Raczej to normalne . Tam cały czas następuje przepływ oleju a chłodniczki do tego nie ma . Przy skręconych kołach uruchamia się zawór szokowy aby nie przeciążyć pompy . Z tąd ten syk . Jak nie dotykarz kierownicy , nie kręcisz nią to olej idzie w przelew prawie bez ciśnienia . :|
do wymiany klapki mieszalnika, do sciagniecia deska rozdzielcza z obudową nagrzewnicy i dużo zabawy
Przekaźnik jest pod bezpiecznikami pod kierownicą .
piosiek jak chcesz schemat to daj mail to Ci puszcze w dobrej jakosci
To daj znać czy to nie uszczelka... Układ sam z siebie nie ma możliwości się zapowietrzyć. Możesz spróbować wymienić korek na zbiorniczku wyrównawczym. Przejrzyj również instalację LPG czy w jakiś sposób nie zapowietrza układu. Ewentualnie dobrze odpowietrz układ. Na zdjęciu masz zaznaczone odpowietrzniki. Zaczynasz od tego przy nagrzewnicy. https://obrazki.elektroda.pl/9767602800_...
Złączka służy do tego, że jak chcesz wyjąc sobie silnik to zamiast rozłączać pojedynczo przewodów z instalacji - odpinasz sobie wszystkie za pomocą kostki.... Któryś pin nie ma styku - przeczyść i popodginaj "żeńskie" wsówki aby był dobry styk....
A powinny być takie miękkie jak po dłuższym postoju. Dymienie może być lekkie (nie mówie o takim widocznym w tylnim lusterku) - w końcu gdzieś musi iść płyn. A świece suche? Choć ja ostatnio robiłem UPG w astrze F ale nie grzał mi się nic a nic więcej niż zwykle choć ciśnienie było konkretne i zawór na zbiorniku płynu syczał. Oczywiście płynu ubywało,...
F140A rear window heating F27.5A electrically heated mirrors
Zasila jeszcze podgrzewacz oparów z odmy, który pewnie ma zwarcie, jak zwykle zresztą.
Czyli miałeś termostat bez wtyczki a założyłeś z wtyczką? To nic dziwnego że ci się grzeje.
Świece sprawdzone są dobre prąd na swiecach też jest generalnie grzeją
W temacie jest, że się grzeje.
Pierwsza sprawa to patrzysz jak buduje ciśnienie paliwa. Świece żarowe to mu w ogóle nie potrzebne, w największe mrozy pali bez zająknięcia bez grzania jak wszystko inne sprawne.
Może jest uszkodzony czujnik temperatury od strony kierowcy i dlatego grzeje?
Jeden z dwóch przekażników w komorze silnika w skrzynce razem z 40A bezpiecznikami przepalony, nie wiem od czego on. On od podgrzewacza płynu (na przewodach nagrzewnicy).
Nie powinien się tak grzać przewód. Ewidentnie przez jedną linię przechodzi Ci światło mijania i drogowe przez co przewód jest nadmiernie obciążony i się grzeje.
Zastanawiająca jest jeszcze zależność dmuchawy wnętrza. I to jakaś nielogiczna, odwrotna: wystarczy włączyć nawiew i już komputer wymaga uchylenia 20% jak zwiększam grzanie tym więcej się uchyla.
Klapa się nie zamyka.
Zdejm prowizję, to się zobaczy. Najprawdopodobniej masz gdzieś słaby styk i tam się grzeje,
a płyn wyrzuca czy tlko sie grzeje?
Sam rozrząd składasz na kołki i tak jest złożony, pompą wcześniej nikt nie ruszał. Przestawienie zęba na pompie będzie za dużo, poza tym ciężko by odpalał / kopcił. U mnie się tylko grzeje. ???
Sprawdź zasilania na sterowniku silnika wg. schematu jaki wrzuciłem. W szczególności sprawdź czy oba przekaźniki (pokazane na schemacie) w BSM załączają się, czy jest plus po kluczyku itd.
Tak podpięty 0 błędów nigdy nie zaświeciła się kontrolka od dpf i dodatkowo dałem kontrolkę do lusterka.Bo podobno jak załącza się wypalanie robi lusterka w tym czasie grzeją…
Tylko droga olejowa ok, płyn do komory spalania też się nie dostaje bo nie jest siwo za mną ani na zimno ani na ciepło... Temperatura jest ok bo nagrzewa się normalnie płynnie nie jakoś nagle, wentylator też odpala a przy upg chyba coś z tych rzeczy by szwankowało nie? A w środku po wymianie termostatu grzeje wzorcowo
Między innymi na to też,wstawiłem go do warsztatu, że nie wskazywał temperatury , a teraz to i w dodatku słabo grzeje ogrzewanie
(at)frankie1984 kiedy wypalanie jest w trakcie aby nie gasić auta. Wiem ze w osobówkach citroen, opel uruchamia się grzanie szyb lub/i lusterek i tam można podpiąć lampkę. Umnie tego nie ma
Jakieś schematy tego układu są dostępne? Wtedy miałbym numer przewodu i ewentualnie jego kolor (choc te kolory to nie zawsze są prawdziwe). A poziomy napięć na tym dodatkowym kontrolującym przewodzie są Wam znane? Na innym forum przeczytałem,że ten przekaźnik do świec to jest jakiś przekaźnik tranzystorowy. U mnie wygląda na standardowy z cewką (bo...
Witam Dziękuję za podpowiedzi Podjadę do innego FACHOWCA i przekażę wasze sugestie Po weekendzie dam znać co ustaliłem A przy okazji czy tę grzałkę trzeba wymieniać jak np słabo grzeje??
Na bezpiecznikach sprawdź. Ale 4V? To jakieś złącze musi się nieźle grzać!
Czy masz problem z odpalaniem ? w tych autach jest regulowany czas grzania jak jest ciepło to działają krótko .
albo się zapowietrza lub nie ma luzów zaworowych pod warunkiem że jest ciśnienie na cylindrach i świeczki grzeją
Moim zdaniem uszkodzony jest termostat i należy go wymienić. Do testów możesz go wyjąć i sprawdzić chłodzenie bez niego. Sprawdź też pompę wody, może w ogóle nie ma cyrkulacji płynu.
Ja zawsze odpalam po zgaśnięciu kontrolki od świec żarowych. Nie wiem jak jest w golfie, ale w moim citroenie czas grzania świec zależny jest od temperatury silnika. Widać to po czasie w jakim gaśnie kontrolka.
Moduł jest pod fotelem . Sprawdz! Być moze jest pin zasilacy wytopiony i w momencie załaczenia napiecie leci na dół. Diagbox Ci zdiagnozuje
I to jest winą niegrzania ogrzewania w samochodzie? Jak wyglądają ewentualnie koszta naprawy?
Jak masz uszkodzone przekaźniki lub rezystory to nie wszystko będzie działało. Coś Ci tam działa a jest to zapewne 2 prędkość wentylatora po odpięciu czujnika ponieważ 2 stopień jest bez niczego czyli żadnego rezystora tylko przekaźnik i tyle. Auto się grzeje do ilu stopni?
Wentylator dmuchawy pobiera 22A Podłączony przez zepsuty opornik. Wentylator pracuje na pełnych obrotach. Dodano po 15 Podłączony bezpośrednio poprzez DY 1,5mm2 -przewody się grzeją 26 amper
Diagnoza jest możliwa tylko Lexią czy mogę poszukać czegoś innego?
swiece wcale nie grzeja a czytalem ze powinny zawsze Ciekawe rzeczy czytasz. Jeżeli wszystko jest sprawne to powinny grzać.
Zależy jaki masz termostat, jak aktywny 105 C to wsio jest OK. Przynajmniej na grzanie nie narzekakasz.
Sprawdz czy w tym czasie masz zimną czy gorącą chłodnice.
Witam. Wymieniłem świece żarowe w Citroen Jupmer 2,5D i jestem ciekawy jak powinny grzać. Tzn. jak sprawdzam żarówką, czy dostają napięcie, to dostają tylko przy pierwszym grzaniu, do kilku sekund po zgaśnięciu kontrolki na desce. Kiedy cofam kluczyk w stacyjce i chcę je znowu zagrzać to nie dostają żadnego napięcia. Czy to normalne, czy powinny grzać...
Pomogła wymiana kalkulatora silnika, bsi i immo. Auto śmiga, dziękuję za pomoc Nadmienię ze problem był w słabej masie przy sterowniku abs i grzał sterownik silnika.
Problem rozwiązany, Po prostu zbyt wolno jeździłem xD Silnik na zbyt małych obrotach tak jakby wolniejszy obieg wody był i przez to wolniej się nagrzewał termostat (1,3 tyś obrotów) jazda 50-60 na godzinę Zacząłem jeździć 70 na godzinę i problem znikł, poprostu termostat nie otwierał bo był zmarznięty.
A może to przez próbę włączenia zamarzniętego spryskiwacza coś się stało - Ja grzałem suszarką :)
Ja bym zarobił kostkę na nowo. Zobacz jak wyglądają przewody z drugiej strony (czy teżsa takie twarde) jesli nie to znaczy że od dłuższego czasu coś ci tam nie łączyło i prawdopodobnie kable się grzały.
nie kopci para jak to bywa z uszczelka Dodano po 1 jak potrzymam go na wyzszych obrotach to ogrzewanie dziala jak sam chodzi na wolnych obrotach to nie grzeje
W cytrynie od aktualnie żony założyłem wyświetlacz oraz orginalne radio zamiast zegarka który był w środkowej części deski i to wyjaśniło o co chodzi autku. Na tym wyświetlaczu jak piknie to wyświetla się komunikat o błędzie a którego niema w pamięci komputera jak się podepnie pod autko. U żony wyświetlało błąd lamp tylnych pomimo że żarówki wszystkie...
Odłącz wkład lusterka, podłącz probówkę i sprawdź czy po włączeniu grzania świeci.
. Wolałbym uniknąć wykręcania wszystkich, bo dostęp jest kiepski. . Z doswiadczenia wiem ,że koniecznie należy sprawdzić wszystkie świece tak jak radzi kolega ,są przypadki że swieca grzeje , czyli wydaje się że ma przejscie prądu mierząc miernikiem ale ona grzeje z drugiej strony od gwintu a nie od czuba :idea::D czyli do wymiany :idea:
Jak kolega wyżej Ci podpowiedział termometr ale nie do zbiorniczka bo tam go nie ma tyko bezpośrednio do chłodnicy. Sprawdź czy wskazania pokrywają się z tymi z deski rozdzielczej. Diagnostyka komputerowa pokazuje przy okazji odczyty z czujników i weryfikuje czy dobrze działają - więc polecam wizytę w dobrym warsztacie.
Zamykam temat. Popsuło się mocowanie linki w panelu. Dzięki za pomoc...:cry:
Na sto procent grzeją się hamulce!
Witam. Wygląda z ktoś grzebał przy przekaźniku świec żarowych. Sprawdził bym wg schematu poprawność połączeń w tym miejscu.
Witam Autko trochę postało, teraz podczas jazdy grzeje mi się tarcza hamulcowa od strony kierowcy, objaw taki jakby tłoczek się nie cofał. Rozebrałem wyjąłem klocki, sprawdziłem bez klocków że tłoczek się wysuwa i cofa. Złożyłem jeszcze raz i dalej tarcza się grzeje. Mam pytanie czy w miejscach zaznaczonych literami A i B daje się jakiś smar? http://obrazki.elektroda.pl/3111920300_1...
Grzeją się bardzo mocno poza tym trzymają, ale majsterek raczej mi nie pomoże
Tak byłem na serwisie i widziaem,że wyciągneli lewą lampe i coś tam grzebali ponoć im paliło bezpiecznik i jakiś jeszcze czujnik na wale wymieniali ,6 godzin im to zajeło ale teraz pali normalnie,kontrolki świeć świeciły i gasły a świece nie grzały
A tak faktycznie to grzeją Świece? Sprawdzane było?
Rozumiem że chodzi o Berlingo II. Radzę zdjąć ramiona wycieraczek (ostrożnie bo czasami tak mocno siedzą że można urwać - czasami trzeba użyć małego ściągacza). Zdemontować osłony plastikowe na podszybiu. Silnik po prawej stronie pod blachą mocującą. Włączyć wycieraczki i sprawdzić czy się nie grzeje i czy nie czuć spaloną elektryką. Wskazany jest demontaż...
moze tak byc, tymbardziej ze to silnik i sterownik od toyoty xD wtedy oscyloskop i wymuszanie usterki/grzanie silnika/czujnika itp
W końcu połączyłem odcięty przewód między bsi i panelem. Powróciła pamięć użytkowników. Teraz pytanie jakie konsekwencje z tego będą? Latem nie będzie wietrzyć, a zimą grzać?
Witaj kolego zacznij od czujnika temperatury płynu, małe pieniądze, comp widzi wysoką temperaturę więc nie włącza świec, bo długość ich grzania zależy od temperatury silnika A jeszcze pytałeś o fap wystarczy pod niego wleżć i widać co ma.
To silnik grzeje auto, wiec nie dziw sie, ze trzeba troche przejechac, zeby sie zagrzal. 5-6 km to raczej normalne. W dodatku, HDI ma bardzo dobra wydajnosc cieplna i bardzo trudno sie grzeje. Dlatego masz w aucie urzadzenie dogrzewajace i prawdopodobnie ono nie dziala. Trzeba by natomiast wiedziec, co masz (swiece w ukladzie chlodzenia, "opiekacz"...
bezpieczniki sprawdzaleś ? przekaźnik się załącza ?
a kable w klapie patrzyles? bezpieczniki? włącznik?
Witam Auto zaprowadziłem do mechanika. Zdjęta głowica naprawa gniazda po ukręconej świecy plus zabielenie gniazd wtryskiwaczy. Wszystko ładnie zrobione. Po nocy identyczny problem mianowicie auto musi trochę pokręcić nim zapali. Wykręciłem świecę żarową podłączylem i obserwuję - kontrolka od grzania świec gaśnie a świeca po 10-15 sekund zaczyna się...
No coz, oczywiscie Michu10, moj blad - kiedy kolega mowi, ze sprawdzil swiece to zalozylem, ze sprawdzil caly uklad:) Najlepsza metoda eliminacji problemu z grzaniem swiec bylaby wiec proba odpalenia "na druta". Jednak gdyby to nie zadzialalo, to upieralbym sie przy tych zaworach.. ;)
a czy te webasto jest suche czy mokre?? znaczy grzeje tylko powietrze czy cały układ chłodzenia??
nie odpala; kontrolka świec tylko mignie,słychać pyk,pyk przekażnika i śilnik nie odpala bo świece nie grzeją .Co zrobić?
Bezpiecznik nie łączył w listku, ten zaczął się grzać i wypalił dziurę.
Nie wiem co to za materiał ale to koło "pije"olej.Kiedyś widziałem takie cuda w jakimś wynalazku PSA.Po złapaniu temp "pociło sie" olejem.Materiał ma jakieś pory i nasiąka.Wymontuj i grzej aż wypłynie wszystko.
Tej śróby się nie wykręca, na 100% jest zapieczona(śróba-tulejka).Spryskaj jakimś środkiem penetrującym np. WD40, odczekaj trochę i "młot w rękę"Jak nie pójdzie to "pacjent pod nóż" utnij śróbę z dwóch stron(na równo z wieszakiem)jeżeli jest na tyle miejsca aby rozwiercić, wiertło o takiej samej średnicy co śróba i nawierć z każdej strony na grubość...
Witam wszystkich problem polega na tym że niezależnie od temperatury ciężko pali może stać w garażu a ciężko odpala świece wymieniłem były uszkodzone podłączyłem cdifa i pokazuje błąd p1351 i nie wiem co dalej czy ma to związek z grzaniem świec
Mam nowy rezystor który już pasuje do tego modelu auta. Po podłączeniu załącza się klima. Rezystor grzeje się, ale nadmuch nadal nie działa. Macie jakieś pomysły co to może być?
W większości samochodów lusterka grzeją razem z tylną szybą. Ale w niektórych jest tak, że grzanie luster załącza się dopiero przy odpowiednio niskiej temperaturze. Inaczej grzeje tylko szyba. C4 zwykłe? Picasso?
Witam mam taki problem mam Citroena Xsare Picasso 2.0 HDi (90 KM) i bardzo słabo grzeje. Termostat 100% sprawny. Prosił bym o jakieś porady wskazówki. Pozdrawiam
czyli nie ma niskiego biegu i dlatego sie grzeje Dodano po 25 Vin proszę?
Grzać smarować kluczyk oliwą i próbować do skutku.
A tak ogólnie to świece grzeją czy masz błąd w sterowniku silnika bo to bardzo częsta usterka w tych silnikach. Nie patrz na to że zapala się spiralka jakby świece grzały bo to nic nie znaczy. Ja mam uszkodzony sterownik od świec i jak jest zimny to napewno ciężej odpala niż jak stoi w garażu i temperatura jest 18 stopni.
w ktorym miejscu znajduje sie przekaznik swiec?? jak mozna sprawdzic czy faktycznie polegl?? moze jest sposob aby zrobic mostek i sprawdzic czy rzeczywiscie przekaznik kleknoł?? bezpieczniki i w komorze silnika i we wnetrzu sa sprawdzone:| jesli uwalony bylby zawor to czy nie powinna swiecic sie kontrolka grzania swiec??
prawdo podobnie w radyjku jest uwalony stabilizator sprawdz czy się nie grzeje i napiecie na nim
Najpierw sprawdź świece czy w momencie startu grzeją. Może poprostu nie dopływać do nich prąd właśnie w momencie startu. Nastepnie sprawdź szczelność układu zasilania paliwa.
Skontroluj działanie alternatora i obwodu ładowania, bo wygląda to na działanie ecomod. Jeżeli to diesel to sprawdź czy nie grzeją za długo świece żarowe.
Witam mam problem z moim Citroenem Berlingo otóż nie grzeją się świece(nie dochodzi napięcie). Nie otwiera się zaworek na pompie paliwowej (nie dochodzi napięcie). Nie działa rozrusznik(nie dochodzi napięcie ze stacyjki)Chciał bym się was zapytać czy wiecie co się mogło stać?Dodam że do stacyjki prąd dochodzi i wychodzi ponieważ wszystko inne działa.Z...
Na jakiej podstawie stwierdzasz, że nie ma masy? Sterownik masz zabudowany w wentylatorze? Taka podkowa czy półksiężyc, czy zewnętrzny, w kanale powietrznym od strony pasażera? Bo nie pamiętam jak tam jest, jakie kolory grubych przewodów? Były tam problemy i ze stacyjką i z wtyczkami po drodze, grzały się i wypalały styki.
na beznzynie też się grzeje, ale na gazie szybciej i do wyższej temperatury.
Witam. Potrzebuje spis bezpieczników do xsary I r.98 combi. Prawdopodobnie spalil mi sie bezpiecznik odpiwedzialny za grzanie zapalniczniki samochodowej i nie wiem który to jest :/
Rezystor dmuchawy, jeżeli czuć, że coś się spaliło, prawdopodobnie silnik, wentylator nawiewu stawia opór i spaliło się. Słabe grzanie może być spowodowane zapchaną nagrzewnicą, ale problemem jest spalona instalacja.
Kontrolka ogrzewania szyb/lusterek zapala się na przycisku ogrzewania, na panelu klimatyzacji. Jeśli się nie zapala to ogrzewanie nie będzie działać. Sprawdź resztę bezpieczników na BSI, do ogrzewania szyby tylnej jest bezpiecznik nr.17. Sprawdź czy kiedy włączysz przycisk ogrzewania szyb i zapali się kontrolka to słychać trzask przekaźnika w BSI. Sprawdź...
Zdejm filtr powietrza i zobacz czy ci sie ropa nie leje z przelewow wtrysków. Dodano po 55 Zdejm filtr powietrza i zobacz czy ci sie ropa nie leje z przelewow wtrysków. 1,4 hdi definitywnie nie jest silnikiem dla lamerkow bez narzędzi. Dodano po 42 Ciekawi mnie jak sprawdziłeś czy grzeją świece?
Przed planowanym włączeniem webasta należy ustawić nawiew na przednią szybę i temperaturę na max grzanie
Najlepszym sposobem żeby sprawdzić świece to weź kawałek przewodu podłącz pod plus aku i dotykaj łepka swiecy jesli iskrzy to powinna być dobra ...... a jak nie to wykręcić i tak samo podłączyć i sprawdzić czy grzeją ..
Ja zostawiłem ten stary na miejscu, dałem tylko nowe - dłuższe wężyki do tego filtra z Golfa. Podgrzewania nie było i nie zauważyłem żadnych negatywnych skutków podczas zimowej jazdy. Zauważ że ten podgrzewacz zaczyna grzać dopiero gdy silnik jest już ciepły więc daje tyle co nic - grzeje przecież płyn chłodniczy. W czasie rozruchu i tak paliwo ma temperaturę...
Jak długo kręcisz rozrusznikiem to nabija się ciśnienie i wtedy zapala,to co napisał powyżej kolega sprawdż w 1 kolejności i czy wszystkie świece grzeją . Napisz co ustaliłeś. Powodzenia
Można by najpierw spróbować ją przeczyścić jakimś specyfikiem, sam osobiście używam ''kreta'' stosowanego w domu do rur odpływowych. tylko trzeba z nim uważać bo naprawdę dobrze wyżera. Rozgrzej go do temp. o której piszesz później przytrzymaj mu z 3tys. obr i sprawdź czy lepiej grzeje czy tak samo jak na wolnych.
Podmienilem licznik na inny i jest ok. Ale ani na nowym ani na starym kontrolka swiec zarowych nie działa, wie ktoś może gdzie szukać przyczyny? A swiece grzeją i przy największych mrozach palił.
tak grube przewody to pewnie zabieg żeby jaśniej świeciły światła ale grzać się nie powinny chyba że jest zły styk i grzeją się złącz a od nich przewód
Egr podmieniony ale brak efektu , na kompie zero błędów.Mechanik mówi że przy temperaturach bliskich zera ma prawo zadymić i sprawdzi jeszcze świece.Mam pytanie czy owe świece nie powinny zacząć grzać przy temp. poniżej zera?
Wiec jak wygoglałem jest to webasto BW50 Thermo Top S stosowane w samochodach BMW . Czy ktoś wie jak zmaksymalizować moc grzania ?
Świece były wymieniane rok temu i wszystko Ok zasilanie niby idzie do przekaźnika ale nie grzeje świec. Prawdopodobnie gdzieś wiązka jest przetarta albo jakiś przewód jest nadłamane. Jak uda się naprawić to postaram się opisać co było nie tak.
citroen grzeje silnik grzeje komutator grzeje klema
gramofon technics cicho wartość skuteczna napięcia tętnień rozmazany czarny wydruk brother
samsung wf70f5e0w2w hulajnoga odblokowanie prędkości
Dziwny dźwięk gwizdania z rury wydechowej Fiat Freemont Renault Master II 2.3 - Kontrolka STOP przy hamowaniu