Sprawdzić pod podstawką przekaźnika lub nakłóć kable.
W komorze silnika od strony kierowcy, poznasz od razu bo jest tylko jedna taka i kable grube.
To nie tylko przelacznik. Wyglada to na awarie panela, ale warto byloby sprawdzic, co bylo robione przy rezystorach (czesto pali sie kostka i moze ktos pomieszal kable).
Tak kolejność kabli dowolna.
Przekop wiązkę pomiędzy BSM a ECM - na wys. alternatora lubią się kable przecierać.
witam są 2 puszki 1 lewa strona kierownicy .2 obok akumulatora tam jest ten potrzebny do spryskiwaczy 4 pozycja w dolnym rzędzie (ten od chłodnicy) 10A na zdjęciu go nie widać jest za wiązką kabli
Polutowanie kabli w drzwiach, ewentualnie wymiana wiązki kabli.
A wiązki kabli też przełożyłeś?
Teoretycznie bez komputera da się to naprawić. Jeżeli przed naprawą łożyska wszystko działało to sprawa jest prosta. Czujnik i łożysko musi być ok. Jeżeli po przejechaniu kawałka drogi wciskasz hamulec i ABS się włączy na chwilę a potem kontrolki się włączą to uszkodzone jest łożysko. Jak świecą się cały czas po włączeniu silnika to uszkodzony czujnik...
Obok pedału gazu, dojdziesz po kablach
Czy jest jakas prosta opcja sprawdzenia czujnika? Aby wyeliminowac instalacje czy inne czujniki/sterowniki. Zamienić miejscami z tym po drugiej stronie- jak błąd pojawi się po drugiej stronie, to wina czujnika- jak po tej samej, to kable.
Czyli jak odepniesz wtyczkę od BSM do której dochodzi ten brązowy kabel i po dasz na niego plus z akumulatora to sygnał trąbi? A tak z ciekawości jak sprawdziłeś ten kabel?
Może kable?
1. Myślę, że się połączy. 2. ELM327 nie jest w stanie odczytać i skasować błędów systemu airbag, skrzyni itp w żadnym aucie - czyli będzie leżał w szafie. 3. Kup Lexie, jeśli to zbyt duży wydatek to daj zarobić komuś, kto ma odpowiedni sprzęt.
Jeśli to jest ten model drugiej generacji to zainteresuj się przednią lewą ćwiartka pod maską. Przez korozję powoduje zanik masy na kilku kablach tam przykręconych.
Odezwij się do Greśka Siemianowicza lub zrób tak jak napisał Ci Radek.
Jeśli mowa o cienkim kablu przy samym silniku to jest to sterowanie PWM do pracy silnika.
Uszkodzony Bendix- rozrusznik lub kable.
Prośiłbym o schemat przebiegu linii Can https://obrazki.elektroda.pl/4484144200_... Wtyczka 4-pinowa, szara.
Łatwo sprawdzić bo wyjście rozrusznika w BSM jest w najmniejszej kostce z grubymi kablami 4 lub 5 pinowej
Nie nie ma. Sprawdź kable w przelotce klapa karoseria.
Problem był zdecydowanie po stronie elektryki, brak połączenia na jednym z trzech kabli.
Masz 3 wtyczki wychodzące z wiązki stacyjki, czarna, szara i brązowa, są wpięte w BSI, sprawdź żarówką czy pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka, ew spróbuj zmostkować kawałkiem kabla
zapomniałem dodać- A5\H22 to lampka ostrzegawcza przegrzania silnika. Ten system nieraz wybrał mi jaja w cytrynach, pewną xantię do dziś wspominam. Ale teraz to bez schematu sobie radzę, lepiej pomyśleć, niz się motac z tymi napisami na kablach.
Który kabel jest od czego? https://pinoutguide.com/Car-Stereo-Peuge...
Jaki kabel ?
O ile pamiętam przewody przy tym złączu ułamują się kawałek od korusu więc z łączeniem jedyny problem to mała ilość miejsca. Natomiast inne zagadnienie to fakt, że występuje tam napięcie przy podłączonym akumulatorze więc iskierki mogą się posypać i bezpieczniki także. A bezpieczniki w BSI. Jakby co to mowa o IC 97gdzie: 6290, 6216 styki zamka; 6201,...
ale nie ma od tego żadnych powiadomień na wyświetlaczu. W wyświetlaczu nie masz wkodowanego opcji radia. Dodano po 1 Daj wyraźniejsze foto kostki - tam są po obcinane jakieś kable ?
Auto Podpiete pod lexie, i w Bsi wywala błąd " Defekt stały- Defekt komunikacji z kalkulatorem silnika" . I kalkulator ma status zablokowany. Czyżby uwalony jakiś kabel jednak?
Nie uszkodzony rezystor tylko bezpiecznik termiczny na rezystorze. Wentylator zostaw w spokoju, szukaj w kanale za wentylatorem (wtyczka z 4 kablami).
Dioda kawalek kabla i kody sa twoje
to wymontuj pedał jeszcze raz podegnij lekko piny dla lepszego styku w pedale załóż kostkę i kable mają być luźno .
Żółty na stałe po +12V, czerwony +12V po stacyjce.
Tak. U mnie kolor kabla jest grafitowy
masz racje kolego dlatego napsałem żeby podpiąć auto na chodzie przez kable...
Masa zaśniedziała i tyle. Sprawdź na silniku czy skrzyni biegów kable masowe.
Dla potomnosci odpowiem sam sobie na wlasne pytanie. Okazalo sie, ze Citroen kladzie dowolne kolory kabli i nie trzyma sie tego samego koloru w kontunuacji kabla jezeli jest wtyczka. Tak wiec zolty kabel przy komputerze przechodzi w bialy na module i chyba rozowy na klapie, a potem w niebieski na wtyczke w srodku auta. Tak wiec zyla miedzy BSI a wtyczka...
także 6 pinów, ale przewody innego koloru. Tam nie są ważne kolory tylko numery na kablach.
Zostawiłem pomarańczową kontrolkę, niech świeci. Będę miał czas i ochotę poszukam po kablach.
Niestety wizyta u elektryka była konieczna. Nastąpiła wymiana kabli.
Wszystko sprawdzaj na odłączonych żarówkach. Ta probówka ma niskowatową żarówkę dlatego wprowadza Cię w błąd. Najpierw posprawdzaj masę na lampach później ustal który kabel jest od jakich swiatel.
W przycisk od zamykanie na pulpicie sterowanie tylko masą na jednym kablu
Cześć, Najprościej zaopatrzyć się w głośnik ze wzmacniaczem mającym wyjście wysokopoziomowe, mogące przyjąć sygnał bezpośrednio sygnał ten sam co do głośników podłączonych do seryjnego radia. Wtedy wystarczy tylko kabel, bez żadnych "adapterów".
Chcę zmienić obroty silnika ,przez zamianę kabli.
czy nie wystarczy zmienić kabla od hamulca ręcznego ?
Citroen Xantia, benzyna, 1999 rok. Wymieniony rezystor dmuchawy, zapłonik, wentylator na krótko działa, brak prądu na czerwonym kablu od wiatraka.
To wygląda na dość typowy problem w starych Citroenach, czyli przegnity kabel masy. Warto też przy okazji wyczyścić złącza elektryczne.
Patrząc na wtyczkę od strony wyprowadzeń(wycięcie od góry) lewy to linia K, prawy L. Plus i minus z akumulatora.
No ok a dzie mam wpiac kable skoro na tej szerokiej wtyczce do ecu nie mam zadnych brakujacych kabli?
Czy ktoś wie, gdzie jest czujnik temperatury powietrza? Jeden jest w przepływomierzu, ale schemat pokazuje gdzieś drugi, z kablami o numerach 1366 i 1341. Jakie to kolory? Jaki kolor maja kable 1385 i 4030? Skąd wziąść tabelę z kolorami kabli?
Mam samochód, który nie uruchamia się po wyjęciu radia. radio zostało zdjęte, próbowałem wielu rzeczy bez powodzenia, bezpieczniki wyglądają dobrze, próbowałem różnych połączeń przewodami, przeskakiwałem akumulator... i nic. idk co robić więcej Zacząłbym od zaizolowania tych kabli. Osobno.
Szara kostka 5 pinów, kabel biały najgrubszy to jest plus na automat rozrusznika.
Przewody musisz połączyć wg. rysunku w poście #2. Najpierw sprawdzasz za pomocą kontrolki z żarówką na którym z przewodów w szarej kostce na BSI (styki 13 i 15) pojawia się plus w momencie zablokowania zamków. Nazwijmy sobie ten przewód "zamykający" a ten drugi "otwierający". Następnie rozcinasz oba te przewody - w ten sposób uzyskasz cztery końcówki:...
To wyglada na korek do niewykorzystanego pinu zlaczki.
Jak się mylę to mnie poprawcie tam są numery a nie kolory oznaczeniem kabli.
Sprawdź przelotkę czy tam nie są kable uwalone .
wiązka w komorze silnika, a dokładnie wymontuj lampę po stronie kierowcy i tam szukaj, następna sprawa puszka bezpiecznikowo przekażnikowa w komorze silnika czy nie masz tam zielono i od spodu nie odpadł kabel
Jemu pewnie chodzi po obu stronach w sensie prawe i lewe. Takie napięcie jest możliwe,zawsze coś tam "przejdzie" przy np zimnym lucie. Pomiarów trzeba dokonać na złączu BSM .Wtedy można by napisać że kable sprawdzone.
Problemem są częściej połamane kable sterujące.
jakaś choinka w kablach
Witam No i co przez to ktoś ci jaki to kabel jest Bo ja też chcę podłączyć emulator wskazań paliwa i nie mogę zlokalizować kable czy
zbiornik był czyszczony,a kabel czy jest przerwany to nie wiem,ciężko powiedzieć. Trzeba by rozebrac "węża" i sprawdzić kable?
Ale nie muszę chyba nic lutować? Dodano po 17 A nie wystarczy jak do kostki podepnę się pinami od kabla?
Co fabryka to inny kolor i inne numerki na kablach. Musisz sam namierzyć. Dwa niby identyczne autka z PSA i już inne kolory kabli.
Sprawdź dobrym testerem ten który masz w aucie, zobacz czy w innych modułach nie masz błędów napięcia, zapnij drugie na kablach rozruchowych. Pozycz od kolegi i podłóż.
Brak komunikacji między klawiaturą a sterownikiem silnika,przyczyna raczej w kablach.
BSI programujesz łącząc się przez gniazdo OBD? TO bezpośrednio z nim trzeba się łączyć, specjalnym kablem.
Listwa jest jakaś na przodzie silnika a do wtrysków są podłączone kable
... i tak szyba prawa działała,... Wiec nie bezpiecznik. Szukaj w kablach.
Kabel lexia/diagbox
Pytam bo nie wiem czy jest sens pisać. Otwierałeś chociaż maskę? Sprawdzałeś chociaż wzrokowo kable wtyczki wtrysków?
Gniazdo wygląda normalnie. Przewody całe nie obtarte brak wystających drucików na końcach kabli.
Jak ma 3 kable to ma dochodzić plus masa a kręcąc rozrusznikiem na trzecim kablu ma mrugać żaróweczka, impulsy masy.
wymaga alarmu w aucie, a sprawdzają to tylko otwierając drzwi od środka po zamknięciu z pilota Czy wtedy lampki oświetlenia wnętrza włączają się ? Jeżeli tak, to możesz to zrobić stosunkowo tanio i szybko. Jeżeli nie, to najpierw naprawić oświetlenie wnętrza lub bawić się w dojście kablami do wszystkich czujników drzwi.
Witam Będzie widać wytopienia wokół przekaźnika, brązowe lub czarne ślady, ponadto kable mogą mieć ślady przegrzania. Pozdrawiam Krystian
Przewody od radia są doprowadzone do kostki która znajduje się pod tylnym lewym pasem bezpieczeństwa. Z tego miejsca doprowadziłem kabel do klapy. Dziurę na kamerę wyciąłem przy pomocy szlifierki kątowej i małej tarczy. Poszło sprawnie. Ważne aby kupić kamerę z końcówką 1080 a nie 1180. Ja kupiłem 1180 i miałem obrócone strony w kamerze. Przesyłam mój...
Sprawdź kabel do anteny i, oczywiście, antenę.
Co rozumiesz przez pojęcie "wiązka kabli"? Jeżeli mówisz o " tzw.kostce stacyjki" to nie.
Citroen nie ma oznaczeń kolorów tylko numery na kablach. Oświetlenie? Sprecyzuj.
Nie przyglądałem się sondzie, tylko co od razu zauważyłem dość długie kable, świecące nowością, a sondy z allegro uniwersalne mają z reguły krótsze kable
Moduł ma szarą wtyczkę. Montuję instalację, kupiłem hak z modułem lecz przewody na wysokości tylnych foteli były ucięte więc je przedłużyłem i podpiąłem pod wtyczki pod kierownicą co były już wyprowadzone dla wiązki haka. Jutro to jeszcze pomierzę i sprawdzę czy zgadza się z wejściami w module. W skrzynce bezpieczników pod maską wpiąłem w puste miejsce...
Po wypadku została wyrwana wtyczka prawego przedniego czujnika parkowania citroen c5 III 2010r jak podłaczyć kable?
Czujnik jest w lusterku? Patrzyłeś czy kable w lusterku nie są połamane? Lusterka się składają to jest możliwość że kable popękały.
Dziękuję, w takim razie zostaje mi gdzieś dokładniej poszukać jakiejś przelotki z komory silnika do kabiny ;) Widziałem nie jedna wiązkę, ale zalane są one grubą gumą i strach mi tak wiercic w ciemno obok przewodów :/ Byłbym bardzo wdzięczny za nakierowanie mnie którędy przecisnąć ten kabel... :?:
Radzę posprawdzać czy wszystkie kable są dobrze podłączone. Kilka razy kot wlazł na silnik i coś po rozłączał. Raz w ogóle nie chciał odpalić kiedy indziej nie trzymał minimalnych obrotów. Winne były obluzowane kable.
Nie masz instrukcji obsługi?
Będzie fajnie jak to silikon na bazie kwasu octowego.
A może masz zwarcie i już na dojściu do bsm masz 12V dlatego przekaźnik w BSM masz załączony. Odetnij kabel 1025 sterujący ze stacyjki przy BSM.
O którym kablu piszesz?
Ten oscyloskop to gdzie zalozyc? Tam gdzie multimetrem stwierdzasz te półwoltowe napięcia. Spojrzałem na sufit, i sobie wyobraziłem, ze tam jest przebieg impulsowany/zmienny Gdyby tak było, jakimś mikrokotrolerem by go można wychwytywać i świecić np diody Dodano po 9 Zamontowalem je na glowicy, dwa po dwoch stronach termostatu, jeden z drugiego konca...
Kable sprawdzone?
pompkę mam i tak odpowietrzyłem powrót z pompy wtryskowej sika ropą. A co do tego zaworu to sprawdzę i napiszę. Dodano po 30 mam immo i do pompy idą dwie kostki po trzy kable.
Instalacja idzie od pompy w górę do lampy dalej na nadkole dalej w stronę kabiny ( przez taką dziwną gumową przelotkę - niby złącze - nierozbieralną ) i znika na podszybiu . Do tej gumowej przelotki can mam a dalej nie wiem gdzie idą kable.
Sprawdzony inny kabel?
bezpieczniki już przeglądałem zresztą w c4 to skrętna jest sama glowna soczewka i to ona nie działa. natomiast przy tescie komputerem wszystko się porusza tak więc myśle ze to jakis kabel sterujący
masz kable do wymiany... end of topic.. :)
Nie wkłądaj alternatora tylko kabel podepnij przez żarówke do masy..
Czegoś nie podłączyles albo gdzieś kable przycięte.
sprawdź czy nie masz przetartej wiązki elektrycznej ja miałem i kierunkowskazy świeciły jak chciały przód dobrze tył raz były raz nie pozycje lewa świeciła prawa nie do tego żarzyły sie podświetlenie tablicy rejestracyjnej problem był na wysokości zbiornika paliwa na przejściu wiązki z kabiny na zewnątrz samochodu zgniły tam kable
A gdzie jest przykręcony kabel od masy ?
citroen kabel citroen kabel zasilaj kabel awaryjny citroen
uszczelka miski hulajnoga elektryczna motus piece ekogroszek ustawienia
Strzelanie silnika w gaźnik: przyczyny i rozwiązania Jak zgrywać filmy z YouTube - narzędzia i legalność