Sprawdzałeś czujnik doładowania? Wymieniałeś? Koszt nowego to ok 130-150 zł.
Raczej nie poniewaz ja wyciagalem turbo i szycilem zmienna geometrie, przeladowywal mi turbo i przechodzil w awaryjny. teraz jest ok i zbiera sie tez calkiem calkiem. Tylko dziwi mnie to ze wartosc cisnienia sie nie zmienia...
co do usterki to juz wiem co to jest za niskie cisnienie doladowania usterke ta powoduje przetarty waz od turbo do intercoolera przetarl sie o waz od klimy wymienie na nowy i zobaczymy co bedzie koszt nowego w serwisie 307zl
Dzięki za podpowiedź. Tak zrobię. A jak sprawdzić wtryskiwacze na kompie? Może pompa paliwa daje za niskie cisnienie i wtryski nie rozpylają za dobrze. Jak to sprawdzić?
Dzieki za podpowiedzi . Chodzilo mi tez po glowie sprawdzenie zaworu odcinajacego turbine . Ale martwi mnie informacja o tym czujniku typu zwarcie do plusa , wskazywaloby to bowiem na uszkodzenie elektryczne powyzszego czujnika . Z drugiej zas strony , kombinowalem tak ze awaria zaworu turbiny , moze powodowac tak skrajne wartosci (niskie) w przewodzie...
Witam wszystkich forumowiczow:) Pisze z problemem mojego passata b5fl ktory niechce jechac. Z autem juz glowie sie z rok i dalej ten sam klopot. Z poczatku jezdzilem po mechanikach no to 1sze stwierdzenie turbo bo wirnik mialo zjechany. Ok zalozylem turbo od 110km z ta mniejsza gruszka poprawa moze magiczne 2km wiecej ale dalej nie to i cisnienie doladowania...
Sprawdz dokładnie to psykanie bo może być dziurawy obwód IC, a jak jest cały to dokładna diagnistyka z parametrami włącznie na porządnym sprzęcie. najlepsze w tym wszystkim jest to, ze "odbija mu" raz na jakis czas i to niezaleznie od warunkow atm :| jezeli chodzi o IC to juz kilka elementow wymienialem, najdziwniejsze jest to ze w momencie jak peklo...
Miom zdaniem jest to nieszczelnosc w ukladzie doladowania stad slychac swist i szum. A zeby wyeliminowac turbine wystarczy zacisnac waz od turbiny i dodac gazu jak cisnienie nie pozwoli ci utrzymac zacisnietej reki na wezu to wiesz ze turbina jest wydajna.:D
Nawet z uszkodzona turbina , jak i bez niej .... cisnienie na dolocie do kolektora ssacego powinno byc dynamiczne ...czyli powinno sie zmieniac . Skoro cisnienie doladowania masz stale , tak jak stwierdziles , to przyczep sie bardziej do tego czujnika . Badz pewien ze dziala i przekazuje prawidlowy sygnal do sterownika EDC . Sprawdz przewody , podlacz...
Witam Mam taki to problem. Kolezka kupil paska 97 1,9 tdi 90km AHU. Strasznie jest mulowaty i czasami brak mu mocy (czasami tzn przy wyprzedzaniu czasami mu ja odejmuje. w aucie juz wymieniono przeplywomierz, zawor n75, a ostatnio nawet turbine bo byla taka mozliwosc. I nadal auto jest mulowate. Na I i II biegu jeszcze ciagnie ale pozniej juz nie. A...
blad 99 niskie cisnienie doladowania- popros w servisie zeby zalozyli- podmienili ci czujnik map sensor.
Audi A4 B6 2.5 V6 TDI 120 kW 163 KM Zadane ciśnienie doładowania powinno być niższe niż ciśnienie doładowania?
Za kazdym razem podpiecia pod komp. Pokazuje ze niskie cisnienie doladowania. Doprecyzujmy: wyskakuje Ci błąd samego czujnika, czy odczytując parametry, tak stwierdzają?
Witam,mam ALTEE 1.9 tdi 2004r.w której jakieś dwa tygodnie temu był wymieniany rozrząd.Samochód przed wymianą miał 140KM,po wymianie auto strasznie osłabło(':cry:') (rozrząd został wymieniony prawidłowo)od tamtej pory nikt nie umie sobie z nim poradzić.Był wymieniany na próbę przepływomierz i nic inny fachowiec stwierdził że to turbina oddałem do regeneracji(1460zł!!!!)dalej...
Witam,mam ALTEE 1.9 tdi 2004r.w której jakieś dwa tygodnie temu był wymieniany rozrząd.Samochód przed wymianą miał 140KM,po wymianie auto strasznie osłabło javascript:emoticon(':cry:') (rozrząd został wymieniony prawidłowo)od tamtej pory nikt nie umie sobie z nim poradzić.Był wymieniany na próbę przepływomierz i nic inny fachowiec stwierdził że to turbina...
Zmieniłem sterownik turbo na gruszkę I dodałem puszkę podciśnieniową do turbo i mam trochę problem bo turbo załącz się dopiero przy 4tys obrotach wystarczy wyregulować gruszkę? W kompie wyskakuje mi błąd "Regulacja ciśnienia doladowania ciśnienie zbyt niskie"
Kolejno:szczelnośći drożność przewodów podciśnieniowych Wymiana elektrozaworu sterowania EGR, ze starego mogło się oderwać kawałek membramy i zatyka przewód podciśnienia.Ten kawałek 1-2mm może tkwić przy trójniku pod serwem.Jezeli tam masz też elektrozawór VGT do sterowania turbiny to i on może być wadliwy.Zatkana chłodnica lub kanały EGR w głowicy(jeżeli...
A więc tak. Ja mam vaga 4,9 i nie jestem pewny czy dokladnie o tym pisaleś, ale pokazały mi się takie wrtości: Ciśnienie atmosferyczne 977 Ciśnienie w kolektorze 989 -1000 Ciśnienie doładowanie (zakladane) 265 Ciśnienie doładowania (aktualne) 989-1000. Według tego co napisaleś to ciśnienie doladowania jest dużo niższe więc wnioskuje, że czujnik jest...
Dziś odebrałem samochód, wymieniony termostat na gwarancji. Temperatura trzyma ładnie na 90 stopni. Radość trwała krótko - ok 10 km w korku. Samochód zaczął pyrgać podczas wchodzenia na obroty i tracić moc. Na koniec wyskoczył komunikat "Nieprawidłowa praca układu oczyszczania powietrza" czy jakoś tak. Ciekawe co tym razem. Podłączyłem interfejs i oczytałem...
To wytłumacz dlaczego cisnienie doładowania jest niższe od cisnienia atm.????? Kopci na czarno z rury jak gazujesz???
Vw LT 2.5 TDI ANJ rejestruje blad i przechodzi w tryb awaryjny,a chodzi o blad zbyt niskiego cisnienia doladowania. -zawor sterujacy turbiną jest wymieniony -czujnic cisnienia doladowania wymieniony -przeplywomierz wymieniony -podcisnienia sa szczelne -intercooler i dolot jest szczelny Gdy sprezarke podlaczy sie do podcisnienia "na krotko" to pompuje...
Mam problem z moim samochodem jak w temacie: Odczytane błędy to: * P2262 : Charakterystyka : Status : Umiejscowienie : Zmienne przypisane do usterki * P0299 : Regulacja cisnienia doladowania. Charakterystyka : Ciśnienie powietrza niższe od zadanego Status : Usterka trwała Umiejscowienie : miejscowy . Zmienne przypisane do usterki Brak mu mocy. Usterka...
Witam mam problem z brakiem mocy w scani r 500. Układ dolotowy sprawdzony na szczelność, turbina także zawory wraz z pompowtryskami wyregulowane pompowtryskiwacze po naprawie tłumnik wraz z katalizatorem oryginalny nowy założony kolektory wydechowe naprawione wyfrezowane i dorobione pierścienie nadwymiarowe sto procent szczelne czujnik ciśnienia doladowania...
Witam Problem w moim VW Polo z silnikiem 1.4 TDI 2014r common rail . Podczas jazdy wyskoczył błąd , po czym auto weszło w tryb awaryjny . komputer pokazał błąd : nieszczelność w układzie dolotowym P2279 - Intake Air System Leak , oraz Ciśnienie doładowania zbyt niskie P0236 " turbospręzarka /czujnik ciśnienia doladowania turbosprężarki " A" - sygnał...
Nie oto mi chodzi. W samochodach z pompami rotacyjnymi jest tak ze na pompie jest membrana reagujaca na zmiany cisnienia w kolektorze i gdy wzrasta cisnienie doladowania to o tyle samo wzrasta dawka paliwa. Jesli tego nie bedzie, to bedzie na niskich oboratach dymil mocno, a na wysokich gdzie turbina zdazy dac odpowiednie cisnienie, juz nie. To jest...
Sprawdzałem gruszkę przy turbo, sztanga pracuje poprawnie. Co moze powodowac P0299 za niskie ciśnienie doładowania : 1 - zawór sterowania (ten na turbinie z trzema przewodami gumowymi) 2 - pęknięte gniazdo zaworu turba (widoczne po zdemontowaniu turbiny) w sumie to taki standard w tych silnikach
Dobrze zrozumiales. Tak wlasnie powinno byc. Wtedy mierzysz tylko nadcisnienie w ukladzie poniewaz manometr nie reaguje na cisnienie atmosferyczne i przy braku doladowania wskazowka pokazuje 0. Natomiast elektryczne czujniki biora pod uwage rowniez cisnienie atmosferyczne ktore wynosi ok 1 bar i w momencie gdy nie ma doladowania to wyswietlacz pokazuje...
Witam, samochód tak jak w temacie, czasami występuje brak mocy z powodu niedoładowania, auto potrafi jeździć 100 km bez problemu a chwilami jest tak że ma co jakiś czas muła. W texie błędy są następujące: Układ doładowania P2359 ( Ciśnienie doładowania zbyt niskie) Sygnał Prędkości P0500 (Prędkość koła niekompatybilna ) Kodowanie wersji błędne P2339...
Mam też T4 i pytanie co do sposobu pomiary ciśnienia doładowania.Gdzie podłączyć manometr i w jakim zakresie obrotów dokonać pomiaru? Pozdr. Przy obudowie filtra powietrza jest mały "pierdolnik" z trzema gumowymi wężykami (czerwony, zielony i żółty). To jest jakiś regulator ciśnienia doładowania. Wężyk z czerwonym paskiem jest połączony ze stroną tłoczącą...
kolego wopor - bzdury wypisujesz! Cisnienie paliwa w ukladzie jest ZMIENNE! Wynosi od ok 250 bar do ok 1500bar (przyklad iveco daily) i zmienia sie zaleznie od obrotow, obciazenia cisnienia doladowania, temperatur itd Jest regulowane przez zawor na pompie CR. W pierwszej generacji ukladow zawor jest po stronie wysokiego cisnienia, w 2 generacji sterowana...
o ile mi wiadomo, to w DAFie generacji Euro 3 taka możliwość miała by miejsce.Po prostu uszkodzony (zakleszczony) czujnik oszukiwałby sterownik o rzekomym- niby-wyższym sygnale o ciśnieniu doładowania.A sterownik taki jak UPEC jest na tyle prosty, iż dla tej wartości sygnału obliczyłby odpowiednio zwiększoną dawkę- co poskutkowało by dymieniem. W przypadku...
sprawdziłem wszystkie wężyki (ciśnienia i podciśnienia) są cale, przedmuchałem małym ciśnieniem zaworki od recyrkulacji spalin i od turbo sprężarki , zawór mechaniczny dawkowania spalin otwiera się dobrze. podałem ciśnienie do zaworu przy turbinie , słychać ,ze chodzi, ale działa terz na podciśnienie( nie wiem czy tak ma być). turbina obraca sie w miarę...
jak w temacie interesuje mnie zlecenie komus zrobienie urzadzenia do monitorowania pracy silnika i wyswietlania ich na PC kontroler ma podawac informacje o : EGT temp. spalin Cisnieniu doladowania cisnienie oleju temp oleju temp wody woltomierz Musi byc opcja alarmu dla zbyt wysokich i niskich wartosci najlepiej ustawiana przez program monitorujacy...
Wypadało by też sprawdzić jak z ciśnieniem na listwie CR podczas gazu w podłodze.
3089 czujnik temperatury powietrza doładowania za AGR - przerwanie 4591 ciśnienie doładowania za nisko
Sprawdź wartości przepływomierza. Oczekiwane i rzeczywiste.
A w czym jest problem? 2bary doładowania, ~1600bar paliwa - powinno być ok. Brak mocy czy check?
W sumie to masz komp diagnostyczny na desce. Wejdź w MR do pozycji mw18 to jest ciśnienie doładowania i zaobserwuj w czasie jazdy jaka jest wartość max i porównaj do mw 19 . to jest wartość ciśnienia atmosferycznego. Różnica to doładowanie. Napisz jak jest.
Wężyki sprawdziłem,po prawej jak na schemacie--- http://forum.vectrak...attach_id=33487 ---wszystkie połączenia ok żółty (VAC) z żółtym (VAC) do trójnika -potem do trójnika przy pompie próżniowej i dalej na trójnik przy filtrze paliwa , jedna odnoga do nagrzewnicy druga do zaworu elektromagnetycznego turbiny żółty (VAC) a z (OUT) idzie do turbiny.MUSZĘ...
Moim zdaniem trzeba podłączyć wskaźnik ciśnienia doładowania i sprawdzić jak pompuje turbina. Podejrzewam, że daje zbyt mało powietrza (zbyt małe ciśnienie).
Najlepiej byłoby podłączyć komputer, przejechać się po dziurach i patrzeć co komputer widzi. Po opisie wygląda mi to na błąd elektryczny, a nie widzę żeby była sprawdzana instalacja. Tak więc trzeba sprawdzić instalacje pod obciążeniem sterownik-czujnik ruszając wiązką. Do sprawdzenia instalacja szczególnie na odcinku rama-kabina tam lubi się psuć.
Odłączyć przepływomierz i sprawdź różnice
czy udało się rozwiązać problem? Mam dwa sprinterki 906 316 z tym samy błędem....
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
Diagnoza komputerem czujników oleju,pompy-ciśnienia oleju,doładowania turbiny podczas jazdy. Sprawdź kompresje komór spalania.
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Pasuje zrobić logi i będziesz wiedzał czy ciśnienie doładowania jest za niskie ,czy zawysokie czy uszkodzony jest czujnik doładowania. Co do pinu są odpowiednie programy do jego odczytania lub serwis za opłatą też ci podadzą
Może zablokowny zawór elap, hamulca silnikowego. Zablokowane cięgno na wylocie spalin.
Czyli wszystkie czujniki praktycznie masz uszkodzone +alternator. Chyba że po części masz zakwizytowane przebiegi zdarzeń, które wystąpiły i nie zostały skasowane. Jeśli o takie rzeczy pytasz, to raczej sam nie poradzisz. Wszystko jest do naprawienia, ale warunek-trzeba określić kondycję mechaniczną motoru, choćby ciśnienie w cylindrach,rozrząd cisnienie...
Kolego sprawdź katalizator czy nie jest przytkany . Miałem kiedyś taki przypadek ze wtryski już niedomagały i sporadycznie pod górę zapalał sie blad doładowania powietrzem.
Co z odczytami cisnienia doladowania,nie ma zbyt duzego w niskim przedziale obrotow ?.Luzy zaworowe.? Skoro ma moc i bez bledow to nie obstawialbym wtryskow.
A tak z innej beczki, turbo zwykłe bez geometrii na przeładowanie. Nie ma mocy, dymi i nie ma doładowania. A system recyrkulacji spalin (EGR) posiada? Może zawór EGR stanął, jest otwarty, albo grzybek zaworu EGR jest upalony. Wtedy masz mniej spalin do napędu turbo, za to więcej do ssącego i może dymić. TO TYLKO SUGESTIA, BO NIE MIAŁEM PRZYJEMNOŚCI...
Kiedys mialem przypadek, że uszkodzona była dolna turbina. Objawy takie jak u Ciebie, błędów żadnych A jednak ciśnienie doładowania małe. Jeżeli nie masz w silniku żadnych błędów, zajrzyj do tej turbiny
stawiam na turbinę możesz sprubować zmierzyć ciśnienie doładowania ,a jeszcze jedno zawór recyrkulacji spalin popatrz czy się w pore zamyka
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Podmień N75, ECU zgłasza za niskie ciśnienie doładowania.
Ciekawe co piszecie. Pytanko pierwsze z tym boschem, jako rozumiem przedstawiciel bosch nie ma takiego urządzonka do sprawdzania wysokiego cisnienia na przewodach wysokiego cisnienia (piezoelektryczne foliowe czujniki). Jest to typowe urzadzenie dla profesionalnego serwisu boscha. teoretycznie nie mam takiej mozliwosci aby szczelna (nie leje) pompa...
w AEB nie ma czujnika doładowania. Logi które zrobił (at)Switch_23 to wszystko co można wyciągnąć za pomocą VAGa :) Dodatkowo kolega napisał, że podpiął manometr, innej możliwości sprawdzenia ciśnienia doładowania w tym przypadku nie ma. (at)Switch_23 - w tym przypadku problemem będzie pojawiający się błąd 00561. ECU łapiąc ten błąd przechodzi w tryb...
Alfred to nie jest tak, że masz za niskie ciśnienie bo się kończy pompa czy wtryski, delphi tak ma, poza tym jeśli ciśnienie będzie nie odpowiednie, sterownik zgasi silnik, po prostu tak ma być i tyle. Co do narastania ciśnienia podczas przyśpieszania to już trochę inna bajka, tutaj decyduje kilka parametrów, miedzy innymi pedał gazu, obroty silnika,...
Rozwiązałeś usterkę? Co było powodem? Mam taki sam problem :/
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
Piszesz że ma zbyt niskie ciśnienie doładowania na większych obrotach.Zobacz czy podciśnienie jest w normie(vacum.Podepnij Vacuometr).Podepnij na krótko turbo(daj bezpośrednie stałe podciśnienie na zmienne łopatki(siłownik)Tylko ostrożnie!Wykluczysz uszkodzenie elektrozaworu.I zobacz same łopatki.Jak wspomniałeś czy nie są zapieczone.I oczywiście same...
Zapchany DPF
Kolego, trzeba by podłączyć po komputer no i "prześwietlić" co jest przyczyną, a tak owych może być wiele. Być może coś z ciśnieniem doładowania? Podłącz i opisz co i jak. Pozdrawiam.
Witam. Problem leży zapewne w zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki dlatego ją "odcina" komputer widzi za wysokie bądź za niskie ciśnienie doładowania i wyłącza sterowanie turbo. Trzeba zdemontować turbo oddać do czyszczenia geometrii i po problemie. koszty samego czyszczenia nie powinny przekroczyć 250zł plus demontaż i montaż to już w...
Te błędy nie powodują takich objawów jak u ciebie - nie wpływają na obroty . Zacinający się egr, masz wtedy bład za niskiego ciśnienia doładowania i auto gaśnie, obroty też falują.
Wygląda na awaria czujnika ciśnienia atmosferycznego. Wtedy przechodzi na mapę dla wysokości ponad 3000 m na poziomem morza i by chronić turbinę obniża doładowanie. Sprawdź odczyt z blokach pomiarowych. Albo ktoś grzebał w mapie zmieniał czujnik ciśnienienia o wyższym zakresie.
Tu nie ma fabrycznie DPF, kolego. Gruszka zaciąga do końca, nawet ja odkręciłem od turbiny, żeby to sprawdzić. Ciągnąć strzykawką przez wąż nic; dalej mi nie idzie. Zaczęło się na autostradzie, tak samo: po przekroczeniu około 2 500 obr./min łapie błąd i wchodzi w tryb awaryjny... Dodano po 1 I nie łapie tego na postoju, tylko w czasie jazdy... Dodano...
Witam Iveco Daily 65C18 3.0 problem jest z doładowaniem. Pompuje przy max obciążeniu 1500 bar a powinno coś ok 2500 bar. Turbo wyciągnięte było na sprawdzeniu i jest ok. Podciśnienia sprawdzone, węże i cooler sprawdzone zadymiarką. W EDC tylko błąd niskiego cisnienia doładowania. Gdzie szukać przyczyny ?
Dobry pomysł ze strony autora wykorzystując turbosprężarkę ze zmienną geometrią. Dobrze wysterowana taka geometria zwiększa moment obrotowy w szerszym zakresie obrotów, niż w przypadku zwykłej turbosprężarki na wastegate. Lepszy przyrost około 8 km z ładna charakterystyką silnika niż 15 km, gdzie najwyższa wartość momentu będzie się zaczynała np od...
Rozwiązanie: małe pęknięcie kolektora dolotowego- na pierwszy rzut oka w ogóle niewidoczne. Wymieniony kolektor i wszystko gra.
Sprawdziłeś wszystkie podpowiedzi z poprzedniego tematu...podmieniałeś MAP sensor, manometrem sprawdzałeś ciśnienie doładowania....?
Pompka nr na granicy korekty +2.6 i wyżej. Pytanie czy była wyregulowana po montażu? Oraz czy gniazdo na nią nie było rozjechane a przynajmniej nie miało ostrych krawędzi? Nowe uszczelnienia poszły? Jak wszystko było zrobione sugerował bym zamianę nr 1 z nr 3 czy wartości pójdą za pompowtryskami. Drugi problem to wartości z przepływomierza. Nie przekraczają...
Pierwsze reguluje sie tak by n75 byl wysterowany w granicach 50-65 % przy zakładanym doładowaniu na pelnym gazie ( jak podczas loga ) od 2000 rpm do 4000rpm. Ja mam vcds wersja 10 i tam jest opcja z przełączyć się z bloku pomiarowego na wykres wtedy jak sie go dostosuje ( wartosci min i max oraz stała czasowa ) ładnie widać czego oczekuje ecu i co dostaje....
Witam. Volvo v60 D 5204 T7 2L diesel 140Km. Problem z ciśnieniem doładowania sypie błędami o niskim ciśnieniu. Sterownik jest po modach i tu podejrzewam problem przy pełnym bucie sterownik żąda 2 bary doładowania czyli 3000 mbar bezwzględnego. Moim zdaniem za dużo. Maksymalne ciśnienie jakie uzyskuję to 1,6 bar. Potrzebuję serii aby dowiedzieć się jakie...
(at)lucass86 Hej udało Ci się znaleźć przyczynę tego błędu? Mam drugiego Trafica i w nim identyczna sytuacja od miesiąca, zaczęło wywalać błąd zbyt niskiego ciśnienia doładowania właśnie podczas trasy. Będę wdzięczny za info zwrotne.
W tym samochodzie nie ma zmiennej geometrii w turbo tylko zawór upustowy, tak dodając gazu na postoju nie sprawdzisz czy się otwiera, za niskie ciśnienie doładowania (3 bieg, 2500rpm i gaz w podłogę, wtedy powinien zadziałać) Turbo nie wygląda kwitnąco, coś tam kiedyś wpadło i wirnik jest wyszczerbiony, ponadto wygląda jakby wirnik tarł o muszlę, ale...
Podam Ci co należało by sprawdzić odnośnie tych błędów 1.P0087 Zbyt niskie ciśnienie w szynie paliwowej/układzie paliwa : 1 Czujnik ciśnienia paliwa 2 Elektrozawór dozowania paliwa 2.P0171 Mieszanka zbyt uboga (rząd 1) : 1 Miernik masowego przepływu powietrza z czujnikiem temperatury powietrza 2 Czujnik temperatury powietrza 3 Czujnik temperatury cieczy...
4458 EDC17 Efekt chłodnicy EGR za niski Niech mnie poprawi ktoś jeśli ma lepsze tłumaczenie.
Zrobiłem diagnostykę Xentry. Do tego błędu były dwie opcje do wyboru pierwsza test doładowania na postoju. Doładowanie wysokie było koło 1,3bara i rosło niskie ciśnienie doładowania cały czas utrzymywało się koło 0,98bara No i po zakończeniu program nie stwierdził niezgodności. Drugą opcja wyboru było sprawdzenie podciśnień ale to już robiłem wielokrotnie...
A czy też przy tym trójniku miałeś błędy "Zbyt niskie ciśnienie doładowania" ?? Mam w dwóch Traficach tak, że wywala ten błąd o zbyt niskim ciśnieniu doładowania (na zegarach dwa komunikaty: Sprawdź układ wydechowy oraz Sprawdź wtrysk) ale kompletnie nie ma różnicy w jeździe. U mnie jest czwórnik w dwóch Traficach 2014 2.0 dci. Pewnie o tym czwórniku...
Problemy z brakiem mocy w dolnym zakresie obrotów w Renault Master 2.3 turbo mogą być związane z kilkoma czynnikami. Błędy DTC 226322 (zbyt niskie ciśnienie doładowania) i DTC 11301C (obwód czujnika składu mieszanki) wskazują na kilka potencjalnych problemów. 1. Mimo że nie masz zmiennej geometrii, turbosprężarka może być uszkodzona lub zanieczyszczona....
Niech Ci co piszą, że schemat z ETKI jest OK sami sobie jeżdżą na takim doładowaniu. Schemat jest zrypany i było dobrze a teraz źle podpięliście te wężyki. 18-tka powinna iść do turbo a 19-tka do dolotu i teraz skoro wymieniliście wężyki (ciśnieniowe) to turbo powinno dmuchać jak trzeba a jeśli nadal będzie przeładowywać to musicie sprawdzić gruchę...
Mam błąd: P024114 Czujnik ciśnienia doładowania turbosprężarki niskiego ciśnienia ma zwarcie do masy. Występuje zwarcie do masy lub przerwa w obwodzie. Który to czujnik, gdzie on jest?
"Kabelek od czujnika sterownika wtryskiwaczy". Co to takiego?
mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
Nie podałeś najważniejszej informacji: Jaki błąd ciśnienia doładowania za wysokie, za niskie, czujnik ciśnienia usterka obwodu, sygnał za niski/ za wysoki etc.
Hamulce prawidłowe, główny problem to brak podciśnienia w wężyku od gruszki, dlatego nie podnosi sztangi i nie ma doładowania turba!
E6 mają dwa turba, ale nie każdy ma dwa pierburgi. Może być jeden i sterować tylko małą turbiną. Nie wiem od czego to zależy, nie pamiętam. Natomiast, jakie jest ciśnienie doładowania w sekcji niskociśnieniowej? Sprawdzałeś szczelności dolotu?
Niskie ciśnienie doładowania,na 99% uszkodzony czujnik map
Witaj. Logi są nic nie warte. Aby można było coś wywnioskować z logów, należy jechać na trójce z niską prędkością obrotową, rzędu 1000 obr, wcisnąć gaz do końca i trzymać aż silnik osiągnie jakieś 4000. Oczywiście musi wtedy wystąpić problem. Tak samo z wartością napięcia ponad 15V, to raczej wskazuje na problem z miernikiem niż samochodem. Dobrze byłoby,...
Rozłącz turbine od kolektora ssacego i zobacz czy na łopatkach,w przewodzie jest olej.Jezeli jest to może świadczyć to o nieszczelności łożysk turbiny,lub o niskiej kompresji.Jeżeli kompresja jest OK to turbinka do wymiany.Można tak jeździć,jednak wiąże się to ze zwiększonym zużyciem oleju.Nie jest to pewna metoda,ale da Ci jakieś pojęcie o stanie silnika.Najlepiej...
Kurczę u mnie w czasie jazdy autostradą wywaliło błąd obwodu ciśnienia doładowania. DF093. Po usunięciu co prawda nie wrócił jeszcze Ale do 3000 obrotów praktycznie nie ma mocy , powyżej leci jak złoto..
Witam serdecznie, chciałbym zapytać, czy wartość zadanego ciśnienia doładowania, musi być niższa od ciśnienia doładowania? Znajomy pierwszy raz widzi, aby zadana wartość była niższa od doładowania. Z góry dziękuję za pomoc. Auto Audi a4 b6 v6 2.5 tdi 120kw (163km) https://obrazki.elektroda.pl/4637052800_... https://obrazki.elektroda.pl/2950448700_...
Ciśnienie doładowania "zniknęło", wcześniej pokazywał mi program, a teraz zupełnie nic, wykres nie oscyluje. Po 18 mniej więcej podeślę.
Witam ponownie. Tester diagnostyczny wskazuje P0380 (obwód A świecy żarowej) i P0299 (niskie ciśnienie doładowania). Dodam, że odkąd pojawiły się te błędy, słychać pracującą turbinę (charakterystyczny gwizd, gdy zaczyna pracować), a wcześniej tego nie było.
Do auta musiał wpaść oryginalny przepływomierz, w dodatku siedzi też czujnik ciśnienia doładowania, bo samochód ciężko się zbierał na niskich obrotach.
Chłopaki a podpowiedzcie jak sprawdzić turbinę w tych Volvach? Na Autocom-ie turbo dmucha 1.5 bara a jest jeszcze jakiś inny sposób sprawdzenia?
Nie problem w czujniku tylko w zbyt niskim ciśnieniu doładowania, do sprawdzenia turbo i dolot.
witam przy pomocy jednego drucika i w miarę sprawnych oczu można w prosty sposób rozpoznać rodzaj usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym. Wszystkie benzynowe silniki Astry wyposażone są w elektronicznie sterowany wtrysk paliwa. Mikroprocesor w urządzeniu sterującym rozpoznaje usterki w układzie wtryskowym i zapłonowym, takie jak uszkodzony czujnik,...
Podejrzewam że szukasz przeładowania, ale one też odcinają gdy ciśnienie jest niższe niż oczekiwane.
cisnienie doladowania wysokie cisnienie doladowania cisnienie doladowania turbiny
sprzedam zwrotnicę zassać powietrza paliwo zużyć
taraban wzmocnienie sieci światłowodowe
Lokalizacja czujnika drzwi w zmywarce Whirlpool WSIO 3034 PFE X Instrukcja obsługi pompy ciepła Nulite NE-B245/100E