Witam. Monitor sterowania cisnieniem doładowania. Intercoler wysokiego cisnienia. Do sprawdzenia zawor sterujacy turbina. Podgląd parametrów jakie występuje cisnienie doladowania
to moze niech odczytaja ci błedy i z nich cos zdzialamy. najczesciej problemy z zasilaniem paliwem, cisnienie doladowania,
witam 17931 SRS zapamietane dane o kolozji 17964 cisnienie doladowania 19586 tego nieznalazlem , okresl rok, silnik i model to moze cos pomoge pozdrawiam
Zrobić chip tuning, który zwiększy doładowanie.
Zadane = wartość, którą woła ECU, sterując turbo. Ciśnienie = aktualna wartość doładowania, którą wykrzesał. Odchylenie na poziomie 0,2 bar raczej nie jest powodem do niepokoju, ale odchył może byś spowodowany zaworem "wastegate", bądź błędem czujnika.
Moze zawor lub czujnik doladowania. Podepnij pod kompa to sie dowiesz co go boli. Nikt na odległość Tobie tutaj nie pomoze. Komunikat dotyczy usterki układu wtryskowego,dolotowego (mi swiecilo jak wychwytywal zbyt male cisnienie doladowania).
Miałem taki problem z awx, po wymianie uszczelki pod głowica przy składaniu pomyliłem podcisnienia i turbina przeladowywala bo sterowanie zaworem upustu turbiny było przelaczone w inne miejsce. Po ponownej zamianie było ok. Były błędy p0102 p0200, p0299.
turbina-grupa wskazań 11, okienko numer 2 i 3 przepływka -grupa wskazań 03 okienko 2 i 3
Sprawdzałeś czujnik doładowania? Wymieniałeś? Koszt nowego to ok 130-150 zł.
Witam wszystkich ! Pacjent : Audi a3 2002r. 240hp . Auto zakupilem z tym problemem bo ktos nie mogl sobie poradzic . W aucie wymienione wtryski i turbo od s . Problem polega na tym ze po wcisieciu gazu np na 3 biegu gdy zalaczy sie turbo to pompuje dp 1.5 bar i spada do 1 bar i znow pompuje do 1.5 i tak caly czas Dodam tez ze jak np auto sie zagrzeje...
Raczej nie poniewaz ja wyciagalem turbo i szycilem zmienna geometrie, przeladowywal mi turbo i przechodzil w awaryjny. teraz jest ok i zbiera sie tez calkiem calkiem. Tylko dziwi mnie to ze wartosc cisnienia sie nie zmienia...
Tam niema sondy lambda , wiec to napewno nie to . Tak jak pisal Pontus przewody od turbiny sprawdz ,recysrkulator tez > Najprawdopodobniej masz cos nie tak z turbina , szczegolnie jesli piszesz ze przy 3000 obr. najbardziej zaczyna kopcic. Mozesz miec uszkodzony zawor regulacji cisnienia turbodoladowania , albo sam zawor elektryczny , albo zatarte ciegno...
Dla mnie wszystko jest już ok, tylko widzę problem w tym, że turbo wolno wstaje i na niskich obrotach pewnie jest muł. fjodek napisał, że paliwa Ci brakuje. Trochę to dziwne, bo jak turbo się rozbuja, to masz jednak te 120KM i wszystko ładnie hula. Moim zdaniem, trzeba ustawić cięgno turbo, żeby wcześniej wstawało i jeszcze troszkę mapę boost podkręcić...
Na twoim filmie sa dwie rzeczy, ktore mi sie nie podobaja: 1. Bardzo duze korekcje na wtryskach. W dodatku "odwracaja sie" na wiekszych obrotach. Nie wiem, czy w twoim modyfikowanym kalkulatorze sa one (wtryski) kodowane. Mam wrazenie, ze ECU nie daje sobie rady z ich wydajnoscia. Do sprawdzenia wtryski i kompresje... 2. Cisnienie doladowania nadaza...
Nie grzebnol ktos mapy przypadkiem od doladowania i przeplywu jak robiony byl kaganiec ? Cisnienie doladowania zgadza sie wzgledem przeplywu ?
Turbiny zregenerowane poprawila sie praca silnika, natomiast dalej brak mocy w komputerze podejrzalem cos dziwnego jak falujacy wykres parametru: "zalecane cisnienie doladowania" Co ma wplyw na parametr: "zalecane cisnienie doladowania" ? https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_... https://obrazki.elektroda.pl/6124484900_...
Co ciekawe teraz P11A (Maksymalne cisnienie doladowania przekroczone ) + P0490 Zawór egr (pozycja nieprawidłowa). Wcześniej nigdy nie miałem błędu z EGR.
Witam man tgl e6 wyrzuca komunikat pod górki nr błędu 4460-01 ma ktoś dokładny opis błędu to jest cisnienie doladowania zawor na turbo nowy czujnik dladowania Ok. Proszę o jakieś konkretne instrukcje tego bledu
Przyczyna moze byc jeszcze zawor redukujacy cisnienie doladowania w wersji 90KM , lub czujnik cisnienie powietrza w ukladzie dolotowym w wersji 110KM . To mozna sprawdzic rowniez laptopem podczas proby drogowej .
http://wiki.ross-tech.com/index.php/1661... Dodano po 8 kolego to jest problem łożyska w sprężarce ze zmienną geometrią ,problem polega na tym że się przyciera i nie pracuje płynnie nie wracająć się a efektem tago jest przekroczona granica regulacji ,znaczy zbyt wysokie cisnienie doladowania czego wynikiem jest wylączenie przez ECU sterowania...
a mierzyles cisnienie doladowania??
czy podczas otwarcia zaworu egr na postoju cisnienie doladowania powinno sie zwiekszac?
zanim powiesz zle slowo o koledze, ktory czyscil filtr wyklucz niesprawnosc samochodu, cisnienie doladowania, dziury w dolocie, zuzywanie oleju i sprawnosc wtrysku.
Zmierzyles chociaz cisnienie doladowania, czy czekasz na diagnoze z krysztalowej kuli?
sprawdz jakie jest cisnienie doladowania i czy wogole jest
Dzięki za podpowiedź. Tak zrobię. A jak sprawdzić wtryskiwacze na kompie? Może pompa paliwa daje za niskie cisnienie i wtryski nie rozpylają za dobrze. Jak to sprawdzić?
co do usterki to juz wiem co to jest za niskie cisnienie doladowania usterke ta powoduje przetarty waz od turbo do intercoolera przetarl sie o waz od klimy wymienie na nowy i zobaczymy co bedzie koszt nowego w serwisie 307zl
Witam! Moim zdaniem nalezy bezwzglednie sprawdzic cisnienie doladowania.Napisz czy silnik byl kompletny(ze sprezarka i strrownikiem) czy to jest jakas skladanka.Pozdrawiam.Stefan.
blad 99 niskie cisnienie doladowania- popros w servisie zeby zalozyli- podmienili ci czujnik map sensor.
Audi a5 8t 2.0tdi 170km CAHA z 2009r problem z przyspieszaniem. silnik pracuje normalnie bledow brak, jednak przy mocnym wcisnieciu gazu po przekroczeniu okolo 2300obrotow odcina moc i caly samochod drga. Jesli gazu dodaje normalnie to potrafi dobic nawet do 3000obrotow ale stanie sie to samo. Porownywalem cisnienie doladowania wymagane i rzeczywiste...
zmierzylem dzis cisnienie doladowania w tym Jelczu i po wymianie turbiny bez problemu dochodzi do 1 bara
Po logach wychodzi ze jest za duze cisnienie doladowania, czyli pewnie kierownice jak je mozna najprosciej wyczyscic??
Za kazdym razem podpiecia pod komp. Pokazuje ze niskie cisnienie doladowania. Jak jade z ładunkiem to ma tak ze pod gore wjedzie jakby niggdy nic a wiekszosci juz teraz to słabnie.na maxa
We wszystkich autach cisnienie doladowania bedzie na poziomie cisnienia atmosferycznego na wolnych obrotach (nawet nizsze ze wzgledu na opory filtra powietrza).
zawiesza Ci sie regulator cisnienia doladowania, powinien tez wskoczyc blad sporadyczny zwiazany z doladowaniem, kiedy nastepuje przeladowanie komputer obniza cisnienie doladowania, koryguje dawke paliwa i samochodzik traci moc - ogolnie wariuje - po ponownym uruchomieniu wszystko wraca do normy, az do ponownego jebniecia w pedal gazu - przerabialem...
Cisnienie doladowania dobre ?? korekty poszczegulnych pompowtryskow prawidlowe ?? Ewentualnie pomylone podcisnienia , zle wyregulowana banka turbiny ,
ale kolego WOPOR zamiast usuwac czyjes posty sprawdz poprawnosc swoich poza tym cisnienie doladowania rzedu 4 bar rozsadzilo by wszystkie weze dolotowe
o czy Wy tutaj piszecie?? jakie wlaczanie, jakie bezpieczniki??? turbina w silnikach TDI kreci sie caly czas - jest napedzana spalinami z kolektora wydechowego... tylko po prostu przy pewnych obrotach (ok 2200obr/min) spaliny maja wystarczajaca predkosc aby rozpedzic turbine do predkosci nominalnej a co za tym idzie aby dawala nominalne cisnienie doladowania......
WITAM prawdopodobnie przyciera sie zwrotnica w turbinie lub pada elektrozawor ograniczenia cisnienia doladowania napewno nie wtryski podjedz na vaga odczytaj pamiec podejrzyj cisnienie doladowania
P100E 04110 Torque reduction due to turbocharger protection dzieki momik Dodano po 26 to nie bedzie proste ,wynika ze redukuje ciegno regulatora sprezarki nastawnika ,tylko czemu ?trza sprawdzic cisnienie doladowania wpierw. Dodano po 5 to nie bedzie proste ,wynika ze redukuje ciegno regulatora sprezarki nastawnika ,tylko czemu ?trza sprawdzic cisnienie...
Tak dokładnie, do sprawdzenia podczas przerywania Cisnienie paliwa na pompie, cisnienie doladowania, sygnał z czujnika połozenia pedału gazu, na początek do sprawdzenia i dokladnej analizy.
to fakt bez turbiny nie chce jechac slaby jak 20 letni maluch bez remontu... jak chesz sprawdzic stan sprezarki to manometrem jakie daje cisnienie doladowania
KOLEGO. Jakie powinno być prawidlowe cisnienie doladowania turbo w tym modelu? Dodano po 34 Po konsultacji z mechanikiem,powiedział że gruszka zamontowana jest poprawnie.Chodzi o wysokość tej gruszki na tym"pałąku"Zmierzył wysokość z oryginalnej i zamontował tak samo. Nic nie mowił o czujniku kopiowania turbo. A tak w ogóle jakie jest zadanie tego czujnika.Jkaie...
17958 to jest cisnienie doladowania: mozliwe usterka: uszkodzony zawor N75 uszkodzenie przewodow podcisnienia lub przewodu do IC uwalona turbina
Mam problem z moim Volvo. Calkowity brak przyspieszenia i blad P0299 cisnienie doladowania za duze. Po kolei sprawdzilem: - szczelnosc dolotu - szczelnosc przewodow podcisnienia, wszystkich - wartosc podcisnienia przed zaworem regulujacym prace sztangi okolo -0.8b - za zaworem, wraz ze wzrostem predkosci obrotowej podcisnienie maleje - czujnik MAP (...
czujnik MAP znajduje się na kolektorze ssącym (ostatnia Twoja fotka), błąd oczywiście wskazuje usterkę elektryczną więc najpierw sprawdź czy nie wypięła się z niego wtyczka ew. sprawdź stan połączeń przy wtyczce i profilaktycznie spryskaj piny spray'em do złącz elektrycznych, jeśli to nie pomoże to spróbuj podmienić na inny od znajomego, jest przykręcony...
Diagnostyke robilem ale w komputerze wyszedl tylko blad czujnika stop i za duze cisnienie doladowania wiec po sugestiach mechanika teoretycznie jednego z lepszych w moim miescie wymienilem to wszystko
Czesc .Ale macie pomyslow panowie .Karzdy ma po czesci racje .Moze byc wszystko jak jest opisane . Ale nie na tym polega naprawa autka ,gosc sobie nie poradzi . PODJEDZ do kogos z wagiem czy wasem co tam maja i zmierz cisnienie doladowania podczas jazdy bieg 3 i trzy tysiace obrotow , w 01 czyli silnik , wartosci rzeczywiste i kanal chyba 10 o ile pamietam...
VAG wartosci rzeczywiste,data live,gdzie co jest? Czyli skad wziac wykaz ktory podpowiedzialby w ktorej grupie szukac odczytu z sonda lambda,cisnienie doladowania,dawka i czas wtrysku itp.
Kolego jak mozesz to napisz w czym robiles aplikacje na Andka, skad czerpales info, jakis tutorial? Skoro tak sie boisz o EGT to napisz jaki masz boost, turbo stockowe czy cos wiekszego, jak ustawiasz cisnienie doladowania i wieksza dawke paliwa, ingerowales w mapy czy jakieś inne patenty?
boxy za 399 skladaja sie z kilku rezystorkow i kondensatorkow obnizaja one zazwyczaj wartosci z czujnika map efekt jest taki ze cisnienie doladowania jest zwiekszone o stala wartosc nie zmieniaja one dawek benzyny a w TDI zwiekszaja dawke paliwa o stala wartosc efekt jest taki ze zazwyczaj samochod z takim "box'em" kopci co jest mniej szkodliwe niz...
Witam.Posiadam Peugeota Boxera 2.8 HDi z roku 2003.Problem polega na tym ze wymienilem kompletny silnik wraz z skrzynia biegow i po skonczeniu nie chce odpalic,nie podaje wogole ropy na listwe. Zaznaczam ze nowy silnik palil na strzal. Bledy na komputerze -Deaktywacja 3 tloka -Usterka swiecy zarowej -Cisnienie doladowania
co pokazuje sonda,jakie czasy,czy program pokazuje cisnienie doladowania,czy jest jakas mapa lub kursor na wykresie? zadajesz pytania a nie udzielasz odpowiedzi wiec trudno pomoc.poszlo na PW moze pomoze
Mam jeszcze jedno pytanie. Czy ktos moze mi powiedzic ile powinno wynosic cisnienie doladowania w/w silniku. Wpinałem dzis w układ wskaznik doladowania z auta znajomego <100% wiarygodne odczyty> i wyszło u mnie max 0,8 a przez wiekszosc trasy max 0,7. Czy to nie za mało? Moze tu jest problem? Tylko dlaczego turbo tak mało bije?
Zapomnialem dodac, ze w silniku bedzie podniesiona dawka paliwa i cisnienie doladowania, ale to chyba nie ma zadnego wplywu w tym temacie? Ma ktos doswiadczenie w tym silnika? Co jeszcze mozna zrobic dla dodatkowych koni, a jeszcze lepiej momentu, zachowujac bezpieczna granice?
Witam, czy ktos wie jak powinno sie ustalac stosunek powietrza do paliwa w silnikach diesla podczas modyfikacji map. czy jest jakis przelicznik? np. cisnienie doladowania/paliwo mg/suw albo ilosc powietrza maf/paliwo mg/suw. Zaczynam zabawe i nie wiem jak to dokladnie przeliczyc boje sie o egt albo za uboga mieszanke. Z gory dzieki.
To cisnienie to cisnienie doladowania, czy cisnienie bezwzgledne? Bo to wielka roznica, jesli cisnienie bezwzgledne(a raczej tak jest) to wynikaloby z tego ze praktycznie wogule nie laduje, katalizator nie zapycha sie nagle, tylko sotpniowo i w takich sytuacjach turbina laduje, ale slabiej niz powinna, tu nie laduje prawie wcale. Jezeli nie ma nieszczelnosci...
Wiec dalej....:D Ale sobie auto kupilem......Egr naprawiony.Powodem zapalania sie komumikatu bylo zle wyregulowane ciegno silownika.Mniejsze kola nie daja wyraznie wiekszej poprawy ale po gorkach lepiej sobie radzi ...Pojechalem na diagnoze (MAN CATS II.)Cisnienie doladowania na wolnych obrotach wskazuje 1bar?????Czy to ma wplyw na spalanie?????Caly...
ale jak zwiekszyles cisnienie doladowania o 0,25bara to dawka caly czas musi byc zwiekszona bo inaczej nie ma sensu podnosic cis doladowania a dawke wlaczac tylko przy wyprzedzaniu, nadmiar powietrza tez jest szkodliwy dla silnika, a powiedz o ile zwiekszyles zakres dawki?????
proszę o informację na jakim poziomie powinno byc cisnienie doladowania? u mnie jest max 1200 i mechanik twierdzi, ze turbina jest wylatana... Czujnik sprawdzal, zawór również. Przezornie sprawdził jeszcze z odłączonym katalizatorem... dalej nie wiecej niz 1200
a powtórzę, że nie ma możliwości zbadania ciśnienia turbo w tym silniku. Jakim testerem to sprawdzasz. Taki silnik 2,0 hdi 90 KM w berlingo pięknie pokazuje ciśnienie żądane i rzeczywiste. Nie cisnienie doladowania.... Nie ma czujnika.
Witam! :) VAG pokazue dobrze auto jezdzi niedobrze....Albo VAG jest niedobry a auto dobre albo VAG niedobry i auto niedobre albo..... :) Zacznij od poczatku:Sprawdz MANOMETREM cisnienie doladowania silnika w RZECZYWISTYCH warunkach obciazenia. Pozdrawiam.Stefan.
Mialem ostatnio passata z takim bledem, ale przy jezdzie testowej odczytalem zbyt duze cisnienie doladowania. Kasowalem blad jezdzil znowu ok do chwili mocnego przygazowania np: na trzecim biegu (okolo 4200 obr/min). Po depnieciu lapal blad i znowu mula. Wymienilem szary zawor sterujacy turbina i klient twierdzi, ze jest ok. Pozdr.
Strona zasilania paliwa jest dobrze monitorowana przez sterownik , jakiekolwiek odchylki wyjda w formie bledow w EDC . Wiec szukaj przyczyny gdzie indziej , najlepiej jezdzic z podgladem parametrow wtedy kiedy jest on "zamulony " ....szczegolnie cisnienie doladowania powietrza . Nie wiem jak uslyszec glosniejsza prace wtryskiwaczy :) . Sporo takich...
Jak by turbo nie mialo smarowania to juz by dawno stalo zapieczone i nic bys nie slyszal. Chyba zdajesz sobie sprawie z tego jaka jest tam temperatura , a jaka dokladnosc na wałku, bez smarowania, to tylko sekundy pochodzi. Moja rada to sprawdzic czy wirnik nie ma luzu, czy nie jest uszk w jakis sposob, i czy przypadkiem nie masz gdziesz dzióry w wylocie...
podlaczyc skaner sprawdzic cisnienie doladowania mozliwe ze jest walniety zawor ...N75 .. ale jeszcze jedno czy w tym momecie silnik nie puszcza czarnego dymu, pracuje glosniej ..moze wystepowac blad P.0575 ,, nieszczelny uklad doladowania .sprawdzic i podac kody usterek i wartosci rzeczywiste w maserblokach . Pozdrawiam
chodzi mi o cisnienie doladowania turbiny Dodano po 5 kierownice spalin pracuja, podcisnienie vacum jest, egr przeczyszczony i do testow zaslepiony, a ten blad to tak roznie bywa. czasem mozna przejechac kilkaset km i nic a czasem co chwile. pozdr.
Masz sterownik z czujnikiem cisniena doladowania . Sprawdż jakie pokazuje cisnienie doladowania na zgaszonym silniku. Jego wartość powinna byc taka sama jak ciśnienie atmosferyczne jesli jest mniejsze to uszkodzony jest czujnik ciśniena w sterowniku i z tego porównania sterownik wywala błąd. Przyczyną najprawdopodobiej jest olej w czujniku
Zanim wyciagniesz turbine sprawdz funkcjonowanie ukladu zmiennej geometrii kanalow dolotowych (SWIRL). Uszkodzenie tego ukladu skutkuje defektem w sterowniku "zbyt wysokie cisnienie doladowania". Charakteystyczne dla tej usterki jest twoje spostrzezenie ze defekt wystepuje przy duzym obciazeniu na trasie. Pozdrawiam
Witam Czy wie ktos w jaki sposob mozna sprawic aby to auto bylo troche bardziej dynamiczne? Podniesc cisnienie doladowania na turbinie? Samochod ten posiada kontrolke turbo ktora zapala sie przy zbyt wysokim cisnieniu doladowania tylko jaka jest jego wartosc? Dodam ze jest to silnik 6-cio cylindrowy 90KW '94.
1.9 tdi golf 4 90 km n75 sprawny sztanga pracuje. egr ok podciśnienie także.ale po odłączeniu wydechu od turbiny cisnienie doladowania w normie. I mam pytanko czy to zapchany katalizator jest przyczyna ze turbina sie nie wkreca . autko jezdzi zadnych błędów tylko jak ciepły to chwilkę dłużej kręci.
A jak mam niby sprawdzic podstawowe parametry czyli cisnienie doladowania skoro samochod jest teraz jak bez czujnika nie ma polaczenia miedzy czujnikiem a komputerem. ostatio zobaczylem ze po zgaszeniu samochodu kiedy nie wyciagam karty poczekam 5 min zapale ponownie i kontrolka gasnie ale samochod dziwnie chodzi.
Witam mam problem w moim passacie b6 a dokladnie chodzi o to ze podczas jazdy czasami wlacza mi sie kontrolka swiec zarowych i traci moc podlaczylem pod kompa i pokazalo ze jest za male cisnienie doladowania i mechanik mowil ze turbina jest do regeneracji i mam pytanie czy to tylko turbina moze byc przyczyna czy cos jeszcze i czy moze miec to tez zwiazek...
Witam. W grudniu wymienilem turbo i bylo ok.Turbina jest po regeneracji.Teraz silnik prawie nie reaguje na pedal gazu do polowy jego polozenia i do 1750-1800rpm.Po przekroczeniu tych obrotw dostaje kopa jak na 130 przystoi.Z poczadku myslalem ze lopatki zmiennej geometri doladowania sie zaciely ale rusza sie to bez problemu.Porozbieralem caly uklad...
Ten wezyk to jest od wast gate'a i prawidlowo ze sie nic nie zmienia ale nie radze go odpinac :) A tak pozatym to skad wiesz ze turbina nie dziala? Mierzyles cisnienie doladowania ? A moze poluzowaly sie jakies przewody na drodze turbina-intercooler-dolot? Pozatym to moze tez byc wina elektroniki.
TAK sprawdzilem wszystko oczym piszecie przejscia i zwarcia pomiedzy przewodami wszystko wyglada dobrze.Bledzy o ktorych mowa sa aktywne po odlaczeni wtyczki z zaworka sterujacego grucha jeden z bledow znika .Sprawdzilem MANA testerem TEXA i cisnienie doladowania wynosilo na pelnym gazie 0,750 bara.
Jak nie ma bledow EDC to niech spece szukaja blednych wskazan z ktoregos z czujnikow ,np temp czy cisnienia turbiny podczas jazdy a nie postoju ,wez speca na jazde i niech siedzi kolo Ciebie z ManCatem/monitoringiem odpalonym na kolanach . Dodano po 2 Cisnienie doladowania smialo powinno dojsc do 1.9 bar podczas jazdy.
Usterka wystepuje losowo wiec bardzo male jest prawdopodobienstwo ze ECU ulegl uszkodzeniu,polprzewodnik zazwyczaj zachowuje sie tak ze dziala lub nie.Moze cos jest ze sterowaniem sprezarki (zacina sie) a tak bywa.Nastepnie spada cisnienie doladowania i ECU wyswietla blad.Opisz dokladnie co powiedzial diagnosta w FIAT.
Szukam wszelkich informacji na temat turbo doladowanie. Schematu polaczen wszystkich elementow, co do czego sluzy i po co. Moze ktos ma jakies linki do stron z relacjo montarzu turbo, szukalem, znalazlem cos, ale same ogolniki. Interesuje mnie jak dobrac turbine, dowiedzialem sie ze jesli bierzemy od diesla to musi bys od 2 razy wiekszej pojemnosci,...
Nawet z uszkodzona turbina , jak i bez niej .... cisnienie na dolocie do kolektora ssacego powinno byc dynamiczne ...czyli powinno sie zmieniac . Skoro cisnienie doladowania masz stale , tak jak stwierdziles , to przyczep sie bardziej do tego czujnika . Badz pewien ze dziala i przekazuje prawidlowy sygnal do sterownika EDC . Sprawdz przewody , podlacz...
witam wszystkich nie wiedzialem gdzie napisac,zaczynam pisac prace inzynierska moj temta to projekt turbosprezarki bezolejowej do samochodu osobowego. i w zwiazku szukam paramterow silnika 1.9 tdi a dokladnie chodzi mi o takie paramtery: 1.pojemnosc 2. strumien masy spalin 3. cisnienie przed sprezarka 4. cisnienie doladowania 5 cisnienie za kolektorem...
Przeplywka raczej dobra. Martwi mnie troche cisnienie doladowania - jakos tak dziwnie reaguje, nie moze utrzymac wartosci zadanej. Czy sztanga chodzi plynnie? Zrob tak: grupa 11 -> switch to basic settings i idz pod auto patrzyc na sztange. Ma sie poruszac od jednego kranca do drugiego (ruch musi byc konkretny i plynny bez zaciec w czasie ok 1sek)
jak dla mnie zostalo przekroczone cisnienie doladowania i aby auto sie nie "rozsypalo" ECU wprowadzil tryb awaryjny abys mog dojechac do najblizszego serwisu i dokonac poprownej diagnostyki, tak na szybko to masz zapieczone kierownice (lopatki) spalin w turbinie i dlatego sprezarka pompuje za duzo powietrza, zreszta ......... napisz jaki to model silnika...
Zawór do testów można pominąć. Ja zakładam dłuższy wężyk i łączę MAP bezpośrednio.Nie ma zmiennej długości.Sprawdź czy przypadkiem nie ma dołożonego BOXa zwiększającego moc.Miałem tak że padło to badziewie i przekłamywało ciśnienie doładowania.Znajdziesz to pod schowkiem bezpośrednio przy kompie (oczywiście jeśli jest).
Tankowalem na roznych stacjach i srednie spalanie jest zblizone wiec stacje mozemy wyeliminowac. Jezdze tym samochodem od kilku lat wiec kilka zim i nigdy nie wzrastalo tak znacznie spalanie zima Po za tym komputer pokazuje znacznie nizsza srednia niz jest w realu. Zastanawiam sie dlaczego nie pokazuje parametru " oczekiwane cisnienie doladowania "...
Nie oto mi chodzi. W samochodach z pompami rotacyjnymi jest tak ze na pompie jest membrana reagujaca na zmiany cisnienia w kolektorze i gdy wzrasta cisnienie doladowania to o tyle samo wzrasta dawka paliwa. Jesli tego nie bedzie, to bedzie na niskich oboratach dymil mocno, a na wysokich gdzie turbina zdazy dac odpowiednie cisnienie, juz nie. To jest...
Jest to mapa doladowania powietrza (turbo) os Y 800-4800 => obroty silnika, od 800 do 4800 obr. os X 0-8000 => dawka paliwa od 0 do 80mg/suw os Z cisnienie doladowania, od 1200 do 2200 mbar odejmuje sie od tej wartosci cisnienie atmosferyczne czyli okolo 1000mbar Na tej mapie turbo laduje 1200 mbar powietrza przy obrotach silnika 2800 do 3600 i dawce...
Mihas66 TDintercooler a TDI to dwa rozne silniki , sama zwiekszona dawka nic nie zmienia i zaslona i tak bedzie , wraz z dawka trzeba zwiekszyc cisnienie doladowania aby nie bylo za nami zaslony dymnej chociaz przy silniku TD jest to nie mozliwe aby znacznie zwiekszyc osiagi i nie puszczac "dymka" .Zwiekszenie cisnienia na wtryskach raczej nic ci nie...
Witam Mam problem z cytryna c8 2.2 hdi 2003r a mianowicie samochod podczas jazdy nie przejawia zadnych problemow ale jak patrze na spalanie chwilowe , to nie wycina mi wtrysku . A mianowicie jadac z gorki po odjeciu gazu spalanie chwilowe powinno wynosic 0 u mnie tak sie nie dzieje spada bardzo powoli tak po 1.5 l powiedzmy co 1s. Fap jest wypalony...
Wez w lapke miernik i sprawdz przeplywke i czujniki zanim zaczniesz silnik rozbierac na czesci, wyczysc EGR , sprawdz zawor pneumatyczny i podcisnienia, cisnienie doladowania, szczelnosc ukladu (intercooler jesli posiadasz) sprawdz rowniez uklad paliwowy (czy jest szcelny jesli nie w przewodzie powrotnym pokazuja sie bable powietrza) jak juz wykluczysz...
KOlego opcji jest pare. 1 nieszczelnosc u kladzie dolotowym objaw kopci na czarno brak mocy 2 nieszczelnosc uszkodzenie pneumatyki przetarcie rurek uszkodzone gruszek podcisnienia brak mocy ale nie kopci jazda jak bez turbo 3 zacierajaca sie geometria sporadyczne braki mocy czasami na zimnym czasami na cieplym najczesciej wystepujaca :) Przeplywke EGR...
Tak ja Ci zasugeruję- za chłodnicami idzie wąż plastikowy od intercollera na nim jest umieszczony czujnik ciśnienia doładowania.I to bydlę lubi sobie wyskoczyć.Wsadz z powrotem i zapnij opaską(taką plastikową)
Sa dwa czujniki (kazdy z nich mierzy cisnienie i temperature w danym miejscu, jeden z nich jest za turbina a drugi na chlodnicy doladowania) ale zawor ograniczajacy cisnienie doladowania turbin jest jeden. Czujniki zamienialem miejscami ale wskazania sie nie zmienily. Jest jeszcze jeden czujnik temperatury na kolektorze dzialajacy na opornosc. Wstawilem...
Samochod kupilem okazyjnie od pierwszego wlasciciela w kraju w 2010 sprowadzil z wloch. Mam ksiazke serwisowa z wloch, serwisowany byl do 2005 roku i mial wtedy 165 tys. Vag pokazywal cisnienie doladowania nie zaleznie od obrotow. Okolo 1 bar. Okazalo sie ze lewy intercooler jest rozszczelniony i niezle dmucha na zewnatrz. W poniedzialek zamowie ta...
widze ze ty troche mylisz pojecia wlasnie te dane oczekiwane to sa wlasnie dane producenta maga sie kilka procent roznic od rzeczywistycz ale nie wiecej . czy nie uwazasz ze tak jest duzo wygodniej majac wszystko w czasie rzeczywistym na ekranie niz trzymac w rekach ksiazke i porownywac dam ci przyklad np. skad masz wiedziec jakie ma byc cisnienie doladowania...
A, tam z firma.Stosowane sa turbiny dwoch firm:KKK (K14) i Garrett (T2,F466 534-5).Cisnienie doladowania od 60 do 83 kPa.Cisnie mierzy sie na dwa sposoby,oczywiscie oba wymagaja manometru:).1 sposob-na hamowni:na 3 biegu gaz do deski,obroty 4000.Odczytujesz i wiesz.2 sposob-na drodze,jedziesz na 2 biegu (oczywiscie gaz deski) rownoczesnie hamujac tak,aby...
Obejrzalem sobie dokładnie te filmiki, które wrzuciłeś. Wygląda, ze silnik sobie chodzi, ciśnienie w miarę stabilne, wartości poprawne i nagle ciśnienie wzrasta (udało mi się odczytać ze przez chwile było 1000 Bar) czyli sterownik silnika broni się przed zbyt dużym ciśnieniem paliwa dla zadanych obrotów. Dla pełnej jasności sprawy wrzuć jeszcze raz...
fakty sa takie : Audi A4 1.8T wersja 150 KM , zaklad i chec wygrania tego zakladu , mianowicie zalozylem sie z kumplem ze swoja audianka na niewielkim ocinku rozpedze sie do 100km/h , teraz zdarlem sobie sprawe ze bedzie ciezko i mysle co by tu zrobic , kupilem sobie interfejs do tego samochodu ktorym podobno da sie zmieniac ustawienia cisnienia doladowania...
Witam Mam taki to problem. Kolezka kupil paska 97 1,9 tdi 90km AHU. Strasznie jest mulowaty i czasami brak mu mocy (czasami tzn przy wyprzedzaniu czasami mu ja odejmuje. w aucie juz wymieniono przeplywomierz, zawor n75, a ostatnio nawet turbine bo byla taka mozliwosc. I nadal auto jest mulowate. Na I i II biegu jeszcze ciagnie ale pozniej juz nie. A...
panowie najpierw byly sprezarki mechaniczne nie podam dokladnego roku ale byly (i sa) montowane na poczatku XX wieku 1 sprezarki mechaniczne: typu G (VW) Roots ( dwa slimaki) i inne ogolnie naped z silnika max obroty sprezarek to nie wiecej niz 10000 (wlasnorecznie sprawdzone na rootsie) 2. turbosprezarki naped spalinami obroty 80000-130000 3. comprex...
wysokie cisnienie doladowania niskie cisnienie doladowania cisnienie doladowania turbiny
lodówka polar płyta indukcyjna budowa skuteczna obudowa
suszarka samsung suszarka samsung
Vileda JetClean – układ scalony sterownika: Sonix SN8F5702ASG, STM8S103F3, identyfikacja Ford C-Max brak reakcji rozrusznika, słychać tylko przekaźniki – diagnostyka Mk1/Mk2