A przednie pozycyjne świeci ? Bezpiecznik ef12 10A w komorze silnika.
f12 ale komora silnika
Nie mogę znależć tego bezpiecznika. Jest skrzynka bezpieczników ale w komorze silnika.
Sprawdż połączenia w komorze silnika
Z reguły pod maską w komorze silnika .
Przekaźnik główny działa? Zasilany z bezpiecznika F4 w komorze silnika (10A)
Przy okazji sprawdź stan wszystkich metalowych przewodów hamulcowych.Bardzo często gniły przy tylnym prawym kole tuż nad zbiornikiem paliwa,a także z przodu w komorze silnika w okolicach alternatora.W kilkuletnich Matizach całe przewody hamulcowe wyglądają tragicznie,niedosyć że są stalowe to w dodatku słabo zabezpieczone przed korozją :cry:
dobrze myślałeś przeprowadż zasilanie od akumulatora i będzie najpewniej a robisz to tak bierzesz 2 kable grubości 2mm" przeprowadzasz je przez komorę silnika przez jakąś zaślepkę gumową podpinasz do akumulatora oczywiście poprzez bezpiecznik 10a pezpiecznik dajesz na + gdzieś w komorze silnika (koło akumulatora) i gotowe w środku chyba sobie poradzisz...
Wchodzi sprężynką do silnika inaczej chyba nie wejdzie a ten cypelek możesz dać do góry , z tego co piszesz to nagrzewnica do wymiany , nie ma tragedii , ale odłączenie przewodów wodnych w komorze silnika to już tragedia .
To może popytam fachowców (nie, nie zamierzam się za to sam zabierać, ale chciałbym mieć pojęcie gdzie może się problem pojawić)- pacjent P407, klima nabita rok temu, obecnie chyba pusta... Gdzie najbardziej prawdopodobna nieszczelność? W komorze silnika czy (... mać) pod deską? Ponoć w tych autach są charakterystyczne punkty, gdzie nieszczelność najłatwiej...
Witam. Bardzo dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Ja mam bezpieczniki w komorze silnika. Widzę schemat i opis bezpieczników w komorze silnika ale nie widze opisu z zapalniczką. Który to bezpiecznik? Pozdraiwam
Najbardziej sprawdziłbym skrzynkę bezpiecznikową w komorze silnika, po stronie kierowcy.
Dobrze zrozumiałeś. Ustaw zapłon a czujnik zegarowy, zobacz potem czy nie zmienia się wartość - oczywiście lampy strobo do diesla pewnie nie masz. Twarda, dzwoniąca praca silnika to zbyt wczesny wtrysk. Mało realne, ale zawsze jest że komory wirowe się obluzowały.
Naprawiając D4 to zawsze przy wymianie palnika musi być wymieniona dmuchawa ponieważ jest tak skonstruowana że ma wytrzymać 3000 godzin pracy i koniec ,a efekt jest taki że to silnik uszkadza palnik a nie odwrotnie ponieważ jest za mało powietrza w komorze spalania
z tym piszczeniem sprawa się wyjaśniła; było to piszczenie paska alternatora. Ja jestem przyzwyczajony do malucha (to było moje poprzednie auto) i przyznam, że nawet nie zauważyłem gdzieś u dołu komory silnika w matizie, tego paska. Teraz jest już ok! i bardzo dziękuję wszystkim za pomoc i rady!
Witam ! W rodzinie poproszono mnie , abym w aucie MATIZ , jak trochę będzie cieplej wymienił filtr paliwa . Wstępnie już patrzyłem w komorę silnika , ale nie rzucił mi się on w oczy .[ ? ] Gdzie on się znajduje w komorze silnika ? W moim garażu nie mam kanały i nie wiem czy do niego dojdę .[ ? ] Proszę Kolegów o jakieś porady . Pozdrawiam !
tak moglo sie urwać przy wtyczce, ale mało prawdopodobne. A masz włączoną klimę?. Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika i skrzynce bezpieczników w środku. Ze sprężarki do jej złącza wychodzą 2 przewody? Jeśli tak przewód brązowy to masa (-). czarno-bialy to +
Filtr ( dostępny z przodu w prawym dolnym rogu) wykręcałem i czyściłem To za mało - trzeba zdemontować silnik pompy i sprawdzić dokładniej, czy nie ma czegoś w komorze turbinki.
Też myślę jak koledzy wyżej że auto nie jest po powodzi a jedynie sporo jeździło po błocie. Sprzedawca powinien umyć komorę silnika w takim stanie przed sprzedażą. Pewnie będą się tłumaczyć że tego nie robili by nie było podejrzeń . Tak to jest z autami po leasingu , niby serwisowane itp , ale mało który użytkownik o nie dba , taka prawda.
odpiąć klemy na parę minut lub wyjąć bezpiecznik ECM o nr. EF 4 lub EF 19 jest w skrzynce w komorze silnika,trzeba pamiętać o ustawieniu -zakodowaniu obrotów biegu jałowego
Witam ! Pompa jest pod zbiorniczkiem płynu hydraulicznego . Jeśli uda mi się zrobić foto (trochę tam mało miejsca) to podeślę. Zastanawiałem się nad tym, czy ta pompa to np samoróbka czy coś w tym stylu, ale wiązka kabli, przewody hydrauliczne, nie wyglądają na wykonanie chałupnicze. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ale auto ma pełną nazwę Golf 3...
Tu masz schematy. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic93... Dodano po 6 Pod przekaźnikami w komorze silnika,przewód pomarańczowo czarny. Wychodzi z przekaźnika głównego i rozgałęzia się na różne podzespoły.
Panowie, tylko zużyty dwumas to klepie, stuka i słychać go nawet na biegu jałowym. Wystarczy otworzyć klapę i próbować bujnąć silnikiem - będzie widać czy chodzi jak wahadło w komorze. Mało kto wie, ale jest instrukcja z wymiarami jak powiesić silnik na poduszkach, żeby było cicho i gładko, a wszyscy i tak robią to na oko.
A myślisz że przez internet ktoś to rozpozna? Znajdź sam modół odłącz od niego wtyczkę i programuj. a gdzie może on się znajdować ? Odłącz dwa akumulatory, podłącz, programuj. troszkę ciężko to zrobić, jeden pod siedzeniem a drugi w komorze silnika i czasu mało :(
fuel pump realy - przekażnik pompy paliwa, bezpiecznik w komorze silnika nad lewym nadkolem, przekaźnik też. Dostęp do pompy powinien być jak zdejmiesz osłone pod kanapą pasażerów z tyłu, sprawdź ewentualnie za pomocą kodów błyskowych (autodiagnostyka) czy nie jest uszkodzony element optyczny w aparacie zapłonowym efekt będzie podobny. Złącze jest pod...
Okręć pokrywę alternatora i sprawdź kręcąc ręką za koło magnesowe, czy w ogóle silnik ma kompresję, czy nie przepuszcza za mocno kompresji przez pierścienie. Silnik mógłby stracić szczelność komory korbowej przez uszczelniacz od strony zapłonu, ale w tych silnikach to mało prawdopodobne aby uszczelniacz wyskoczył z gniazda. Prędzej ułamał się listek...
Tak swoją drogą, ciekawi mnie tylko jak długo powinny się grzać Jeszcze jedno bo przeoczyłem.. Świece zarowe powinny tylko grzać kiedy na desce rozdzielczej pali się kontrolka od świec przed uruchomieniem silnika.Napewno po uruchomieniu silnika świece żarowe nie powinny grzać, bo niby po co by miały to robić skoro w komorze spalania jest zapłon? Sa...
Witam. Kilka dni temu kupiłem Matiza. Niestety nie działają w nim światła postojowe, mijania, drogowe, oczywiście przód i tył. Światła stop, kierunkowskazy, cofania są OK. Sprawdziłem bezpieczniki i przekaźniki w komorze silnika, są OK. Czy może ktoś coś poradzić? Z góry dziękuję.
Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Może pompka daje za mało paliwa?
Pozwólcie,że się wtrącę niektóre alarmy mozna wyłączyć dodatkowym kluczykiem przy samej syrence jest taka mała stacyjka i tam moze mąz wyłaczył,jest to w komorze silnika,ale moze jest po problemie ,bo temat raczej stary
w matizie masz dwie skrzynki bezpieczników: w komorze silnika (tam tez sa przekaźniki) i w kabinie (pod deską rozdzielcza przy drzwiach kierowcy)
walczylem dlugo z tym problemem w koncu zrobilem osobny obwod na pompe paliwa na osobnym bezpieczniku do tej pory auto jezdzi latwo sie do tego dobrac w skrzynce w komorze silnika jedyny minus to dodatkowy bezpiecznik w aucie http://chevy.mrmax.dp.ua/EN/GMDE_TIS_STA... tu znajdziesz schematy
Sama mata butylowa, to za mało. Posłuży do wygaszania rezonansu tej blachy. Na to powinny iść kolejne, grubsze maty np. filcowe. Jednak spektakularnych rezultatów raczej nie będzie. Możesz jeszcze pomyśleć nad wyłożeniem komory silnika.
Instalacja klimatyzacji ma pewną bezwładność , zatrzymanie sprężarki nie powoduje natychmiastowego puszczenia ciepłego powietrza , musi się reszta czynnika rozprężyć a i sam parownik ma pewną pojemność cieplną . Przyczyn może być kilka , trzeba poszukać . Może to być zawór rozprężny , może to być uszkodzony presostat . Może to być nawet nadmiar czynnika...
Chodzi o kluczyk do stacyjki. A wyłącznik bezwładnościowy gdzie jest tego w Hondach nie wiem, ale może być w komorze silnika, w kabinie, na lewym lub prawym słupku, taki element na dwa przewody wciskany. No chyba ze jego role pełni sensor poduszek, w którym trzeba skasować crash datę po wypadku, bo nie odpali, ale w hondach to mało prawdopodobne. Potrzeba...
Witam ... Agila z silnikiem Z12XE nie ma osobnego bezpiecznika pompy paliwa ( bo i po co ? mało które nowe auto ga ma ) ... Jest wykorzystany bezpiecznik FB3 znajdujący się w komorze sinika ( trzeci chyba od góry koło tych sześciu przekażników - nie jestem ci w stanie tego rzucić zTISa ale jak chcesz to podam ci kolory kabli itp .. ) ten bezpiecznik...
Mało to jakoś widzę... Może tak prościej: do 30 przekaźnika przez bezpiecznik plus z akumulatora. 87 na reflektory (żółty). 86 masa. 85 z żółtego od 56 włącznika. Jeśli jednak już Kolega daje przekaźniki, czy nie można kompleksowo, za skrzynką w komorze silnika, jeden przekaźnik na każdą z żarówek? Dam później linka do opisu jak ja to robię.
Napiecie sorawdzone przy akumulatorze i wynosi 11.82V - zdecydowanie za mało. Kontrolki swieca juz caly czas, ale podejrzewam koło. Mysle, ze ono szwankuje, bo czasami przy dziwnych dzwiekach z komory silnika kontrolki gasna i pojawia sie lądowanie.
Witam wszystkich, to mój pierwszy post tutaj. Mam Golfa MK2 z silnikiem NZ, w którym gaz na moje jest trochę dziwnie rozwiązany. Mikser jest przymocowany bezpośrednio do obudowy filtra powietrza i przed przepływomierzem, który nie działa(klapa obracająca się z bardzo dużym oporem+styki nie dotykające płytki, numer 0 280 200 048) i, gdyby tego było mało,...
sprawdziłem kostki przy bsi i wszystkie inne oraz masy. Modół BSI nie wygląal na zalany więc stawiam na ten modół w komorze silnika o którym pisal kolega powyżej. A czy ten modól jest przykrecony po prawej stronie obok skrzynki z bezpiecznikami w komorze silnika i jest koloru brązowego? I czy ten modół ma coś wspólnego z nieodpalaniem na kluczyk. Poniżej...
i tak zdrenowała portfel ale chodzić chodzi i nie cieknie , wymienione niezbędne minimum dla poprawności działania żebym wiedział że to za mało by nazwać to kapitalką i musiałbym wymienić wszystko poza głowicą ,silnikiem i obudową komory olejowej to nie łudziłbym sie dalej tylko kupił nową bo tu to tylko kupa czasu poświęcona dla niej. CZy ktoś wie...
sprawdz bezpieczniki moga byc w srodku lub pod komora silnika- z tego co piszesz (mało info) tp otwierasz zamek od strony kierowcy kluczykiem mechanicznie! nie otwieraja sie inne drzwi---- ewidentny brak zasilania na module sterujacym central! Pozdrawiam
Sprawdź ten bezpiecznik odpowiedzialny za rozrusznik. Nie wiem jak jest w C2,ale w C3 siedzi taki miniaturowy 25A nr 8 Miałem to u taty w silniku C3 1,4 HDI objawy takie same jak u ciebie. Koszt ok 50gr i było po kłopocie, bezpieczniki były w komorze silnika obok akumulatora,a sam bezpiecznik mało widoczny ,był od strony błotnika,zresztą jak się przyjrzysz...
Pytanie mało konkretne. Gdybyś napisał czy to instalacja dokładana, czy fabryczna i w jakim aucie... Teraz moja szklana kula mówi, że bezpiecznik jest w kabinie .... lub w komorze silnika ;-)
Potrzebuję schematu skrzynki bezpieczników i prawidłowo podłączone, wszystkie które muszą być. Bo wydaje mi sie że w moim egzemplarzu jest coś mało. Jestem nowym nabywca uczę się. Dziękuję za każdą odpowiedź.
Witam. Pojawił się dosyć mocny wyciek oleju, skrapla się on na łączeniu skrzyni biegów oraz silnika, dosyć mocno płynie też od strony rozrządu. Wymieniona uszczelka pokrywy wałka rozrządu. Pojawiła się teza o zaślepkach w bloku silnika. Brany pod uwagę jest też uszczelniacz wału od strony koła zamachowego. W diagnozie nie pomaga bardzo mało miejsca...
Dzisiaj znowu walczyłem z tym silnikiem. Posprawdzałem wszystkie połączenia elektryczne (tzn. kostki). Efekt jest taki, silnik jak zapali, to słychać w nim jakby paliwo samo się detonowało, bo słychać takie coś jakby ktoś walił w garczek, taki głucho metaliczny dźwięk. Jak silnik złapie temperatury trochę, to detonacje zanikają, ale pracuje nierówno...
Regulator do silników szczotkowych, dwukierunkowy, tzw. mostek H. Mikser kanałów - jeżeli nadajnik jest programowalny, często taki mikser jest dostępny w opcjach. Jeżeli nie ma, trzeba kupić osobny moduł - tzw. mikser "Delta" lub "V-Tail". Regulator powinien być z układem BEC, o wydajności wystarczającej do zasilania odbiornika i urządzeń pomocniczych....
Witam. zumak wszystko wskazuje że silnik dostaje za mało paliwa regulacja czyszczenie napewno mu pomoże. Być może przycina sie zaworek w komorze pływakowej i masz za mały poziom paliwa albo żle wyregulowany skład mieszanki paliwowo-powietrznej, zapchane dysze, sprawdź kranik w zbiorniku czy dobrze leci paliwo.Gaźnik przemyj i przedmuchaj ustaw sklad...
czytam odpowiedzi i aż mam ciarki ... spekulujecie, a żadnego pytania do poszkodowanego? kolego podaj wiecej danych na temat instalacji .... na tą chwile : zakładamy że mechanicy to inteligętni ludzie i nie zepsuli (domniemanie niewinności) istalacji w komorze silnika a objawy opisane raczej wskazuja na brak paliwa -gazu przy starszych intalacjach i...
Temp ich pracy to max 70 stopni a to dość sporo. To bardzo mało jeśli miały by się znajdować np w komorze silnika samochodu.
jeśli nie przyciąłeś wiązki wtrysków to mało prawdopodobne.
Zwiększyłes komorę spalania czyli masz większą pojemność 😊 do tego fazy rozrządu się lekko zmieniły. Mówiłem że może być fajnie. Pojemność skokowa pozostała niezmieniona, fazy rozrządu też. Tzn,przy wyższym gazowaniu słychać było jak by tłok uderzał w głowicę. Ale założyłem jeszcze jedną aluminiową uszczelkę między karter a cylinder i przestało...
Ok. A który czujnik pokazuje dla ECU że za mało gazów jest dostarczane do komory spalania? Dodano po 5 W tym modelu silnika nie ma bypass i chłodnicy. zawór EGR jest przykręcony bezpośrednio w głowice i w niej są kanały.
wyłącznik podświetlany ale co on włącza to za mało widać na tym schemacie
Podałeś za mało danych. Jaki rok produkcji tego wózka?
Z mojego doświadczenia wynika(z innym autem ),że nie można wymienić łożyska w sprężarce klimy bez wyciągnięcia jej z auta,czyli wiąże się to z rozszczelnieniem układu.Poza tym wiem że A-klasa ma tak mało miejsca w komorze silnika że jest to praktycznie niemożliwe.Znajomy na ten przykład próbował wymienić pasek PK z napinaczem to bez wyciągnięcia silnika...
No u mnie reduktor jest po lewej stronie z przodu komory silnika tuż za zderzakiem co czyni go mało widocznym i trudnym do wydłubania-nawet zdjęcie ciężko zrobić.A czym pryskałeś śruby żeby odkręcić dekielki bo połączenie stali śrub i stopu aluminium obudowy tworzy zawsze problemy... :idea: WD i tym podobne wystarczą czy go w razie co naparzać środkiem...
Możesz wytłumaczyć dlaczego miałoby go zalewać, bo jakoś nie mogę zatrybić. Może jestem zbyt mało inteligentny. W taki sposób, że gaźnik membranowy cały czas pompuje paliwo (brak komory pływakowej). Są 3 wyjścia nadmiar albo trafi do filtra powietrza albo do silnika lub do baku. Pierwsza opcja odpada bo silnik ma membranę pomiędzy gaźnikiem a cylindrem....
Ja miałem to samo ze sprzęgłem (wciskając pedał zgrzytał i szedł opornie aż w końcu pękła linka ) Wymieniłem ją sam bez kanału ale najlepiej wymontować akumulator i filtr powietrza z obudową ( większy komfort i więcej miejsca na ręce).Zacząłem od odpięcia linki na dźwigni pedału-mam małe dłonie ale i tak się nagimnastykowałem pod deską rozdzielczą-...
Witam. Jak w temacie. W aucie (LT 2.5 tdi 2000r) nagrzewnica ciągłe grzeje. Na 90% padnięty zawór nagrzewnicy. Rozebrałem kokpit i zmalałem delikwenta (foto). I teraz pytanie do kogoś kto przerabiał temat , czy da sie wymontować i zamontować rozbierając tylko kokpit (czy końcówki rur wodnych wyjdą razem z zaworem z komory silnika , czy aby sie do nich...
Zasilanie na OBD jest ? Wiązka w komorze silnika sprawdzona skoro po dzwonie ? Na zegarach jakaś kontrolka typu spiralka zapala się i gaśnie ? Za mało danych podałeś co się dzieje z instalacją, wszystko wygląda na brak zasilania jakiegoś głównego, klema sprawdzona ?
Tak mniej więcej Masz racje,ale...No włąsnie.Pare słów wyjasnienia. Sruba składu mieszanki już nie powinna sie tak nazywać we współczesnych gaznikach bo nie reguluje stosunku paliwa do powietrza jak to bywało w starszych gaznikach,a reguluje dawke przygotowanej juz wstepnie przez uklad biegu jałowego,gotowej mieszanki paliwowo-powietrznej.Wiec w skrócie-gdy...
Pewnie w tym ASO pracują spece na grzejniki i piece. W themie są 2 sposoby: z kostką 1. Trzeba odszukać kostkę diagnostyczną ( 3pinowa). Jest komorze silnika. Podłączyć skaner na kartige !!! Mało to kto jeszcze ma! (chyba to była karta nr 4A) Egzaminer wymyślili dużo później, choćby chcieli to i tak nie dadzą rady z nią sie połączyć. bez kostki 2. Jeżeli...
Witam. Polanie parownika gorąca wodą, to pomoc doraźna, która pomoże tylko tyle,że odpalisz na gazie bez problemu. Jeżeli nic więcej nie robiłeś, to po krótkim czasie parownik znowu zamarznie ( oszroni się) Jak już poprzednicy pisali winę za to ponosi niesprawny układ chłodzenia lub niedostateczna ilość płynu chłodzącego.Ciekawy jestem jak długo użytkujesz...
[quote="jalop"] Obrazek mało mi mówi. Mogę prosisć chociaż o podanie modelu? Najlepszym silnikiem okazałby się taki, który ma uszczelniona komorę roboczą z częścią elektryczna, ale cena zwala z nóg. Wpisz sobie np silnik starmix na portalu aukcyjnym i za 140 zeta jest już dostępny. On właśnie ma pracować w osobnych komorach i jest tak skonstruowany...
Witam! do sprawdzenia może być wszystko, tak mało informacji podajesz, sprawdzaj układ zasilania benzyną, sprawdź ciśnienie paliwa w komorze silnika.
Wrzucam co i jak na zdjęciach i schemacie.. Bzepieczniki z wnetrza auta zaznaczylem strzalą które nie działają.. Bezpieczniki te ktore sa w komorze silnika zaznaczylem klamrą na których jest 0 napięcie. A bezpiecznik który zaznaczyłem strzałką w komorze silnika (na schemacie f18) wyciągnąłem bo wg schematu to bezpiecznik zapasowy więc mówie zamienie...
To może jest kilka modeli i różnią się. Model według tabliczki znamionowej W 201 przebity fabrycznie na W 303 (chyba bo mało czytelne) wiec na pewno jakies zmiany były wprowadzone do tego modelu Ten plastik na dnie bębna z tego co pamiętam to metalowa nakrętka zatopiona w plastiku To trochę dziwne bo jak patrzyłem przez otwór wylotowy wody ten Plastik...
jak nie zapali to niby skąd ecu ma wiedziec ze sa rozbierznosci w korekcjach ? No... właśnie w tym problem, że nie wie. Trzeba trochę pokręcić silnikiem aby zapalił - a na rozruszniku to za mało. Kiedy odpaliłem silnik po regeneracji JEDNEGO wtryskiwacza, to odpalił od razu, ale zachowywał się w komorze tak, jak by chciał wyskoczyć... I trwało to -...
Bezpiecznik pompy paliwa w ciągu ostatnich kilku dni zmieniałem dwukrotnie - może to "nadwyrężyło" główne bezpieczniki w komorze silnika - dlatego pytam za co one odpowiadają Teraz odpiąłem pompę, jeżdżę tylko na gazie (mało komfortowe ale Święta Nowy Rok... ) i zastanawiam sie czy może jeszcze cos złego mnie czeka :cry::?: PS Zabezpieczenie pompy w...
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Witam! W samochodzie jak w temacie rocznik 2010 nagle wysiadły światła mijania. Sprawdziłem żarówki i są dobre. Wszystkie inne światła są ok a tutaj nie przychodzi napięcie. Nie znam lokalizacji dwóch bezpieczników ( osobno lewa stronai prawa) ale wszystkie w skrzynce bezpieczników w komorze silnika są dobre. Bezpieczniki z reszta są mało prawdopodobne...
Najprościej wstawić drugi sprawny gaźnik żeby dowiedzieć się czy to wina gaźnika czy silnika. Może silnik po nagrzaniu zalewa się na wolnych obrotach zbyt bogatą mieszanką. Może przepustnica się rozszerza po nagrzaniu silnika i zatyka dopływ powietrza lub mieszanki do silnika itp. Może jest za wysoki lub zaniski poziom paliwa w komorze pływakowej przez...
Jeżeli chcesz dołożyć sobie pracy to podpowiem jak to zrobić, ale uwierz mi jak przechylisz pralkę tak jak Ci pisałem to wystarczy miejsca i tylko wkrętak z końcówka PH2 będzie potrzebny. Ale jak chcesz. Odkręcasz blat ( z tyłu wkręty, zdejmujesz go). Odkręcasz panel sterujący z góry ( wcześniej wyjmujesz szufladę na proszek gdyż panel w tym miejscu...
Walczę dalej z silnikiem. Nie mam pomysłu na smarowanie tłoka. Jest on dosyć spasowany z cylindrem. Próba smarowania proszkiem grafitowym jest dobra na chwilę. Gdy grafit nabierze wilgoci to tłok się zacina. Wszelkie oleje czy smary mają za dużą lepkość i to bardzo spowalnia tłok. Przydałby się jakiś środek o właściwościach bardzo mało lepkiego oleju....
Tak wychodzi sonda ale błąd jest tylko jak jest zimno mało tego jak zagrzeke sie pod maską czyli auto stoi to jest ok do czasu przejechania sie i wywietrzenia komory silnika a no i jeszcze wypada zapłon na 1 cylindrze
Nie wiem czy jest tak u Ciebie, ale kiedyś miałet taki przypadek, że pękła ośka klapy-przepustnicy w kolektorze ssącym /tej co dzieli kanały dolotowe/. Kawałki ośki narobiły uszkodzeń w silniku. Jednak nie jestem pewien, czy masz podobny silnik, bo mało danych o aucie zawarłeś.
W filtrze paliwa jest zaworek minimalnie podnoszący ciśnienie paliwa, po to, żeby paliwo mogło dotrzeć do świecy płomieniowej. Biały dym oznacza, że jest wtryskiwane za mało paliwa. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Jest też możliwa, stopniowa regulacja, naciągu sprężyny, która steruje zaworem wydatku paliwa, dostającego się do komory...
blaszak, bezpieczniki z lewej pod kierownicą w kabinie i po lewej przy ścianie grodziowej w komorze silnika, poza tym wątpię żeby wszystkie 3 światła stop leciały przez 1 bezpiecznik, a uszkodzenie kilku na raz też jest mało prawdopodobne. Dodam, że wszystkie pozostałe światła działają bez zastrzeżeń.
Objawy wskazują wprost, że problem leży w zbyt małym ciśnieniu sprężania, podgrzanie powietrza dolotowego ułatwia rozruch. Grzałki w kolektorze ssącym zwykle działają mało skutecznie, w przeciwieństwie do świec żarowych umieszczonych bezpośrednio w komorze spalania. W rzadkich przypadkach może to być wina układu wtryskowego, np. źle działające wtryskiwacze...
no tak, orientuje się ze ogólnie koncern VAG, tylko chodzi mi o jak najmlodsze nadwozie... jednak także chodzi o wage wiadomo 64KM to troszke mało... w przypadku POLO z silnikiem SDI czy swap silnika wymagał by wielkich interwencji komorze silnika? tzn czy poduszki pod każdym 1.9 są takie same? 1Y to jak wiadomo prosty silnik zero elektroniki
D**A!!! Może się przycinać ale zamyka się prawidłowo i nie musi byc spadku mocy. Zanim w ogóle wejdę z Tobą w jakąkolwiek polemikę zapytam, czy Ty w ogóle masz pojęcie o czym piszesz? Zamknięty EGR nie spowoduje dymienia a wręcz przeciwnie, nadmiar tlenu oraz zwiększone wskazania przepływomierza + lepszą reakcję na gaz. Otwarty EGR przy obciążanym...
jakie to auto?? napisze także jaka to seria wzmacniacza GTA czy VA zresztą zobacz sobie czy nie masz czasem tych wejść wysoko sygnałowych. Chyba masz instrukcje obsługi?? Jeśli jesteś mało ambitny to możesz wywiercić dziurę do komory silnika ale proponuje pokombinować i zrobić to profesjonalnie a nie iść na łatwiznę. No i stan auta pozostaje nienaruszony...
39 - Prędkość obrotowa Diesla 41 - Blokada silnika Diesla 53 - Temperatura komory chłodniczej poza zakresem Wiesz kolego błąd 39 na razie jest mało znaczący 41 błąd informujący że silnik został zatrzymany / to jest info że coś jest nie tak i ten błąd 53 jest bardzo ważny i on jest podstawą całego zamieszania i jak Artur napisał /To jest jeżdzący komputer/...
Tipo jest mało awaryjny, względna ilość miejsca pod maską, podobno problem w rozbieraniu konsoli jak podświetlenie padnie, ale to ostatnie to tylko słyszałem.
Może zbyt pochopnie wyciągasz wnioski. Uszkodzenie uszczelki to może być także ciśnienie w układzie chłodzenia lub/i w komorze silnika. A więc wyrzucanie chłodziwa/oleju. To kolor spalin, chociaż obecnie większość silników dymi na biało ale ilość jest inna. I wreszcie ciśnienie w cylindrach. Biały osad pod korkiem oleju może być faktycznie wynikiem...
Przeszło już przez moje ręce kilka rożnych pojazdów, motorki, samochody. W każdym były różne rozwiązania załączania silnika, choć wszędzie występował ten sam silnik. Trudno powiedzieć jakie są parametry silnika , ale 12V jest dopuszczalne. Dziwi mnie fakt, że każdy chce zwiększać prędkość, choć to dziecku zupełnie niepotrzebne i wręcz niebezpieczne,...
bo terminal mozna sciagnac taki jak termite na przyklad To jest soft, potrzebujesz jeszcze fizyczne urządzenie które wpinasz do komputera i dysku. dobrze wiedziec jak byc w stanie naprawic wlasne uzadzenia Naprawa uszkodzonych dysków jest poza twoim zasięgiem finansowym, nie bez kozery ceny to 1000 2000 3000 zł i więcej za taką usługę. Sprzęt do tego...
a więc pisząc po samostarcie miałem na myśli - zdjęty gaźnik i wtryśnięty samostart bezpośrednio na zawór membranowy i wtedy chodzi na pełnych obrotach co wyklucza uwalenie się elektryki poza impulsem na ssanie który jest prawdopodobnie są nieszczelne simeringi -podejrzewam że puszczają i ew komorze silnika nie ma dość podciśnienia by zaciągnąć odpowiednie...
Luwcik pewnie miał na myśli poziom paliwa w komorze pływakowej.Jak jest za wysoki to zalewa świece i bardziej kopci,jak za niski to ciężko zapala na zimnym silniku,podejrzanie mało pali i łatwo zatrzeć dwusuwa.Jak już kopiemy przy gażniku to może przycina się zawór iglicowy paliwa?
Potencjometr uruchamia tylko i wyłącznie przedni wentylator. Sterownik klimatyzacji uruchamia 4 dmuchawy podłogowe i 6 dmuchaw dachowych. Bezpieczniki i przekaźniki dmuchaw podłogowych masz w szlafie na suficie a dachowych w komorze silnika. Wszystkie dmuchawy są takie same Spala więc można zamienić. Posiadają wbudowane sterowniki prędkości z układem...
A który to bezpiecznik? W komorze silnika? Pozdrawiam Dodano po 11 Dla uzupełnienia. Płyn jest. Manetki działają bo przy próbie spryskania szyby przedniej i tylnej wycieraczki się włączają. Pompki są dwie. Więc mało prawdopodobne aby obie padły. Pozdrawiam
Nie wiem czy to co napiszę jest adekwatne do tego przypadku. Też mam mały agregat prądotwórczy (chińczyk) z silnikiem dwusuwowym. U mnie też jest problem z uruchomieniem zimnego silnika. Na początku po takim odpaleniu dosyć długo kopcił. Doszedłem do wniosku, że te trudności wynikają zza wysokiego poziomu paliwa w komorze pływakowej. Obniżyłem trochę...
Raczej nie o taką próżnię chodzi w tej prawdziwej próżni woda się gotuje . Takie próżnie z ciekawymi efektami próżniowymi to jeszcze co najmniej 100 razy bardziej trzeba odpompować powietrze. Wtedy można zapalić plazmę najpierw wokół elektrod a pompując jeszcze bardziej w całej komorze , przypomina wtedy zorzę polarną , pompując jeszcze bardziej plazma...
Sprawdz jeszcze cewkę czy nie ma przebicia na obudowę, blachę podszybia. Miałem taki przypadek. Dopiero pod testerem cewek widac było jak iskra wali bokiem przez obudowę. Najlepiej wieczorem jak już jest bardzo ciemno, odpalić silnik, nie włączać żadnych świateł albo najlepiej wieczorem w garażu, podnieść klapę silnika i rozejrzeć się po komorze silnka,...
Zeby zlokalizować miejsce gdzie przedostaje się zasilanie ciągłe na obwody "po stacyjce" zacznij od wyjęcia tych bezpieczników które mają zasilanie siągłe i obserwuj czy kontrolki zgasną. Sprawdziłem: W plastikowej obudowie z bezpiecznikami w komorze silnika jest jeden oznaczony jako ECM. Na tym bezpieczniku jest "nieczyste" napięcie (w przeciwieństwie...
Jeśli jest, to w komorze silnika, w czarnej plastikowej puszce po stronie pasażera, dekielek na 4 torxy. Czasem upchnięte pod pianką wygłuszającą. Nie wszystkie wersje miały przekaźnik. Na pewno nie miały te z automatycznym rozrusznikiem, tam sygnał szedł z Sterownika benzynowego bezpośrednio na automat rozrusznika. Jak masz dźwięk jakby kręcił ale...
Nawet w awaryjnym rozruchu z "gazu" to dwa obroty wału i sprawny motor podejmuje pracę. Mało prawdopodobne. Tym bardziej, jeśli mikser jest po jednej stronie komory silnika, a reduktor po drugiej - zbyt małe podciśnienie, dla zassania gazu z reduktora na rozruszniku. Cały czas usterka w jednym miejscu, tyle tylko że od szanownego autora ani konkretów...
Co do filtra to niestety nie wiem, ale filtry paliwa są montowane albo w komorze silnika, albo pod podłogą samochodu, idąc po wężykach paliwowych można określić jego położenie, co do pompy paliwa to na pewno jest, mechaniczna lub elektryczna, niestety za mało danych samochodu nissan suuny N14 miał kilka wersji silnikowych, podaj może kod silnika lub...
cisnienie komorze silnika spaliny komorze silnika przekaźniki komorze silnika
źródło stałoprądowe jakie playstation polecacie macbook zalany
lamina zakończyła naprawa spawarek
Instrukcja obsługi stacji pogodowej Nor-tec 73409/2566124 Żółta kontrolka (P) w Mercedes W213 - przyczyny i rozwiązania