Np. wycieki paliwa. Nie tylko. Może nowy silniczek zapodaje wyższe ciśnienie paliwa.
Cisnienie paliwa sprawdź, jak silnik nie ma czego palić to strzela w dolot.
Pompe bez paliwa mozna zatrzec, dklatego przy gazie trzeba miec w baku troche paliwa. Ja bym jeszcze lambde sprawdzil, cisnienie paliwa oraz regulator cisnienia.
piszac o wydostawaniu sie paliwa z wtryskiwaczy miales na mysli zasilanie czu powrot? i czy mozesz napisac do jakiej wartosci rosnie cisnienie w listwie podczas proby uruchomienia.
Kopułka wiem gdzie jest. jak sprawdzić ciśnienie paliwa?
Najprawdopodobniej siada pompa paliwa, i dlatego długo wyrównuje ciśnienie paliwa.
A jest ciśnienie paliwa?
sprawdz cisnienie paliwa w czasie dodawania gazu. Moze pompka się kończy?
Ciśnienie paliwa sprawdź.
Czy przewody wysokiego napięcia sprawdzone ? matiz dziala normalnie na gazie problem znika Tu bedzie usterka w układzie paliwowym benzynowym . Pompa paliwa, filtr paliwa , kontrola ciśnienia paliwa.
z tego co widze to pali na jeden gar, bo po odłączeniu pierwszych dwóch fajek z świec nie widać różnicy. Nadal nie wiemy czego brakuje. Sprawdź iskrę na cylindrach dodatkową świecą , zmierz ciśnienie w cylindrach i ciśnienie paliwa
a moze sprzęgło slizga , a moze cisnienie paliwa ,a moze....? za mało danych
Witam . Dostaje za mało paliwa. Sprawd Dodano po 1 Witam . Dostaje za mało paliwa. Sprawdź cisnienie pompy paliwa, czy nie zapchany wtrysk a zacznij od filtra paliwa.
Zmierz ciśnienie paliwa jakie dostarcza pompa do listwy wtryskowej, może już się kończyć pompa, albo zawór ciśnienia paliwa upuszcza zbyt wcześnie paliwo.
Ciśnienie paliwa ? wałek się kręci ?
chyba zle slyszales. Sprawdz czujniki temp, cisnienie paliwa i odczyt powietrza. egr jak sie wiesza - zregenerowac albo za 400 kupic sobie nowy.
Mam przypadek matiza. mianowicie. Silnik jak jest zimny chodzi ok a jak sie nagrzeje nie ma mocy i nie chce wchodzić na obroty. cała elektryka sprawdzona, pompka paliwa, cisnienie na cylindrach, katalizatora juz nie ma. Ogółem auto przewrócone do góry nogami i nie można wyłapać usterki. dzieki z góry za pomoc
Chyba cisnienie paliwa na pozimie 2-ch Atm to trochę za mało, nawet do Poloneza??!!!
wrócimy do tematu, przeczytałem jeszcze raz dym czarny i biały, moim zdaniem wtrysk leje ,za dużo paliwa, albo EGR się zacina ( za mało powietrza)
Sprawdzić wtryskiwacze po takim przebiegu prawdopodobnie złom.Pompa wtryskowa prawdopodobnie do regeneracji. A po co? Jak chodzi normalnie to nic nie rób.Jeżdzić.Pewnie się nie powtórzy. To pompa rozdzielaczowa.Pewnie sie zaworek zwrotny zawieszał troche i nie szło zgasic bo wzrosło cisnienie paliwa pod zaworem gaszenia,albo nieszczelny i przy wzroście...
mało paliwa - krótki czas wtrysku, zbyt małe przerwy na swiecach, zaniki wysokiego napięcia, niskie cisnienie paliwa, gerulator cisnienia paliwa, przepływomierz powietrza.
Dodatkowo korekcja wtryskiwaczy na ciepłym silniku na 4 cylindrze jest +4 na reszcie cylindrów oscyluje w granicach 0. Jaki silnik Nissan czy iveco ? Ja bym, zaczał od problemu na 4 cylindrze - korekcja może jest jeszcze w normie ale świadczy o tym że cylinder na 4 nie ma prawidłowego spalania - albo ma niższe cisnienie sprężania albo uszkodzony wytryskiwacz...
Witam. Nieznam tego auta dokładnie wiec mam takie pytanie. Czy jest jakis specjalny sposób na wymiane filtr paliwa w matizie ? Czytałem coś o daewoo że w układzie jest cisnienie i trzeba przed wymianą je wyeliminowac poprzez wyciagnięcie jakiegos bezpiecznika. Napiszcie mi coś o tym. Miło by było gdyby opisane było krok po kroku. Ps: tak na marginesie...
Witam mam ten oto problem. Odpaliłem rano swojego matizka wszystko było ok. przejechałem pare kilometrów, zatrzymałem sie na światłach... chciałem ruszyc "jedynki" a tu auto zgasło.. przez chwilę nawet pracowało bardzo nie równo i od tamtego momentu nie mogę odpalić auta. Sprawdziłem czy jest iskra na świecach i cisnienie paliwa, wszystko w porządku....
Sprawdź filtr powietrza. Możliwe że dostaje za mało powietrza lub za mało paliwa (filtr paliwa). Sprawdzaj najpierw te naj mniejsze usterki. Adopiero na końcu takie jak cisnienie w cylindrach.
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
To trzeba podpiąć urządzenie diagnostyczne i patrzeć co się dzieje podczas jazdy gdy występuje usterka. Jakie jest ciśnienie paliwa podczas występowania usterki.
No i takiej odpowiedzi sie spodziewałem !!!! Sparwdzałem to oczywiscie na zimnym silniku, wiec objaw "sikniecia" powinien byc objawem prawidłowym, mało tego, informującym równiez ze cisnienie paliwa w układzie jest wystarczające. Oki.. mam nadzieje ze w weckend bede mial mniej do roboty, obejdzie sie chyba bez wymiany wtrysku, a zostanie pzreczyszczenie...
A tak wogóle to cisnienie w układzie paliwa mierzyłeś? Czujnik tem. sprawdzony , po odpaleniu chodzi normalnie czy są jeszcze jakies problemy ,troszke mało nam napisałeś:!:
[/quote] Gdyby to były oringi to paliwo by schodziło w takim przypadku[/quote] nie koniecznie, oringi są w najwyższym punkcie pompy i nie działa na nie cisnienie paliwa, natomiast mogą puszczac podcisnienie. Ale mimo wszystko, nie wiem dlaczego zapowietrza sie na bańce. Jeżeli wycieków nie ma zapowietrzanie jest mało prawdopodobne, bo zostaje tylko...
Witam, wczoraj stałem się posiadaczem Asterki G z 99r. W dowodzie widnieje silnik 1.6 55kW czyli powinien być X16SZR , a pod maską jest C20NE. Licznik jest zmieniony na licznik z calibry. Auto w takim stanie zostało sprowadzone z niemiec !!! Silnik odpala, jeździ, ale nie ma mocy takiej jak powinien mieć i szarpie na niskich obrotach, przerywa. Jak...
Bo jak nie leci ci powrotem to znaczy że za mało paliwa pompa pompuje, kapiszi? Rozumiem jutro sprawdze cisnienie tej pompy , koles jezdzil na rezerwie moze ja zajechal, czyli na przelewie strumien paliwa ma byc taki sam wolne obroty i wysokie?
tak, to uszkodzony wtryskiwacz. Zapalanie.. temat szeroki, moze w pewnych warunkach przy zimnym silniku lejący wtrysk może powodowac zalewanie swiecy, a na 3 cięzko mu odpalic. Choc to mało prawdopodobne. Zalezy jeszcze jak ciezko zapala. Sprawdzic mozna cisnienie paliwa, czas wtrysku i iskrę. Ale od wtryskiwacza tak czy tak musisz zacząc.
Dlatego najlepszym sposobem sprawdzenia sondy jest oscyloskop i analizator spalin. Dlaczego? Jezeli jest jak myslisz tzn sonda zamula silnik? W momencie przyspieszania mamy duzo paliwa, czyli analiza spalin bogata, λ ponizej 1 , sonda lambda wskazuje napiecie bliskie 0V. W sprawnym silniku i jego sensorami ma byc na odwrót. Tzn w momencie przyspieszania...
Raczej nie. CZas we wszystkich polonezach jest taki sam, ok 4- 5 sek. Aby podpompowac paliwo , mozesz trzkrotnie właczyc i wyłaczyc zapłon przed uruchomieniem rozrusznika. A jesli to nie pomoze i nadal jest za mało paliwa w urzadzeniu wtryskowym podczas kreceniem rozrusznika, to wyglada na niesprawna pompa, za małe cisnienie wtrysku, za niski poziom...
Stawiam na paliwo. Bo zapłonowi zwisa czy motor w ruchu czy nie. na paliwo działają przyspieszenia. Czyli pompa, smok w baku, filtry. A może ja silnik dostaje obciazenia to się przekreca w ramie i coś nie styka? o tym nie pomyslalem. Mialem kiedyś taką zagrychę w mojej bm-ce przerywała na 3,4,5 biegu po dokreceniu silnika. Okazało sie ze się odkręciła...
co do ostatniego postu, ja bym zaczął od paliwa, filtr i czyszczenie baku mam gaz 2 latka i faktycznie przekonałem sie ile syfu tam jest zwłaszacza jak mało uzywasz benzyny. i jeszcze jedno, mało warsztatow ma manometr do sprawdzania cisnienia pompy paliwa a to moze byc przyczyną cisnienie na poczatku bedzie za male i klapa, a jak silnik jest cieplejszy...
a co ma piernik do wiatraka? usterka jest ewidentnie elektryczna! POzdrawiam i zyczę powodzenia Jesteś naprawdę pewien, że to wina przetartych wiązek kabli elektrycznych. Jest to niemożliwe, no chyba że jakiś dywersant to zrobił? Chyba przyznasz mi rację, że podstawą prawidłowej pracy jest dostarczenie paliwa do silnika a następnie właściwy zapłon...
Skąd pewność, że to iskra zanika? Zająłbym się w pierwszej kolejności paliwem, ciśnienie paliwa i kluczowanie wtryskiwaczy sprawdź.
Witam mitsubishi Eclipse 1G 2.0 16v 150km 1993r czysta benzyna 225tys przebiegu przerywa dusi sie nie chce sie wkręcac na obroty do 4tys i sie muli . szarpie . jesli daje stopniowo delikatnie gazu to wkreci sie do odcinki. przewody i świece zmienione (NGK) ciśnienie w cylindrach w 1 (14) w 2 (9) w 3 (12) i w 4 (14) zmierzyłem tez cisnienie jakie daje...
pompa podaje paliwo Pod jakim ciśnieniem?
Uszczelniaczy nie wymieniałem ale mam zamiar to zrobic razem z bieleniem zaworow i gniazd zaworowych. W jaki sposob sprawdzic cisnienie paliwa? Napisałem ze zaczyna sie rzucac jak jest paliwa ponizej 10 litrow, a wiec czy moze to byc np jakas nieszczelnosc miedzy mieszkiem na koncu pompki w baku a przewodem? Poniewaz nie wiem czy to jest mozliwe ale...
A czy mogą być np. Wtryski rozwalone czy mało realne?? jak samochód odpala z plaka póki cisnienie trzymała?? Obroty są równe nie gaśnie potem to ok ale na kolejny dzień to samo plak i odpala byłem u mechanika co ma komputer z tym CLIP i mówił że mogą być wtryski bo komputer wykazał nie zakodowane wtryski i jeden wtrysk mial większy przelew niż pozostałe...
zdejmij przewód paliwowy z wtrysku, włoz samą do butelki ( bez filtra paliwa) , która wsadzisz obok chłodnicy ,podepnij pompke na krótko pod napiecie, musi pracowac, sparwdz czy jest cisnienie paliwa odpowiednie, powinno isc pełnym strumieniem o srednicy otworu rurki. Jesli sika za mało , zdejmij rurke przy zbiorniku, odkrecajac pokrywke pod kołem zapasowym...
zasilanie jest ciśnienie 12 i to pompa, bo z inną działa
Skoro jest iskra to układ zapłonowy jest dobry.Wymienić fiktr paliwa,sprawdzić ciśnienie paliwa i drożność ukł. wydechowego.
Do sprawdzenia ciśnienie sprężania, rozrząd i ciśnienie paliwa. Nie zaszkodzi najpierw wymienić filtra paliwa.
Z kodem P 32 jest generalnie problem.Nominalnie przypisany do wom-u tak naprawde w zależnosci od oprogramowania kompa kontoluje podzespoły tak zwanego obiegu niskiego cisnienia hydrauliki.Te podzespoły to wspomaganie kierownicy,hamulce hydrauliczne,sterowanie niektórych sprzegieł i amortyzacja przednniego zawieszenia. Bardzi czesto ten błąd wystepuje...
Czyli zalewa go na wolnych a jak na podniesionych obrotach? Duze cisnienie paliwa (choc watpie), leje regulator cisnienia na listwie, pomieszane przewody paliwowe i ciagnie przez EVAP. Zwarta sonda lambda, czujnik temp. Przepływka? Złe swiece i nie przepala. A jak ma duzo paliwa to mało powietrza. Czyli zawory sie nie otwieraja lub rozrzad.
Witam majsterkowiczów :) (przyznam się ,że nie przeczytałem wszyskich postów)Trochę sie bawiłem palnikami olejowymi co prawda na opał, ale wydaje mi sie że zasada działania nie odbiega w znacznym stopniu od waszych konstrukcji.Standartowo ze zbiornika do filtra oleju dochodzi jedna albo 2 rurki(powrót nadmiaru oleju opałowego). od filtra mamy 2 doprowadzenia...
Witam szanowne grono po latach . Znów potrzebuję Waszej pomocy. pacjent actros 334 ak 6x6 mp1 2002r. Vin WDB9521821K812635 Szukam przyczyn ,nie do końca moim zdaniem poprawnego działania silnika. Brakuje chyba mocy , przy wduszeniu pedału gazu pod obciążeniem, potrafi dość mocno przykopcić na czarno, wciskając gaz stopniowo nie ma tego . Zrobione pompy...
Czujnik temp.silnika (do zegarów),tuż obok masz czujnik temp.do ECU. Czy już zdążyłeś sprawdzić czy zanika iskra?Dolot szczelny?Ukl.przepustnicy czysty i sprawny?Ciśnienie paliwa i w cylindrach w normie?
Problem opisany trochę mało szczegółowo. Rozumiem że jak nie ma iskry to silnik kręci bo jakoś stwierdzić to musiałeś. Proponuję podłączyć amperomierz i sprawdzić pobieranie pradu przez rozrusznik. Miałem taki przypadek ze rozrusznik miał zjechane szczotki a właściwie to ich nie miał i pobierał tak duży prąd ze żadne inne słabsze urządzenie nie miało...
jezeli masz cisnienie 120 - 100 bar to troche mało, sprawdz wtryski na powrotach. niw powinno sie odkrecac rurek od listwy i sprawdzac cisnienia bo nic nie sprawdzisz. w cr wszystko ma byc szczelnie pozakrecane tip top. jezeli to jakas kostka, to powinno nie byc komunikacji lub powinno jakies błedy wywalic
tak jak w temacie, niema impulsu sterowania dozownikiem paliwa. domyslam sie ze padł tranzystor sterujący. z odpięta pompka dogrzewacz startuje, nie wykrywa jej braku. Mam plan zastosowac oddzielny impulsator na pompkę (moze jakis skuteczny sposób ktos ma?) tylko najwazniejsza kwestia, czy ilosc dostarczanego paliwa jest regulowana przez tą pompkę dozującą,...
Pewnie niskie ciśnienie paliwa albo zapchany wydech. Do drugiego stacyjka choć nie jest to wcale takie oczywiste.
Silnik zawsze sie uruchamia na benzynie a po osiagnieciu wymagan (temperatura 30°C i obroty powyzej 1800) sterownik załącza zasilanie gazowe. czujnik temperatury mierzylem ma w temperaturze 0°C 4,3 kΩ a przy 5°C 3.6 kΩ. Według danych ksiazkowych powinno byc odpowiednio 5-6,5 i 4-5 kΩ czyli lekko za mało ale to pewnie w granicach dopuszczalnej...
tzn tak, pompa działa ponieważ jak odkrece przewód paliwowy od "tego systemu wtryskowego, co jest nad kolektorem (rozdzielacza) bo nie wiem jak sie on fachowo nazywa, to cisnienie jest duze, ale dalej juz za "rozdzielaczem" przy samym wtrysku juz paliwo nie dochodzi. Jak przekręce kluczyk to słychać pompe po jakims czasie ale ma dziwny glos, jakby sie...
Jw. LUCAS na diagnozie ponoć nie wykazało błędów jedynie cisnienie doładowania w okolicy 0,2 b ja mierząc zegarkiem stwierdziłem 0,7 b, mam pytanko gdzie jest czujnik cisnienia turbiny, Pozatym autko jak się zapowietrzy układ paliwowy to czuć te 100KM a na codzień jest mało dynamiczne. Bo tuż przed zgasnięciem z braku paliwa dostaje kopa.
Witam. Przejrzałem wszystkie posty dotyczące tego tematu lecz nie znalazłem lekarstwa na mój problem. Więc pozwolę sobie poruszyć ten niezgłębiony do końca temat po raz kolejny. - w aucie jest zainstalowana instalacja gazowa z polskim sterownikiem Maxilambda, pompa paliwa nie była odcinana przekaźnikem tylko urządzeniem typ "stop k-jetronic" które jak...
moj koles mial podobne problemy problem lezal w pompie paliwa za duze cisnienie dawala Dodano po 6 po podaniu paliwa podobnie jak w motocyklu z gory wolnym splywem do komory plywakowej 2.4 na 2 weberach gada jak zly teraz szukamy pompy 0.2 bara Dodano po 12 Na ssaniu dobrze bo ma więcej paliwa oczywiste,bez gorzej bo za mało paliwa czyli w dalszym ciągu...
siema ty paliwo jest norman nigdy nie schodzi na rezerwe cisnienie jest dobre paliwa pompka dobrze daje filterki nowe a stało mi sie to jakos w swieta zmieniłem kopołkie i palec bo myslałem ze to ze obroty malały i gasł ale nie to wymieniłem akumlator mowie moze mało mocy jest ale to nie to wydaje mi sie ze to ktorys czujnik kazdy pisze o tym Hella...
Witam Sprawdzałem prace sondy jest błąd sondy zapisany ,sonda na zimnym oscyluje miedzy 0,8 do 1,3 a dopiero po dobrym rozgrzaniu , oscyluje miedzy 0 a 1 ,grzałka działa ma oporność, pasek sprawdzony luzy zaworów są na styk prawidłowe są na granicy tzn 4 z nich mieszczą sie w dopuszczalnej tolerancji (0,05). Niestety nie mam sprzętu jak zmierzyc cisnienie...
pompa pracuje,dzisiaj wylukałem że jest za niskie ciśnienie paliwa na wtrysku 0,5bara,ustawiłem na 1bar jutro sprawdzę czy się coś zmieniło standardowa usterka w tym silniku , własnie najczęściej zawiesza się regulator cisnienia , chyba jeden z najgorszych silników forda ... Ale mam pytanie, jak sprawdziłeś ciśnienie jakie regulator podaje na wtryskiwacz...
Twoje objawy wskazują na ubogą mieszankę. Możliwe powody: - niskie ciśnienie paliwa, - zanieczyszczone "zapieczone" wtryskiwacze. - uszkodzona sonda lambda. Procedury diagnostyczne: sprawdzić ciśnienie paliwa. Przeprowadzić analizę spalin z jednoczesną kontrolą sondy lambda.
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Witam mam problem z matizem nie odpala a co najgorsze jest iskra i pompa podaje paliwo. Mimo tego wymieniłem cewkę, czujnik hala, sprawdziłem ciśnienie na cylindrach, rozrząd, podałem napięcie na pompę paliwa, sprawdziłem wtryskiwacze działają, więc co mi pozostaje jeszcze sprawdzić?? jakieś podpowiedzi ??
No to podłącz jeszcze raz i teraz podgląd parametrów wtrysku w czasie kręcenia rozrusznikiem. z kreceniem rozrusznika i parametry bedzie rwal komuniukacje oscyloskopw czujnik i bedzie widzial jak sie zachowuje cisnienie ,, nawet miernikiem szybkim mozna bylo by zmierzyc , przy opisanym zachowaniu brakuje paliwa trzeba zobaczyc czy rakuje na niskim...
Jeżeli występują zmiany ciśnienia paliwa w zakresie 3.0 - 4,2 MPa. To są dwie opcje: pompa lub regulator (ameryki nie odkryłem). Moge się mylić,ale... (przyznaje się, że nie pamietam dokładnie). Masz chyba pompę wysokiego cisnienia napędzaną bezpośrednio od wałka rozrządu, jest ona przykręcona jakby nad skrzynią biegów. Napęd przenoszony jest poprzez...
Rozrząd sprawdź,ciśnienie ,wydech drożny?
Jak 316 to chyba nie 1.9? A jak M43B19 to nie nie 1.6. To jedno. Drugie - temperatura ECT 58C, widziana na zimnym silniku, to błąd - prawdopodobnie wartość zastępcza przy uszkodzonym połączeniu z czujnikiem. 2,5atm ciśnienia paliwa to też chyba zbyt mało dla wyliczenia prawidłowej dawki. Ta sama pojemność ale inne moce. Mniejsza z tym opisałem prawidłowo...
To błąd P1500 to stały błąd w matizie.Sprawdź ciśnienie paliwa i czy wtryski nie są cały czas otwarte ,rozrząd i kompresje .
Niestety cisnienie podawanego paliwa musi byc zdecydowanie wyzsze niz wewnatrz komory spalania chociazby dlatego by dokladnie rozpylic ciecz... A muszę powiedzieć że zastosowanie parownika jest sposobem nie kontrolowanym a rozpylenie poprzez wtryskiwacze można kontrolować, a paliwo rozpylane poprzez wtryskiwacz jest na tyle z atomizowane że zmiana...
przy zdjętej kopułce na chwilę zapalił podczas sprawdzania ciśnienia Paliwo zapala się od rozgrzanego nagaru w komorze spalania, to normalne Oglądnij wałek rozrządu
Możesz jeszcze sprawdzić ciśnienie paliwa. Przy zbyt niskim ciśnieniu mieszanka jest zbyt uboga aby była palna ale po kilku suwach świeca jest zalana i też nie pali.
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Czujnik położenia wałka został wymieniony na nowy ,bo poprzedni mechanior coś zle ustawil i dotykał czolem do koła przez co został uszkodzony , natomiast z tym ciśnieniem cr to jest tak że texa idc5 pokazuje zakres od najniższego zapisanego do najwyższego zapisanego i jego stan . W moim przypadku najniższe naminalne to 240/250 najwyższe na rozruszniku...
przepraszam ze odkopuje ale mam podobny problem z tym samym silnikiem a jak juz jest taki temat to po co zakladac nowy.. a mianowicie sterownik IAW 8F.5T w programie sonda lambda w petli zamknietej Tak ale stoi ciagle na 0.9-1.0. Uszkodzona sonda?Czy to może byc przyczyna duzego spalania?Z tego co widze koledze mr-x mało spadlo spalanie po zmianie sterownika...
J.Kleban: Skąd wiesz, że po suwie sprężania w momencie zapłonu - najpierw się zapali wodór? Z tego by wynikało, że mieszanka benzyny zacznie się spalać nie w momencie dostania iskry tylko później, co by wywołało objawy spóźnionego zapłonu. Poza tym dość sporo reakcji, jak na tak krótki czas suwu. Przy okazji jakie reakcje zachodzą podczas spalania...
Potrzebuje info na temat testera diadnostycznego TECH2 - chodzi mi o diagnozowanie Opla Corsy C. Miałem regenerowane wtryskiwacze, auto po naprawie jeżdzi jak muł, warsztat nie przyłożył się. Mój błąd, że nie zarządałem wydruków parametrów wtryskiwaczy. Jak pojechałem z reklamacją to wciskają mi kit, że pada turbo, bo nie słychać gwizdu. Znajomy zdiagnozował...
Z tym sie zgodze , ale moje auto nie potrzebuje jeszcze zadnych regulacji, bylo serwisowane systematycznie i wszystko jest sprawne w 100%. Zuzycie 10 l / 100km to jest ponizej norm fabrycznych Patrola. Wieksze zuzycie pojawia sie dopiero przy szybkosciach powyzej 120/h, lub stojac w korkach, czyli typowe warunki wiekszego zuzycia. Myslalem o dolozeniu...
witam, kupuje u przedstawiciela one shot, opakowanie niby to samo ale czy wśrodku też to nie wiem, silnik krokowy jak czyścisz np. benzynowy silnik to ustroistwo ustala obroty biegu jałowego, Panowie powiem tak, serwis jest potrzebny jako że nie których części niestety na wolnym rynku sie nie kupi, chocby różnistych kodów, natomiast co do reszty postu...
Masz na myśli zamkniecie (zaślepienie ) powrotu i próbę odpalenia? Założyłem dwa zaworki zwrotne - 1szy na przewód zasilający pompę z filtra (zaraz za filtrem) 2gi na powrocie ,oraz owy wąż powrotu przedłużyłem i wygiąłem w kolanko by pompa była niżej od przewodu powrotu co teoretycznie powinno zapobiegać uciekaniu paliwa z pompy... Efekt jest a mianowicie...
Witam ponownie zwracam uwagę że pare porad jest ok ale wczoraj pytałem o pompe paliwa napisałeś że wymieniłeś na nową mimo wszystko radzę sprawdzić ciśnienie bo jeśli będzie zby małe silnik będzie pracował ale tylko na wolnych obrotach. Życzę Powodzenia.
Bo w miarę wzrostu temperatury silnika, wzrasta uszczelnienie tłok- cylinder a tym samym zwiększa się ciśnienie sprężania. Bzdura, jest dokładnie na odwrót. Pompka paliwa pewnie się kończy.
Rozumiem że pompa robi ciśnienie? Skoro tak to sprawdzasz dalej, czy jest sterowanie i czy wtryski podoją paliwo do cylindrów.
jeżeli rozrząd nie przeskoczył to takie problemy może dawac czujnik połozenia wału lub uszkodzenie digiplexsa ewentualnie za niskie cisnienie paliwa A w unie to w ogóle jest czujnik położenia wału ? Nie napotkałem na takowy... Co do ciśnienia paliwa, faktycznie to dodawanie przez silnik gazu na to mogłoby wskazyć, tylko że posiadam jeszcze instalację...
o to mi pomoże, jeszcze nadal ten wężyk mnie zastanawia, ale chyba powinein tam być, bo jak go zaślepię to obroty na moment się obniżą i po chwileczce spowrotem wzrastaja-tak jakby krokowiec otwierał się aby nadrobić to co sie przytka wężyk. -pytałeś jakie objawy: za wysokie wolne obroty i brak mocy, komp nie wyrzucił błędów bo był siadnięty czuj. prędkosci...
Jeżeli na gzie wszystko jest ok to szukaj przyczyny w układzie paliwowym. Pompa , ciśnienie, zawór ciśnienia na listwie, zapchane wtryski, filtr paliwa. szczelność układu, zapowietrzenie itp...
Nie zapomnij o smoku i pompie paliwowej warto byłoby zmierzyć ciśnienie w listwie paliwowej. O smoku? Mówisz o smoku miski olejowej? Zapchany? To raczej odpada bo przerywa jak by mu brakowało pb i prychał z tłumika jak by świece tak że raczej smok to nie. Czytałem może być wiele, czujnik położenia wału, krokowiec, przepustnica, zapłon tz palec itd...
pompa paliwa podaje paliwo ale o nie odpowiednim ciśnieniu . dlatego nie odpala miłej jazdy i szerokiej drogi:D:D:D:D:D wymień pompe
(-) Na Op-Comie widzę teraz że ciśnienie się ładnie buduje przy kręceniu (z 2 do ponad 30 MPa gdzie oczekiwana wartosc to 30) - ale powoli spada. Którędy może uciekać - nie wiem. (Czujnika na railu nie udało mi się wykręcić) Po za tym on powinien zaskakiwać nawet gdyby cisnienie uciekało - zgadza się? Przy kręceniu widzę obroty na poziomie 150-200rpm...
wtryski mozesz sprawdzić tak że po włączeniu zapłonu nie moze sie wydobywać z nich paliwo (zapłon włączony, silnik wyłączony, to z końcówki wtryskiwacza moze sie wydobyc max 1 - 2 kropelki w ciągu minuty, zakładając oczywiście że ciśnienie jest w normie ...)
Witam. Reduktor w instalacji II generacji można (I moim prywatnym zdaniem trzeba) regulować , bo rzadko który montarzysta to robi , większość idąc na łatwiznę zostawia ustawienia fabryczne, a klientowi mówi że się "ułoży". Nie będę udawał mądrego tylko zacytuję gościa który jest w tej dziedzinie prawdziwym autorytetem , oto wypowiedż p.Bogdana S. z...
A jak z ciśnieniem paliwa? Jak będzie za małe to silnik aby utrzymać obroty będzie zwiększał czas wtrysku i KWZ. Jak wyprzedzi KWZ to siłą rzeczy wzrośnie podciśnienie w kolektorze. Paliwo dobre?
nie wiem czy ktos tutaj nie potrafi czytać postów do końca lub czytane są po łepkach w poscie napisałem jasno i wyraznie ze zapłon jest ustawiony ale nadal jest to samo tak jak było przed i teraz po auto jezdziło i z dnia na dzień zapalił się check i po dodaniu gazu przerywa silniczek pracuję na wolnych obrotach równiutko nie skaczą obroty Sprawdź...
Witam jest to mój pierwszy post na tym forum. Mianowicie chodzi mi o pomoc w regulacji lpg 2 gen landi w Oplu astrze G 1.6 16V (z16xe). Problem polega na wysokim spalaniu gazu a mianowicie 20L/100km. Dodam ze w moim mieście jest tylko 2 gazowników którzy robią tą instalacje i żadnemu nie udało się zejść poniżej 20L(zawsze jest ustawiane aby jeździł)....
MartBan dzięki za zainteresowanie. Jak wyżej napisałem nie zdejmowałem tego zabieraka kupiłem głowice z pękniętym zabierakiem który sobie luźno latał postanowiłem założyć ten ze starej głowicy i tak zrobiłem założyłem go tak jak na zdjęciu podpisanym "druga możliwość". Rozrząd jest ustawiony poprawnie pierwszy cylinder w GMP palec na pierwszym w kopułce...
Nie wiem czy pomogę ale ,taki sam problem miałem z matizem ,wszystko działa ale niedziala.Podkładałem też z drugiego mtiza i d...a .świece na wszyskich iskra ,paliwo słychać pompa podaje cisnienie prawidłowe .złożone nie działa ; przyczyna prsta wrecz banalna ,impuls za słaby na swiece które są w silniku zamontowane .WYMIANA przewodów wysokiego napiecia...
Witam. Matiz nagle rzucił palenie .Iskra jest ok rozrząd ustawiony poprawnie palec ustawiony na 1 cylinder ciśnienie paliwa za filtrem 3.7 bar. Autko nie było jeszcze diagnozowane komputerowo. w pierwszej kolejności został wymieniony czujnik Halla w aparacie [DAC]. W dalszej kolejności zauważyłem ze wszystkie 3 wtryski leja wiec wyczyściłem je w myjce...
matiz paliwa uklad paliwa cisnienie paliwa cisnienie paliwa mercedes
naprawa matrycy samsung niebieski ekran akumulator izolować pasek rozrząd citroen
liebherr zamrażalnik drukarka laserowa poziome paski
Problemy z biegami w Renault Laguna II 2.0 Turbo 2005 Saunier Duval nie działa po wymianie baterii w sterowniku