Jak naprawdę chcesz kupić coś do immo to z takich najtańszych rzeczy to programator t-300. Możesz znaleźć na www.viaken.pl. 700zł kosztuje. Mam go osobiście. Gwarancji nie ma że xarę nim zrobisz. Czasem się udaje nim zrobić co trzeba czasem nie. Ale jak chcesz coś czym zawsze się udaje to powyżej 4000zł. Jesli natomiast chcesz dobrze zdiagnozować xarę...
Zasilanie żarówek w obecnych samochodach odbywa się z inteligentnej skrzynki bezpieczników, tj. z modułu tranzystorowego kontrolującego sprawność żarówki i przepływający prąd. W przypadku wykrycia uszkodzenia obwód nie zostanie włączony ponownie, do czasu np. ponownego uruchomienia silnika.
Moim zdaniem problem leży w czymś innym, nie w diodach. Mało prawdopodobne, żeby tyle diód naraz się uszkodziło.
Tu nie ma co rozwijać tematu. Trzeba poprostu wszystko dokładnie pomierzyć. Takie rzeczy tylko pod mikroskopem. Jak najbardziej opis gniazda jest wskazany ze względu podpięcia zasilania i szukania na żywym organiźmie. W 95% są to zimne luty ale też czasami uszkodzona jest dioda/diody.
to po włączeniu zapłonu puść przycisk. Albo puść w momęcie gdy na panelu bedzie sie świeciła dioda od LPG. Powinno pomóc
faktycznie opis obcięty proszę bardzo masz tu opis http://obrazki.elektroda.net/46_11521143...
Dioda kawalek kabla i kody sa twoje
Witam tam gdzie jest wlot do nawiewu pod maska (niżej szyby) jest tak kostka z rezystorami drutowymi i jest tam jedna dioda która najprawdopodobniej strzeliła . Pozdr
Oscyloskopem szybciej się diody sprawdza.
zastosuj po dwie diody na kierunek i bedzie ok .
Podłączę się pod temat. Mam podobne objawy. Po dłuższym czasie wymieniłem baterię i przykre rozczarowanie- nie działa z pilota. Nauczyć nie idzie. Czy można sprawdzić w jakiś sposób czy pilot żyje? Radio, dioda?
ok przepalily sie diody :)
Mam miernik do sprawdzania z 3 diodami i pokazuje że alternator ładuje Napięcie sprawdź multimetrem.
Nie dioda tylko wkład lusterka.
Podajesz [domykający +12V] na brązowy przewód przełącznika szyb [pin.1] oraz diody aby odseparować wszystkie szyby L i P.
Krótko i na temat, czy da się dołączyć kontrolkę ( dioda LED ) do tempomatu, który jest aktywowany przyciskiem chwilowym? Pacjent to Citroen xara Picasso 2005r. Ps. Mile widziane instrukcje, bo to że się da to jakby trochę poniżej moich oczekiwań.
Witam Jestem posiadaczem Auta Citroen ZX Autko nabyłem w nauboższej wersji w której nie było nawet obrotomierza Zakupiłem licznik od bogatszej wersji gdzie obrotomierz już jest Więc podłączyłem ale niestety obrotomierz pokazuje dwa razy mniej obrotów niż powinien... Okazuje się że cewka jest dwubiegunowa i impuls pobrałem tylko z jednego biegunu ale...
Najlepiej znajdź kable w progu, i dla bezpieczeństwa wepnij się przez diody prostownicze, min 1 A.
Ok. A stosowałeś jakies diody prostownicze czy tylko przekaźnik?
Musi być pod dwa bo inaczej obrotomierz będzie przekłamywał o połowę. Zastosuj dwie diody.
Po pierwsze alternator Valeo bo takie tam chodzą mają słabe wirniki/ pękają druty czyli wirnik do wymiany oczywiście po uprzednim sprawdzeniu/ , po drugie sprawa diod jak je sprawdzałeś skoro są zgrzewane z stojanem a po trzecie jaki typ alternatora są z diodami wzbudzenia/ nie spotkałem jeszcze uszkodzonych, oraz bez diod wzbudzenia i co to znaczy...
Kody można samemu odczytać diodą LED.
No to teraz diody sprawdź.
To nie jest dioda tylko kondensator tantalowy.
Minus to napewno 8 pin. Możesz to jeszcze sprawdzić, przejście z 8 pinu do kondesatora, tą strona z czarnym oznaczeniem to minus kondesatora, Plus napewno idzie do tej diody obok kostki.
Lampka, dioda, oscylo....
Poradziłem sobie podpialem w przycisk i zastosowałem diody prostownicze
Zrób jesczce raz pomiar na pinach 1 i 20 nie woltomierzem , lecz diodą LED. Na obydwóch , podczas kręcenia silnikiem , powinna mrugać dioda.
Dzień dobry Państwu, (...) ta środkowa "dioda"- zaznaczona strzałką to czujnik natężenia światła :) Pozdrawiam
Witam !! Kolego przykro mi to pisać ale to nie tylko filtr czy jak Ty piszesz folia , różnica polega również na diodach podświetlających wyświetlacz.
Dioda transil SMD dwukierunkowa
powiedz mi jak doszło do tego że przestał palić i czy dioda od immo gaśnie
Na przycisk przez diody ten na konsoli a jak chcesz to moge ci podeslac schemat zamka do c3 ale na priv
Alarm fabryczny. Tylko dioda wyciągnięta do wewnątrz.
Z tego, co pamiętam (sprawdzę), dioda nie miga. Świeci lub nie, działa zero-jedynkowo.
Witam !!! Wymyśliłem sobie, że zamiast żarówek wstawie diody. Pod wyświetlaczem wlutowałem diody a, że za mocno świeciły wstawiłem w szereg uprzednio przecinając ścieżkę opornik SMD 620 Ohm. Po włączeniu radia diody świeciły ale na wyświetlaczu nic nie widać. Czerwona dioda CODE też nie świeci. Nie działa nic, tylko podświetlanie. Co mogło się stać?...
Odłącz wtyczkę z alternatora, jak problem zniknie, to przebita dioda w mostku
Przeciez masz opisane jak uruchonic kody bledow krok po kroku. Probnik z dioda led to po prostu dioda i rezystor polaczone szeregowo... Wez np. 1kΩ i bedzie dobrze. Kody bledow znajdziesz w sieci - chyba sa tez gdzies na elektrodzie...
Dokładnie jest to citroen 2.0 benzyna z gazem. Kontrolka a właściwie czerwona dioda z lewej strony środkowego wyświetlacza ( tam gdzie wyświetla date, godzine, temperature i spalanie) zdjecie dodam pozniej
Na teście diody pokazuje 1600+-, zarówno dobra i zła strona
Jest w motoroli HC05
z tego co pamiętam to 97 rok to mk I ???????????? a ta był IR, czy masz w pilocie zewnętrzną diodę nadawczą ?
Witam Dzięki TooMeek za pomoc ale niestety nie ma nadal żadnej reakcji ze strony dachu. A klapa tylna jedna jak i druga otwierają się bez zarzutów. Jeszcze jedno pytanie czy przy włączniku dachu musi świecić się ta mała dioda ? Pozdrawiam Adam
a ta dioda pomiędzy rezystorami na ostatnim zdjęciu ? wygląda jak prostownicza.
ałączony zapłon po zgaśnięciu diody przytrzymać oba przyciski razem
Mój kolega miał taki sam problem z Citroenie ZX i wymiana diody wystarczyła. Więc wole wymienić diodę i sprawdzić, niż od razu "wyrzucać" 100zł na opornik ;]. Po za tym, pytanie było inne niż Wasze odpowiedzi ;]
Można też użyć rezystora 1k, bez diód. Trochę mniej roboty. Osobiście daję diody.
Rozwiazalem problem , została uszkodzona dioda w zasileniu przkaźnika w BSI..
Przekaźnik, zwarcie na diodzie w mostku itp...
Mam na diodach nie na żarówkach, sprawdzałem panel zegarów diody ok. Jest to zestaw wskaźników tzw dwu wtyczkowy...
Spotkałem się w citroenie z czujnikami z wbudowaną diodą i o ile dobrze pamiętam było to C3 więc u ciebie też może być.
Nie sprawdzałem, ale skoro by dochodził to by raczej świeciło.. Wątpię że spaliły by się 2 żarówki i 15 diod na raz.
Największa śruba (o ile pamiętam M8). Jakie M8? Poza tym pasowało by wiedzieć jakie Valeo, czy samowzbudny, 9-cio diodowy (peugeot citroen) czy obcowzbudny, 6 diod (renault, volvo)
Witam 1. Naładuj akumulator porządnie jeśli masz możliwość włącz tryb zimowy na ładowarce (podwyższa napięcie ładowania). 2. "economy mode" - https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... wyjaśnione w poście #7. 3. Masz sprawne świece żarowe ? 4. Można użyć jump startera żeby wspomóc rozruch. Te urządzenia wyglądają np. tak: [url=https://www.oleole.pl/ladowarki-i-a...
A co można więcej wyciągnąć z 70/ o ile taki jest/ ponieważ do samochodów z klimatyzacją powinna być 100, a spotkałem też 70 wszystko zależy od obciążenia i wersji na dodatek w założonym mogą być jedynie słabe diody główne.P
To są diody
Czy ktoś wie jak jest podłączony przycisk blokady zamków z migającą diodą na desce rozdzielczej w citroenie c3?
Jaki masz pobór prądu i na jakie napięcie założyłeś regulator. Sprawdziłeś alternator? Jak wirnik i jego pobór prądu? Co z diodami pomocniczymi. Jaki masz alternator bo było tego trochę.
Pozostałe szyby są sterowane za pomocą Sieci Lin, oprócz lewej. W panelu głównym lin jest na pinie 5. Pin 2 i 9 to can. Pytanie czy blokada tylnych szyb dziala6na panelu głównym , tzn dioda zapala się po wciśnięciu??.
Kolego miernikiem nie zobaczysz na wtryskch 70V bo czaas wtrysku podawany jest w mili albo mikrosekundach, sa to bardzi krotkie impulsy, mozesz to zrobic oscyloskopem albo dioda z rezystorem. mozna tez podlozyc inny wytrysk lub wyjac jeden z silnika i zobaczyc czy psika podczas krecaenia. Na moje oko, ablo ktorys z czujnikow sie uszkodzil/ jest inny...
Jest to podwójny przekaźnik , który ma aż 15 pinów. Piny 4,5,6 i 13 zasilają podwójną cewkę , wtryski oraz pompę . Cewka przekaźnika sterowana jest masą ze sterownika silnika na pin 7 poprzez wyłącznik bezwładnościowy. Jest jeszcze taki myk ,że po włączeniu zapłonu , sterownik z pinu 13, poprzez diodę zasila cewkę przekaźnika z pominięciem tego nieszczęsnego...
ok, myślę że temat został wyczerpany. Żarówki zastąpione diodami wszystko ładnie działa :) pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Wiem ze na pewno w przewodach wychodzących z drzwi Diodą poszukaj,coś kojarzę niebieski.
Witam, normalka z tymi kontrolkami problem leży dokładnie w kablach pod siedzieniem kierowcy lub na złączce od napinaczy pirotechnicznych zaraz obok, rozumiem ,że nie zawsze one świeciły.Poruszaj troche nimi u mnie tak najprościej robiłem aby pozbyć sie denerwującej diody. Pozdrawiam
No ale impuls zapłonowy (ładowanie obwodu magnetycznego cewki) trwa poniżej 2ms, więc po miganiu diody nic nie stwierdzisz.
Zrób porządek w końcu z immo.
Włącz aparat w telefonie i przystaw pilot naciskając przycisk. Na telefonie powinno być widać nadawanie pilota poprzez diodę podczerwieni. Przelutuj płytkę.
Widzę, że czeka mnie większe rozkręcanie, aby sprawdzić dmuchawę. Jezeli chodzi o oporniki i diodę to wszędzie prąd przepływa.
W starszym Saxo był moduł sygnalizacji, w nowszym o światłach przypominała tablica wskaźników. Bez informacji o samochodzie nie można nic ciekawego o nim powiedzieć. Tak czy siak układ ten odpowiada tylko za sygnalizację, nie ma związku z samym oświetleniem. Tak więc, najpierw napraw światło sufitowe a wtedy pewnie i sygnalizacja Ci zadziała. Po pierwsze...
Diodę należy podłączyć tak , +diody do stałego +12V, a -diody do +12V po stacyjce. W chwili wyłączenia stacyjki dioda zaczyna działać.
Czytałem cos o kodach migowych tylko jak to konkretnie zrobic? podobno wystarczy dioda led i rezystor
Witam. Może któraś z diod ma przerwę i mruga. Luty swoją drogą.
Witam mam problem z temperaturą w citroenie c3 1.6hdi wskaznik od czasu do czasu wskakuje na czerwone pole, nie zależnie od temp. napewno płyn nie osiąga takiej temp. jak wskazują diody na desce wymieniłem czujnik ale nie pomogło.
Przepraszam, ale wydaje mi się, że nie masz zbytnio pojęcia o elektronice. Ty mierzysz na odpiętej wtyczce. Słyszałeś kiedyś o czymś takim jak podciągnięcie wejścia do plusa lub masy? Robi się to po to, by wejście nie wisiało w powietrzu i nie zbierało żadnych zakłóceń. Być może tak właśnie jest tutaj. Zrób pomiar na podpiętej wtyczce i zobacz wtedy...
Mam pytanie do kybernetes , czy mógł by dać więcej takich schematów o ile ma, nawet w pdf do xsary z silnikiem disela, ja mam tylko książkę WKiŁ do benzyniaka. Jam mam silnik 1,9 kiedy chce włączyć silnik rozrusznik kręci i nic, tak jakby nie szło paliwo. Podejrzewam że także może być to problem natury immiobilaizera, bo kiedy włączam zapłon, myga się...
Próbowałem się połączyć testerem na lm i nie daje żadnych kodów. Próbowałem przez diodę led tez nic tylko swieci
OK. Przynajmniej n a pierwszy rzut oka, dioda w kluczyku po naciśnieciu świeci się.
na Twoim miejscu zrezygnowałbym z niebieskiego podswietlenia bo bedzie sie to wiazlo z rozmowa z panami niebieskimi i jak znam zycie albo dadza upomnienie i kazda zdemontowac albo mandacik 100-150 pln, takze ja polecal bym podswietlic tablice białymi diodami typu FLUX na kazda tablice po 3 diody FLUX i super :D pozdrawiam 15jacek15
A tak po polsku (cos tam potlumaczylem ale ja nie mam w aucie zadnych diod) ale sprobuje jutro ta pierwsza wersje
To co to jest to CPH w 306? :lol: Ale o czym my mówimy? To jest Xsara II, tam jest dioda świecąca jako kontrolka ładowania. Tą kontrolką steruje BSI.
Mam taki problem...coś padło w nadajniku IR(podczerwień) centralnego zamka w Citroenie Xantia.Jest bardzo krótki impuls z pilota i sterownik nie zdąży zareagować.Pilota sprawdzałem...dioda IR działa(widać błysk w kamerze),kiedyś impuls trwał koło 1sek,teraz połowę krócej.W pilocie nic nie da się poregulować ,jest tylko kondensator 220uF który wymieniłem...
Wyjmij te diody i idz do sklepiku elektronicznego, albo najlepiej do punktu serwisowego i tam ci powiedza jakie to diody. Prawdopodobnie po wyjeciu jak dobrze popatrzysz przez lupe to i symbol tam bedzie. Ale najprosciej idz do pierwszego serwisu twojej marki auta i tam bedzie sklepik. Takie diody nie sa drogie, a jak cena ci nie bedzie pasowala to...
A to coś nowego. Nic takiego sie nie dzieje. Zamykam drzwi uruchamiam alarrm właczając przycisk A na pilocie i drzwi się nie zamykają a autolarm działa bo dioda się swieci i blyska swiatłami . Potem otwieram drzwi i alarm wyje. Instrukcje obsługi mam i pisze tu o jakimś kodzie Co to jest --karta jak płatnicza z napisem citroen, kluczykiem i kodem był.
Albo koniec szczotek i pierścieni ślizgowych, albo uszkodzona główna dioda w prostowniku bo myślę że pasek sprawdzałeś.P
Nie masz wyprowadzonych na zewnątrz analogowych sygnałów kierunków. Trzeba by wlutować się wewnątrz, co nie jest proste dla kogoś bez wprawy, inna rzecz to obciążalność styków wewnętrznych. Druga sprawa to konieczność podłączenia się pod wyjścia na kierunkowskazy w BSI. Trzeba pewnie odseparować dodatkowy moduł diodami, najlepiej podejrzeć na schemacie...
niestety nie ma tam żadnego przycisku BND. Są tylko MODE , AUDIO , CPS , FM.T , M.L , TA , ON , LOAD , MEMO , AF i jeszcze coś takiego jak połączone ze sobą szeregowo dwa symbole diod
podepnij sie pod przycisk na konsoli przez dwie diody tam steruje jeden przewod
mozesz sprawdzic tego pilota czy wogule wysyła jakies sygnały przystawiajac go do obiektywu zwykłej kamery TV kolor czy czrno b.... to taki prostszy sposób bo kamere teraz prawie kazdy powinno byc widac mruganie diody takie dosc szybkie błyski
Witajcie? Co odpowiada za sygnalizacje na liczniku włączenia długich świateł? Krótkie pokazuje dobrze, lecz po przełączeniu na długie kontrolka znika i nie zapala się od długich. Dioda w liczniku ok. Czy sygnał idzie z BSI po CAN?
Niestety bez przekazników nie unikniesz zwarć, a blokowanie diodami nie pozwoli ci na pracę silników w obu kierunkach. Jeszcze jedna sugestia. Silniki mają krańcówki ?
coś miedzy 150, 250 i 350 mV, jak wiatrak stoi, chodzi na I-szym i na II-gim biegu. Mogę te napięcia oglądać na mierniku, A nie warto oscyloskopem? W moje wierze/wyobraźni trudno przyjąć sensowność napięcia stałego, ale impulsowanie by było fajnym komunikatem dla komputera "wentylator żyje, uruchomił się". Gdybym był projektantem samochodowym, tak...
Witam Ja miałem taki sam problem w citroenie c5 18, 16V . Przyczyna tkwiła w alarmie antywłamaniowym. Trzeba ponownie rozbroić alarm wciskając cztery jedynki. w przypadku alarmu włoskiego. Przekręcasz kluczyk zaświeci się diodka na przycisku autoryzacji kierowcy taki okrągły . Wciskasz guzik , dioda mignie, wciskasz 2 raz-dioda mignie, wciskasz trzeci...
Panowie czy wam w berlingo pali się podświetlenie przycisków podgrzewania szyb, a/c, przycisku zamykania po wył. kluczyka i zgaszeniu świateł? Czy dioda w przycisku zamykania miga na czerwono po zamknięciu samochodu od zewnątrz?
Mam taki sam pilot . Po naciśnięciu przycisku dioda ir nie nadaje, natomiast led świeci. Co moze byc tego przyczyna ?
Tak to zrób: http://obrazki.elektroda.net/93_12447370... Jeżeli na przekaźniku jest dioda gasząca, to zwróć uwagę na jej ułożenie w stosunku do styków 85-86, żeby nie było potem habemus papa (siwy dym).
Witam, pozwolę podłączyć się pod temat bo mam podobny problem, posiadam berlingo z 2000 roku multispace, mam dwa kluczyki jeden goły drugi z guzikiem, od początku centralny zamek działa tylko z wkładki, synchronizacja nic nie daje, na konsoli z lewej strony jest dioda obok wyłącznika airbaga pasażera, dioda ta jest cały czas nie aktywna, nie mam pojęcia...
Drodzy koledzy za Waszą radą podjąłem temat czujnika położenia wału. Zlokalizowałem go w swojej Cytrynie(na szczycie skrzyni biegów)i okazało się,że przewodzik ma w rozsypce większość izolacji po dotknięciu wszystko się rozsypało razem z ekranem,wiec zakupię nowy czujnik i zobaczymy na pewno dam znać o efektach wymiany. O kodach migowych znalazłem informacje...
siedząc w citroenie C5 zwróciłem uwagę na delikatne światło koloru czerwonego, które umieszczone na środku sufitu świeciło w stronę dźwigni zmiany biegów. Widoczne jako delikatna poświata, nie przeszkadzająca w jeździe, widoczna po przesunięciu ręki w promienie. Jakie diody i jak podłączone elektrycznie mogą dawać taki efekt?
Jeśli chcesz mieć stop to rozbierz lampy i porównaj, bo czasem na lampie masz jeszcze inne elementy i muszisz ją przerobić. A co powiesz na to że w citroenie spotkałem żarówkę podłączoną z diodą i za diabła żadna żarówka nie chciała świecić. Kupiłem orginał i zadziałało. A jak rozwaliłem oprawkę żarówki to było wielkie łoł, wystarczyło dać diodę i problem...
na aukcji z "ABSOLUTNA NOWOŚĆ DIODY LED DO MATRYCY 15,6" nie trzeba samemu robić płytek. Sprzedawca pisze że jest możliwość skracania tych pasków na dowolną długość jednak prosi wcześniej o kontakt. Myślę że sprzedawca powie jak rozciąć taśmę na dwa niezbędne odcinki.
czerwona dioda citroen citroen dioda alternator citroen dioda alternatora
płyta indukcyjna schemat amica mitsubishi falownik cyfra moduł
aleksander zawada aleksander zawada
Szybkie spalenie świec żarowych w Ford Mondeo MK3 Kod błędu DF226 w Renault Master - przyczyny i rozwiązania