tak, pompa jest w zbiorniku, wkład w pompie był wymieniony, co nic nie dało, a silnik na innej pompie jest w 100% sprawny W zasadzie to nic nie odpowiedziałeś co mogłoby być znaczące. Co uważasz "wkład w pompie"? Może przeglądnięcie tego Y/T video będzie pomocne.. https://www.google.com/url?sa=t&sour...
NIE zakładaj tego filtra !, nie jest przeznaczony do ciśnieniowych instalacji wtrysku paliwa ! W matizie jest filtr paliwa w metalowej obudowie
Filtr paliwa znajduje się przy zbiorniku paliwa. Przy wymianie trzeba zlikwidować ciśnienie w instalacji paliwowej. Podnieść poduszkę tylnego siedzenia, rozłączyć złącze instalacji elektrycznej pompy, i uruchomić silnik. Po zgaśnięciu silnika uruchomić na kilka sekund rozrusznik i rozłączyć przewody paliwowe pompy. Patrząc od tyłu samochodu filtr znajduje...
Uszkodzenie tylko w przypadku instal. gazowej.
No nie wiem... dwa piny i do tego z numerkami na schemacie, ciężko będzie. Ta, akurat. W całej pokrywie co jest przykręcona do baku jest sześć pinów. Wiem że po odkręceniu pokrywy z pompą i pływakiem wszystko się by wyjaśniło. Jednak bez sensu jest odkręcać bez istotnej przyczyny. Dodano po 48 Tak z pamieci jeśli mi się z Tico nie pomyliło. No nie...
Napędza to pole magnetyczne wywołane prądem płynącym przez skrzyżowane 2 cewki.Różnica prądów ustawia wskaźnik w określonym położeniu. Po wyłączeniu napięcia(stacyjki)tarcie nie pozwala zmienić położenia wskazówki np. pod wpływem grawitacji.Rezystancja potencjometru czujnika poziomu paliwa wynosi ok 500Ω.
piszac o wydostawaniu sie paliwa z wtryskiwaczy miales na mysli zasilanie czu powrot? i czy mozesz napisac do jakiej wartosci rosnie cisnienie w listwie podczas proby uruchomienia.
Skoro to kolejny brak paliwa, to jest spalona/zatarta na pewno. Zamykam wątek, zniża poziom forum.
Na wszelki wypadek, aby ładunki elektrostatyczne nie zrobiły z benzynki małego BUuuuMmm :)
Pod przekaźnik pompy paliwa.
Np. wycieki paliwa. Nie tylko. Może nowy silniczek zapodaje wyższe ciśnienie paliwa.
Sam czujnik jest wymienny ale może być problem z jego dostępnością, bardziej idzie znaleźć czujnik rezerwy. Ogólnie całą używaną pompę idzie dostać za jakieś 50 zł.
Witam, mam problem z Matizem, mianowicie po włączeniu zapłonu pompka paliwa ledwo chodzi, nie działają światła, nawiew, kierunkowskazy, po włączeniu świateł awaryjnych coś brzęczy. Rozrusznik kręci. Gdy wyłączam zapłon, to żarzą się chwilę kontrolki i gasną. Dodatkowo wskazówka temperatury wyszła poza skalę. Powiem szczerze, albo gdzie zwarcie, albo...
Biały dym mało paliwa
Ameryki może teraz nie odkryłem ale każdy fachowiec zaczął by od sprawdzenia bezpiecznika od pompy paliwa .
Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową.
Otóż nie można wlać więcej benzyny jak tylko 15 litrów. Ktoś wstawił bańkę po oleju zamiast oryginalnego zbiornika, bo Auto jest na gaz. więc więcej benzyny nie potrzeba :D
Objawy są takie jakby piła dostawała za mało paliwa, być może brudne dysze w gaźniku.
ja miałem przepływowy w alfa 156 i secento 1.1 i z tego co sobie przypomniałem bo pisałem o tym duzo to moc spadła, chyba dlatego ze za mało paliwa przepuszczał :D http://www.centomania.pl/reviews.php?op=... coś nie coś i dokładny moj opis
czy ktoś może wie gdzie znajduje się ten przekaźnik pompy paliwa. Doszedłem już ,że po przekręceniu stacyjki pompa podaje trochę paliwa i samochód odpala, ale zaraz potem gaśnie .
A może by kolega zmierzył ciśnienie paliwa nie od razu wszystko wymieniać. Uboga znaczy za mało paliwa.
Bezpieczniki sprawdzone i sprawne z tego co widzę znajdują się pod maską przewody w całości nie ma uszkodzeń wskaźnik temperatury działa poprawnie.
A ten gaźnik to na 100% pewny, przewody paliwowe założone poprawnie? Nie są zamienione czasem? Na zdjęciu widać bardzo mało paliwa w pompce (primera). Jak tam wygląda świeca zapłonowa po pròbach odpalenia ? Sucha czy mokra? Jak sucha to podlej trochę paliwa bezpośrednio do cylindra i spròbuj.
jak po wymianie alternatora to na sto procent nie dokręcili masy miałem to samo w lanosie
Proponuje sprawdzić jeszcze pompkę paliwa Mozliwe ze zaworki nie trzymają i pompa podaje za mało paliwa do gaznika Na wolnych obrotach jeszcze chodzi po dodaniu gazu za mała moze być dawka paliwa
Widać nawet jaki tłok jest suchy, olej masz w paliwie, dziurawy przewód = dużo powietrza i mało paliwa z olejem. Uboga mieszanka i zatarty silnik. Silnik "wyje" nawet w ochronnikach to słychać.
Czy tak było od nowości, moim zdaniem należy sprawdzić co jest przyczyną, czujnik w zbiorniku czy wskaźnik na desce. Dostań się do miejsca zamontowania w zbiorniku czujnika poziomu paliwa, odłącz przewód plusowy i obserwuj czy wskaźnik spadł na zero, jeśli tak to dotknij tym przewodem do masy wskaźnik powinien pokazać max-a, świadczy to o uszkodzonym...
W tico bez problemu idzie wężykiem , a tutaj możesz wykorzystać istnienie elektrycznej pompy paliwa , podpiąć na "krótko" i poprzez dodatkowy wężyk ściągnać wachę. Pozdrawiam
Wygląda to tak jakby dostawał za mało paliwa. Proponuje zacząć od przejrzenia układu paliwowego i wymiany filtra.
Wymień pompkę, po jakimś czasie paliwo gorszej jakości potrafi rozpuścić gumę z której jest ona wykonana i już nie ma takiej sprężystości jak nowa i dlatego może niepowracać. No i trzeba dokładnie wyczyścić gaźnik bo daje za mało paliwa.
Wymieniłem kable, przewody, cewkę zapłonową. i bez zmian przekręcam stacyjkę rozrusznik chodzi , i pompa paliwa cały czas, po za tym jeszcze jakieś przebicie na kablu cd do cewki jest (słychać pykanie ) , dlatego wymieniłem kable ale na nowych jest to samo...
Skoro ma pompowtryski to musi miec. Podaj kod silnika. Co sie dzieje kiedy nie pali ( jak mało paliwa w zbiorniku) Leci paliwo z przewodu? Problem bedziesz miał w samym zbiorniku zdaje sie.
N obroty przyczyną może być silniczek krokowy . Też miałem problem w swoim matizie z zapachem benzyny i okazało się że to pompa paliwa się zaczynała kończyć.
jest za mało paliwa do zainicjowania zapłonu ,pompa na wejściu pod śrubą od strony ssania ma sito musisz odkręcić 17 kluczem ,a potem wyjąć siteczko delikatnie np ,wiertłem 5mm możesz zadzwonić może przez telefon będzie prościej 502027772
po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
Silniki z wtryskiem mają zazwyczaj zabezpieczenie przed "przekręceniem" dlatego jest zrobione odcięcie paliwa przy zbyt dużych obrotach. Po spadnięciu obrotów znów podaje paliwo.
http://obrazki.elektroda.pl/8075834600_1... czy to jest też filtr paliwa
Witam Miałem podobny problem z Oplem omegą taż jak było mało paliwa to gasł i ciężko zapalał. Tam problem był dziwny bo winny był kabel od masy silnika. Zobacz jak tam twoje kabelki i taśmy. POZDRAWIAM
Nigdy nie zostawiamy dwusuwa na wolnych obrotach, mało paliwa > mało oleju. Docieranie w zasadzie polega na kilkukrotnym rozgrzaniu silnika do maksimum, czyli po kilka minut normalnej lekkiej pracy. Mieszankę lejemy cały czas taką samą bez kombinacji, więcej nie zawsze znaczy lepiej. Staraj się używać ciągle tego samego oleju, to ważniejsze jak czary-mary...
Każdy zapłon kiedyś łapie odcięcie. Zależne też jest to od wystrojenia tłumika oraz gaźnika (wtrysku). Zapłon może osiągać nawet 15 tys. obrotów, ale przez to, że np. dostaje za mało paliwa, za mała przepustowość filtra powietrza czy niskie wystrojenie tłumika może blokować i nie osiągniesz oczekiwanych rezultatów.
Jeśli dobrze zrozumiałem, problem występuje tylko jeśli jest mało paliwa w baku? Bo jeśli tak, to nie ma raczej co szukać pod maską tylko w zbiorniku/pompie. Wskazanie poziomu paliwa nie ma nic do rzeczy, o ile benzynka faktycznie się tam znajduje :) Chodzi o listwę wtryskową, masz tam miejsce do wkręcenia manometru i sprawdzenia ciśnienia benzyny
A nie mogłeś zapytać? Biały dym to mało paliwa - za zimne to też za mało = biały dym. Było zadzwonić :)
Nowa, źle zamontowana pompa, lub uszkodzony kosz. Trzeba rozebrać zbiornik i weryfikować co jest nie tak.
Proponuję podłączyć komputer diagnostyczny i sprawdzić parametry pracy sondy lambda. Po rozgrzaniu silnika komputer wylicza dawkę paliwa na podstawie parametrów z sondy lambda. Bardzo możliwe, że sonda zawiesiła się w pozycji mieszanki ubogiej i nie można uruchomić silnika ponieważ silnik otrzymuje za mało paliwa.
Skup się na tym błędzie. Za bogata czyli za dużo paliwa za mało powietrza. Pompa paliwa, leją wtryskiwacze nieszczelności za przepustnica odma.
Strzały w dolot to za uboga mieszanka czyli z reguły za mało paliwa ew. przestawiający się zapłon co na razie w wypadku twojego układu zap. pominiemy.Opel stosuje regulacje krańcową szyny zasilania ,problem może być nie w ciśnieniu a w wydajności pompy paliwa.Sprawdz ciśnienie paliwa podczas pracy silnika.
Norbert zrobiłem tyle ze poscilem przewod bezpośrednio z głowicy do zbiornika (przelew) i po problemie, oczywiście nie powinno tak bayc ale puki co tak jezdze, pytanie teraz kto zawinil bo mechanicy którzy zakładali mi kolejne z rzedu wtryski wymienili oringi oraz podkładki na wtryskach co nic nie dalo. Co najlepsze poscilem ten przewód bo już musialem...
Za mało dostaje paliwa, podnieś poziom paliwa na pływaku tak, by się nie przelewało przez rurkę przelewową.
Jest czujnik, na prawym deklu zbiornika,jak masz mało paliwa to samochód gaśnie, ale zawsze w takiej sytuacji sterownik silnika rejestruje błąd. Zobacz czi są widzialne obroty wału i wałka pompy, wsłuchaj się też, czy tyrczy elektromagnes nastawnika dawki.
Najprawdopodobniej cewka zapłonowa lub przewody WN. :D
Spusc wodę z filtra paliwa. Powinien się znajdować korek na dole filtra. Jeżeli miałeś mało paliwa, mogła wytrącić się parafina. Co gorsze wody też jest dużo w paliwie z Orlenu, choć sam tam tankuje, ale wiem co widziałem przy ostatnich mrozach. Zalej go, i pozwól popracować na wolnych. Potem testuj jak do tej pory. Takie zachowanie "śmierdzi" zapowietrzeniem...
Nie wiem. Jak to można by było sprawdzić ?
Wygląda na to, że rozpylacz główny ma problemy. Prawdopodobnie przytkany jest jego przekrój i przy dodaniu paliwa dawkuje zbyt mało paliwa. Trzeba rozebrać gaźnik i przepatrzeć wszystkie kanały z komory pływakowej do rozpylacza w gardzieli głównej (ale pomocniczej też). Przy okazji ustaw prawidłowo przepustnicę względem otworów przejściowych. Opisane...
rozrusznik kręci iskra jest i próbuje załapać i w tym czasie zapalają się światła Skoro tak się dzieje, to musi być problem z masą, gdzieś zwiera albo są za duże spadki napięcia (źle podłączone aku, woda).
Matiz tak ma ponad 3,5 bar. Ale to nie jest powodem. Musiał byś sie wpiąć w dojscie paliwa i obserwować czy zanika ciśnienie tuż przed zgaśnięciem.
Witam. Kolego Crossmann a jak zachowuje się wskażnik temp silnika bo jeżeli i on przekłamuje to masz prawdopodobnie uszkodzony stabilizator napięcia w zestawie wskażników.
No bo mam jeszcze jedną hipotezę, może filtr mało podaje, nwm jutro włożę większy, i się zobaczy :D Dodano po 34 Oddaj maszynę w ręce mechanika ;)
Jak najbardziej pod tylną kanapą.Nic skomplikowanego.Jeśli nigdy takiego czegoś nie przerabiałeś to przed wyjęciem zespołu zaznacz sobie jak to siedzi w baczku. Pozdrawiam Grzesiek
Zmierz ciśnienie pompy tandem. I nie czytaj tych bajek o sprzęgle i kole dwumasowym. Masz za mało dostarczonego paliwa do pompowtryskiwaczy i masz szarpajewa.
Najlepiej zdejmij cylinder i wtedy zobaczysz , czy tłok spuchł czy nie , ocenisz stan gładzi cylindra i pierścieni. Dobrze byłoby również zmierzyć sprężanie manometrem np. u mechanika. Przyszła mi do głowy jeszcze pewna sprawa , puchnąć może przez słabą mieszankę tzn. jest zbyt sucha , za mało paliwa za dużo powietrza. W skrajnych przypadkach robi się...
Panowie potrzebna pomoc jak zwiększyć dawkę paliwa na pompie wtryskowej w kubota z402 . Zależy mi na zwiększeniu mocy . silnik w ogóle nie dymi i moim zdaniem dostaje za mało paliwa .
Osadnik pompki zasilającej mało kiedy jest cały zalany paliwem. Sprawdz czy bak nie jest zagięty i nie przytyka rurki. Przegladnij wszystkie połączenia skręcane. Czasem zablokuje się w nim jakiś paproch i dławi przelot paliwa. Przedmuchaj powietrzem i zobaczysz czy będzie poprawa.
Za mało paliwa, zatkany gaźnik.
Witam po wymianie aparatu i pompki paliwa po jakimś czasie zaczoł się problem... Mianowicie nie pali już na benzynie za to na gazie bez zmian co może być przyczyną słabe ciśnienie pompy aparat źle ustawiony nadmienię że wcześniej miałem aparat z małą kopołką może być to przyczyną?
Tak rozpylacze były czyszczone na szczotce zamontowanej na szlifierce. Ale pompiarz by tego nie wyłapał. No to jak tak czyścił końcówki to szukaj drugich wtryskow na koszt pompiarza, a jemu poleć tarcie chrzanu, bo do obsługi wtryskiwaczy się nie nadaje. Dodano po 1 Dajcie spokój pompie, szarpie bo jeden cylinder pod obciążeniem za mało paliwa dostaje.
Witajcie, Mam taki problem z matizem a mianowicie odcina mi dopływ paliwa przy 3500obr chciałbym się zapytać czy ktoś miał podobny problem i jak można to naprawić z góry dziękuję. Pozdrawiam Tomek
Może masz kranik z "rezerwą"
Rycho T może mieć rację, miałem podobny przypadek z Husqvarną 257, winny był filterek paliwa w zbiorniku, ssawka. Z powodu "zarośnięcia" pakiem, smołą i innymi osadami z paliwa podawał za mało paliwa do gaźnika i mieszanka paliwo - powietrze była za uboga w paliwo a temperatura silnika rosła błyskawicznie. Z tym że były jeszcze "dodatkowe" objawy, czyli:...
Witam. i jak sprawa rozwiązana???
Chodzi głośno,Przy ruszaniu normalnie przyśpiesza do połowy gazu,jesli wcisne pedał gazu do konca samochód wyraznie słabnie,zwalnia. Na jaki kolor wtedy dymi? na wolnych obrotach silnik dosc mocno trzęsie. Za mało paliwa, zły skład mieszanki, brudne filtry.Jakie masz jałowe obroty? Pasek rozrządu kiedy wymieniany?
może być przyczyną zawieszony pływak? Tak. Jak dostać się do pływaka w hondzie? Należy go wykręcić ze zbiornika. Sprawdź za tylną kanapą w głębi bagażnika, czy masz tam wziernik do zbiornika. http://smotra.ru/autos/honda/accord/2986...
Mało paliwa w baku
jest taki pipek przy pływaku :D
Po chwili gdy dojechałem do pracy, chciałem przestawić mojego Matiza w inne miejsce, lecz nie mogłem odpalić auta. Pompa nie pracowała a kontrolka serwisowa paliła się stale. Po sprawdzeniu bezpieczników i poruszaniu przewodami i przekaźnikami, auto zapaliło i pali cały czas. Dla mnie nie jest to naprawiona usterka, ponieważ w każdej chwili może się...
Za uboga mieszanka czyli za mało paliwa, za dużo powietrza = regulacja gaźnika.
Tak wytłumaczę, że na słabe styki nie ma reguły. Poprawne wskazanie walniętych zegarów też wytłumacze tym samym. Ja mam do tego specjalnie dobrany błyskawicznie szybki miernik i widzę nagłe skoki mierząc jak mam pływak na wierzchu. I tutaj "zwykły miernik" też może nie dać rady, choć nie musi. Albo kosztować sobie równowartość tego wozu, a być do d......
Dostaje czasowo za mało paliwa, prawdopodobnie problemem jest "gloniasta galareta" w zbiorniku.
A jest ciśnienie paliwa?
Problem okazało się że auto stoki z górki i było zbyt mało paliwa aby odpalil
Za mało powietrza za dużo paliwa. Sprawdź dolot i filtr powietrza.
To ja bawię się z FOSGEN1 . Jestem pewny ustawień zespołu gazowego, które wykonałem wcześniej w/g instrukcji. Ponieważ nie można stłumić przepływu powietrza( wentyl. ze stałą prędkością, założona min. kryza) wniosek jest jeden- za mało paliwa. Dzisiaj byłem zmęczony i było póżno. Za dwa, trzy dni zrobię następne doświadczenie. Nie będę patrzył na nastawy...
OL z angielskiego Over Load - tak, jest to szybkie przyspieszanie, najczęściej w trybie WOT - Wide Open Throttle (max. otwarta przepustnica), czyli pedał gazu w podłodze. Ogólnie chodzi o stany nieustalone, w których ECU samochodu nie jest w stanie precyzyjnie obliczyć dawki paliwa. W takich stanach lepiej, by silnik miał za dużo paliwa, niż za mało....
Trzeba sprawdzić czego brakuje, czy iskry czy paliwa.
Witam, czy ktoś wie jaka powinna być wydajność pompki paliwa dla poszczególnych nagrzewnic, posiadam 255.02 i wydaje mi się że podaje za mało paliwa bo nie osiąga odpowiedniej temperatury. 211 - 1500kcal - 12v 231 - 3000kcal - 12v 232 - 3500kcal - 12v 241 - 6000kcal - 12v 251 - 8000kcal - 12v 255 - 10000kcal - 12v 265 - 12500kcal - 12v/24v
witam mam taki problem autko chodzilo dobrze az tu zaczelo zalewac przy odpalaniu ogromna chmura dymu wiec chyba zalewal, nie dosyc tego to po rozgrzaniu slabnie i przerywa jak by mialo malo bezyny.. czy mozecie mi cos podpowiedziec? z góry dzieki. Dodano po 5 dodam tylko ze swiece i przewody ok
Najpierw sprawdź sobie gaźnik, bo ewidentnie masz problem z paliwem. Jak czyściłeś go i wszystko drożne, łącznie z iglicą i zaworem pływaka, to pewnie kwestia regulacji, za mało paliwa.
Jeśli słychać, że pompa pracuje a paliwa nie podaje to albo za mało paliwa w zbiorniku ( pompa kaskadowa ) albo kosz w którym siedzi źle poskładany. Innej opcji nie ma. Jest to sytuacja w której nowa pompa zostanie szybko uwędzona. quote="tendrugi"]troche pojeździłęm na gazie, zatankowałem do pełna i wtedy pompa ruszyła (tyle, ze nie w pełnej sprawności,...
Jak Astra G pociągnie powietrze to nie tak łatwo odpowietrzyć układ. Nie ma pompki elektrycznej w zbiorniku ani ręcznej pod maską. Do tego kręcąc "na sucho" można łatwo uszkodzić pompę wtryskową. Jak się bierzesz za odpowietrzanie to tak z pół zbiornika paliwa wypadałoby mieć. Jak wyjechałeś do 0, to te 5l to tyle co nic. Ludzie się tu śmiali z tego...
Przerwa w obwodzie czujnika poziomu paliwa lub zły styk przez co była większa rezystancja. Duża rezystancja - mało paliwa. Mała rezystancja - dużo paliwa.
Sprawdź poziom paliwa w komorze pływakowej. Może pompka daje za mało paliwa?
czujnik możesz kupić np z nexii(kompletny kosztuje grosze) i przemontować do pompy matiza
Pompa paliwa pracowała za mało wydajnie i ciśnienie w układzie zasilania paliwem było za niskie.
Do "krakus132'' najpierw ustaw iglicę na środkowym rowku i jak będzie ok to tak mu zostaw, ale jak będzie się dławić to znaczy że się zalewa i musisz ustawić iglicę na 3 rowek jak będzie miał za mało paliwa to daj ją na 2 rowek. mam nadzieję że coś zrozumiałeś , sory że tak się rozpisałem ale nie wiedziałem jak ci to inaczej napisać. POZDRAWIAM
Kopułka wiem gdzie jest. jak sprawdzić ciśnienie paliwa?
Nie dość już zepsułeś? Może warto by teraz naprawił to ktoś, kto ma pojęcie. Dodano po 5 dolałem 2l świeżej benzyny, bo tam był chyba już pusty zbiornik benzyny w końcu spaliłem drugi bezpiecznik, i trzeci gdy wsadziłem 30A zostawiłem go w takiej jakiej słychać pompke, Sam sobie dajesz podpowiedzi, po co ruszałeś przekaźnik, on nie jest od pompy tylko...
Załóż gaźnik na szpilki tak żeby mieć przerwę po obu stronach, podłącz przewòd paliwowy , dolej paliwa jak jest mało, zostaw tak nawet na cały dzień. I bedziesz widział czy cieknie czy też nie!
Potem okazuje się, że filtr był zapowietrzony, podawano mało paliwa, a nagrzewnica nagrzewała się jak gdyby bez paliwa?
Panowie mieszacie pojęcia, już w poprzednim wątku pisałem, tutaj siedzi pompa Denso, nie vp44, i nie ma sensu jej wymieniać. Jak już to można wyjąć sterownik pompy, który jest oddzielnym elementem i go sprawdzić. Trzyma się 4 śrubami na klucz 10, trzeba go rozkleić i poszukać zimnych lutów które są częstą przypadłością, ale wydaje mi się że nie w tym...
Mam filtr na dopływie paliwa siatkowy,bo tu na forum przewijało się że filtry papierowe się nie nadają do mieszanki paliwowo-olejowej. Na dolocie mam filtr z gestawej gombki. Możliwe że się gaźnik przytkał bo musiałem iglice podnieś,gdyż silnik zaczął się zachowywać jak by za mało paliwa dostawał. No nic w weekend rozbiorę i wyczyszczę.
Jakbyś miał wykres to łatwiej byłoby powiedzieć czy za mało paliwa czy powietrza. Sprawdź jeszcze drożność katalizatora.
filtr paliwa matiz matiz pompa paliwa cisnienie paliwa matiz
ekspres delonghi uszkodzony spieniacz aktualne klucze windows przeciążenie bezpiecznik
amica instrukcja mascott schemat
Peugeot Partner 1.6 HDI 2013 - Odcięte turbo i kontrolki poduszek Kolektor słoneczny w układzie otwartym z pompą - zasady działania i wyzwania