Zico63, mam wrażenie, ze akumulator uszkodzony wewnątrz. Niestety tylko wymiana.
Zmieniałem uszczelniacze w 899 bez zdejmowania głowicy. Ze starej świecy wyciągasz / rozwiercasz elektrodę środkową i masz adapter do podłączenia kompresora. Tłok ustawiasz w GMP i podajesz ciśnienie z kompresora, które skutecznie dociska zawór aby nie wpadł. Przed rozpinaniem zamka zaworu warto postukać w ten talerzyk na górze sprężyny. W moim przypadku...
Napęd linki jest trzymany jedną śrubą Poodkręceniu śruby może tak łatwo nie wyjść trzeba zruszyć delikatnie uderzyć najlepiej przez jakieś drewienko ( cięrzkie dojście )lub zastosowć jakiś inny chwyt tylko delikatnie.
Sprawdź ciśnienie sprężania na tym cylindrze. Możesz też spryskać kable W N spryskiwaczem z wodą jak będzie przebicie to wymiana kabli.
Iść na całość i przyklej na kleju do szyb tylko ze już pompy nie wyjmiesz wymiana razem ze zbiornikiem
Są już luzy na mechanizmie (dźwigniach pod szybą). Gdy silnik ma obroty, napięcie większe, jakoś ta "opóźniona" daje radę uciec przed "zdrową", na wolnych obrotach i mniejszym napięciu - nie. Wymiana mechanizmu.
Bez prasy do wyciskania łożysk i innych tulejek możesz sobie nie poradzić. Przy nieumiejętnym obchodzeniu się z łożyskiem można je dość łatwo uszkodzić. I wybić bieżnię ze zwrotnicy też nie jest łatwe ( dotyczy starszych aut) a już tym bardziej niemożliwe młotkiem i kowadłem. Polecam warsztat.
17,6 V to bardzo dużo. Nie wiemy wprawdzie czy na wolnych obrotach , czy na wysokich oraz czy pod obciążeniem. Zakładając poprawność twego postępowania należy sądzić, że zmienna składowa na zasilaniu wzbudzenia załatwiła regulator. Nawiązując do póżniejszej wypowiedzi to niestety nie rozumujesz dobrze. Spora część regulatorów reguluje "-" a więc podawaniem...
Wymiana amortyzatora w cinquecento bez odkręcenia tylnej belki nie wymienisz :D
Zapewne woda rozsadziła blok i dostała się do miski olejowej dlatego tyle oleju i '' masło '' się zrobiło. Także wymiana silnika będzie najlepszym rozwiązaniem .
ok na spisie nie ma fiata cinquecento, ale gniazdo jest identyczne. Pojade na diagnostykę komputerową i sprawdze jeszcze raz czy moja sonda działa czy nie, jak nie to wiadomo wymiana
Najpierw załapuje tylko na jeden cylinder po chwili obydwa . Zalane garnki :cry: czeka Cię wymiana uszczelki pod głowica i planowanie
Jeśli chcesz zobaczyć jak to zrobił koleś, który zrobił z CC 150 koni to zapraszam - [url=http://www.ryznart.wlb.vectranet.pl... silnika - Cinquecento
Witam Panowie, a co jeśli Panowie iskra co jakiś czas skacze w oznaczonym przezemnie miejscu ? http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?i... w czasie walenia iskry wypada zapłon, tylko wymiana ?
To, szanowna koleżanko, raczej kwestia uszkodzonej kostki stacyjki, styki "się pokleiły" i nie rozłączyło... http://sklep.regmot.com.pl/kostka-stacyj...
Skok pedału sprzęgła 127 + -5 mm .Regulacja na lince przy dźwigni wyłączania .Jak nie pomoże -wymiana.
Zanim zmienisz termostat poddaj go kontroli jak napisałem.Obejrzyj też gaźnik i urządzenie rozruchowe czy wyłącza się na ciepłym silniku.Zacznij jednak od termostatu jeśli będzie uszkodzony to poprawę zauważysz w spalaniu.Faktycznie pali jak smok z tego co piszesz.Spalanie wzrosło zaraz po ustawianiu czujnika wału?Czy później?
Michu10 ma racje:D spotkałem się już z takim przypadkiem pomogła wymiana przekaźnika.
Witam Aż na tyle nie jestem zorientowany w instalacji CC ale chyba przed cewką jest jeszcze jakiś moduł zapłonu może to on podaje "złe" impulsy do cewki i dlatego ulega ona uszkodzeniu??? Warto byłoby go zamienić (pożyczyć od kogoś na próbe) i zobaczyć co się wtedy będzie działo oczywiście po zmianie tej uszkodzonej cewki. Pozdrawiam
Na pewno tuleje metalowo gumowe lub poluzowany amortyzator. Co do żarówek to sprawdź czy na lampie jest napis H4 i wtedy oczywiście takjak nie to znaczy że lampy nie są do h4 i czeka Ciebie wymiana lamp.
Tu masz mały poradnik: http://motorowerowo.pl/2015/04/26/wymian...
Posiadam wersję aisan z pod ciśnieniem da się tam zamontować ten czujnik jedno pinowy żeby pokazywał temperaturę na liczniku. Tam w tym czujniku są podłączone węże podciśnienia jak to zrobić może wiesz albo zdjęcia posiadasz jakieś jak podłączyć żeby działało wszystko
Możliwość jest, tylko po co? Przestań słuchać bajek o zaworach, jakie tu co niektórzy opowiadają i szukaj sprawnego silnika - ten nadaje się na złom, z racji nieopłacalność remontu zgodnie z technologią naprawy. Wymiana pierścieni również nic nie da -zbędny wydatek.
Jeżeli nadal chcesz montować licznik z 1.1 pisz na PW, robiłem już to i pomogę :)
rozwiazano w plywaku pekl drut co steruje poziomem Dodano po 32 wymiana pływaka
No to niestety pozostaje regeneracja lub wymiana reduktora.
powiem tak, dzis "pomacalem" troche laczenie miedzy skrzynia biegow a silnikiem tak gdzie jest sprzeglo , no i palec czarny :/ jak nazywa sie ta uszczelka i czy pracochlonna / kosztowna jest wymiana?
Tak
Aha, tam poniżej ssania? Dzięki. A i rozgrzałem dzisiaj auto do 120stopni, wskazówka prawie zamknęła skalę a wentylator nie uruchomił się, nie da się go ręcznie obrócić, da się go jakoś naprawić czy wymiana?
Witam, Mam w moim Cinquecento zamontowany alarm FOX.. Był już gdy go kupiłem a sprzedający nie udzielił mi żadnych informacji na jego temat jedynie to,że ładował akumulator, musiał odpiąć klemy i alarm "rozprogramował się.." Byłem u elektryka i powiedział,że centralka w ogóle nie reaguje i jest do wymiany. Moje pytanie jest takie czy wystarczy wymienić...
Witam, mam skrzynie do cc 900. Przy wbijaniu trójki skrzynia wydaje bardzo dziwne odgłosy, wydaje mi się że jest to przyczyną wyrobienia jednej z zębatek, pytanie moje brzmi następująco czy jest możliwość rozkręcenia skrzyni i wymiany tej uszkodzonej części? Jaki może być tego koszt i czy warto się za to zabierać? Skrzynię mam zdemontowaną.
Ja spotkałem sie z takim przypadkiem i także nie szło nic wyregulować. Pomogła dopiero wymiana gaźnika.
wymiana oprogramowania przyniosla efekty :)
problem rozwiązany tranzystor w ecu padł :D wymiana ecu rozwiązała problem
Na wstępie... chyba to nie kryzys sprawił, że wybrałeś ten... hmmm... pojazd (?) Musisz kupic ten do gaznika. Lovato jest w tym momencie przodownikiem w sprawie sprawności podzespołów instalacji gazowych... najprawdopodobniej już zesztywniały membrany w Twoim reduktorku... Wymiana to najkorzystniejszy wybór. Ekipa BMW... Serdecznie pozdrawiamy :)
wrazie pytań 9902189 moje GG :) PozdrawiaM:)
Po pierwsze musisz przeprowadzić weryfikację układu hamulcowego. Należy zdemontować tylne koła, bębny hamulcowe i sprawdzić stan cylinderków hamulcowych, szczęk hamulcowych oraz samo-regulatorów. Przeprowadzić weryfikację korektorów siły hamowania. Odpowietrzyć układ hamulcowy. Płyn hamulcowy powinno się zmieniać co dwa lata. Do naprawy układu hamulcowego...
Zacznijmy od tego że coś masz z głównym zasilaniem, akumulatorem albo masami, za duży spadek napięcia i widać że on nie ma siły kręcić, to generalnie nie ma związku z licznikiem. Wskaźnik wymaga wymiany czujnika temperatury w silniku. Kontrolka zmiany przewodów/pinów. http://motorowerowo.pl/2015/04/26/wymian...
jest jeszcze gorszy silnik - 700tka z Bisa /Cinquecento 700 - co miesiąc wymiana UPG ;) --- ile chcesz za silnik S15? w jakim stanie ? i skąd jesteś?
Wadom cc 700 były źle utwardzone krzywki wałka rozrządu, przez co nie otwierały się po pewnym czasie zawory wydechowe. Jeśli samochód nie ma mocy, a wszystko juz wymieniłes, to zdejmij kopułkę z gaźnika i przegazuj. Jeśli zacznie "prychać' paliwem do góry to możliwe ze to wałek rozrządu - łatwa wymiana w sumie,
wymiana tego nic nie dała
Czytam że wymiana wkładu termostatu może coś dać?? Jeśli uszkodzony, to oczywiście...
Chyba jedyną sensowną rzeczą będzie wymiana silnika na nowy.
Spoko dzieki za pomoc wymiana popychaczy dala pozadany rezultat.
tak po wymianie to się stało przed wymiana było dobrze pompa nowa wlozona
Witam. Napisz jaką masz tam regulację - spotkałem się z hudrauliczną - do reflektora dochodzą rurki wypełnione płynem a elementem sterującym są tłoczki - komletna porażka, naprawa w tym wypadku jest nieopłacalna chyba że znajdziesz na szrocie sprawny układ i pobawisz się w wymianę. W nowszych CC900 i seicento stosowana jest regulacja elektryczna - silniczek...
Wymień "bendiks", tą zębatke i wtedy powinno być ok.
Chodzi o cos takiego: http://obrazki.elektroda.net/88_12779338...
na www.centomania.pl jest napisane co potrzeba do swapa
nie kolego a masz ładowanie?
To miejse z którego się leje to regulator ciśnienia, przewodem od wtryskiwacza leci paliwo, czyli pewnie wymiana. Jest kluczowanie na tym wtryskiwaczu?
Miałem pare razy takie cyrki z 700-kami i okazywało się że wymiana świec załatwiała cały problem.
Za parę "stówek" to tam się nie opłaca. Bo parę "stówek" jest warte to auto. Problemem to tam były i są wałki rozrządu, wcale nie wały korbowe. Chodziło mi o to że jakby już bardzo zmęczył tymi stukającymi panewkami ten wał. Może i za parę stówek są do kupienia ale w stanie totalnego rozkładu. Jak dbał/opłacał i majętny nie jest to może mu się nie...
Zalej olejem i zobacz czy zawory czy pierscienie.
Witam, z tego co opisujesz wnioskuje ze masz zapieczone tłoczki (w tym okresie czesto sie zdarza woda i sol ) lub zapowietrzony układ bez ubrodzenia raczek sie nie obejdzie , jesli tego nigdy nie robiłes proponuje jechac do mechanika bo sam i tak nie dasz rady z odpowietrzaniem (chyba ze masz specjalną pompe). POwodzenia .:D
Ciężka sprawa. Problem może być w gaźniku. Gaz ma te właściwości niekorzystne że wypłukuje gaźnik.Wymień dysze bo wygląda na to że dostaje on za dużo paliwa. Daj znać jak znajdziesz problem bo bardzo mnie to interesuje. Robiłem kiedyś starego mesia i miał taki sam problem. Wymiana gaźnika usunęła problem.Pozdrawiam
Jak otwierałem swój komputer to miałem tam podstawke w którą wsadziłem zapisana kość. Działa bez problemu. Bardzo prosta wymiana starej na nową.
Witam. Mam takie zapytanie. Mam zamiar wymienić sterownik Lecho. Czy po takiej wymianie jest konieczne jego programowanie. Dodam że mam drugi taki sam wszystko się zgadza według numerów na obudowie. Na zdjęciach jest mój stary sterownik. Mój sterownik w astra f 1.4 8v a Drugi z Cinquecento
Pompka paliwa traci "skok" , wymiana membrany ze spreżyną i popychacza + regulacja skoku. To najczęściej to...
Okazało się że padł sterownik . Wymiana załatwiła sprawę. Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.
Rozwiązanie problemu było takie: Zwarcie na czujniku biegu jałowego spowodowało spalenie sie całego komputera. Wymiana czujnika i komputera i CC jak z fabryki:))
Jedynym skutecznym rozwiązaniem jest wymiana na Webera. Aisan to koreańska zemsta na Polakach.
Do wymiany pierscionki lub uszczelniacze na zaworach i przy okazji oczywiste ze wymiana uszczelki i wrazie potrzeby planowanie glowicy.
A może takie bezpieczniki zastosuje łatwiejsza będzie wymiana 1080929937 Chyba za dużo się przejmujesz tym bezpiecznikiem. Przecież nie będziesz go codziennie wymieniał. Kup bezpiecznik rurkowy z taką oprawką jak podałeś i będzie git.
Proszę o pomoc. Mam cinquecento 700 z 97roku. Słychać w silniku stały stukot jednego popychacza więc szykuje się wymiana. Jaki typ popychacza jest w tym roczniku stary czy nowy typ(z koszykiem)? ankawe2(at)wp.pl
Witam, z tego co wiem to nie jesteś jedynym uzytkownikiem z tym problemem, kiedyś miałem podobny przypadek. Wymiana sterownika pomogła
Wymiana też na jeden kabelek, mówimy o czujniku w głowicy?
strzelanie w 95% przypadków pochodzi z układu zapłonowego w tych silnikach są 2 cewki często jedna wysiada ale najpier wymiana świec przewodów potem cewki najpierw jedną potem drugą.
Skoro moduł, to pewnie elegant. Więc sprawdź dokładnie przewód od czujnika na kole pasowym do modułu. moduł to nanoplex i pełną jego dokumentację wraz z opisem podłączenia i sprawdzenia znajdziesz bez trudu w sieci ( w książkach od malucha i cinquecento).
Wylać starą benzynę, wypłukać zbiornik, zmienić filtr paliwa. Obrócić ręką kilka razy wał żeby sprawdzić czy nic się nie klinuje. Jak wszystko ok to kręcić rozrusznikiem aż odpali... Jak nie odpali to szukać powodu- iskra, paliwo, powietrze... Jak odpali to mały sukces i wymiana rozrządu i płynów wraz z filtrami...
miałem podobne objawy, pomogła wymiana czujnika położenia wału korbowego (przy kole pasowym, koszt ok. 50 pln)
Czarny nalot na świecach wskazuje na zbyt bogatą mieszankę, wymiana świec (groszowe sprawy) i czyszczenie oraz regulacja gaźnika powinny pomóc.
Wymiana dysz nic nie da ponieważ ten gażnik nie ma pompki przyspieszacza( popularnie pompka zrywu)
wymieniłem 5 te które podswietlaja licznik bo te od kontrolek se dobre...i zawsze przepala sie jedna i ta sama Ja bym to zrobił tak: Weź sobie miernik i sprawdź jakie masz napięcia na danych gniazdach żarówek. Jeśli identyczne, to znaczy, że dane gniazdo jest po prostu pechowe. W przypadku diodek i tak wrzucasz w obwód rezystorki tak by prąd był ok...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Nie ma wyjścia, trzeba próbować dobrać mocniejszy alternator. Wymiana aku na większy nic nie da, będzie ciągle niedoładowany.
to masz na gwarancji, nie wiem czy wymiana, ale to reduktor podaje fazę lotną do gardzieli, no chyba, że masz sekwencję i wtryskiwacze
też tak myślałem, więc generalnie rozchodzi się o tą moc? bo cała reszta to tylko wymiana żarówek bez żadnego kombinowania?
wyczyśc gaznik jak nie pomoże to wymiana. Może że chce ci się bawić w regeneracje. Miałem podobny przypadek ale w fiescie 1.1 mk3.
Też kiedyś miałem 700 i taki sam problem ale już nie pamiętam czy mi przypadkiem nie pomogła wymiana przewodów wysokiego napięcia z cewki na świece i cewke chyba też wymieniłem.
Wymieniłem przewody wysokiego napięcia, ręcznie szybko ograniczam gałką ssanie zaraz po uruchomieniu silnika i nie ma zalewania świec (wiosną czeka wymiana termozaworu 2-drożnego). Dziękuję za opinie. Temat uważam za zamknięty.
Coś mieszasz wymieniłeś wtyczkę a przed tym wystarczyło poruszać i działało . Jak się coś znasz to rozrusznik na stół wymiana szczotek i tulejek łożyskujących i to tyle co sobie sam w domku porobisz.
Witam Kolego mr_kciuk poczytaj trochę http://pl.wikipedia.org/wiki/Fiat_Cinque... a dowiesz się o CC sporting Powiem tak, wszystko jest możliwe ale czeka cię wymiana oraz przeróbki dość dużej części elektryki i nie tylko. Pozdrawiam
wymienione świece jak narazie po trzech dniach odpalil bez problemu i jak narazie pali od obrotu wału, teraz postawie go na tydzień i zobaczymy co będzie ... sprawdzilem po postoju też pali od strzała, czyli wymiana świec pomogła, czyli tylko tyle brakowało do szczęścia po tym jak wymieniłem gaźnik
najskuteczniejszy sposób na święty spokój to wymiana zespołu napędowego na 900 ja z 10 lat temu zrobiłem tak w swoim Cieniasku po długich bojach i mękach z nieszczęsną 700tka, gdzie przed każdą dalszą trasą wymieniałem profilaktycznie UPG.... kiedyś to był problem ze zdobyciem 900tki bo były strasznie drogie (długo szukałem aż za 500zł trafił mi się...
Miałam podobny problem dwa razy samochód podczas wilgoci i deszczu po kilku kilometrach zgasł i nie chciał zapalić. A gdy zapalił miałam wrażenie że chodzi na jeden gar no i jechał ja zduszony tak góra kilometr. Zmieniłam a. cewkę b. filtr paliwa był zatkany, więc wymiana c. filtr powietrza Zobaczymy ....... dzisiaj było ok.
miałem problem z obrotomierzem wskazywał obroty dwa razy mniejsze niż powinny być i wymiana kondensatora z 220 na 470 podziałała. teraz jest elegancko. Pozdro
obecnie pracuje w serwisie fiata. posiadam schematy do prawie wszystkich modeli. moge wysylac je na zyczenie, nie stwarza to rzadnego problemu. poprzednio pracowalem w firmiie BOSCH i tu moge sluzyc jedynie pomoca zdobyta podczas pracy w tej firmie (dotyczy prawie wszystkich modeli samochodow do roku 1995) A masz może schemat do Cinquecento?
Coś mi się wydaje że wymiana uszczelki pod głowicą nie powiodła się. On nie pracuje na oba cylindry. Żeby to potwierdzić to na początek po uruchomieniu szybko wykręć świece. Jeżeli jedna z nich będzie mokra to od nowa wymiana uszczelki. Zalecam przeszlifowanie głowicy. Jeżeli obie suche to sprawdź ew. podmień moduł zapłonowy
Podpina się pod pin kluczujący cewkę,nieważne którą, odpowiedni obrotomierz,względnie właściwie spreparowany obrotomierz do silników 4-ro cylindrowych ,albo odpowiednio spreparowaną ( wymiana jednego elementu na plytce obrotomierza) deskę z obrotomierzem od CC sporting
Zmieszanie płynów nic nie da. Sprawdź węże i napisz . Jeżeli masz trochę pojęcia o mechanice to wymienisz sam. Wymiana jest stosunkowo łatwa. Koszt termostatu też nie będzie duży.
Witam! Usterka tkwiła w desce rozdzielczej - uszkodzony przewód :) , a duże spalanie, to była wina ( poraz kolejny ) uszkodzonego trójnika gumowego przy filtrze powietrza. Niestety musiałem wymienić na nową, bo popękała w tym miejscu, gdzie wygląda jak rura od odkurzacza :), no i kosztowało mnie to 80 zł. Niestety, to wersja z katalizatorem, ale ciekaw...
Witam. W tym miejscu co ta rureczka ma być filtr paliwa jeśli nie ciągnie paliwa pompka paliwa do regeneracji lub wymiana. Filtr paliwa był taki. https://obrazki.elektroda.pl/6920994100_...
Proszę WAS o pomoc bo nie wiem co jest grane z moim cieniasem.Pompka paliwowa nie podaje paliwa.Założyłem drugą nową i nic.Zacząłem szlifować pod pompką tą podkładkę po trochu i próbowałem go odpalać i nic nadal nie podaje paliwa.Szlifowałem do momentu aż pękła obudowa pompki.Sprawdzałem pompkę na sucho wciskajac języczek wkrętakiem i pompuje.Kręciłem...
No więc tak: wcześniej tj. przed wymiana uszczelki popychacze zaworów dzwoniły aż miło, bo i one i wałek były do wymiany. W trakcie wymiany uszczelki zdecydowałem się też na wymianę popychaczy, bez wałka. Efekt jest taki że dzwoni mniej, ale jakby nie w tym problem, ponieważ wcześniej mimo dzwoniących zaworów silnik był sporo mocniejszy. A jak sprawdzić...
W roczniku 1995 były fabrycznie stosowane gaźniki Japońskie Aisan sterowane elektronicznie, oraz jeszcze gaźniki FOS Łódź sterowanie mechanicznie. Gaźnik Aisan jest bardzo ciężki w regulacji i posiada wiele wężyków do różnych czujniczków, minimalne uszkodzenie któregoś z wężyków powoduje złą pracę silnika. Według mnie sprawdź szczelność wszelakich wężyków,...
Niestety wymiana diod na 1N4007, wyeliminowała problem z napięciem wstecznym ale po podpięciu dwóch sygnałów przez nie do obrotomierza przestałe pokazywać wskazania. Temat chyba odpuścimy i poszukamy oryginalnego obrotomierza.
Witamy Powinieneś się zapoznać troszkę na początek z regulaminem , ale pewnie znajdziesz czas i to niebawem . Co do czujnika to czujnik temperatury znajduje się na silniku i wymiana gaźnika nie ma z tym nic wspólnego . Prawdopodobnie podczas Twoich operacji wypiłeś przewód / lub coś w tym rodzaju np. urwałeś /
I jak zwykle "fan" elektrobezsensu będzie nas przekonywał, że białe jest czarne, a czarne białe. Lubię o sobie myśleć, że jednak nie jestem "fanem" niczego. Po prostu pomimo, że prawo jazdy mam od 18 roku życia i zdarzyło mi się robić bardzo drobne rzeczy jak wymiana filtru paliwa w cinquecento nigdy nie zostałem "petrol headem". Po prostu nie mam...
Sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu najlepiej stroboskopem i spróbuj wyregulować, ale jeśli koło jest krzywe to wymiana jest konieczna. najpierw sprawdź czy znak na kole oznaczający zwrot tłoka (0 stopni)zgadza się. Wyczujesz to śrubokrętem przez otwór świecy.
Witam serdecznie. Problem polega na małej mocy silnika. Silnik powinien mieć 115 koni mechanicznych i 280nm. Niestety po sprawdzeniu na dwóch niezależnych hamowniach rozwija 84 konie i 220nm. Komputer nie wykazuje żadnych błędów a auto ledwo jedzie. Tzn czuć że brakuje mu werwy. Wyprzedzanie to koszmar. Niczym cinquecento... Diagnostyka: Wymiana filtra...
cinquecento wymiana cinquecento wymiana oleju wymiana gaźnika cinquecento
bluetooth philips lodówka whirlpool niska temperatura dopisanie kluczyka
przesyłać dźwięk bluetooth przesyłać dźwięk bluetooth
Jak zamontować dysk HDD 2,5" w Zgemma H9 Twin? Kabel minusowy kierunkowskazów w skuterze 4T - kolor i lokalizacja