O ile pamiętam przewody przy tym złączu ułamują się kawałek od korusu więc z łączeniem jedyny problem to mała ilość miejsca. Natomiast inne zagadnienie to fakt, że występuje tam napięcie przy podłączonym akumulatorze więc iskierki mogą się posypać i bezpieczniki także. A bezpieczniki w BSI. Jakby co to mowa o IC 97gdzie: 6290, 6216 styki zamka; 6201,...
W komorze silnika od strony kierowcy, poznasz od razu bo jest tylko jedna taka i kable grube.
Prośiłbym o schemat przebiegu linii Can https://obrazki.elektroda.pl/4484144200_... Wtyczka 4-pinowa, szara.
Tak kolejność kabli dowolna.
Jeśli mowa o cienkim kablu przy samym silniku to jest to sterowanie PWM do pracy silnika.
Sprawdzić pod podstawką przekaźnika lub nakłóć kable.
Który kabel jest od czego? https://pinoutguide.com/Car-Stereo-Peuge...
To nie tylko przelacznik. Wyglada to na awarie panela, ale warto byloby sprawdzic, co bylo robione przy rezystorach (czesto pali sie kostka i moze ktos pomieszal kable).
A wiązki kabli też przełożyłeś?
Patrząc na wtyczkę od strony wyprowadzeń(wycięcie od góry) lewy to linia K, prawy L. Plus i minus z akumulatora.
Przekop wiązkę pomiędzy BSM a ECM - na wys. alternatora lubią się kable przecierać.
Teoretycznie bez komputera da się to naprawić. Jeżeli przed naprawą łożyska wszystko działało to sprawa jest prosta. Czujnik i łożysko musi być ok. Jeżeli po przejechaniu kawałka drogi wciskasz hamulec i ABS się włączy na chwilę a potem kontrolki się włączą to uszkodzone jest łożysko. Jak świecą się cały czas po włączeniu silnika to uszkodzony czujnik...
1. Myślę, że się połączy. 2. ELM327 nie jest w stanie odczytać i skasować błędów systemu airbag, skrzyni itp w żadnym aucie - czyli będzie leżał w szafie. 3. Kup Lexie, jeśli to zbyt duży wydatek to daj zarobić komuś, kto ma odpowiedni sprzęt.
To wyglada na korek do niewykorzystanego pinu zlaczki.
Odezwij się do Greśka Siemianowicza lub zrób tak jak napisał Ci Radek.
Przewody musisz połączyć wg. rysunku w poście #2. Najpierw sprawdzasz za pomocą kontrolki z żarówką na którym z przewodów w szarej kostce na BSI (styki 13 i 15) pojawia się plus w momencie zablokowania zamków. Nazwijmy sobie ten przewód "zamykający" a ten drugi "otwierający". Następnie rozcinasz oba te przewody - w ten sposób uzyskasz cztery końcówki:...
To wygląda na dość typowy problem w starych Citroenach, czyli przegnity kabel masy. Warto też przy okazji wyczyścić złącza elektryczne.
Łatwo sprawdzić bo wyjście rozrusznika w BSM jest w najmniejszej kostce z grubymi kablami 4 lub 5 pinowej
Nie nie ma. Sprawdź kable w przelotce klapa karoseria.
Auto antenna (kabel pomarańczowy) + na zasilanie anteny podawane z radia Battery positive pole (kabel żółty z bezpiecznikiem 1A) + ciągły Ignition power (kabel czerwony z bezpiecznikiem 3A) + który jest podawany po załączeniu zapłonu ( można go również podłączyć do normalnego stałego plusa, wówczas radio nie będzie się wyłączało po wyłączeniu zapłonu)...
Polutowanie kabli w drzwiach, ewentualnie wymiana wiązki kabli.
Dla potomnosci odpowiem sam sobie na wlasne pytanie. Okazalo sie, ze Citroen kladzie dowolne kolory kabli i nie trzyma sie tego samego koloru w kontunuacji kabla jezeli jest wtyczka. Tak wiec zolty kabel przy komputerze przechodzi w bialy na module i chyba rozowy na klapie, a potem w niebieski na wtyczke w srodku auta. Tak wiec zyla miedzy BSI a wtyczka...
Jeśli to jest ten model drugiej generacji to zainteresuj się przednią lewą ćwiartka pod maską. Przez korozję powoduje zanik masy na kilku kablach tam przykręconych.
Dioda kawalek kabla i kody sa twoje
Żółty na stałe po +12V, czerwony +12V po stacyjce.
Obok pedału gazu, dojdziesz po kablach
witam są 2 puszki 1 lewa strona kierownicy .2 obok akumulatora tam jest ten potrzebny do spryskiwaczy 4 pozycja w dolnym rzędzie (ten od chłodnicy) 10A na zdjęciu go nie widać jest za wiązką kabli
to wymontuj pedał jeszcze raz podegnij lekko piny dla lepszego styku w pedale załóż kostkę i kable mają być luźno .
Strzelam w lewym lusterku nie ma?
Będzie fajnie jak to silikon na bazie kwasu octowego.
Szara kostka 5 pinów, kabel biały najgrubszy to jest plus na automat rozrusznika.
Wszystko sprawdzaj na odłączonych żarówkach. Ta probówka ma niskowatową żarówkę dlatego wprowadza Cię w błąd. Najpierw posprawdzaj masę na lampach później ustal który kabel jest od jakich swiatel.
Czyli jak odepniesz wtyczkę od BSM do której dochodzi ten brązowy kabel i po dasz na niego plus z akumulatora to sygnał trąbi? A tak z ciekawości jak sprawdziłeś ten kabel?
Może kable?
Witam, czy ktoś tu z obecnych forumowiczów orientuje się, czy znajdę kabelek REMOTE aby podłączyć osobny wzmacniacz w Citroenie C4 z 2014 roku, czy trzeba szukać z miernikiem? :D
Tak. U mnie kolor kabla jest grafitowy
Citroen nie ma oznaczeń kolorów tylko numery na kablach. Oświetlenie? Sprecyzuj.
Cześć, Najprościej zaopatrzyć się w głośnik ze wzmacniaczem mającym wyjście wysokopoziomowe, mogące przyjąć sygnał bezpośrednio sygnał ten sam co do głośników podłączonych do seryjnego radia. Wtedy wystarczy tylko kabel, bez żadnych "adapterów".
OK autko działa, okazało się że był zaśniedziały styk na złączu przy silniku który steruje przekaźnikiem od pompy. Dużo szukania ale jest efekt.
Na fotce zaznaczyłem gdzie należy podać PLUS. Minus zapnij za korpus silnika.
Uszkodzony Bendix- rozrusznik lub kable.
Citroen Xantia, benzyna, 1999 rok. Wymieniony rezystor dmuchawy, zapłonik, wentylator na krótko działa, brak prądu na czerwonym kablu od wiatraka.
czy nie wystarczy zmienić kabla od hamulca ręcznego ?
który to przekaźnik w BSM Prawdopodobnie żaden na wierzchu tylko któryś wlutowany w płytę w środku BSM. Nie napięcie na tum kablu ma być w chwili trzymania stacyjki na rozruch, po puszczeniu napięcie zanika. Lepiej poszukaj BSM po numerach bo grzebanie w nim w poszukiwaniu przekaźnika to słaby pomysł.
Auto Podpiete pod lexie, i w Bsi wywala błąd " Defekt stały- Defekt komunikacji z kalkulatorem silnika" . I kalkulator ma status zablokowany. Czyżby uwalony jakiś kabel jednak?
Czy jest jakas prosta opcja sprawdzenia czujnika? Aby wyeliminowac instalacje czy inne czujniki/sterowniki. Zamienić miejscami z tym po drugiej stronie- jak błąd pojawi się po drugiej stronie, to wina czujnika- jak po tej samej, to kable.
Jaki kabel ?
Sprawdź dobrym testerem ten który masz w aucie, zobacz czy w innych modułach nie masz błędów napięcia, zapnij drugie na kablach rozruchowych. Pozycz od kolegi i podłóż.
Problem był zdecydowanie po stronie elektryki, brak połączenia na jednym z trzech kabli.
Masa zaśniedziała i tyle. Sprawdź na silniku czy skrzyni biegów kable masowe.
Działa, ładowanie jest ? Tak może być.
Co rozumiesz przez pojęcie "wiązka kabli"? Jeżeli mówisz o " tzw.kostce stacyjki" to nie.
Jak ma 3 kable to ma dochodzić plus masa a kręcąc rozrusznikiem na trzecim kablu ma mrugać żaróweczka, impulsy masy.
Witam Będzie widać wytopienia wokół przekaźnika, brązowe lub czarne ślady, ponadto kable mogą mieć ślady przegrzania. Pozdrawiam Krystian
Po wypadku została wyrwana wtyczka prawego przedniego czujnika parkowania citroen c5 III 2010r jak podłaczyć kable?
Sprawdź kabel do anteny i, oczywiście, antenę.
Witam . Zakupiłem sobie do Citroena C5 car audio z Androidem, które posiada wyjście optyczne . Może ktoś podpowie czy te wyjście służy tylko do przesyłu dzwięku, czy obrazu też? . Dodam że w moim Citroenie też jest kabel optyczny . Jeżeli służy tylko do przesyłu dzwięku, to czy warto je wykorzystać i jak ? https://obrazki.elektroda.pl/9390305300_...
Masz 3 wtyczki wychodzące z wiązki stacyjki, czarna, szara i brązowa, są wpięte w BSI, sprawdź żarówką czy pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka, ew spróbuj zmostkować kawałkiem kabla
Sprawdzony inny kabel?
wymaga alarmu w aucie, a sprawdzają to tylko otwierając drzwi od środka po zamknięciu z pilota Czy wtedy lampki oświetlenia wnętrza włączają się ? Jeżeli tak, to możesz to zrobić stosunkowo tanio i szybko. Jeżeli nie, to najpierw naprawić oświetlenie wnętrza lub bawić się w dojście kablami do wszystkich czujników drzwi.
zapomniałem dodać- A5\H22 to lampka ostrzegawcza przegrzania silnika. Ten system nieraz wybrał mi jaja w cytrynach, pewną xantię do dziś wspominam. Ale teraz to bez schematu sobie radzę, lepiej pomyśleć, niz się motac z tymi napisami na kablach.
Bezpiecznik raczej odpada bo nie świecił by się przód miałem podobnie w Citroenie zamienione były kable w wtyczce przyczepki przeciw mgielne z pozycją
No ok a dzie mam wpiac kable skoro na tej szerokiej wtyczce do ecu nie mam zadnych brakujacych kabli?
Kabel lexia/diagbox
Sprawdź przelotkę czy tam nie są kable uwalone .
Co fabryka to inny kolor i inne numerki na kablach. Musisz sam namierzyć. Dwa niby identyczne autka z PSA i już inne kolory kabli.
Citroen C2 2005r 1,4hdi
Nie uszkodzony rezystor tylko bezpiecznik termiczny na rezystorze. Wentylator zostaw w spokoju, szukaj w kanale za wentylatorem (wtyczka z 4 kablami).
masz racje kolego dlatego napsałem żeby podpiąć auto na chodzie przez kable...
W przycisk od zamykanie na pulpicie sterowanie tylko masą na jednym kablu
Niestety wizyta u elektryka była konieczna. Nastąpiła wymiana kabli.
ale nie ma od tego żadnych powiadomień na wyświetlaczu. W wyświetlaczu nie masz wkodowanego opcji radia. Dodano po 1 Daj wyraźniejsze foto kostki - tam są po obcinane jakieś kable ?
Problemem są częściej połamane kable sterujące.
Pytam bo nie wiem czy jest sens pisać. Otwierałeś chociaż maskę? Sprawdzałeś chociaż wzrokowo kable wtyczki wtrysków?
Nie wiem jak jest w Citroenie, ale w wielu samochodach są takie bezpieczniki wysokoprądowe w postaci blaszek zaraz przy akumulatorze. Z tego co ustaliłem, to w przedziale silnikowym powinieneś mieć skrzynkę zawierającą 4 bezpieczniki. Bezpiecznik nr 3 i 4 zasilają stacyjkę. Dodano po 15 Na naszym forum znalazłem takie foto, może coś Ci pomoże, chociaż...
Witam No i co przez to ktoś ci jaki to kabel jest Bo ja też chcę podłączyć emulator wskazań paliwa i nie mogę zlokalizować kable czy
Chcę zmienić obroty silnika ,przez zamianę kabli.
Mam samochód, który nie uruchamia się po wyjęciu radia. radio zostało zdjęte, próbowałem wielu rzeczy bez powodzenia, bezpieczniki wyglądają dobrze, próbowałem różnych połączeń przewodami, przeskakiwałem akumulator... i nic. idk co robić więcej Zacząłbym od zaizolowania tych kabli. Osobno.
Podłącz wg starej sondy.
Zostawiłem pomarańczową kontrolkę, niech świeci. Będę miał czas i ochotę poszukam po kablach.
także 6 pinów, ale przewody innego koloru. Tam nie są ważne kolory tylko numery na kablach.
kostka gdzie są styki jest wymienna , wiec jest do wyjęcia https://allegro.pl/oferta/stacyjka-kostk...
Jemu pewnie chodzi po obu stronach w sensie prawe i lewe. Takie napięcie jest możliwe,zawsze coś tam "przejdzie" przy np zimnym lucie. Pomiarów trzeba dokonać na złączu BSM .Wtedy można by napisać że kable sprawdzone.
Nie wkłądaj alternatora tylko kabel podepnij przez żarówke do masy..
Na początek sprawdź kable w drzwiach czy nie są popękane bo może zwarcie się robi ( w gumowej przelotce)
francuska elektryka to najgorsze co może być ;) napewno przegniła jakaś złączka albo nawet jakieś kable - w berlingo kable zamieniają się w środku w zielony proszek i przestają przewodzić, mimo że izolacja wygląda ok - to po prostu tragedia jest jak masz tam zwykły 1.9D czyli DW8 to żeby on odpalił wystarczy wymienić zaworek w pompie wtryskowej z tego...
Więc trzeba wszystko oczyścić i sprawdzić wiązki kabli, może coś je przycisnęło i robi się zwarcie do masy.
Na wtyczce pompy pin 1 +12V z bezpiecznika F4 w BSI pin 2 LIN do BSI w BSI pin 4 wtyczka 30, czarna pin 3 -12V Łaczenie kabli na zbiorniku paliwa, tam gdzie wchodzi pompa paliwa.
Jak się mylę to mnie poprawcie tam są numery a nie kolory oznaczeniem kabli.
Nie masz instrukcji obsługi?
2349 - brak 2339 brak 6298 sterowanie otwartych drzwi uchylanej tylnej szyby 6231 wyjscie odblokowania zamka drzwi kierowcy 6270a brak kabel z ktorym sie laczy czyli 6270 sterowanie ryglowaniem/odryglowaniem odbiornika wysokich czestotliwosci 6275a brak kabel z ktorym sie laczy czyli 6275 sterowanie superzamkiem poprzez odbiornik wysokich czestotliwosci...
1. podaj +12V na bezpiecznik F9 w skrzynce pod maska. 2. auto z epoki "pre EOBD", wiec tylko sprzet konstruktora. 3. szukaj peku dolozonych kabli i jakiejs puszki pod deska rozdzielcza. Najczesciej zalozone byle jak i rzuca sie w oczy. Potem trzeba isc po kablach i wyciac ci nie potrzebne.
Dziś rozwiązałem problem w citroenie berlingo 2002r, winny był właśnie kabel DATA-B VAN w nadkolu przy kierowcy, ugnity. Też wymieniałem sterownik srs i BSI nie potrzebnie.
Czerwone są dwa w wiązce oryginalnej nie będę zamieniał ma być tak że wyjmuje w każdej chwili radio i wkładam inne .Jak już wyżej wspomniałem chętnie kupię oryginalną przejściówkę z fabrycznej instalacji na iso złącze na allegro nie ma.A wygląda to tak http://moto.allegro.pl/listing.php/searc... W 2000r ISO...
Przewody od radia są doprowadzone do kostki która znajduje się pod tylnym lewym pasem bezpieczeństwa. Z tego miejsca doprowadziłem kabel do klapy. Dziurę na kamerę wyciąłem przy pomocy szlifierki kątowej i małej tarczy. Poszło sprawnie. Ważne aby kupić kamerę z końcówką 1080 a nie 1180. Ja kupiłem 1180 i miałem obrócone strony w kamerze. Przesyłam mój...
Wreszcie miałem czas sprawdzić przelotkę drzwi. Kable całe, wszystko w porządku.
Zanim zacznę grzebanie w kablach nie wiem który jest od zasilania. Żeby sprawdzić czy dostaje napięcie. Osiem ostatnich znaków VIN?
To są czujniki aktywne, miernik tylko głupoty będzie pokazywał lub nawet nic.
Nie ma żadnego bezpiecznika na zasilaniu kompresora. Tak jak pisałem. Zasilanie bezpośrednio z BSM. Tak może być że sterowanie z BSI do BSM leci po CAN. Wrzucę schemat jak będę w warsztacie. Teraz to kwestia sprawdzenia tego co napisałem powyżej i znalezienia przewodów. Jeżeli to się zgadza to BSM uszkodzony lub wiązka. Po znalezieniu kabli można podać...
jakaś choinka w kablach
kabel citroen citroen kabel zasilaj kabel awaryjny citroen
akumulator piszczeć najlepszy ustawić telewizor philips lexmark czarny wydruk
parkowanie silnika wycieraczki parkowanie silnika wycieraczki
ProAudio A-3 instrukcja obsługi PDF, specyfikacja, tryby pracy, ochrona, pobieranie SPD TT/IT w sieci TN-C – dobór ograniczników przepięć DC/AC przy panelach PV, Phoenix Contact, OBO