytym olejem, jeśli pojedziesz do warsztatu problem odpada.
Moduł Nanoplex do wymiany, ewentualnie sprawdzić jeszcze czujnik wału. Ponadto jeśli świeci się kontrolka oleju na wolnych obrotach, to znaczy że silnik powoli się kończy - jakąś tam poprawę (niewielką) może dać wymiana pompy oleju. Coś jest z temperaturą bo latem szybko się nagrzewa i długo nie pojeżdżę a teraz gdy jest zimniej trochę dłużej się nim...
Witam w sumie ciężko opisać tą usterkę więc przygotowałem krótki film przeciwstawiający usterkę 1.więc posiadam cc 700 na gaźniku webera od jakiegoś czasu mam problemy z zapalaniem bardzo ciężko pali i tylko na ssaniu jak już zaczyna trzymać swoje obroty przy powolnym dodawaniu gazu silnik wchodzi do połowy obrotów potem go dławi jeżeli od razu szybko...
To jest silnik bliźniaczy do silnika 100GL.000 OHV 903cc (45KM) z tym, że ten kręci się w lewo. To pochodna silnika 100G.000 o poj. z Fiata 850 Spezial z końca lat 60. De facto to genetyczny bliźniak silnika 899cc z Seicento czy Cinquecento / Panda Ma pojemność 896cc. Pochodzi z rynku niemieckiego Deutsche Fiat Heilbronn AG. Pojemność tu była obniżana...
Masz objaw zjada ci płyn i wycieki oleju na motorze czego jeszcze ci trzeba w pewnym momencie przestanie nawet odpalać , dla przykładu fiat cinquecento 900 żadnych ale to żadnych objawów padniętej uszczelki normalna eksploatacja środek lata samochód zgasiłem i już ponownie nie zapalił wymiana uszczelki pod głowicą i auto znów śmigało.
Witam.Mam pytanie. co może być przyczyną? CC700 z 1996r, LPG gaźnik Aisan zastąpiony klasycznym, silnik częściowy remont (wymiana kasatorów, pierścieni, sworzni, łożysk, panewek, uszczelniaczy, rozrządu i termostatu). Po tym zabiegu praca bardziej równomierna, oleju nie ubywa, lekki przedmuch ze skrzyni korbowej, spalanie ok 8-9 l/100km (jazda miejska,...
popatrz czy z tłumika nie leci para lub woda,w chłodnicy ubywa płunu, majonez pod kurkiem wlewu oleju - jak tak to czeka cie wymiana uszczelki pod głowicą Dodano po 10 ja też mam probelm z moim cc700 aisan 96r , mam go 4miesiące chodził nawet ok ale ostatnio gdy sie dobrze zagrzeje (niemam zegara z temperaturą) zaczyna chodzić nierówno i na luzie ałtomatycznie...
Witam Przerabiałem ten temat ok 5 lat temu jak posiadałem te cudo. Co do luzów zaworowych w moim przypadku nie było możliwości ich ustawienia ze względu na budowę mechanizmu klawiatury, która to nie miała śrub regulacyjnych. Nie wiem jak było we wcześniejszych rocznikach - ja posiadałem rocznik 1996. Do wyjęcia popychaczy proponuję użyć długiego drutu...
Mam analogogiczny problem z cc900.Początkowo chodził bez zarzutu ponad rok czasu,teraz doprowadza do obłędu.Przegrzewa się i nie załącza wentylatora. Wymiana czujnika temperatury to zaczyna działać.Wyjazd w teren to zaczyna głupieć.Jeśli załącza to przy różnych temperaturach i kapryśnie albo ogłasza strajk.W zbiorniku wyrównawczym pojawiło się jakieś...
Oddać do mechanika na wymianę uszczelki pod głowicą,
Też swego czasu jeździłem - co prawda cinquecento i jaaaaki byłem dumny że coś takiego mam (był to rok 1995) !!! Oczywiście co do parkowania to masz rację - w mieście muszę szukać miejsca na dwa auta ale to kwestia przyzwyczajenia - co maja powiedzieć właściciele Nissana Navara czy innych pick-up'ów. Jak pisałem kupiłem to auto z przyczyn praktycznych...
Teoretycznie woda sama odparuje prędzej czy później. Osobiście polecam jednak wymianę oleju przy okazji zmiany uszczelki pod głowicą. A dla 100% pewności warto zastosować płukankę do silnika przed jego wymianą. Takie płukanki robi np. Motul, Liquid Moly czy STP za ok 20pln. Wlewa się to przed wymianą oleju, trzyma odpalony silnik przez ok 10min po czym...
Następny ignorant, co mówi GAZ BE, DIESEL CACY, albo GAZ Paliwo dla Bidoków, jeżeli tak myślisz to tym bardziej nie powinno Cię to interesować!!! Jak juz wspomnialem LPG zamontowane i zestrojone prawidlowo dziala bez zarzutu, wypraszam sobie! nikogo od biedakow tutaj nie wyzwalem! a jezeli przekalkulujesz to oplacalnosc montazu instalacji zwlaszcza...
Witam szanownych forumowiczów.Kilka dni temu zjechała do mnie z Niemiec zacna vectra z22se z problemem hałasu z rozrządu.Dostałem się do rozrządu i tam okazało się ze łańcuchy wyciągnięte,napinacz główny zablokowany a ślizg łańcucha balansowego wytarty w miejscu gdzie blisko siebie pracują oba łańcuchy.Sprawa prosta myślę.Stary typ napincza,zablokował...
Witam. Robię remont CC 97 które kupiłem od 1 właścicielki, stan blacharski bdb. Ocynk nawet od spodu, zero rdzy i wnętrze bardzo ładne. Jedyny problem to silnik, właścicielka nie znała się i nie zmieniała oleju i w dodatku przegrzała silnik, no i uszkodzony gaźnik AISAN. Chcę wymienić silnik na wersje 93 s gaźnikiem FOS. I teraz mam kilka pytań czy...
cinquecento wymiana wymiana cinquecento cinquecento ciśnienie oleju
dioda usprawniająca silnik mercedes atego temperatura multimedia switch
Telewizor OLED Finlux 55" - Czy to możliwe? Sharp Quattron - Pisk i Brak Włączenia Telewizora