Zmieniałem uszczelniacze w 899 bez zdejmowania głowicy. Ze starej świecy wyciągasz / rozwiercasz elektrodę środkową i masz adapter do podłączenia kompresora. Tłok ustawiasz w GMP i podajesz ciśnienie z kompresora, które skutecznie dociska zawór aby nie wpadł. Przed rozpinaniem zamka zaworu warto postukać w ten talerzyk na górze sprężyny. W moim przypadku...
Zico63, mam wrażenie, ze akumulator uszkodzony wewnątrz. Niestety tylko wymiana.
To, szanowna koleżanko, raczej kwestia uszkodzonej kostki stacyjki, styki "się pokleiły" i nie rozłączyło... http://sklep.regmot.com.pl/kostka-stacyj...
Jeżeli nadal chcesz montować licznik z 1.1 pisz na PW, robiłem już to i pomogę :)
Napęd linki jest trzymany jedną śrubą Poodkręceniu śruby może tak łatwo nie wyjść trzeba zruszyć delikatnie uderzyć najlepiej przez jakieś drewienko ( cięrzkie dojście )lub zastosowć jakiś inny chwyt tylko delikatnie.
Sprawdź ciśnienie sprężania na tym cylindrze. Możesz też spryskać kable W N spryskiwaczem z wodą jak będzie przebicie to wymiana kabli.
Bez prasy do wyciskania łożysk i innych tulejek możesz sobie nie poradzić. Przy nieumiejętnym obchodzeniu się z łożyskiem można je dość łatwo uszkodzić. I wybić bieżnię ze zwrotnicy też nie jest łatwe ( dotyczy starszych aut) a już tym bardziej niemożliwe młotkiem i kowadłem. Polecam warsztat.
Iść na całość i przyklej na kleju do szyb tylko ze już pompy nie wyjmiesz wymiana razem ze zbiornikiem
Są już luzy na mechanizmie (dźwigniach pod szybą). Gdy silnik ma obroty, napięcie większe, jakoś ta "opóźniona" daje radę uciec przed "zdrową", na wolnych obrotach i mniejszym napięciu - nie. Wymiana mechanizmu.
17,6 V to bardzo dużo. Nie wiemy wprawdzie czy na wolnych obrotach , czy na wysokich oraz czy pod obciążeniem. Zakładając poprawność twego postępowania należy sądzić, że zmienna składowa na zasilaniu wzbudzenia załatwiła regulator. Nawiązując do póżniejszej wypowiedzi to niestety nie rozumujesz dobrze. Spora część regulatorów reguluje "-" a więc podawaniem...
Jeśli chcesz zobaczyć jak to zrobił koleś, który zrobił z CC 150 koni to zapraszam - [url=http://www.ryznart.wlb.vectranet.pl... silnika - Cinquecento
Witam, mam skrzynie do cc 900. Przy wbijaniu trójki skrzynia wydaje bardzo dziwne odgłosy, wydaje mi się że jest to przyczyną wyrobienia jednej z zębatek, pytanie moje brzmi następująco czy jest możliwość rozkręcenia skrzyni i wymiany tej uszkodzonej części? Jaki może być tego koszt i czy warto się za to zabierać? Skrzynię mam zdemontowaną.
Nie
Zanim zmienisz termostat poddaj go kontroli jak napisałem.Obejrzyj też gaźnik i urządzenie rozruchowe czy wyłącza się na ciepłym silniku.Zacznij jednak od termostatu jeśli będzie uszkodzony to poprawę zauważysz w spalaniu.Faktycznie pali jak smok z tego co piszesz.Spalanie wzrosło zaraz po ustawianiu czujnika wału?Czy później?
Witam Aż na tyle nie jestem zorientowany w instalacji CC ale chyba przed cewką jest jeszcze jakiś moduł zapłonu może to on podaje "złe" impulsy do cewki i dlatego ulega ona uszkodzeniu??? Warto byłoby go zamienić (pożyczyć od kogoś na próbe) i zobaczyć co się wtedy będzie działo oczywiście po zmianie tej uszkodzonej cewki. Pozdrawiam
wrazie pytań 9902189 moje GG :) PozdrawiaM:)
Zapewne woda rozsadziła blok i dostała się do miski olejowej dlatego tyle oleju i '' masło '' się zrobiło. Także wymiana silnika będzie najlepszym rozwiązaniem .
Najpierw załapuje tylko na jeden cylinder po chwili obydwa . Zalane garnki :cry: czeka Cię wymiana uszczelki pod głowica i planowanie
Po pierwsze musisz przeprowadzić weryfikację układu hamulcowego. Należy zdemontować tylne koła, bębny hamulcowe i sprawdzić stan cylinderków hamulcowych, szczęk hamulcowych oraz samo-regulatorów. Przeprowadzić weryfikację korektorów siły hamowania. Odpowietrzyć układ hamulcowy. Płyn hamulcowy powinno się zmieniać co dwa lata. Do naprawy układu hamulcowego...
Wymiana amortyzatora w cinquecento bez odkręcenia tylnej belki nie wymienisz :D
jest jeszcze gorszy silnik - 700tka z Bisa /Cinquecento 700 - co miesiąc wymiana UPG ;) --- ile chcesz za silnik S15? w jakim stanie ? i skąd jesteś?
Możliwość jest, tylko po co? Przestań słuchać bajek o zaworach, jakie tu co niektórzy opowiadają i szukaj sprawnego silnika - ten nadaje się na złom, z racji nieopłacalność remontu zgodnie z technologią naprawy. Wymiana pierścieni również nic nie da -zbędny wydatek.
Na pewno tuleje metalowo gumowe lub poluzowany amortyzator. Co do żarówek to sprawdź czy na lampie jest napis H4 i wtedy oczywiście takjak nie to znaczy że lampy nie są do h4 i czeka Ciebie wymiana lamp.
ok na spisie nie ma fiata cinquecento, ale gniazdo jest identyczne. Pojade na diagnostykę komputerową i sprawdze jeszcze raz czy moja sonda działa czy nie, jak nie to wiadomo wymiana
Witam... Mam problem. Mój Fiat Cinquecento 700 bardzo słabo grzeje. Nie chodzi tylko o to że wolno się nagrzewa, ale nawet po przejechaniu 50km powietrze które "dmucha" jest ledwie ciepłe. I tak jest zawsze. Nie mam wskaźnika temperatury silnika. Proszę o jakieś rady co sprawdzić. PS. Jeszcze mam problem z tym że nigdy nie włącza się wentylator chłodnicy...
Posiadam wersję aisan z pod ciśnieniem da się tam zamontować ten czujnik jedno pinowy żeby pokazywał temperaturę na liczniku. Tam w tym czujniku są podłączone węże podciśnienia jak to zrobić może wiesz albo zdjęcia posiadasz jakieś jak podłączyć żeby działało wszystko
Skok pedału sprzęgła 127 + -5 mm .Regulacja na lince przy dźwigni wyłączania .Jak nie pomoże -wymiana.
Michu10 ma racje:D spotkałem się już z takim przypadkiem pomogła wymiana przekaźnika.
Witam. Mam takie zapytanie. Mam zamiar wymienić sterownik Lecho. Czy po takiej wymianie jest konieczne jego programowanie. Dodam że mam drugi taki sam wszystko się zgadza według numerów na obudowie. Na zdjęciach jest mój stary sterownik. Mój sterownik w astra f 1.4 8v a Drugi z Cinquecento
Na wstępie... chyba to nie kryzys sprawił, że wybrałeś ten... hmmm... pojazd (?) Musisz kupic ten do gaznika. Lovato jest w tym momencie przodownikiem w sprawie sprawności podzespołów instalacji gazowych... najprawdopodobniej już zesztywniały membrany w Twoim reduktorku... Wymiana to najkorzystniejszy wybór. Ekipa BMW... Serdecznie pozdrawiamy :)
No to niestety pozostaje regeneracja lub wymiana reduktora.
rozwiazano w plywaku pekl drut co steruje poziomem Dodano po 32 wymiana pływaka
Tu masz mały poradnik: http://motorowerowo.pl/2015/04/26/wymian...
Wymień "bendiks", tą zębatke i wtedy powinno być ok.
Witam, Mam w moim Cinquecento zamontowany alarm FOX.. Był już gdy go kupiłem a sprzedający nie udzielił mi żadnych informacji na jego temat jedynie to,że ładował akumulator, musiał odpiąć klemy i alarm "rozprogramował się.." Byłem u elektryka i powiedział,że centralka w ogóle nie reaguje i jest do wymiany. Moje pytanie jest takie czy wystarczy wymienić...
Witam Panowie, a co jeśli Panowie iskra co jakiś czas skacze w oznaczonym przezemnie miejscu ? http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?i... w czasie walenia iskry wypada zapłon, tylko wymiana ?
powiem tak, dzis "pomacalem" troche laczenie miedzy skrzynia biegow a silnikiem tak gdzie jest sprzeglo , no i palec czarny :/ jak nazywa sie ta uszczelka i czy pracochlonna / kosztowna jest wymiana?
wymiana oprogramowania przyniosla efekty :)
Chodzi o cos takiego: http://obrazki.elektroda.net/88_12779338...
problem rozwiązany tranzystor w ecu padł :D wymiana ecu rozwiązała problem
W Cinquecento jest regulacja wysokości świateł drogowych,u mnie nie działa.Mam pytanie,czy można ją naprawić,albo trzeba wymienić cały ten układ ?za pomoc serdecznie dziękuję.artur811.
Wadom cc 700 były źle utwardzone krzywki wałka rozrządu, przez co nie otwierały się po pewnym czasie zawory wydechowe. Jeśli samochód nie ma mocy, a wszystko juz wymieniłes, to zdejmij kopułkę z gaźnika i przegazuj. Jeśli zacznie "prychać' paliwem do góry to możliwe ze to wałek rozrządu - łatwa wymiana w sumie,
Ja spotkałem sie z takim przypadkiem i także nie szło nic wyregulować. Pomogła dopiero wymiana gaźnika.
nie kolego a masz ładowanie?
wymiana tego nic nie dała
Witam, z tego co opisujesz wnioskuje ze masz zapieczone tłoczki (w tym okresie czesto sie zdarza woda i sol ) lub zapowietrzony układ bez ubrodzenia raczek sie nie obejdzie , jesli tego nigdy nie robiłes proponuje jechac do mechanika bo sam i tak nie dasz rady z odpowietrzaniem (chyba ze masz specjalną pompe). POwodzenia .:D
Zalej olejem i zobacz czy zawory czy pierscienie.
Aha, tam poniżej ssania? Dzięki. A i rozgrzałem dzisiaj auto do 120stopni, wskazówka prawie zamknęła skalę a wentylator nie uruchomił się, nie da się go ręcznie obrócić, da się go jakoś naprawić czy wymiana?
Chyba jedyną sensowną rzeczą będzie wymiana silnika na nowy.
Spoko dzieki za pomoc wymiana popychaczy dala pozadany rezultat.
tak po wymianie to się stało przed wymiana było dobrze pompa nowa wlozona
Zacznijmy od tego że coś masz z głównym zasilaniem, akumulatorem albo masami, za duży spadek napięcia i widać że on nie ma siły kręcić, to generalnie nie ma związku z licznikiem. Wskaźnik wymaga wymiany czujnika temperatury w silniku. Kontrolka zmiany przewodów/pinów. http://motorowerowo.pl/2015/04/26/wymian...
na www.centomania.pl jest napisane co potrzeba do swapa
To miejse z którego się leje to regulator ciśnienia, przewodem od wtryskiwacza leci paliwo, czyli pewnie wymiana. Jest kluczowanie na tym wtryskiwaczu?
Pompka paliwa traci "skok" , wymiana membrany ze spreżyną i popychacza + regulacja skoku. To najczęściej to...
Miałem pare razy takie cyrki z 700-kami i okazywało się że wymiana świec załatwiała cały problem.
Jak otwierałem swój komputer to miałem tam podstawke w którą wsadziłem zapisana kość. Działa bez problemu. Bardzo prosta wymiana starej na nową.
A może takie bezpieczniki zastosuje łatwiejsza będzie wymiana 1080929937 Chyba za dużo się przejmujesz tym bezpiecznikiem. Przecież nie będziesz go codziennie wymieniał. Kup bezpiecznik rurkowy z taką oprawką jak podałeś i będzie git.
Skoro moduł, to pewnie elegant. Więc sprawdź dokładnie przewód od czujnika na kole pasowym do modułu. moduł to nanoplex i pełną jego dokumentację wraz z opisem podłączenia i sprawdzenia znajdziesz bez trudu w sieci ( w książkach od malucha i cinquecento).
Okazało się że padł sterownik . Wymiana załatwiła sprawę. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
Proszę o pomoc. Mam cinquecento 700 z 97roku. Słychać w silniku stały stukot jednego popychacza więc szykuje się wymiana. Jaki typ popychacza jest w tym roczniku stary czy nowy typ(z koszykiem)? ankawe2(at)wp.pl
Rozwiązanie problemu było takie: Zwarcie na czujniku biegu jałowego spowodowało spalenie sie całego komputera. Wymiana czujnika i komputera i CC jak z fabryki:))
Jedynym skutecznym rozwiązaniem jest wymiana na Webera. Aisan to koreańska zemsta na Polakach.
Ciężka sprawa. Problem może być w gaźniku. Gaz ma te właściwości niekorzystne że wypłukuje gaźnik.Wymień dysze bo wygląda na to że dostaje on za dużo paliwa. Daj znać jak znajdziesz problem bo bardzo mnie to interesuje. Robiłem kiedyś starego mesia i miał taki sam problem. Wymiana gaźnika usunęła problem.Pozdrawiam
Do wymiany pierscionki lub uszczelniacze na zaworach i przy okazji oczywiste ze wymiana uszczelki i wrazie potrzeby planowanie glowicy.
Za parę "stówek" to tam się nie opłaca. Bo parę "stówek" jest warte to auto. Problemem to tam były i są wałki rozrządu, wcale nie wały korbowe. Chodziło mi o to że jakby już bardzo zmęczył tymi stukającymi panewkami ten wał. Może i za parę stówek są do kupienia ale w stanie totalnego rozkładu. Jak dbał/opłacał i majętny nie jest to może mu się nie...
Witam, z tego co wiem to nie jesteś jedynym uzytkownikiem z tym problemem, kiedyś miałem podobny przypadek. Wymiana sterownika pomogła
Wymiana też na jeden kabelek, mówimy o czujniku w głowicy?
Witam serdecznie. Problem polega na małej mocy silnika. Silnik powinien mieć 115 koni mechanicznych i 280nm. Niestety po sprawdzeniu na dwóch niezależnych hamowniach rozwija 84 konie i 220nm. Komputer nie wykazuje żadnych błędów a auto ledwo jedzie. Tzn czuć że brakuje mu werwy. Wyprzedzanie to koszmar. Niczym cinquecento... Diagnostyka: Wymiana filtra...
strzelanie w 95% przypadków pochodzi z układu zapłonowego w tych silnikach są 2 cewki często jedna wysiada ale najpier wymiana świec przewodów potem cewki najpierw jedną potem drugą.
obecnie pracuje w serwisie fiata. posiadam schematy do prawie wszystkich modeli. moge wysylac je na zyczenie, nie stwarza to rzadnego problemu. poprzednio pracowalem w firmiie BOSCH i tu moge sluzyc jedynie pomoca zdobyta podczas pracy w tej firmie (dotyczy prawie wszystkich modeli samochodow do roku 1995) A masz może schemat do Cinquecento?
miałem podobne objawy, pomogła wymiana czujnika położenia wału korbowego (przy kole pasowym, koszt ok. 50 pln)
Wymiana dysz nic nie da ponieważ ten gażnik nie ma pompki przyspieszacza( popularnie pompka zrywu)
Wylać starą benzynę, wypłukać zbiornik, zmienić filtr paliwa. Obrócić ręką kilka razy wał żeby sprawdzić czy nic się nie klinuje. Jak wszystko ok to kręcić rozrusznikiem aż odpali... Jak nie odpali to szukać powodu- iskra, paliwo, powietrze... Jak odpali to mały sukces i wymiana rozrządu i płynów wraz z filtrami...
Czarny nalot na świecach wskazuje na zbyt bogatą mieszankę, wymiana świec (groszowe sprawy) i czyszczenie oraz regulacja gaźnika powinny pomóc.
to masz na gwarancji, nie wiem czy wymiana, ale to reduktor podaje fazę lotną do gardzieli, no chyba, że masz sekwencję i wtryskiwacze
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Nie ma wyjścia, trzeba próbować dobrać mocniejszy alternator. Wymiana aku na większy nic nie da, będzie ciągle niedoładowany.
też tak myślałem, więc generalnie rozchodzi się o tą moc? bo cała reszta to tylko wymiana żarówek bez żadnego kombinowania?
najskuteczniejszy sposób na święty spokój to wymiana zespołu napędowego na 900 ja z 10 lat temu zrobiłem tak w swoim Cieniasku po długich bojach i mękach z nieszczęsną 700tka, gdzie przed każdą dalszą trasą wymieniałem profilaktycznie UPG.... kiedyś to był problem ze zdobyciem 900tki bo były strasznie drogie (długo szukałem aż za 500zł trafił mi się...
wyczyśc gaznik jak nie pomoże to wymiana. Może że chce ci się bawić w regeneracje. Miałem podobny przypadek ale w fiescie 1.1 mk3.
Witam Kolego mr_kciuk poczytaj trochę http://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_Cinque... a dowiesz się o CC sporting Powiem tak, wszystko jest możliwe ale czeka cię wymiana oraz przeróbki dość dużej części elektryki i nie tylko. Pozdrawiam
Też kiedyś miałem 700 i taki sam problem ale już nie pamiętam czy mi przypadkiem nie pomogła wymiana przewodów wysokiego napięcia z cewki na świece i cewke chyba też wymieniłem.
wymienione świece jak narazie po trzech dniach odpalil bez problemu i jak narazie pali od obrotu wału, teraz postawie go na tydzień i zobaczymy co będzie ... sprawdzilem po postoju też pali od strzała, czyli wymiana świec pomogła, czyli tylko tyle brakowało do szczęścia po tym jak wymieniłem gaźnik
Coś mieszasz wymieniłeś wtyczkę a przed tym wystarczyło poruszać i działało . Jak się coś znasz to rozrusznik na stół wymiana szczotek i tulejek łożyskujących i to tyle co sobie sam w domku porobisz.
Wymieniłem przewody wysokiego napięcia, ręcznie szybko ograniczam gałką ssanie zaraz po uruchomieniu silnika i nie ma zalewania świec (wiosną czeka wymiana termozaworu 2-drożnego). Dziękuję za opinie. Temat uważam za zamknięty.
wymieniłem 5 te które podswietlaja licznik bo te od kontrolek se dobre...i zawsze przepala sie jedna i ta sama Ja bym to zrobił tak: Weź sobie miernik i sprawdź jakie masz napięcia na danych gniazdach żarówek. Jeśli identyczne, to znaczy, że dane gniazdo jest po prostu pechowe. W przypadku diodek i tak wrzucasz w obwód rezystorki tak by prąd był ok...
miałem problem z obrotomierzem wskazywał obroty dwa razy mniejsze niż powinny być i wymiana kondensatora z 220 na 470 podziałała. teraz jest elegancko. Pozdro
Miałam podobny problem dwa razy samochód podczas wilgoci i deszczu po kilku kilometrach zgasł i nie chciał zapalić. A gdy zapalił miałam wrażenie że chodzi na jeden gar no i jechał ja zduszony tak góra kilometr. Zmieniłam a. cewkę b. filtr paliwa był zatkany, więc wymiana c. filtr powietrza Zobaczymy ....... dzisiaj było ok.
Coś mi się wydaje że wymiana uszczelki pod głowicą nie powiodła się. On nie pracuje na oba cylindry. Żeby to potwierdzić to na początek po uruchomieniu szybko wykręć świece. Jeżeli jedna z nich będzie mokra to od nowa wymiana uszczelki. Zalecam przeszlifowanie głowicy. Jeżeli obie suche to sprawdź ew. podmień moduł zapłonowy
Zmieszanie płynów nic nie da. Sprawdź węże i napisz . Jeżeli masz trochę pojęcia o mechanice to wymienisz sam. Wymiana jest stosunkowo łatwa. Koszt termostatu też nie będzie duży.
Podpina się pod pin kluczujący cewkę,nieważne którą, odpowiedni obrotomierz,względnie właściwie spreparowany obrotomierz do silników 4-ro cylindrowych ,albo odpowiednio spreparowaną ( wymiana jednego elementu na plytce obrotomierza) deskę z obrotomierzem od CC sporting
Witam. W tym miejscu co ta rureczka ma być filtr paliwa jeśli nie ciągnie paliwa pompka paliwa do regeneracji lub wymiana. Filtr paliwa był taki. https://obrazki.elektroda.pl/6920994100_...
Witam! Usterka tkwiła w desce rozdzielczej - uszkodzony przewód :) , a duże spalanie, to była wina ( poraz kolejny ) uszkodzonego trójnika gumowego przy filtrze powietrza. Niestety musiałem wymienić na nową, bo popękała w tym miejscu, gdzie wygląda jak rura od odkurzacza :), no i kosztowało mnie to 80 zł. Niestety, to wersja z katalizatorem, ale ciekaw...
Kolejny temat z cyklu "mam świetny pomysł i szukam kogoś, kto to potwierdzi". Kolego, E30 za 1600 zł to będą zwłoki, mina, trup, ulep i co sobie jeszcze wynajdziesz z określeń pejoratywnych. Tanie BMW do zajeżdżenia to obecnie E36, E30 wymarły i te nieliczne, które pozostały, to albo wychuchane laleczki w rzadkich wersjach trzymane na dywaniku w klimatyzowanym...
Niestety wymiana diod na 1N4007, wyeliminowała problem z napięciem wstecznym ale po podpięciu dwóch sygnałów przez nie do obrotomierza przestałe pokazywać wskazania. Temat chyba odpuścimy i poszukamy oryginalnego obrotomierza.
No więc tak: wcześniej tj. przed wymiana uszczelki popychacze zaworów dzwoniły aż miło, bo i one i wałek były do wymiany. W trakcie wymiany uszczelki zdecydowałem się też na wymianę popychaczy, bez wałka. Efekt jest taki że dzwoni mniej, ale jakby nie w tym problem, ponieważ wcześniej mimo dzwoniących zaworów silnik był sporo mocniejszy. A jak sprawdzić...
Witamy Powinieneś się zapoznać troszkę na początek z regulaminem , ale pewnie znajdziesz czas i to niebawem . Co do czujnika to czujnik temperatury znajduje się na silniku i wymiana gaźnika nie ma z tym nic wspólnego . Prawdopodobnie podczas Twoich operacji wypiłeś przewód / lub coś w tym rodzaju np. urwałeś /
W roczniku 1995 były fabrycznie stosowane gaźniki Japońskie Aisan sterowane elektronicznie, oraz jeszcze gaźniki FOS Łódź sterowanie mechanicznie. Gaźnik Aisan jest bardzo ciężki w regulacji i posiada wiele wężyków do różnych czujniczków, minimalne uszkodzenie któregoś z wężyków powoduje złą pracę silnika. Według mnie sprawdź szczelność wszelakich wężyków,...
Proszę WAS o pomoc bo nie wiem co jest grane z moim cieniasem.Pompka paliwowa nie podaje paliwa.Założyłem drugą nową i nic.Zacząłem szlifować pod pompką tą podkładkę po trochu i próbowałem go odpalać i nic nadal nie podaje paliwa.Szlifowałem do momentu aż pękła obudowa pompki.Sprawdzałem pompkę na sucho wciskajac języczek wkrętakiem i pompuje.Kręciłem...
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu najlepiej stroboskopem i spróbuj wyregulować, ale jeśli koło jest krzywe to wymiana jest konieczna. najpierw sprawdź czy znak na kole oznaczający zwrot tłoka (0 stopni)zgadza się. Wyczujesz to śrubokrętem przez otwór świecy.
wymiana cinquecento cinquecento wymiana oleju wymiana gaźnika cinquecento
regulator pieca podłączenie junkers cerapur podłączyć sterownik eprom renault
renault mascott pralka samsung programator
Instrukcja obsługi Grundig Vivance GV 3005 VPS po polsku Suszarka Bosch EcoLogixx nie wypompowuje wody po suszeniu